Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator Ped O'Phile

Am si eu o intrebare, pt voi impatimitii de cafe racer: ce motor mic se preteaza cel mai bine/usor pt convertit intr-un cafe racer.

nu ceva cu pretentii,asa cum vrea sa faca Essad (unde s-a de pus MULTA munca si MULTI bani).

 

M-ar interesa ceva strict pt oras (maxim imprejurimi), ceva sub 500cc, CONSUM MIC esential, cat mai fiabil etc...la care sa nu am de 'taiat/frecat' prea mult ca sa-l fac intr-un cafe decent...


Ce motocicleta ar reprezenta o platforma buna pt asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Neata bre cafe society! :)) @ Pedobear, Kawasaki Estrella. Superb motor! @ Essad, cum ti s-a parut treaba de aseara?

@GoodKat, am vazut Estrella aia care iti place tie (aia argintie) la Fabio in service...frumoasa rau!

Apropo..ai rezolvat ceva cu oglinzile pentru capatele de ghidon? Eu vreau sa-mi dau o comanda mai tarziu si ma gandeam ca poate te bagi si tu, si altii :))

 

Alta treaba...ati folosit pana acum banda termo cu insertie de cupru....cam ca asta?

Mobra mea e in ton de maro ( in caz ca trec prin situatii de c@@@t cu ea) si cred ca ar da bine...mai ales ca evacuarile sunt cam ruginite, zgariate etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai, ti-am vazut motoreta in service la Fabio =)))

:eek: chiar in halul asta arata?

Sper ca nu te-a vazut ca razi de ea ca e cam ciufuta in ultima vreme...

Daca stii pe cineva cu vreo oglinda da-mi si mie un semn. Vreau doar una, ca sa o pun pe partea dreapta...da, pe partea cuibului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mhmmm...posibil sa stiu pe cineva. Da-i pm lui Adolf_ss si intreaba-l daca mai are oglinda de capat de ghidon. Te intelegi cu el la pret. Motoreta ta arata bine. Insa trebuie sa facem ceva cu rama aia de la far. :D

Mersi..o sa ma interesez.

cat despre rama am doua posibilitati..ori schimb farul cu totul ori cromez rama, dar cred ca mai bine schimb farul. (in functie de posibilitati)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Man, pe un Triumph T100 stai ca o vela de catamaran in bataia vantului asa ca orice viteza care sare de 130km/h e un death wish nerostit insa foarte acolo asa ca e destul de usor de imaginat de ce sunt atat de incantat acum. Ideea e ca pe o motocicleta Triumph de serie, deci nemodificata cu semighidoane si alte bunataturi cafe, si cu statura si greutatea mea care serveau drept handicap serios inca din start (192cm cu 105kg dus la toaleta si cu unghiile taiate), am reusit sa bat "tona" aia vestita, viteza pe care orice japoneza moderna o "mesteca" lejer in timpul unei banale manevre de parcare. Asta e marele meu act de vitejie :) Mititica m-a incununat cu laurii Cafe-ului si-i sunt recunoscator pe viata pentru asta. Long live my Queen!...Steve McQueen! :)

 

ce-i drept(nush cum am uitat), imi aduc aminte cum a fost cand i-am dat prima data 130 unui zephyr de 550, naked si el.. nu era prea mult vant, eu sunt mai micut, m-am lasat putin peste rezervor si a fost misto. a doua oara cand am pus mana pe ea, i-am dat omului banditul meu si in timp ce el se ducea direct spre 2zerozero eu ma uitam hipnotizat cum vibreaza ceasurile de pe zephyr la 150.. mai mult nu am mai avut loc.. ah si sunetul, cumva, chit ca erau tot patru cilindrii insirati, sunetul era complet altul, parca tragea aer cu forta, un gâjâit foarte misto.

 

@ped orice vechitura ieftina si simpla se preteaza pentru un cafe, pana la urma, o faci cum vrei tu, nu cum zice manualul.

pana acum eu am vazut pe bursa vreo doua gs-uri micute (350 si 450 parca?) si cateva cx-uri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GoodKat: ma intereseaza o mobra ieftina, vad o Estrella pe bikeshop la 2100 euro....wtf

Vreau o gioarsa ieftina...

cam asa sun Strellele pe la noi, si chiar si in afara...

Mai bine cauta o honda CB 250, 350 etc de prin anii 70-80, yamaha xs 250, 400, yamaha sr...sau variantape care am mers eu Suzuki TU250x...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta ma gandeam un cb 350/450, ce alte modele mai stiti ca s-ar preta?

Kawasaki Z 1000, 550, 500, K 400, banditul de 400, suzuki GT (cu variantele lui) dar toate pana pe la anii 1985...

Cauta la Tomina si vezi ce motoare au adus si mai aduc (daca mai aduc) uite un link http://www.tomina.ro/motociclete/vanzarimotociclete.php?categorie=Strada&afisare=foto&cautare=&dela=1

nu fac reclama! le-am gasit si eu pe net...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

Ma refer ca am deja un motor de 1000 , RSV ul,si caut ceva mic/ieftin/consum mic pt oras. Deci nu as lua UN Z1000 :)



HOLLY FF**ING SH*T.... am intrat si eu pe link, vai mama cate bunatati acolo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

la majoritatea ai f putin de modificat :((( de ce ati postat linkul :(((((((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refer ca am deja un motor de 1000 , RSV ul,si caut ceva mic/ieftin/consum mic pt oras. Deci nu as lua UN Z1000 :)

 

HOLLY FF**ING SH*T.... am intrat si eu pe link, vai mama cate bunatati acolo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

la majoritatea ai f putin de modificat :((( de ce ati postat linkul :(((((((

Tocmai am vorbit cu domnul Doru Gugeanu, de la Tomina, mi-a zis ca ar mai avea cateva aduse si care se afla pe site, asa ca sambata dimineata (inainte sa plec la SMAEB) probabil o sa-i fac o vizita, sa vad ce are pe acolo...apropo..si-au mutat sediul, pe la Fundeni din cate am inteles.

mai e vreun doritor de vizite?

P.S. problema e ca, din cate vad, majoritatea sunt din cele destinate pietei japoneze, astfel obtinerea pieselor in vederea unor eventuale reparatii vor ridica unele dificultati.

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. problema e ca, din cate vad, majoritatea sunt din cele destinate pietei japoneze, astfel obtinerea pieselor in vederea unor eventuale reparatii vor ridica unele dificultati.

 

Stai relax, in Germania si mai ales in UK e plin de ele. Orice baiat istet poate sa-ti aduca piese, sau ebay.

Editat de Dkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai relax, in Germania si mai ales in UK e plin de ele. Orice baiat istet poate sa-ti aduca piese, sau ebay.

TCe bine, deja am rezolvat o problema! :peace:

Mai ramane una mica..banii :-L

 

Pe net am gasit tot felul de pareri pro si contra Tomina (referitoare la motoarele aduse)..daca aveti si voi e bine sa le expuneti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

Oricum,pana la urma nu te intereseaza asa tare despre Tomina,ci motorul pe care il cumperi. Eu as lua un mecanic ceva cu mine,si daca motorul e ok.....si actele ok,in rest nu ma intereseaza de Tomina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum,pana la urma nu te intereseaza asa tare despre Tomina,ci motorul pe care il cumperi. Eu as lua un mecanic ceva cu mine,si daca motorul e ok.....si actele ok,in rest nu ma intereseaza de Tomina...

 

:goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moama ce inghesuiala la cafeneaua asta!...Bre, uite cat'a fumu' de sa-l tai cu cutitu, bai nene. @ Goodkat...Frate, multumesc pentru ieri! A fost misto sa va cunosc si-n carne si oase, nu doar pe forum, si mai mult decat atat, eu sunt un picut mai castigat pentru c-am mai avut ceva de invatat. Pai o data nu se prea pune, nu? Mi-ar placea s-o mai repetam cat de curand asa ca tu doar da un bip si aranjam...

 

Cat despre celelate discutii, eu sunt de parere ca daca vrei sa-ti iei un motor mic e mai bine sa cumperi unul facut pentru Europa sau SUA , cu precadere SUA, pentru ca, in general, mi-a explicat tipu' de la piese de la United Motors, motoarele japoneze cu o capacitate de pana si inclusiv 400cc sunt modele exclusiv contruite pentru piata japoneza asa ca atentie mare...le poti cumpara dar dai de benga pana-ti vin piesele...Doar sa aranjezi cu tipii de la Tomina sa-ti aduca si piesele dar...nu m-as avanta intr-atat incat sa ma gandesc s-o si fac cadnva in viata asta...Am auzit destule despre ei, din surse foarte, foarte apropiate de Tomina ca nu prea au mama si in mod cert n-au tata cand vine vorba de banuti si ca-ti iau si pielea de pe tine... ma bag si eu... :) Americanii au niste stocuri impresionante de scrap bike-uri si, in consecinta, au si surse de piese cacalau asa ca SUA ar fi prima mea optiune. Imagineaza-ti o piesa, oricare, si aia o au ori second hand, ori nou-nouta, proaspat scoasa de pe CNC...apare insa problema vamii dar te poti intelege cu dansii sa mermeleasca si ei cate ceva pe ici, pe colo ca sa scapi mai ieftin...sau poti sa scapi de tot cu o secta religioasa care are birou de coletarie undeva prin New York. Le trimiti pachet urias la aia si ei redirectioneaza pachetul la tine contra comision...asa am auzit si eu de la un prieten care are un alt prieten si care la randul lui a auzit de la un var mai de grad 6 care are un prieten....nu mi s-a intamplat asa ceva niciodata...

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce, dar o gramada de motoare de 400 am vazut pt. Uk... piese cacalau pe ebay :) SH-uri majoritatea, intradevar. Dar mai degraba am curaj sa iau un SH de acolo, cum am luat cilindrii de TDM (cota 0, ca noi) decat sa iau ceva de la noi (ma refer aici la cazul cand cumpar pe 'neveu').

 

In alta ordine de idei, era sa cad in fund cand ti-am facut poza de plecare, asa ca a iesit miscata, dar ... iti trimit pe pm imediat poza cand ne-am intalnit :)

 

Si am zis sa mai pun si eu niste poze de le-am gasit pe cardul asta cu mica motoretuta.

 

 

PS: acum motoreta e cam terminata dpdv al pieselor care o alcatuiesc, trebuie insa vopsita si facut naibii carburatorul ala, cum ajung in C-ta, e primul lucru de care ma ocup.

 

 

dscf3348o.jpgdscf3346z.jpgdscf3345d.jpg
dscf3344d.jpgdscf3343o.jpgdscf3340j.jpg
dscf3322h.jpgdscf3321n.jpg
Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Ieri am fost la SMAEB si...mhmm...impresionant si nu prea. Partile bune au fost numarul mare de motociclisti prezenti la eveniment si sentimentul de comunitate strans apropiata pe care ti-l lasau cu totii laolalta, adunati claie peste gramada. Pe bune, era un spectacol impresionant sa vezi legiuni intregi de motociclete curgand val dupa val pe culoarele desemnate in acest sens, unul mai galagios ca altul si fiecare in parte special in felul lui insa cam atat...Partile nasoale, sau hai sa zicem mai putin impresionante au fost cu ghiotura: una la mana, organizarea standurilor a fost varza pentru ca nu erau structurate pe capitole ca sa intelegi ceva; ba te loveai de motociclete ba te frecai de firme care vindeau accesorii si altele, cu toatele amestecate intr-o ciorba greu de mistuit. Doi la mana, nu toti s-au straduit sa aduca ceva nou exceptie facand Honda, BMW si Kawasaki, firme care s-au agitat cat de cat cu folos in timp ce altele s-au multumit sa se prezinte cu patru-cinci capre la misto, pur si simplu fizic, ca sa nu urle targul ca n-au dat p-acolo...Pai nene, in vremuri de restriste iti vinzi si sufletul ca sa convingi lumea ca merita cu varf si-ndesat sa-si amaneteze viitorul, organele si copiii ca sa-ti cumpere produsele, nu? Iar pentru asta trebuie sa-ti pui la bataie tot arsenalul de idei, bugetul si sufletul ca altminteri de ducii naibii pe copca, ca multi altii inaintea ta care s-au crezut infailibili pana si-au inchis pravaliile cu privirile intrebatoare. Asta e crezul meu. Cand vezi puhoiul de interesati ca-ti intra in spatiul expozitional inseamna ca jumatate din treaba ta e deja facuta si ca ai deja in fata ochilor o jumatate din fiecare client in parte. Jobul tau ca vanzator e sa-ti insusesti cealalta jumatate din client...Cum? Asta e treaba ta ca vanzator, nu a mea ca si client. Trei fufe cu cracii lungi care sprijina un banner nu sunt un vehicol de marketing convingator. De ce? In primul rand pentru ca nu sunt veridice. Arata ca niste fufe, sunt imbracate ca niste fufe, ti-ai dori sa fie fufe insa NU SUNT FUFE. Sunt niste biete fete aproape majore care-si castiga banii de 1 Mai incercand marea cu degetul sperand ca la vederea lor toti clientii si-or pierde mintile declansand astfel un tsunami de portofele deschise sau de promisiuni ferme de cumparare...Exact asa stau lucrurile si cu mobrele voastre; Sunt acolo, sunt misto, sunt performante insa totodata sunt ingrozitor de scumpe si mai mult de atat, ceea ce-mi repugna la maxim e ca daca treci peste toate astea si vrei sa cumperi o motocicleta, trebuie sa-ti imaginezi bine de tot cum se comporta pe sosea pentru nici sulea nu ti-o scoate din stand s-o testezi pe asfalt. E ca-n copilarie: te urci la volan si vrum-vrum...iiiiiiii....aaaaaa....ni-no, ni-no...OK, o iau!...Cat ziceati ca e? 15000 de euro?... O laie, baieti, fix o laie. Ia veniti voi cu niste demo bike-uri, cu niste instructori binevoitori care sa-ti dea sfaturi, un plan creativ de achizitie in rate, facilitati la service si achizitii de piese si cu niste preturi mai omenesti, toate ajustate undeva mai pe curba (nu curva) lui Gauss, cat sa fie toata lumea multumita si sa vedeti voi cum se intoarce roata, iar ca bonus, puteti sa ne aratati si ceva craci goi pana semnam noi actele premergatoare achizitiei ca n-o sa facem nazuri... Promitem solemn!

Una peste alta, expozitia a fost mai naspa ca aia de la Parlament insa a constituit un excelent prilej de intalnire cu amicii si o platforma minunata de lansare pentru adevarata distractie care urma sa inceapa dupa plecarea de acolo. Zic si io bagandu-ma ca musca-n lapte...

 

Pe maine



Helau Boys,

 

Drum spre atelier. Mos c-un Mercedes cabrio in fata mea. Mosu' pune o frana aberanta si opreste de la 50-60km/h la ZERO in fata unei treceri pietonale, pe mijlocul sensului de mers, desigur. Eu mirare cat cuprinde si o secunda irosita pe asta...Incerc o evitare pe contrasens pe care o anulez intr-o fractiune de secunda din motiv de TIR-uri si maxi taxiuri... trag dreapta si musc puternic frana fata, pierd controlul trag stanga si zbor fix in mufarina si pe cotul stang...Mosu' franeaza, eu ma ridic sa ma duc la el, mosu baga drive si tira, nene...Pagube: pedala schimbator viteze, maneta ambreiaj, suport ceas, oglinda stanga, semnal stanga, aripa fata si toba zgariata, maneta stanga bulita nasol, casca FLIP UP zgariata si viziera sarita... Nu-i bai, le cumpar la loc insa mosu' ala n-are cum sa scape pentru ca l-am mai vazut pe drumul ala de cateva ori. Mogosoaia e un orasel c-o magistrala asa ca ii urez bafta.

 

Cristi si Black Wolf, multumesc mult fratilor pentru ajutorul acordat!

 

Pe mai tarziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum,pana la urma nu te intereseaza asa tare despre Tomina,ci motorul pe care il cumperi. Eu as lua un mecanic ceva cu mine,si daca motorul e ok.....si actele ok,in rest nu ma intereseaza de Tomina...

Ca tot veni vorba de starea motorului...uite peste ce am dat pe bikeshop http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-350four-din-1980-508713.html,

sa nu-ti dai cu ceva!

Pacat, mare pacat..de starea ei, de acte! Cred ca era un proiect bun de cafe racer, Cb 350 four...

 

@Essad, sincer imi pare rau de ce ai patit, bine ca nu a fost mai rau!

Bafta si sanatate!

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'Neata,

 

Multumesc pentru ganduri. Problema nu e ca mosu a franat de la 50km/h la zero in fata unei treceri pietonale, ci ca a franat inchipuindu-si ca cineva vrea sa traverseze, asta ar fi problema mea. Nici acum nu realizez ce naluci o fi vazut ala...Secunda aia pretioasa irosita de mine cu mirarea la maxim a fost decisiva in constructia accidentului, so to speak, si-mi fac reprosuri pentru asta pentru ca se putea sfarsi mai rau, cu mine pe contrasens in fata TIR-ului par example...Noroc ca si TIR-ul de pe contrasens pusese o frana de urgenta pentru cateva clipe vazandu-l pe bou cum opreste la zero ca mai apoi sa se replieze si sa accelereze dandu-mi astfel un ragaz suficient cat sa revin pe sensul meu de drum ca sa cad mai apoi in spatele bovinei. Asta face Romania speciala pana la capat, nu? Impredictibila si fascinanta cat cuprinde. Ce ma surprinde totodata e cat de viu m-am simtit dupa incidentul cu pricina, fratilor. Un plonjon in mecla la timpul lui poate face cateva miracole, nu alta, va jur....totul e sa ai o casca full face :) Cand m-am ridicat de pe asfalt aveam un "zvac" de zile mari, si zic asta amintindu-mi c-am ridicat cele 235 kg cat are mobra mea ca pe o plasa cu cirese si pot pune prinsoare ca sase masini mai incolo nici nu s-a sesizat ca a avut loc un incident in trafic pentru ca n-au apucat sa vada. Ma rog, asta e. Am inceput procesul de reconstructie comandand pe mail urgent piesele in cauza si sper sa fiu back on track in zece zile...

 

Ieri am comandat comodourile de la reprezentanta Honda. Sunt similare cu cele folosite pe Fireblade din 2011 si nu numai ca arata chiar misto dar au si niste functii incorporate cum ar fi de exemplu buton de avarie. Piesele pentru electrica vin pe 18 asa ca here we go.

 

Later, boys!



Salutare,

 

Asa cum ziceam si-n postarea precedenta, ieri am comandat blocurile de comanda stanga-dreapta pentru Cafe-ul meu. Sunt aceleasi ca si la Honda Fireblade Repsol din 2011 si se potrivesc de minune cu proiectul meu. Abia acu o saptamana am realizat ca puteam folosi binemersi si manetele de la Fireblade scutindu-ma astfel de neplacerile cu cele italienesti care n-au lacasuri pentru switch-uri, arza-i-ar focu' de vagabonzi...Nu-i bai, altadata. Printre picaturi de ploaie, accidente rutiere si eventuri oficiale am tot pigulit la cafe ocupandu-ma de lucruri mai putin evidente insa importante pentru intreg, cum ar fi lustruitul de suruburi, confectionatul aparatorii de lant (care se si apropie de final) si altele, mai putin relevante...recunosc ca nu m-am dat peste cap ca-n basmele cu Harap-Alb si ca am mers mai la relanti insa motivul este argumentat de sictirul asteptarii diverselor piese si componentelor electrice care urmeaza sa vina abia pe 18; M-a inebunit asteptarea. Asteptarea pare sa fie laitmotivul proiectului meu...Totul s-a lasat asteptat; banii, piesele, asteptarile...absolut totul. La urmatorul proiect promit sa-mi insusesc o cu totul alta strategie, una care sa ma scuteasca de asteptari fara de sfarsit. Sper!

 

Ma duc la atelier...numa bine



"Good morning Miss Moneypenny. You look as lovely as ever"

"Oh, James! You are a darling and a flatterer"

 

"Buna dimineata Domnisoara Bani si Penny! Uita-te draga, ca intotdeauna"- (aaaaaa...hmmm... pentru cine nu stie, Penny e o diviziune a Lirei Sterline, moneda oficiala a Marii Britanii) -

"O, James! Esti un drag si te flatulezi asa!" - (aaaa...chestia cu flatulatul in public probabil ca este ceva tipic englezesc)

 

1982. Irina Nistor

 

Mi-a venit coletul cu bunataturi electrice din UK deci, mingea e-n terenul meu acum. Trebuie sa-i dau zor cu pozatul componentelor pe sasiu pentru ca electricianul sa se poata juca de-a mama si de-a tata cu conectorii aia... Au mai ramas comodourile sa vina si, in principiu, sunt gata pentru operatiune. De cablu, se ocupa ala. Ma rog, nu sunt convins ca n-o sa mai cumpar cate una-alta insa, asa cum am mai zis, in principiu am tot ce-mi trebuie.

Ieri aproape c-am gatat aparatoarea de lant si ma declar destul de multumit de felul in care a iesit. Azi urmeaza s-o sablez, s-o spal apoi s-o dau c-un primer spray, tot de la VHT, pentru ca dupa aceea s-o fac pachet cu celelalte doua piese ramase nevopsite si hop cu toate la sulemenit...si gata cu vopsitul la atelier specializat. Raman cateva componente pe care trebuie sa le-ndes personal in cuptorul familiei...bleah... parca nu se mai termina!

Wow, sunt destul de "excited" sau "excitat" dupa Irina Nistor, asa ca fiecare poate intelege cam ce vrea insa in niciunul dintre cazuri n-ar gresi prea mult...:)

 

Ne auzim mai tarziu si urmeaza poze...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Good morning Miss Moneypenny. You look as lovely as ever"

"Oh, James! You are a darling and a flatterer"

 

"Buna dimineata Domnisoara Bani si Penny! Uita-te draga, ca intotdeauna"- (aaaaaa...hmmm... pentru cine nu stie, Penny e o diviziune a Lirei Sterline, moneda oficiala a Marii Britanii) -

"O, James! Esti un drag si te flatulezi asa!" - (aaaa...chestia cu flatulatul in public probabil ca este ceva tipic englezesc)

 

1982. Irina Nistor

 

Wow, sunt destul de "excited" sau "excitat" dupa Irina Nistor, asa ca fiecare poate intelege cam ce vrea insa in niciunul dintre cazuri n-ar gresi prea mult... :)

 

Special pentru tine...http://www.digi24.ro/stire/Ca-n-filme-Video-ul-in-anii-80-si-vocea-de-neuitat-a-Irinei-Margareta-Nistor_44162

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Safi, imi pare rau sa aud de patania ta... era sa o musc si eu chiar vineri cand am plecat, dar eram cu masina... De data asta o tipa care la fel a franat maxim si dupa ce a facut dreapta a semnalizat... mama masii de treaba, ma uitam in bucuresti ca era full, stateai la semafoare de 'n' ori, inebuneai nu alta. Pacat la noi 'smecheria' e sa ai masina cat mai mare si inutila si sa bagi benzina/motorina de 30 de lei iar daca ai motoreta inseamna in ochii celorlati ca esti teribilist, c.retin, donator (e la moda asta), etc... In alte parti motoreta e privita si ca un lucru util, care consuma mai putin, polueaza mai putin, ajuta un pic la fluidizarea traficului. Hai frate ca iar ma ia deprimul cand stiu ce frumos e prin alte parti si la noi...nu prea... sa auzim de bine!

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau de ce ai patit. Bine ca nu a fost mai grav. Totusi, din cate stiu nu prea ai ce face legal contra soferului care a franat fara motiv, mi se pare ca legea spune ca trebuie sa pastrezi o distanta suficienta de masina din fata, ca sa poti opri in siguranta. Poate s-a mai schimbat intre timp, dar mai demult asa stiu ca era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...