Sari la conținut

Postări Recomandate

'Neata Cafe Drinkers,

 

Voba aia: "Sa-ti dea Dzeu mintea cea de pe urma"... Idiot am mai fost!! De sambata incoa sunt intr-o faza "ebay" d-aia speciala, faza in care plin de "inspiratie" caut diverse lucruri pe care culmea le si gasesc, minunandu-ma mai apoi de cat de iscusit mai sunt in scormonit talciocurile virtuale...insa faza cu autopupatul in bot s-a oprit abrupt in dimineata asta ...dupa doua guri de cafea introduc urmatoarele trei cuvinte-cheie: "motorcycle seat foam"... Soc si groaza! Bureti de sea cat cuprinde si autoadezivi pe deasupra...geluri de sea, grosimi diferite, neamuri diferite la preturi diferite... Iar eu? Ce pana mea fac eu cu 15 kg de lipici de burete??? Adica toata experienta mea cu "am fost Poliflex acum suntem Eurofoam" si "veniti abia luni dupa buretele Dvs taiat la 10mm si asta pentru ca v-ati tocit genunchii rugandu-va de noi" a fost una gratuita??? Ori sunt un IDIOT sadea, ori am de a face cu o conspiratie Universala! Hmmm...cred ca-i vorba de o conspiratie :). Lesson learned! Again, I might say... De fiecare data cand voi mai trage concluzia ca solutia la problema cutare e una si atat, voi lasa un weekend sa treaca peste mine ca mai apoi sa dau o noua raita in spatele lui Bucur Ebay si sigur am sa gasesc o alta, mai simpla si mai eleganta. Punct...cu toate astea, ca sa nu ma macin nervos pentru tot restul zilei am sa arunc vina, conform crezului islamic, pe Fatalitate care este "limuzina" primita de catre fiecare inca de la nastere pentru a ne plimba prin viata ..."Maktub"...asa a fost scris...

Anyfuck, acum ma pregatesc, asemenea lui Dexter din serialul cu acelasi nume, cu trusoul meu de comis crime: Una bucata cutit urias pentru taiat buretele, una bucata piatra de ascutit cutitul urias pentru taiat buretele, una bucata cutit urias, insa subtire, pentru taiat buretele, blugii de scandal pentru taiat buretele, tricoul de scandal pentru taiat buretele, masca balaclava...ups...asta nu-i pentru taiat buretele...asta-i pentru ridicat dividendele de la banca :)...manusile din latex ma asteapta la atelier... Sper sa nu ma opreasca naibii un echipaj de politie ca o sa ma dau jos din masina in zdranganit de cutite si atunci o sa am parte de o reactie interesanta, zic io... cum ce am acilea? Iaca, niste cutite pentru scrijelit pomii cu "I love you Cerasela! Gigi"

 

M-am inervat putin dar asta face bine la roseata din obraji. Ma duc la atelier. Bafta tuturora!

 

Pe mai tarziu

 

Buna seara Frati Cafegii,

 

Azi mi-am construit seaua. A fost o treaba murdara, frustranta si de nerepetat prea curand dar a meritat pana la capat. N-am consumat 200gr de lipici cum previziona savant individa aia, ci peste 400gr si asta pentru ca in loc sa-l aplic c-un pistol, cum cica s-ar aplica pe la case mai mari, eu l-am intins batraneste c-o bidinea clasica si numa buna de aruncat dupa. Un cutit cu lama subtire, diluant si un ascutitor de lame, nervi de otel si muuuuulta rabdare sunt ingredientele necesare unei asemenea intreprinderi, presupunand desigur ca aveti deja buretele si lipiciul...

attachicon.gifBucureşti-20130422-00434.jpg

 

Stiu c-am promis ca voi face poze fiecarei etape in parte insa asta presupunea ca listei de mai sus sa-i adaug si un Blackberry ceea ce ar fi fost destul de neplacut, zic eu. Cârmâzul ala de adeziv e diabolic de lipicios si adera pe aproape orice suprafata ceea ce te obliga la niste masuri de precautie suplimentare. In buna traditie a comerciantului "romanesc" eticheta in limba materna era atat de vaga incat aveai dubii ca substanta aia e buna de folosit la ceva, orice, daramite la burete asa ca noroc cu putinele cunostinte de limba engleza ca numai asa m-am dumirit ca nenorocirea aia de 15kg adera pe aproape toate tipurile de material pe care apuca sa se aseze...Orice, nene....da' orice!...se-ntinde ca o ciunga imediat ce a dat nasul cu aerul si tin'te nene de-o si intinde pe un burete cu bidineaua... Ce mai, a fost un deliciu. Am terminat-o, am asezat-o pe mobra si m-am cocotat pe ea. Pe o scare de la 1 la 10, confortul era de 7, jur cu mana pe inima...eu am intins 5 straturi de burete de 1cm la densitate maxima si unul de 1cm la densitate mai mica, mai moale adicatelea si n-a fost chiar rau. Selarul o sa intinda la randul lui inca un strat de burete asa ca pana la capat confortul o sa fie țâță, adica in zona lui 8+. Daca-i bag si un "secret ingredient" ii fac un upgrade la Business Class de numa numa insa cine pana mea a mai auzit de un Cafe Racer confortabil??? Seaua e pasata selarului iar eu o sa-i bat in tinda in fiecare dimineata pana mi-o returneaza cum s-a hotarat de comun acord.

 

Mi-am luat niste teme pentru acasa asa ca iarasi gatim la cuptor niste delicatese de 5 stele Michelin... Ma pregatesc pentru sedinta asa ca pe mai tarziu.

 

Bafta!

 

Update:

 

Am vopsit si inca mai vopsesc...e enervant sa tot astepti cate zece minute intre fiecare strat aplicat pe fiecare piesa-n parte ca mai apoi, dupa cele trei straturi recomandate, sa mai astepti inca 30 de minute pentru a le putea atinge cu mana. Fac chestia asta acum pentru ca maine dimineata sa le pot baga la cuptor pentru o ora si gata.

Mi-am mai pierdut timpul urmarind diverse chestii necesare puse pe ebay si mi-am luat kitul de curatat si impermeabilizat pod-urile K&N pentru ca am aflat ca sunt absolut necesare in cazul in care ti-ai prevazut mobra cu asa ceva...ma rog...acum aflu ca trebuie sa caut si niste "ciorapei" care se pun peste filtre ca cica sunt mai eficienti insa asta ramane de vazut pentru ca intentionez sa-i sun pe baietii din UK sa aflu care, ce si cum despre subiectul in discutie. Vrei sa afli un raspuns pertinent la orice problema tehnica ai avea? Suna in UK sau in Germania, functie de limba preferata, sau intra pe forumul acesta. Cum Goethe mi-a placut, e drept, dar in limba romana pentru ca-n germana il citeam la fel de bine ca pe o formula chimica superelaborata, limba mea de preferinta e engleza asa ca ori de cate ori am o nelamurire tehnica, apelez la "engleji" pentru ca stiu cu ce se mananca povestea respectiva, sau la forumul asta pentru ca e plin de oameni care si-au capatat cunostintele din pasiune, si ce este si mai important e ca si-au castigat-o pe banii lor....Niciodata, dar niciodata nu caut un raspuns in magazinele de profil pentru ca ai peste 80% sanse sa ti se vanda gogosi sau imbecilitati, toate astea din motive lesne de inteles: lipsa de respect pentru cumparator, superficialitate si, poate, intr-o masura oarecare, Criza... Nu voi elabora subiectul pentru ca nu mi-ar ajunge intreaga noapte pentru argumentele ce s-ar cadea puse pe tapet asa ca fiecare poate intelege cam ce doreste din cele sustinute de mine mai sus; Si credeti-ma, nimic nu ma mahneste mai tare cand stiu ca am dreptate in privinta asta.

 

Ups...s-a scurs timpul...dam drumul la cuptor si hop cu piesele intr-ansul.

 

Numa bine

 

'Neata,

 

De azi noapte-ncoace tot vopsesc si bag la cuptor. Acum zece minute am incheiat tot tambalaul si acum astept un pic sa se mai raceasca piesele pentru ca de pus mana pe ele nu prea am cum dupa ce au zacut in cuptor la 150 de grade pentru o ora intreaga... E vorba de unul dintre suportii de scarite si de cele patru "coroane" de la galeriile de evacuare... Celalalt suport o sa primeasca acelasi tratament in seara asta iar motivul pentru care nu i-am vopsit pe amandoi odata e oarecum simplu: daca-i scoteam pe amandoi mi-as fi lasat motorul atarnat in consola pentru ca cei doi sunt legati intre ei de doua suruburi lungi care traverseaza carterele ancorandu-le totodata de cadru. Nu-i bai. Cum ajung la atelier am sa montez suportul vopsit, scot un surub si-l bag invers apoi am sa repet figura si cu celalalt fara sa las motorul in consola nicio secunda...sper sa mearga pentru ca-n capul meu totul e limpede ca apa de izvor...sau mi-am halit iarasi la vapori de vopsea incat halucinez big time??? Pentru o secunda cred c-am cazut pe ganduri...hmmm...nu, fratilor, o sa mearga, ce naiba m-a apucat?! O sa remarcati ca suportul are un glanz si asta pentru ca i-am "mutut" o sedinta extra (inca trei straturi plus inca o ora de solar) cu un lac transparent pentru a-i mari rezistenta la usoarele frecusuri cu incaltarile... n-arata rau deloc, nu?

Poza:

attachicon.gifIMG-20130423-00436.jpg

 

Mi-am luat o roata engleza si jubilez ca rednecku' de 4 Iulie! Nici daca-mi baga nevasta de ziua mea doua rusoaice in pat nu eram la fel de fericit ca acum. De amu inainte, numa' ceru-i limita!...sau incompetenta mea...dar hai sa nu-mi stric cheful...wow!

 

Pe mai tarziu boys!

 

Sa o folosesti sanatos ( roata engleza ) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Good evening Cafe Lovers,

 

Moama ce zi misto a fost azi! Trag de ea ca de ciunga in speranta ca poate o mai lungesc nitel dar e numai o iluzie... Pentru maine mi-am propus sa dau o raita pe la Hornbach pentru a achizitiona cateva lucruri mai marunte dupe care ma voi apuca romaneste de restul de scarite care vor fi dezmembrate, sablate, date cu primer, lustruite, vopsite, inlocuite pe la cauciucuri si montate la loc, apoi mi-am propus sa ma ocup si de cealalta jumatate de ghidon, adica montat la final kill switch-ul, lustruita maneta de ambreiaj, am sa ajustez claxonul montat temporar azi pe unul din bratele furcii, si daca tot sunt in zona o sa lustruiesc si furca. Montez suportul de scarite pe care-l vopsesc chiar acu (in acest moment sunt intr-o pauza impusa de catre producator de circa 30 minute)....ce ar mai fi?...a!...o sa sablez si comenzile de picior pentru ca maine seara sa le vopsesc pentru a doua zi. Poate o sa ma ocup si de parghia de franare care a fost umpluta de vopsea electrostatica pe cam peste tot si nu mai poate fi montata din acest motiv...ma rog, d'astea multe si marunte...In realitate, va marturisesc ca daca apuc de-i montez partea electrica si ii pornesc motorul fara ca toate alea de mai sus sa fie gatate inainte, va jur ca ma urc pe capra si asa va ramane...n-o mai pun la punct niciodata. De rabdat, rabdam noi dar cat, nene? Stim foarte bine marfa clientului asa ca trebuie sa-mi iau toate masurile de precautie... :)

Pesemne ca am mai trecut de o bariera psihologica de mi-am revenit in felul asta. Pur si simplu inebunisem bagand munca ca berila pe langa Cafe-ul meu, si bani de numai zic, fara sa se intrevada niciun progres notabil si asta era extrem de descumpanitor daca nu total descurajant insa, exact ca la constructia unei case, a venit un moment "X" cand pe neanuntatelea,ceva s-a intamplat, nu stiu ce, un declic care a schimbat cu totul dinamica lucrurilor care s-au avantat de nebune intr-o goana in spirala catre finis fara ca cineva sa mai poata interveni... Sper ca asta sa fie asaltul final pentru ca altminteri dau cu cusma de pamant si ma apuc de popice.... scuze...am disparut cateva secunde pentru a aplica inca un strat de vopsea...unde eram?...tot acolo, nu conteaza. Maine o sa bat in tinda selarului ca sa-i dau binete dupa care ma interesez asea, intr-o doara daca-i merge bine, daca s-a odihnit corespunzator, daca-i sanatos tun, daca a mancat un mic dejun bogat in fibre ca mai apoi, c-o lovitura fulgeratoare crouching Tiger hidden Dragon sa-l intreb abrupt daca mi-a terminat seaua...desigur ca n-a terminat-o, ca doar nu-s idiot..:) Psy warfare in toata splendoarea. Aplicam tactici speciale pentru o cauza nobila, zic eu. Nu mai astept io 40 de zile pentru un sezut de mobra chit ca-i trantesc o tabla ondulata si tot ma fatai cu dansa prin oras...apropos de fatait prin oras...Azi am sunat la Romford sa-i intreb daca n-au sughitat in ultima vreme, ca daca da, eu sunt impricinatul din cauza caruia toti angajatii Triumph beau pahar de apa dupa pahar de apa... Cand vin piesele lui Bonnie a mea? Cand o vad cum iese si ea afara la joaca cu copiii ?... mi se frange inima cand o vad cum sta pleostita cu branula in vene fara niciun chef de viata ca m-apuca toti dracii... Tipii mi-a raspuns ca n-au sughitat deloc si ca piesele or sa vina cand or sa vina, asta asea, ca sa ma umple de respect. Cica abia la finele saptamanii asteia or sa le ajunga piesele dupe care or sa-mi trimita mie un link cu tracking number-u lu' peste la care sa ma benoclez pana s-or decide aia ca ar fi cazul sa livreze pachetul...asa ca sunt fleasca. Batu-l-ar Dzeu pe mosul ala cu cabrioletu' lui sa-l bata cu levieru' curbat pe la usa dosului sa-l invete minte sa mai puna frane aiurea...

...Se vede ca azi nu mai e azi, ci maine, asa ca ma astept la noi provocari...

 

Pe maine, mes amis.

 

@Basty

Mersi mult frate, o s-o tocesc de numa numa pentru ca d-aia ne-a lasat-o Dzeu, s-o intrebuintam cu dragoste si cu pricepere...sper sa fie cu folos.

Bafta!

 

uuuuuuuuuu

nais peint.

tre sa fie tare sexoasa roata aia englezeasca de refuzi doua rusoaice.

Salut man,

 

Normal ca-i sexoasa! N-ai vazut ce curbe are, ce falci misto si ce tare-n carne mai e? Zi-mi tu mie ce rusoaica poate indoi 2mm de tabla de otel sau 3mm de aluminiu? :) Ma opresc aici cu comentariile pentru ca acu mingea e la tine-n teren, proaspat scoasa din cuptor si servita pe platoas...

Asfalt uscat si soferi atenti

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara Impatitimitilor de Cafele,

 

Mi-am facut o cafea perfecta si meditez la cele scrise nu mai tarziu de aseara, si citez: "Maine o sa bat in tinda selarului ca sa-i dau binete dupa care ma interesez asea, intr-o doara daca-i merge bine, daca s-a odihnit corespunzator, daca-i sanatos tun, daca a mancat un mic dejun bogat in fibre ca mai apoi, c-o lovitura fulgeratoare crouching Tiger hidden Dragon sa-l intreb abrupt daca mi-a terminat seaua...desigur ca n-a terminat-o, ca doar nu-s idiot..smile.png "... MEA CULPA...De trei ori "Mea Culpa", de zece ori "Tatal Nostru" si cateva vâne de bou pe spinare pentru ca am vorbit cu pacat. Incredibil! Omul ala s-a tinut de cuvant iar eu, ca un idiot sceptic ce sunt am crezut ca bate campii mai ceva ca Julie Andrews in "Sunetul Muzicii". Incredibil e nu numai c-a terminat-o ci si ca a terminat-o intr-un mare fel de m-a lasat nauc pentru cateva secunde bune cand m-a chemat la el, sanchi, sa apob tipul de piele pe care mi-l propune...Am intrat in incapere, i-am dat binete si am ramas cu gura larg cascata, fara grai, ceea ce este cu adevarat rar la mine, si cu ochii pironiti in seaua mea care statea cuminte pe masa lui nevenindu-mi sa cred ca ceea ce vad nu e o Fata Morgana. De azi inainte omul ala e pe lista mea scurta.

Dupa asa o veste buna mi-am cam zapacit planurile pe ziua de azi si in loc sa sablez si sa restaurez sacaritele restante m-am trezit ca-i prind conductele pe motor, ca-i strang suruburile care mai erau de strans si ca-i sui carburatoarele in lacasul lor. I-am prins definitiv busonul pe tank, i-am pus seaua si...nu mai vroiam sa plec acasa...Da' deloc, nene, deloc... Vroiam sa continui cu montatul pana, nu stiu...plecam cu ea...Mai e atat de putin...sunt ca rechinul alb care a adulmecat sangele la mai putin de 10m de el...cam asa ma simt. De maine incep sa curga coletele cu bunataturi si parca e prea tarziu si asa. Le vroiam inca de azi dar trebuie sa ne calmam nitel si sa intelegem ca Universul isi are mersul lui, molcom, si ca nimic nu-l poate tulbura din tabieturile sale, nu?...

Maine e o alta zi si n-am motive sa cred ca va fi mai rea ca cea de azi...Pe mai tarziu

 

asfalt uscat si soferi atenti



Genial, maestre! Atat am avut de zis!

Salutare Man,

 

Mersi mult pentru aprecieri insa creditul pentru sea o sa-l impart cu selarul meu. E drept, eu i-am construit seat-pan-ul si nu i-am lasat deloc spatiu pentru interpretari artistice personale insa el a croit si a tradus in fapte ceea ce eu ii desenasem pe burete cu markerul cu numai doua zile in urma. El a facut posibil ceea ce eu doar visam si asta e rar in zilele noastre si se cere laudat si apreciat ca atare. Ma bucur ca-ti place...Eu inca-i mai caut un cusur, din reflex, insa cu cat ma uit mai mult la ea cu atat mi-e mai greu s-o trec prin ciurul meu critic care e destul de exigent dupa atatita si atatia ani de practica in proiectare si executie de arhitectura peisagera, zic eu... In maniera asta se executa o sea de calitate.

 

Cand mai treci prin Bucuresti da o raita si pe la umilul meu atelier.

 

Numa bine, Banzay San

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare, man

 

Ne, ne, ne, ne, ne!...Am sa ruinez finalul, nu? :) De ieri a inceput numaratoarea inversa si nu mai e mult. Daca vrei s-o vezi, treci pe la mine

 

Bafta.



Buna ziua,

 

Sunt inca acasa si astept sa mi se caleasca piesele de franare spate pe care le-am vopsit, in parte, inca de aseara. In seara asta mai vopsesc o sarja de piese pe care le-am trimit altundeva la sablat pentru ca efectiv nu mai aveam timp sa le fac si pe alea...ce sa mai, am din ce in ce mai putina rabdare si am inceput sa deleg diversele maruntisuri pe unde apuc numai pentru a mai castiga ceva timp. Sunt deja in fibrilatii si abia ma mai pot controla... Inca putin.

Doua dintre cele 11 colete comandate saptamana trecuta, adica unul dintre cele mai indepartate locatii, plecat tocmai din Vancouver, Canada, adica de pe coastele Pacificului, nene, si unul de pe malurile Tamisei, au sosit deja in tara!!!...cum pana mea de au venit amandoua in acelasi timp in mai putin de patru zile in conditiile in care altele, comandate in acelasi timp din UK abia de se misca inca prin Regatul Unit? Dzeu ii mai intelege, ca eu cu siguranta, nu. M-am tot uitat sa vad ce scrie pe shipping ca pe viitor sa solicit aceleasi servicii dar nu vad nimic deosebit la ambele notificari asa c-o las balta. Poate ca tine de contractele incheiate intre vanzator si curier; "a, nu vrei sa ne dai 4 Lire Sterline in plus pentru servicii mai rapide? Te zgarcesti, nu? Ei, atunci sa vezi cum uitam noi de coletele tale cu saptamanile prin depozitele noastre..." Oricum, asta va fi un mister fara de raspuns pe care-l voi târâ dupa mine-n groapa in drumul meu spre Lumea Ailalta...

Ups...suna cuptorul, semn ca piesele sunt gata asa ca va las si plec spre atelier sa le pun cap la cap.

 

Pe mai tarziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maestre, fiara traieste! Tinuta in viata de aparate, dar traieste. Am vorbit cu mecanicul dupa ce a gadilat-o un pic. E tata lor baiatul asta, ce mai... Compresia buna, la fel pe toti cilindrii, fara zgomote suspecte, totul e calumea. Acum sa bag bani in carburi, cum am zis si eu, sunt cam varza: o sa iau membrane de la librane, cui pontou, garnituri, oringuri si tare ma gandesc sa iau si tuburile de legatura din aluminiu, iar ca bani...se cam strang destui, mai bine imi dau o comanda de carburi noi :) . Numai bine ce mi-am comandat si cauciuc nou la TDM-eu. Stima!

 

Pot sa te rog sa ma ajuti si pe mine cu ceva detalii pe PM despre baietii aia de unde ai luat carburile? Cum ai facut comanda, site-ul lor, ce mai e de avut in vedere; Parca ziceai ceva de 300 eu, de banii astia se merita, tinand cont ca ma apropii de suma asta doar cu piesele de reparatii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa te rog sa ma ajuti si pe mine cu ceva detalii pe PM despre baietii aia de unde ai luat carburile?

Moshi Moshi Banzay San,

 

Frate...acu' am citit mai bine ce-ai scris...N-am zis de 300 de euro sau daca totusi am pronuntat suma asta oi fi facut-o din greseala. Kiturile de reparatii pentru VB-urile inlocuite erau aproape 600 euro, si cum oricum nu mai mergeau neam fara airbox mi-am bagat picioarele si am mai pus ceva peste si mi-am luat CR-urile...ca sa nu mai pomenesc de faptul ca aratau si infect pe deasupra, deci se cereau curatate cu sticla sau bagate serios la ultrasonice, gaurite pe unde se gauresc ele ca sa dai de jet-urile mascate...ce mai, toata linia era o fericire! Incearca la aia pe care ti i-am trimis...ce sa zic...Bafta cu carul!

 

Update la proiect

 

Iar sunt acasa cu piesele-n cuptor. Astept sa mi se caleasca, le scot la racit apoi le dau cu trei straturi de lac si iar le bag la bauhaus pentru o ora apoi iar le las la racit ca sa le pot trambala in masina... uf, acum pot respira...sunt in extaz :(

Aseara pana tarziu am facut cam acelasi lucru pentru ca azi sa le pot termina in chipul descris mai sus, deci, am bagat munca ca berila cu sulemenitul pieselor astora de m-am sictirit pana peste cap. Avansez in pasi sughitati, e drept, insa ma apropii de final si asta-i important. Inca putin si o sa-i aud glasciorul ala suav, pupa-i-as evacuarea ei sa-i pup de cafegioaica si asta ma motiveaza puternic asa ca nu ma las... Punem cate un deget la fiecare nara-n parte, pe rand ca doar nu odata, suflam mucii la marginea drumului, scuipam in palme si-i dam bataie inainte cu manecile suflecate ca numai asa se construieste Socialismul!

 

Ups! Suna cuptorul! Fug la piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, maestre, nu stiu de ce am scris 300 euro, eram cu gandul ca atat ma ajung pe mine piesele... Imi aduc aminte discutia din pub si zicea geo ca ai dat pe carburi mai mult de cat a dat pe mobra el, iar la mine se cam apropie de pretul de achizitie al vf-ului :crack: .



special pt. tine Maestre!

 

Hai ca pana la urma fac carburile astea, cu tot cu reducere ies la vreo 840 ron. Am desfacut si furca veche de rezerva ieri - avea un moloz ciudat, dar cred ca nu le pot folosi, au tijele zgariate in zona semeringurilor, banuiesc un cap patrat ca ar fi fortat cu surubelnita ceva, ca e sarit cromul binisor. Asa nu apareau urme pe ele, dar cel mai bine cred ca le refac pe cele care deja sunt pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Azi m-am intors de la Brasov, localitate unde am fost plecat inca de luni pentru niste treburi care nu sufereau amanare. Nu m-am abtinut sa nu trec si pe la atelier ca sa ma refamiliarizez cu proiectul pentru ca pentru maine mi-am propus sa inchei povestea cu galeriile...Da, mi-au venit rolele cu banda pentru galerii si acum pot inchide treaba ca la carte, nene, cu finale cu tot. Tocma' bine pentru ca piesele de prindere sunt vopsite inca de sambata si asteptau momentul asta cu sufletul la gura :)

Daca le prind de capra nu-mi mai ramane altceva de facut inafara de electrica...doar asta-mi mai ramane de facut...bleah...

 

pe mai tarziu, fratilor.



Buna seara din nou,

 

Acum ca sunt in caminul meu pot si eu sa-mi restivuiesc in tihna gandurile fara ca cineva sa ma baraie la cap cu tot felul de intrebari la care musai trebuie sa raspunzi in clipa aia, c-asa-i in tenis, nu? Vizita mea spontana de alaltaieri la Brasov n-a fost chiar atat de spontana pe cat s-ar putea intelege la o prima citire, ci ea a venit ca un raspuns la cea facuta vineri de Basty la atelierul meu vinerea proaspat trecuta; cu o generozitate cum rar mai intalnesti zilele noastre, Basty m-a invitat cat mai degraba la Brasov deoarece o intreprindere de Stat a intrat intr-un proces de lichidare a mijloacelor fixe (ce noutate zilele astea!) si era musai sa fim acolo pentru a putea salva de la fier vechi tot ce se putea salva, natural, pe masura bugetului fiecaruia... Am fost, le-am vazut, am cheltuit de patru ori bugetul alocat, am ridicat si azi am le-am adus apropiindu-ma astfel mai mult de ceea ce consider ca este cu adevarat un atelier pricopsit. Sculele si utilajele achizitionate nu sunt la prima tinerete insa nu si-au spus ultimul cuvant si sunt sigur de asta... In mod cert, de iubit sunt iubite si viitor lung si stralucit o sa aibe cu toatele pentru ca merita un asemenea tratament. Basty, my man, multumesc mult pentru ajutorul acordat si pentru caldura cu care m-ai primit la tine acasa. I owe you one!

Dupa ce le-am instalat in atelier am dat roata cu privirea-n jur si multumit m-am decis ca trebuie sa continui cu proiectul care-i la un pas de finalizare astfel ca maine sunt pe metereze c-o misiune precisa: termin tot pana la electrica. Mai sunt cateva mici detalii pe ici pe colo dar in principiu maine termin cu povestea asta.

 

Numa bine fratilor, un mare si baban "Happy First of May" si asfalt uscat!



Hai ca pana la urma fac carburile astea, cu tot cu reducere ies la vreo 840 ron. Am desfacut si furca veche de rezerva ieri - avea un moloz ciudat, dar cred ca nu le pot folosi, au tijele zgariate in zona semeringurilor, banuiesc un cap patrat ca ar fi fortat cu surubelnita ceva, ca e sarit cromul binisor. Asa nu apareau urme pe ele, dar cel mai bine cred ca le refac pe cele care deja sunt pe mobra.

Moshi Moshi Banzay San,

 

Super! Ai iesit bine cu carburatoarele daca le scoti in banii aia. VB-urile mele ieseau super scump daca incercam sa le refac si cum nu mai mergeau oricum fara air box, chiar nu mai meritau deranjul asa ca n-am prea mai avut de ales...sau cel putin asa mi s-a dat de inteles, Visez sa le fac ca noi doar ca sa-i verific pe aia care m-au ametit de cap ca trebuie sa-mi iau carburi noi...soon, my friend, soon... Tijele alea la care faci referire sunt asa zisele "stanchions"? Adica bratele cromate ale furcii? Daca da, de ce nu incerci pe Wemoto?...acolo am gasit piesele cele mai rezonabile ca pret pentru batranica mea...ale mele au fost undeva in jurul lui 100 GBP bucata; ma rog, sunt convins ca le gaseam un pic mai jos daca ma strofocam mai tare dar cum restul de piese, in prima faza, veneau de la ei pur si simplu nu se mai justifica efortul din ratiuni de transport si comoditate... O alta sursa ar putea fi flatracer.com unde, iarasi, vand asa ceva, si cateodata mai ieftin ca la Wemoto...mai stiu cativa dar nu-mi aduc aminte acu.

Tu cum sarbatoresti 1 Mai? Mergi cumva la mare? :))))))) Ce te mai invidiaza unii pentru asta...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, safi de alea cromate vorbesc. Dar sunt de la furca de rezerva, nu de la furca principala. Ma gandeam sa le fac de pe acum, cand iau motoru sa schimb furca, roatele si asta e. Dar in C-ta nici macar de sablat nu gasesc... O sa vorbesc cu o cunostinta de-a mea daca are timp de mine sa imi sableze jantele dupa sarbatori. Cu carburile, da, e rezonabil, dar sunt cam multi bani pt. niste piesulici mici si amarate, ca am dat cam dublu cat am de pe un cauciuc nou sa zic... Macar mi-am terminat TDM-ul si chiar nu mai am ce sa ii fac, doar sa il inmatriculez, dar la cati bani am bagat si in ala, banii de inmatriculare nici nu ii simt.

 

Cum sarbatoresc 1mai? Prin munca, de mare m-am saturat :) Mi-am facut curat prin garaj un pic de nu am avut timp nici de motociclit...dar rezolv eu si problema asta mai pe seara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Fratilor,

 

Am inceput sa montez piesele vopsite la locul lor insa am realizat ca nu mai aveam spatiu de manevra printre toate cele ravasite prin atelierul meu asa ca plin de amaraciune am lasat treaba aia, mi-am luat inima-n dinti si m-am apucat sa rostuiesc nitel incaperile mele. Am eliberat partea de sus a bancului proaspat achizitionat de explozia aia ametitoare de scule care tronau cu varf in partea stanga, depozitandu-le cu grija in sertarele lui, apoi m-am apucat sa distribui intr-o ordine teutona toate sculele de mana pe care le-am achizitionat din Brasov si care le contrabalansau cu succes pe primele, de data asta insa in partea dreapta a bancului...ce mai...inca nu am terminat cu povestea asta insa am castigat uluitor de mult spatiu si astfel mi-am mai gasit putin oxigen de tras pe nas...era cumplit...nu mai zic de Triumph-ul meu ranit care, din lipsa de spatiu, blocheaza intrarea intre doua incaperi si care ma tot pandeste cu o rabdare de aligator ca sa se razbune pe mine pentru accidentul care l-a schilodit temporar caci altfel nu-mi explic cum de m-a atacat la tibie cu teava de esapament de topaiam ca idiotul intr-un picior tinandu-ma cu mainile de celalalt. Razbunator ca o femeie, ce sa zic ..Piesele lui sunt "in Transit" (end quote) insa nici sa ma pici cu ceara n-am habar pe unde anume iar eu salivez la altii care se dau cu mobrele ca plodul cu nasul lipit de vitrina unei cofetarii. Oricum, azi n-am mai indurat si m-am urcat pe VN 900-le unui prieten si asa m-am deplasat peste tot prin oras, pe unde am avut treaba...Pai nu se mai putea, nene!

La atelier acum e ceva mai bine insa pana nu asez si blatul ala din otel special care cantareste o tona (fara misto, o mie de kilograme!) si care zace amenintator intr-un echilibru precar in anticamera atelierului meu, in rama mesei in care trebuie sa sada cumintel, eu nu ma pot misca fizic prin incapere, nene. Maine o sa aduc o macara de atelier si sper sa-l montez odata acolo unde trebuie sa stea ca sa eliberez naibii CHI-ul atelierului care zace deocamdata captiv sub maldarul meu fiare...

 

Apoi mi-am bagat picioarele in tot si-n toate si mi-am dat intalnire cu sotia la o terasa ca sa socializam si noi in tihna, fara plozi, sub obladuirea placuta a soarelui ca prea ne vedem in ultima vreme doar ca varcolacii numa' la lumina lunii, chestie care nu-i in regula deloc. Pai am investit 21 de ani in relatia asta ca sa-mi "tuf" norocul tocma inainte de incasarea dividentelor acestei casnicii? Apoi, gesturi ca astea venite la initiativa mea ridica pretul actiunilor la bursa dansei, a doamnei mele si asta-i bine...pause for building scene tension... really evil laugh! ... evil music theme... :)

 

Ne "auzim maine"... Va urez chefuri cat mai tari si nu uitati: rupeti-va saltelele fara nicio grija pentru ca am lipici special de bureti cat sa dau la tot cartieru'...

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Azi m-am intors de la Brasov, localitate unde am fost plecat inca de luni pentru niste treburi care nu sufereau amanare. Nu m-am abtinut sa nu trec si pe la atelier ca sa ma refamiliarizez cu proiectul pentru ca pentru maine mi-am propus sa inchei povestea cu galeriile...Da, mi-au venit rolele cu banda pentru galerii si acum pot inchide treaba ca la carte, nene, cu finale cu tot. Tocma' bine pentru ca piesele de prindere sunt vopsite inca de sambata si asteptau momentul asta cu sufletul la gura :)

Daca le prind de capra nu-mi mai ramane altceva de facut inafara de electrica...doar asta-mi mai ramane de facut...bleah...

 

pe mai tarziu, fratilor.

 

Buna seara din nou,

 

Acum ca sunt in caminul meu pot si eu sa-mi restivuiesc in tihna gandurile fara ca cineva sa ma baraie la cap cu tot felul de intrebari la care musai trebuie sa raspunzi in clipa aia, c-asa-i in tenis, nu? Vizita mea spontana de alaltaieri la Brasov n-a fost chiar atat de spontana pe cat s-ar putea intelege la o prima citire, ci ea a venit ca un raspuns la cea facuta vineri de Basty la atelierul meu vinerea proaspat trecuta; cu o generozitate cum rar mai intalnesti zilele noastre, Basty m-a invitat cat mai degraba la Brasov deoarece o intreprindere de Stat a intrat intr-un proces de lichidare a mijloacelor fixe (ce noutate zilele astea!) si era musai sa fim acolo pentru a putea salva de la fier vechi tot ce se putea salva, natural, pe masura bugetului fiecaruia... Am fost, le-am vazut, am cheltuit de patru ori bugetul alocat, am ridicat si azi am le-am adus apropiindu-ma astfel mai mult de ceea ce consider ca este cu adevarat un atelier pricopsit. Sculele si utilajele achizitionate nu sunt la prima tinerete insa nu si-au spus ultimul cuvant si sunt sigur de asta... In mod cert, de iubit sunt iubite si viitor lung si stralucit o sa aibe cu toatele pentru ca merita un asemenea tratament. Basty, my man, multumesc mult pentru ajutorul acordat si pentru caldura cu care m-ai primit la tine acasa. I owe you one!

Dupa ce le-am instalat in atelier am dat roata cu privirea-n jur si multumit m-am decis ca trebuie sa continui cu proiectul care-i la un pas de finalizare astfel ca maine sunt pe metereze c-o misiune precisa: termin tot pana la electrica. Mai sunt cateva mici detalii pe ici pe colo dar in principiu maine termin cu povestea asta.

 

Numa bine fratilor, un mare si baban "Happy First of May" si asfalt uscat!

 

 

Bafta!

 

Cu placere ,

sper sa iti fie de mare folosinta , cum imi sunt si mie in momentul de fata ( nu chiar acu ca sunt in concediu ) si sa dai viata la multe Cafe-uri in ciubuletul tau !:) pe linga asta ,keep up on Posting !

cu riscul de a ma repeta , oameni cu rabdarea ta ,de a explica procesul , fac multi alti oameni sa inteleaga de ce ne minjim toata ziua pe miini .

Indiferent ca vor aparea mai multe ateliere decit consumatori de cafe-custom , este si mai bine :))

 

ai apucat sa restaurezi ceva din scule sau pastrezi directia deocamdata cu CB-ul ?

 

Basty

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua Frati motociclisti,

 

Acum zece minute am facut ceva ce nici prin cap nu mi-ar fi trecut cu doua ore mai devreme, semn ca Divinitatea intervine in viata fiecaruia la momentul oportun... Am achizitionat la un pret de-a dreptul ridicol un frame de Norton Commando 750 din 1968 cu acte cu tot asa ca pentru mine povestea Cafe continua!!!... Wow! Sunt in al 9lea cer! Vazusem sasiul ala pe net acum 9 zile, l-am contactat pe seller si am si uitat de el...Plecat de acasa, ajung la birou si-mi deschid calculatorul asea, intr-o doara si...heart attack! Sasiul ala a devenit al meu in mai putin de 1 minut... Azi beau!

 

Pe mai tarziu! Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Yep! Initial la asta ma gandeam...Acu nu prea stiu daca o sa merg pe varianta Triton, Norbsa sau Norton pur sange...sa-i cumpar un motor nou de Triumph Bonneville, unul vechi de Triumph sau poate mizez pe un Norton 750, pentru ca toate ideile ma cam coplesesc in clipa asta. E ca la bordel, dupa ce intri in incinta le vrei pe toate dar dupa prima nu mai stii cum sa iesi din cladire mai repede...ma rog, nu stiu sigur daca-l aduc in secolul XXI sau il restaurez asa cum l-a vrut Dzeu initial...Intai sa-l tin in brate apoi mai vedem...De mult doream asa ceva insa nu prea aveam "loc" sa-l iau dintr-o bucata :) Cert este ca-l vreau un Cafe adevarat, ca la ma-sa acasa!

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Forum,

 

Faptul ca acu mai bine de 2000 de ani cineva a "calcat pe moarte" spre eterna resurectie pot spune ca a servit drept pilda pana si masinariilor...Triumph-ul meu a inviat! Azi mi-au sosit piesele si azi si-a scos nasucul in strada cu mine pe dansul, desigur, pupa-i-as faru' ala mic si rotund. Fine gentlemen, mi-a revenit cheful de viata si de maine promit ca mut muntii din loc...muntii de scule si piese care zac tames-balmes prin tot atelierul ca sa pot ajunge la Cafe-ul meu care sta incremenit pe stand asteptand sa-i dau viata. De maine el devine prioritatea mea. Gata cu lancezeala in care ma afundasem pesemne din depresie. De maine trecem pe infuzii cu Red Bull pentru ca avem nevoie de aripi, nu gluma.

 

Pe maine.

Asfalt uscat Fratilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare cafe racers.

Sper sa nu deranjez, vroiam doar sa va anunt ca am spre vanzare mai multe bucati de : stickere Ace Cafe London, referinta aveti aici: http://www.acecafeshop.com/products/12

si petice http://www.acecafeshop.com/products/24. pretul este cel de pe site (transport din cluj,gratuit), iar livrarea o fac de 2 ori pe saptamana :). daca sunteti interesati, astept PM voastre.

 

Drum bun!

Editat de sidereel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...