Zven Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 cred ca in momentul de fata sunt eu mai curios decat esti tu ... ) ... in alta ordine de idei ... dupa ce am vazut pe acest site www.rolandsands.com am ramas prost ... vand tot si aplic la aia pt postul de om de servici, numa sa ma primeasca sau ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Buna seara, Azi a fost o zi fructuoasa pentru ca am mai avansat cu proiectul; Am conceput, taiat si slefuit macheta buretelui seii (forma pe care mi-o doream inca de la bun inceput!!!), obiect care o sa serveasca drept model pentru buretele pe care o sa-l taie 3D o firma specializata in taierea scaunelor auto; mi s-a promis ca e la mine inapoi in maxim doua zile gata pentru imbracat in piele. Mi-a ajuns cu joaca de-a uite seaua nu e seaua...acum subiectul asta a devenit prea personal ca sa-l mai las pe mana oricui. Soarta a facut ca langa mine sa se mute un tapiter auto specializat in pielarie auto custom si el m-a luminat in sensul asta. Dealtfel, el o va si inveli in piele dupa ce e gata... Am sablonat, taiat si pregatit piesele din tabla care vor deveni protectia de lant si vreau sa spun ca nu-mi displace deloc ce mi-a iesit din mana. Protectia aia o sa fie chiar funky... Maine le sudez si finisez pentru ca pregatesc un ultim asalt la vopsitorie cu cele cateva piese ramase neterminate. Sunt tentat sa experimentez pe protectia aia niste tehnici pe care le-am vazut (si cica invatat) pe un dvd scos de un gagiu din UK, un vrajitor in batut tabla cum n-am mai vazut insa sunt constient ca s-ar putea s-o dau in bara; sper sa-mi iasa ca altminteri va trebui sa muncesc sa le refac si n-a fost chiar usor. Ma rog, vad eu... Ce altceva am mai facut azi?...a!...Am descoperit intrarea in "Hogwarts" ... Acum stiu unde este faimosul "in spate la Obor". Un tames-balmes de spanacuri claie peste gramada, noi, vechi, chinezesti sau mai rau de atat, aratoase sau varza de ruginite...de toate; nimeni nu te pregateste in viata pentru un asa spectacol. Trebuie sa fii un explorator experimentat, un adevarat Indiana Jones nene sa descoperi comorile intre toate toroapele alea ( merci Black Wolf!!)... Nu m-am avantat prea adanc in taramul ala de basm pentru ca aveam coburii plini cu chestii si mi-a fost teama ca-mi umbla careva prin ei insa data viitoare ma duc pregatit de expeditie, nu gluma...Bani marunti, haine ponosite si tupeu cat cuprinde pentru ca altminteri te miros lepriconii, hobitii si restul de fiinte magice care-si fac veacul pe acolo si-ti cresc exponential preturile in mai putin de doua secunde. Acolo-ti trebuie timp, rabdare si nervi de otel sa cauti cu atentie in maldarele de ruginituri care zac imprastiate ca dupa un bombardament, ma rog, un bombardament ingrijit ce-i drept, nu pot spune ca nu e ingrijit, as minti... Tot azi, mai pe seara, Black Wolf m-a ajutat sa bag lichidul de frana in instalatia hidraulica si ma bucur c-am taiat chestia asta de pe lista cu "must do", lista mea deloc neglijabila cu rahaturi care trebuie rezolvate cat grabnic daca vreau s-o scot pe strada in mai putin de o luna. "Mai e putin" e o expresie inselatoare pentru ca desi lucrurile par sa duca la concluzia ca nu mai este mult, in realitate, treaba e mai complicata...Englezii au un cuvant pentru asta: understatement... "mai e putin" e un understatement in toata splendoarea sa. Nu stiu cum sa ma explic; numai cine lucreza un proiect de genul asta stie ce vreau sa spun pentru ca fir-as al naibii daca nu la fiecare surub pe care vreau sa-l pun la locșorul lui n-am parte de cate o surpriza neplacuta, uneori mai subtire iar alteori groasa rau... Cateodata stau si ma-ntreb cum de ma-sa de a stat intreaga pana am pus eu mana pe ea ca numai dupa aceea sa faca nazuri peste nazuri la fiecare surub in parte??? Stiu ca pentru o fieratanie oarecare, varsta de 34 de ani nu-i de colea si ca fiecare anisor in parte si-a cam spus cuvantul insa nu-i corect, nene...figurile astea de fata mare m-au scos din minti de-a binelea... Ma rog, vedem noi care pe care... Pe maine Buna seara, Azi m-am ocupat cu precadere de protectia de lant, piesa pe care am tinut mortis s-o lucrez cu atentie pentru ca troneaza la vedere si tocmai de aceea trebuie sa arate intr-un fel anume, nu? Adica fara pliuri, fara urme de lovituri de ciocan, fara defecte de cote etc....si e un picut mai tricky decat ma asteptam. Nu-i de nefacut, insa trebuie sa umbli cu manusi. Protectia initiala are o fanta 3D in dreptul amortizorului pentru a preveni frecarea intre cele doua componente, gol pe care trebuie sa-l reproduc cu grija daca nu vreau s-o fac tandari tablaria; apoi mai are si niste prinderi ambutisate si profilate pe care trebuie sa le copiez, sa sa le adaptez la piesa noua si sa le prind la aceleasi cote de bascula... si ar mai fi cateva detalii de care trebuie sa tin cont daca vreau sa arate profi. Oricum, sunt supermultumit de cum evolueaza confectionatul piesei in cauza si asta numai multumita sfaturilor lui Redneck Welder...El mi-a tot zis ce sa fac si abia intr-un final mi-am echipat aparatul de sudura cu ceea ce-i trebuia cu adevarat; astfel mi-au reusit niste suduri atat de fine incat m-am oprit putin din lucru pentru a le scuipa de deochi si admira cu gura cascata; pe bune, un electrod bine ales combinat cu un amperaj dozat ca la carte apoi ajustat in sus sau in jos cu cateva procente, asa, "la ochi" cum s-ar spune, peste care daca adaugi o mana usoara si un ritm cadentat la inaintare, va zic, toate astea fac minuni, fara misto. Sunt super recunoscator omului aluia care m-a invatat abecedarul sudurii TIG. Redneck Welder, oriunde ai fi, sa-mi traiesti boierule! Maine sper sa termin aparatoarea de lant si finisatul seii insa nu inainte de a face o vizita celor care incarca buteliile cu argon...bleah, tocma' la Cuca Macaii, la intrare pe Autostrada Soarelui...Iar tre' sa ma rog cu cerul si pamantul de tipii aia sa nu ma plimbe cu zilele ca sa-mi umple nenorocirea aia de butelie de 10 l... dar vorba aluia din reclama la Dufa: "da' ce-am băi nene?!" nici nu pricep de ce dracu' ma mai si plang pentru ca nimic din toate astea nu-s noi pentru mine...o sa fie ca de fiecare data cand am mers acolo; pur si simplu intru in incinta intreprinderii, dau binete, spun ce vreau si reiau rutina rugamintilor fierbinti urmate de deja clasicii 10 lei "pentru baiatu" si iata cum, asemenea povestirii lui Alladin, faza cu "sesam deschide-ti potofelu' si marca banu" rezolva intr-o ora ceea ce era de nefacut in mai putin de 24 de ore...Atentie insa: sa nu cumva sa-ti treaca prin cap sa scurtcircuitezi faza cu rugamintile si sa faci o nefacuta sarind direct la cos cu darul...nu, nu, nu, nu...asa ceva nu se face!...Intai rugamintile si abia mai apoi, banii...Exista un firesc al lucrurilor care se cere respectat intocmai altminteri dezechilibrezi naibii CHI-ul Universului si ne ducem de rapa iar noi nu ne dorim asa ceva, nu?... Nimic si totu-i special in "Tara lui Andrei". Au demain, fratilor Ton-Up big time boys! Promitandu-mi-se pentru a doua zi cer senin si fara de ploaie aseara m-am avantat cu inima tanara spre casa pe Triumph-ul meu batran dar sprinten ca un adolescent. Si cum alaturi de mine galopau si gandurile mi-am amintit de teroarea la care ma autosupusesem de buna voie acum cateva luni pe Autostrada Pitesti, cand am incercat sa bat "tona", viteza pe care aproape c-am si atins-o la un moment dat...aproape...zic aproape pentru ca pe la 155 km/h m-am "cacaolu" pe mine de frica pentru ca Iadul se dezlantuia in jurul meu si am lasat-o moale terifiat de rafalele de vant care ma loveau ca talazurie Atlanticului infuriat. Anyfuck, dupa experienta aia mi-am zis ca asta e, motocicleta asta nu-i facuta pentru asa ceva asa ca ia s-o las mai moale ca nu miroase a bine daca insist... Aseara insa, asa cum si povesteam, mi-am amintit de acele momente. Soseaua era neagra si goala ca dosul unui rege Zulu iar eu eram echipat si mai pregatit ca oricand sa reeditez experienta de anul trecut asa ca i-am dat un bobarnac ingerasului bun care statea pe umarul meu drept, i-am urat bafta dracsorului de pe umarul stang si dai baiete cu gazul la podea... 120 si parca stateam la semafor, coifura rezista...140 e mult mai bine, coifura sta batz, niciun fir nu s-a clintit...155 fuck it, nu-i chiar asa de rau...150 Mortii m@-%!! de caine fix pe mijlocul soselei...sau era un magar???...dracu' stie ca era ditai vaca...155 draci! groapa...fandare eleganta si n-am pierdut nimic...165 Rock'n'Roll Baby, I'm a ton-up guy!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 sa ne dai si noua contactul tapiterului.. eu am de imbracat niste fete de usi si un bord pt un proiect mai CAPRIcios.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Salut Da-mi un nr de telefon pe PM si-l dau tapiterului sa cadeti la o intelegere... Acu lucreaza un BMW X6 de la cap la coada. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 inteleg ca e chiar talentat. o sa te caut cand imi aduc masina mai aproape si-i dau bice la treaba. pana atunci, imi aduc aminte ca prima ta postare despre triumph era exact despre 160 la ora si cat de scary e.. nu reusesc sa inteleg senzatia asta cand mobra mea, japaneza, banaleza, ajunge acolo repejor si azvarle vantul peste mine cat sa nu ma deranjeze nimic.. cred ca t100 e facut pentru viteze mai decente si cruizat la relaxare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 (editat) Salut, Man, pe un Triumph T100 stai ca o vela de catamaran in bataia vantului asa ca orice viteza care sare de 130km/h e un death wish nerostit insa foarte acolo asa ca e destul de usor de imaginat de ce sunt atat de incantat acum. Ideea e ca pe o motocicleta Triumph de serie, deci nemodificata cu semighidoane si alte bunataturi cafe, si cu statura si greutatea mea care serveau drept handicap serios inca din start (192cm cu 105kg dus la toaleta si cu unghiile taiate), am reusit sa bat "tona" aia vestita, viteza pe care orice japoneza moderna o "mesteca" lejer in timpul unei banale manevre de parcare. Asta e marele meu act de vitejie Mititica m-a incununat cu laurii Cafe-ului si-i sunt recunoscator pe viata pentru asta. Long live my Queen!...Steve McQueen! Editat Aprilie 11, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Am si eu o intrebare, pt voi impatimitii de cafe racer: ce motor mic se preteaza cel mai bine/usor pt convertit intr-un cafe racer.nu ceva cu pretentii,asa cum vrea sa faca Essad (unde s-a de pus MULTA munca si MULTI bani). M-ar interesa ceva strict pt oras (maxim imprejurimi), ceva sub 500cc, CONSUM MIC esential, cat mai fiabil etc...la care sa nu am de 'taiat/frecat' prea mult ca sa-l fac intr-un cafe decent... Ce motocicleta ar reprezenta o platforma buna pt asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Neata bre cafe society! ) @ Pedobear, Kawasaki Estrella. Superb motor! @ Essad, cum ti s-a parut treaba de aseara? @GoodKat, am vazut Estrella aia care iti place tie (aia argintie) la Fabio in service...frumoasa rau! Apropo..ai rezolvat ceva cu oglinzile pentru capatele de ghidon? Eu vreau sa-mi dau o comanda mai tarziu si ma gandeam ca poate te bagi si tu, si altii ) Alta treaba...ati folosit pana acum banda termo cu insertie de cupru....cam ca asta? Mobra mea e in ton de maro ( in caz ca trec prin situatii de c@@@t cu ea) si cred ca ar da bine...mai ales ca evacuarile sunt cam ruginite, zgariate etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Mihai, ti-am vazut motoreta in service la Fabio =))) chiar in halul asta arata? Sper ca nu te-a vazut ca razi de ea ca e cam ciufuta in ultima vreme... Daca stii pe cineva cu vreo oglinda da-mi si mie un semn. Vreau doar una, ca sa o pun pe partea dreapta...da, pe partea cuibului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Mhmmm...posibil sa stiu pe cineva. Da-i pm lui Adolf_ss si intreaba-l daca mai are oglinda de capat de ghidon. Te intelegi cu el la pret. Motoreta ta arata bine. Insa trebuie sa facem ceva cu rama aia de la far. Mersi..o sa ma interesez. cat despre rama am doua posibilitati..ori schimb farul cu totul ori cromez rama, dar cred ca mai bine schimb farul. (in functie de posibilitati) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 GoodKat: ma intereseaza o mobra ieftina, vad o Estrella pe bikeshop la 2100 euro....wtf Vreau o gioarsa ieftina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Salut, Man, pe un Triumph T100 stai ca o vela de catamaran in bataia vantului asa ca orice viteza care sare de 130km/h e un death wish nerostit insa foarte acolo asa ca e destul de usor de imaginat de ce sunt atat de incantat acum. Ideea e ca pe o motocicleta Triumph de serie, deci nemodificata cu semighidoane si alte bunataturi cafe, si cu statura si greutatea mea care serveau drept handicap serios inca din start (192cm cu 105kg dus la toaleta si cu unghiile taiate), am reusit sa bat "tona" aia vestita, viteza pe care orice japoneza moderna o "mesteca" lejer in timpul unei banale manevre de parcare. Asta e marele meu act de vitejie Mititica m-a incununat cu laurii Cafe-ului si-i sunt recunoscator pe viata pentru asta. Long live my Queen!...Steve McQueen! ce-i drept(nush cum am uitat), imi aduc aminte cum a fost cand i-am dat prima data 130 unui zephyr de 550, naked si el.. nu era prea mult vant, eu sunt mai micut, m-am lasat putin peste rezervor si a fost misto. a doua oara cand am pus mana pe ea, i-am dat omului banditul meu si in timp ce el se ducea direct spre 2zerozero eu ma uitam hipnotizat cum vibreaza ceasurile de pe zephyr la 150.. mai mult nu am mai avut loc.. ah si sunetul, cumva, chit ca erau tot patru cilindrii insirati, sunetul era complet altul, parca tragea aer cu forta, un gâjâit foarte misto. @ped orice vechitura ieftina si simpla se preteaza pentru un cafe, pana la urma, o faci cum vrei tu, nu cum zice manualul. pana acum eu am vazut pe bursa vreo doua gs-uri micute (350 si 450 parca?) si cateva cx-uri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 GoodKat: ma intereseaza o mobra ieftina, vad o Estrella pe bikeshop la 2100 euro....wtf Vreau o gioarsa ieftina... cam asa sun Strellele pe la noi, si chiar si in afara... Mai bine cauta o honda CB 250, 350 etc de prin anii 70-80, yamaha xs 250, 400, yamaha sr...sau variantape care am mers eu Suzuki TU250x... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 La asta ma gandeam un cb 350/450, ce alte modele mai stiti ca s-ar preta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 La asta ma gandeam un cb 350/450, ce alte modele mai stiti ca s-ar preta? Kawasaki Z 1000, 550, 500, K 400, banditul de 400, suzuki GT (cu variantele lui) dar toate pana pe la anii 1985... Cauta la Tomina si vezi ce motoare au adus si mai aduc (daca mai aduc) uite un link http://www.tomina.ro/motociclete/vanzarimotociclete.php?categorie=Strada&afisare=foto&cautare=&dela=1 nu fac reclama! le-am gasit si eu pe net... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Aia cu Z1000 ai strecurat-o din greseala cred:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 nu prea.. da un click si vezi ce au la tomina, mie tocmai mi-a spart capul, daca parcarea aia chiar are toate bunaciunile astea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Ma refer ca am deja un motor de 1000 , RSV ul,si caut ceva mic/ieftin/consum mic pt oras. Deci nu as lua UN Z1000 HOLLY FF**ING SH*T.... am intrat si eu pe link, vai mama cate bunatati acolo !!!!!!!!!!!!!!!!!!! la majoritatea ai f putin de modificat (( de ce ati postat linkul (((((( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 (editat) Ma refer ca am deja un motor de 1000 , RSV ul,si caut ceva mic/ieftin/consum mic pt oras. Deci nu as lua UN Z1000 HOLLY FF**ING SH*T.... am intrat si eu pe link, vai mama cate bunatati acolo !!!!!!!!!!!!!!!!!!! la majoritatea ai f putin de modificat (( de ce ati postat linkul (((((( Tocmai am vorbit cu domnul Doru Gugeanu, de la Tomina, mi-a zis ca ar mai avea cateva aduse si care se afla pe site, asa ca sambata dimineata (inainte sa plec la SMAEB) probabil o sa-i fac o vizita, sa vad ce are pe acolo...apropo..si-au mutat sediul, pe la Fundeni din cate am inteles. mai e vreun doritor de vizite? P.S. problema e ca, din cate vad, majoritatea sunt din cele destinate pietei japoneze, astfel obtinerea pieselor in vederea unor eventuale reparatii vor ridica unele dificultati. Editat Aprilie 11, 2013 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 (editat) P.S. problema e ca, din cate vad, majoritatea sunt din cele destinate pietei japoneze, astfel obtinerea pieselor in vederea unor eventuale reparatii vor ridica unele dificultati. Stai relax, in Germania si mai ales in UK e plin de ele. Orice baiat istet poate sa-ti aduca piese, sau ebay. Editat Aprilie 11, 2013 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Stai relax, in Germania si mai ales in UK e plin de ele. Orice baiat istet poate sa-ti aduca piese, sau ebay. TCe bine, deja am rezolvat o problema! Mai ramane una mica..banii Pe net am gasit tot felul de pareri pro si contra Tomina (referitoare la motoarele aduse)..daca aveti si voi e bine sa le expuneti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Oricum,pana la urma nu te intereseaza asa tare despre Tomina,ci motorul pe care il cumperi. Eu as lua un mecanic ceva cu mine,si daca motorul e ok.....si actele ok,in rest nu ma intereseaza de Tomina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Oricum,pana la urma nu te intereseaza asa tare despre Tomina,ci motorul pe care il cumperi. Eu as lua un mecanic ceva cu mine,si daca motorul e ok.....si actele ok,in rest nu ma intereseaza de Tomina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 (editat) Moama ce inghesuiala la cafeneaua asta!...Bre, uite cat'a fumu' de sa-l tai cu cutitu, bai nene. @ Goodkat...Frate, multumesc pentru ieri! A fost misto sa va cunosc si-n carne si oase, nu doar pe forum, si mai mult decat atat, eu sunt un picut mai castigat pentru c-am mai avut ceva de invatat. Pai o data nu se prea pune, nu? Mi-ar placea s-o mai repetam cat de curand asa ca tu doar da un bip si aranjam... Cat despre celelate discutii, eu sunt de parere ca daca vrei sa-ti iei un motor mic e mai bine sa cumperi unul facut pentru Europa sau SUA , cu precadere SUA, pentru ca, in general, mi-a explicat tipu' de la piese de la United Motors, motoarele japoneze cu o capacitate de pana si inclusiv 400cc sunt modele exclusiv contruite pentru piata japoneza asa ca atentie mare...le poti cumpara dar dai de benga pana-ti vin piesele...Doar sa aranjezi cu tipii de la Tomina sa-ti aduca si piesele dar...nu m-as avanta intr-atat incat sa ma gandesc s-o si fac cadnva in viata asta...Am auzit destule despre ei, din surse foarte, foarte apropiate de Tomina ca nu prea au mama si in mod cert n-au tata cand vine vorba de banuti si ca-ti iau si pielea de pe tine... ma bag si eu... Americanii au niste stocuri impresionante de scrap bike-uri si, in consecinta, au si surse de piese cacalau asa ca SUA ar fi prima mea optiune. Imagineaza-ti o piesa, oricare, si aia o au ori second hand, ori nou-nouta, proaspat scoasa de pe CNC...apare insa problema vamii dar te poti intelege cu dansii sa mermeleasca si ei cate ceva pe ici, pe colo ca sa scapi mai ieftin...sau poti sa scapi de tot cu o secta religioasa care are birou de coletarie undeva prin New York. Le trimiti pachet urias la aia si ei redirectioneaza pachetul la tine contra comision...asa am auzit si eu de la un prieten care are un alt prieten si care la randul lui a auzit de la un var mai de grad 6 care are un prieten....nu mi s-a intamplat asa ceva niciodata... Editat Aprilie 11, 2013 de EssadBey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) Nu stiu de ce, dar o gramada de motoare de 400 am vazut pt. Uk... piese cacalau pe ebay SH-uri majoritatea, intradevar. Dar mai degraba am curaj sa iau un SH de acolo, cum am luat cilindrii de TDM (cota 0, ca noi) decat sa iau ceva de la noi (ma refer aici la cazul cand cumpar pe 'neveu'). In alta ordine de idei, era sa cad in fund cand ti-am facut poza de plecare, asa ca a iesit miscata, dar ... iti trimit pe pm imediat poza cand ne-am intalnit Si am zis sa mai pun si eu niste poze de le-am gasit pe cardul asta cu mica motoretuta. PS: acum motoreta e cam terminata dpdv al pieselor care o alcatuiesc, trebuie insa vopsita si facut naibii carburatorul ala, cum ajung in C-ta, e primul lucru de care ma ocup. Editat Aprilie 12, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.