Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare Brother in Arms,

 

Azi i-am dat bice cat cuprinde pentru ca am primit vestea ca maine pe la amiaza primesc cablurile proaspat aduse din Austria (!!!)...Bai, nene, da' nimic nu mai gasesti pe stoc in tarisoara asta? In cel mai fericit caz totu-i pe comanda in cazul in care stiu produsul pe care-l cauti... Regula de Aur e ca in 90% din cazuri nimeni n-a auzit de el/ele, oricare obiect sau obiecte ar fi in discutie...niciun vanzator, ca la ei ma refer, pentru ca noi astialalti, consumatorii, stim de el/ele bine mersi...e ca un facut, nu? Efectiv am senzatia ca singura lor distractie in viata asta sunt mutrele noastre care se schimonosesc de furie sau raman interzise in clipa in care primim raspunsurile de genul: "nu exista asa ceva in lumea-ntreaga", "n-am auzit sa existe asa ceva in tara la noi", "vand produse de gen de atata timp si n-am mai auzit asemenea grozavie, incercati in spate la Obor"... Revin la oaia mea ca observ c-o ia pe campii...Deci, am lustruit din nou cateva suruburi (Wow, ce misto!) ca tot n-o mai facusem de ceva vreme, am montat la locsorul lor circa patru dintre ele si asa cum va ziceam si ieri, daca tot mi-au venit fișele, am montat bobinele noi cu tot cu fișe si cu bujii. Pe langa ele am mai curatat "bec" si montat 8 "cuburi" mici din cauciuc care vin montate pe langa bujii in niste aripioare turnate in chiulasa, probabil ca sa preia din vibratii...nu stiu sigur...am mai vopsit un suport, am sablat doua piese mici, am curatat trei arcuri (doua de la cricul lateral si unul de la frana spate)...d'astea;

de cumparat, am cumparat 3 latimi de adeziv dublu 3M (automotive) pentru diverse, 3 placi de 1,5mm grosime de Viton pentru garnituri rezistente la benzina, un set general use pentru garnituri si alte cateva nimicuri asa ca per total ma simt satisfacut de "maretele mele realizari cincinale"...

post-70651-0-88961200-1369156512_thumb.jpg

post-70651-0-55241100-1369156516_thumb.jpg

 

De maine incepe nebunia cu mațăraia si daca ma ajuta Dzeu, marți-miercuri e gata partea cu electrica. Acu astept bateria aia cu sufletul la gura.

 

Pe mai tarziu. Asfalt uscat



fix la tine in atelier !

 

pistol de lipit si cositor cat mai subtire (80/20),fludor, 3 kile de rabdare !!!

 

dai firele cu fludor, incalzesti pana incepe sa iasa fum (vezi ca ustura rau fumu daca-ti intra in ochi) apoi adaugi cositor... e foarte simplu dupa ce prinzi miscarea, cheia e cantitatea de caldura si curatarea cu fludor (prin arderea lui)

 

la cablurile groase(plusu catre electromotor/ releu de pornire si minusul de la baterie) iti trebuie o lampa ordinara de gaz, principiul e acelasi, incalzesti bine (dar nu excesiv) apoi aplici cositorul care o sa intre peste tot :)

goedenavond Frate!

 

Iaca cine ma scoate din "handel", si nu ma refer aici la defunctul compozitor ci la altceva... Mersi mult inc-o data pentru sfat; am sa-l urmez intocmai. Ies la shopping de d'astea si sper ca-n seara asta o s-o rezolv (partea cu cumparatul)...:)

 

Chiar sper sa ne vedem cand ajungi in Ro...

 

Bogdaproste pentru help si numai bine man!



"How can you trust a guy that could literally fuck himself?. That's why somebody you don't trust you call a snake"

 

The Sopranos- (Paulie is explaining that snakes have both male and female body parts)

 

 

Gooooooooooooooooooooooood morning coffee drinking Nation! This is Station Cafe Bucharest pe ce frecventa vrea muschii nostri!

Azi o sa mi se livreze cablul pentru mobreta si sunt in al noualea cer, oameni buni. The "Electric Soprano" Crew, adica babele mafiote, s-au tinut de cuvant si n-as fi crezut. Parca le si vad cum stau in parc pe banca crosetand caciulite pentru nepotei pana pe la ora 12 iar dupa ce lasa nepoteii pe la casele lor se aseaza la masa intr-un restaurant situat vis-a-vis de Casa de Pensii de unde conduc cu maini de fier o vasta retea de trafic cu bunataturi electrice care "cad accidental din camioane" :) "Sefelor, Corneluș-patru-maini, pensionarul fost gestionar la Avicola...stiti Dvs cine... cred ca s-a dat cu potera ca prea ne pune intrebari despre diverse si se apleaca spre noi in timp ce face asta zicandu-ne ca nu mai aude bine...ce facem cu el?" "Gogule, stiai ca Lacul Morii are niste crapi cat bratul meu de mare? Cumpara si tu doua galeti negre, stii tu, d-alea de constructii, un sac de ciment ca s-aveti pe ce sta, niste mamaliga, niste vermusi de momeala si ia-l si pe Cornelus cu tine la pescuit...Vai draga, da' s-aveti grija cu umezeala de dimineata ca nu mai sunteti tineri ca altadata si puteti pati, Doamne Fereste ceva la articulatii...bunaoara, pe mine ma omoara de la genunchi in jos, mai ales gleznele..."

 

Ne auzim mai tarziu... Bafta



Buna ziua,

 

Juma' de zi mi-am petrecut-o cu treaba pe la Pitesti si abia acum o ora m-am intors la atelier. Cablurile au ajuns cu bine inainte ca eu sa apar la Templu si cum le-am pipait, cum am fugit la electrician sa-i dau binete... Problema e ca ala are trei masini eviscerate pe masa de operatie iar eu trebuie sa stau la rand pana le coase la loc, deci, ramane cam pana pe sambata...zic eu dupa el, cu optimism. Ma rog, nici nu stiu ce sa fac in plus pe langa mobra ca sa-i usurez munca cu ceva...vedeti ce patesc daca nu mi-a placut cartea?... E al naibii de frustrant insa rabdarea e o virtute iar asta e unica mea consolare. Curat, tratez antirugina si vopsesc arcuri recuperate de pe vechea instalatie, mai un polish...mai o maslina...de toate.

 

post-70651-0-19238700-1369230948_thumb.jpg

 

Pe mai tarziu...



 

Mornin' Brit Culture Boys,

 

...azi ii dau bice mai departe cu lustruitul si cu altele legate de mobra...Vorba lui Walker, Johnnie Walker: keep walking...

 

Un val Tsunami de colete mici si enervante s-a pornit inspre mine iar eu il astept precaut dar nerabdator, la adapostul etajelor superioare ale cladirii unde e situat biroul meu. Ma rog, nu eu neaparat, pentru ca sunt la atelier, unde altundeva?... ci persoana care a fost in prealabil instruita sa le primeasca de la curier si sa ma anunte la timp cum pica cate ceva. Eu sunt tot timpul la atelier cu mici exceptii, cand prezenta mea la birou este absolut necesara iar atunci am probleme serioase de reprezentare pentru ca arat ca scos din...atelier. Oi fi io patronu' lu' peste dar daca m-ar vedea careva nu m-ar crede nici in ruptul capului; am manichiura distrusa, si sa ne-ntelegem, niciodata n-a fost intr-o forma stralucita, dar acum e busita rau impreuna cu palmele mele cu tot iar cand ma spal pe maini, nu mai reusesc s-o fac la fel de eficient asa cum o faceam odinioara; adica, nu se observa nicio imbunatatire notabila desi apa scursa de pe maini e neagra. De fiecare data sunt nevoit sa repet gestul si parca se mai albesc mainile întru-cumva insa foarte putin. Dar cum ma pune dracu sa ating un obiect sau altul, cum ma inegresc la loc. Cum e posibil? Nu-mi pot explica deloc...Iar tinutele mele sunt ba prafuite, ba patate de pasta de lustruit, ba pline de șpan de la taiat cu flexul, ba candesc a produse chimice de atelier de-ti muta nasul...stiti voi cum, nu va mai explic...dar va marturisesc ceva: sunt mai fericit ca niciodata. Proiectul asta mi-a redat ceva ce am pierdut cu mult timp in urma, poate ca in momentul in care paseam fortat in lumea asta minunata a maturitatii cu responsabilitati (cine mi-ar putea spune exact cand?) si anume, pofta curioasa si nerabdarea de a vedea ce altceva misto mi se va mai intampla in ziua urmatoare..

 

Pe mai tarziu Boys...Safe ride!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare,

 

E careva care a trecut deja prin omologarea individuala? Care este procedura in practica, nu in teorie, ca despre documente, am cam vazut ce am de dus la baieti?... I-auzi brau'!...Tre' sa duc o dovada ca modificarea sasiului s-a facut la o firma specializata in modificari sasiuri!!!...:))))))...te apuca si rasul!...Am vazut niste lucrari de reparatii la un sasiu de TAXI (!!!!!!!!), Nota Bene, facute de firma specializata in tinichigerie, la care de bine ce a fost reparat sasiul, motorul nu mai pica pe gaurile de la prinderi cu mai bine de 5 cm de l-au proptit cu autogena, cu tot felul de mermeleli artistice si cu rangile!!!! ....Care firma? Am vazut atatea tragedii de firme "specializate" incat m-am apucat sa mi le fac singur pentru ca cel putin la fel de prost stiu si eu, daca nu chiar mai bine. In Germanica nici nu-i roade de asa ceva. Vine un jupan care-i "miez" in motociclete si care ti-o ia la bani marunti iar daca e bine facuta si in parametri omu-ti da pe loc ausweis-u'...daca nu, atunci pleci, rezolvi si revii la baieti... Am senzatia ca politica RAR este sa "externalizeze" serviciile specializate astfel incat sa permita angajarea la liber a tuturor panaramelor de ingineri care, in caz de Doamne Fereste, sa aibe pe cine sa dea vina in situatiile in care se lasa cu mortaciuni sau cu daune materiale..."Nu noi! Firma specializata in suduri de sasiuri a dat "bun de circulat pe strada!..Noi doar am luat la cunostinta si atat, in cadru legal, desigur"... Ma rog...e timpul sa-mi reactivez contactele pentru ca n-am chef de păruieli si de "ba p-a ma-tii-uri cu finalizare" pe la Registrul Auto....

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai un pm, sa zicem ca mai citeste si alta lume nu prea bine intentionata pe aici :)

 

Daca e deja inmatriculata pe RO, nu iti bate capul.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda cb 400 N 1982.aka Draku. Proaspat refacut si readus la viata dupa jumate de an+ de munca :D

 

Lista de bunatati:

 

-motor reconstruit, schimbat frai (piesa defecta de altfel) , discuri ambreiaj etc etc

-set garnituri noi

-cauciucuri noi metzeler (costat o groaza de bani !)

-lateralele motorului vopsite electrostatic

-vopsit electrostatic janta fata si arcuri

-manete frana si ambreiaj noi

-placute frana sbs ceramica

-baterie noua

-suport far ''cafe racer'' style

-pipe, bujii, filtre, uleiuri noi

 

Inca in rodaj :P

 

Urmeaza schimbarea tobelor cu altele scurt(at)e si negre si montarea aripei fata cu cele 2 dungi aurii pe fond negru ca restul utilajului...

 

Ma gandesc daca sa-l las asa sau ... ''nu'' :D

 

post-44001-0-87024400-1369490906_thumb.jpg post-44001-0-15007200-1369490787_thumb.jpg post-44001-0-62521600-1369490807_thumb.jpg post-44001-0-04656500-1369490838_thumb.jpg

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa-l fac de ras si aici (...). Dupa mai mult de jumate de an de nervi, stress, nervi (din nou), $$$, ebayuri si alte cele... Draku a reinviat hahaha

 

(copy paste de pe celalalt toplic cu cafeuri:)

Lista de bunatati:
-motor reconstruit, schimbat frai (piesa defecta de altfel) , discuri ambreiaj etc etc
-set garnituri noi
-cauciucuri noi metzeler (costat o groaza de bani !)
-lateralele motorului vopsite electrostatic
-vopsit electrostatic janta fata si arcuri
-manete frana si ambreiaj noi
-placute frana sbs ceramica
-baterie noua
-suport far ''cafe racer'' style
-pipe, bujii, filtre, uleiuri noi
Inca in rodaj...
Urmeaza schimbarea tobelor cu altele scurt(at)e si negre si montarea aripei fata cu cele 2 dungi aurii pe fond negru ca restul utilajului... Si semnale spate din metal, all black. Of course.
Inca ma gandesc daca sa-l pastrez sau... Inmatriculata, acte la zi cum e povestea :))))
post-44001-0-16966100-1369491109_thumb.jpg post-44001-0-36498700-1369491124_thumb.jpg post-44001-0-28134700-1369491140_thumb.jpg post-44001-0-72622400-1369491155_thumb.jpg


ps : protectii jambe de la dacia logan (de la coloana de directie plm) :rusinica: :crack:



Daca e deja inmatriculata pe RO, nu iti bate capul.

 

Din frustrarea omului eu inteleg ca nu e inm in Ro... Si eu sunt foarte curios cum trece (si la ce scor) de omologarea individuala. Desi vad ca a taiat ''putin'' din cadru deci nu era nevoie de asa ceva daca ma intrebi pe mine....

Mai e si varianta aia cu sfantu ''fluturas''

 

 

 

Editat de ->Bullet<-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare domnilor!

Am tot citit, v-am mai urmarit, si ma gandeam ca, sa va povestesc scurt de proiectul meu (cu ajutorul lui max, si echipa B Customs)

In familie, majoritatea suntem motociclisti. Tatal meu, pe langa proiectele lui retro, detinea un kawasaki z400j, care, de la o vreme, s-a stricat si a ramas in garaj pe post de ornament.

M-am hotarat, cu bugetul micro pe care il am, sa incerc sa imi fac un cafe racer.

Pentru acest proiect nu detin resurse sa scot din el un cafe racer veritabil dar, vor mai veni si alte sanse.

Acesta este progresul meu pana acum:

- Scurtat cadru

- Schimbat furca, roti, adaptat etrier disc spate

- Vopsit cadru

- Vopsit roti

- Schimbat filtrul de aer cu ceva mai sport

- Vopsit cadru, furca, amortizoare negru mat

- Alte mici detalii

 

Sper ca pe saptamana viitoare sa va pot arata proiectul finalizat

 

P.S. Dau o bere mare de tot pentru informatii despre casca din ultima poza.

 

Cu stima,
Dan

post-73686-0-08730000-1369495250_thumb.jpg

post-73686-0-13322900-1369495252_thumb.jpg

post-73686-0-01956400-1369495255_thumb.jpg

post-73686-0-48667000-1369495257_thumb.jpg

post-73686-0-65920300-1369495259_thumb.jpg

post-73686-0-88047000-1369495261_thumb.jpg

post-73686-0-55834500-1369495427_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

actele nu sunt la zi din pacate...va fi nevoie de omologare individuala. am schimbat culoarea si dimensiunea la cauciucuri... mult!

mersi de parere. sper sa o gatam repede, sa prind cat mai mult din sezon.

 

cat despre casca... mi-ai spart bula. de banii aia mi-o cioplesc eu din aur si tot ies mai ieftin. atata m-am chinuit sa dau de ea! de stiam va scriam de mult, ca mi in minte de un an... din cluj mi mai greu cu livratul berii, dar raman clar dator cu ea!

chiar sper sa putem sta la o bere, sa ne intalnim un grup de caffe racers...

cu stima si multumiri,

dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Frati Masoni Pe Doua Roti,

 

Frumoase proiecte, felicitari. Cineva observa corect ca am taiat nitel din cadru si ca nu s-ar fi cerut neaparat. Si eu am stat pe ganduri pana s-o fac insa pana la capat am decis ca asa trebuia ca altminteri nu obtineam linia dorita de mine. N-am taiat nimic important din punct de vedere structural ci dimpotriva, am taiat capetele de final care se terminau paralele in aer si le-am unit printr-o piesa de bara arcuita de 3mm grosime. Adevarat, sunt cateva modificari serioase insa tin mai mult de dispunerea componentelor electrice, a carburatoarelor, a mastilor, a ghidonului, a ceasurilor, a oglinzilor retrovizoare, a comenzilor de mana, a rezervorului si a seii, nimic din ceea ce oricine altcineva n-ar fi putut face de unul singur prin garajul sau...in rest, toata motocicleta a fost restaurata de la A la Z conform specificatiilor producatorului. Prin urmare, RAR poate constata ca in realitate motocicleta mea e un CB750KZ mult mai fățos si care deși a fost fabricat in 1979 acum se-nfatiseaza țiplă. E simplu... Dar cum nimic nu-i simplu pe la noi in mod cert am sa-ntampin o rezistenta de principiu din partea autoritatilor. In curand o sa aflu cum sta treaba..If war is what they want, then war is what they get...Bring the big guns boys!...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din multe discutii pe multe subiecte, ce am asimilat in legatura cu omologarea individuala este ca, nu prea trebuie sa iti/ sa imi fac griji, atata timp cat instalatiile de franare, electrice, si inca cateva elemente sunt functionale. Deoarece este vorba de omologare, si nu verificare, ei nu compara piulita cu piulita cu imaginile standard, ci accepta anumite modificari, inregistrandu-le ca fiind acceptate.

Verificarea tehnica- compara ce ai tu, cu un etalon

Omologarea individuala transforma ce ai tu, in etalon "preferential" pentru tine.

Sper ca ce am inteles despre acest proces sa fie corect.

 

Cu stima,

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am apucat sa mi le fac singur pentru ca cel putin la fel de prost stiu si eu, daca nu chiar mai bine.

Buna asta!

 

N-am taiat nimic important din punct de vedere structural ci dimpotriva, am taiat capetele de final care se terminau paralele in aer.

If war is what they want, then war is what they get...

Imi place stilul tau, le zici bine.

 

Cum vrei sa te bati cu ei?

(multi zic ca ori face ce iti zic ei, ori ii spaguiesti - ai alte ideii?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna asta!

 

Imi place stilul tau, le zici bine.

 

Cum vrei sa te bati cu ei?

(multi zic ca ori face ce iti zic ei, ori ii spaguiesti - ai alte ideii?)

Salutare :)

 

Suna ca dracu dar nu-i un oximoron iesit din comun cand vine vorba de o descriere cat de cat tehnica...apoi, sa fiu sincer, crezi ca-mi mai pasa de constructii literare atata timp cat am altele mai serioase pe cap?... Idee e aceeasi oricum ai ambala-o!.

Cum vreau sa ma bat cu ei?

 

Autodenunt

 

1-Am sa-mi smulg scalpul intr-un cor gregorian de vaicareli stropit din plin cu lacrimi in ochi dupa care, pe post de efecte speciale, am de gand sa ma si tavalesc in colbul RAR-ului pana o sa le frang inimile si o sa cedeze. Ne orientam la fata locului...

2-Daca nu merge cu var.1 trec la amenintari de natura fizica

3-Trec peste faza cu amenintari, ii apuc direct pe copiii mei de picioare si-l bat cu ei pana scapa de mine.

4-Am sa desenez iute o pentagrama in fata RAR-ului, o sa sacrific pe loc un cocos negru, o sa torn rapid in ceara o papusa in care am sa strecor pumnul de fire de par smuls iute de la ceafa inginerului cu pricina, apoi o sa infig un ac mare in capatana papusii invocand tot soiul de blesteme...

5-Am sa-i spaguiesc pe toti pornind de la poarta institutiei pana la Dom' Derector...

6-Am sa-l urmaresc prin tot orasul si am sa-i dau de inteles ca pretutindeni sunt cu ochii pe el; la duș, la capul patului, la colt la buticu' care-i vinde berea, la munte, la mare...O sa-i fiu umbra...Atat...nimic in plus... :)

 

Tu ce crezi c-o sa fac?

 

si ar mai fi cateva solutii dar ma doare al naibii de tare capul de la un vin care s-a dovedit a fi unul prost...

 

Buna ziua Brotherhood,

 

Spre bucuria mea au inceput sa-mi pice, unul cate unul, pachetele cu nimicurile comandate insa bucuria mi-a fost de scurta durata pentru ca am avut parte de niscaiva surprize mai neplacute si anume, in loc sa-mi soseasca bateria mobrei comandata de ceva vreme si pe care o astept cu sufletul la gura, mi-a picat un alt colet mai putin important, cu foi de garnituri din diverse materiale comandat la cateva zile dupa baterie, apoi intr-altul am primit un singur colier de prins galeriile desi am platit patru iar un alt pachet cu niste coliere mici universale de prins furtunase si cabluri rasfirate mi-a sosit usor desfacut la un colt iar problema e ca piesele alea zburdau libere prin plic...ma rog, la prima vedere se pare ca n-a pierdut nimic din continut insa doar dupa ce le iau la bani marunti am sa-mi dau seama daca s-a ratacit vreunul... Am mai primit si un furtun de 8mm rosu pentru carburatoare pe care l-am si montat de indata ce am ajuns cu el la atelier.

O surpriza cu adevarat placuta a fost un pachetel venit de la David Silver Spares care continea un suport din cauciuc pentru bobina de starter, piesa care fusese comandata tot de la ei. Problema e ca de ceva vreme Honda a incetat sa mai produca bobine pentru CB750KZ din 1979 asa ca David Silver Spares mi-a recomandat una produsa de catre o alta companie si care o inlocuieste cu succes, solutie recomandata dealtfel si de catre un alt site specializat in piese de Honda. Am acceptat, am platit si cand mi-a sosit bobina n-am putut s-o montez la locul ei pentru ca piesa in sine, desi seamana izbitor cu cea originala, spre disperarea mea are cote diferite fata de piesa din fabrica...Originalul intra intr-o piesa complicata turnata din cauciuc cu o forma destul de ciudata iar cum starterul nou are niste prinderi mai complicate ca prima si cum e mult mai indesat nu prea aveam idei de unde naiba sa-l agat de cadru...efectiv n-aveai de unde sa-l apuci. I-am sunat iar ei s-au dovedit a fi draguti si saritori...Intr-o ora au verificat cum sta treaba, au gasit solutia iar in aceeasi zi mi-au si trimis pe banii lor prin curierat rapid prinderea recomandata. Negustori buni, ce sa le reprosezi?...Ar fi fost si mai buni daca mi-ar fi pus-o la pachet din prima insa si-au recunoscut greseala si m-au servit pronto. Astfel ca azi mi-a sosit laolalta cu restul de pachetele si treaba s-a rezolvat in doua minute scutindu-ma de niste dureri de cap serioase.

 

Electricianul mi-a promis solemn ca de miercuri ma ia in primire si ca pana sambata ma rezolva iar eu nu pot decat sa-l cred...ce sa zic daca omul are masinile desfacute?. In orice caz, eu am totul pus la locul lui si-mi lipsesc doar cablurile...mai sa ma apuc de nebun sa le tai eu dar mi-e ca se oftica omul si ca ma lasa balta....asa ca astept

 

Pe mai tarziu

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Pisica San,

 

Eu n-am asa ceva insa maine intreb in stanga si-n dreapta. Nu pot promite ca-ti fac rost de otel la 5mm insa cred ca la 3mm s-ar putea sa gasesc la cine-mi trece acu prin minte; cat despre dimensiuni nu te teme, sunt ridicol de mici si ai sanse. In cel mai rau caz intreb daca n-are careva o bucata de cornier si ti-o debitez la dimensiunile dorite. Alta era situatia daca doreai aluminiu de 3mm pentru ca am doua-trei placi mititele pe la atelier si te serveam imediat.

Te sun cum aflu un raspuns.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-adevar , baietii de la david silver spares http://www.davidsilverspares.co.uk/index.php sunt foarte de treaba. stiu ce vorbesc si ce vand. si eu tot cu ei ''colaborez''.

am incercat sa fac rost de un pinion la noi in tara, asta dupa ce am stat dupa un service 3 saptamani ! una la telefon a zis ca verifica si ma suna inapoi (canci) , altu mi-a ras in telefon si altu s-a blocat... na poftim ''business'' la noi in tara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-adevar , baietii de la david silver spares http://www.davidsilverspares.co.uk/index.php sunt foarte de treaba. stiu ce vorbesc si ce vand. si eu tot cu ei ''colaborez''.

am incercat sa fac rost de un pinion la noi in tara, asta dupa ce am stat dupa un service 3 saptamani ! una la telefon a zis ca verifica si ma suna inapoi (canci) , altu mi-a ras in telefon si altu s-a blocat... na poftim ''business'' la noi in tara

ce pinion iti trebuie? am o roata spate (cred ca e de cb750, frana pe tambur), poate iti faci treaba cu pinionul.

mai am o aripa fata, putin crapata, o poti repara relativ usor, am vazut ca-ti lipseste,

da-mi un pm daca te intereseaza.

mie-mi trebuie un capac lateral stanga pt cb 750 - cb 900 bol d'or, daca prisoseste cuiva, nu conteaza starea, culoarea, doar sa fie de stanga (de dreapta am doua) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Good Day Fellow Gentlemen,

 

Am inceput electrica!!!!... Ne auzim mai incolo!

 

Safe Ride Boys



Buna seara,

 

Sunt incantat peste masura ca in sfarsit am inceput partea electrica a mobrei. Aproape c-a terminat jumatate din lucrare si asta pentru ca in mod surprinzator i-am fost cat de cat de folos dandu-i informatii cu privire la comenzile motocicletei. Pana a reusit sa identifice fiecare functie din comodouri, modurile in care erau combinate culorile sau cum functioneaza cutia mea de sigurante l-au cam trecut sudorile, e drept, insa acum ca stie a bagat piciorul in acceleratie. Mi-a zis ca daca nu maine seara, cel tarziu sambata ar trebui s-o aud cum mormaie prin atelier si parca mi-a dat aripi nu alta.

 

Poze

post-70651-0-82754900-1369933975_thumb.jpg

post-70651-0-06234800-1369933979_thumb.jpg

post-70651-0-87779800-1369933982_thumb.jpg

post-70651-0-26033900-1369933986_thumb.jpg

post-70651-0-62294100-1369933989_thumb.jpg

post-70651-0-05921400-1369933993_thumb.jpg

 

Maine pun altele noi...:)

 

Ride safe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul 0, ziua 2 D.E. (Dupa Electrica) :)

 

Electricianul merge inainte cu lucrarea si ii e din ce in ce mai usor sa lege firele...adevarul e ca toate materialele luate din UK sunt misto, in special conectorii, de care s-a si indragostit omul meu. Scumpi dar buni... Prima problema identificata (deocamdata) este la unul dintre ceasurile de bord, si anume turometrul; ceasul e luminat in interior de un bulb cacacios smd de 18mm in timp ce kilometrajul e iluminat super misto de un bec LED alb de-ti ia ochii iar situatia e de neacceptat. Cum pana e cu putinta asa ceva in conditiile in care sunt "pereche"?...Norocul meu e ca odata cu conectorii aia din UK a venit si un catalog complet cu produsele comercializate de englezoi si astfel am identificat pe loc tipul ala de bec: "capless smd bulb". Pasul urmator a fost simplu: hop pe ebay si cauta LED smd...am luat patru, deci acum am de asteptat 28 de produse in loc de 24 in Dzeu mai stie cate pachetele mici ca le-am cam pierdut numarul. Primim una-n bot? Nu-i bai, mai un joc de glezne, mai o eschiva si raspunzi c-un uppercut fulgerator...Keep Walking, nu?...:)...Pai asta si fac de sapte luni incoa...

 

Pe mai tarziu



update...

 

post-70651-0-31249200-1370004921_thumb.jpg

post-70651-0-45342400-1370004924_thumb.jpg

post-70651-0-77652500-1370004927_thumb.jpg

post-70651-0-36300200-1370004931_thumb.jpg

post-70651-0-06527200-1370004935_thumb.jpg

post-70651-0-48180900-1370004938_thumb.jpg

 

săpăm inainte ca n-avem ce face... urmeaza sa lege si restul de cabluri carora vedem daca le inlocuieste conectorii sau nu, sa le matiseze si sa le prinda de cadru "la rece", cat de cat, fara pretentii, pentru ca eu sa-i termin treaba cu pozatul ...Dat fiind ritmul de azi pot spera ca maine o sa-i pot pune uleiul in motor si vruum, vruummmm... Apoi trecem la bibilit cablurile, cadrul, micile zgarieturi inerente de pe motor si altele de genul asta...detailing...

 

Pe mai tarziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...