ZLD_moto Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 1. nu ai gs500 deci ai gresit motoru si 2. de ce vb prostii? Nivelul se verifica cu mobra pe roti in pozitie verticala fara sa infiletezi joja iar la un schimb de ulei+filtru iti trebuie ~2900ml 1.Am avut gs500 2.Intr-adevar am gresit cu joja (am uitat), nu se infileteaza, insa motocicleta se pune pe cricul central.Tu poate esti mai echilibrist si nu ai nevoie si mai usor cu comentariile...esti frustrat sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 iar la un schimb de ulei+filtru iti trebuie ~2900ml in mod normal, intra vreo 3,1-3,2 litri daca schimbi si filtrul. Mai bine cumparati un bidon de 4 litri. Oricum, motorul mai mananca ulei asa ca poti adauga diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 in mod normal, intra vreo 3,1-3,2 litri daca schimbi si filtrul. Mai bine cumparati un bidon de 4 litri. Oricum, motorul mai mananca ulei asa ca poti adauga diferenta. Asa este, 3,2 litri intra sigur, mai ales ca ar trebui sa schimbi cu filtru cu tot. La consum nu stiu, la gesy al meu nu era vizibil consumul de ulei intre 2 schimburi (e din 96), deci a fost chiar minimal (ca nu poti spune ca nu consuma deloc). Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 2.Intr-adevar am gresit cu joja (am uitat), nu se infileteaza, insa motocicleta se pune pe cricul central.Tu poate esti mai echilibrist si nu ai nevoie motocicleta nu se pune pe cricul central! asta o spun nu din auzite ci din manualul de utilizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Salut, Stie cineva un mecanic, sau se pricepe cineva la dezgropat un GS 500 E? Ideea este ca nu am mai mers cu el cam de un an, un an juma'. Inainte de a-l lasa, ii schimbasem filtrul de aer, uleiul, bujiile si am mers cu el o perioada scurta...apoi a dormit in garaj. Azi i-am facut urmatoarele: - i-am pus baterie noua (adica veche cam de 2 ani, neformatata, dar i-am pus azi acid) - i-am scos benzina veche (cat am putut cu un furtun) din rezervor si i-am pus 2 litri benzina noua de la pompa pana aici m-am priceput si m-a dus logica ca ar fi de bun-simt. Acum bateria imi da curent suficient, invarte de zor demarorul, dar nu porneste de loc motorul (presupun ca o fi intrat ceva moloz prin filtre de benzina - daca are- sau altceva legat tot de carburatie) Io la carburatie nu ma bag, asa ca stiti un mecanic, sau se baga careva? Ar putea sa decurga asa: Vin si il iau de unde vrea el, dupa ora 18:00, il aduc la garajul meu din Drumul Taberei (unde avem lumina si priza 220V), rezolvam treaba, il duc inapoi. Plata in bonuri de masa, bere, cash sau diverse combinatii ale celor trei. Ar fi misto daca am rezolva zilele astea, ca imi e teama de baterie ca daca nu o folosesc sa nu moara si asta.... Multam' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Salut,Azi i-am facut urmatoarele: - i-am pus baterie noua (adica veche cam de 2 ani, neformatata, dar i-am pus azi acid) - i-am scos benzina veche (cat am putut cu un furtun) din rezervor si i-am pus 2 litri benzina noua de la pompa pana aici m-am priceput si m-a dus logica ca ar fi de bun-simt. Sal, Pune robinetul sa curga benzina liber (PRI parca). Lasi cam 5 minute si dupa aia incerci. Evident, cu socul tras la maxim. Daca ai doar ~ 2l in rezervor posibil sa trebuiasca s-o pui pe RES. Io patesc cam la fel in fiecare primavara, anul trecut am omorat bateria veche pana sa porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 (editat) Sal, Pune robinetul sa curga benzina liber (PRI parca). Lasi cam 5 minute si dupa aia incerci. Evident, cu socul tras la maxim. Daca ai doar ~ 2l in rezervor posibil sa trebuiasca s-o pui pe RES. Io patesc cam la fel in fiecare primavara, anul trecut am omorat bateria veche pana sa porneasca. Am incercat si pe res si pe pri, aceeasi poveste...invarte "vartos" dar nimic..fara "finalizare" PS: evident am incarcat si cu socul tras la maxim. Nu s-a inecat, ca am mai incercat si cam dupa 3 ore si aceeasi faza... Editat Aprilie 26, 2009 de HONDANEGRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 mie sincer si cand nu imi mai suge benzina din rezervor pe Res.. tot mai am mult in ea. deci incearca sa pui mai mult, si nush.. ceva la bujii sa verifici ca poate acolo s-a pus ceva condens sau nush ce si nu mai da scanteie k lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Am patit si eu la inceputul sezonului acelasi lucru....pana nu i-am pus vreo 8 litri de benzina si am asteptat 5 minute cu robinetul pe PRI nu a vrut cu nici un chip. Dupa asta ...la sfert. Numai bineeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 (editat) problema este ca nu ma pricep la carburatie, nu am desfacut decat carburatorul de dacie 1310... as fi preferat sa o faca altul...mai ales ca sunt 2...si trebuie sincronizate..etc PS: bah, da-o dreacu' daca nu porneste cu doi litri de benzina o vand! Ce, ea nu stie ca e recesiune economica, criza financiara..etc? Editat Aprilie 26, 2009 de HONDANEGRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Am patit si eu la inceputul sezonului acelasi lucru....pana nu i-am pus vreo 8 litri de benzina si am asteptat 5 minute cu robinetul pe PRI nu a vrut cu nici un chip. Dupa asta ...la sfert.Numai bineeee Subscriu si eu la ce zici cu benzina multa. Si scutura putin mobra sa se creeze putina presiune in rezervor. GS-ul se alimenteaza prin cadere, n-are pompa......deci toate astea ajuta la o alimentare mai buna. Si fa niste operatii simple ......Schimba sau curata bujiile ( le arzi la flacara aragazului si le dai putin cu peria de sarma), si inainte sa le pui, injecteaza cu o siringa putina benzina la cilindrii prin orificiul bujiei. Asta-i metoda batraneasca. Si nu te mai chinuii sa dai la automat. La-sa orgoliul de posesor de japoneza deoparte si impinge-o cu un pretin cativa metrii cu socul tras, si daca da semne ca porneste, sa n-o accelerezi.....las-o in relantin. A da, si ai chiar la baza carburatoarelor cate un surub......desfa-le si vezi daca nu curge apa. Daca vine apa, lasi sa curga toata pana iese doar benzina. Astea-s chestii ce le poti face singur......si tine de placerea de a fii motociclist. O sa visezi cu gesy doua nopti daca stii ca ai pornit-o singur Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 PS: bah, da-o dreacu' daca nu porneste cu doi litri de benzina o vand! Ce, ea nu stie ca e recesiune economica, criza financiara..etc? Pe langa pregatirile ce s-au scris mai sus, cand pui la "hibernare" e bine sa ai rezervorul plin. Fapta consumata, nu arunc primul cu piatra. Cert este ca ar cam trebui sa pui benzina macar sa treaca de nivelul de rezerva. De multe ori am incercat s-o pornesc pe gesy dupa o perioada mai lunga si nu s-a opus (max: la a 2a cheie a pornit deja). Dar dupa 1 an sau un an jumate cred ca "gesy nu destul de umeda s-o poti calari." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Care aveti cheie ca sa intaresc si eu suspensia spate? Ca e la minim si cand merg cu pasager la unele denivelari (micute) ating cu cricul central cred. Merci. aaa si sa fiti in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Care aveti cheie ca sa intaresc si eu suspensia spate? Ca e la minim si cand merg cu pasager la unele denivelari (micute) ating cu cricul central cred. Merci.aaa si sa fiti in Bucuresti. Surubelnita mai mare si ciocan.Da-i incet ca merge. Sau un fier curbat care sa agate in santuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Care aveti cheie ca sa intaresc si eu suspensia spate? Ca e la minim si cand merg cu pasager la unele denivelari (micute) ating cu cricul central cred. Merci.aaa si sa fiti in Bucuresti. Daca vrei, ti-o imprumut eu. Te astept la garaj sa iti reglezi suspensia.Da-mi PM daca te intereseaza. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) Subscriu si eu la ce zici cu benzina multa. Si scutura putin mobra sa se creeze putina presiune in rezervor. GS-ul se alimenteaza prin cadere, n-are pompa......deci toate astea ajuta la o alimentare mai buna. Si fa niste operatii simple ......Schimba sau curata bujiile ( le arzi la flacara aragazului si le dai putin cu peria de sarma), si inainte sa le pui, injecteaza cu o siringa putina benzina la cilindrii prin orificiul bujiei. Asta-i metoda batraneasca. Si nu te mai chinuii sa dai la automat. La-sa orgoliul de posesor de japoneza deoparte si impinge-o cu un pretin cativa metrii cu socul tras, si daca da semne ca porneste, sa n-o accelerezi.....las-o in relantin. A da, si ai chiar la baza carburatoarelor cate un surub......desfa-le si vezi daca nu curge apa. Daca vine apa, lasi sa curga toata pana iese doar benzina. Astea-s chestii ce le poti face singur......si tine de placerea de a fii motociclist. O sa visezi cu gesy doua nopti daca stii ca ai pornit-o singur Bafta MUltumesc celor cu sfaturi si mai mult decat atat! Azi am facut ce mi-ai spus si a pornit, dar nu tine relanti-ul de loc..am tinut-o pornita cam jumatate de ora, numai din acceleratie si tot nu sta la relanti. Am facut ce mi-ai spus, sa desfac suruburile alea doua..dar partea naspa este ca pe unul a curs ceva (apa / benzina) si s-a oprit, pe cand pe carburatorul celalalt continua sa curga oricat il las. O fi un semn ca e infundat carburatorul ala pe unde nu mai curge? ma mai pot juca la ceva ca sa tina relati-ul? Are un surub intre cele 2 carburatoare, ma cam manca mana ca sa invart de el.... am uitat sa spun, dupa ce a mers juma' de ora nu am mai incercat sa vad daca curge ceva pe ala infundatu' ca imi era sa nu curga benzina pe motorul fierbinte si sa ma joc de-a Ana LesKo..."flacari..ard in flacari....." Editat Aprilie 27, 2009 de HONDANEGRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 MUltumesc celor cu sfaturi si mai mult decat atat!Azi am facut ce mi-ai spus si a pornit, dar nu tine relanti-ul de loc..am tinut-o pornita cam jumatate de ora, numai din acceleratie si tot nu sta la relanti. Am facut ce mi-ai spus, sa desfac suruburile alea doua..dar partea naspa este ca pe unul a curs ceva (apa / benzina) si s-a oprit, pe cand pe carburatorul celalalt continua sa curga oricat il las. O fi un semn ca e infundat carburatorul ala pe unde nu mai curge? ma mai pot juca la ceva ca sa tina relati-ul? Are un surub intre cele 2 carburatoare, ma cam manca mana ca sa invart de el.... am uitat sa spun, dupa ce a mers juma' de ora nu am mai incercat sa vad daca curge ceva pe ala infundatu' ca imi era sa nu curga benzina pe motorul fierbinte si sa ma joc de-a Ana LesKo..."flacari..ard in flacari....." 1.Benzina o sa curga in continuu pe cel care zici tu ca nu e infundat asta pana cand opresti robinetul de benzina de sus(sub rezervor e un mic surubel pe filtru de benzina) 2.La surubelul dintre cele 2 carburatoare(sub filtru de aer) se umbla doar la sincronizare deci daca nu faci sincronizare nu invarti de el pentru ca vei zapaci reglajele! 3.Pentru relanti este intra-adevar un alt surubel(o rotita orientata in jos ) la care umbli si ii mai cresti turatia doar dupa ce ai incalzit motoru! 4.E posibil ca unul din cuiele ponto sa fie blocat ...ca sa deblochezi trage acceleratia (motorul oprit) pana la capat de vreo cateva ori! Cam atat deocamdata! daca tot nu se comporta ok la relanti trebuie curatat probabil carburatorul! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 MUltumesc celor cu sfaturi si mai mult decat atat!Azi am facut ce mi-ai spus si a pornit, dar nu tine relanti-ul de loc..am tinut-o pornita cam jumatate de ora, numai din acceleratie si tot nu sta la relanti. Am facut ce mi-ai spus, sa desfac suruburile alea doua..dar partea naspa este ca pe unul a curs ceva (apa / benzina) si s-a oprit, pe cand pe carburatorul celalalt continua sa curga oricat il las. O fi un semn ca e infundat carburatorul ala pe unde nu mai curge? ma mai pot juca la ceva ca sa tina relati-ul? Are un surub intre cele 2 carburatoare, ma cam manca mana ca sa invart de el.... am uitat sa spun, dupa ce a mers juma' de ora nu am mai incercat sa vad daca curge ceva pe ala infundatu' ca imi era sa nu curga benzina pe motorul fierbinte si sa ma joc de-a Ana LesKo..."flacari..ard in flacari....." Ce tare a fost aia cu gesy "umeda"...De surubal ala dintre carburatoare poti sa reglezi relantiul...dar se pare ca la tine este o problema mai naspa.Incearca intai sa pui ceva de curatit carburatoarele in benzina ,apoi daca nu mere nici asa...desfacut si curatat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Din pacate (pentru mine) visele mele umede se refera la faptul ca bag cheia in contact si am plecat unde vrea muschiu' meu... Nu am valente de mecanic si nici nu tin sa le dezvolt pe motoru' personal Si uita ca am ajuns sa mesteresc la ea...vine o vreme in viatza oricarui barbat.... Ce se pune in benzina ca sa curete carburatoarele? E ceva special de moto? Voi ce ati pus? SA fiu al dracu' de cand aveam dacie 1310 nu am mai avut problemele astea....sa suflu prin jigloare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Am dat o tura prin cartier, daca o forjam poate se mai desfunda...nu am reusit decat sa sperii 3 taximetristi si 4 babe de la rateurile care le dadea. Prima daca nici nu am crezut ca sunt de la mine ..doar cand s-au inoportunat babele m-am prins ca pot da la cartier pre-infarcturi. Apoi am pus si in benzina un lichid de curatat carburatoarele, tot nu a mers....aceeasi poveste, nu tine relati-ul. I am running out of options here! AAA, am uitat, am dat jos rezervorul si am desfacut capacul la un carburator..l-am pus repede la loc cand am vazut ca are un arc si un capac de cauciuc...ala de dacie nu avea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) Hondanegru, inteleg ca stai prin Drumul Taberei?! Daca tot reusesti sa o pornesti si sa mergi cat de cat pe mobra, de ce nu incerci mai bine sa treci pe la Motorteam, poate te ajuta ei cu o verificare, reparatie? Zic si eu asa! Editat Aprilie 28, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 salutari.am o problema cu saua, mai exact cu prinderea ei. banuiesc ca nu este saua originala a motoretei mele. se misca orizontal si vertical si nu e fixata cum trebuie. recomanda cineva vreun mecanic sau....cineva care repara asa ceva, in bucuresti. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Hondanegru, inteleg ca stai prin Drumul Taberei?! Daca tot reusesti sa o pornesti si sa mergi cat de cat pe mobra, de ce nu incerci mai bine sa treci pe la Motorteam, poate te ajuta ei cu o verificare, reparatie? Zic si eu asa! fost, rezolvat! Curatat carburatoare, schimbat semeringuri si ulei in furci, intins lantul si curatat, spalat motor. Mecanicul mi-a spus ca era un carburator infundat de tot si ca nu a mai intalnit pana acum, cica erau ca niste dopuri..un material ceva gen matasea broastei Probabil ca am si ceva plancton in rezervor si mormoloci pe teava de esapament..banuiesc ca de acolo erau rateurile alea zgomotoase care speriau babele prin cartier Daca o mai lasam un an probabil ca intreg motorul devenea o noua forma de viatza! Ma duceam la Animal Planet cu el! Umflat roti (dupa 1,5 ani de stat in garaj aveam 1 pe fata si 1,5 pe spate), facut plinul...I'am back in business! Multam' de idee, habar nu aveam de service-ul ala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 salutari.am o problema cu saua, mai exact cu prinderea ei. banuiesc ca nu este saua originala a motoretei mele. se misca orizontal si vertical si nu e fixata cum trebuie. recomanda cineva vreun mecanic sau....cineva care repara asa ceva, in bucuresti. mersi. Ai incercat cu o alta sa? de la alt GS ?...incearca intai asa si vezi cum e...daca tot se misca atunci tre sa umblii nitel la "suportii" pt sa... fost, rezolvat! Curatat carburatoare, schimbat semeringuri si ulei in furci, intins lantul si curatat, spalat motor. Mecanicul mi-a spus ca era un carburator infundat de tot si ca nu a mai intalnit pana acum, cica erau ca niste dopuri..un material ceva gen matasea broastei Probabil ca am si ceva plancton in rezervor si mormoloci pe teava de esapament..banuiesc ca de acolo erau rateurile alea zgomotoase care speriau babele prin cartier Daca o mai lasam un an probabil ca intreg motorul devenea o noua forma de viatza! Ma duceam la Animal Planet cu el! Umflat roti (dupa 1,5 ani de stat in garaj aveam 1 pe fata si 1,5 pe spate), facut plinul...I'am back in business! Multam' de idee, habar nu aveam de service-ul ala! Cat te-a dus toata treaba ... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 am incercat cu alte 2, dar tot asa sta.in spate e ridicata de poti sa bagi mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.