Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Da eu l-am pregatit/vopsit. Dar nu recomand sa faceti asta decat daca aveti vopsea calumea ( ce se aplica cu pistol ), lucioasa si lac protector rezistent la temperaturi inalte. Daca nu, mai bine lasati motorul asa cu vopseaua originala chiar daca-i zgariata.......Negrul asta mat ii foarte sensibil la praf (murdarie) si zgarieturi/loviruri.......

 

Am gasit intre timp si filtre sport, le-am pus acolo numai sugestiv si ca sa va cer si o parere daca nu-s cam mici...... Ms :crack:

 

post-26606-1234809793_thumb.jpg

Cum ai curatit vopseaua veche de pe motor?Si altceva...piulitele si suruburile le-ai scos sau izolat? Cam cata vopsea ai consumat? Nu fii trist ca ti-a iesit destul de bine. Cat despre filtre cred ca sunt bune atata timp cat nu te deranjaza zgomotul de absortie la drum lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E posibil sa sune ciudat, dar exista un service pentru GS 500 care sa accepte plata electronica, cu cardul?

 

:crack: La Motor Team mi-am platit echipamentul cu cardul. Deci cred ca si plata pentru service se poate face la fel.

Da-le un telefon mai intai si vezi ce zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii, am reparat carcasa si sistemele de prindere de la far :crack: ; acum mai ramane sa-si revina vremea ca sa le pot monta la loc.

 

Am ramas cu suficienta rasina si fibra de sticla - pentru inca 20 de patch-uri similare, asa ca daca aveti vreodata nevoie - va ajut cu cea mai mare placere (free of charge of course :crack: ).

Sa speram totusi ca nu o sa fie cazul.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii, am reparat carcasa si sistemele de prindere de la far :crack: ; acum mai ramane sa-si revina vremea ca sa le pot monta la loc.

 

Am ramas cu suficienta rasina si fibra de sticla - pentru inca 20 de patch-uri similare, asa ca daca aveti vreodata nevoie - va ajut cu cea mai mare placere (free of charge of course :crack: ).

Sa speram totusi ca nu o sa fie cazul.

de unde ai cumparat rasina si fibra?am si eu nevoie de o reparatie :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde ai cumparat rasina si fibra?am si eu nevoie de o reparatie :crack:

 

De la link-ul pe care mi l-a dat si mie Andu: /index.php?showtopic=129791

O sa te coste in jur de 360.000: 2l rasina + 1l acetona (sa iti iei neaparat ca e buna la desclestat degetele :crack: ) + intaritor rasina si fibra de sticla.

 

Daca ai nevoie de indicatii, sa-mi spui; eu am invatat cate ceva din operatiunea asta.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vand rotile sad.gif. pentru ca plec sezonul asta din ro si as vrea sa imi iau altceva acolo cand se face vreme de dat imi vand "iubirea". asadar : vand suzuki gs500, an 1998 stare estetica excelenta km in jur de 15000 din care 5000 i-am facut prin ro. nu-i lipseste nimic doar un stapan care sa o plimbe vara asta. pretul este de 1700 eu usor negociabil iar daca nu o doreste nimeni intr-o luna nu mai negociez nimic pentru ca o sa fiu deja plecat. asa ca cine o vrea sa ma contacteze 0752535826. poze nu am pe acasa cu ea dar daca este nevoie o sa merg pana la garaj sa ii fac niste poze.se poate vedea personal in brasov.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde gasesc "fairing clips"? Si eventual ce denumire au in romana :crack:

Ma refer la chestiile acelea mici de plastic pe care le scoti apasand centrul in jos si apoi tragand de ele. Am atasat o poza cu un astfel de "Clip" si le mai am incercuite cu verde in pozele postate anterior - referitor la scoaterea parbrizului.

 

Le-am numarat recent si imi iese unul in minus, probabil a sarit cand am tavalit motorul.

post-38382-1235076415_thumb.jpg

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu asa ceva este prinsa si aparatoarea de noroi la masina (la unele cel putin, ex:Opel Vectra '93) doar ca nu stiu daca au dimensiunea care ti-o trebuie tie.

 

aha

Intrebarea mea ar fi: unde gasesc sa cumpar unele noi? Am cautat pe louis, dar nu am gasit nimic (e posibil sa fi ratat totusi, ca deh este in germana).

Daca se gasesc, ma descurc cu dimensiunea: iau unul dupa mine si compar.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Bine (sper) v-am regasit. De cand nu am mai intrat observ ca sunt mai multi posesori de GS. Nu prea am avut timp sa mai postez, dar de data asta revin cu un nou proiect. Am nevoie de ceva sfaturi. GS500 cu EFI

 

Cam asta e pentru moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Vin cu o problema pe care o am. As avea nevoie de cel putin un cui de dozaj pentru carburatorul de GS. Se pare ca nu am fost atent si am reusit sa pierd unul din cuie. L-am analizat cu ocazia asta si pe celalalt care inca il am si ar fi nevoie sa il schimb si pe acela, ca nu arata prea bine. Cu ocazia asta, ridic intrebarea daca are cineva cuie de rezerva sau de vanzare. Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: care ai incercat/reusit sa adaptezi un "pinten"(partea de carena de sub motor cu varful spre roata fata) de GPZ la un GS 500 E ?!

Daca nu macar aveti niste sfaturi sa-mi dati; vreau sa incerc asa ceva.

 

Multumesc

 

daca reusesti sa adaptezi carena aia sa-mi trimiti si mie te rog o poza sa vad cu a iesit... sau daca nu sa-mi spuna si mie cineva de la ce alt motor s-ar potrivi o carena de aia...

multumesc mult tuturor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Vin cu o problema pe care o am. As avea nevoie de cel putin un cui de dozaj pentru carburatorul de GS. Se pare ca nu am fost atent si am reusit sa pierd unul din cuie. L-am analizat cu ocazia asta si pe celalalt care inca il am si ar fi nevoie sa il schimb si pe acela, ca nu arata prea bine. Cu ocazia asta, ridic intrebarea daca are cineva cuie de rezerva sau de vanzare. Multam

Nu mai bagati in seama post-ul, am reusit si am dat de urma cuiului intr-un final (dupa ce abandonasem orice speranta). Scuzele mele cui s-a deranjat pentru mine. Sa vina timpul bun odata! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am tot plimbat azi pe langa motor si mi-am dat seama ca nu iar strica o pereche de crash bar-uri si iar prinde bine intr-un low slide, si-a facut cineva crash bars pt naked? unde pot sa gasesc un articol despre cum sa imi fac asa ceva? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vand rotile sad.gif. pentru ca plec sezonul asta din ro si as vrea sa imi iau altceva acolo cand se face vreme de dat imi vand "iubirea". asadar : vand suzuki gs500, an 1998 stare estetica excelenta km in jur de 15000 din care 5000 i-am facut prin ro. nu-i lipseste nimic doar un stapan care sa o plimbe vara asta. pretul este de 1700 eu usor negociabil iar daca nu o doreste nimeni intr-o luna nu mai negociez nimic pentru ca o sa fiu deja plecat. asa ca cine o vrea sa ma contacteze 0752535826. poze nu am pe acasa cu ea dar daca este nevoie o sa merg pana la garaj sa ii fac niste poze.se poate vedea personal in brasov.

 

 

 

/index.php?...p=0entry0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am tot plimbat azi pe langa motor si mi-am dat seama ca nu iar strica o pereche de crash bar-uri si iar prinde bine intr-un low slide, si-a facut cineva crash bars pt naked? unde pot sa gasesc un articol despre cum sa imi fac asa ceva? :)

 

Uite asa ceva cum am eu se gaseste pe louis sunt foarte rezistente se potrivesc fara nici o modificare. Eu le-am luat de la un tip pentru vreo 350 ron dar "le-am testat" pe ambele parti pe la vreo 50-60 km/h odata taras pana la oprire si alta data s-au izbit de-o bordura si a urcat pe trotuar. Cred ca nu mai aveam capace motor pe nici una din parti ....deci am facut o investitie buna si se vopsesc in maxim 2h cu tot cu retusuri :D. Deci dupa juma de zi de la cazatura e ca noua.

 

Asta din poza, cea din partea dreapta e cea pe care sa dus taras pana sa oprit....ti se pare lovita, zgariata...zici ca-i noua

post-24853-1235424523_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un articol despre cum sa faci asa ceva nu cred ca o sa gasesti.E vorba de indoit teava,sudat,prins in suruburi.De ce ar face cineva un asemenea tutorial?

Regulile sunt cateva:

-3 puncte de sprijin,

-bara ce vine peste capac sa fie dintr-o bucata,

-urechile de prindere ale crash-bar-ului sa fie un material mai putin rigid decat prinderile pe cadru(decat torsiune in cadru mai bine forfecare in urechile astea),sa fie sub anumite unghiuri fata de cadru(pentru a crea un anumit tip de rezistenta-nu imi bat capu' acum cu asta ca e prea dimineata).

Restul tine de estetica.

Bafta!

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...