Error Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Va multumesc pentru amabilitatea de a raspunde. Stiu ca este surubul de reglaj. De acolo reglez relantiul. 1. Am vacumetre pt sincronizare 2 carb. Am sincronizat carburatoarele. 2. bujiile sunt schimbate in primavara. N-am mai mult de 200 - 300 Km cu ele [estimativ]. 3. carburant. Numai Petrom. 4. Carburatoarele au fost curatate . Putin murdare. Cred ca semana a rugina, depunerile de pe fundul carb. Dar numai culoare nu si depuneri mari. 5. Rezervorul este intradevar ruginit. S-a vazut dupa reparare gauri. Am sa incerc sa montez filtre atat pe tur cat si pe rezerva pt protectia si a robinetului de benzina [unii monteaza numai dupa iesirea din robinet, pe traseul dintre robinet si carb]. Problema mare ar fi supapele sau aprinderea [distributie sau reglaj din senzorii magnetici - daca se poate]. Aici, intradevar incepe marele dans. Cum verific supapele fara sa deschid motorul? In principiu, acest motor are undeva pe la 34-35.000 Km. [Nu stiu exact, deoarece motocicleta a venit cu motorul initial busit si-am cumparat un alt motor, care la verificarile la rece (manometre) a indicat 13.6 atm respectiv 14 atm din 14 atm cat indica manualul Haynes]. N-am prea inteles bine din manualul Haynes, dar se poate regla ceva pe la senzorii magnetici [semnal aprindere]? Daca nu va este cu suparare, astept raspunsuri.................... Va multumesc anticipat. Am revenit si cred ca raspunsul pentru verificare supape l-am dat chiar eu mai sus si anume imi trebuie un manometru pentru verificarea presiunii din cei doi cilindrii. Ar trebui sa imi dau seama. Nu?! Alte sugestii?? Va multumesc anticipat. Supapele le poti verifica doar cu chiuloasa data jos, asa poti vedea exact daca ai acolo probleme sau nu. Eu zic sa nu umbli la alte reglaje gen semnal aprindere sau ce ziceai tu mai sus, risti sa nu mai iti mearga deloc... Daca nu vrea sa mearga in relantiu rotund mai joacate cu aparatul ala de calibrat, eu tind sa cred ca de acolo este problema. Bafta la surubarit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 salut din nou ...baieti mai insist un pic cu o o intrebare...de unde as putea sa fac rost de o sa ptr gs din 2002 si capete de ghidon stock...multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 salut din nou ...baieti mai insist un pic cu o o intrebare...de unde as putea sa fac rost de o sa ptr gs din 2002 si capete de ghidon stock...multumesc anticipat Nu stiu daca vei gasi asa usor saua... Nu o ai deloc sau e uzata? Daca o ai si e uzata se poate reconditiona, dar daca nu o ai deloc... e cam greu... Incearca la cei ce se ocupa de dezmembrari. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Avand in vedere ca merge bine peste 3000 ture, ma gandesc ca problema poate o reprezinta carburatorul si cand spun asta ma gandesc la acele dispozitive care au membrana (pozitia 6 din poza = "jet needle") (Cuiul de dozaj). Am verificat membranele si sunt noi. fara gauri in ele. Dar daca cuiul de dozaj este uzat, ma gandesc ca nu merge corect. Intra mai multa benzina, de unde si turatia mai mare, corectata de la surubul de amestec. Conform manualului Haynes, reglajul corect este 2 si un sfert nu cum am eu circa 3 ture. Este vorba ca poti muta cu o jumatate de tura daca ai o alta altitudine ........ dar nu mai mult [asa spune teoria, cred]. Deci, aveti si alte opinii? Error1132Daca nu vrea sa mearga in relantiu rotund mai joacate cu aparatul ala de calibrat, eu tind sa cred ca de acolo este problema. Crede-ma ca am calibrat / sincronizat corect cei doi cilindrii. Dar mi-a placut sugestia ta referitoare la verificare calibrarii prin scoaterea fiselor de bujii. Incerc si-ti confirm. Am verificat setarile pentru plutitor, conform manual si sunt ok. Dar am citit aici pe forum ca trebuie verificat nivelul si cu furtunul transparent. Practic nivelul benzinei in carb trebuie sa fie la nivelul inferior al garniturii capacului. Am inteles corect? Asta trebuie sa mai verific ......... sau eventual sa schimb jigloarele [de relanti] cu unele noi. Dar daca totusi doresc sa schimb suruburile de dozaj, unde pot gasi? [noi]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Ce spune Haynes este valabil pt mobrele relativ noi , nu cu ce folosim noi, mobre de 10 ani ++++, a mea a vrut sa mearga OK doar la 5 ture, nu la 2 sau 3. Nivelul la mine am incercat mai multe pozitii, merge la fel, ultima data cum si a ramas l-am lasat sub nivelul garniturii paharului de nivel. Nu te gandi asa departe, la reglaje fine, gen nivel, sau reglaje ale aprinderii, verifica intai de toate corectitudinea calibrarii cum am incercat eu sa iti explic. Eu cred ca sunt putin, putin decalibrate carburile, si in relanti unul duce tot si celalalt pocneste cateodata pt ca e mai inchis, si de acolo si mersul neregulat, la ture mai mari porneste si celalalt... E doar o parere, incearca si da-ne de stire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Inca n-am ajuns la motocicleta, dar ma preocupa problema. Intrebare: Stie careva cum pot face rost de un sistem dynojet pentru suzuki GS 500 E din 1991? sau intregul sistem cui dozaj (poz 6) [jet needle] si scaunul pe care calca (needle jet) [pozitia 9] din poza de mai sus. Sau saiba de curatare [poz 5 - washer] (pe asta am pierdut-o saptamana trecuta dar am folosit ceva echivalent ca distantier). Va multumesc anticipat si astept raspuns. M-am uitat un pic pe net si-am observat ca in US se gasesc si kituri pentru recalibrare carburator original [netunat]. Credeti ca acest lucru poate fi gasit si in RO?! Stie cineva ceva de aceasta operatie? Sau daca aveti un telefon de la un service autorizat suzuki. Merita incercat. Va multmesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Din cate imi aduc aminte pe louis.de era un kit de reparatie carburator ce includea tot (garnituri,cuie, etc). Dynojet probabil doar de pe ebay, la care o sa coste o tona transportul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Am revenit cu ceva noutati. A trecut ceva timp de cand am reusit s-o pun cat de cat la punct. Am sa reiau operatiile pe care le-am intreprins (din amintirile indepartate.... ). 1. Am verificat nivelul de carburant. Unul bun, celalalt prea mare. rezolvat. Micsorat amandoua [in carte 14 mm - reglat la 16 mm] 2. Am verificat prinderea carburatoarelor pe motor. Problemele gasite au fost de etansietate. Suruburi slabite, garnitura montata pe mizerie. Rezolvat. [curatat suportul, folosit garnitura "lichida" suplimentar + strans corect suruburile] 3. Din cauza pct 2. am folosit la cuiul de reglaj (membrana care sta in capacul superior carburator) garnitura "lichida". Concluzia: Inainte de aceste operatii, cand sincronizam carburatoarele, vacumetrele masurau depresiunea si care la 1750 rot/min nu depasea -0.2 [ceva de -0.15 (din memorie)]. Dupa toate operatiile descrise mai sus, a ajuns pana in -0.4. Deci aproape s-a triplat vacumul [aspiratia carburantului in motor]. In prezent motorul ruleaza binisor. Pot merge cu treapta a 1 sau a 2-a cu 3.000 rot. ceea ce inainte nu reuseam. Nu puteam mentine aceasta turatie constant. Motorul este acum mult mai silentios. Nu cunosc cauza. Smuceste mult mai putin intre relanti si aceleratie. Avand in vedere problemele gasite la pct 2, am reglat suruburile de amestec ca in carte. Fara folos. Tot ramanea motorul turat. Nu tin minte cate ture au acum [dar sunt egale], dar in prima faza cand am contorizat aveam ceva de genul 5 - 6 ture din punctul de strangere maxim. Din pacate nu am unde sa merg in trafic cu ea. In afara orasului nu poti testa motocicleta asa cum trebuie. N-am nici timp de ea. Am parcurs la drum intins circa 20-40 km si sunt foarte multumit de ea. Insa ce-am mai remarcat. consumul este mult mai mic. poate este o treaba subiectiva, dar masura era recipientul de plastic (pet de 2 l umplut cu circa 1 l) pe care trebuia sa-l umplu mai des dupa probe / sau in timpul lor. Acum am pus rezervorul si trebuie s-o testez altfel. Asfalt uscat si multe mii de km fara probleme. Cezar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theZip Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 (editat) Salut, De anul acesta am inceput sa calaresc un Gs500 de prin 94, ca primul meu motor si am o mica nelamurire legata de cumpletarea uleiului. Dupa achizitie si vreo 2-300 km si urmatorul salar am facut intretinerea de riguare (schimb ulei motul 5100, filtru, si pe la furca semeringurile si un ulei, deoarece erau duse, un lichid de frana). Dupa schimbul de ulei, verificam periodic cam la 300 km nivelul cu motorul pus pe piciorul central si loc cat se poate de drept, cum scrie la carte, si totul ok, nivelul aproape de full. Cam asa vreo 2k KM. Sapt trecuta inainte sa plec prin vacnata am verificat iar, scauze pe la jumatatea tijei si am mai cumpletat cu doar, 200-300g am zis ca e deajuns. Insa, dupa vancata ~1.4k km, unde am dat mai mult gaz (autostrazi cu 120-140 constant si un test de viteza pana la 170 cu motorul incarcat), am venit acasa si dupa o zi de relax la motor am verificat iar uleiul deoarece mi se parea ca se auzea altfel. BIngo, tija nici macar nu se manjea de ulei (martorul de ulei nu s-a apris, dar functioneaza). Am pus aproape 1l si a ajuns nivelul aproape de limita de LOW . Am facut o mica tura si l-am pus iar pe picior, mai verific maine dim. Stiu ca motorul mananca ulei si tipul uleiului care l-am folosit se mananca si singur, dar de ce o asa mare diferenta de consum ? De pierdere am verificat si e ok. E normal sa manance asa mult? Mi-e ciuda ca am fost prost si n-am verificat in timpul vacantei uleiul deloccc. Editat August 20, 2013 de theZip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 (editat) 5 - 6 ture din punctul de strangere maxim Exact asa era si la mine ca sa mearga frumos, e ok, nu te speria Salut Daca e normal sa manance asa mult ulei? Nu stiu, dar stiu ca a mea manca la fel de mult, poate chiar si mai mult fara sa scoata gram de fum sau sa picure ceva din motor, GS-urile astea sunt cam mancacioase de ulei dupa cate am inteles. Eu la un momentdat nu i-am mai dat ulei de moto, ci de masina care era mai ieftin, merge absolut la fel doar ca il mananca la fel de bine si pe ala... Ulei consuma mai mult in forja, turatii mari, temperatura mare. Asfalt uscat Editat August 20, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 A mea nu ii place uleiul il tine pe tot in "baie". ps :schimb intre 5 si 6000 vitezele in majoritatea timpului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theZip Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 si la mine l-a tinut in baie, pana acu, de asta mi s-a parut ciudat. De schimbat vitezele, eu peste 4k rmp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niku 87 Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Salut.ma poate ajuta careva cu cablu de turometru pentru gs ul meu din 94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Salut.ma poate ajuta careva cu cablu de turometru pentru gs ul meu din 94 poti sa intrebi la http://www.romimoto.ro/contact/ e foarte probabil sa gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niku 87 Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 poti sa intrebi la http://www.romimoto.ro/contact/ e foarte probabil sa gasesti mersi mult .am gasit la ei.rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 salutare, tin minte ca am vazut pe undeva prin topic o schema de scut pentru motor. Il are careva la-ndemana sa -l mai posteze inca odata sau cva indrumari pe unde pot sa-l gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 salutare, tin minte ca am vazut pe undeva prin topic o schema de scut pentru motor. Il are careva la-ndemana sa -l mai posteze inca odata sau cva indrumari pe unde pot sa-l gasesc? Daca nu ma insel cred ca exact in acest topic am vazut si eu pe undeva o asemenea schema, dar din pacate nu mai stiu la ce pagina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Daca nu ma insel cred ca exact in acest topic am vazut si eu pe undeva o asemenea schema, dar din pacate nu mai stiu la ce pagina... daca mai intereseaza pe cineva este la pag 299 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 salut vand motor gs 500 fara capac ambreiaj, carburatoare,capac aprindere, perii electromotor si capacul de la lant. pret 100 euro pt poze pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 salut vand motor gs 500 fara capac ambreiaj, carburatoare,capac aprindere, perii electromotor si capacul de la lant. pret 100 euro pt poze pm Ai scris tot ce nu are, dar pentru a si atrage clienti scrie si ce are... compresie, starea lui, e bun, batai, e bun direct de pus sus... etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil_25 Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Bafta la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Salut , Intreb pt. un prieten , are un gs 500 si vrea sa-i schimbe motorul cu unul mai nou . Al lui e din "90 . Ce ani se potrivesc , la prinderi la tot ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 salutare domnilor, Care este procedura corecta pt.a afla nivelul uleiului in motor, cu joja infiletata sau libera pe gaura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Eu verificam nivelul cu joja filetata si mergea la fel de bine ca cel al unui amic de al meu care verifica cu ea nefiletata, cica a gasit el in nu stiu ce manual d'al GS-ului ca nivelul se verifica cu ea nefiletata. Ideea e ca sunt motoare vechi care nu sunt asa sensibile sau pretentioase ca astea noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelygab Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 La mine in manual (gs500e din 1995) scrie ca se merge cu motocicleta pana ajunge la temperatura mai mare (specificat ca nu se sta pe loc cu motorul pornit, ci se merge cu ea in conditii normale), apoi se aseaza pe cricul central si se lasa un timp sa se aseze uleiul, apoi se masoara cu joja in pozitia desfiletata. Nu mai trebuie sa iti spun ca terenul sa nu fie in panta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.