Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor sunt proaspat posesor al unu GS 500 E din 96 ,i-am facut o revizie plus schimburi din fata pana in spate si merge de rupe , fuge de 10 ori mai tare decat ma asteptam sunt super multumit

 

 

Anvelope Dunlop ArrowMax echilibrate dupa ce le-am pus ,Ghidon Renthal, Ulei Fuchs 20W- 50 , filtru ulei Hilofiltro, placute frana CarboneLorraine,schimbat lichid frana si in fatza si in spate era negru ca smoala , Kit lant DID uns cu spay lant Motul Road ,spalat carburatoare, Slip-on LeoVInce TITANIUM, bujii noi exact ce scrie in cartea service DPR9EA-9(astea sunt cele reci),uns toate cablurile,schimbat semeringuri furca fata scuipa unu ulei :rock: , in rest totul este OK o sa revin si cu poze

 

 

 

 

Salutari cu faru si asfalt usacat , Noi sa fin sanatosi :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am gasit pe net o chestie foarte tare si sper ca am interpretat-o corect. In paginile anterioare se discuta cate ceva despre o vibratie ciudata la gs500 pe la 5000-5500 rot/min.Ceea ce am gasit pe net e un test dyno care arata ca pe la turatia asta amestecul aer-benzina devine foarte bogat.Oare vibratia se datoreaza acestui fapt?Pun o poza relevanta in acest sens.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta gaselnita. Chiar e prima oara cand vad un grafic in care e evidentiat raportul aer/benzina pe intreaga plaja de testare.

Din ce vad eu, este prezentata in grafic o diferenta probabil in doua moduri de jetting, stock si ceva dynojet(nu neaparat, poate doar reglaje). Oricum, ideea este ca vibratia apare la acea turatie, din cauza echilibrarii motorului, principiului constructiv (2 cilindrii paraleli), care aduc ture mari, insa fiind doar doi, induc si vibratii odata cu turele respective.

Frecventa asta de rezonanta, cred ca as putea sa spun, in jurul unei anume turatii, e nelipsita la orice motor, diferenta fiind de cat de bine este echilibrat, daca motorul functioneaza in parametrii (compresie, etansari, electrica, carburatie, etc).

Pentru cine vrea sa mai scape de vibratie, poate cauta un service care echilibreaza motoare si sa il verifice/echilibreze acolo.

O chestie care putea fi facuta cu ceva stil era daca se implementau doi arbori de echilibrare, cate unul pentru fiecare cilindru.. dar nu mai era un motoras asa simplu pe urma...

O parere a mea :unsure:

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut toti GS-istii.

Nu stiu daca s a mai discutat in cele 333 pagini.. cand trebuie schimbat lantul? Daca merg ~1000km pe vara trebuie schimbat uleiul?

 

Multam

 

Salut vanatorule,

 

Daca mergi 1000 km/vara, schimbi uleiul la 5 veri odata! :(

 

Acu' serios vorbind, uleiul se schimba la 6000 km, iar lantul cand se uzeaza.

 

Daca zici ca mergi asa putin cu ea, ar trebui schimbat uleiul ala la vreo doi ani...isi pierde din proprietati in timp, chiar daca nu a fost rulat 6000 de km.

 

Cu placere! :disappointed:

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor tocmai m-am intors din plimbarea de seara cu GSu, si in drum spre casa m-am tot gandit care e turatia la care ar trebui sa schimb treapta ,io o schimb in general pana in 4000 - 5000 daca e trafic mai intens si in timp ce merg o tin pe la 3000-3500,ma gandeam daca nu cumva merg cu el sub turat , nu imi place sa il turez ,am o placere imensa cand il aud cum toarce usor sub mine :disappointed: ..........oricum, am cautat in toate cartile de reparatii si toate forumurile dar nu am gasit nicaieri sa spuna cineva ceva concret multumesc anticipat pentru eventuale raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor tocmai m-am intors din plimbarea de seara cu GSu, si in drum spre casa m-am tot gandit care e turatia la care ar trebui sa schimb treapta ,io o schimb in general pana in 4000 - 5000 daca e trafic mai intens si in timp ce merg o tin pe la 3000-3500,ma gandeam daca nu cumva merg cu el sub turat , nu imi place sa il turez ,am o placere imensa cand il aud cum toarce usor sub mine :disappointed: ..........oricum, am cautat in toate cartile de reparatii si toate forumurile dar nu am gasit nicaieri sa spuna cineva ceva concret multumesc anticipat pentru eventuale raspunsuri

Ar mai fi o idee pentru mers.. nu prea mult timp sub 3500, pentru ca e turatia de la care incepe sa se incarce bateria. Daca mergi mult timp sub turatia aceasta, posibil sa ai surprize la porniri pe viitor. Noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor!

 

am si eu nevoie ajutor, daca exista cineva care poate...

caut de am innebunit un far si suport de far pt un suzuki gs500 carenat din 2001. din cate am observat, sunt modele foarte foarte rare...

am gasit ceva pe ebay, dar nu fac trimiteri in afara uk si nu primesc nici un raspuns de la vanzator

las linkurile aici, poate recunoste cineva piesele si imi da si mie un indiciu...

 

suportul

http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GS500-E-1998-...bayphotohosting

 

si farul

http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-GS500-E-1998-...bayphotohosting

 

orice informatie care ma ajuta sa repun motoreta pe strada (sta pe tusa de cateva luni bune din lipsa de piese :disappointed:) va fi raspatita cu bere din belsug data viitoare cand veniti la mare:P

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare GS-istilor! iacata ce m-am inscris si eu in acest grup (cam mare) de posesori de gs si incepator pe deasupra. Am considerat ca pot sa stau de vorba cu voi dupa ceva kilometri de mers pe strada, asa ca de acu 3 saptamani de cand am luat A-ul am intrat in Bucuresti sa vad cum mere treaba, am tras o fuga acu 4 zile in Sinaia si acu cand scriu aceste randuri tocmai ce am aterizat de pe la Horezu...

Astept cu nerabdare sa vad si alti g-isti de prin ilfov dak sunt si sa vad dak ma primiti... :disappointed:

 

inca o chestie: am gasit intr-un supermarket ulei 10w40 elf. e numa 200 mii litrul. e bun?

Editat de nox1300
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare GS-istilor! iacata ce m-am inscris si eu in acest grup (cam mare) de posesori de gs si incepator pe deasupra. Am considerat ca pot sa stau de vorba cu voi dupa ceva kilometri de mers pe strada, asa ca de acu 3 saptamani de cand am luat A-ul am intrat in Bucuresti sa vad cum mere treaba, am tras o fuga acu 4 zile in Sinaia si acu cand scriu aceste randuri tocmai ce am aterizat de pe la Horezu...

Astept cu nerabdare sa vad si alti g-isti de prin ilfov dak sunt si sa vad dak ma primiti... :disappointed:

 

inca o chestie: am gasit intr-un supermarket ulei 10w40 elf. e numa 200 mii litrul. e bun?

In primul rand bine ai venit! In al 2-lea rand foloseste pe cat posibil ulei motul/mobil.Recomandare: motul 7100(full sintetic).

La 20 de lei e sigur pentru masini.Mai mult decat atat e pentru masini proaste.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal all. Am intrat si eu in marea familie Suzuki cu un GS500F si ma gandeam sa trec si pe la voi. Asa ca veti avea o noua colega. :) :)

 

 

u erai sapt trecuta in politehnica ???

 

bun venit noilor posesori de Gs !!! ce s'a mai intamplat pe aci??? nu am mai intrat pe forum, nu am avut timp. mai mult am stat calare pe motoreta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

eu inca nu am moto insa ma gandesc foarte serios la GS500 ca prima alegere.

Am cateva nelamuriri si v-as ruga sa imi raspundeti din experienta pe care multi dintre voi o au din belsug cu aceasta motoreta.

 

1. GS500 nou nu se mai poate cumpara. am inteles ca motocicleta nu se mai fabrica de prin 2001 ( datorita incadrarii doar la Euro 2 ). Atunci cum e posibil ca SH sa apara anunturi cu GS500 an fabricatie 2005 de exemplu? Sunt tepe sau pentru alte tari inca se mai fabrica GS500?

2. pentru cei din Bucuresti : cat de mare este problema cu racirea pe aer vara? Mai peste tot unde am citit comparatii intre GS500 si CB 500 mi se baga in fata acest argument cu racirea. Dar in viata de zi cu zi, in Bucuresti, au fost probleme? Aici opinia voastra sincera m-ar ajuta mult mai mult decat pareri teoretice. M-as putea duce cu ea la servici zi de zi prin Bucuresti fara sa omor/uzez prematur motorul datorita racirii pe aer?

3. cam ce costuri de intretinere sunt sa zicem intr-un an? Sau per x km ( x = 10.000, 20.000 ). Vreau sa imi dau seama la ce sa ma astept in acest capitol.

 

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper sa ma alaturi cat de curand in clubul GS. Sincer cea mai mare temere este legata de racirea pe aer in rest daca asta nu e o problema 99.9% va fi prima mea moto. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. GS500 nou nu se mai poate cumpara. am inteles ca motocicleta nu se mai fabrica de prin 2001 ( datorita incadrarii doar la Euro 2 ). Atunci cum e posibil ca SH sa apara anunturi cu GS500 an fabricatie 2005 de exemplu? Sunt tepe sau pentru alte tari inca se mai fabrica GS500?

2. pentru cei din Bucuresti : cat de mare este problema cu racirea pe aer vara? Mai peste tot unde am citit comparatii intre GS500 si CB 500 mi se baga in fata acest argument cu racirea. Dar in viata de zi cu zi, in Bucuresti, au fost probleme? Aici opinia voastra sincera m-ar ajuta mult mai mult decat pareri teoretice. M-as putea duce cu ea la servici zi de zi prin Bucuresti fara sa omor/uzez prematur motorul datorita racirii pe aer?

3. cam ce costuri de intretinere sunt sa zicem intr-un an? Sau per x km ( x = 10.000, 20.000 ). Vreau sa imi dau seama la ce sa ma astept in acest capitol.

 

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper sa ma alaturi cat de curand in clubul GS. Sincer cea mai mare temere este legata de racirea pe aer in rest daca asta nu e o problema 99.9% va fi prima mea moto. :)

 

1. Nou gasesti varianta pana in 2007 (inclusiv). S-a produs pana anul trecut, din cate am inteles fabrica din Spania e in modernizare pentru a scoate si varianta "legala" din pct de vedere al Euro. E un model vandabil si de referinta, nu il vor pierde asa usor :)

2. L-am avut 3 ani (GS-ul) folosit indeosebi in oras dar si la ture lungi (800-1000 km/week-end). Ulei, benzina si atat. E gandit sa se raceasca cu aer, deci nu o sa crape de la caldura. Si acum are aproximativ 100.000 km si "keep walking" :)

3. benzina - 4-6% consum - benzina de 95. Ulei: schimb la 5000km (sau la sfarsit de sezon, daca nu ai depasit 5000km) sintetic 10w40 iarna, 15w50 vara - cu tot cu filtru si manopera la service - max. 200 lei . Placute de frana - 60-80 lei/set - schimb la 5-6-10.000 km, depinde de stilul de condus. Anvelope - aprox 200 E gume bune si productie anul curent - se schimba la aprox 10.000km sau 2-3 ani de la fabricatie (asta e parerea mea proprie si personala intrucat nu m-as juca pe strazi cu o guma veche si coapta, tare ca un lemn)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

eu inca nu am moto insa ma gandesc foarte serios la GS500 ca prima alegere.

Am cateva nelamuriri si v-as ruga sa imi raspundeti din experienta pe care multi dintre voi o au din belsug cu aceasta motoreta.

 

1. GS500 nou nu se mai poate cumpara. am inteles ca motocicleta nu se mai fabrica de prin 2001 ( datorita incadrarii doar la Euro 2 ). Atunci cum e posibil ca SH sa apara anunturi cu GS500 an fabricatie 2005 de exemplu? Sunt tepe sau pentru alte tari inca se mai fabrica GS500?

2. pentru cei din Bucuresti : cat de mare este problema cu racirea pe aer vara? Mai peste tot unde am citit comparatii intre GS500 si CB 500 mi se baga in fata acest argument cu racirea. Dar in viata de zi cu zi, in Bucuresti, au fost probleme? Aici opinia voastra sincera m-ar ajuta mult mai mult decat pareri teoretice. M-as putea duce cu ea la servici zi de zi prin Bucuresti fara sa omor/uzez prematur motorul datorita racirii pe aer?

3. cam ce costuri de intretinere sunt sa zicem intr-un an? Sau per x km ( x = 10.000, 20.000 ). Vreau sa imi dau seama la ce sa ma astept in acest capitol.

 

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper sa ma alaturi cat de curand in clubul GS. Sincer cea mai mare temere este legata de racirea pe aer in rest daca asta nu e o problema 99.9% va fi prima mea moto. :)

Salut

1. GS nou(2008), exista doar F-ul si se poate cumpara. Modelele sunt E(naked) si F(carenat)

2. Nu sunt din Bucuresti, raspunde altcineva sigur...insa precizez ca am modelul 92 naked si vara asta, pe cele mai mari calduri nu am avut probleme decat cu geaca si fruntea transpirata

3. Costuri de intretinere pe an: Spray-uri degresare-gresare lant 60 RON; Schimb de ulei+filtru, filtru de aer, reglaj supape / 6000 Km 200 RON. Cam asta am prin minte acum, completari binevenite :)

Cheltuielile difera mult dupa stilul de mers, dar in general cam astea sunt anuale, pentru ca praf exista, uleiul se uzeaza si prin folosire si prin imbatranire cu timpul, lantul trebuie sa fie cat de curat tot timpul si uns.. deci

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...