Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Mc pt sfaturi si sugestii. Intre timp am gasit un mecanic ok, recomandat de un amic. Azi o duc sa vad ce are. Cel mai probabil e de la carburator.

.... Mai postez cand aflu ce-a avut.

 

 

Daca esti multumit de prestatia mecanicului, spune-ne si noua...poate il trecem in agenda personala! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, am uitat sa mentionez ca intr-adevar ma intereseaza doar modelul naked. Din ce am citit eu pe net pana prin 2000 nakedul avea intr-adevar indicativul E dar apoi s-a renuntat la litera si a ramas doar GS500 pentru naked si GS 500 F pentru carenate. :( .

Nelamurirea mea este ca am vazut si pe bikeshop de vanzare GS500 naked cu an de fabricatie 2006... si dupa mine sunt 2 variante :

1. Suzuki chiar nu mai fabrica acest model si anuntul este inexact in privinta anului fabricatiei

2. Suzuki mai fabrica acest model dar acesta nu mai este adus in tarile care au nivel minim Euro 3 pentru emisia de noxe.

 

Intrebarea mea este , daca sa zicem ca o sa gasesc unul ok in afara si il aduc in RO, pot sa il mai inmatriculez?

 

Astept in continuare sfaturile voastre din experienta proprie caci sincer cu cat mai multa lume ma sfatuieste sa iau CB500 ( datorita racirii pe lichid si "performantelor" mai bune si a faptului ca Honda e Honda ) cu atat mai mult inclin spre GS 500. :(

 

Salutare ... dupa noile reglementari cu normele de poluare nu mai poate fi inmatriculat nici un GS-ul... (TRIST). Asta insemnand fie sa-l cumperi de la noi din magazin, neinmatriculat, fie de la vr-un tip care la adus, dar nu la inmatriculat, fie ca ti-l aduci tu acuma, tot NU SE MAI POT INMATRICULA ... dar mai e o solutie: sa-ti gasesti unul gata inmatriculat la noi si sa-l cumperi. In acest caz nu se mai radiaza si sa trebuiasca sa-l inscrii iar, doar se schimba proprietarul...deci daca vrei GS-ul cauta unul pe la noi, gata inmatriculat fie bun sau defect si ti-l repari cu piese tot d p la noi sh-uri ... daca tot veni vorba si vrei am unu pe care vreau sa-l dau pe bucati si inca nu l-am radiat...daca esti interesat da-mi un PM sau un mail (mihai_2b3@yahoo.com)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mii de scuze daca deja s-a mai scris pe aici dar nu am tip acum sa caut. As vrea sa stiu la ce presiune trebuie umflate cauciucurile pt un GS500E.

 

Am gasit pe net urmatoarea varianta (varianta fara pasager): fata - 2,25; spate - 2,50 Sunt corecte valorile?

 

Multumesc,

Editat de Pentarus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat Continental pe GS 500 si am bagat 2,25 fata si 2,50 spate dar mi se pare fooooarte mult. Pe Metzeler era ok, dar cu Continentalul am distrus telescopu spate.

 

Mergand spre Grecia (prietena(47 kg)+ bagaj(aprox 25-30 kg) eu 97....telescop spate a primit cateva socuri...nerecomandate...si a inceput sa piarda ulei.

 

Am facut drumul de Grecia...binneteles nu mai aveam amortizare...ma simteam pe GS de parca eram cu o barca.

 

Acum am pus arc si telescop de pe un bandit. E ok. Iar gumele le am la 2.0 fata si 2.1 spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat Continental pe GS 500 si am bagat 2,25 fata si 2,50 spate dar mi se pare fooooarte mult. Pe Metzeler era ok, dar cu Continentalul am distrus telescopu spate.

 

Mergand spre Grecia (prietena(47 kg)+ bagaj(aprox 25-30 kg) eu 97....telescop spate a primit cateva socuri...nerecomandate...si a inceput sa piarda ulei.

 

Am facut drumul de Grecia...binneteles nu mai aveam amortizare...ma simteam pe GS de parca eram cu o barca.

 

Acum am pus arc si telescop de pe un bandit. E ok. Iar gumele le am la 2.0 fata si 2.1 spatele.

Zi si mie pls. ce continental ai pe spate? cum se comporta pe asfalt ud?cum e cu franarea? Eu tind pentru la anu' pentru continental avenue(cica e bun :( sau asa declara continental).Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incredibil domne, incredibil :( ....unde gasim asa ceva?

 

De la ei: WACS. Viva Brasil. Adevarul e ca suna super bine :(.

 

Da nu stiu care se potriveste, posibil aia de GSX-750? Desi in film e argintie toba, deci Comet 250 sau Hayabusa :lol:?

Editat de anescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ... dupa noile reglementari cu normele de poluare nu mai poate fi inmatriculat nici un GS-ul... (TRIST). Asta insemnand fie sa-l cumperi de la noi din magazin, neinmatriculat, fie de la vr-un tip care la adus, dar nu la inmatriculat, fie ca ti-l aduci tu acuma, tot NU SE MAI POT INMATRICULA ... dar mai e o solutie: sa-ti gasesti unul gata inmatriculat la noi si sa-l cumperi. In acest caz nu se mai radiaza si sa trebuiasca sa-l inscrii iar, doar se schimba proprietarul...deci daca vrei GS-ul cauta unul pe la noi, gata inmatriculat fie bun sau defect si ti-l repari cu piese tot d p la noi sh-uri ... daca tot veni vorba si vrei am unu pe care vreau sa-l dau pe bucati si inca nu l-am radiat...daca esti interesat da-mi un PM sau un mail (mihai_2b3@yahoo.com)

 

Astea nu sunt vesti prea bune caci eu ma gandeam serios sa o iau de afara. Deci, daca aduc o moto folosita ( SH ) din afara nu o mai pot inmatricula la noi? Adica, daca acolo moto este inamatriculata, cand este adusa la noi, se radiaza de la ei si trebuie inatriculata "de la 0" la noi? Am incercat sa gasesc pe net exact legislatia legat de asta dar nu am reusit.

Daca este intr-adevar asa tot nu cred ca renunt si incerc sa cumpar una din tara. Insa optiunile sunt mult mai limitate. Nu prea am vazut deloc anunturi cu GS500 la seciunea de vanzari :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea nu sunt vesti prea bune caci eu ma gandeam serios sa o iau de afara. Deci, daca aduc o moto folosita ( SH ) din afara nu o mai pot inmatricula la noi? Adica, daca acolo moto este inamatriculata, cand este adusa la noi, se radiaza de la ei si trebuie inatriculata "de la 0" la noi? Am incercat sa gasesc pe net exact legislatia legat de asta dar nu am reusit.

Daca este intr-adevar asa tot nu cred ca renunt si incerc sa cumpar una din tara. Insa optiunile sunt mult mai limitate. Nu prea am vazut deloc anunturi cu GS500 la seciunea de vanzari :laugh:

Ce iti recomand eu este sa te duci la politie la inmatriculari si sa intrebi exact ce si cum.Spune-le ca tu deja ai motorul adus si nu stii care este procedura si ca ai auzit ca ar fi probleme.Si eu am cautat cate ceva despre treaba asta dar mare lucru nu am gasit.

Tabelele date in monitorul oficial cu taxa de poluare mi se pare ca nu prevad si categoria non-euro.Nici nu stiu ce euro are gs 500.Nu m-a interesat!!!!!!!!!!

Tot ce pot sa spun sigur este ca acum fratele meu inmatriculeaza o mazda 323 an '92 cu euro 2.A fost deja la politie si este programat la RAR pt identificare,eliberare C.I. si ce s-o mai face. Singura problema a avut-o cu politia ca masina nu a venit cu numerele ei(a fost adusa pe trailer si nr. au ramas in Austria,fara a se mai elibera numere provizorii pentru transport) dar s-a rezolvat la politia Satu-Mare,cu contract vanzare-cumparare intermediar si declaratie pe propria raspundere.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la ei: WACS. Viva Brasil. Adevarul e ca suna super bine :laugh:.

 

Da nu stiu care se potriveste, posibil aia de GSX-750? Desi in film e argintie toba, deci Comet 250 sau Hayabusa :)?

Astea sunt pentru GS : http://www.wacs.com.br/O1Store/?action=ListaCat&cat=73

Dar preturile sunt destul de prohibitive frate. 1000$ iei o motocicleta functionala

Am vazut pe aici pe forum niste baieti care faceau toba pentru GS cu 100eur ,mai stie cineva pe unde?

Editat de varugica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....Nu prea am vazut deloc anunturi cu GS500 la seciunea de vanzari :laugh:

 

Daca nu iti iei pana in primavara, ti-l vand eu pe al meu...Keep in touch.

 

BTW, GS-ul corespunde normelor de poluare Euro2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt pentru GS : http://www.wacs.com.br/O1Store/?action=ListaCat&cat=73

Dar preturile sunt destul de prohibitive frate. 1000$ iei o motocicleta functionala

Am vazut pe aici pe forum niste baieti care faceau toba pentru GS cu 100eur ,mai stie cineva pe unde?

 

Sunt reali brazilieni :laugh: :

 

Brasil Reais - Euro : 0,3665

Euro - Brasil Reais : 2,7283

 

Adica ~ 405 Euro/1500RON. Plus transportul de acolo :).

Cu 1000$ iei o troaca, parerea mea. Daca tii la viata ta nu cred ca vei da doar atat pe o motocicleta.

 

Cred ca era vorba de o toba din carbon, da parca era 500-600RON. Nici eu nu mai stiu unde am dat de info.

Editat de anescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o problema : de la uzura s-a "mancat" piesa asta, si acuma curge ulei din furca :

post-22867-1225808340_thumb.jpg

 

E vorba de piesa numarul 4 . E ceva piesa cu bronz pe ea. Ce optiuni am ?

Stie cineva unde o pot gasi ? Sau cum se numeste exact s-o pot cauta.

Sa gasesc macar masurile exacte, poate se poate face la un mester.

 

Mersi fain.

 

EDIT : E vorba de SuzukiGS500, am postat din greseala cu alt user.

Editat de ade.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Asa la sfarsit de sezon am si eu o intrebare. Moto mea face ceva destul de ciudat.

Primul lucru: cand intorc ghidonul maxim dreapta sau stanga se accelereaza destul de tare. Adica urca in turatie ca si cum as accelera. Aici cred ca e cablul de vina. Astept pareri

Si doi: mi se pare ca daca o acceleerz mai brusc sau daca trec de 4500 parca incepe sa dea in nas. Poate sa fie de la cablul de acceleratie? Ca nu as vrea sa desfac motorul aiurea.

 

Merci frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o problema : de la uzura s-a "mancat" piesa asta, si acuma curge ulei din furca :

post-22867-1225808340_thumb.jpg

 

E vorba de piesa numarul 4 . E ceva piesa cu bronz pe ea. Ce optiuni am ?

Stie cineva unde o pot gasi ? Sau cum se numeste exact s-o pot cauta.

Sa gasesc macar masurile exacte, poate se poate face la un mester.

 

Mersi fain.

 

EDIT : E vorba de SuzukiGS500, am postat din greseala cu alt user.

nu are a face piesa aia cu uleiul. simeringul e de vina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Secondez si eu partea cu pierderea de ulei. Semeringul se uzeaza, piesa de care spui tu este de ghidaj doar. In cel mai rau caz, ai putea avea un joc, dar care nu ar trebui sa provoace pierderi de ulei.

@adi_mot Cred ca ai de verificat etansari la filtrul de aer-carburatoare-bloc motor, gunoaie pe partea de alimentare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Mobra mea e inca in service, era intr-adevar de la carburator (gunoaie adunate) si cica nici bujiile nu mai faceau scanteie calumea. Mi se pare destul de dubios, ca motorul e aproape nou (2600 km). In fine, ma costa vreo 250 RON cu tot cu manopera si platforma.

 

Am postat in schimb ca sa intreb altceva. Am vazut unde in paginile acestui thread ca era cineva cu o toba de GSXR pe un gs500. As dori niste detalii din partea respectivului gen:

1. E doar toba sau toata evacurarea?

2. A montat-o singur ?

3. Cat l-a costat ?

 

Eventual o inregistrare cu sunetul :disappointed:

 

L.E.: Este contra-indicat sa lasi fieru cu acelasi ulei peste iarna ? Imi sugera cineva sa il schimb acum, ca tot vine iarna, ca nu ar fi indicat sa o las asa peste iarna...

Editat de Derek
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

That would be me :disappointed:

1. doar finala (triunghiulara) decupata din tot ansamblul cu catalizator de la GSXR

2. montajul si adaptarea (taiat la unghi, sudare profesionala, ureche de prindere la unghi, etc) am facut-o la un sudor excelent din Bucuresti (Radu - 0724 230 550)

3. nu e relevant pretul de acum 2 ani, dar ca idee el nu se arunca la preturi (si o pot confirma toti ce au fost la el)

 

Poze doar:

/index.php?...c=76809&hl=

si aici dupa schimbarea integrala a evacuarii: /index.php?...76809&st=30

 

 

Si uleiul, daca nu mergi cu motorul iarna, lasa-l cu ulei schimbat (nou) si in primavara il schimbi. E pacat sa te ieftinesti la asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee cu uleiul ar fi ca, din uleiul vechi, peste iarna se depun toate impuritatile de orice gen.. deci nu prea bine

Daca poti sa il schimbi, scapi de o problema in ceea ce priveste acele depuneri. Rezervorul este o alta problema, in care nu trebuie lasat nici el gol, sa nu prinda rugina. Benzina nefolosita, dupa o luna isi cam pierde proprietatile, deci va trebui schimbata la repornire.

Apropo de chestia cu toba de gsxr.. imi surade si mie ideea :disappointed: . Rau nu are ce face, doar ca e posibil sa ceara ceva reglaje dupa schimbare( se schimba doar finala, deoarece gsxr-ul are 4 cil, deci... nu prea merge schimbata cu totul). Tai galeria originala, pui o flansa pentru toba de gsxr , cuplezi toate si gata, ai toba mai putin restrictiva si.. legala, deoarece e omologata (scrie Suzuki pe ea :lol: )

 

L.E. Fu mai rapid Thomas in raspuns :lol:

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...