Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salut,

Am reusit sa citesc in 5 ore cele 78 pagini. Din pacate nu am gasit raspunsul la o problema care ma framanta.

Am un gs500e "prastie" din 1992, in talon scrie ca are 34kW putere maxima. Din ce am vazut pare limitat la viteza. Viteza maxima ce am prinso pe drum drept a fost de 135km/h. Urca incet pana la 120km/h la 6000rot/min dupa care foarte incet urca pana in 135km/h. O singura data am prins la vale 145km/h. Din ce scriati voi unu limitat mere 160km/h si unu nelimitat 180km/h. In ture urca bine pana se apropie de viteza de 110-120 cand in orice viteza se calmeaza brusc.

Motorul a fost folosit in Germania ca motor de scoala si ma gandesc ca a fost limitat pentru sa nu faca prostii oamenii pe el. De desfacut prin el inca nu am facut sa vad ce ar putea fi. Totusi cam ce este limitarea "standard" la GS? Credeti ca eu as putea sa am o limitare facuta de aia de la scoala de soferi "nestandard"?

Pana acum am gasit pe forum:

 

======================================================================

Limitarea e un simplu capac pe admisia la carburator (sper sa nu ma insel) care limiteaza debitul benzinei. Un mecanic priceput o va scoate in jumatate de ora.

======================================================================

din pacate, nu e un simplu capac.. eu am intzeles ca sunt pastile mai subtziri intre axa cu scame shi shupape => deschidere mai mica => putere mai mica..

asta se contrazice umpic insa cu ceea ce am auzit, cum caci limitarea s'ar face simtzita abia peste 8000rpm..

EXACT nu shtiu cum e facuta limitarea, dar ma indoiesc ca e vorba doar de un capac.

======================================================================

Eu am avut limitatoare pe galeriile de admisie sub foma unor placute de tabla gaurite care obturau partial admisia.

Le-am scos foarte usor.Limitatoare mai pot fi in carburator sau in esapament.

======================================================================

 

Raspunsurile de mai sus ar fi corecte / complete? Ma poate ajuta careva cu cat mai multe informatii?

 

Multumesc,

Ami

Editat de sb_91_ami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Am reusit sa citesc in 5 ore cele 78 pagini. Din pacate nu am gasit raspunsul la o problema care ma framanta.

Am un gs500e "prastie" din 1992, in talon scrie ca are 34kW putere maxima. Din ce am vazut pare limitat la viteza. Viteza maxima ce am prinso pe drum drept a fost de 135km/h. Urca incet pana la 120km/h la 6000rot/min dupa care foarte incet urca pana in 135km/h. O singura data am prins la vale 145km/h. Din ce scriati voi unu limitat mere 160km/h si unu nelimitat 180km/h. In ture urca bine pana se apropie de viteza de 110-120 cand in orice viteza se calmeaza brusc.

Motorul a fost folosit in Germania ca motor de scoala si ma gandesc ca a fost limitat pentru sa nu faca prostii oamenii pe el. De desfacut prin el inca nu am facut sa vad ce ar putea fi. Totusi cam ce este limitarea "standard" la GS? Credeti ca eu as putea sa am o limitare facuta de aia de la scoala de soferi "nestandard"?

Pana acum am gasit pe forum:

 

======================================================================

Limitarea e un simplu capac pe admisia la carburator (sper sa nu ma insel) care limiteaza debitul benzinei. Un mecanic priceput o va scoate in jumatate de ora.

======================================================================

din pacate, nu e un simplu capac.. eu am intzeles ca sunt pastile mai subtziri intre axa cu scame shi shupape => deschidere mai mica => putere mai mica..

asta se contrazice umpic insa cu ceea ce am auzit, cum caci limitarea s'ar face simtzita abia peste 8000rpm..

EXACT nu shtiu cum e facuta limitarea, dar ma indoiesc ca e vorba doar de un capac.

======================================================================

Eu am avut limitatoare pe galeriile de admisie sub foma unor placute de tabla gaurite care obturau partial admisia.

Le-am scos foarte usor.Limitatoare mai pot fi in carburator sau in esapament.

======================================================================

 

Raspunsurile de mai sus ar fi corecte / complete? Ma poate ajuta careva cu cat mai multe informatii?

 

Multumesc,

Ami

 

Limitarea poate fi si in schieber la carburatoare si nu lasa cuiul de dozaj sa se ridice complet .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate schimba "bordul" la Gs 500F si sa pun unul care arata mai mishto?

 

Idea ar fii sa ii pun un bord mai nou, eventual cu display digital pe care sa il iau de la alt motor. De asemenea as vrea sa il montez pe aripa fata ca la motoarele mai noi, nu pe ghidon ca la Gs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astia care au gs-uri carenate... conteaza carena pe el in timp ce mergi? te ajuta la ceva sau e doar pt look?

k io nu shtiu daca sa i le pun sau nu k imi place cum arata asa naked , pare mai puternica :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ca, conteaza,prin oras nu simti da afara la viteza mare simti diferenta . Le ai si nu le ai puse? sau cum? ca astea cu carena au alte faruri. nu din ala rotund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da man am carenele dar nu le-am pus. imi place cum e goala. nu am decat masca pe fatza cu faru si geam. de drum lung intreb si io.. care e diferentza cu sau fara carene. se vede in poza de la avatar putzin

 

a .. vreau si eu o toba care sa se auda k asta din fabrica e prea silentzioasa. idei...?

Editat de H3llriderr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati schimbat careva ulei+simeringuri in telescoape ?

Daca da va rog sa descrieti procesul, sau pune-ti un link sa ceva unde se explica ce e de facut.

 

Ar fi bine sa ai si manualul cu tine cand le schimbi. Si sa nu uiti si de aparatorile de praf, sa le schimbi si pe alea daca tot faci o treaba.

 

Bun... ma duc aseara sa imi schimb semeringurile. Vorbesc cu mecanicul, imi zice ca in 2 ore terminam. Prima oara mi-a zis 4 ore, asa ca ma gandesc eu ca in 3 ore terminam. In fine... ajung acolo, il intreb daca trebuie sa dam jos si carena fata, imi zice ca nu, ca incearca sa le schimbe fara sa dea furca jos, numai roata din fata. Dam roata jos, si incearcam sa desfacem surubul din capatul telescopului. Sanchi... unu se invartea in gol si unul nu putea fi miscat. Dupa vreo juma' de ora asa se hotaraste sa dea telescoapele jos. Da telescoapele jos... aceeasi distractie, unul din suruburi se invartea in gol, celalalt nu se misca neam :lol: Dupa.. cred ca inca o ora ne dam seama ca trebuie o cheie speciala in forma de stea, ca sa tinem tija dinautrul telescopului, pentru ca aia se invartea defapt. Am incercat si cu pistol pneumatic sa desfacem surubul respectiv si nimic :lol:

 

Mergem in oras la alt mecanic, foarte priceput (avea toate sculele din lume intr-un mic dulapior :disappointed: ). Reusim dupa inca o ora sa desfacem suruburile cu o cheie speciala, respectiv o coada de matura :sick: pe care am intepenit-o in bucsa care era prinsa de tija dinauntru.

 

Toata operatiunea pana aici cred ca a durat in jur de 4 ore. Inca doua ore a mai durat curatarea pieselor cu benzina, umplerea cu ulei (380 mm in fiecare) si montatul la loc.

 

Nu stiu daca la mine era ceva ciudat, sau asa e la toate geseurile, dar sa aveti grija anyways. Incercati sa faceti rost de cheie speciala, sau daca nu... imi dati un PM si va imprumut coada de matura :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am schmbat singur simeringurile! Intradevar cea mai mare probelma sunt unele suruburi care nu vor sa se desfaca - si daca nu ai chei sau/si indemanare poti sa te duci linistit la un mecanic PRICEPUT.

Eu am desfacut in ordinea asta:

- dat jos roata

- desfacut piulitzele din capatul amortizoarelor -> piulitzele alea mari de langa bord - mare atentie aici deoarece arcum este comprimat si e posibil sa iti arunce piulitza cand mai are putin si iese de pe filet.Trebuie tinuta foarte bine ca risti sa o cautzi pe jos.

- acum piti scoate si arcurile .

- desfacut aripa fatza

- desfacut amortizoarele din jug - sunt doua suruburi pentru fiecare amortizor.

- dupa asta amortizoarele se sco foarte usor , nu trebuie sa mai desfaci altceva. Eventual va trebui sa desfaci si etrierul la amortizorul din dreapta . La mine nu am reusit sa desfac unul din suruburile de prindere al etrierului .Drept urmare am lasat etrierul prins de amortizor , si am desfacut conducta de frana -> a curs ceva lichid dar l-am sters repede (pentru ca e coroziv)

- ca s ascoti simering-urile iar pierzi ceva timp . Cele de praf ies foarte usor (cu o surubelnitza le fortzezi putin si ele ies in sus). Aici dai de o sigurantza care iese foarte usor , dupa care incerci sa scoti simeringul . La mine a fost destul de greu sa il scot. Am avut nevoie de o "crosheta" pe care am infipt-o intre simering si "tija" amortizorului si am tras

 

restul este floare la ureche

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a dus semeringul de pe stanga dupa nici 3000 de km (GS-ul meu este din 2006) si am fost ieri cu ea la garantie. Nu au piesa pe stoc si estimeaza ca pe vinerea viitoare mi-l pot schimba. Imi curge ulei dar nu foarte rau. Ei zic ca pot sa mai merg cu ea si asa. Ce ziceti? Este ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a dus semeringul de pe stanga dupa nici 3000 de km (GS-ul meu este din 2006) si am fost ieri cu ea la garantie. Nu au piesa pe stoc si estimeaza ca pe vinerea viitoare mi-l pot schimba. Imi curge ulei dar nu foarte rau. Ei zic ca pot sa mai merg cu ea si asa. Ce ziceti? Este ok?

 

Da, poti merge si asa.

 

Mare atentine in schimb daca iti curge cel din dreapta. Ajunge foarte usor pe discul de frana si vei simti ca frana nu mai este asa eficienta (ca inainte).

Daca se intampla sa iti curga si cel din dreapta , trebuie sa legi o carpa chiar acolo - sa nu permita uleiului sa ajunga pe disc.

 

 

Eu cand am schimbat simeringurile am spalat cu motorina - am turnat in amortizoare , am agitat - de cateva ori - pana a inceput sa curga motorina curata.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

So....

 

De vreo doua saptamani nu mai merg cu mobra :laugh: !! povestea este lunga si destul de neclara!!!

 

Am probleme cu senzorul de presiune de cand am facut schimbul de ulei. :banana:

 

Am luat un senzor de presiune de pe un GS identic iar problemele au disparut (adica nu mai clipeste becul de presiune la relanti cand motorul este cald)

 

Am pus senzorul meu (cel suspect) pe acel GS(fara probleme) si pare sa functioneze normal (adica nu se aprinde becul la relanti)

 

Am constatat ca desi motocicletele sunt IDENTICE , senzorii de presiune DIFERA in caracteristici. :smoke: :lol:

 

Senzorul meu este de tipul (adica ce scrie pe el) p.25 (cu asta se aprinde becul la relanti)

Senzorul de pe acel GS este de tipul p.15 (cu asta nu se aprinde nici daca e la 1000rpm sau mai jos)

:-L

Mi-ar fi de mare folos sa stiu ce fel de senzori de presiune aveti voi. Pe net nu am gasit nimic despre tipul acelui senzor, ci doar ca NU DIFERA de la GS500E din '91 la GS500E din '93

 

Senzorul de presiune se afla sub capacul din dreapta (cel pe care scrie suzuki prins in 3 suruburi) langa senzorii de aprindere.

 

Tipul (defapt caracteristica) sinzorului este scrisa pe el - iar pentru a fi citita trebuie scos .

 

Nu vreau acum sa va demontati motoarele , dar daca aveti ocazia, mi-ar fi de mare ajutor sa stiu care este standardul pentru un suzuki GS500 E .

 

Va multumesc! :P

 

PS: sunt disperat :-L cand vad motoare pe strada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probleme din nou .... si pentru mine .

Eu am probleme cu ambreajul .

Acum o saptamana nu prea mai imi schimba vitezele de canderam la stop si ramaneam in treapta 1 sau 2 nu intra in punctul mort. In mers totul era ok. Am mai citit eu prin carte si am zis sa mai strang cablul . Zis si facut, am masurat si cei 2 centimetri de joc pe care trebuie sa ii aba maneta. Am mers, si mergea perfect pana azi cand am ramas fara ambreaj la STOP .

(Noroc ca eram foarte aproape de locul unde tin motoreta!). Am pornit cu demarorul in treapta 1 si am mers pana unde trebuia sa ajung sa demontez.

Am demontat capacul si mi s-a rupt tabla aia care tine bumbul.

Este o tabla care este prinsa in talpa aia mobila cu arc si bulb.

Am dat la un strungaro-mecanic sa imi construiasca alta ... pana vad ce fac, poate gasesc alta.

 

Cred ca am strans prea tare ambreajul ... sau i-a sosit ceasul .

 

Aveti indee unde gasesc asemenea piesulica ?

Editat de Fanel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat capacul si mi s-a rupt tabla aia care tine bumbul.

Este o tabla care este prinsa in talpa aia mobila cu arc si bulb.

E vorba de bumbul care intra in maneta de ambreiaj?>

 

reisingule, nu mai bea atata.. citeste mai cu atentie.. daca tu ai un capac la maneta de ambreiaj atunci geseu' tau nu e reising, e giga-reising.. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dixtractie. Scurta istorie in imagini a GS-ului :banana:

 

1976 : GS400

1976_gs400.jpg

 

1977 : GS400

1977_gs400_blue_800.jpg

 

1979 : GS425E

1979_gs425e.jpg

 

1981 : GS450E

1981_gs450e.jpg

 

1982 : gsx400e (e un gsx da' ce daca. +10 pt frumusetea unei motociclete din '82)

1982_gsx400e.jpg

 

1989 : GS500E ( al meu si al multora :smoke: )

 

suzukigs500e.jpg

 

1994 : gs500e tcp

1994_gs500e_tcp.jpg

 

1996 : gs500e tcp.

1996_gs500e_tcp.jpg

 

1999 : gs500e

1999_gs500e.jpg

 

2001 : GS500 (H)

2001_gs500.jpg

 

2002 : gs500

2002_gs500.jpg

 

2003 : gs500

http://gs500e.free.fr/historique/2003_gs500.jpg

 

2004 : gs 500 f

2004-suz-g5-02-2.jpg

 

mai multe info pe gs500e.free.fr/ historique.php

Editat de ahonen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm pe o roata...chiar v'ati dat vreunu pe o roata cu gs u?am vazut neste filmulete cu unii da de abia se ridicau un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De putut se poate.....o sa bag niste filmulete si niste poze luate de undeva cu stoppies si wheelies.

 

Unul din fostii proprietari de geseu stia sa o ridice.....Nu spun cine, astept sa se autodenunte.

 

PS.....Va place R-ul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...