Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Daca pui 20w40 o sa simti ca se schimba mersul motorului. Parca se aude mai putin zgomot din el.

Mie nu imi place ca ia din putere => motorul e mai lent, nu se accelereaza atat de bine (cum face cu 10w40).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am profitat de zilele astea mai kaldutze si am mai bagat vreo 150 de km :rose:

2 intrebari am.

prima:am observat ca eu o tin tot in 6-7000 ture.akolo mi se pare mie ok,are raspuns bun la acceleratie si frana de motor sanatoasa.as vrea sa stiu daca totusi nu e cam mult

a doua:cam ku 1 km inainte sa ajung acasa a dat semne ciudate.se comporta cam ka si o masina subturata,smucea si apoi iar slabea.abia am ajuns.apoi n o mai vrut sa porneasca.cu shocul am reusit,dar nu statea pornita apoi deloc.m am uitata in rezervor si mai aveam un deget de benzina.ce ar putea fi?sper ca numai lipsa de benzina.robinetul era pe res dar n am mai avut timp sa vad in amanunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kevin77: cristian78 ti-a dat un raspuns excelent. ala e fenomenu.

 

Cat despre asta:...

...si frana de motor sanatoasa...

Hm. Daca vrei sa pastrezi motocicleta in conditii cat mai bune ar trebui sa eviti franele astea "sanatoase" de motor.

Cel mai bine ar fi sa tragi ambreiajul si sa folosesti franele de pe discuri.

Imagineaza-ti cam ce se intampla in interiorul motoului cand ii tai gazul. Pe scut: tinde sa se invarta invers, cu (,) consecinte devastatoare pt lantul de distributie si nu numai.

 

Remember: ambreiaj. Frana. (Altii fac invers, dar tot p-astea tre sa le folosesti). Poti taia si gazul dar nu "sanatos" si in nici un caz prea des. Si mai gandeste-te ca la o taiere prea agresiva a gazului poti bloca roata spate. Consecintele creca ti le imaginezi singur. Cauta la tutoriale despre franare si baga la cap ce s-a discutat p-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kevin77: cristian78 ti-a dat un raspuns excelent. ala e fenomenu.

 

Cat despre asta:...

 

Hm. Daca vrei sa pastrezi motocicleta in conditii cat mai bune ar trebui sa eviti franele astea "sanatoase" de motor.

Cel mai bine ar fi sa tragi ambreiajul si sa folosesti franele de pe discuri.

Imagineaza-ti cam ce se intampla in interiorul motoului cand ii tai gazul. Pe scut: tinde sa se invarta invers, cu (,) consecinte devastatoare pt lantul de distributie si nu numai.

 

Remember: ambreiaj. Frana. (Altii fac invers, dar tot p-astea tre sa le folosesti). Poti taia si gazul dar nu "sanatos" si in nici un caz prea des. Si mai gandeste-te ca la o taiere prea agresiva a gazului poti bloca roata spate. Consecintele creca ti le imaginezi singur. Cauta la tutoriale despre franare si baga la cap ce s-a discutat p-acolo.

 

Salut.

 

Eu nu sunt de acord cu tine la faza cu " ii tai gazul. Pe scut: tinde sa se invarta invers" . Nu stiu dar logica imi spune ca ceva nu e in ordine aici.

 

Te rog sa nu o iei personal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum invers?asta chiar n o inteleg

deci nu e ok ca inaintea unei curbe sa tai putin gazul,apoi trag ambreiajul,scad treapta de viteza si apoi de la mijlokul curbei accelerez?eu uneori franez fara sa strang ambreiajul,nu ca sa opresc ci ca sa adaptez viteza.e rau?am citit topicurile cu franarea si acolo ziceau ca nu e nici un bai

imi poate explica cineva cum se skimba korect viteza in jos?deci strang ambreiajul,franez putin,actionez levierul in treapta dorita....,si...acuma ce fac?eu las fin ambreiajul concomitent cu accelerarea progresiva,dar nu mi place cum suna motorul.gresesc undeva?

va rog sa nu va suparati ca va cicalesc,dar mai bine sa intreb decat sa fac cine stie ce prostii :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ahonen: cine te-a invatat sa franezi asa? :lol:

 

http://www.youtube.com/watch?v=rv5ySgnWFpc

 

Poate traduce careva ce povesteste neamtu'? :blink:

 

Cica aia ca CB-ul ar fi mai bun... cam la tot (in afara de pret). :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto filmuletul.

 

Dar asta mi-a placut si mai mult :rose:

 

http://www.youtube.com/watch?v=sTS042FKY3I...ted&search=

 

ce mai amintiri placute mi-a trezit :blink:

 

L-am bagat la favorite :lol:

 

@emppu: obisnuinta. si mi-au dat dreptate si aia care au facut teste de franare si s-au oprit mai repede cu ambreiaju tras decat pe frane+frana de motor

 

enjoy:

/index.php?...=14647&st=0

 

In alta ordine de idei, poti frana cum iti doreste/pofteste inima. Daca m-ai intreba pe mine ti-as recomanda sa tragi ambreiaju' inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare GSisti!

 

Nu vrea nimeni un amortizor de Bandit petru GSul sau/ei? (political correctness). :blink: Daca aveti careva amortizoru obosit, bulit sau vreti sa nu mai fi chiar asa barca GSul (mai ales cu pasager)... this is it! Ne intelegem. Clic pe semnatura.

:rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Revin cu noutati!

Anul trecut mi-am bagat suza in service , nu era avariata, doar consuma ceva ulei (cam 900ml la 1000km).

ATENTIE - poate sa consume ulei FARA sa scoata fum (sau cel putn fara sa scoata fum vizibil cu ochiul liber) - asa ca aviz celor care vor sa-si cumpere motor SH.

 

Am desfacut motorul si am gasit uzura la: pistoane si segmenti.

 

Daca tot am desfacut motorul am decis sa schimb tot ce se poate uza si anume:

 

- pistoanele + segmenti + boltz-uri + sigurante - 240euro originale

- cuzineti biele - 40 euro originali

- cuzineti arbore - 80 euro originali

- axul pe care este montat pinionul de la lantz - 120euro original

- pastile pentru tachetzi - 40euro originale

- simeringuri cutie viteze - 50 euro - originale

- lantz distributie - 80euro - original

- ax cu came evacuate (avea o zgarietura pe o cama) + rotor de alternator(care avea un magnet dezlipit)

am gasit SH dar foarte bune - 100 euro.

- set garnituri - 70euro (de la louis)

 

alte costuri:

- demontat motorul la mecanic 100euro (atentie ca daca mecanicul e varza - poate sa iti rupa suruburile in motor, de nu mai faci nimic cu el, sau te costa foarte mult improvizatia)

- curatzat si aranjat chiulasa - 17euro

- alte maruntzisuri - 20euro

- filtru ulei - 10euro

- ulei - 30 euro

 

TOTAL: in jur de 1000 euro + munca mea (care oricum nu se pune ca e pasiune :crack: ).

 

Am pus aceasta lista ca sa vada tot omul cam ce il costa daca vrea sa isi faca motorul ca NOU!!

 

Eu am ales varianta asta deoarece nu am bani de un motor nou , si nu prea am incredere in motoarele SH (defapt in vanzatorii lor). In modul asta stiu exact ce am pus in motor si mai ales cum am pus - ca doar am pus cu mana mea.

 

Acum sunt la faza de "JOC LEGO" - am toate piesele curatzate si pregatite sa fie montate. Prin febroarie il voi monta.

 

Ash vrea sa fac niste poze la tot procesul dar trebuie sa fac rost de un aparat mai bun (ca eu am unul de 1mp si nu prea se opserva detaliile).

 

Pentru intrebari astept aici. :lol:

 

BAFTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km are?

 

are vreo 65.000 .

 

Tin sa precizez ca motorul mergea . Ultima data am fost la predeal si m-am dat cu 170km/h , dar vorba lu' Tomas ... cred ca sunt maniac.

 

PS: am ceva background in reparat motoare. Am avut 2 jawa la care le-am desfacut motoarele si le-am pus la loc - a fost mai greu la prima. La suzi nu am avut curaj sa il desfac singur, dealtfel nici nu am vrut sa ma bag eu in el. Am apelat la DCSAN de aici de pe forum si el l-a desfacut. Intre timp DCSAN a plecat in canada si m-a lasat sa termin eu motorul - ceea ce nu e chiar asa grav , chiar ma bucur. S-a intamplat asa deoarece piesele au ajuns foarte tarziu la mine, e poveste mai lunga. Oricum o parte din piese le-am comandat de la MotoSide de pe bulevardul Expozitiei si spre surprinderea mea a durat doar 10zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Revin cu noutati!

Anul trecut mi-am bagat suza in service , nu era avariata, doar consuma ceva ulei (cam 900ml la 1000km).

ATENTIE - poate sa consume ulei FARA sa scoata fum (sau cel putn fara sa scoata fum vizibil cu ochiul liber) - asa ca aviz celor care vor sa-si cumpere motor SH.

 

Am desfacut motorul si am gasit uzura la: pistoane si segmenti.

 

Daca tot am desfacut motorul am decis sa schimb tot ce se poate uza si anume:

 

- pistoanele + segmenti + boltz-uri + sigurante - 240euro originale

- cuzineti biele - 40 euro originali

- cuzineti arbore - 80 euro originali

- axul pe care este montat pinionul de la lantz - 120euro original

- pastile pentru tachetzi - 40euro originale

- simeringuri cutie viteze - 50 euro - originale

- lantz distributie - 80euro - original

- ax cu came evacuate (avea o zgarietura pe o cama) + rotor de alternator(care avea un magnet dezlipit)

am gasit SH dar foarte bune - 100 euro.

- set garnituri - 70euro (de la louis)

 

alte costuri:

- demontat motorul la mecanic 100euro (atentie ca daca mecanicul e varza - poate sa iti rupa suruburile in motor, de nu mai faci nimic cu el, sau te costa foarte mult improvizatia)

- curatzat si aranjat chiulasa - 17euro

- alte maruntzisuri - 20euro

- filtru ulei - 10euro

- ulei - 30 euro

 

TOTAL: in jur de 1000 euro + munca mea (care oricum nu se pune ca e pasiune :crack: ).

 

Am pus aceasta lista ca sa vada tot omul cam ce il costa daca vrea sa isi faca motorul ca NOU!!

 

Eu am ales varianta asta deoarece nu am bani de un motor nou , si nu prea am incredere in motoarele SH (defapt in vanzatorii lor). In modul asta stiu exact ce am pus in motor si mai ales cum am pus - ca doar am pus cu mana mea.

 

Acum sunt la faza de "JOC LEGO" - am toate piesele curatzate si pregatite sa fie montate. Prin febroarie il voi monta.

 

Ash vrea sa fac niste poze la tot procesul dar trebuie sa fac rost de un aparat mai bun (ca eu am unul de 1mp si nu prea se opserva detaliile).

 

Pentru intrebari astept aici. :lol:

 

BAFTA!

Ai bagat ceva bani in el

sapt viitoare il duc si eu la un mecanic pt o revizie

are 37000km, cumparat in toamna 2006

m-am dat doar vreo 500 km cu el si nu am sezizat vreo problema ( poate din cauza ca sunt incepator)

oricum sper sa nu am surprize

am dat pe motor 2300 euro, e mult e putin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Revin cu noutati!

Anul trecut mi-am bagat suza in service , nu era avariata, doar consuma ceva ulei (cam 900ml la 1000km).

ATENTIE - poate sa consume ulei FARA sa scoata fum (sau cel putn fara sa scoata fum vizibil cu ochiul liber) - asa ca aviz celor care vor sa-si cumpere motor SH.

 

Am desfacut motorul si am gasit uzura la: pistoane si segmenti.

 

Daca tot am desfacut motorul am decis sa schimb tot ce se poate uza si anume:

 

- pistoanele + segmenti + boltz-uri + sigurante - 240euro originale

- cuzineti biele - 40 euro originali

- cuzineti arbore - 80 euro originali

- axul pe care este montat pinionul de la lantz - 120euro original

- pastile pentru tachetzi - 40euro originale

- simeringuri cutie viteze - 50 euro - originale

- lantz distributie - 80euro - original

- ax cu came evacuate (avea o zgarietura pe o cama) + rotor de alternator(care avea un magnet dezlipit)

am gasit SH dar foarte bune - 100 euro.

- set garnituri - 70euro (de la louis)

 

alte costuri:

- demontat motorul la mecanic 100euro (atentie ca daca mecanicul e varza - poate sa iti rupa suruburile in motor, de nu mai faci nimic cu el, sau te costa foarte mult improvizatia)

- curatzat si aranjat chiulasa - 17euro

- alte maruntzisuri - 20euro

- filtru ulei - 10euro

- ulei - 30 euro

 

TOTAL: in jur de 1000 euro + munca mea (care oricum nu se pune ca e pasiune :lol: ).

 

Am pus aceasta lista ca sa vada tot omul cam ce il costa daca vrea sa isi faca motorul ca NOU!!

 

Eu am ales varianta asta deoarece nu am bani de un motor nou , si nu prea am incredere in motoarele SH (defapt in vanzatorii lor). In modul asta stiu exact ce am pus in motor si mai ales cum am pus - ca doar am pus cu mana mea.

 

Acum sunt la faza de "JOC LEGO" - am toate piesele curatzate si pregatite sa fie montate. Prin febroarie il voi monta.

 

Ash vrea sa fac niste poze la tot procesul dar trebuie sa fac rost de un aparat mai bun (ca eu am unul de 1mp si nu prea se opserva detaliile).

 

Pentru intrebari astept aici. :moron:

 

BAFTA!

felicitari.dupa mine,cred ca l-ai facut nou.au magazinn dotat cei de la care ai luat piesele?au un site de prezentare?si eu tin mult la firma suzuki cu toate ca acum am altceva.gs550 din anii 80 tata motoarelor japoneze la capitolul fiabilitate :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tin sa precizez ca mi-e lene sa citesc monstruosul topic(raspunsul poate fi la pg 50) de aceea intreb: cind se schimba filtrul de aer? se schimba sau se curata?

iar daca se schimba unde gasesc si eu unul la preturi decente?

 

 

http://www.louis.de/_2090f0f3110e9e7862835...ge=0&page=5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari.dupa mine,cred ca l-ai facut nou.au magazinn dotat cei de la care ai luat piesele?au un site de prezentare?si eu tin mult la firma suzuki cu toate ca acum am altceva.gs550 din anii 80 tata motoarelor japoneze la capitolul fiabilitate :crack:

 

Cea mai mare parte din piese le-am luat via Italia - si nu recomand pentru ca a durat mult (vreo luna jumate).

 

Cuzineti de biele le-am comandat de la MotoSide - B-dul Expozitiei nr.2. Nu stiu daca au site, ma voi interesa. Comanda mea a valorat doar 40 euro si mi-au spus ca intr-o saptamana am piesele . Nu a durat o saptamana ci 10 zile. Oricum mie imi pare ca sunt seriosi in comparatie cu altii - mai ales in comparatie cu reprezentanta suzuki care nici macar nu se obosesc sa mai caute piese daca motorul are mau mult de 10 ani (vorbesc din experienta).

 

Toate piesele care le-am comandat sunt piese originale => deci se gasesc.

 

Bafta si asfalt uscat.

 

 

PS: VA MULTUMESC PENTRU FELICITARI.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ cristian78: acu tre sa mergi incet ca esti in rodaj. :lol: Felicitari pt motorul nou! :crack:

 

Da voi face rodajul ca la carte.

 

Numarul de tel al celor de a care am luat piesele: 0729.QUAD4U - MotorSide - www.Motorside.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai copii... daca stiti pe cineva care vrea un GS de incredere, dati-i de stire ca-mi vand copilu' :crack:

 

C'est la vie - /index.php?showtopic=76809

 

Uite aici un GS de incredere, nu m-a lasat balta niciodata. Saptamana viitoare se pregateste deja de primavara.

 

GS 500 E carenat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...