MirceaRM Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 nu dom'le. oi fi eu incepator da stiu sa numar; e 1 in jos si 4 in sus. in total 5! O fi stricata cutia de viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cccc_vasy Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 O fi stricata cutia de viteze sal o fi un nou tip de gs nu am mai auzit de gs-eu cu 5 viteze...ceva unicat vand gs 500...http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gs%20500-din-1997-96582.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 voi ce site-uri din afara stiti.pana fac rost de bani vreau sa ma mai uit si eu poate gasesc ceva ma ieftin.eu stiu doar mobile.de si moto.it , voi ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigggy Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Mai este si : motoscout.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 (editat) Mai este si : motoscout.de multumesc mult. ASFALT USCAT !!! Editat Mai 12, 2008 de ghostrider000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Salut, Intrebare... De ce imi porneste dimineata greu?? Cam dupa 10-15 min de chin. Cu socul tras la maxim, cu setarea pe vacum... Si azi am ajuns cu ea la munca, si camd am plecat seara iar m-am chinuit vreo 10 min. De la ce poate sa fie ca in rest merge bine, nu mi se pare sa mearga aiurea. Doar cu pornirea am probleme si asta numai dupa ce sta cateva ore nepornita, sau trece vreo ploaie peste ea. MErci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Salutare GS-isti, Am un GS 500 F 2004 si dupa cateva drumuri eu-motor cativa prieteni cu masina am observat o oarecare diferenta intre viteza pe care o indica vitezometrul analogic si viteza cu care circulam de fapt. Am facut proba mergand in spatele masinii(masina avea 100km/h) eu incercam acelasi lucru cu moto dar vitezometrul indica 110-115km/h pe bord asa ca am cautat pe ceva informatii legate de vitezometru si am gasit pe www.bikepower.net o modificare la un GS 500 in care se monta un vitezometru digital SIGMA. Mic tablou de diferente(de la 50 in sus se simt cel mai bine) Analogue speedometer....Digital speedometer ....Actual speed 20 km/h (12,5 mph)........20 km/h (12,5 mph)....20 km/h (12,5 mph) 50 km/h (31,3 mph)........50 km/h (31,3 mph)....50 km/h (31,3 mph) 80 km/h (50 mph)...........72 km/h (45mph)........72 km/h (45 mph) 100 km/h (62,5 mph)......89 km/h (55,6 mph).....89 km/h (55,6 mph) 120 km/h (75 mph).......107 km/h (66,9 mph)....107 km/h (66,9 mph) 140 km/h (87,5 mph)....125 km/h (78,1 mph)....125 km/h (78,1 mph) 160 km/h (100 mph).....141 km/h (88,1 mph)....141 km/h (88,1 mph) sursa:Bikepower.net M-am uitat pe Louis si am gasit un vitezometru digital Sigma(e un model destul de ok cu mai multe functii printre care trip computer,total distance,avg speed,max speed etc etc):SIGMA pe care l-am comandat si iata ce am primit: Dupa un mic efort am reusit sa montez magnetul pe discul de frana: si senzorul pe swingarm cu cateva mestereli (poxipol,coliere etc). Am verificat si roata din spate dupa montaj sa vad daca este inca echilibrata dar era ok. Cablul cu care vine vitezometru e suficient de lung pentru GS asa ca nu am avut probleme nici la capitolul asta. Asa arata doar cu suportul(se poate scoate usor ceasul de pe bord si chiar e indicat...) Se mai fac niste mici setari in ceas(instructiunile sunt f detaliate in pachet) si asa arata in final montat si chiar mi se pare ca arata ceva mai bine bordul: In plus pentru ca ceasul are mai multe functii imi dau seama mai usor acum cand trebuie sa alimentez(nu am indicator low fuel... poate modele mai noi au asa ceva) si nici nu mi-am facut un obicei in ma holba in rezervor... Nu stiu daca a mai observat vreunul din voi aceeasi problema dar din cate am mai cautat eu pana la modelul din 2004 problema apare frecvent. Sper ca post-ul va folositor si daca doreste cineva mai multe informatii pot sa le ofer mai multe detalii Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 (editat) Salut, Are careva dintre posesorii de GS500F un manual de service/reparatii pentru acest model de Suzuki(sau stiti vreun site de unde se poate downloada acest manual)?Modelul meu este din 2007(daca asta are vreo importanta). Multumesc anticipat. Editat Mai 14, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 15, 2008 Autor Share Postat Mai 15, 2008 @ravemaker Daca vrei exacta viteza si sa compari cum trebuie, imprumuta un GPS bun si ai mult mai precisa viteza si poti sa compari. Nici acestea digitale nu-s exacte, iti spun din experienta unui prieten ce a cumparat asa ceva si a descoperit ca de fapt nu e chiar corect ce indica @PNL, vezi pe google - torrents -> am vazut ca apare chiar si Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 @Thomas:Multumesc pentru pont.O sa caut. Manualul asta ma intereseaza(inclusiv modelele din 2006).Tot ce am gasit pana acum e editia Haynes '89-'97(buna si aia...decat deloc!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DHL Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Asta il gasesti la http://www.amazon.co.uk/Suzuki-GS500-Servi...458&sr=1-14 dar, .... poate il distribuie careva mai ieftin in Romania. Si pe mine m-ar interesa unul. @ravemakerDaca vrei exacta viteza si sa compari cum trebuie, imprumuta un GPS bun si ai mult mai precisa viteza si poti sa compari. Nici acestea digitale nu-s exacte, iti spun din experienta unui prieten ce a cumparat asa ceva si a descoperit ca de fapt nu e chiar corect ce indica @PNL, vezi pe google - torrents -> am vazut ca apare chiar si Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 (editat) Scump doamna, scump!(eu gasisem pe la vreo 23 de dolari... ) Pe gratis nu aveti? Editat Mai 15, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 @ravemakerDaca vrei exacta viteza si sa compari cum trebuie, imprumuta un GPS bun si ai mult mai precisa viteza si poti sa compari. Nici acestea digitale nu-s exacte, iti spun din experienta unui prieten ce a cumparat asa ceva si a descoperit ca de fapt nu e chiar corect ce indica Am incercat si cu GPS (IGO) cand faceam calibrarea(setari ceas WS=2R*3.14) si in functie de ce imi arata GPS-ul + coleg cu masina am mai ajustat valoarea dupa cateva ture... Nu e perfect vitezometru digital dar oricum diferenta(eroarea) e mult mai mica decat la cel analogic si din acest motiv am hotarat sa instalez dracia in plus cum am mai mentionat apreciez poate mai mult faptul ca ceasul are ceva functii cu care eram obisnuit la masina si sunt folositoare in ture mai lungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Salut, Are careva dintre posesorii de GS500F un manual de service/reparatii pentru acest model de Suzuki(sau stiti vreun site de unde se poate downloada acest manual)?Modelul meu este din 2007(daca asta are vreo importanta). Multumesc anticipat. Salut. Eu am manualul de la GS -ul meu (2004) ... doar ca e in engleza...daca te intereseaza ....alexandru_ko@yahoo.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 (editat) Salut.Eu am manualul de la GS -ul meu (2004) ... doar ca e in engleza...daca te intereseaza ....alexandru_ko@yahoo.com. Am dat un signal pe mess... M-ar interesa...mai ales daca e cel la care a facut referire Thomas mai sus ... Keep'n touch! Editat Mai 15, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 15, 2008 Autor Share Postat Mai 15, 2008 Salut.Eu am manualul de la GS -ul meu (2004) ... doar ca e in engleza...daca te intereseaza ....alexandru_ko@yahoo.com. Pai daca tot vrei sa faci un bine, fa-i un upload la http://www.tanga-moteurs.ro/service/ si asa il pot accesa si alti membri ai comunitatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myando Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Salut, Am si eu o problema cu GS-ul: azi dimineata cand l-am pornit s-a aprins becul de la ulei si nu s-a mai stins cum trebuia, a ramas aprins. Care ar putea fi problema? Baiatul de la care am luat-o a zis ca i-a facut schimbul de ulei curand, urme de ulei pe langa ea nu am vazut....deci? Dati-mi cateva idei poate a mai patit cineva asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) Din ce s-a discutat mai de mult pe aici, a ramas ca acel beculet nu prea e de incredere. La GS-ul meu din '92 sigur nu era de incredere senzorul. La asta nou e ok (deocamdata?) Editat Mai 16, 2008 de Piratul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Manualul asta ma intereseaza(inclusiv modelele din 2006).Tot ce am gasit pana acum e editia Haynes '89-'97(buna si aia...decat deloc!). Si eu l-am cautat, acu vreo luna si ceva. Am gasit pe net versiunea pana la '99 sau '01, daca nu ma insel. Daca gasiti ala pana in '06 sa-mi dati si mie de veste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Pai daca tot vrei sa faci un bine, fa-i un upload la http://www.tanga-moteurs.ro/service/ si asa il pot accesa si alti membri ai comunitatii Problema este ca nu am decat cartea pe care am primit-o cu motocicleta... dar o sa incerc sa o scanez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) Salut, Am si eu o problema cu GS-ul: azi dimineata cand l-am pornit s-a aprins becul de la ulei si nu s-a mai stins cum trebuia, a ramas aprins. Care ar putea fi problema? Baiatul de la care am luat-o a zis ca i-a facut schimbul de ulei curand, urme de ulei pe langa ea nu am vazut....deci? Dati-mi cateva idei poate a mai patit cineva asa ceva. Salut. Problema cu becul este destul de serioasa deoarece poate sa arate faptul ca motorul este foarte uzat, sau ca nu are ungere buna si daca il folosesti asa (cu becul aprins) o sa se uzeze foarte rapid. 1. verifica nivelul de ulei. 2. trebuie sa pui doar 10w40. Eu am facut proba cu 15w40 si uneori se aprindea becul. 3. Seozorii difera de la an la an. Spre exemplu , din experienta mea, cred ca pana in '92 se puneau senzori de presiune care aveau coeficientul 2.5P, La modele mai noi acest senzor este 1.5P. Din experimente am constatat ca senzorul de 2.5P are pragul de "presiune scazuta" mult mai sus decat cel cu 1.5P . Eu am senzor de 2.5P si cu ulei 15w40 se aprindea uneori (nu am gasit o regula) . Am schimbat senzorul cu unul de 1.5P si becul nu se mai aprindea. Vezi ce fel de senzor ai tu. Eu consider ca e mai bun un senzor de 2.5P deoarece iti arata mult mai repede cand e vreo problema cu presiunea de ulei. 4. Uleiul poate fi murdar! 5. E posibil ca sa fie uzati cuzinetii. Ca sa nu strici si vibrochenul sau/si axele cu came este cel mai bine sa nu mai o pornesti pana nu schimbi piesele uzate. Cam asta e cu becul acela. Editat Mai 16, 2008 de cristian78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Salut, Am si eu o problema cu GS-ul: azi dimineata cand l-am pornit s-a aprins becul de la ulei si nu s-a mai stins cum trebuia, a ramas aprins. Care ar putea fi problema? Baiatul de la care am luat-o a zis ca i-a facut schimbul de ulei curand, urme de ulei pe langa ea nu am vazut....deci? Dati-mi cateva idei poate a mai patit cineva asa ceva. Si la mine ramane putin aprins becul de la ulei, dar sigur 100% e un contact imperfect. Daca bag contact e aprins foarte puternic, la 1-2 sec. dupa ce pornesc isi pierde din intensitate mult, dar mai licareste un pic. Presiunea la ulei din ce am inteles creste o data cu turatia motorului, deci daca motocicleta are 6000-8000 RPM pe minut iar becul nu se stinge e clar o problema de senzor sau electrica. Verifica sa ai si ulei pe joja si cam asta-i tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Problema este ca nu am decat cartea pe care am primit-o cu motocicleta... dar o sa incerc sa o scanez. Am incarcat manualul scanat..http://www.tanga-moteurs.ro/service/... suzuki gs500-F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Little Brother Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Am incarcat manualul scanat..http://www.tanga-moteurs.ro/service/... suzuki gs500-F Multumesc, multumesc si iar multumesc ;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Hai sa facem o cursa pe Amkart, doar pentru GS-uri. Pe timp, fiecare face un tur singur si care e cu timpul mai bun. Asta si mai bem ceva, ca n-am mai fost la o intrunire cu GS-uri de mult. Cine castiga plateste berea la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.