ravemaker Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 multumesc mult pentru raspunsuri! banuiam eu ca e mostly paranoia asta cu spalatul, bine ca am aflat ca plangea saraca cu niste lacrimi negre de se facea plaja sub ea . acuma gata, ma imbrac si zbor spre spalatorie. p.s. o singura intrebare mai am si gata promit ca nu va mai deranjez. aveti cumva idee de unde imi pot cumpara un filtru de aer, ca al meu si-a cam trait vremea? salut...pentru filtru de aer...incearca pe louis: http://www.louis.de/_207f15ed6a0cf899e3281...artnr_gr=100502 cauti in lista modelul/an in la DELO si ie codul de acolo(e in jur de 14 eu)....after incerci la unul din baietii de pe forum care aduc de acolo. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 ajuta la ceva parbrizul ala? eu nu am si tare ma bate gandul sa imi iau una.. da daca nici nu arata prea bine si nici nu ajuta mare lucru.. fas..Te-ai dat pe varianta fara parbriz ca sa simti cat e diferenta? scuza ma ca abia acuma raspund dar n am avut net un timp parbrizul l am pus dupa un an,deci inainte am mers fara mie mi place cum arata,mai ales vazut dintr un unghi spate la viteze de peste 140 e bun,ca te ghemuiesti pe rezervor si trece curentul peste tine.pot merge peste 170 si fara casca,dar repet,se simte doar la viteza mare,ca nu mergi aplecat pe rezervor la 80-90 la ora,ca te faci de ras concluzia e ca pt 2 milioane am castigat ceva la capitolul aspect,desi e kestie de gust si inca ceva,bate ca naiba cand trec peste gropi,se aude aiurea rau.asta cred ca e cu toate parbrizele montate pe naked uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 salutare frati motociclisti.vreau sa imi iau si eu mobra si nu prea m-am decis ce sa aleg.nu stiu ce sa iau intre suzuki gs 500 si honda cb 500.vreau si eu niste motive pt care as alege suzuki in defavoarea hondei .sper sa ma ajutati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Ieftina, gasesti piese rapid, simpla mecanic, consuma putin. Honda e prea scumpa pentru o motocicleta cu care dupa probabilitatile statistice, o sa cazi de 2-3 ori, de pe loc sau la viteza iar dupa aceea sa o schimbi. GS-ul te duce cu 180-190 km/h, e facuta ca sa fentezi traficul in oras, croaziera 140 cu pasager pe autostrada, are tot ce iti trebuie pentru Romania. Cand o sa vin din turul europei de la vara aflati si care sunt capabilitatile de world touring. Pana la Varna in Bulgaria a fost super vre-o 1000 km in 2 zile. Se spune ca Honda ar fi o motocicleta mai de calitate, insa in 21 000 km pe 2 gs-uri, unul din '92 si altul din '07, nu s-a stricat absolut nimic la ele. Daca s-a intamplat ceva, s-a intamplat din vina mea, gen placute de frana uzate, accident, etc. Indiferent daca iei Suzuki sau Honda, alege una cu carena sau parbriz din acela custom. Isi merita banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Ieftina, gasesti piese rapid, simpla mecanic, consuma putin. Honda e prea scumpa pentru o motocicleta cu care dupa probabilitatile statistice, o sa cazi de 2-3 ori, de pe loc sau la viteza iar dupa aceea sa o schimbi. GS-ul te duce cu 180-190 km/h, e facuta ca sa fentezi traficul in oras, croaziera 140 cu pasager pe autostrada, are tot ce iti trebuie pentru Romania. Cand o sa vin din turul europei de la vara aflati si care sunt capabilitatile de world touring. Pana la Varna in Bulgaria a fost super vre-o 1000 km in 2 zile. Se spune ca Honda ar fi o motocicleta mai de calitate, insa in 21 000 km pe 2 gs-uri, unul din '92 si altul din '07, nu s-a stricat absolut nimic la ele. Daca s-a intamplat ceva, s-a intamplat din vina mea, gen placute de frana uzate, accident, etc. Indiferent daca iei Suzuki sau Honda, alege una cu carena sau parbriz din acela custom. Isi merita banii. multumesc pentru sfat.la carenate chiar nu m-am gandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 s'a mai scris pe aci. a amintti si Piratul mai devreme. pret mai mic. piese mult mai ieftine. extrem de fiabila. excelenta pt oras dar si pt drumuri lungi ( mai ales carenata) eu am mers pana la chisinau pe ea si n'am avut nici o problema. eu si pasager + bagaje am scos un consum de 4.5 % este un consum perfect. daca schimbi consumabilele la timp nu'ti ramane decat sa bagi benzina in ea si sa'i dai gaz. daca te decizi asupra acestui model, il am de vanzare. p.s. oricum ar fi, sa fie carenat:) sau cel putin geam sa aiba caci face mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 s'a mai scris pe aci. a amintti si Piratul mai devreme. pret mai mic. piese mult mai ieftine. extrem de fiabila. excelenta pt oras dar si pt drumuri lungi ( mai ales carenata) eu am mers pana la chisinau pe ea si n'am avut nici o problema. eu si pasager + bagaje am scos un consum de 4.5 % este un consum perfect. daca schimbi consumabilele la timp nu'ti ramane decat sa bagi benzina in ea si sa'i dai gaz. daca te decizi asupra acestui model, il am de vanzare. p.s. oricum ar fi, sa fie carenat:) sau cel putin geam sa aiba caci face mult. poti sa pui si tu o poza cu ea sau un link ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 E fosta motocicleta a lui Tendon de aici de pe forum. E o moto ok, aproape geamana cu a mea. Vara trecuta avea 3000 de kilometri, a luat-o Tendon gata rodata de la cineva care a tinut-o in garaj vre-un an. Norocos om Bine, a mea e mult mai supercalifragelistica dar asta numai pentru ca e cel mai misto GS de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 mai incearca daca tot ai carburatoarele sincronizate sa schimbi bujiile intre ele si sa vezi daca se schimba comportamentul. noroc buna idee. cum dracu de nu mi-a venit si mie??? nu ma simt deloc inteligent citind asta oricum mi-am comandat ieri doua bujii noi si acuma trebuie sa merg sa le iau. dar intai voi incerca de curiozitate inversarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 corect. iar acum vreau sa modific cate ceva pe la ea. sa'i pun toba carbon, instalatie xenon, semnale led, suport numar de vitezana si semnale led. o vopsesc, tto botul negru las doar codita pe gri ca asa e trecut in talon ( gri + negru) schimb cu ocazia asta si uleiul, filtrele. apoi va fi gata de drum. ce parere aveti de placutele d efrana ""reising""? Piratule, cum te descurci cu ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Franele "racing" sunt cam tari, am luat deja o tranta usoara cu ele. E prima data cand scap cu gs-ul asta Am pus frana mai tare decat ma asteptam pe fata, era nisip pe jos de la niste constructii. Cazatura tampita. Eram a doua oara cand ieseam dupa ce am schimbat placutele. Cred ca placutele in sine sunt ok, am scapat-o pentru ca ma obisnuisem cu frane mai slabe si in ultimul timp mai mult pe fata, pentru ca pe spate erau terminate placutele. In plus nu eram obisnuit cu ele. Deci "racing" sunt ok, dar atentie la diferenta de putere de franare, mai ales imediat dupa montare. Cica mai trebuie si vre-o 500 de kilometri facuti ca sa se "rodeze" sau asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 ahaps. nasol cu cazatura, sper ca totul e ok iar moto nu are nimic. dupa ce bag banii astia in el, al meu va fi cel mai frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Eh, a fost nimic, 5 km/h si am cazut "in picioare" de fapt am scapat-o intre picioare cand a alunecat roata fata pe nisip. Cred ca si piciorul drept a alunecat pe nisip nitzel, altfel o tineam. Pagube minime. Dom' primar Inimaroiu si constructiile in ajun de alegeri Sigur n-o sa fie cea mai frumoasa, cu atatea chestii custom vizibile o sa arate ca mai jos: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 nu. nu asa va fi cel mai frumos GS. mai este unul superb... undeva pe aci pe forum. am sa caut si voi pune link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 buna idee. cum dracu de nu mi-a venit si mie??? nu ma simt deloc inteligent citind asta oricum mi-am comandat ieri doua bujii noi si acuma trebuie sa merg sa le iau. dar intai voi incerca de curiozitate inversarea stai calm, ca nu e vorba de istetime aici.. noroc si sa iti mearga motorul rotund Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 sa adaug si io ceva istet: s'ar putea sa nu fie bujiile de vina, ci fiÂşele. sau chiar bobinele!asa ca inverseaza una cate una de fiecare data si vezi unde se intampla ceva. ce e corect, e corect.. eu m-am oprit la bujii dar cauza poate fi de-a lungul traseului, asa cum spune prea bine strumfuadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Specifica anul si iti spun.De asemenea, ai pe net manualul de service, iti da exact cotele acolo si la simeringurile de praf si cele de ulei. Salut, moto e din 1993 GS500 EU Am manulaul de service Haynes dar nu imi da cote. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 8, 2008 Autor Share Postat Mai 8, 2008 37 x 49/49,4 x 8/9,5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Multam Thomas, am sa caut acum in oras 37x49x8 e un semering si 37x49.4x9.5 e alt semering asta am intiles eu. Doua din fiecare ! Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 fratilor. ati mai auzit de vreun gs cu 5 viteze? m am uitat in manualele la toate modelele si toate au 6 viteze. al meu e din 91 si are 5. care i faza???????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Asta e tare, poate a fost desfacut si scoasa o viteza ) al meu are 6 si scrie si pe capacul de aluminiu in dreptul schimbatorului ordinea lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 8, 2008 Autor Share Postat Mai 8, 2008 Multam Thomas, am sa caut acum in oras 37x49x8 e un semering si 37x49.4x9.5 e alt semering asta am intiles eu. Doua din fiecare !Salut Nu m-am exprimat eu bine. Cotele date mai sus sunt cele din catalogul Ariete pt modelul acesta. Cotele de dupa semnul / reprezinta buze de iesire in afara a simeringului (nu e un simplu tub de cauciuc). Tu trebuie sa cauti fix 37x49x8 , Uite si corespondenta Saito: http://www.louis.de/_2049c354d4737a8752111...x=0&cmd.y=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 sa va spun cam ce am inteles si ce am mai aflat eu in legatura cu suzuki si honda.recunosc ca un model honda din acelasi an ca si suzuki si cu acelsai nr de km poate costa cu 100-200 e mai mult(nu m-ar deranja).la aspect nu-i mare diferenta,doar ca suzuki pare putin mai ''slaba'' in comparatie cu honda.pe mine ma intereseaza daca imi iau unul din cele doua modele sa pot sa gasesc piese de schimb pt motor.Aaaa .. si inca ceva,am inteles de la unul dintre voi ca la suzuki este mai scumpa revizia.Dintre cele doua care este cel mai buna raportat la calitate/pret/eficienta/service/piese.Am uitat sa mentionez ca eu vreau sa imi iau motor si sa fac plimbari mai de cursa lunga,adica la cel putin o luna sa ma plimb asa prin romania si poate si prin europa daca o sa am banii necesari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 daca tu vrei drumuri lungi,gandeste te la o carenata te bate dzo pe un naked,fara protectie,dupa un timp o sa ti fie groaza sa pornesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 mie imi place mai mult varianta necarenata.as putea sa ii pun doar unu parbriz ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.