Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

si cum as putea sa-mi dau seama daca este in regula sau nu?? se simt vibratii mai mari?? n-ar mai fi mers motorul??

 

Salut. Teoretic si practic se poate gresi la montaj astfel incat arborele de balans , sa fie aiurea montat. Cel putin teoretic (fiindca nu am incercat si nu cunosc pe nimeni care a patit asa ceva ca sa iti pot spune practic) in prima faza ar trebui sa se simta vibratii puternice urmand ca acestea sa fie inlocuite/urmate la scurt timp (a se citi km parcursi) de zgomote ciudate, batai generate de uzura arborelui cotit.

 

Trebuie sa tii cont ca un motor in 2 cilindri vibreaza putin mai tare ca unul in 4 cilindrii . Iti recomand sa compari zgomotul produs de motor cu alt motor model identic .

 

bafta.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

a incercat cineva? sa pui carena si stop spate de pe un GS nou pe unu vechi? binenteles is saua.

 

daca da are cineva dezmembrat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. o ultima strigare de ajutor: are cineva un telescop fata (nu conteaza care parte stanga/dreapta.. ma intereseaza doar shtanga [fara jamba]) pentru un GS ? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pentru raspunsuri

 

faza e ca dupa 5500 de ture incolo incep sa vibreze cam tare oglinzile. Nu stiu daca e normal sa vibreze asa (am modelul de oglinzi ala rotund, si ghidon modelul ala mai lat, nu sport). In rest nu simt vibratii puternice in caroserie. Vibreaza ceva dar nu tare.

 

Nu va suparati ca intreb, dar sunt incepator si asta e prima moto.

Editat de adi_mot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pentru raspunsuri

 

faza e ca dupa 5500 de ture incolo incep sa vibreze cam tare oglinzile. Nu stiu daca e normal sa vibreze asa (am modelul de oglinzi ala rotund, si ghidon modelul ala mai lat, nu sport). In rest nu simt vibratii puternice in caroserie. Vibreaza ceva dar nu tare.

 

Nu pot sa iti spun mai multe , doar asa din ce spui tu aici. Trebuie sa compari cu alt gs. Cand vrei sa asculti sunetul facut de motor astupi (dar nu ermetic) iesirea tobei cu o mana si asculti.

 

Daca vibratiile sunt mari , sau nu mai creste in ture mai mult de 5500 - 6000 e posibil sa fie cuzinetii sau arborele uzate rau.

Daca acele vibratii sunt mici , si se simt doar in ghidon, e posibil sa fie de la lipsa "capetelor de ghidon" . Cineva de aici de pe forum si-a scos acele capete de ghidon si simtea multe vibratii. Se pare ca nu sunt doar "de frumusete"!

 

Altceva nu imi trece prin cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari tuturor! recent am achizitionat si eu un model din '91 si incepator fiind as avea de pus niste intrebari:

-cam ce viteza prinde gs-u? (sau ale voastre ce viteza prind)

-cam care-i limita demarajului puternic (caci la modelul meu de la 100km/h in sus urca mai greu)

-cate viteze aveti?

-care este consumul mediu?

 

in actele care le am primit cand am luat-o scrie ca are puterea limitata la care mai multi mi au zis ca in acest caz nu ar trebui sa urce peste 120 km/h. am mers si cu 140 si cred ca mai urca dar f greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge oare poza?

merge,asa ca mai pun 2,sa vedeti parbrizul

 

ajuta la ceva parbrizul ala? eu nu am si tare ma bate gandul sa imi iau una.. da daca nici nu arata prea bine si nici nu ajuta mare lucru.. fas..Te-ai dat pe varianta fara parbriz ca sa simti cat e diferenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc.

 

De vibratii destul de maricele sufar si eu dar marea mea banuiala sunt carburatoarele desincronizate sau cu mezerie.

M-am suit pe un GS model mai nou si parca nu mergea motorul dupa ce l-am pornit fata de al meu, nu prea se simteau vibratii.

 

Tin sa mentionez ca am avut o toba "neoriginala" pe ea si inducea o gramada de vibratii si ea. Acum am toba originala dar a fost gaurita in spate si tot aiurea e.

Am astupat gaurile ca urla mai tare ca un chopper cu tobe goale, numa ca acuma presiunea mai mare imi cauzeaza sa rasufle pe la iesirea din cilindrii, muult.

Sper sa pot sa ii fac ceva, cu o garnitura, sa le etansez, ca nu vine pur si simplu etans, oricat m-as chinui.

 

Tind sa cred mai mult partea de a regla alimentarea decat sa dereglez altceva din motor. Poate si avansul la aprindere sa cauzeze acelasi fenomen prin o scanteie aiurea.

Cauze pot fi multe zic eu si ideile nu strica sa vina, ca in final le dam si de cap.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc.

 

De vibratii destul de maricele sufar si eu dar marea mea banuiala sunt carburatoarele desincronizate sau cu mezerie.

M-am suit pe un GS model mai nou si parca nu mergea motorul dupa ce l-am pornit fata de al meu, nu prea se simteau vibratii.

 

Tin sa mentionez ca am avut o toba "neoriginala" pe ea si inducea o gramada de vibratii si ea. Acum am toba originala dar a fost gaurita in spate si tot aiurea e.

Am astupat gaurile ca urla mai tare ca un chopper cu tobe goale, numa ca acuma presiunea mai mare imi cauzeaza sa rasufle pe la iesirea din cilindrii, muult.

Sper sa pot sa ii fac ceva, cu o garnitura, sa le etansez, ca nu vine pur si simplu etans, oricat m-as chinui.

 

Tind sa cred mai mult partea de a regla alimentarea decat sa dereglez altceva din motor. Poate si avansul la aprindere sa cauzeze acelasi fenomen prin o scanteie aiurea.

Cauze pot fi multe zic eu si ideile nu strica sa vina, ca in final le dam si de cap.

 

Numai bine

 

O mica opservatie: avansul la GS500 este electronic si nu se regleaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

probleme cu vibratii puternice peste 5000 rpm am si eu.Mentionez ca am carburatoarele curatate si sincronizate si filtru de aer nou deci nu poate fi din reglaj.

Am observat in schimb ca lantul nu e intins foarte bine si cred ca de acolo poate fi problema...urmeaza sa mai intind putin lantul si eventual sa verific pinionul din cutie...poate s-au tocit dintii(un prieten a avut aceeasi problema si schimband kit-ul de lant a observat ca erau tociti binisor).

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica opservatie: avansul la GS500 este electronic si nu se regleaza.

 

Am vazut pe un site la un tip cum a reglat avansul prin gaurirea unui suport, pentru un cuplu mai bun in ture joase, dar e alta treaba aia.

Observatie corecta si notata. Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

probleme cu vibratii puternice peste 5000 rpm am si eu.Mentionez ca am carburatoarele curatate si sincronizate si filtru de aer nou deci nu poate fi din reglaj.

Am observat in schimb ca lantul nu e intins foarte bine si cred ca de acolo poate fi problema...urmeaza sa mai intind putin lantul si eventual sa verific pinionul din cutie...poate s-au tocit dintii(un prieten a avut aceeasi problema si schimband kit-ul de lant a observat ca erau tociti binisor).

 

bafta

 

Salut, vibratii puternice am avut si eu la motorul meu :CB500. In cazul meu era din cauza ca am montat pe el o toba sport si i-am modificat evacuarea.

Cum am rezolvat problema vibratiilor??? : am montat pe toba un DB-killer, care amortizeaza sunetul iar evacuarea se face iar pe o teava cu diametrul mai mic ( diametrul egal cu cel de la toba originala)

Tu ai toba originala???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, vibratii puternice am avut si eu la motorul meu :CB500. In cazul meu era din cauza ca am montat pe el o toba sport si i-am modificat evacuarea.

Cum am rezolvat problema vibratiilor??? : am montat pe toba un DB-killer, care amortizeaza sunetul iar evacuarea se face iar pe o teava cu diametrul mai mic ( diametrul egal cu cel de la toba originala)

Tu ai toba originala???

 

 

La mine e toba originala nemodificata fata de fabrica(am vazut ca unii mai dau gauri ceva pentru un zgomot mai puternic)...

Oricum la mine daca mai vibreaza si dupa ce umblu putin la lant o sa incerc sa ma intalnesc cu unul din cei care aveti GS 500F mai recent(2004>...) sa compar putin sunetul...abia mai schimb o impresie si cu posesorii... :rolleyes:

 

BTW stie cineva care e valoarea maxima la "freeplay" a lantului pentru GS....am citit o data in manual si parca era in jur de 2-3 cm dar nu sunt sigur(nu am manualul in fata momentan sa caut)!!?

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari tuturor! recent am achizitionat si eu un model din '91 si incepator fiind as avea de pus niste intrebari:

-cam ce viteza prinde gs-u? (sau ale voastre ce viteza prind)

-cam care-i limita demarajului puternic (caci la modelul meu de la 100km/h in sus urca mai greu)

-cate viteze aveti?

-care este consumul mediu?

 

in actele care le am primit cand am luat-o scrie ca are puterea limitata la care mai multi mi au zis ca in acest caz nu ar trebui sa urce peste 120 km/h. am mers si cu 140 si cred ca mai urca dar f greu.

 

 

viteza maxima care o prinde GS'ul depinde in primul rand de greutatea care o ai, dc este sau nu vant, daca drumul este drept. eu cu a mea (din 2006) am atins pragul de doar 182 km/ora. i-am dat'o unui prieten care este mai mic decat mine (am 1,94 si 90 kile) a scos pe A1 200 km/ora. insa la acea viteza un GS este extrem de instabil. viteza care-i place cel mai mult sau care-mi place mie cel mai mult este undeva la 120. este o viteza perfecta pt drumurile patriei, daca vrei sa faci o depasire de la acea viteza te bagi lejer.

 

GS'ul are 6 viteza.

 

consumul variaza. am scos eu cu pasager si bagaje 4.5 % in conditiile in care nu am depasit 130 - 140. dc te mai infingi in ea, undeva pe la 160 + un oras aglomerat iese undeva la 5.5 - 6 %

 

daca urca greu, ori ai ajuns doar la 140 este posibil sa fie GS'ul limitat. Daca nu ma insel pe pistoane pun astia niste chestii pt a se incadra in limita de 25 KW - 35 Cp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te inseli, cred ca in carburator sunt puse niste lamele.

 

eu am o problema ciudata. daca scot fisa bujiei din stanga motorul merge mai neuniform, deci clar ramane intr-un cilindru. daca scot la relanti fisa celei din dreapta se opreste imediat. turat tine.

 

oare care ar putea fi cauza acestei diferente? ....fara cilidrul stang sa mearga mai rau si fara cel drept deloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te inseli, cred ca in carburator sunt puse niste lamele.

 

eu am o problema ciudata. daca scot fisa bujiei din stanga motorul merge mai neuniform, deci clar ramane intr-un cilindru. daca scot la relanti fisa celei din dreapta se opreste imediat. turat tine.

 

oare care ar putea fi cauza acestei diferente? ....fara cilidrul stang sa mearga mai rau si fara cel drept deloc

 

regleaza , curata si sincronizeaza carburatoarele si dupa aceea fa iar testul. Altfel nu poti trage nici o concluzie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciudat ca eu am numarat 5 viteze. aveti idee cam cat ar costa aproximativ manopera pentru caratat si reglat carburatoarele si eventual de-limitarea dak este vb de asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

regleaza , curata si sincronizeaza carburatoarele si dupa aceea fa iar testul. Altfel nu poti trage nici o concluzie.

 

tocmai asta e problema... au sub 300 km de cand au fost curatate si sincronizate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut mosilor! :rolleyes: as avea si eu o problema si o intrebare pentru cei care se pricep. am facut niste ture mai "noroiase", ca sa zic asa, si acum oricat as incerca nu reusesc "sa ii scot fata" doar cu galeata si carpa in curtea blocului, asa ca am hotarat sa il duc la spalatorie. am inteles ca e riscant si as vrea sa stiu la ce ar trebui sa am grija mai exact.

ma gandesc sa impartasesc din intelepciunea voastra baiatului de la spalatorie, sau chiar sa iau problema (furtunul) in mainile mele, asa ca sfaturile oricui a mai facut asa ceva sau a auzit sunt binevenite. pe de alta parte exista si varianta in care paranoia cu spalatoria sa fie doar in capul meu, caz in care accept sa imi aruncati in cap cu cate oua clocite si rosii stricate vreti.

ma gandesc doar ca better safe than sorry.

asfalt de care vreti sa ajunga la toti! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut mosilor! :banana: as avea si eu o problema si o intrebare pentru cei care se pricep. am facut niste ture mai "noroiase", ca sa zic asa, si acum oricat as incerca nu reusesc "sa ii scot fata" doar cu galeata si carpa in curtea blocului, asa ca am hotarat sa il duc la spalatorie. am inteles ca e riscant si as vrea sa stiu la ce ar trebui sa am grija mai exact.

ma gandesc sa impartasesc din intelepciunea voastra baiatului de la spalatorie, sau chiar sa iau problema (furtunul) in mainile mele, asa ca sfaturile oricui a mai facut asa ceva sau a auzit sunt binevenite. pe de alta parte exista si varianta in care paranoia cu spalatoria sa fie doar in capul meu, caz in care accept sa imi aruncati in cap cu cate oua clocite si rosii stricate vreti.

ma gandesc doar ca better safe than sorry.

asfalt de care vreti sa ajunga la toti! :kali:

 

 

Salut ! poti sa o duci linistit la spalatorie, eu numai acolo o spal si o spal destul de des (cateva ori pe luna) ,eu cel putin nu am avut nici o problema dupa spalaturi sa nu mai porneasca sau mai stiu eu ce,si dau cu jetu de apa peste tot pe ceasurile de bord ,pe motor ,pe sub aripi ,etc

 

Deci stai linistit ca nu pateste nimic. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au incercat sa ma sperie cativa prieteni cu moto, ca intra apa la baterie, ca se indoiesc nu stiu ce chestii de la radiator, dar nu au avut dreptate. O spal de anul trecut la o spalatorie de pe bulevaradul timisoara si i s-a intamplat motocicletei doar sa fie mai curata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura buba ce poate apare la spalarea cu presiune mare este ca se pot desprinde fire din contacte daca insista prea mult si de aproape. In rest , noi ne spalam mobrele de 2 ori/saptamana cu wap-ul si nu patesc nimic (dar intradevar este mai mic decat cele industriale din spalatoriile auto)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesori de suze' imi puteti spune careva ce dimensiuni au semeringurile de la telescoapele fata? si cite sunt pe un telescop.

Trebuie sa ma pregatesc sa le schimb si nu vreau sa demontez si apoi sa caut, nu le comand de pe Louis k am un magazin cu semaringuri in oras si au aproape ori ce semaring.

 

Multam' anticipat

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...