danutz22 Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 salutare. Am inceput azi sa imi schimb placutele pe fata , tot a fost ok pana a venit momentul sa scot placuta aceea mai mare care vine pe cele 2 bolturi.Cum pot sa fac sa o scot ca nu pot sa imi dau seama nici cum .Ma duc jos sa mai incerc.....din cate am vazut etrierul e dintr o bucata,nu am ce sa desfac,habar nu am. LUMINATIMAA salutare. Am inceput azi sa imi schimb placutele pe fata , tot a fost ok pana a venit momentul sa scot placuta aceea mai mare care vine pe cele 2 bolturi.Cum pot sa fac sa o scot ca nu pot sa imi dau seama nici cum .Ma duc jos sa mai incerc.....din cate am vazut etrierul e dintr o bucata,nu am ce sa desfac,habar nu am. LUMINATIMAA Am rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 (editat) de care, de unde ti-ai luat si cat a costat? cauciuc pe spate de unde cel mai bun si cel mai ieftin? ce recomandati? am 130/70/17 Metzeler Suzuki GS 500 Multumesc. Dau o bere in weekend la intalnirea de la Zetea (Harghita) Editat August 4, 2008 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Metzeler am si eu si crede-ma ca e tocit 40% si merg cu el sanie de cate ori natura e potrivnica.Culmea e ca -mi vobleaza si la liniile de marcaj rutiere(zebra, linie continua, discontinua nu are preferinte.)Oare sa fie asa de proaste ca daca raportezi la pret mie mi se par f scumpe.Si apropos de cauciucuri.Cat e maximum ce suporta GS-ul pe spate ca am impresia ca e si cam ingust-Am vazut scutere cu guma mai lata .Am rasfoit netul asa ca nu sariti pe mine si nu am gasit aceasta informatie.Deci in loc de 130/17 cat pot pune maxim? Si inca ceva acel suport de etrier spate ca nush cum sa-l numesc am vazut ca din constructie are o curbura...daca ar fi sa amplific acea curbura oare ce s-ar intampla?.Ca daca as putea face asta sunt convins ca ar incapea un 150...si alta ar fi stabilitatea ca sa fim seriosi consumul va creste cu putin iar top speedul nu cred ca va avea de suferit asa de drastic.Si cine se da cu ele in top speed de fapt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Sunt destule posturi pe aici care explica de ce nu e bine sa pui anvelopa mai mare.Nu cred ca degeaba firma producatoare de moto a ales anumite caracteristici.In primul rand pierzi manevrabilitate pentru ca strici echilibrul dintre roata spate si fata.Viteza maxima daca nu te deranjeaza nu e nici o problema.dar oare de ce mi-am luat motor? E adevarat ca la ce anvelope avem noi pe gs fuge curu' repede pe orice, dar mai important e sa te astepti ca o sa se intample asta.Am permisu de 2 luni si in fiecare zi pleaca de spate si in frana si in accelerare pe zebre linii etc dar m-am obisnuit.Nici gazul nu-l mai inchid apas un pic in scarita trag de ghidon si vine singura inapoi.Pe ploaie e varza am facut destule serpentine pe ploaie si e naspa rau dar o sa ma obisnuiesc si cu asta.Anvelopa fata noua bridgestone bt 45 si spate anvelopa noua dunlop arrowmax(nu recomand nimanui anvelopa asta pe umed). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 O anvelopa mai mare de 140, necesita schimbarea jantei; In nici un caz nu incercati sa puneti cauciucuri de 150 pe janta de GS pentru ca o sa aveti mari surprize in curbe. Pentru doritori exista pe net pagini in care se poate vedea cum se adapteaza rotile de GSXR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 am pirelli daemon si e destul de tocit si vechi si la fel pierd aderenta si la accelerare si la franare foarte usor, voblaje la fel.M-am gandit ca o fi de la guma dar se pare ca asa va fi orice guma as pune, pentru ca e subtire.De pus guma mai lata nici nu ma gandesc pentru ca stric toata ciclistica..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Ce intelegeti voi prin acel:"Stric toata ciclistica" Si aici as dori pareri avizate- nu de genul: "Sunt destule pagini pe net..." Nu mi-o luati in nume de rau dar asa sunt eu mai sceptic (Greu de cap daca vreti sa -i spuneti asa) O roata mai lata inseamna o suprafata de rulare mai mare =o stabilitate mai buna.Guma ingusta =stabilitate mai mica logic...care ar fi insa logica voastra cand afirmati contrariul? Si dati fratilor si voi direct linkuri la ce sustineti ca e mai usor pentru cei ca mine ... Cat despre janta ce trebuie schimbata ...da aici cred ca ai dreptate ...si spre rusinea mea la asta nu m-am gandit. O alta intrebare a mea a fost-Are cineva guma mai lata pe spate? Si cat de lata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Ce intelegeti voi prin acel:"Stric toata ciclistica" Si aici as dori pareri avizate- nu de genul: "Sunt destule pagini pe net..." Nu mi-o luati in nume de rau dar asa sunt eu mai sceptic (Greu de cap daca vreti sa -i spuneti asa) O roata mai lata inseamna o suprafata de rulare mai mare =o stabilitate mai buna.Guma ingusta =stabilitate mai mica logic...care ar fi insa logica voastra cand afirmati contrariul? Si dati fratilor si voi direct linkuri la ce sustineti ca e mai usor pentru cei ca mine ... Cat despre janta ce trebuie schimbata ...da aici cred ca ai dreptate ...si spre rusinea mea la asta nu m-am gandit. O alta intrebare a mea a fost-Are cineva guma mai lata pe spate? Si cat de lata? Gasesti pe topicul asta cu multe pagini in urma discutii despre asta. La curbe nu mai stai pe partea centrala a rotii, te apleci...vezi niste curse de moto GP, daca nu ma crezi (Nu e ca la masina ). Acolo conteaza daca ai alta guma. In plus, daca n-ai ce scrie in talon, n-o sa treci de ITP. Tine cont si de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Nu stiu cum sunteti voi cu gumele, eu am Metzeler si sincer sa va spun nu alunec deloc cu ele, si pe ploaie merg lejer de tot(imi place sa ma dau pe ploaie) de aceea ma doare sufletelul ca tre sa le chimb si nu am bani de Metzeler acum. Am comandat Continental Avenue fata spate....vom vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Roata spate de GSXR pe GS.... http://pantablo500.tripod.com/id50.html Sau aici... http://www.bikepower.net/gs500e-power/modi.../gsxrwheel1.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katul Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 salut! unde gasesc si eu o anvelopa spate noua pt gs500 , 130/70/17 . mi-ar trebui luni si la un pret convenabil !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Ce intelegeti voi prin acel:"Stric toata ciclistica" Si aici as dori pareri avizate- nu de genul: "Sunt destule pagini pe net..." Nu mi-o luati in nume de rau dar asa sunt eu mai sceptic (Greu de cap daca vreti sa -i spuneti asa) O roata mai lata inseamna o suprafata de rulare mai mare =o stabilitate mai buna.Guma ingusta =stabilitate mai mica logic...care ar fi insa logica voastra cand afirmati contrariul? Si dati fratilor si voi direct linkuri la ce sustineti ca e mai usor pentru cei ca mine ... Cat despre janta ce trebuie schimbata ...da aici cred ca ai dreptate ...si spre rusinea mea la asta nu m-am gandit. O alta intrebare a mea a fost-Are cineva guma mai lata pe spate? Si cat de lata? una e sa schimbi cu tot cu janta si alta e sa schimbi doar cauciucul janta standard este proiectata pentru un cauciuc cu o latime de 130.tu daca pui mai mare o sa ai probleme in ce sens:sa zicem de exemplu ca pui un cauciuc de 150.daca lasi janta originala cauciucul va trebuie sa se muleze dupa janta iar marginile suprafetei de contact vor tinde sa fie mai incurbate ceea ce iti va afecta aderenta si felul in care simti mobra pe curbe.sa nu mai zic de manevrabilitate care va scadea si riscul de a atinge cauciucul de bascula fiind mai lat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Iaca-ta un raspuns pertinent.Intradevar daca pun cauciuc mai lat se modifica raza acestuia si implicit si curbura- acesta fiind mai balonat.Deci singura solutie fiind aceea de a schimba cu tot cu janta-lucru care ma lasa rece ca nu am de gand sa fac modificari de genul asta. .Cu toate ca am gasit un tutorial(altul decat cel postat aici mai sus ) in care doar cu un distantier sa se pastreze alinierea lantului se poate pune roata de Bandit.Dar pas...asa ca Si acum impresii de la ultima iesire. Cu aceleasi Metzeler-uri cu uzura 30-40%Dar cu o presiune de 2.5spate si 2.2 fata NU mai vobleza si se aseaza ff bine.Ideea e ca aveam prea putin in gume si de aici senzatia de instabilitate.Nu le-am probat pe ploaie insa dar banuiesc ca si atunci se schimba aritmetica. Cat despre nebunia modificarilor tot ma urmareste .Pinten si o carena pe far oare cineva aduce? sau cineva face in Romanica? La asa ceva ma refer cand zic pinten ... Astea fiind spuse asfalt uscat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Cat despre nebunia modificarilor tot ma urmareste .Pinten si o carena pe far oare cineva aduce? sau cineva face in Romanica? La asa ceva ma refer cand zic pinten ... Pai ai un pinten (dar mai mic) la versiunea carenata: GS500F. Si are si farul incorporat in carena. Banuiesc ca se pot monta si pe GS500, da trebuie sa-ti iei si farul . Se fac carene custom, costa cam 500E (am intrebat la un SMAEB, nu mai stiu firma). Oricum daca iti faci carena custom tot nu cred ca ramai cu farul de pe GS500E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Iaca-ta un raspuns pertinent.Intradevar daca pun cauciuc mai lat se modifica raza acestuia si implicit si curbura- acesta fiind mai balonat.Deci singura solutie fiind aceea de a schimba cu tot cu janta-lucru care ma lasa rece ca nu am de gand sa fac modificari de genul asta. .Cu toate ca am gasit un tutorial(altul decat cel postat aici mai sus ) in care doar cu un distantier sa se pastreze alinierea lantului se poate pune roata de Bandit.Dar pas...asa ca Si acum impresii de la ultima iesire. Cu aceleasi Metzeler-uri cu uzura 30-40%Dar cu o presiune de 2.5spate si 2.2 fata NU mai vobleza si se aseaza ff bine.Ideea e ca aveam prea putin in gume si de aici senzatia de instabilitate.Nu le-am probat pe ploaie insa dar banuiesc ca si atunci se schimba aritmetica. Cat despre nebunia modificarilor tot ma urmareste .Pinten si o carena pe far oare cineva aduce? sau cineva face in Romanica? La asa ceva ma refer cand zic pinten ... Astea fiind spuse asfalt uscat tuturor. De asta ma miram cum vobleaza la tine ca si eu tot Metzeler am si e soooper...adika a fost ca acum sunt slick.( Maine trebuie sa imi vina Continentalurile...asa ca vom testa si pe acestea. Grecia...vin. Inca mai sunt locuri pentru excursia in Grecia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) mi-a venit si mie un upgrade, farul, din pacate in poza e pe un bandit, dar in curand va fi pe gs500 si maine iau guma pe spate VEE RUBBER (cu asta poze maine) Editat August 11, 2008 de black_killer_reloaded Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobobarosanu Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Nu se mai doreste plecarea la Vadu? Ar fi fost interesanta o plecare numai cu Gs-uri. Dus pe drumul care trece pe la calarasi(cu bacul) si intors pe drumul normal. Weekend-ul asta?sau din partea mea in orice zi. Sau daca nu se doreste la mare poate o plimbare pe la lacul Vidra, eventual cu intoarcere sau ducere pe Transalpina(chiar daca nu prea e de Gs acolo). Ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 azi am pornit la un drum mai lung din bucuresti dar am avut o surpriza. in timpului mersului deodata motorul s a innecat. aceleasi simptome ca si atunci cand ramai fara gaz. tragi de acceleratie dar te duci in cap. am putut sa merg in continuare dar fara demaraj si cu limita de 80 km/h. filtru de aer schimbat de 2 sapt; am filtru de benzina; carburatoarele curatate si sincronizate acu 2 luni. am fost in buc la un service si baietii de acolo mi au schimbat bujiile. dar nu alea erau problema. m au trimis la un electrician ca cica ar fi de la cititor. nici aia nu era problema. am fost apoin la un service al unui nene japonez din buc si mi am facut programare pe sambata cu diagnosticu "probleme la carburatoare". faptul ca am avut diagnostice total diferite de la fiecare service, m a pus pe ganduri. daca vreoa careva din voi s a confruntat cu o problema asemanatoare va rog dati mi sfaturi. sanatate si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 verifica aprinderea, alimentarea si carburatia.in principal pe aici se invarte problema.as miza pe alimentare, ia vezi ce mizerii ai prin rezervor si verifica filtrul ala de benzina.vezi relantiul, vezi socul, raspunsul la acceleratie in sarcina si neutral...dupa anomalii iti poti da seama de unde e.bafta si sa ne tii la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cccc_vasy Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 azi am pornit la un drum mai lung din bucuresti dar am avut o surpriza. in timpului mersului deodata motorul s a innecat. aceleasi simptome ca si atunci cand ramai fara gaz. tragi de acceleratie dar te duci in cap. am putut sa merg in continuare dar fara demaraj si cu limita de 80 km/h. filtru de aer schimbat de 2 sapt; am filtru de benzina; carburatoarele curatate si sincronizate acu 2 luni. am fost in buc la un service si baietii de acolo mi au schimbat bujiile. dar nu alea erau problema. m au trimis la un electrician ca cica ar fi de la cititor. nici aia nu era problema. am fost apoin la un service al unui nene japonez din buc si mi am facut programare pe sambata cu diagnosticu "probleme la carburatoare". faptul ca am avut diagnostice total diferite de la fiecare service, m a pus pe ganduri. daca vreoa careva din voi s a confruntat cu o problema asemanatoare va rog dati mi sfaturi. sanatate si asfalt uscat salut ai mizerie un carburatoare......eu am avut aceeas problema de vreo 2 ori.......apa un carburator......benzina de calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myando Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Salutare tuturor, Unde gasesc si eu o maneta de ambreiaj pt GS -ul meu? Un magazin sau daca dezmembreaza cineva....eu am fost la KTM si nu aveau pt modelul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Salutare tuturor, Unde gasesc si eu o maneta de ambreiaj pt GS -ul meu? Un magazin sau daca dezmembreaza cineva....eu am fost la KTM si nu aveau pt modelul asta. Salut, Poti sa gasesti pe Louis( e 6 euro o maneta de ambreaj) Maneta ambreaj GS Vorbesti cu Romi sau altcineva care aduce de pe Louis si o ai acasa. bafta PS: la suzuki e vreo 90 roni maneta si nu e nici o diferenta intre aia originala si cea de pe Louis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 (editat) 90 de euro,nu de ron, e la suzukiplus tva O fi aurita.... Lasind gluma- cauta la mymoto...eu am luat una- ce" i drept cea de frana- cu 75lei.Si o avea pe stoc .De aici pana la 90 oiro + TVA..... Buuuun.... Si acum sa trecem la treburi serioase Cine poate aduce asa ceva ? http://bs-motoparts.de/Streetfighter-Verkl...rz_p4647_x2.htm http://bs-motoparts.de/Streetfighter-Verkl...rz_p4999_x2.htm http://www.whaccessories.com/GIMBellyPanGS500.gif Intreb la modul cel mai serios. Editat August 14, 2008 de Thunder Rock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 O fi aurita.... Lasind gluma- cauta la mymoto...eu am luat una- ce" i drept cea de frana- cu 75lei.Si o avea pe stoc .De aici pana la 90 oiro + TVA..... Buuuun.... Si acum sa trecem la treburi serioase Cine poate aduce asa ceva ? http://bs-motoparts.de/Streetfighter-Verkl...rz_p4647_x2.htm http://bs-motoparts.de/Streetfighter-Verkl...rz_p4999_x2.htm http://www.whaccessories.com/GIMBellyPanGS500.gif Intreb la modul cel mai serios. prima o gasesti pe louis.de la acelasi pret restul....gasesti pe e-bay si te costa pretul de acolo +~20e eu de exemplu mi-am luat un far de pe e-bay cu 50 e si am platit in total 70e.gasesti pe forum o groaza de oameni care aduc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Salutare tuturor. As avea nevoie de scula cu care se regleaza pretensionarea amortizorului spate, aceasta ar trebui sa fie in trusa de scule cu care vine motocicleta dar eu din pacate nu o am. In primele 2 poze din link se vede despre ce este vorba : http://cgi.stanford.edu/~sanjayd/gs500/Upgrades/RearShock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.