nyk0 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 vand suport porbagaj(suport cutie 40 de litrii) si bord suzuki gs 500, bordul nu este nou dar se poate reconditiona putin si merge f bine pus pt cei care au cazut si l-au spart sau ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 unde ai gasit filtru de aer si cat te-a costatde asemenea ma mai intereseaza si pe mine un capac motor dreapta.... Salut, Filtru de aer gasesti la Motorteam pe stoc(cam 30 roni parca) si capac motor dreapta tot acolo(90 roni fara sigla). Sigla mai e vreo 30. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Salut,Filtru de aer gasesti la Motorteam pe stoc(cam 30 roni parca) si capac motor dreapta tot acolo(90 roni fara sigla). Sigla mai e vreo 30. Bafta! mersi mult de informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 ok multumesc de informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 stie careva care e volumul de ulei reprezentat de spatiu dintre nivelul minim si maxim de ulei de pe joja? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 stie careva care e volumul de ulei reprezentat de spatiu dintre nivelul minim si maxim de ulei de pe joja? la suzuki gs 500 este cam 0.5 litri . asa am complectat eu acum vreo doua zile. iti scade uleiul din baie ? cam la cati km ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Daca e motorul vechi sa il verifici cam la 1000-1500 km.. sau nah. cand iti mai aduci aminte eu am shimbat la 5000 uleiul si am completat ceva la 3000 da mai trageam asa cu ochiul de curioizitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 da, e vb de gs 500. cand am schimbat uleiul nivelul era la jumate intre cele 2 gradatii ( min si max). dupa aproape 4000 km vad ca a ajuns la gradatia minima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Salut toturor in primul rand Nou posesor de GS 500 din 93...motor super intretinut si super functional din cate mi-am putut da seama pana acum ( nu am decat 250 km facuti cu el!) Dar... pentru ca trebuie sa existe si un dar as avea nevoie de acel capac -ornament sau cum so numi pe care scrie suzuki -pe partea dreapta .Si o maneta de frana(levier cred ca i zice) Maneta am mostenit-o stramba si capacul lipsa Nu as fi apelat daca as fi gasit in Brasov pentru ca de acolo sunt.Raspunsul a fost " E prea veche si nu putem aduce piese!...."Asa o fi sau sunt astia idioti? Deci una peste alta daca e posibil sa gasesc de noi piesele ar fi perfect dar de unde? Inca o data preferabil in Brasov ...sau comanda de pe net? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 23, 2008 Autor Share Postat Iulie 23, 2008 Ambele piese le gasesti in BV la MyMoto - Str. Mihai Viteazul 79 brasov@mymoto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Ambele piese le gasesti in BV la MyMoto - Str. Mihai Viteazul 79 brasov@mymoto.ro Mc mult...adevarul e ca am mers la altii care mi au spus ca sunt singurii care aduc piese in Brasov Cred ca Total Motto le spune...am sa merg maine la cei indicati de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 (editat) Dar... pentru ca trebuie sa existe si un dar as avea nevoie de acel capac -ornament sau cum so numi pe care scrie suzuki -pe partea dreapta .Si o maneta de frana(levier cred ca i zice) Maneta am mostenit-o stramba si capacul lipsa Nu as fi apelat daca as fi gasit in Brasov pentru ca de acolo sunt.Raspunsul a fost " E prea veche si nu putem aduce piese!...."Asa o fi sau sunt astia idioti? Eu as zice ca-s dobitoci, nu de alta dar banuiesc ca sunt aceleasi piese ca la GS-urile mai recente. Si cum se mai fabrica si acuma... Maneta oricum cred ca puteai pune si de la alt model. Alternativa ar mai fi si louis.de, daca stii germana. Editat Iulie 23, 2008 de anescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Thomas Multumiri intradevar am gasit tot ce mi-a trebuit.Si inca multe altele de care ma lipesc cum dau de niste banuti.Gen spray de curatat lantul,spray de uns lantul s.a.m.d.Mansoanele am sa le schimb ca am vazut unele care m-ar aranja.Una peste alta m-am mai linistit ca ma speriase dobitocul ala de vorbisem cu el prima oara.Auzi ineptie -"e prea veche si nu se mai fac piese" un ciudat nush ce cauta intr-un magazin de profil o asemenea proba de om.Deci pentru brasovenii care nu stiu de magazin e OK Serviabili oamenii si mi-au recomandat un mecanic bun ( din cele spuse de ei)-om ce a lucrat ani buni in echipa la GIRI(Gartofan ) la rally team. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasquez Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Salut toturor in primul rand Nou posesor de GS 500 din 93...motor super intretinut si super functional din cate mi-am putut da seama pana acum ( nu am decat 250 km facuti cu el!) Dar... pentru ca trebuie sa existe si un dar as avea nevoie de acel capac -ornament sau cum so numi pe care scrie suzuki -pe partea dreapta .Si o maneta de frana(levier cred ca i zice) Maneta am mostenit-o stramba si capacul lipsa Nu as fi apelat daca as fi gasit in Brasov pentru ca de acolo sunt.Raspunsul a fost " E prea veche si nu putem aduce piese!...."Asa o fi sau sunt astia idioti? Deci una peste alta daca e posibil sa gasesc de noi piesele ar fi perfect dar de unde? Inca o data preferabil in Brasov ...sau comanda de pe net? salut Autonet aduce piese (doar ca ei nu lucreaza cu persoane fizice dar poti cumpara prin Domar sau alta firma care lucreaza cu ei) eu te pot ajuta sa aduci de la ei costa in jur de 50 de lei capacul, levierul de frana nu stiu sa-ti zic un pret problema este ca dureaza cam 1 luna pana vin piesele si eu am gs 500 e din 96 si mi-am cumparat far si capac de bord prin Autonet dar am asteptat 1 luna si 1 sapt. insa am iesit mai ieftin decat la mymoto si avantajul a fost ca am stiut pretul de la inceput cei de la mymoto au zis ca imi pot da pret exact abia cand intra piesele in tara eu m-am interesat atunci si de capace pt. ca le-am zgariat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 salutare tuturor! Am o problema urgenta . Astazi am coborat hotarat la garaj sa fac si eu schimbul de ulei la Suzi.ToAte bune si frumoase pana cand pun noul filtru si pun capacul. Strang 2 suruburi si la al 3 lea pusca.Fratilor sa rupt surubul de la jumatate .Am auzit ca sa mai intamplat la lume astfel de necazuri si chiar de aceea am strans cu simt suruburile , insa Ce e de facut acuma , ce as putea sa fac ?Am vazut ca inauntru unde vine bagat filtrul sunt doua suruburi,imbus , daca le desfac acelea nu pot cumva sa scot sa schimb surubu , chiar nu stiu ce sa fac . dati mi va rog voi ceva sfaturi ca sigur ati trecut careva prin asa ceva. multumesc mult salutare tuturor! Am o problema urgenta . Astazi am coborat hotarat la garaj sa fac si eu schimbul de ulei la Suzi.ToAte bune si frumoase pana cand pun noul filtru si pun capacul. Strang 2 suruburi si la al 3 lea pusca.Fratilor sa rupt surubul de la jumatate .Am auzit ca sa mai intamplat la lume astfel de necazuri si chiar de aceea am strans cu simt suruburile , insa Ce e de facut acuma , ce as putea sa fac ?Am vazut ca inauntru unde vine bagat filtrul sunt doua suruburi,imbus , daca le desfac acelea nu pot cumva sa scot sa schimb surubu , chiar nu stiu ce sa fac . dati mi va rog voi ceva sfaturi ca sigur ati trecut careva prin asa ceva. multumesc mult nu stie nimenii ?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Ai si tu nitica rabdare pana maine....e week-end si lumea nu e pe net!Sigur vei primi un raspuns de la altul care a patit asa ceva!Daca nu il poti scoate nicicum, ai mai multe variante la indemana(nu am incercat niciuna in cazul concret prezentat de tine, dar seamana cu alte situatii similare de care m-am lovit si eu de-a lungul timpului): 1.incerci usurel cu o bormasina care are are miscare de rotatie in ambele sensuri sa deblochezi usor surubul:burghiul se incastreaza in corpul surubului si in il desface prin rotatie; 2.sudezi un alt surub de restul surubului(asta in cazul in care restul surubului iese din corpul motorului); daca e rupt inauntru e mai complicata varianta asta! 3.in cel mai rau caz trebuie data o gaura mai mare ca diametru si facut alt filet...ca solutie finala! Pentru primele doua variante, da in prealabil cu un spray degripant inainte si lasa-l cateva minute sa patruda in spirele filetului! Toate astea mi-aduc aminte de Dacia 1300 cu suruburi, prezoane , bujii intepenite, care atunci cand incercai sa le desfaci crapau....ce vremuri... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandros Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Ai si tu nitica rabdare pana maine....e week-end si lumea nu e pe net!Sigur vei primi un raspuns de la altul care a patit asa ceva!Daca nu il poti scoate nicicum, ai mai multe variante la indemana(nu am incercat niciuna in cazul concret prezentat de tine, dar seamana cu alte situatii similare de care m-am lovit si eu de-a lungul timpului): 1.incerci usurel cu o bormasina care are are miscare de rotatie in ambele sensuri sa deblochezi usor surubul:burghiul se incastreaza in corpul surubului si in il desface prin rotatie; 2.sudezi un alt surub de restul surubului(asta in cazul in care restul surubului iese din corpul motorului); daca e rupt inauntru e mai complicata varianta asta! 3.in cel mai rau caz trebuie data o gaura mai mare ca diametru si facut alt filet...ca solutie finala! Pentru primele doua variante, da in prealabil cu un spray degripant inainte si lasa-l cateva minute sa patruda in spirele filetului! Toate astea mi-aduc aminte de Dacia 1300 cu suruburi, prezoane , bujii intepenite, care atunci cand incercai sa le desfaci crapau....ce vremuri... Bafta! salutare is cu totul deacord cu tinne numai ca nu uita faptul ca surubul este calit si cu o bormasina de mina nu poti face ceea ce ai zis u , sfatul meu ar fi sa dea jos motorul si sa il duca la un atelier si acolo aia or sa il prinda pe o kmasina de gaurit cu coloana si atfel evita sa ii scepe burghiul in blocul kmotor si sa faca cine stie ce traznaie aia acolo ii vor face si o bucsa filetata sau o gaura liletata mai mare putin decit cea initiala . Vorbesc toate astea din experianta si de la dacie si de la motor . Sper ca nu te=am suparat cu comentariul meu dar era ceva ce probabil ti-a scapat. Salutare si pe curind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 salutare is cu totul deacord cu tinne numai ca nu uita faptul ca surubul este calit si cu o bormasina de mina nu poti face ceea ce ai zis u , sfatul meu ar fi sa dea jos motorul si sa il duca la un atelier si acolo aia or sa il prinda pe o kmasina de gaurit cu coloana si atfel evita sa ii scepe burghiul in blocul kmotor si sa faca cine stie ce traznaie aia acolo ii vor face si o bucsa filetata sau o gaura liletata mai mare putin decit cea initiala . Vorbesc toate astea din experianta si de la dacie si de la motor . Sper ca nu te=am suparat cu comentariul meu dar era ceva ce probabil ti-a scapat. Salutare si pe curind mah baieti.. eu am patit la fel. numai cu 2 suruburi ) vara trecuta.. mie mi-o ramas atata scos din surubul rupt sa pun 2 piulite pe el si sa il scot asa din blocul motor.. am taiat cu taicamio dintr-un surub de 6 parca si l-am infiletat la locul celor lipsa si gata nu va apucati cu bormasina sau sa desfaceti blocul ca sunt rezolvari mai simple si mai la indemana. Aaah si inca nun sfat bun. de atunci tin mereu cu mine in trusa de scule inca un surub asa pregatit gata taiat in caz ca Doamne fereste mai pusca si al 3-lea la urmatorul schimb de filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 (editat) salutare is cu totul deacord cu tinne numai ca nu uita faptul ca surubul este calit si cu o bormasina de mina nu poti face ceea ce ai zis u , sfatul meu ar fi sa dea jos motorul si sa il duca la un atelier si acolo aia or sa il prinda pe o kmasina de gaurit cu coloana si atfel evita sa ii scepe burghiul in blocul kmotor si sa faca cine stie ce traznaie aia acolo ii vor face si o bucsa filetata sau o gaura liletata mai mare putin decit cea initiala . Vorbesc toate astea din experianta si de la dacie si de la motor . Sper ca nu te=am suparat cu comentariul meu dar era ceva ce probabil ti-a scapat. Salutare si pe curind Corect!Nu m-a suparat comm-ul tau, din contra a intarit cele spuse de mine!Esenta e aceeasi! Din pacate, pana la urma tot la service/atelier/mecanic va ajunge!In parcare e destul de complicat de facut operatia asta!Risca sa strice blocul motor! Oricum, asteptam un feed-back cu rezolvarea!Sa aiba si altii de unde se inspira la ananghie! mah baieti.. eu am patit la fel. numai cu 2 suruburi ) vara trecuta..mie mi-o ramas atata scos din surubul rupt sa pun 2 piulite pe el si sa il scot asa din blocul motor.. am taiat cu taicamio dintr-un surub de 6 parca si l-am infiletat la locul celor lipsa si gata nu va apucati cu bormasina sau sa desfaceti blocul ca sunt rezolvari mai simple si mai la indemana. Aaah si inca nun sfat bun. de atunci tin mereu cu mine in trusa de scule inca un surub asa pregatit gata taiat in caz ca Doamne fereste mai pusca si al 3-lea la urmatorul schimb de filtru Asa e cum zici tu:cu piulite e cea mai eleganta solutie...important e sa te poti prinde cu ele pe restul surubului!Daca se rupe in interior, adio piulite!Si cum Necuratul sta cu ochiii pe noi, ghici piulita'ntr-un surub unde se rupe cel mai des! Editat Iulie 26, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 problema in premiera pentru mine: o mana criminala mi-a provocat o pana super naspa la cauciucu spate. ca atare trebuie sa-l schimb. care stiti oferte sau preturi si locuri in bucuresti unde pot gasi asa ceva, pentru ca habar nu am nici macar orientativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Mda nasol.....si ma gandesc ca luni ii fac si eu schimbul...inclin sa nu mai schimb filtrul ca nu are decat 2000 facuti cu filtrul de pe ea .Schimb uleiul ca e sub minim si nu stiu ce a avut cel dinaintea mea. Apropos am luat MOTOREX Switzerland made ,O fi bun no fi bun...ideea e ca e sintetic 10W40 .Si in mod sigur am sa i fac si un Metabond...pareri ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Mda nasol.....si ma gandesc ca luni ii fac si eu schimbul...inclin sa nu mai schimb filtrul ca nu are decat 2000 facuti cu filtrul de pe ea .Schimb uleiul ca e sub minim si nu stiu ce a avut cel dinaintea mea. Un pont:Ar fi bine cand schimbi uleiul si nu pui acelasi tip, sa schimbi si filtrul!Zici ca nu stii ce a pus fostul proprietar....risti ca uleiul proaspat sa intre in reactie chimica cu uleiul uzat din filtru...Ai grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 Cu metabond-ul am intrebat si eu pe aici si cica nu e o idee prea buna mai e si chestia ca la noi cutia de viteze si implicit si ambreajul este in ulei.. daca bagi metabond si ala chiar face ce tre sa faca si reduce frecarile atat de bine mi-e frica sa nu ramanem fara aderenta la ambreiaj. chiar.. a mai folosit cineva? ref la surubul ala de la capacul de filtru ulei.. se rupe mereu in punctul unde s-a strans de zeci de ori.. si acolo se subtiaza.. si punctul ala e iesit din blocul motor cam cu 4-5 mm.. eu am rupt.. ambele s-au rupt acolo .. si pe al 3-lea se vede cum in acel loc e mai subiat.. daca nu intra 2 piulite il prinzi cu un cleste.. tot il scoti cumva.. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 (editat) ...ref la surubul ala de la capacul de filtru ulei.. se rupe mereu in punctul unde s-a strans de zeci de ori.. si acolo se subtiaza.. si punctul ala e iesit din blocul motor cam cu 4-5 mm.. Ar fi bine ca la n schimbari de filtru(adica la nx2 desurubari-insurubari) sa schimbam suruburile alea...chiar daca arata OK!Asta pentru a evita surprize neplacute! Deci n=?(intrebarea se adreseaza celor care au efectuat aceasta operatie si au patit nepatita, pot sa ne spuna din experienta cand au cedat suruburile)... Editat Iulie 26, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Salutare tuturor. Am rezolvat cu surubul buclucas Din fericire am reusit sa bag doua piulite si sa il scot afara Na, ce sa mai zic inafara faptului ca sunt foarte fericit ca am rezolvat asa de usor. Pana una alta de la baterie este ceva furtunel,acela ce este , trebuie bagat undeva sau pe acolo elimina bateria ceva, nu stiu explicatimi voi sa stiu . multumesc. O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.