danutz22 Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 eu nu inteleg cum la rupt .de curiozitate m-am dus si am desfacut respectivul capac care se prinde cu trei piulite.inseamna ca baiatul de mai sus la strans asa de tare incat la rupt danutz22:se poate ca la modelul dau sa se infileteze surubul in bloc{eu am modelul din 2005 si tot asa are 3 suruburi prinse in bloc capacul prinzandu-se cu 3 piulite]asta daca am inteles eu bine.timpul lucrari cred ca maxim 1-2 ore e gata daca ai sculele necesare. Da intradevar la modelul meu din 91 cele 3 suruburi se infileteaza in blocul motor , la mine cand sa rupt surubul nu am strans deloc tare , am strans cu simt zic eu , nu imi explic exact de ce sa rupt , probabil vechimea , nu stiu . Problema mai mare ar fi daca sar rupe surubul si nu ar ramane filet sa prinda piulita , ar fii mai mult de lucru dar nu imposibil de scot . Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bns Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Salut . Al meu GS este din '92. Modelul GS500E s-a fabricat din '89, ce este sub anul acesta nu este acelasi model. De inlocuit, sigur vei avea de inlocuit un kit de lant, de revopsit cate ceva, depinde daca a fost trantita si mai are cate ceva stramb, cauciucuri, placute, ulei si filtre, La motor, o verificare la jocul de la supape, depinde cum sunt bujiile, daca sunt afumate verificata compresia, scaunele la supape, segmentii, garniturile de supapa, vazuta problema. Astea toate sunt probleme care apar indiferent de vechime. GS-ul s-a modificat prea putin pe parcursul anilor, tarziu au considerat ca e nevoie si de un radiator de ulei separat (desi se descurca foarte bine si fara), la modelul F (carenat). O idee care se mai circula ar fi ca modelele mai vechi, Made in Japan, au componentele calitativ superioare, dar nu poate garanta asta. Din ce am inteles, modelele noi dezvolta o bataie in chiulasa, dupa un numar de km(diferit la fiecare) dar asta e mai putin important. GS-ul este o masinarie solida, pe care daca o ingrijesti si o pui la punct, nu te lasa in fundu gol, la nevoie mersi pentru raspuns , asta cu anii de fabricatie am citit-o pe mai multe forumuri , nu doar pe asta , consumabilele astea stiu ca vor trebui schimbate , ideea e ca vreau sa pun mobra la punct (probabil trebuie reglata si carburatia), ca sa pot sa merg linistit cu ea , sa nu stau cu griji , de asta am si ales modelul asta pt. ca este longeviv , arata bine , e fiabil si nu am auzit niciodata sa se planga careva de el (atata timp cat ai grija de el) , cat despre piese , stiu ca se gasesc usor ,asta fiind inca un avantaj Important este sa nu aiba vreun defect de serie se mai stiu eu ce , de asta am si postat , sa aflu tot ce se poate afla in legatura cu modelele mai vechi . Numai bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 are cineva sistem automat de ungere a lantului la gs?ma gandeam sa imi confenctionez si eu unul .este undeva la topicul service la intretinere lant dar img de acolo nu is asa clare.daca stie cineva e bine primit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 (editat) are cineva sistem automat de ungere a lantului la gs?ma gandeam sa imi confenctionez si eu unul .este undeva la topicul service la intretinere lant dar img de acolo nu is asa clare.daca stie cineva e bine primit. exact asta cautam in momentul asta pune si tu linkul aici ca nu-l gasesc.Eu la asta lucrez acum.o sa pun poze acolo cand termin. LE: cauta pe google ''chain oiler'' sau ''home made chain oiler'' si o sa gasesti poze si tutoriale la greu. Editat Martie 27, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 exact asta cautam in momentul asta pune si tu linkul aici ca nu-l gasesc.Eu la asta lucrez acum.o sa pun poze acolo cand termin.LE: cauta pe google ''chain oiler'' sau ''home made chain oiler'' si o sa gasesti poze si tutoriale la greu. /index.php?...2679&st=360. incerca de la pg 21 23 si de acolo tot despre ungerea automata se vorbeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 /index.php?...2679&st=360. incerca de la pg 21 23 si de acolo tot despre ungerea automata se vorbeste poate cand iti faci timp pui ceva poze din timpul montajului si o lista cu ce iti trebuie pentru a face ungerea asta automata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 poate cand iti faci timp pui ceva poze din timpul montajului si o lista cu ce iti trebuie pentru a face ungerea asta automata. Ok no problem.Nu vreau sa o complic prea tare vreau ceva care sa mearga bine,cu robinet fin de reglaj fara alte prostii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Salutare , eu pe baza de repede intr-o juma de ora mi-am facut un sistem de ungere a lantului dintr-un furtun o perfuzie si o sarma ce pot sa zic e ca lantul e uns tot timpul si e mult mai curat , cand oi avea timp o sa perfectionez sistemul in sensul ca o sa fac ceva cu robinet , mai de vremurile noastre Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Little Brother Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 La 30 euro http://www.louis.de/_207740bfbc098241ef83e...2&anzeige=0 ..si mai era unul mai simplu si mai ieftin doar ca nu-l gasesc. Stiu ca l-am vazut in catalog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 La 30 euro http://www.louis.de/_207740bfbc098241ef83e...2&anzeige=0 ..si mai era unul mai simplu si mai ieftin doar ca nu-l gasesc. Stiu ca l-am vazut in catalog. am si eu catalogul de la louis dar nu am vazut chain oiler-ul.ma pun sa il caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 am si eu catalogul de la louis dar nu am vazut chain oiler-ul.ma pun sa il caut. ala la 30 de euro e doar capul de ungere. hai sa zicem ca aia ar fi partea cea mai complicata,dar totusi costa 120 de ron deci mai bine fac eu unul din niste pasta de pix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) ala la 30 de euro e doar capul de ungere. hai sa zicem ca aia ar fi partea cea mai complicata,dar totusi costa 120 de ron deci mai bine fac eu unul din niste pasta de pix ma gandeam eu ca e asa ieftin.am gasit numai unul in catalog si costa 130 euro parca. andu sa ne anunti cand e gata al tau home made chain oiler Editat Martie 29, 2009 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gustave Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 semeringurile de furca se pot achizitiona de la orice importator/vanzator de consumabile. Eu am pus semeringuri Saito, nu am avut probleme deloc cu ele.. alte persoane au raportat pareri negative, depinde de fiecare probabil, nush. Referitor la ulei, depinde cum simti furca, in sensul ca daca furca s-a simtit cam moale, poti trece pe un ulei mai gros (asa am eu) de w15 - e un medium heavy. Din ce stiu eu, toate GS-urile au furca destul de moale si "pica in nas" la o franare mai sustinuta pe fata.Daca vrei doar sa schimbi uleiul, pui un w10 si ar trebui sa fie ok. Cantitatea pe care o da manualul, de ulei din furca este de 380 ml +- 5 ml. Nu e critica aceasta cantitate, conteaza foarte mult sa fie egala in jambe. In ceea ce priveste schimbarea, este simpla. Se da jos roata, se slabesc suruburile ce tine fiecare tub in juguri, cu grija se scoate furca fata. Dupa asta, se scot semeringurile de praf cu o surubelnita, pe urma se scoate siguranta care se afla peste semering (impingand spre interior, cu grija sa se zgarie ceva). Dupa toate astea, se pune o carpa peste capacul telescopului si se desface, cu grija ca e posibil sa se fi adunat putina presiune si sa de-a ulei pe afara. In plus de asta, exista si forta de impingere a arcului, care o sa tinda sa arunce capacul. Daca exista reglajul de preload, treceti-l la minim, sa fie cat mai slabit posibil. Se scurge uleiul sau se scot componentele, cum ii vine la fiecare mai usor sa faca prima oara, cu conditia sa le asezati intr-o ordine cumva, sa stiti care e ordinea de asamblare. Acuma vine marea problema, trebuie sa aveti o cheie cu care sa puteti sa tineti sa nu se invarta o piesa din interiorul telescopului, care se afla destul de jos, este cam la un sfert din inaltimea telescopului. Piesa este o tija, care in capatul de jos se infileteaza surubul de jos al telescopului, un inbus de 6 cred, nush exact cat are... iar capatul de sus seamana cu o tubulara de 22 sa zic, doar ca dantura este destul de deasa. Sper sa se vada din poza atasata cate ceva (apare prima in poza, nr. 7.8 - damper rod). Ca sa ma fac inteles, trebuie tinut contra cu ceva de tubulara aceea si desfiletat inbusul de jos (este situat exact in locul unde intra axul de la roata). Dupa asta, se tine telescopul in maini si se face ca in imaginea de sus, se comprima si pe urma printr-o miscare ferma, se decompreseaza. Ar trebui sa se desfaca in doua telescopul si sa iasa inclusiv semeringul. Se spala toate, curatate, etc.. dupa care se pun toate la loc si se urmeaza pasii invers. Ramane doar sa se asambleze toate, cu grija sa nu se zgarie nimic si sa se faca nivelul de ulei. Spor la treaba! mersi mult bro! am facut exact asa si a iesit perfect, recomand sabotarea service-urilor. nimeni nu mi-a cerut mai putin de 150 ron pentru o treaba care "costa" doar trei ore de dimineata insorita de sambata. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Hi, hello! Mă bate gândul... rău de tot că am avut o rană la ochiul drept toată săptămâna... să îmi schimb diverse pe la "Fiara" mea: 1: Ghidonul - sport 2: Roata spate - e cauciucul pe ducă și aș vrea să văd înainte cum arată unu de 150. 3: Să-mi pun Xenon 4: Mă mai interesa și un parbriz, dar nu neapărat 5: O casă de schimb valutar ceva de spart să fac rost de bani să achit astea de mai sus. Dacă aveți sfaturi, sugestii, experiențe vă rog să le împărtășiți. Despre mine cred că scrie tot la profil, pentru cei mai comozi: Ovidiu, 26 de ani, din Mangalia, dar stau în București, motoreta este Suzuki GS500F 2004, supranumită "Fiara Neagră", e neagră și e din fier, primită cadou anu trecut în iulie (Mândră ca a mea nu are nimenea...), permis din 2007. Dacă am omis ceva dați o palmă "dupe" ureche și dau edit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Am si eu o intrebare daca se poate...voi puteti sa va ridicati gs ul pe o roata ? eu nu reusesc nici cum numa 10 , 20 de centimetri ,!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Am si eu o intrebare daca se poate...voi puteti sa va ridicati gs ul pe o roata ? eu nu reusesc nici cum numa 10 , 20 de centimetri ,!! Eu reusesc sa il ridic pe o roata....cand il pun pe cricul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) Am si eu o intrebare daca se poate...voi puteti sa va ridicati gs ul pe o roata ? eu nu reusesc nici cum numa 10 , 20 de centimetri ,!! Ha! doar pe o roata? Eu reusesc sa-l ridic cu ambele roti uneori,nici chiar 20 cm dar macar 10 asa tot se ridica - ''bucuresti,bucuresti,gropi ca'n el nu gasesti'' Le: completeaza datele personale sa stim si noi cu cine stam de vorba. Editat Martie 30, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Stiu ca sigur s-a mai discutat, dar nu gasesc Cat ulei se pune in motor ? Am fost la un service si mi s-a pus 3,2 L (am vazut pe motor ca scrie 2.6 l). Precizez ca s-a pus si filtru nou, si ca asta a fost explicatia pentru extra cantitate. Oricum, trebuie sa ma duc din nou la ei, ca pica pe la filtru Remi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Stiu ca sigur s-a mai discutat, dar nu gasesc Cat ulei se pune in motor ? Am fost la un service si mi s-a pus 3,2 L (am vazut pe motor ca scrie 2.6 l). Precizez ca s-a pus si filtru nou, si ca asta a fost explicatia pentru extra cantitate. Oricum, trebuie sa ma duc din nou la ei, ca pica pe la filtru Remi Au schimbat si garnitura de la capacul filtrului?Ar fi trebuit sa o schimbe in mod obligatoriu.Ca fapt divers e vreo 4-5 lei bucata.Deci daca nu au schimbat-o du-te peste ei cu scandal. La partea cu cat se pune si daca nu au pus prea mult uita-te pe joja de ulei unde e nivelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) Au schimbat si garnitura de la capacul filtrului?Ar fi trebuit sa o schimbe in mod obligatoriu.Ca fapt divers e vreo 4-5 lei bucata.Deci daca nu au schimbat-o du-te peste ei cu scandal.La partea cu cat se pune si daca nu au pus prea mult uita-te pe joja de ulei unde e nivelul I-am zis sa o schimbe si a zis ca nu e nevoie. In general nu imi place sa ma bag peste munca altuia. Daca stiam mai bine ca el, o faceam eu, asa ca i-am acordat creditul necesar. Se pare ca am fost cam fraier. Aaa, si i-am bagat "la recomandare" 15w50. Nici acum nu sunt convins ca am facut bine. De obicei, la tot ce am avut (masini, motoare) am urmat specificatiile producatorului din carte si a fost totul perfect. Editat Martie 30, 2009 de Remyx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 30, 2009 Autor Share Postat Martie 30, 2009 (editat) Vezi ca sunt unele filtre ce vin cu garnitura inclusa deja. La capitolul ulei cat am avut GS-ul ii bagam 15w50 vara si isi facea ungerea foarte bine. Avand in vedere ca e si racit cu aer si se incinge foarte tare in oras, un ulei un pic mai gros ii asigura vascozitatea necesara. Am explicat si ceva mai in urma cum faceam la GS-ul meu si ete ca are deja peste 110.000 km fara nici o problema majora Editat Martie 30, 2009 de Thomas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Salve posesori de GS, Am si eu o duda cu motorul meu - detaliata aici: /index.php?showtopic=336098 Astept pareri, sugestii despre problema, si recomandari pt un service (bun ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Cine ma poate ajuta si pe mine intr-o problema?Am un GS500e,am schimbat filtrul de ulei,iar in momentul in care fixam capacul in cele trei suruburi de prindere, unul din ele s-a rupt chiar de la mijloc.Cum se poate rezolva?(suruburile sunt sudate in blocul motor).Cine stie un mecanic bun in zona Ploiestiului? Uite mai jos al meu. Ca si tehnica super tare, am si avut grija de el. La look si la pret se pot discuta multe. Da-mi un PM daca te-ar interesa! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Salutare...unde schimb si eu un cauciuc de pe spate la GS in bucuresti?...sugestii multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Sa stiti ca am schimbat in mod regulat uleiul cu filtru cu tot, totusi bine zic colegii gs-isti: trebuie schimbat si acel simering de la capacul de ulei. De cantitate stiu ca nu e bine sa pui prea mult ulei. La mine intra intre 3,2 si 3,4 L, iar daca tin minte bine 2,9 scrie pe blocul motor. Oricine m-a intrebat, l-am sfatuit sa schimbe totul deodata, costa un chilipir (la mine un schimb de ulei cu filtru cu simering max. 22 euro). Ulei am pus numai ce era in manual, fara viscozitate superioara, nu mi s-a incalzit sa am probleme niciodata. La capitolul service pot sa spun ca schimbul de ulei se face si acolo la fel ca si acasa la mine in curte, si la fel cum poti face si tu in fata blocului (atentie la recycling, te denunta vecinii ). Bani sa dai nu merita. Iti trebuie numai sculele perfecte (se imprumuta daca nu ai!). La surubul de sub blocul motor, unde eliberezi uleiul invechit, s-ar putea sa ai greutati la desurubare, deci ia o cheie tubulara cu maner lung sa ai de unde apuca. In rest, ce sa zic, se aplica regulile de baza (atentie la filet, la piulite sa nu le "rotunjesti", etc). Succes! Sa ne spui daca ai reusit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.