Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare! Stiu ca nu sunt un membru activ :) insa acum e un moment bun pt. a posta.

fata mea in ipostaze diverse... si prin față prin spate.

 

poza cu 3 GS-uri e frumoasa rau :D

 

Deci ma uit la pozele cu GS`ul tau si parca ma uit la al meu :D ... deci eu am windshield`ul transparent , nu am portbagaj si e albastra ... in rest identica :P

 

DA...poza cu cele 3 e superba....fara cuvinte...

E misto si evacuarea dar am impresia ca montarea ei "l-a costat" cricul central !?!?!?

 

Nu ... am exact aceeasi evacuare si se prinde normal ... nu are absolut nici o treaba cu cricul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

GS-isti in jurul Tragovistei exista?? Cand facem o plimbarica??Asa ca baietii din Constanta :D

 

Da cel putin unu :) . Esti din Tgv sau din apropiere ? Poate ne intalnim chiar sunt curios sa vad cum se aude si alt GS .

Editat de dragos11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marfa evacuarea aia de inox, e cam punctul slab al GSului dpdv estetic, galeriile originale se murdaresc/ruginesc repede. Si eu sunt interesat de pret. Eventual stiti pe cineva care sa faca galeriile si sa pastrez finalul original al motoretei?

Inca ceva, exista o pasta cu care pot curata/polisha partile cromate ale oglinzilor si eventual cadrul motocicletei?

 

Si pozele de la mine ..

post-36983-1236847962_thumb.jpg

post-36983-1236847980_thumb.jpg

Editat de lenoyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cel putin unu :) . Esti din Tgv sau din apropiere ? Poate ne intalnim chiar sunt curios sa vad cum se aude si alt GS .

Sunt din Vulcana Pandele (13km spre Pucioasa)...in general in weekend sunt in zona.. daca nu ploua si nu e f ger.. poate le dam pe suzi pe drum :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marfa evacuarea aia de inox, e cam punctul slab al GSului dpdv estetic, galeriile originale se murdaresc/ruginesc repede. Si eu sunt interesat de pret. Eventual stiti pe cineva care sa faca galeriile si sa pastrez finalul original al motoretei?

Inca ceva, exista o pasta cu care pot curata/polisha partile cromate ale oglinzilor si eventual cadrul motocicletei?

 

Si pozele de la mine ..

 

baga un ochi aici /index.php?...310502&st=0 :)

Editat de KTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme ma bate un gand,legat de evacuarea d la moto...as vrea sa o schimb,e cea originala si numi prea place cat d gros s aude.Nu-mi trebuie sa faca zgomot mai mare ci doar sa s auda mai gros.Aveti ceva sugetii?Eu ma gandeam sa o scshimb cu una de cbr600 sau d zx6r,da nu stiu cat de bine se potrivesc,si cum s-ar auzi.Astept parerile voastre!

Asfalt uscat in noul sezon :) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme ma bate un gand,legat de evacuarea d la moto...as vrea sa o schimb,e cea originala si numi prea place cat d gros s aude.Nu-mi trebuie sa faca zgomot mai mare ci doar sa s auda mai gros.Aveti ceva sugetii?Eu ma gandeam sa o scshimb cu una de cbr600 sau d zx6r,da nu stiu cat de bine se potrivesc,si cum s-ar auzi.Astept parerile voastre!

Asfalt uscat in noul sezon :D !

 

Eu am luat de la userul "lipton" toba Leo Vince Sbk (doar muffler-ul fara galerii) cu 150 euro in stare impecabila. Parca mai avea pe stoc din astea..

Daca ii scoti sitele, se aude bestial (tare si gros), iar la frana de motor da toba niste rateuri foarte frumoase :)

Daca bagi sitele, se aude ca cea stoc dar ceva mai gros.

 

Mai sunt si modele cu dbkiller (a mea are doar site), dar nu stiu sigur cum sta treaba acolo - la cat de tare se aude cu si fara dbkiller. Are un coleg de serviciu una din astea montata pe un GS500, si fara ala se aude exact ca a mea fara site.

Oricum, cu siguranta la tobele Leo Vince SBK se aude gros.

 

Eu am luat de la userul "lipton" toba Leo Vince Sbk (doar muffler-ul fara galerii) cu 150 euro in stare impecabila. Parca mai avea pe stoc din astea..

Daca ii scoti sitele, se aude bestial (tare si gros), iar la frana de motor da toba niste rateuri foarte frumoase :D

Daca bagi sitele, se aude ca cea stoc dar ceva mai gros.

 

Mai sunt si modele cu dbkiller (a mea are doar site), dar nu stiu sigur cum sta treaba acolo - la cat de tare se aude cu si fara dbkiller. Are un coleg de serviciu una din astea montata pe un GS500, si fara ala se aude exact ca a mea fara site.

Oricum, cu siguranta la tobele Leo Vince SBK se aude gros.

 

Am uitat sa iti zic ca in principiu, orice toba se "potriveste" la GS dupa ce se ajusteaza putin :P (este indicat dupa aceea sa verifici si eventual sa refaci sincronizarea carburatoarelor).

 

Poate gresesc, dar toate evacuarile la GS sunt dintr-o bucata si este nevoie sa fie taiata galeria ca sa se dea jos toba stock, plus facuta o ajustare/prelungire pentru fixarea noii tobe (asta mai costa aprox 1,5 - 2 mil).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata, cand ii gata 100% si am facut prima plimbarica, ma laud si eu cu rodul muncii mele de-o iarna :)

P.S: ...na hai ca n-am avut rabdare sa astept pana atunci

 

Satanistule! :friends: Arata bestial!

 

Doar la un GS-eu nu te gandesti cand o vezi.... :) Felicitari! :lol:

 

LE:incearca totusi sa pastrezi oarecare ordine la "locul de munca".Asa ceva n-am vazut de cand mama m'o facut! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina treaba ai facut maestre!Keep up the goog work!O singura intrebare am:ce intrerupatoare sunt cele din locul robinetului de rezervor?sau e doar de aspect,mascat robinetul?

Legat de postul de mai devreme,am mentionat ca vreau sa fac o adaptare de la CBR sau ZXR,si ca nu am bani de leo vince sau altceva.Aveti idee cat ar costa o toba din dezmembrari(CBR sau ZXR)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata, cand ii gata 100% si am facut prima plimbarica, ma laud si eu cu rodul muncii mele de-o iarna :lol:

 

P.S: ...na hai ca n-am avut rabdare sa astept pana atunci :friends:

 

:cheers: Felicitari man, a iesit foarte foarte bine!

 

As avea si eu o intrebare: ce fel de leduri ai folosit pentru instrumente? Eu vreau sa pun un albastru si ma gandesc sa iau doua din astea: http://www.louis.de/_1009948f08fcf99fd6d72...tnr_gr=10031164

 

Din poza nu imi dau bine seama, dar sper ca ale tale nu sunt prea puternice pentru ca ar putea sa te incomodeze noaptea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Satanistule! Arata bestial!

 

Doar la un GS-eu nu te gandesti cand o vezi.... Felicitari!

 

LE:incearca totusi sa pastrezi oarecare ordine la "locul de munca".Asa ceva n-am vazut de cand mama m'o facut!

 

Ms ms de aprecieri :lol: , da' nah, aveam alocate cam trei ore pe zi sa muncesc la mobra, apoi numa' la curatenie nu-mi statea mie concentratia ......................s-apoi bine nah, recunosc, sunt si mai imprastiat de felul meu :friends:

 

Faina treaba ai facut maestre!Keep up the goog work!O singura intrebare am:ce intrerupatoare sunt cele din locul robinetului de rezervor?sau e doar de aspect,mascat robinetul?

Legat de postul de mai devreme,am mentionat ca vreau sa fac o adaptare de la CBR sau ZXR,si ca nu am bani de leo vince sau altceva.Aveti idee cat ar costa o toba din dezmembrari(CBR sau ZXR)?

Ms de aprecieri :)

Intrerupatoarele nu sunt de design, unul comanda ledurile din craniul de sub sa (care sunt legate pe pozitie/frana, dar sa le pot stinge independent) si celalat intrerupator va fii avarie

 

 

Felicitari man, a iesit foarte foarte bine!

 

As avea si eu o intrebare: ce fel de leduri ai folosit pentru instrumente? Eu vreau sa pun un albastru si ma gandesc sa iau doua din astea: http://www.louis.de/_1009948f08fcf99fd6d72...tnr_gr=10031164

 

Din poza nu imi dau bine seama, dar sper ca ale tale nu sunt prea puternice pentru ca ar putea sa te incomodeze noaptea.

 

Ms de aprecieri, :cheers: ......daca ma incomodeaza noaptea, inchid ochii :) . Nu pot sa zic inca daca ma incomodeaza, o sa-mi dau seama dupa primele ture, dar daca da, atunci o sa maresc rezistenta de limitare a curentului de pe leduri si o sa am lumineze mai slab .Ledurile sunt de la un magazin de electronice, 1 leu bucata, clare. In linkul ce l-ai postat n-am vazut leduri, dar daca cele din poza iti plac, sunt leduri albastre, se potrivesc perfect in locul celor originale la gs, imi dai pe PM o adresa si le arunc intr-un plic, ca eu oricum nu le mai folosesc. Si astea le-am avut eu un an pe mobra si nu m-au deranjat deloc .

 

post-26606-1236926061_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ii scoti sitele, se aude bestial (tare si gros), iar la frana de motor da toba niste rateuri foarte frumoase :friends:

Daca bagi sitele, se aude ca cea stoc dar ceva mai gros.

E o problema daca se aud rateuri in toba si este cu atat mai mare, cu cat multi nu stiu ca rateuri in toba inseamna o functionare anormala a motorului. La schimbarea tobei stock cu una aftermarket sau mai bine zis, mai putin restrictiva, amestecul se saraceste, motorul se incalzeste iar supapele se ard/se depune calamina pe ele (sunt trecut prin asta, din cauza fostului proprietar a gs-ului meu).

 

Pentru a evita toate acestea, se imbogateste amestecul prin ridicarea cuiului de dozaj si imbogatirea amestecului la ralanti.

Daca nu se imbogateste de ajuns, trebuie schimbat jiclorul principal cu cate o marime, pana se obtine un amestec bun.

Aveti grija cu treburile astea, ca de obicei aduc complicatii daca nu va documentati inainte.

 

Sambata, cand ii gata 100% si am facut prima plimbarica, ma laud si eu cu rodul muncii mele de-o iarna :lol:

P.S: ...na hai ca n-am avut rabdare sa astept pana atunci :cheers:

Foarte frumos finisajul iar codita cred ca este de la un Ducati, nu? Pacat ca n-am avut si eu resursele sa pot sa ma apuc de asa ceva. Timpul nu e pierdut :)

 

Faina treaba ai facut maestre!Keep up the goog work!O singura intrebare am:ce intrerupatoare sunt cele din locul robinetului de rezervor?sau e doar de aspect,mascat robinetul?

Legat de postul de mai devreme,am mentionat ca vreau sa fac o adaptare de la CBR sau ZXR,si ca nu am bani de leo vince sau altceva.Aveti idee cat ar costa o toba din dezmembrari(CBR sau ZXR)?

nu am fonduri de ceva profi.. si in plus, mi se pare mare orice evacuare, as vrea sa renunt la cat mai multe din partea din spate (inclusiv amortizorul de zgomot)

 

cam ce am de gand (diagrama)

NEWEXHAUST.png

cum ar arata pe gs

IMG_0910.jpg

 

- cam asa suna :) ... sunetul este putin mai tare ca cea stock si mult mai gros

 

Astept impresii- sugestii

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o problema daca se aud rateuri in toba si este cu atat mai mare, cu cat multi nu stiu ca rateuri in toba inseamna o functionare anormala a motorului. La schimbarea tobei stock cu una aftermarket sau mai bine zis, mai putin restrictiva, amestecul se saraceste, motorul se incalzeste iar supapele se ard/se depune calamina pe ele (sunt trecut prin asta, din cauza fostului proprietar a gs-ului meu).

 

Pentru a evita toate acestea, se imbogateste amestecul prin ridicarea cuiului de dozaj si imbogatirea amestecului la ralanti.

Daca nu se imbogateste de ajuns, trebuie schimbat jiclorul principal cu cate o marime, pana se obtine un amestec bun.

Aveti grija cu treburile astea, ca de obicei aduc complicatii daca nu va documentati inainte.

 

De acord cu tine, daca rateurile se aud in timp ce mergi normal.

Dar, atunci cand inchizi gazul la o viteza maricica si faci o frana de motor intr-o treapta inferioara, motorul iti da rateuri chiar si cu toba stock. Diferenta este ca la stock nu prea le auzi pentru ca este silentioasa.

 

Na ca acum m-ai facut sa imi pun semne de intrebare, desi ma interesasem inainte si am inteles ca nu ar fi problema daca se schimba toba.

Tinand cont ca toba mea nu prea e restrictiva (practic e goala la interior :friends: ), la cat sa tin relantiul?

De asemenea, ce ar trebui sa verific (si cum) ca sa ma asigur ca totul e bine?

 

Merci!

 

cam ce am de gand (diagrama)

- cam asa suna :cheers: ... sunetul este putin mai tare ca cea stock si mult mai gros

 

Astept impresii- sugestii

 

Se aude bine si arata ok, dar scurtand asa mult traseul de evacuare si improvizand - nu apar probleme similare cu ce mi-ai zis mie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu am inteles din postul anterior ca ar fi vorba de frana de motor, la modul general, nu de reveniri din ture mari. La mine, eu aveam rateuri la orice frana de motor.

Ideea general valabila, este ca atata timp cat bujiile arata bine, o culoare apropiata de maroniu... si nu albicioase (saracit) sau negricioase (imbogatit - innecata), nu ai de ce sa umbli la ceva.

Pentru a-ti da seama cum sunt culorile, trebuie facut testul la diferite turatii..

-incalzesti bine motorul, sa mearga un 10 minute sa zic si obligatoriu sa tina ralantiul fara sa fie nevoie de soclu tras

-la ralanti odata.. umbli din surubul de aer al fiecarui carb pana ies bine

-la 3000 de ture, sa zic... mergi juma de minut/un minut la 3000 de ture constant(nu neaparat 3000), in o treapta oarecare, opresti motorul in mers din contactul rosu, tragi pe dreapta si vezi cum e bujia

.. e albicioasa, urci cuiul de dozaj..e neagra,cobori cuiul.. e maronie, ai scapat de reglaje

-poti incerca si la alta turatie, procedand la fel.

 

Referitor la ralanti, nu ai motor de curse.. ce scrie in carte e valabil in continuare 1250-1300 ture, merge si 1400 in sezonul rece.

 

Acum, cu toba care o am in plan , problema va fi de a regla amestecul. Posibil sa fiu nevoit sa maresc jiclorul principal, pentru a fi in parametrii si sa urmez pasii mai de sus, pe urma.

Eu am deja filtru de aer sport.. iar cu o toba mai putin restrictiva.. va iesi ceva frumos, zic eu :friends:

"Inventatorul" sa zic asa , userul quiktaco de pe forumul gstwin.com, a facut calculele si tot ce tine de ingineria sunetului si presiunilor, ca sa iasa ceva de calitate. Am urmarit si feedback-ul iar acesta e de bine :cheers:. Toba poate fi facuta si restrictiva, atat cat e nevoie la fiecare, cat sa nu necesite umblari prin carburatoare. Depinde de fiecare ce vrea de la motorul lui acuma

 

Un motor are nevoie de o presiune data inapoi de toba / backpressure -daca am scris bine- .. Cand se pune toba mai putin restrictiva, dispare din acea presiune, amestecul ajunge in o oarecare masura in toba, are loc arderea in camera de ardere si toba... si de aici, avem rateurile

 

http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=40382.80 - topicul original, pentru cine e curios

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

-incalzesti bine motorul, sa mearga un 10 minute sa zic si obligatoriu sa tina ralantiul fara sa fie nevoie de soclu tras

-la ralanti odata.. umbli din surubul de aer al fiecarui carb pana ies bine

-la 3000 de ture, sa zic... mergi juma de minut/un minut la 3000 de ture constant(nu neaparat 3000), in o treapta oarecare, opresti motorul in mers din contactul rosu, tragi pe dreapta si vezi cum e bujia

.. e albicioasa, urci cuiul de dozaj..e neagra,cobori cuiul.. e maronie, ai scapat de reglaje

-poti incerca si la alta turatie, procedand la fel.

 

aici ar fi o problema...la a mea,o bujie e rosiatica,si cealalta mai tot timpul neagra.vroiam sa va intreb,legat de cuiul de dozaj,e grea operatiunea?mentionez ca nu i-am umblat pana acum prin carburatoare.sau nu trebuie sa le desfac?din cate am vazzut eu p-acolo nu pare sa existe vreun cui,decat reglajele de aer si ralanti,mai e si o tija cu un arc,dar aia cred ca tine de reglajul cablului de acceleratie.

 

legat de posturile anterioare,ref. la o toba de cbr sau zxr,fara modificari,cum ar suna pe gs?are vreo importanta puterea?ca a mea are 25kw si cred ca s-ar putea sa aiba vreo legatura,avand in vedere puterea cbr-ului sau a zxr-ului.

insa m-am mai gandit la o varianta:sa o modific aia originala,taind-o cu un flex,indepartand tabla aia de inox si apoi sa scot sitele,si daca se aude bine o las asa,daca nu,iar tai si modific.intrebarea mea pe tema asta e daca s-ar auzi bine,daca o pot face sa se auda bine,ca nu as vrea doar sa o tai si sa nu iasa nimic.:-??astept parerile voastre,domnilor

:friends:

Editat de cristydan11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici ar fi o problema...la a mea,o bujie e rosiatica,si cealalta mai tot timpul neagra.vroiam sa va intreb,legat de cuiul de dozaj,e grea operatiunea?mentionez ca nu i-am umblat pana acum prin carburatoare.sau nu trebuie sa le desfac?din cate am vazzut eu p-acolo nu pare sa existe vreun cui,decat reglajele de aer si ralanti,mai e si o tija cu un arc,dar aia cred ca tine de reglajul cablului de acceleratie.

 

Aceasi problema si intrebari le am si eu.

 

13032009434j.th.jpg

13032009428h.th.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca nu imi place,cum acopar gaurile?

 

Aceasi problema si intrebari le am si eu.

 

13032009434j.th.jpg

13032009428h.th.jpg

eu ma gandeam sa apelez la cineva care se pricepe daca nu pot sa o rezolv eu.am cartea motocicletei,am si un ghid pdf,cu scheme cu tot tacumul,dar parca nu m-as incumeta ca mi frica sa nu o stric mai rau...prefer sa vad prima data cum trebuie facut si apoi sa fac eu.daca o sa aflu cum se rezolva problema,iti las pm.

NUMAI BINE! :cheers: :friends:

Editat de cristydan11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok... sa luam treburile cu inceputul..

-pentru evacuarea stock, nu recomand scoaterea sitelor decat daca vrei sa te auda si vecinul din cealalta parte a orasului .. been there, done that . Daca nu iti place cum suna, se sudeaza la loc usor .. sau cepuri de lemn (am mers cu ea la RAR cu cepuri in toba si l-am si luat :friends:)

Am o toba stock momentan pe a mea..dar fostul proprietar a dat gauri mari in ea, pe langa iesire.. prin toate sitele. Eu le-am astupat.. dar pentru ca sitele sunt gaurite rau, urla mult mai tare si in plus de asta am si vibratii in plus. E ceva de tinut cont.. o evacuare umblata in ea aduce multe efecte.. dar nu toate pozitive

 

-bujiile.. sunt cam ciudate.. una arata binisor... iar cealalata e neagra foc. Inainte de a face reglaje, verificati nivelul in fiecare carburator, sa fie in parametrii. Un nivel prea mare face exact fenomenul asta.. si nu poti regla nimic cu nivel aiurea.

 

http://www.gstwin.com/float_height_check.htm - aici este metoda de verificare, implica un furtunel transparent si o surubelnita, pentru a slabi suruburile de purjare a benzinei din carburatoare.

 

Daca sunt aiurea nivelurile, trebuie date jos carburile, date jos capacele de jos si umblat la tabla(se indoaie putin tabla) care apasa pe cuiul poantou, pana ajunge nivelul in dreptul imbinarii dintre capac si corpul carbului. Este un defect foarte des intalnit, de obicei nivel prea mare (afumarea),de aceea recomand asta inainte de toate.

 

Daca sunt bune nivelurile, se trece la verificarea propriu-zisa a reglajelor : ralanti, la o turatie, etc.

 

Cuiul de dozaj este sub capacul de sus al carburatorului, sub arcul acela mare. De obicei, siguranta de la cuiul de dozaj trebuie sa fie la mijloc, sau al 3-lea locas. Pentru a saraci amestecul, dai siguranta mai sus iar pentru imbogatire, o dai mai jos.

 

Astept nelamuriri si intrebari. Daca aveti mai multe.. mai bine pe mess, sa nu umplem forumul aiurea

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept nelamuriri si intrebari. Daca aveti mai multe.. mai bine pe mess, sa nu umplem forumul aiurea

 

Eu v-as sugera sa postati in continuare aici, nu de alta dar cu siguranta sunt si altii interesati de subiect (eu de exemplu :friends:).

Pana la urma, pentru asta este forumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok... sa luam treburile cu inceputul..

-pentru evacuarea stock, nu recomand scoaterea sitelor decat daca vrei sa te auda si vecinul din cealalta parte a orasului .. been there, done that . Daca nu iti place cum suna, se sudeaza la loc usor .. sau cepuri de lemn (am mers cu ea la RAR cu cepuri in toba si l-am si luat :friends:)

Am o toba stock momentan pe a mea..dar fostul proprietar a dat gauri mari in ea, pe langa iesire.. prin toate sitele. Eu le-am astupat.. dar pentru ca sitele sunt gaurite rau, urla mult mai tare si in plus de asta am si vibratii in plus. E ceva de tinut cont.. o evacuare umblata in ea aduce multe efecte.. dar nu toate pozitive

 

-bujiile.. sunt cam ciudate.. una arata binisor... iar cealalata e neagra foc. Inainte de a face reglaje, verificati nivelul in fiecare carburator, sa fie in parametrii. Un nivel prea mare face exact fenomenul asta.. si nu poti regla nimic cu nivel aiurea.

 

http://www.gstwin.com/float_height_check.htm - aici este metoda de verificare, implica un furtunel transparent si o surubelnita, pentru a slabi suruburile de purjare a benzinei din carburatoare.

 

Daca sunt aiurea nivelurile, trebuie date jos carburile, date jos capacele de jos si umblat la tabla(se indoaie putin tabla) care apasa pe cuiul poantou, pana ajunge nivelul in dreptul imbinarii dintre capac si corpul carbului. Este un defect foarte des intalnit, de obicei nivel prea mare (afumarea),de aceea recomand asta inainte de toate.

 

Daca sunt bune nivelurile, se trece la verificarea propriu-zisa a reglajelor : ralanti, la o turatie, etc.

 

Cuiul de dozaj este sub capacul de sus al carburatorului, sub arcul acela mare. De obicei, siguranta de la cuiul de dozaj trebuie sa fie la mijloc, sau al 3-lea locas. Pentru a saraci amestecul, dai siguranta mai sus iar pentru imbogatire, o dai mai jos.

 

Astept nelamuriri si intrebari. Daca aveti mai multe.. mai bine pe mess, sa nu umplem forumul aiurea

 

 

 

eu mi-am cumparat motorul fara site in toba...zicea cel care mi l-a vandut ca o scos sitele de tot si a bagat o teava gaurita prin toba...nush ce sa zic,..mie chiar imi place cum suna si merge bine, nu am probleme nici cu bujiile nici cu carburatoarele cu nimic...

 

chestia e ca la vara tre sa fac verificarea,..si nush zau cum o sa fie ce nu am mai fost cu motorul la verificare de cand il am...

 

oricum cred ca anul asta o sa fac cv modificari pe la toba...ori ii bag cv site ori ii poon o toba buna...

 

in fine...multa sanatate si asfalt uscat la toata lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata, cand ii gata 100% si am facut prima plimbarica, ma laud si eu cu rodul muncii mele de-o iarna :cheers:

 

post-26606-1236885805_thumb.jpg post-26606-1236885895_thumb.jpgpost-26606-1236885952_thumb.jpg post-26606-1236886034_thumb.jpg

post-26606-1236886086_thumb.jpg post-26606-1236886152_thumb.jpg

 

 

P.S: ...na hai ca n-am avut rabdare sa astept pana atunci :friends:

 

 

te-ai chinuit ceva, nu gluma...cat a durat totul?

 

Toba e pusa tot de tine acuma ? aia cat te-a costat

 

 

E o problema daca se aud rateuri in toba si este cu atat mai mare, cu cat multi nu stiu ca rateuri in toba inseamna o functionare anormala a motorului. La schimbarea tobei stock cu una aftermarket sau mai bine zis, mai putin restrictiva, amestecul se saraceste, motorul se incalzeste iar supapele se ard/se depune calamina pe ele (sunt trecut prin asta, din cauza fostului proprietar a gs-ului meu).

 

Pentru a evita toate acestea, se imbogateste amestecul prin ridicarea cuiului de dozaj si imbogatirea amestecului la ralanti.

Daca nu se imbogateste de ajuns, trebuie schimbat jiclorul principal cu cate o marime, pana se obtine un amestec bun.

Aveti grija cu treburile astea, ca de obicei aduc complicatii daca nu va documentati inainte.

 

 

Foarte frumos finisajul iar codita cred ca este de la un Ducati, nu? Pacat ca n-am avut si eu resursele sa pot sa ma apuc de asa ceva. Timpul nu e pierdut :lol:

 

 

nu am fonduri de ceva profi.. si in plus, mi se pare mare orice evacuare, as vrea sa renunt la cat mai multe din partea din spate (inclusiv amortizorul de zgomot)

 

cam ce am de gand (diagrama)

NEWEXHAUST.png

cum ar arata pe gs

IMG_0910.jpg

 

- cam asa suna :) ... sunetul este putin mai tare ca cea stock si mult mai gros

 

Astept impresii- sugestii

 

 

se aude bine...totusi eu cred ca pt cei care merg mult cu moto...e cam deranjant . nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de bujii...

 

Mai am 4 bujii, deci 2 seturi, de bujii NGK Iridium pt GS 500 la pretul de 40 Ron bucata + transport. Daca vrea careva PM me.

 

Si inca ceva... am tije (pargii) stock de Bandit, alea dintre bascula si crucea amortizorului. Din cate stiu eu asa ceva ar servi, prin inlocuirea celor stock de GS 500, ca ridicare de coor. Deci daca vrea careva handling si look updatat... PM si discutam.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...