Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o intrebare daca se poate...voi puteti sa va ridicati gs ul pe o roata ? eu nu reusesc nici cum numa 10 , 20 de centimetri ,!!

 

Eu reusesc sa il ridic pe o roata....cand il pun pe cricul central. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare daca se poate...voi puteti sa va ridicati gs ul pe o roata ? eu nu reusesc nici cum numa 10 , 20 de centimetri ,!!

Ha! doar pe o roata? Eu reusesc sa-l ridic cu ambele roti uneori,nici chiar 20 cm dar macar 10 asa tot se ridica - ''bucuresti,bucuresti,gropi ca'n el nu gasesti'' :cheers:

 

Le: completeaza datele personale sa stim si noi cu cine stam de vorba.

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca sigur s-a mai discutat, dar nu gasesc :cheers:

 

Cat ulei se pune in motor ? Am fost la un service si mi s-a pus 3,2 L (am vazut pe motor ca scrie 2.6 l). Precizez ca s-a pus si filtru nou, si ca asta a fost explicatia pentru extra cantitate.

 

Oricum, trebuie sa ma duc din nou la ei, ca pica pe la filtru :bounce:

 

Remi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca sigur s-a mai discutat, dar nu gasesc :bounce:

 

Cat ulei se pune in motor ? Am fost la un service si mi s-a pus 3,2 L (am vazut pe motor ca scrie 2.6 l). Precizez ca s-a pus si filtru nou, si ca asta a fost explicatia pentru extra cantitate.

 

Oricum, trebuie sa ma duc din nou la ei, ca pica pe la filtru :D

 

Remi

Au schimbat si garnitura de la capacul filtrului?Ar fi trebuit sa o schimbe in mod obligatoriu.Ca fapt divers e vreo 4-5 lei bucata.Deci daca nu au schimbat-o du-te peste ei cu scandal.

La partea cu cat se pune si daca nu au pus prea mult uita-te pe joja de ulei unde e nivelul :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au schimbat si garnitura de la capacul filtrului?Ar fi trebuit sa o schimbe in mod obligatoriu.Ca fapt divers e vreo 4-5 lei bucata.Deci daca nu au schimbat-o du-te peste ei cu scandal.

La partea cu cat se pune si daca nu au pus prea mult uita-te pe joja de ulei unde e nivelul :cheers:

 

I-am zis sa o schimbe si a zis ca nu e nevoie. In general nu imi place sa ma bag peste munca altuia. Daca stiam mai bine ca el, o faceam eu, asa ca i-am acordat creditul necesar. Se pare ca am fost cam fraier.

 

Aaa, si i-am bagat "la recomandare" 15w50. Nici acum nu sunt convins ca am facut bine. De obicei, la tot ce am avut (masini, motoare) am urmat specificatiile producatorului din carte si a fost totul perfect.

Editat de Remyx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca sunt unele filtre ce vin cu garnitura inclusa deja.

La capitolul ulei cat am avut GS-ul ii bagam 15w50 vara si isi facea ungerea foarte bine. Avand in vedere ca e si racit cu aer si se incinge foarte tare in oras, un ulei un pic mai gros ii asigura vascozitatea necesara. Am explicat si ceva mai in urma cum faceam la GS-ul meu si ete ca are deja peste 110.000 km fara nici o problema majora :cheers:

Editat de Thomas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta si pe mine intr-o problema?Am un GS500e,am schimbat filtrul de ulei,iar in momentul in care fixam capacul in cele trei suruburi de prindere, unul din ele s-a rupt chiar de la mijloc.Cum se poate rezolva?(suruburile sunt sudate in blocul motor).Cine stie un mecanic bun in zona Ploiestiului?

 

Uite mai jos al meu. Ca si tehnica super tare, am si avut grija de el. La look si la pret se pot discuta multe. Da-mi un PM daca te-ar interesa!

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stiti ca am schimbat in mod regulat uleiul cu filtru cu tot, totusi bine zic colegii gs-isti: trebuie schimbat si acel simering de la capacul de ulei. :D

 

De cantitate stiu ca nu e bine sa pui prea mult ulei. La mine intra intre 3,2 si 3,4 L, iar daca tin minte bine 2,9 scrie pe blocul motor. Oricine m-a intrebat, l-am sfatuit sa schimbe totul deodata, costa un chilipir (la mine un schimb de ulei cu filtru cu simering max. 22 euro). Ulei am pus numai ce era in manual, fara viscozitate superioara, nu mi s-a incalzit sa am probleme niciodata. :cheers:

 

La capitolul service pot sa spun ca schimbul de ulei se face si acolo la fel ca si acasa la mine in curte, si la fel cum poti face si tu in fata blocului (atentie la recycling, te denunta vecinii :bounce: ). Bani sa dai nu merita. :) Iti trebuie numai sculele perfecte (se imprumuta daca nu ai!). La surubul de sub blocul motor, unde eliberezi uleiul invechit, s-ar putea sa ai greutati la desurubare, deci ia o cheie tubulara cu maner lung sa ai de unde apuca. In rest, ce sa zic, se aplica regulile de baza (atentie la filet, la piulite sa nu le "rotunjesti", etc). :)

 

Succes! Sa ne spui daca ai reusit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au schimbat si garnitura de la capacul filtrului?Ar fi trebuit sa o schimbe in mod obligatoriu.Ca fapt divers e vreo 4-5 lei bucata.Deci daca nu au schimbat-o du-te peste ei cu scandal.

La partea cu cat se pune si daca nu au pus prea mult uita-te pe joja de ulei unde e nivelul :D

de unde se poate cumpara garnitura asta stie cineva? sau care fsunt filtrele care vin cu tot cu garnitura? o sa fac si eu schimbul de ulei zilele astea

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare daca se poate...voi puteti sa va ridicati gs ul pe o roata ? eu nu reusesc nici cum numa 10 , 20 de centimetri ,!!

Nu ati reusit nici unul ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde se poate cumpara garnitura asta stie cineva? sau care fsunt filtrele care vin cu tot cu garnitura? o sa fac si eu schimbul de ulei zilele astea

multumesc!

Gasesti pe www.louis.de(nu am cumparat ca sa stiu exact daca acea garnitura e buna sau nu) cod 10050690 sau doar garnitura 10050282.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge cu silicon rosu? Pt temperaturi inalte, se gaseste la orice magazin de piese auto. Eu asa mi-am pus la capacul dreapta al motorului.

Eu am facut schimbul de ulei de doua ori de cand o am pe gesy, in curte la mine acasa. Dar niciodata nu mi-am pus problema de garnitura la filtru. Pur si simplu am golit uleiul vechi, am pornit motorul vreo 10 sec sa-l "scuipe" tot , am pus filtrul nou, uleiu si gata de drum. Si nu curge. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba normal ca merge dar atata timp cat o chestie e ieftina si se gaseste nu merita o improvizatie.

Si eu am pus silicon rosu intre chiulasa si capacul acesteia ca nu am gasit garnitura si sincer nu merita schimbata ca arata prea bine si nu am nici o rpblema.De asemenea merge pe la garnituri de carburatoare daca e nevoie,flanse care strang toba si asa mai departe.

Saraca mea dacie 1300 era rosie toata pe la motor :D dar nu curgea domne nimic nici ulei,nici apa,nici benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti pe www.louis.de(nu am cumparat ca sa stiu exact daca acea garnitura e buna sau nu) cod 10050690 sau doar garnitura 10050282.

 

10050282

 

da, acesta este o-ringul care se potriveste. Am cumparat, e la fix. Poate va trebui sa ungi locul cu putin ulei, sa intre fara probleme. Succes!

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care vrea un stop de gs?am eu unul si sta degeaba .daca auziti pe cineva stiti unde sa il trimiteti{gs-ul e din 2005 poate o fi ceva dif ca model al stopului}.

andu:cand e gata ungerea? :D

Sa mor daca am avut timp sa-l termin.Am umblat prin motorul lui arrakis si acum in al meu la distributie.E facut partial si asteapta montarea.N-am uitat de poze in timpul lucrului.Deocamdata l-am testat cu apa(nu radeti ca nu am avut ulei) si am posibilitatea sa reglez debitul 1 picatura la 20-pana 120 secunde.Am vazut ca scottoiler recomanda 1 picatura la 40 secunde.O sa-l reglez si eu la fel si mai vad dupa.Ideea e ca motorul il repun pe picioare de abia luni-marti.Pana atunci pun si ungerea pe motor si fac un test de 100 km sa vad cum se manifesta.

Apropo daca cineva e dornic de o plimbare marti pe la 17:00 pana in ploiesti si inapoi pentru testarea ungerii...join me!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Azi dimineata cand am dat contact la moreta mea a tacut malc :crack: ,aseara cand am oprit-o nu a dat semn ca are problema ceva.

Presupun ca este siguranta arsa,dar asa peste noapte :D ,cam ciudat,precizez ca nu se aprinde nimic ,nu se aude nimic.Am verificat bornele,sunt bine.

In weekend vroiam sa schimb gentile cu tot cu gume(am un gs de dezmembrat)dar am observat ca discurile sunt un pic strambe ,daca pun un reper aproape de disc si invart roata la o rotatie atinge in lateral.Ma gandeam sa incerc sa le indrept usor pana le aduc pe linie cat de cat :D ,ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Azi dimineata cand am dat contact la moreta mea a tacut malc :crack: ,aseara cand am oprit-o nu a dat semn ca are problema ceva.

Presupun ca este siguranta arsa,dar asa peste noapte :D ,cam ciudat,precizez ca nu se aprinde nimic ,nu se aude nimic.Am verificat bornele,sunt bine.

In weekend vroiam sa schimb gentile cu tot cu gume(am un gs de dezmembrat)dar am observat ca discurile sunt un pic strambe ,daca pun un reper aproape de disc si invart roata la o rotatie atinge in lateral.Ma gandeam sa incerc sa le indrept usor pana le aduc pe linie cat de cat :D ,ce parere aveti?

Motoreta a vrut sa se aprinda ceva dar a tacut malc.. sau n-a vrut nimic de nici un fel dimineata? Daca zici ca bornele sunt bine (stranse bine, nu se misca), e bine de verificat siguranta si cu un aparat de masura, dupa ce schimbi siguranta, sa verifici daca ai vreun scurt intre borne, fara contact pus. Cu contactul pus, ai consumatori si te induce in eroare.

O posibilitate ar fi sa fi uitat pe pozitia de parcare, cu luminile de pozitie aprinse (poate).

 

Incarca bateria si vezi pe urma daca incarca bateria, poate (sper ca nu am dreptate) s-a defectat incarcarea. Pe borne ar trebui sa ai 13-14 V cand e motorul nitel turat. Sub 3500 nici nu incarca.

 

Cat despre bataile de la discuri, din ce am inteles, ar fi o bataie cu totul a discului, deci o descentrare din prindere, o poti rezolva curatand bine janta si spatele discului... iar daca nu merge asa, cu mici distantiere intre disc si janta, pana se indeparteaza fenomenul. Daca bate in schimb la o rotatie brusc, atunci se poate rectifica doar pe strung si asta doar daca bataia este mica, pt ca altfel risti sa subtiezi periculos discul. O parere ar fi sa schimbi discurile intre ele, daca nu se poate altfel. Spor!

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub 3500 nici nu incarca.

Uite despre asta nu stiu ce sa zic. Daca ma iau strict dupa tensiunea masurata la borne la 1200 rot. am 13.8 V la borne iar la 1500 rot. 14.4V,masuratori facute doar cu faza scuta aprinsa.

E adevarat ca nu am masurat curentul care intra in baterie la relanti,ca asta daca e cu minus atunci chiar nu incarca.

Care sunt valorile aaproximative la tine?

Bafta!

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a vrut de nici un fel,de aceea ma gandesc la siguranta principala arsa,nu am avut timp de ea de dimineata ,ma grabeam.

Ideea este ca aseara am oprit frumos din contact,ca de obicei si totul mergea.

Discul este stramb de la jumate in sus ,adica de la nituri si de aceea vreau sa incerc sa indrept.

O idee ar fi sa schimb discurile intre ele dar trebuie cheie serioasa pt suruburile ale,am incercat si nu am reusit sa desfac.Piese am ,un gs intreg mai putin rezervorul care este inutilizabil.

Indiferent ,voi ramane cu o pereche de jante complete daca doreste cineva la preturi mai mici decat se da pe aici,daca ma si ajuta la schimbatul rotilor mai fac o reducere :D

 

Motoreta a vrut sa se aprinda ceva dar a tacut malc.. sau n-a vrut nimic de nici un fel dimineata? Daca zici ca bornele sunt bine (stranse bine, nu se misca), e bine de verificat siguranta si cu un aparat de masura, dupa ce schimbi siguranta, sa verifici daca ai vreun scurt intre borne, fara contact pus. Cu contactul pus, ai consumatori si te induce in eroare.

O posibilitate ar fi sa fi uitat pe pozitia de parcare, cu luminile de pozitie aprinse (poate).

 

Incarca bateria si vezi pe urma daca incarca bateria, poate (sper ca nu am dreptate) s-a defectat incarcarea. Pe borne ar trebui sa ai 13-14 V cand e motorul nitel turat. Sub 3500 nici nu incarca.

 

Cat despre bataile de la discuri, din ce am inteles, ar fi o bataie cu totul a discului, deci o descentrare din prindere, o poti rezolva curatand bine janta si spatele discului... iar daca nu merge asa, cu mici distantiere intre disc si janta, pana se indeparteaza fenomenul. Daca bate in schimb la o rotatie brusc, atunci se poate rectifica doar pe strung si asta doar daca bataia este mica, pt ca altfel risti sa subtiezi periculos discul. O parere ar fi sa schimbi discurile intre ele, daca nu se poate altfel. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a vrut de nici un fel,de aceea ma gandesc la siguranta principala arsa,nu am avut timp de ea de dimineata ,ma grabeam.

Ideea este ca aseara am oprit frumos din contact,ca de obicei si totul mergea.

Discul este stramb de la jumate in sus ,adica de la nituri si de aceea vreau sa incerc sa indrept.

O idee ar fi sa schimb discurile intre ele dar trebuie cheie serioasa pt suruburile ale,am incercat si nu am reusit sa desfac.Piese am ,un gs intreg mai putin rezervorul care este inutilizabil.

Indiferent ,voi ramane cu o pereche de jante complete daca doreste cineva la preturi mai mici decat se da pe aici,daca ma si ajuta la schimbatul rotilor mai fac o reducere :D

Ai mare grija cu suruburile alea de la disc. In mod sigur or sa se rupa in janta cand incerci sa schimbi discul(patit pe pielea mea)Cat despre indreptat discuri la motocicleta...nu cred ca este realizabil.Numai bine si spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasol daca s-au rupt in janta.. eu am desfacut discurile mele de pe fata de 2 ori pana acum si nu au fost probleme (cheie facuta dintr-un olandez, pentru cine cunoaste). Problema care am intalnit-o a fost ca nu sunt prea bune in carne suruburile, iar la desfaceri mai dese/intepeneli, tind sa se strice floarea/interiorul ei de fapt, unde intra cheia.

Eu cam 13.5-14.5 am, din ce imi amintesc.

 

" It should be between 13.5 and 15.5 volts".

http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=38480.0 - modul si valorile de testare(articolul original).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...