Pentarus Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) 1. la ce se folosesc astea: 10050282 (cod Louis)? 2. ce ulei de frana trebuie (un cod Louis)? 3. in afara de acest ulei de furca 10038580 (cod Louis), gasesc unul mai vascos (gen 15W - mi se pare prea moale furca)? Care ar fi codul Louis? model motor: Suzuki GS500E GM51B (an 2002) Editat Mai 2, 2009 de Pentarus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 1. la ce se folosesc astea: 10050282 (cod Louis)? scuze, nu mai pot edita. E cumva garnitura de la capacul filtrului de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Bun!Hai sa trecem la fapte concrete! Nu de alta da' trece sesozonul pana ne miscam si noi un pic... Hai sa propunem fiecare dintre cei interesati o zi, o ora si un loc de intalnire pentru zona Dr.Taberei, Militari, Rahova, Cotroceni, Crangasi. Spre exemplu, eu propun ziua de vineri, ora 19:00, Academia Militara. Argumente: vineri, pentru ca putem stabili de comun acord iesirile pentru week-end.Ora zic eu ca este ok, astfel incat sa putem ajunge in timp util la intalnire dupa ce iesim de la munca.Oricum ziua se va mari, se va intuneca in jur de 21:00, deci e timp suficient de barfa si planuri de week-end. Zona propusa mai sus nu limiteaza accesul celorlalti posesorilor de GS din alte zone ale Bucurestiului.Sunt bineveniti toti cei care doresc sa participe la aceste intalniri. Dude hai cu totii si gata Am mai facut adunari din astea cum 2 ani, a fost frumos. Am fost si la mare cu cortul cu niste gs-isti din Constanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 1. la ce se folosesc astea: 10050282 (cod Louis)? 2. ce ulei de frana trebuie (un cod Louis)? 3. in afara de acest ulei de furca 10038580 (cod Louis), gasesc unul mai vascos (gen 15W - mi se pare prea moale furca)? Care ar fi codul Louis? model motor: Suzuki GS500E GM51B (an 2002) 1) este o-ring-ul de la filtrul de ulei (garnitura..) 2) banuiesc ca e vorba despre lichidul de frana - DOT4 pentru moto - nu cred ca are o foarte mare importanta marca. gasesti si pe la noi.. 250 ml sunt suficienti (daca vrei de pe louis: 10038222 - Castrol) 3) aici nu mai stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Hai sa propunem fiecare dintre cei interesati o zi, o ora si un loc de intalnire pentru zona Dr.Taberei, Militari, Rahova, Cotroceni, Crangasi.Spre exemplu, eu propun ziua de vineri, ora 19:00, Academia Militara. Argumente: vineri, pentru ca putem stabili de comun acord iesirile pentru week-end.Ora zic eu ca este ok, astfel incat sa putem ajunge in timp util la intalnire dupa ce iesim de la munca.Oricum ziua se va mari, se va intuneca in jur de 21:00, deci e timp suficient de barfa si planuri de week-end. Mie imi convine dar ar trebuii verificat daca se mai intalneste cineva in ziua/ora aia, stiu ca mai se fac adunari la Academia militara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 cine ma ajuta si pe mine va rog...??/ se futu suzi ... nu-mi merge pistonul din stanga...bujie noua, carburatoru curatat/reglat, da scanteie buna....si totusi nu merge ii da prea multa benzina si il ineaca.... daca stie cineva ce ar putea sa fie, sau daca a mai patit cineva...as aprecia mult daca m-ati ajuta... multumesc anticipat...asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 cine ma ajuta si pe mine va rog...??/ se f*** suzi ... nu-mi merge pistonul din stanga...bujie noua, carburatoru curatat/reglat, da scanteie buna....si totusi nu merge ii da prea multa benzina si il ineaca.... daca stie cineva ce ar putea sa fie, sau daca a mai patit cineva...as aprecia mult daca m-ati ajuta... multumesc anticipat...asfalt uscat Problema e din carburator,desi spui ca sunt reglate.Benzina este dozata in functie de nivelul plutitorului:daca nivelul este mai sus decat normal,benzina este prea multa si bujiile sunt umede,daca benzina este sub nivelul normal,bujiile sunt uscate,dar motorul nu are putere.Eu zic sa verifici tu nivelul de benzina,si sa te gandesti daca ar mai fi necesara o reglare a carburatoarelor.Nu e greu,o poti face si tu.Incearca aici http://gstwin.com/float_height_check.htm ,e o metoda foarte simpla de verificare a lor,in functie de care iti dai seama de situatia carburatoarelor. RIDE SAFE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Problema e din carburator,desi spui ca sunt reglate.Benzina este dozata in functie de nivelul plutitorului:daca nivelul este mai sus decat normal,benzina este prea multa si bujiile sunt umede,daca benzina este sub nivelul normal,bujiile sunt uscate,dar motorul nu are putere.Eu zic sa verifici tu nivelul de benzina,si sa te gandesti daca ar mai fi necesara o reglare a carburatoarelor.Nu e greu,o poti face si tu.Incearca aici http://gstwin.com/float_height_check.htm ,e o metoda foarte simpla de verificare a lor,in functie de care iti dai seama de situatia carburatoarelor. RIDE SAFE ! chiar am umblat si al plutitoare...si la carburatorul ala, i-am ridicat cuiul pontou sa inchida cat de mult...si tot ase.... o sa ma uit si pe site-ul ce mi l-ai lasat acolo, poate aflu ceva...oricum mersi mult.... asphalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristydan11 Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 chiar am umblat si al plutitoare...si la carburatorul ala, i-am ridicat cuiul pontou sa inchida cat de mult...si tot ase....o sa ma uit si pe site-ul ce mi l-ai lasat acolo, poate aflu ceva...oricum mersi mult.... asphalt uscat Exista o posibilitate sa nu fie din nivelul plutitorului ci sa fie uzat o-ring-ul de la cuiul ponton,care lasa sa curga benzina intr-o veselie.Eu asa am avut.Am reglat carburatoarele si tot aveam probleme cu bujii umede.Am mai desfacut odata si am vazut ca nu inchide cuiul ponton deloc.L-am scos afara si am vazut ca are un joc destul de mare;am pus niste fir de teflon peste acest o-ring,am verificat daca mai lasa benzina si le-am montat la loc.De atunci n-am mai avut probeleme cu carburatoarele.Din cate spui tu,tind sa cred ca aceasta e problema si la tine.Noroc si spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Exista o posibilitate sa nu fie din nivelul plutitorului ci sa fie uzat o-ring-ul de la cuiul ponton,care lasa sa curga benzina intr-o veselie.Eu asa am avut.Am reglat carburatoarele si tot aveam probleme cu bujii umede.Am mai desfacut odata si am vazut ca nu inchide cuiul ponton deloc.L-am scos afara si am vazut ca are un joc destul de mare;am pus niste fir de teflon peste acest o-ring,am verificat daca mai lasa benzina si le-am montat la loc.De atunci n-am mai avut probeleme cu carburatoarele.Din cate spui tu,tind sa cred ca aceasta e problema si la tine.Noroc si spor la treaba! mersi mult, o sa iau in considerare si varianta asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 1) este o-ring-ul de la filtrul de ulei (garnitura..)2) banuiesc ca e vorba despre lichidul de frana - DOT4 pentru moto - nu cred ca are o foarte mare importanta marca. gasesti si pe la noi.. 250 ml sunt suficienti (daca vrei de pe louis: 10038222 - Castrol) 3) aici nu mai stiu Nu stiu daca se poate mai vascos cred ca sunt la fel. Poti intari rigiditatea suspensiei prin cele 2 suruburi din capatul telescoapelor. si mie mi-e cam moale dar asa se mai poate incari cat de cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Eu sunt din Crangasi. Ma "acceptati" si pe mine? deci, cat te-a costat? am si eu nevoie de o astfel de revizie + schimbat uleiul Nu pun pe net (daca voiau puneau ei preturile singuri pe site-ul lor). Ai PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Buna. Tre' sa imi fac schimbul de ulei si nu prea stiu ce ulei sa pun avand in vedere ca sunt atatea marci si tipuri. Probabil ca s-a mai scris despre asta in acest topic dar sincer nu am timp sa stau sa citesc zeci de pagini ca sa gasesc un eventual raspuns. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Buna. Tre' sa imi fac schimbul de ulei si nu prea stiu ce ulei sa pun avand in vedere ca sunt atatea marci si tipuri. Probabil ca s-a mai scris despre asta in acest topic dar sincer nu am timp sa stau sa citesc zeci de pagini ca sa gasesc un eventual raspuns. ms Salut, Pentru orice sezon: 10W40, iar ca marca - Motul este momentan ridicata in slavi . 4 litri din cel mai ieftin (10W40 - 5100) sunt pe la 140 ron. Daca ai un stil agresiv constant si tii motorul in turatii mari, un 10W40 - 7100 ar fi mai ok (e ceva mai scump totusi). Mai este un detaliu de care poti sa tii cont: vara pentru caldura din Bucuresti mi-a tot fost recomandat 15W50 (mai sunt cativa colegi de breasla pe aici care recomanda acelasi lucru). E mai vascos si face fata la temperaturi mari. Eu am pus din acesta si sunt foarte multumit. Singura chestie e ca, inainte sa pleci la drum, trebuie sa il lasi cu 1-2 min in plus sa se incalzeasca uleiul. Daca esti de prin Drumul Taberei, este un user pe forum care aduce ulei la preturi bune: @lipton. Editat Mai 4, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Buna. Tre' sa imi fac schimbul de ulei si nu prea stiu ce ulei sa pun avand in vedere ca sunt atatea marci si tipuri. Probabil ca s-a mai scris despre asta in acest topic dar sincer nu am timp sa stau sa citesc zeci de pagini ca sa gasesc un eventual raspuns. ms clar cel mai bun e motul 10w40 7100[dar e si cel mai scump]eu ii pun saptamana asta tot un motul dar 5100 ca deh e criza si asta e mai ieftin dar foarte bun pentru suzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 ms de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 ms de ajutor pt nimic .dar totusi ar trebuii sa stii ca mai sunt si alte tipuri de ulei.eu azi am fost aproape sa imi iau un repsol.dar tot motul e mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Vi s-a intamplat ca dupa o plimbare de 1 mai, muncitoreasca, prin bucuresti..vreo 19 km ..sa se tureze motorul necontrolat? Adica eu o las la relanti si motorul se accelereaza singur..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Vi s-a intamplat ca dupa o plimbare de 1 mai, muncitoreasca, prin bucuresti..vreo 19 km ..sa se tureze motorul necontrolat? Adica eu o las la relanti si motorul se accelereaza singur..? Mi s-a intamplat mie mah, acu' vre-o 2 ani. Cred ca se agatase cablul de la acceleratie sau cablul de la soc. Si-a revenit singur... dupa cateva momente. Hai noroc, apropos, long time no see! Craniutza ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 clar cel mai bun e motul 10w40 7100[dar e si cel mai scump]eu ii pun saptamana asta tot un motul dar 5100 ca deh e criza si asta e mai ieftin dar foarte bun pentru suzi cel mai scump e 300v, un fel de 7100 dar aditivat, si costa pe la 250 de lei bidonul de 4 litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Eu am pus Motul 5100. Ce nu înțeleg eu, este de ce ziceți voi de 3 litri și ceva. La mine scrie clar 2,6 litri. Motoreta e din 2004. Editat Mai 4, 2009 de ovidiusecu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Eu am pus Motul 5100.Ce nu înțeleg eu, este de ce ziceți voi de 3 litri și ceva. La mine scrie clar 2,6 litri. Motoreta e din 2004. Tot din 2004, mi-a luat 3,2 litri la schimb. Cam atat intra in mod normal daca inlocuiesti si filtrul de ulei (mai suge si ala ceva). Si ar mai fi o chestie: daca faci schimbul la rece, e posibil sa nu se scurga tot. Cel mai bine e sa se schimbe la cald (nu prea cald ca te arzi ). Editat Mai 4, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Eu nu mă bag să schimb uleiul. Am fost la MotorTeam care sunt și dealer Suzuki. Unde merg acum, tot atât ulei mi-a băgat. Poate ăștia nu știu despre ce e vorba, dar cel de la MotorTeam sigur știa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Eu nu mă bag să schimb uleiul. Am fost la MotorTeam care sunt și dealer Suzuki. Asa ziceam si eu la inceput , mi se parea prea complicat si dadeam banii aiurea pentru operatia asta. Adevarul e ca schimbarea uleiului este super simpla, mai ales daca prima data ai pe cineva sa iti arate. Cu ocazia asta ii multumesc lui Andu! Unde merg acum, tot atât ulei mi-a băgat. Poate ăștia nu știu despre ce e vorba, dar cel de la MotorTeam sigur știa... mda, partea cu stiutul este discutabila. Vezi ca la MotorTeam iti baga ulei Ipone de care au ei (asta in cazul in care nu te-ai dus tu cu Motul dupa tine). Si mai e o chestie, daca nu stai sa ii supraveghezi, nu poti sa ai nici o certitudine. Parerea mea e ca sunt unele operatii la care chiar nu merita sa platesti pe altul sa ti le faca. Editat Mai 4, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Schimbul de ulei se face foarte repede si destul de simplu,trebuie sa fii atent in special la suruburi. Eu am bagat acum 3 litri de ulei(+filtru) Fuchs silkolene 15w50 ,se simte altfel,nu mai este la fel de zgomotos. Daca vrea cineva sa incerce un schimb ,ajut cu mare placere ,am eu loc unde sa facem treba asta. Editat Mai 5, 2009 de pantera002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.