dragos11 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Pai astia de care zici tu au luat in calcul probabil 4-5 ore de manopera.La auto manopera e in jur de 60 de lei pe ora la service de colt de strada,la moto conform celor 100 E rezulta undeva la 1 milion/ora.Daca service-ul e in genul celor care iti fac revizia la motor in 5 zile,dar nu schimba filtrul de ulei/aer,lichid de frana,nu aerisesc instalatia de racire,etc dar te taxeaza pentru ele...atunci mai bine mergi asa.LE:datele tale la profil?macar localitatea Sunt din Targoviste . Ideea e ca nimeni nu stie(sau nu vrea pt ca ar fi prea ieftin ) sa schimbe acel lant fara sa faca motorul bucati desi sunt convins ca se poate si altfel (eu am mai schimbat la alta moto un lant si nu am desfacut tot motorul dar lantul avea o za care se putea desface ). Cu toti cu care am vb au spus ca trebuie sa desfaca motorul ca sa bage lantul de distributie de aici rezulta si timpul mare de lucru si costurile foarte mari din punctul meu de vadere (trebuie garnituri si alte chestii) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 La motoarele noastre lanturile de distributie sunt intregi si nu pot fi bagate altfel decat prin desfacerea motorului.Tu esti sigur ca acel lant trebuie schimbat?E munca de 1-2 ore pentru verificarea integritatii lui.Daca vrei te ajut cu verificarea lui,dar nu ma bag sa-l schimb. Daca esti interesat cauta-ma pe mess andu_wasup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) Sunt din Targoviste . Ideea e ca nimeni nu stie(sau nu vrea pt ca ar fi prea ieftin ) sa schimbe acel lant fara sa faca motorul bucati desi sunt convins ca se poate si altfel (eu am mai schimbat la alta moto un lant si nu am desfacut tot motorul dar lantul avea o za care se putea desface ). Cu toti cu care am vb au spus ca trebuie sa desfaca motorul ca sa bage lantul de distributie de aici rezulta si timpul mare de lucru si costurile foarte mari din punctul meu de vadere (trebuie garnituri si alte chestii) . Ca sa poti sa schimbi lantul de distributie vechi cu bucla inchisa cu altul la fel, nu ai alta sansa fara sa faci motorul bucati. Daca schimbi cu unul cu za de inchidere, se poate desface lantul vechi, cat timp este pe motor (prin scoaterea unui nit sau taierea lui pur si simplu), se leaga za-ua de legatura intre lantul vechi si cel nou, se trage lantul vechi care il antreneaza pe cel nou dupa el.. Cand ai ramas doar cu lantul nou in motor, iei za-ua de inchidere si il inchizi. Inspectezi totul de multe ori, pui distributia la punct, capacul cu garnitura noua si gata. DOAR O IDEE! (eu asa as face pe motorul meu - din ce am vazut, lanturile noi de distributie sunt cu za de inchidere, deci ar fi realizabil - CMM GD120 300 RON). Locul unde l-am vazut, pe PM daca intereseaza pe cineva Ca sa poti verifica lantul, ai nevoie de un subler, pentru a masura intre un anumit numar de zale, distanta. Acea distanta iti va zice in ce stare este lantul tau cel mai repede. Alte metode nu cunosc. Totusi inclin sa cred ca e posibil sa ai vreo problema la intinzatorul de lant sau chiar la patine. Sper ca s-au verificat deja astea doua Editat Aprilie 22, 2009 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Referitor la jocul la supape, reglaj, schimbare, etc... Problemele sunt 2 : sa ai o lera care sa masoare intre 0,04-0,08 (mi-am luat de pe Louis cu 4 E), din sutime in sutime.. plus ceva peste; numarul 2 o reprezinta ca dupa ce ai masurat jocul si ai nevoie de alte pastile, esti nevoit sa le comanzi si sa reasamblezi moto pana cand iti vin. Cam asta a fost concluzia mea dupa ce am tras linie, cand am avut nevoie la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Ca sa poti sa schimbi lantul de distributie vechi cu bucla inchisa cu altul la fel, nu ai alta sansa fara sa faci motorul bucati. Daca schimbi cu unul cu za de inchidere, se poate desface lantul vechi, cat timp este pe motor (prin scoaterea unui nit sau taierea lui pur si simplu), se leaga za-ua de legatura intre lantul vechi si cel nou, se trage lantul vechi care il antreneaza pe cel nou dupa el.. Cand ai ramas doar cu lantul nou in motor, iei za-ua de inchidere si il inchizi. Inspectezi totul de multe ori, pui distributia la punct, capacul cu garnitura noua si gata. DOAR O IDEE! (eu asa as face pe motorul meu - din ce am vazut, lanturile noi de distributie sunt cu za de inchidere, deci ar fi realizabil - CMM GD120 300 RON). Locul unde l-am vazut, pe PM daca intereseaza pe cineva Ca sa poti verifica lantul, ai nevoie de un subler, pentru a masura intre un anumit numar de zale, distanta. Acea distanta iti va zice in ce stare este lantul tau cel mai repede. Alte metode nu cunosc. Totusi inclin sa cred ca e posibil sa ai vreo problema la intinzatorul de lant sau chiar la patine. Sper ca s-au verificat deja astea doua Cel mai simplu vezi in ce stare este dand jos capacul de la chiulasa si cel de pe partea unde este aprinderea pui la punct senzorul de jos si vezi cum se aliniaza semnele de pe axele cu came . In mod normal trebuie sa fie paralele cu marginea de la chiulasa si pe aceeasi linie ele (am putina experienta in chestiile astea pentru ca nu desfac prima data asa ceva si daca nu respecti modul de aliniere al axelor cu came (am patit-o)nu porneste(daca e un dinte mai in spate) sau lovesc supapele in pistoane(un dinte mai in fata ). Din pacate la mine daca cea din fata se aliniaza cat de cat cea de la evacuare e cam mult ridicata desi se respecta numarul de zale intre ele (metoda luata din manualul de reparatii ). Oricum dupa 20 de ani si daca sta pe loc tot se intinde lantul ala . Legat de lant stiu ca nu se poate daca vrei sa il bagi intreg dar nici nu cred ca nu se gasesc lanturi care sa se poate desface . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Am revenit cu pozele promise in legatura cu sistemul de ungere. Am folosit asa:recipient 200 ml, 1.5 m furtun acvariu, 2 robineti pentru acvariu,2 mine de pix groase(de la pixurile cu gel de 1 leu bucata),1 mina de pix subtire. Prima poza:recipientul deja umplut cu ulei T90 de transmisie-ulei ordinar de 8 lei litrul pentru transmisie dacia 1310,l-am folosit pe asta pentru ca nu are aditivi si alte chestii in el si pentru ca praful se lipeste mai greu.Prin capacul verde trec 2 furtune,unul pentru aerisire,care se opreste imediat sub capac si unul pentru ulei care coboara pana in fundul sticlutei. Circuitul furtunului este cam asa:din spate,de sub sa(aici este montat recipientul) furtunul merge pe langa aparatoarea de noroi a rotii(nu stiu exact cum se cheama zona asta,dar ati inteles voi) si ajunge in zona robinetului de benzina.Aici am intercalat cei 2 robineti pe furtun.Primul(cel din dreapta in poza 3) este de reglaj(reglat la 1 picatura/40 secunde),iar cel de-al 2-lea este pentru inchis/deschis. In continuare furtunul trece pe sub filtrul de aer si coboara pe langa blocul motor catre bascula spate(poza 4). In poza 5 se vede trecerea furtunului prin cele 2 gauri de scurgere ale apei din bascula. Si ultima cu ungerea efectiva.Taierea minei de pix in locul unde atinge pinionul trebuie sa fie la 45 de grade(gen ac de seringa) cu zona pe unde curge uleiul catre inafara(se elimina astfel riscul infundarii).Locul unde mina de pix atinge pinionul este bine sa fie situat ca directie intre orele 5-7(eu l-am pus apoximativ catre ora 7). Functionare optima:5 minute la 200-300 de km pe asfalt. Cam asta ar fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) Am revenit cu pozele promise in legatura cu sistemul de ungere.Am folosit asa:recipient 200 ml, 1.5 m furtun acvariu, 2 robineti pentru acvariu,2 mine de pix groase(de la pixurile cu gel de 1 leu bucata),1 mina de pix subtire. Prima poza:recipientul deja umplut cu ulei T90 de transmisie-ulei ordinar de 8 lei litrul pentru transmisie dacia 1310,l-am folosit pe asta pentru ca nu are aditivi si alte chestii in el si pentru ca praful se lipeste mai greu.Prin capacul verde trec 2 furtune,unul pentru aerisire,care se opreste imediat sub capac si unul pentru ulei care coboara pana in fundul sticlutei. Circuitul furtunului este cam asa:din spate,de sub sa(aici este montat recipientul) furtunul merge pe langa aparatoarea de noroi a rotii(nu stiu exact cum se cheama zona asta,dar ati inteles voi) si ajunge in zona robinetului de benzina.Aici am intercalat cei 2 robineti pe furtun.Primul(cel din dreapta in poza 3) este de reglaj(reglat la 1 picatura/40 secunde),iar cel de-al 2-lea este pentru inchis/deschis. In continuare furtunul trece pe sub filtrul de aer si coboara pe langa blocul motor catre bascula spate(poza 4). In poza 5 se vede trecerea furtunului prin cele 2 gauri de scurgere ale apei din bascula. Si ultima cu ungerea efectiva.Taierea minei de pix in locul unde atinge pinionul trebuie sa fie la 45 de grade(gen ac de seringa) cu zona pe unde curge uleiul catre inafara(se elimina astfel riscul infundarii).Locul unde mina de pix atinge pinionul este bine sa fie situat ca directie intre orele 5-7(eu l-am pus apoximativ catre ora 7). Functionare optima:5 minute la 200-300 de km pe asfalt. Cam asta ar fi. de unde ai gasit robineti de acvariu?[presupun ca is din aia de aer?asa am mai auzit la cineva]si ma gandeam ca in loc de al 2 lea robinet care la tine inchide instalatia sa bag o pompa vacumatica sau asa ceva [se gaseste la supernova {parca}si am mai vazut su la dacia papuc din aia mai noua ,din cate am inteles la masina se foloseste pt a trage vaporii de benzina din revervor parca.si nu e o probelema daca prin valva trece ulei .valva care o sa fie conectata la [ma gandeam eu ] stop sau far sa porneasca numai atunci cand o sa pornesc motorul. Acum mai am o intrebare: ce ulei se mai poate pune in furca in afara de ala special?am inteles ca ceva ulei de transmisie.a incercat cineva ,e bun ,e rau ,afecteaza cumva motocicleta ,mersul pe ea?ms si astept pareri Editat Aprilie 23, 2009 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) valva care o sa fie conectata la [ma gandeam eu ] stop sau far sa porneasca numai atunci cand o sa pornesc motorul. Acum mai am o intrebare: ce ulei se mai poate pune in furca in afara de ala special?am inteles ca ceva ulei de transmisie.a incercat cineva ,e bun ,e rau ,afecteaza cumva motocicleta ,mersul pe ea?ms si astept pareri Da,sunt robineti de aer pentru acvariu pe care ii gasesti la magazinele cu specific...acvaristic. Se pare ca mi-am batut gura degeaba explicand ca nu merge sa lasi pornita instalatia de ungere tot timpul,pentru ca umpli anvelopa de ulei.Trebuie o dozare perfecta pe care nu o obtii decat electronic.Asta este diferenta dintre astea facute asa de amuzament si cele de la scottoil. Auzi dar uleiul de furca nu-ti mai place? Scrie foarte clar 10W/15W pentru furca.Cele de transmisie sunt 80,90 deci foarte groase. Singurele care se apropie de cerintele de furca sunt cele de servo-directie,insa si astea au aditivi,vrajeli,prostii,la fel ca cele de motor. Editat Aprilie 23, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Da,sunt robineti de aer pentru acvariu pe care ii gasesti la magazinele cu specific...acvaristic.Se pare ca mi-am batut gura degeaba explicand ca nu merge sa lasi pornita instalatia de ungere tot timpul,pentru ca umpli anvelopa de ulei.Trebuie o dozare perfecta pe care nu o obtii decat electronic.Asta este diferenta dintre astea facute asa de amuzament si cele de la scottoil. Auzi dar uleiul de furca nu-ti mai place? Scrie foarte clar 10W/15W pentru furca.Cele de transmisie sunt 80,90 deci foarte groase. Singurele care se apropie de cerintele de furca sunt cele de servo-directie,insa si astea au aditivi,vrajeli,prostii,la fel ca cele de motor. pai tocmai asta e ideea pompa aia de care zic eu inchide si deschide instalatia de fiecare data cand pui sau iei contactul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Pentru cine mai vrea sa schimbe lantul de distributie la gs incercati si aici www.romimoto-piese.ro . Este din Cluj iar lantul este adus intre 7 si 10 zile . Transportul este in jur de 20 de lei indiferent de locatie in Romania . NU este suzuki original este D.I.D si surpriza este cu za de imbinare adica nu mai trebuie sa desfaci tot motorul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 cred ca il stiu pe tip cu site-ul asta Aduce de pe louis abs. orice si intr-o vreme era fara comision probabil si acum. platesti doar curieratul pana la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) Stiu ca sunt/suna oribil de Off-Topic, dar am o intrebare(bine macar ca asta are legatura cat de cat cu motociclismul, cred... ):participa careva dintre voi sambata 25.04.2009 la mitingul asta? Ma gandeam ca poate ne adunam cativa cu GS-uri!Mai schimbam o vorba, ne cunoastem cat de cat mai indeaproape, poate iesim undeva impreuna dupa miting... Asfalt ca pe Amkart! Editat Aprilie 23, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Salutare tuturor! Are cineva de vanzare o aripa pentru roata din fata, pentru GS, desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Stiu ca sunt/suna oribil de Off-Topic, dar am o intrebare(bine macar ca asta are legatura cat de cat cu motociclismul, cred... ):participa careva dintre voi sambata 25.04.2009 la mitingul asta? Ma gandeam ca poate ne adunam cativa cu GS-uri!Mai schimbam o vorba, ne cunoastem cat de cat mai indeaproape, poate iesim undeva impreuna dupa miting... Asfalt ca pe Amkart! Prezent ! Si la miting, si la plimbarea de dupa ! Ne vedem acolo, sper in numar cat mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Salutare tuturor!Are cineva de vanzare o aripa pentru roata din fata, pentru GS, desigur. Da am eu una de la fostul GS500 pe care l-am dezmembrat. Este in conditie f buna. Mai am si alte piese in general carene si partea din spate. Semnalele, bordul, motorul cu totul, furca fata, s-au dat deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
konievic Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Imi puteti spune si mie cat ulei trebe sa bag in telescoapele de pe fata ?? thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Imi puteti spune si mie cat ulei trebe sa bag in telescoapele de pe fata ?? thx 385ml, +-5 ml scrie la manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 @piratul manerul de pasager il mai ai? capetele de ghidon (daca e varianta sportiva) merci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 @piratul manerul de pasager il mai ai? capetele de ghidon (daca e varianta sportiva) merci, Daca nu gasesti la el, maner pt pasager am eu......aici: /index.php?showtopic=343556 Dati-mi voie sa ma laud cu ultimul accesoriu ce l-am facut pt gesy.......un suport pt camera video/aparat foto Si un filmulet cu gesy in actiune ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Si un filmulet cu gesy in actiune ..... Vad ca sistemul facut de tine e destul de stabil,asta fiind problema numarul 1.Am incercat si eu sa fac unul,prins aproximativ la fel insa ma incurca cand am de carat bagaje pe rezervor. Pe de alta parte chestia cu camera si inca 2-3 prieteni e cea mai proasta chestie pe care o poti face intrucat te trage ata sa-i dai.Ai vazut si tu ce ai patit cu iesirea pe contrasens,masini din fata etc. PS:LA 4000 rot/min nu ai suficienta putere,efect giroscopic,etc cat sa te poti lasa si sa iei o curba corect.Incearca sa fii pe curba undeva la 6000-7000 si fara atatea frane. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Suportul in varianta din poza nu vibreaza deloc.....adica chiar cat vibreaza rezervorul. In filmutetul din link nu avea intarirea aceea de pe diagonala. L-am montat sa raman cu amintiri de pe unde merge cu mobra.....si dintr-o chestie asa de moment..... Si recunosc, mai am mult pana sa stiu cat o uitat in 30 feb rossini sau cum il cheama pe ala de la F1 P.S - cum se face verificarea corecta a nivelului de ulei la gesy? Cu joja infiletata sau "rezemata" ? .Pe cricul cetral, pe picior sau " pe roti" . Ms. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Pe cricul central cu joja infiletata...preferabil dupa ce ai mers cu ea (uleiul este mai putin vascos) insa sa o lasi un pic sa se lase uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Pe cricul central cu joja infiletata...preferabil dupa ce ai mers cu ea (uleiul este mai putin vascos) insa sa o lasi un pic sa se lase uleiul ca tot veni vorba de ulei cat incape la un schimb de ulei + filtru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 (editat) Pe cricul central cu joja infiletata...preferabil dupa ce ai mers cu ea (uleiul este mai putin vascos) insa sa o lasi un pic sa se lase uleiul 1. nu ai gs500 deci ai gresit motoru si 2. de ce vb prostii? Nivelul se verifica cu mobra pe roti in pozitie verticala fara sa infiletezi joja iar la un schimb de ulei+filtru iti trebuie ~2900ml Editat Aprilie 25, 2009 de KTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pentarus Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Da am eu una de la fostul GS500 pe care l-am dezmembrat. Este in conditie f buna. Mai am si alte piese in general carene si partea din spate. Semnalele, bordul, motorul cu totul, furca fata, s-au dat deja. capete de ghidon si maneta frana argintie mai ai cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.