COLUMBO Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Nu ma prea pricep la pertea electrica si am urmatoarea dilema: cat pot sa suprasolicit instalatia electrica cu alti consumatori? (de exemplu un proiector de 55 w merge montat fara sa stric ceva? dar doua?) Alternatorul de GS produce 235W/8000rpm. Poti monta un proiector fara sa strici nimic, important este la ce turatie folosesti motorul pentru ca altfel o sa mergi mai mult pe baterie si in scurt timp o sa o descarci complet. Cu doua proiectoare ai fi la limita zic eu, iar probabil daca ai comuta si faza lunga sigur ai arde siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangeorzanpaul Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Salutare la toata lumea. Am citit acum ceva vreme pe forum ca s-ar organiza o intrunire de GS(plimbare) pe Transfagarasan. Stie careva ceva detalii. Se mai face?Cand ? si asa mai departe. Asfalt uscat si atentie la neatentia celorlalti. BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Alternatorul de GS produce 235W/8000rpm. Poti monta un proiector fara sa strici nimic, important este la ce turatie folosesti motorul pentru ca altfel o sa mergi mai mult pe baterie si in scurt timp o sa o descarci complet. Cu doua proiectoare ai fi la limita zic eu, iar probabil daca ai comuta si faza lunga sigur ai arde siguranta. Senchiu foarte tare pentru informatie. Si eu inclinam pentru solutia cu doar un proiector. Din pacate farul meu are personalitate proprie si se incapataneaza sa lumineze in mintile lui...Am mai redus din consumul normal inlocuind cateva becuri cu leduri (vorbesc aici de becul de pozitiedin far, becurile de la ceasuri si martorii luminosi din bord) Intentionez sa pun si un stop de frana eventual si semnalizatoare tot cu leduri. Probabil o sa fie suficient pentru un proiector care sa functioneze in paralel ori cu faza scurta(care foloseste un bec de 55W) ori cu faza lunga (tot 55W) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 multumesc pt ideea cu benzina cursa din mobra. ink o dilema. in frana de motor motocicleta nu decelereaza constant, la relanti cam vibreaza (palpaie shi becurile de la vitezometru), iar turometru se cam joaca intre 900 rot/min shi 1500 rot/min, penduleaza asha rapid, cam ca la o dacie 1310 din 96. trebuie sa-mi fac o sincronizare a carburatoarelor? cam cat m-ar costa? unde ash putea sa fac asta? daca nu fac sincronizarea asta risc ceva mai serios? sau doar o vibratzie enervanta sub mine. astept sugestii, si va multumesc pt ca ma suportatzi ( sunt nou in domeniu shi trbuie sa invatz) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 (editat) iar turometru se cam joaca intre 900 rot/min shi 1500 rot/min, penduleaza asha rapid, cam ca la o dacie 1310 din 96. trebuie sa-mi fac o sincronizare a carburatoarelor? cam cat m-ar costa? unde ash putea sa fac asta? daca nu fac sincronizarea asta risc ceva mai serios? sau doar o vibratzie enervanta sub mine. -vibratii ai abia pe la 5000 ture in sus cu GS-ul. -sincronizare+curatare carb poti face in bucuresti la "florin-v", el zice 150ron. -turatie instabila dupa ce s-a incalzit, poate fi de la alimentare/carburatie, nu strica o revizie. + schimbare bujii. nu risti nimic daca mergi asa, doar ca e deranjant, si consumi aiurea benzina. un test compresie nu ar strica. Editat Martie 16, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 care dintre noi este aici /index.php?showtopic=639827 B-190-RUN GS rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Salutare la toata lumea.Am citit acum ceva vreme pe forum ca s-ar organiza o intrunire de GS(plimbare) pe Transfagarasan. Stie careva ceva detalii. Se mai face?Cand ? si asa mai departe. Asfalt uscat si atentie la neatentia celorlalti. BAFTA Salut! Eu am aruncat ideea, astept propuneri pentru data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Salut! Eu am aruncat ideea, astept propuneri pentru data. Si eu as fi incantat de o asemenea intalnire...doar ca avand un bebe mic sa vad daca o sa ma pot "invoi" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 de plictiseala, mi-am "tunat" unitatea calculatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 vine vara bine-mi pare... dar eu de unde cumpar ulei si filtru pentru GSica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) de exemplu poti comanda prin romimotopiese ce mai ai nevoie. filtru aici. sau kronaumoto. Ulei, 10W40 moto 4T, ce ai tu chef. D-ala gasesti la benzinarii, sau poti comanda. aduc orice pe louis.de, ajung prin posta/curier la tine. mai usor de atat nu se poate. persoane/firme care fac treburi d-astea gasesti destule. Editat Martie 18, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 de exemplu poti comanda prin romimotopiese ce mai ai nevoie. filtru aici. sau kronaumoto.Ulei, 10W40 moto 4T, ce ai tu chef. D-ala gasesti la benzinarii, sau poti comanda. aduc orice pe louis.de, ajung prin posta/curier la tine. mai usor de atat nu se poate. persoane/firme care fac treburi d-astea gasesti destule. multumesc pentru raspunsuri am pus intrebarea nu pentru ca mi ar fi greu sa dau un serch pe google .. acum doi ani am cumparat uleiul de la un baiat din giulesti.. prefer sa cumpar de la alti motociclisti decat de la magazin unde adaosul nu este intotdeuna justificat. Mesaj completat In ideea in care aveti putin timp sa mi raspundeti nu reusesc sa-mi pornesc motocicleta: se da: -motocicleta nu a mai fost pornita din septembrie 2010. -incarcat bateria la redresor de sambata pana duminica -am dat la automat pana am consumat bateria - aprox 5min in reprize -am desfacut bujiile, sters, curatat - in afara de putina benzina pe ele nu am observat nimic special. se cere: - cum imi pornesc motocicleta se intelege ca o sa incarc iar bateria pentru weekendul viitor. Astept cu interes ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 pune-i robinetul de benzina pe PRI inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 pune-i robinetul de benzina pe PRI inainte si agita putin motoreta...asteapta 1-2 minute, trage socul la max, fara acceleratie, apoi o sa porneasca la maxim a 3-a cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 multumesc de sfaturi .. o sa le incerc pe toate, sper sa porneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 vine vara bine-mi pare... dar eu de unde cumpar ulei si filtru pentru GSica? Motul 5100 10W40 cu filtru si manopera inclusa 150 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Motul 5100 10W40 cu filtru si manopera inclusa 150 lei de manopera nu am nevoie ca fac schimbul singur am gasit o oferta la mymoto filtru 18 ron si ulei Motul 5100 10W40 3l 90ron sau 4l 100ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 k sa skimb filtru de ulei la al meu gs 500 am nevoie neaaparat de o keie de filtru? sau pot cu o alta keie, surubelntiza etc ? multumesc, nu am keie, shi dak ar avea cineva kef sa ma ajute cu asta, dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TenYe Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Salutare, vinde cineva sau stiti pe cineva care vinde bord si far de gs500f din 95' ? pe forum am tot cautat totul era vandut sau tzapari care tot zic ca trimit colet si dupaia nu mai raspund la telefon. ms mult si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 k sa skimb filtru de ulei la al meu gs 500 am nevoie neaaparat de o keie de filtru? sau pot cu o alta keie, surubelntiza etc ? multumesc, nu am keie, shi dak ar avea cineva kef sa ma ajute cu asta, dau o bere Nu ai nevoie de cheie pentru filtru, pentru k GS-ul are filtrul intern, ai nevoie de o cheie tubulara de 10. Cand desfaci capacul este bine sa schimbi si O-ringul de cauciuc. P.S. Fi atent cum strangi cele trei suruburi cand pui capacul, nu le forta foarte tare pentru ca risti sa le rupi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 SALUT' a montat cineva crashbar cu prindere in trei puncte fara aj. mecanicului?......se poate sau risc sa fac una nefacuta?.....multumesc! SPOR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 salut, ms pt sfaturi, am skimbat uleiu shi filtru, cu atentzie dar cu peripetzii : gen bushonul de la ulei mergea in gol. ( moto este abea akizitzionata shi se pare k inainte a lucrat la ea un babalau care i-a stricat filetul sau io shtiu). tot pe acolo cred k-mi picura nishte ulei asha, sa zicem o picatura 2 pe ora. se vede a 2-a zi sub ea. n-am mai scos bushonul de frica sa nu-l mai pot baga inapoi, am scos uleiul prin orificiul de la filtru pornind motorul pt foarte putzina vreme. erau nsihte urme de silicon pe bushon. acum intrebare este : se poate reparata asha ceva? o buchsaraie, sau ceva de genu? shtie cineva pe careva care face asha ceva? sau ma apuc shi shi dau cu silicon pana unfund toata gaura aia, mai pun shi nishte kit, nishte fibra de sticla nishte ciment. k sa ramana pt totdeauna asha... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 am patit si eu, prima data cnd mi-am luat motorul si am vrut sa ii fac schimbul de ulei. am tras invers de surub si am bulit filetul. atunci pe moment am lasat asa, am pus canepa pe filet si am strans cat am putut, iar la urmatorul schimb, am dat jos baia de ulei (capacul ala mic prins cu mute surubele pe care se afla busonul) si l-am dat la un strungar care mi-a refacut filetul si a facut alt buson dupa noua dimensiune. nu e mare afacere. success ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Nu mai porni motorul fara ulei pentru ca nu o sa rezolvi nimic asa, decat o uzura inutila a componentelor. Uleiul il poti scoate pe la filtru, dar nu complet din cauza ca fundul baii este mai jos si toata mizeria si pilitura din cutia de viteze care nu ajunge in filtru o sa iti ramana acolo. cat despre filet scoate busonul vezi care din filete este distrus (de la buson sau de la baie). Ori care ar fi se rezolva ori cu un buson nou, ori cu un tarod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.