Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

Aveti probleme la robinetul de benzina...la mine asa a fost.

Pe pozitia PRI,benzina curge in continuu,numai este actionata vacuumatic(de accea se umplu camerele de nivel constant ale carburilor,si puteti porni).

Desfaceti robinetul,si suflatil puternic(de preferat un compresor).

 

Mi-e mi s-a intaplat ceva si mai frumos....mi s-a indoit lantul!(lant RK,pastele lui)

O sa fac deseara niste poze...sa va minunati! :moto:

 

Treaba buna a fost ca mi s-a intaplat la vreo 20km/h....s-a blocat roata si am mers cu ea blocata circa 3-4 metri(prima data am crezut ca am calat motoru) apoi am scos-o dimn viteza,si motorul a pornit perfect.

 

 

 

Am si eu o intrebare.....

Motorul a inceput sa aiba un sunet ciudat,incepand de la 4.000rpm.Nu prea stiu ce sa fie....jocurile de la supape?lantul de distributie?

Daca poate sa-mi spuna si mie cineva...cum se verifica/regleaza lantul de distributie,si jocul la supape.

 

 

Numai bine!

 

Lantul de distributie nu se regleaza . Intinzatorul se poate schimba e undeva la 30 euro ( nu prea poti sa il reglezi e pe principiul ceasurilor vechi pe care le intorceai si mergeau o perioada - are un arc in forma se spirala care impinge un fel de tija si asta impinge patina pe care merge lantu iar cand se duce arcul ala nu mai tine lantu intins) . El si cu patinele de pe lant mai pot intinde lantul dar din ce am vazut eu rar apar probleme la ele ( e aceeasi forta tot timpu nu e ca la lantul de transmisie el tre sa invinga forta arcurilor supapelor si atat). Jocurile la supape le poti masura fara sa dai motorul jos se da capacul la chiulasa jos exista un tabel in manualul de reparatii al gs -ului unde iti arata cum sa masori jocul la pastile ( e mai greu sa scoti pastila veche pentru in functie de ce scrie pe ea + ce masori cu lera intre pastila si axa cu came vezi ce iti da te uiti in tabel si comanzi noua pastila ). O pastila costa in jur de 10 euro ( eu am comandat la mymoto _ bucuresti) , dar iar nu e mare diferenta pentru ca jocul se mai regleaza si din presiunea de ulei . Oricum daca ai joc la tacheti se aud la turatii mici daca o accelerezi nu prea se mai aude . Oricum trebuie sa studiezi bine problema inainte pentru ca altfel o sa bagi o gramada de bani si nu rezolvi problema . Eu am schimbat si lantu de distributie eu am dat undeva la 300 de lei (romymoto sau asa ceva ) dar nu a avut niciun efect .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai in primul rand se desface si se curata robinetul/ selectorul vacumatic, se monteaza un filtru de benzina intre rezervor si alimentarea selectorului si cam atata tot...

nu inteleg de ce trebuie sa mergeti pe pozitiz RES(rezerva) cand exista optiunea ON.... cand se termina benzina pe ON comuti pe RES si mai ai aproximativ 30km la dispozitie sa gasesti o benzinarie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul de distributie nu se regleaza . Intinzatorul se poate schimba e undeva la 30 euro ( nu prea poti sa il reglezi e pe principiul ceasurilor vechi pe care le intorceai si mergeau o perioada - are un arc in forma se spirala care impinge un fel de tija si asta impinge patina pe care merge lantu iar cand se duce arcul ala nu mai tine lantu intins) . El si cu patinele de pe lant mai pot intinde lantul dar din ce am vazut eu rar apar probleme la ele ( e aceeasi forta tot timpu nu e ca la lantul de transmisie el tre sa invinga forta arcurilor supapelor si atat). Jocurile la supape le poti masura fara sa dai motorul jos se da capacul la chiulasa jos exista un tabel in manualul de reparatii al gs -ului unde iti arata cum sa masori jocul la pastile ( e mai greu sa scoti pastila veche pentru in functie de ce scrie pe ea + ce masori cu lera intre pastila si axa cu came vezi ce iti da te uiti in tabel si comanzi noua pastila ). O pastila costa in jur de 10 euro ( eu am comandat la mymoto _ bucuresti) , dar iar nu e mare diferenta pentru ca jocul se mai regleaza si din presiunea de ulei . Oricum daca ai joc la tacheti se aud la turatii mici daca o accelerezi nu prea se mai aude . Oricum trebuie sa studiezi bine problema inainte pentru ca altfel o sa bagi o gramada de bani si nu rezolvi problema . Eu am schimbat si lantu de distributie eu am dat undeva la 300 de lei (romymoto sau asa ceva ) dar nu a avut niciun efect .

 

Pai...uite ce simptome am:

Am joc si la relantii(se aude un tacanit,metal pe metal,ca si cum ai bate cu cheia pe rezervor,dar foarte incet) si numai ~4.000rpm se aude un super tacanit....de nu imi mai vine s-o accelerez deloc!

 

Urmari:

am dat jos capacul de la chiuolasaam verificat supapele,lera de 0,10 intra fara sa opuna nici un fel de rezistenta(normal,jocul este intre 0,03-0,08) nu stiu in ce proportie conteaza jocul acesta la tacanit..

Intinzatorul de lant imi pufaie ulei(la modu'...cand imi da un rateu,pulverizeaza ulei pe langa el,pur si simplu)

Lantul de distributie...nu stiu cat de uzat este,daca e s-o iau dupa mine,nu e ,ca nu are burta/joc prea mare...

 

Nu stiu cum sa pun la punct distributie,ca acum mi-as smba pastilele...

Oricum,in iarna,desfac motoru din toate oasele ptr. vopsire,si atunci o sa-i fac si un RK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam aceleasi simptome le-am avut si eu... nu a avut destul ulei in motor si a inceput sa bata rau peste 4000 si s-a prapadit cam tot pe interior...

rezultat : schimbat cilindrul stang(avea deja joc mare si era praf) biela stramba si ...ce sa mai vorbim , am refacut tot motorul ( din pacate e cam costisitor)

sper sa nu ai si tu aceleasi probleme ca mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam aceleasi simptome le-am avut si eu... nu a avut destul ulei in motor si a inceput sa bata rau peste 4000 si s-a prapadit cam tot pe interior...

rezultat : schimbat cilindrul stang(avea deja joc mare si era praf) biela stramba si ...ce sa mai vorbim , am refacut tot motorul ( din pacate e cam costisitor)

sper sa nu ai si tu aceleasi probleme ca mine.

 

Costisitor.... ;) cam cat de costisitor?

 

Deja ma faci sa-mi fie frica...pe bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai...uite ce simptome am:

Am joc si la relantii(se aude un tacanit,metal pe metal,ca si cum ai bate cu cheia pe rezervor,dar foarte incet) si numai ~4.000rpm se aude un super tacanit....de nu imi mai vine s-o accelerez deloc!

 

Urmari:

am dat jos capacul de la chiuolasaam verificat supapele,lera de 0,10 intra fara sa opuna nici un fel de rezistenta(normal,jocul este intre 0,03-0,08) nu stiu in ce proportie conteaza jocul acesta la tacanit..

Intinzatorul de lant imi pufaie ulei(la modu'...cand imi da un rateu,pulverizeaza ulei pe langa el,pur si simplu)

Lantul de distributie...nu stiu cat de uzat este,daca e s-o iau dupa mine,nu e ,ca nu are burta/joc prea mare...

 

Nu stiu cum sa pun la punct distributie,ca acum mi-as smba pastilele...

Oricum,in iarna,desfac motoru din toate oasele ptr. vopsire,si atunci o sa-i fac si un RK.

 

Legat de distributie nu e greu sa o pui la punct exista semne pe axele cu came si jos pe aia care da scanteia . Nu e greu uita-te in manualul de reparatii si gasesti acolo un desen cum se pune la punct . La mine avea o bataie cand revenea la relanti ziceai ca bati cu ciocanu in chiulasa dar nu mereu . Daca acceleram nu avea nimic . Ulei pe la intinzator a inceput sa dea dupa ce l am desfacut sa ma uit la el . Nu am reusit sa ii fac nimic ca sa nu mai dea pe acolo . Probabil ca trebuia curatat bine de ulei dar nu prea ai cum . Cand descoperi ce are da niste detalii aici . Legat de joc la supape la fel se masoara in anumite pozitii dar daca zici ca intra lera de 1 ar cam trebui schimbate pastilele . Mare grija cum masori pt ca s ar putea sa ai surprize , adica sa nu masori bine si atunci nu mai inchide deloc supapa si nu stii ce are de nu mai merge .

Editat de dragos11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

repet : sper sa nu ai aceasi problema ca mine.

 

pe mine m-a dus pana la 500 e( unii poate zic ca nu merita ,dar inca tin la motorul asta ,iar pt mine a meritat)

 

 

Piesele au fost noi sau sh?

Si ce anume ai luat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor second ,dar cu piese bune,mult mai bune ca ale mele si cutie , distributie mai bune ca ale mele... 150 e - acum depinde cum il gasesti.

manopera - dat jos motor vechi,desfacut motor vechi+motor nou si combinarea celor doua motoare plus cutie refacuta si montare motor refacut -250 e

rectificare chiulasa - vreo 150 ron

a mai trebuit ulei nou - si ala undeva la 100 si ceva lei

am mai schimbat ceva rulmenti roata spate,

si tot asa ...

daca luam piese noi ar fi costat mult,plus ca mapopera tot trebuia platita ca este aproape la fel de lucru .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor second ,dar cu piese bune,mult mai bune ca ale mele si cutie , distributie mai bune ca ale mele... 150 e - acum depinde cum il gasesti.

manopera - dat jos motor vechi,desfacut motor vechi+motor nou si combinarea celor doua motoare plus cutie refacuta si montare motor refacut -250 e

rectificare chiulasa - vreo 150 ron

a mai trebuit ulei nou - si ala undeva la 100 si ceva lei

am mai schimbat ceva rulmenti roata spate,

si tot asa ...

daca luam piese noi ar fi costat mult,plus ca mapopera tot trebuia platita ca este aproape la fel de lucru .

 

Ai facut chestia asta in service? Chiulasa ce avea de ai rectificat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da in service.

chiulasa asa au zis cei din service ca trebuie sa o rectific.

acum merge bine totul si sper sa ma pot bucura de ea multi km de acum incolo. ;)

 

ce inseamna ca nu aveai destul ulei in motor, mergeai cu el constant sub nivelul de low? sau nici nu se mai vedea pe joja cand luai nivelul [asta daca l-ai verificat la un interval de timp sau km]?din cate stiu, in general GSurile au obiceiul de a manca ulei...eu am schimbat semeringurile[ghidurile] de la supape si se pare ca am scapat de problema,in cea mai mare parte.

@lipton, daca era de la pastile, [care s-au auzit si la mine intr-o perioada, de obicei daca plecam fara sa las motorul sa se incalzeasca bine] nu cred ca s-ar mai fi auzit daca cresteai turatia. stiu ca il auzi de obicei numai in ture mici, ca un zanganit de cheie pe ceva metalic. daca intensitatea bataii creste odata cu turatia...pai....ups...o compresie i-ai luat?din cate imi amintesc in manual da minim 8 pe un cilindru si minim 10 pe amandoi. da fum albastru la pornire? cati km are motorul tau? desi cred ca mai mult conteaza felul in care s-a mers decact numarul de km...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nivelul il verificam constant, dar in ultimul timp manca aprox 1 L ulei intre schimburi.deci eram tot timpul cu nasul la joja .

de la service mi s-a zis ca atunci cand s-a bulit motorul, uleiul nu a mai ajuns la unul din cilindri cum trebuie ,apoi a inceput sa bata in lagar,ciudata senzatie caci am patit in mers ;) pe la 140

crezand ca mi s-a desprins vreo carena ,ca asa se auzea.

oricum legat de incalzitul motorului... fumam o tigara langa el pana se incalzea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce inseamna ca nu aveai destul ulei in motor, mergeai cu el constant sub nivelul de low? sau nici nu se mai vedea pe joja cand luai nivelul [asta daca l-ai verificat la un interval de timp sau km]?din cate stiu, in general GSurile au obiceiul de a manca ulei...eu am schimbat semeringurile[ghidurile] de la supape si se pare ca am scapat de problema,in cea mai mare parte.

@lipton, daca era de la pastile, [care s-au auzit si la mine intr-o perioada, de obicei daca plecam fara sa las motorul sa se incalzeasca bine] nu cred ca s-ar mai fi auzit daca cresteai turatia. stiu ca il auzi de obicei numai in ture mici, ca un zanganit de cheie pe ceva metalic. daca intensitatea bataii creste odata cu turatia...pai....ups...o compresie i-ai luat?din cate imi amintesc in manual da minim 8 pe un cilindru si minim 10 pe amandoi. da fum albastru la pornire? cati km are motorul tau? desi cred ca mai mult conteaza felul in care s-a mers decact numarul de km...bafta

 

Pai...s-o luam cu inceputul:

Motorul l-am luat acu vreo 2 ani,la 107.000km(pe ceas scria decat 7.000si-ceva,dar propitarul mi-a spus ca a luat-o de la 0,deci 107.000)in prezent,149.568.

N-am desfacut motorul niciodata....doar cand am sincronizat carburile,acum vreo 20.000km.O singura data i-am dat "blana",cand ii pusesc dynojet-uri si cand am pus pinion de atac mai mare cu 2 dinti,si filtru de aer K&N.In rest,rareori depaseam 120,dar de foarte multe ori,mergeam cu el pe la 6-7-8.000 pana ajungeam intr-a 6-a.

A inceput sa zdrangane acum 1.000km,usor usor,a zis prima data ca e de la schimbul de ulei.Am schimbat uleiul(motul 300V)

A diminuat foarte putin zgomotul.Si pana acum tot se accentueaza.Nu prea stiu ce sa fac,as vrea sa desfac motorul(cu ocazia asta,un Rk,segmenti,pistoane,bolturi,cuzineti,rulmenti,simeringuri,etc,noi) dar n-am unde,la cine,cu cine.

Am experienta necesara de al desface,dar n-am scule(am un set de chei 8-24,si 2 surubelnite,si un set de imbusuri) ce naiba fac cu ele?

 

Daca as gasii un mecanic,care sa ma ajute,l-as desface imediat.

 

CULMEA,al meu e nesimtit,daca bag ulei REPSOL,il mananca in nici macar 400km(TOT!,mi s-a aprins lampa de ulei din bord,si pute ingrozitor daca il pornesc si il las pe loc la relanti putin)

I-am bagat MOBIL1,manca foarte putin(mai putin de 200ml la 1.000km) ,si cand am bagat MOTUL,n-a mai mancat absolut deloc!(si verificam uleiul din 500 in 500,daca nu chiar mai des.

Editat de lipton_gs5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LICITATIE

 

este vorba de un suzuki GS 500 , an de fabricatie 2006 inmatriculata,

schimbat ulei,

placutze fata/spate,

xenon,

rulmenti jug,

ghidon de cros pt o pozitie mai aplecata(ala original nu imi place nici sa ma bati)

cauciucuri 75%

 

motoreta a fost desfacuta bucati si reconstruita total fiecare piesa primind tratamentul necesar(spalare/gresare)

 

toate operatiunile astea au fost facute acum vreo luna jumate-doua tinp in care m-am dat eu cu motoreta...

 

asadar, licitatia incepe de la 1600euro in sus :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am tot intrebat de cauciucuri mai late, daca se potrivesc etc.

Am bagat de 150 cu 70 si merge perfect, intre pirghia frana spate si cauciuc raman vreo 5 mm.

110 cu 70 fata si 150 cu 70 spate.

Sta bine in curbe nu subvireaza sau alte chestii care sa afecteze ciclistica, viteza nu a suferit cu nimic, am bagat un 140 km/h si nu se simte vreo schimbare.

Asa ca se poate, la rar schimb cu 130 pe spate. Asfalt curat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am tot intrebat de cauciucuri mai late, daca se potrivesc etc.

Am bagat de 150 cu 70 si merge perfect, intre pirghia frana spate si cauciuc raman vreo 5 mm.

110 cu 70 fata si 150 cu 70 spate.

Sta bine in curbe nu subvireaza sau alte chestii care sa afecteze ciclistica, viteza nu a suferit cu nimic, am bagat un 140 km/h si nu se simte vreo schimbare.

Asa ca se poate, la rar schimb cu 130 pe spate. Asfalt curat!

 

Salut,

Ai schimbat cumva si janta sau ai folosit-o tot pe cea de GS? Ma batea si pe mine gandul sa ii pun de 160 pe janta de RF600 insa daca la 150 ramane asa mica distanta intre cauciuc si parghie cred ca ma opresc si eu tot la 150.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoreta a fost desfacuta bucati si reconstruita total fiecare piesa primind tratamentul necesar(spalare/gresare)
a uitat sa mai puna carenele.

 

eu zic ca motoreta e GS500F vanduta dezbracata.... :goodposting: si nici nu zice. ca a facut omu oleaca "tunning" si ingrijit-o? e foarte frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a uitat sa mai puna carenele.

 

eu zic ca motoreta e GS500F vanduta dezbracata.... :) si nici nu zice. ca a facut omu oleaca "tunning" si ingrijit-o? e foarte frumos!

 

ai ceva cu felul in care imi promovez motoreta sau e doar carcoteala chioara de plictis la birou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neah... stati ca stiu una mai buna :laugh: Vine GS 500 E 2007 [al meu] in tara cu actele in felul in care nu e precizat nici E nici F doar GS 500 in cartea lui, merg la RAR si imi dau astia CIV si talon cu GS 500 F... intreb de ce? Spun ca nu e bine! Imi zic acolo in felul urmator: lasa ca nu e nici o diferenta oricum si ca e complicat si ca dureaza foarte mult pana sa modifice si asa a venit din bucuresti si asa mai departe.... astfel eu am un F naked :laugh:

 

Sunt curios ce se intampla, daca incerc sa il vand :) o sa am belele parca vad, cu "expertii in ale motoarelor".

Editat de dedics
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am tot intrebat de cauciucuri mai late, daca se potrivesc etc.

Am bagat de 150 cu 70 si merge perfect, intre pirghia frana spate si cauciuc raman vreo 5 mm.

110 cu 70 fata si 150 cu 70 spate.

Sta bine in curbe nu subvireaza sau alte chestii care sa afecteze ciclistica, viteza nu a suferit cu nimic, am bagat un 140 km/h si nu se simte vreo schimbare.

Asa ca se poate, la rar schimb cu 130 pe spate. Asfalt curat!

 

salut!

vroiam sa-ti cer o parere in legatura cu guma spate de 150

eu pe gs-ul meu am avut doar 130 si mai tot timpul am mers cu pasager si multe (chiar foarte multe) bagaje. vroiam sa te intreb daca ai observat vreo diferenta majora in curbe stranse sau viteza peste 100-120km/h ? cauciucul sta ok pe janta? "intre pirghia frana spate si cauciuc raman vreo 5 mm." exista vreo sansa sa "fuga" anvelopa de pe janta si sa atinga aparatoarea de lant si/sau bratul de la etrier?

ar fi mai intelept sa pun unul de 140?

poti pune cateva poze cu noul tau cauciuc de 150 ? :laugh:

al meu cauciuc e terminat si-a dat duhul intr-o plimbare de 140km Urluia-Ion Corvin-Rasova-Dunarea unde am si facut pana. noroc ca am avut kitul de pana de pe louis si un compresor la indemana, in 5-10 minute eram iar pe suzi :)

post-42710-1290340911_thumb.jpg post-42710-1290340931_thumb.jpg

post-42710-1290340951_thumb.jpg post-42710-1290340973_thumb.jpg

post-42710-1290340992_thumb.jpg

Editat de Cipsk4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma scuzi dar fotografii inca nu am facut, eu am mers cu 140 -150 km/h, in viraje sta bine, este ok la toate capitolele. Am facut vreo 300 km cu asta de 150 si nici o diferenta si eu ma gindeam ca sare de pe janta, draci nici vorba. Cit despre pasager, eu nu am mers cu om dupa mine, dar de preferat sa fie de 70 ca daca bagi de 80 se schimba treaba mult, atinge in aripa interioara. Recomand 130 70 17 conform cartii dar pentu ochi se poate baga 150 70 17. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...