Jump to content
Sign in to follow this  
Thomas

Grupul posesorilor de SuzukiGS500

Recommended Posts

Salut! Rezolvi problema foarte simplu. Eu am avut aceiasi problema si am comandat la BBMoto cablu turometru si vitezometru si acum tipla rau nu mai da nici o eroare. Cabluri turometru si vetezometru originale Japan 80 Ron.

 

 

da dar tocmai invers sub 3000 nici nu se ridica acul

 

vezi daca a fost umblat la carcasa ceasului pt ca treba este jumatate mecanica jumatate magnetica

cablul invarte in disc magnetic si miscarea se transmite la ac printr-un arc legat la alt disc care este influentat de rotirea magnetuklui

cel putin asa era la mine ... arcul ala era deformat si nu mai indica turometrul meu decat turele mari si nici alea nu cred ca erau tocmai exacte

rezolvare ...am schimbat ceasul cu totul :drink:

 

sau este praf mult pe lagarele alea mici de tin arcul si limbuta de la ceas ...cred ca merge curatat cu wd 40 si uns cu ulei de mecanisme fine

 

Mersi frumos pt raspunsuri si idei. :lol: Inainte sa m-apuc de schimbat componente, o sa verific ceasul si sa-l curat daca e cazul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
o sa verific ceasul si sa-l curat daca e cazul.

:lol: ... ia sa vedem cum cureti tu ceasul... si pe unde. Prietenii stiu de ce :drink:

Edited by mihai_2b3

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: ... ia sa vedem cum cureti tu ceasul... si pe unde. Prietenii stiu de ce :D

 

 

Tu vorbesti :hurt:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tu vorbesti :hurt:

Pai cine ... :lol: zi ca nu-ti place cum arata ceasurile (mele) tale acuma :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pai cine ... :lol: zi ca nu-ti place cum arata ceasurile (mele) tale acuma :D

 

 

Jos palaria! :hurt:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, caut semnalizare stanga fata pt un GS500F K4.

 

0727.759.706 Anca.

 

Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Semnalizare,ceva...nimeni nimic? :lol: UP UP!!!

 

Daca am avea...am posta! :hurt:

 

Iti dau eu daca vrei, de model 93'.

 

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!Sunt un mandru posesor de Gs 500E si am si eu o intrebare:A mai desfacut cineva intinzatorul de la lantul de distributie al motorului?A inceput sa cam curga ulei pe acolo si cred ca trebuie schimbat inelul de etansare.Mi-e frica sa nu sara de la punct distrbutia.Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu riscul de a fi considerata tradatoare [puteti scoate furcile si tortele], am pus la vanzare GSul. daca stiti pe cineva care vrea sa cumpere o motocicleta si ii incurajati spre acest model, GS ul meu este din 1991, model carenat, 52000km, cauciucul fata e nou, schimbat acum nici o luna, cauciucul spate si kitul de lant schimbate in noiembrie anul trecut, bujii noi. pret 1350 euro.

recent i-am scos limitarile din carburator- dar nu cele care impiedica turatia sa urce dincolo de rosu ci aveam niste limitari in carburatoare care impiedicau flansa se se ridice pana sus, prin urmare, dupa o anumita turatie/ viteza, accelerarea devenea....puturoasa. dupa ce le-am scos, aviz amatorilor, am intampinat o serie de probleme datorata faptului ca jicloarele difereau ca marime. am schimbat arcuri, cuie, etc, in carburator- nu i-am pus dynojet, ci piesele originale suzuki, si acum merge foarte foarte bine. insa in toamna am posibilitatea sa trec pe o Honda de 600 si nu pot fara sa o vand pe suzi :moron: ........

Share this post


Link to post
Share on other sites
cu riscul de a fi considerata tradatoare [puteti scoate furcile si tortele], am pus la vanzare GSul. daca stiti pe cineva care vrea sa cumpere o motocicleta si ii incurajati spre acest model, GS ul meu este din 1991, model carenat, 52000km, cauciucul fata e nou, schimbat acum nici o luna, cauciucul spate si kitul de lant schimbate in noiembrie anul trecut, bujii noi. pret 1350 euro.

recent i-am scos limitarile din carburator- dar nu cele care impiedica turatia sa urce dincolo de rosu ci aveam niste limitari in carburatoare care impiedicau flansa se se ridice pana sus, prin urmare, dupa o anumita turatie/ viteza, accelerarea devenea....puturoasa. dupa ce le-am scos, aviz amatorilor, am intampinat o serie de probleme datorata faptului ca jicloarele difereau ca marime. am schimbat arcuri, cuie, etc, in carburator- nu i-am pus dynojet, ci piesele originale suzuki, si acum merge foarte foarte bine. insa in toamna am posibilitatea sa trec pe o Honda de 600 si nu pot fara sa o vand pe suzi :moron: ........

felicitari ...huuuuaaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salutare!Sunt un mandru posesor de Gs 500E si am si eu o intrebare:A mai desfacut cineva intinzatorul de la lantul de distributie al motorului?A inceput sa cam curga ulei pe acolo si cred ca trebuie schimbat inelul de etansare.Mi-e frica sa nu sara de la punct distrbutia.Va multumesc.

 

pg528

Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites
..la cele spuse de @andu_wasup (caruia ii si multumesc pe aceasta cale) vin in completare si cu niste poze si explicatii suplimentare...

..astfel dupa demontare (pe care o recomand sa fie facuta dupa ce in prealabil s-au indepartat: saua, carene laterale, rezervor, filtru de aer, carburatoare...eu am reusit sa'l demontez si fara sa ''elimin'' nimic din cele enumerate ...dar trebuie rabdare/timp .. iar la montare obligatoriu vor trebui demontate si cele enumerate..) lucrurile arata astfel:

post-22319-1271704287_thumb.jpgpost-22319-1271704359_thumb.jpgpost-22319-1271704434_thumb.jpgpost-22319-1271704511_thumb.jpg

..dupa demontare se va verifica daca intinzatorul functioneaza corespunzator, daca este retractabil din surubul de tensionare..sa nu fie blocat sau alte cele..daca este defect se poate achizitiona unul nou ...la un pret actual de aprox 100€; unul second fiind intre 45€-60€ desi peste tot e nerecomandat utilizarea unuia SH..eu am ramas cu cel original dat fiind faptul ca isi facea treaba..si ca ''diagnosticul'' dat a fost: garniturile

..garniturile le'am facut din clingherit (o coala de 500mmX500mm, 0.5mm grosime a costat 12Lei) eu am facut cate doua din fiecare tip si le'am lipit intre ele cu un prenandez (0.5mm e destul de subtire)

post-22319-1271704590_thumb.jpgpost-22319-1271704677_thumb.jpg

..in varianta executata de mine ..datorita faptului ca aveam ''vaporizatii de ulei'' prin zona camerei arcului de tensionare ..am renuntat la puferul de cauciuc si am ''proiectat'' o garnitura de clingherit plina ..pentru capacul acestei camere ..astfel ca si montajul a fost facut in doua etape, dat fiind faptul ca trebuie detensionat surubul la montare..ulterior fiind etansat si capacul detasabil

post-22319-1271704776_thumb.jpgpost-22319-1271704872_thumb.jpg

..in esenta treaba este relativ simpla ..cu putina documentare (manual/forum) in prealabil si putina indemanare..se rezolva ''elegant''

..mult succes... desi imi doresc sa nu aveti nevoie de asta !

 

 

Nu am inteles o singura chestie....

 

Cum se intinde lantul?

Daca poate cineva sa ma lamureasca...dau o bere!!

 

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites
cu riscul de a fi considerata tradatoare [puteti scoate furcile si tortele], am pus la vanzare GSul. daca stiti pe cineva care vrea sa cumpere o motocicleta si ii incurajati spre acest model, GS ul meu este din 1991, model carenat, 52000km, cauciucul fata e nou, schimbat acum nici o luna, cauciucul spate si kitul de lant schimbate in noiembrie anul trecut, bujii noi. pret 1350 euro.

recent i-am scos limitarile din carburator- dar nu cele care impiedica turatia sa urce dincolo de rosu ci aveam niste limitari in carburatoare care impiedicau flansa se se ridice pana sus, prin urmare, dupa o anumita turatie/ viteza, accelerarea devenea....puturoasa. dupa ce le-am scos, aviz amatorilor, am intampinat o serie de probleme datorata faptului ca jicloarele difereau ca marime. am schimbat arcuri, cuie, etc, in carburator- nu i-am pus dynojet, ci piesele originale suzuki, si acum merge foarte foarte bine. insa in toamna am posibilitatea sa trec pe o Honda de 600 si nu pot fara sa o vand pe suzi :cheers: ........

 

funny stuff in aceeasi situatie ma aflu si eu :P

/index.php?showtopic=572517

doar ca mai departe..eu raman la suzuki :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
funny stuff in aceeasi situatie ma aflu si eu :laugh:

/index.php?showtopic=572517

doar ca mai departe..eu raman la suzuki :cheers:

 

eu as cumpara GSul tau fie si numai pentru felul in care arata in poza de la avatar. lasa SVul, ia o Honda Transalp, ca tot motorizare 2V are si cred ca suporta mai bine rucsacii in numar mare :P . bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
pg528

Succes !

Multumesc.Lucrez in domeniul reparatiilor auto,dar la moto este mai greu un pic.Asfalt uscat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ptr. cine mai are nevoie de piese de GS500 E. din 94',la preturi omenesti.

aici

 

Numai bine!

Edited by lipton_gs5

Share this post


Link to post
Share on other sites
eu as cumpara GSul tau fie si numai pentru felul in care arata in poza de la avatar. lasa SVul, ia o Honda Transalp, ca tot motorizare 2V are si cred ca suporta mai bine rucsacii in numar mare :huh: . bafta!

 

 

este ca arata bine GS-ul meu!!??? :laugh: (nici nu sunt modest :huh: ) ma gandeam sa trec pe transalp sau pe SV

pe transalp nu am mers si nu stiu cum e iar la bugetul meu cel mai probabil gaseam unul din '95-'97

(stiiiu replica... Honda e Honda) dar nici cu Suzuki nu mie rusine! BA din contra! parca imi place mai mult. SV-ul e un motor frumos care trage din ture joase si merge bine si la drum lung dar pe coclauri nu poti intrece transalpul, recunosc :cheers:

daca GS-ul nu vrei sa mi-l cumperi:P, macar poza de la avatar sa ti-o dau :P o pui pe desktop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciao Kevin ,

Tocmai citeam forumul celor cu Suzuki GS 500, imi place si mie acest motor, si la anu' as dori sa imi cumpar si eu una, e un motor f reusit, fiabil, consum mic, piese de schimb no problem, mi-ar place sa ne mai consultam referitor la acest moto daca nu e cu deranj, te-am salutat, si asfalt uscat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut

eu am parasit grupul,cu regret sincer(adica imi amintesc de un consum de 3,9 la suta cu 110 la ora medie si varfuri de 130-140) si cutia de viteze perfecta

e un motor excelent,dar dupa ce il cunosti vrei mai mult,e clar:suspensiile nu te ajuta la mers in forta pe viraje,protectia la vant e 0 (te cam saturi de vajait dupa o vreme) iar puterea motorului e cam mica dupa ce stii cu ce se mananca motociclismul. iar daca ai peste 180 cm stai cam inghesuit pe el si o sa vrei confort

dar ca si commuter sau moto de oras eu zic ca este imbatabil,costurile de exploatare cred ca sunt cele mai mici,comparabile cu a unui scuter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce se recomanda la un GS, ulei mineral sau sintetic...?

Edited by brandon75

Share this post


Link to post
Share on other sites

Semisintetic

10w/40 - iarna(rece)

15w50 - vara

 

Marca e mai putin importanta, atata timp cat e un ulei cu ceva nume si cu standarde de calitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Vrea cineva un GS 500E din 96? Stare tehnica buna, inmatriculat, putin rulat in tara, itp valabil 05.2012, pret ..... 1500E discutabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut! Vrea cineva un GS 500E din 96? Stare tehnica buna, inmatriculat, putin rulat in tara, itp valabil 05.2012, pret ..... 1500E discutabil.

 

 

Nenea,nenea,poze poze!!! cat mai detaliate!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum cind aproape se termina sezonul...am reusit sa-mi montez bugspoilerul, crashpad-uri (le-am marit), capat ghidon rosu, oglinzi, puig negru, la iarna urmeaza o vopsire a cadrului, rezervor si codita.

post-19288-1285699082_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...