warlock Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 eh, frumoasa si ingrijita! bravo! am luat si eu parbriz, fumuriu, tot mini puig. si fise bujii rosii. rimstripes albastre. sa-mi gasesc timp sa le montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Multumesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 salut stiti pe cineva care are o furca ,cu juguri cu tot ,de vanzare? de gs binenteles...sau daca merge cumva furca de gsxf 600 an 92 ,adica daca se potriveste toata fata pe gs (ma refer la partea de la cadru pe care vin prinse jugurile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HannaH Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Buna ziua. Am si eu o suzuki gs500f din 2004 si am avut de curand un accident cu ea. Am reusit sa gasesc pe cineva sa imi lipeasca carenele si apoi sa o vopseasca, insa am o problema si sper sa ma puteti ajuta. Am nevoie de semnalizare stanga fata si ambele oglinzi si daca se poate si capacul cu emblema suzuki tot de pe partea stanga a motorului/baia de ulei. Multumesc si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Buna ziua. Am si eu o suzuki gs500f din 2004 si am avut de curand un accident cu ea. Am reusit sa gasesc pe cineva sa imi lipeasca carenele si apoi sa o vopseasca, insa am o problema si sper sa ma puteti ajuta. Am nevoie de semnalizare stanga fata si ambele oglinzi si daca se poate si capacul cu emblema suzuki tot de pe partea stanga a motorului/baia de ulei. Multumesc si numai bine! Eu iti dau un semnal gratis insa cum facem? Vad ca esti din constanta. Sa nu ma trimiti la posta sa pun colet ca nu am timp, zac in garaj toata seara si noaptea (ziua la alt job) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HannaH Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Nu prin posta. Prin fan curier ca vin unde esti tu si ridica coletul.daca esti de acord iti dau un pm cu datele mele. Multumesc frumos si te astept in constanta sa dau o bere cand se mai incalzeste vremea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Nu prin posta. Prin fan curier ca vin unde esti tu si ridica coletul.daca esti de acord iti dau un pm cu datele mele. Multumesc frumos si te astept in constanta sa dau o bere cand se mai incalzeste vremea Tot timp necesita si asta. Facem altfel. gASESTE UN GS-IST care ma cunoaste( la o c gramada le-am facut carburatia) sa vina la garaj si sa se ocupe ei de asta ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HannaH Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Am vorbit cu un var care locuieste in Bucuresti si vine el si ia si imi trimite prin curier. I-am dat numerele de telefon din semnatura, sunt valabile da? Iti multumesc inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 sambata, pedalam pe autostrada spre smaeb si am avut ghinionul sa mi se opreasca de vreo 3, 4 ori motorul in mers la 120km/h. intrebarea mea e de ce? intr-adevar, carburatoarele nu au fost niciodata sincronizate, chiar daca mobra e din '98. dar ea de regula merge fooooarte bine!, trage bine, consumul e undeva la 3.7l - 4l /100km, nu papa ulei, in relanti merge foarte bine, nu da rateuri..etc. problema a fost partial rezolvata punand robinetul pe PRI si bagat in frana de motor un pic mai violent. mentionez ca eu tin tot timpul robinetul pe rezerva si nu mi-a mai facut asa ceva. o fi oare de la benzina? robinetul infundat? de la carburatoare? dupa ce se oprea si o lsasam pe PRI, o lua din loc dar nu se mai accelera.. ajungea la 110 si atat! manerul la capat. cablul de acceleratie blocat? la intoarcere mobra a mers perfect de parca nu s-a intamplat nimic. aveti vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Am vorbit cu un var care locuieste in Bucuresti si vine el si ia si imi trimite prin curier. I-am dat numerele de telefon din semnatura, sunt valabile da?Iti multumesc inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 salut, are cineva de vanzare portbagaj care sa se potriveasca la 500 E din '99? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 GS 500, 1993, 50.000 km, cumparat de 4 luni. A inceput brusc sa consume ulei, dimineata (pornire la rece) scoate fum albastrui, ca un motor 2 timpi. Cand motorul este cald scoate ceva fum de la 5 mii de ture in sus si cand turez apoi inchid acceleratia. Il exploatez normal 4-6 mii de ture si CATEODATA o duc pe rosu in treptele 2 3 si 4. Uleiul este cel pus de fostul proprietar, nu l-am schimbat fiindca arata bine. Problema a aparut de pe o zi pe alta: pornita ieri dimineata si era ok, seara am crezut ca mi se pare, apoi astazi dimineata am vazut ca scoate fum ca un 2T. S-a mai intamplat cuiva? Ce se poate sa se fi intamplat? Stiu ca problema se rezolva cu un rand de segmenti dar sunt curios daca e normal sa apara asa de repede. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 normal e sa schimbi uleiul cand iei motorul,indiferent de cum arata sau de ce spune fostul proprietar cu exceptia situatiei in care il cunosti si l ai ajutat personal sa il schimbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 In continuarea a ceea ce am scris mai sus. Bujia stanga deschisa la culoare, cea dreapta inchisa la culoare. Carburatoare sincronizate, amestec egal. Sa fie ciupita garnitura de chiulasa? Se explica problemele aparute? Pot testa presupunerea asta fara sa demontez chiulasa? Multumesc! Mesaj completat Erau segmentii + simeringurile supapelor, ca sa stie toata lumea. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Salut! Cit ulei inghite un GS la schimb? Cumva 3,5 L? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Salut! Cit ulei inghite un GS la schimb? Cumva 3,5 L? 2,8L cu tot cu filtru. trebuie sa urmaresti in timp nivelul insa, fiindca GSurile cam papa ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 hehe , mi-am pornit si eu motoreta. sa aveti un sezon bun, asfalt uscat si sarbatori fericite ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 hehe , mi-am pornit si eu motoreta. sa aveti un sezon bun, asfalt uscat si sarbatori fericite ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Are cineva doua carburatoare defecte de GS? Im trebuiesc arculetele de la membrane..care sper sa se potriveasca la un cb500 au cam 10cm L si 8mm in diametru. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Salutari tuturor, m - am pricopsit cu un gs 500 din 93, la bani putini, dati-mi un sfat , sa-l tin sau sa-l dezmembrez? Eu la-s dezmembra , as scoate ceva bani pe el, dar in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 salut! daca este in stare de functionare, cu acte, cu tot tacamu, de ce sa-l dezmembrezi? gs 500 e o motocicleta buna pe mai multe planuri (incepatori, consum redus, ieftin la intretinere etc). daca vrei sa scapi de el macar vinde-l mai departe sa-ti scoti ceva in plus si sa faci un alt om fericit. parerea mea. oricum, si daca-l dezmembrezi si daca-l vinzi sa ne dai de stire ce, cum si la ce bani, poate gasesti lume interesata. noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Salutari tuturor, m - am pricopsit cu un gs 500 din 93, la bani putini, dati-mi un sfat , sa-l tin sau sa-l dezmembrez? Eu la-s dezmembra , as scoate ceva bani pe el, dar in timp. daca te hotarasti sa-l dezmembrezi, vreau capacul ala mic rotund din dreapta, pe care scrie suzuki. de la aprindere! numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Salutari tuturor, m - am pricopsit cu un gs 500 din 93, la bani putini, dati-mi un sfat , sa-l tin sau sa-l dezmembrez? Eu la-s dezmembra , as scoate ceva bani pe el, dar in timp. salut,are portbagaj?....multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Un Paste Fericit! Mesaj completat Cu Suzi la plimbare... Mesaj completat Cu Suzi la plimbare II... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.