dare50 Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 (editat) Am parasit grupul posesorilor de GS500. Mi-a placut enorm GS-ul si mi-a produs multa bucurie. Noua moto este CBR600F modelul 2011. My link Editat Octombrie 25, 2011 de dare50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danji Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 (editat) Aveti idee cum se numeste piesa rupta din imagine? Si eventual de unde o pot cumpara / repara? M-am uitat mai mult pe net si tot nu am gasit-o. Doar in cadrul unor manete aftermarket. Si costa alea de te usuca. Poate nu am cautat ce trebuia. Help pls. Motocicleta este un GS500E din 97 Editat Octombrie 31, 2011 de Danji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Aveti idee cum se numeste piesa rupta din imagine? Si eventual de unde o pot cumpara / repara? M-am uitat mai mult pe net si tot nu am gasit-o. Doar in cadrul unor manete aftermarket. Si costa alea de te usuca. Poate nu am cautat ce trebuia. Help pls. Motocicleta este un GS500E din 97 salutare posibil sa mai am eu asa ceva dar nu promit nimic ne auzim maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 (editat) Daca nu gasesti poti sa comanzi de aici : http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/index.php?main_page=product_info&products_id=73096 Mi se pare foarte ieftina. Probabil ca mai gasesti si la altii dar asta vad ca e si cu reglaj. Totusi intai intreaba daca e si reglaj ca de obicei cam astea sunt preturile pentru alea fara reglaj de pozitie a manetei. Editat Octombrie 31, 2011 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danji Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 (editat) salutare posibil sa mai am eu asa ceva dar nu promit nimic ne auzim maine woohoo, ar fi tare daca ai mai avea. @dragos1 Thanks, chiar e f ieftina pentru o maneta de frana. La Kronau, exact aceeasi era la 105 lei. Din pacate, nu maneta e problema. Bucata rupta nu face parte din maneta de frana. Aia a ramas intacta. S-a rupt o piesa dintre maneta si pompa de frana. Nu stiu cum se numeste. Asta as vrea sa aflu. Editat Octombrie 31, 2011 de Danji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 (editat) woohoo, ar fi tare daca ai mai avea. @dragos1 Thanks, chiar e f ieftina pentru o maneta de frana. La Kronau, exact aceeasi era la 105 lei. Din pacate, nu maneta e problema. Bucata rupta nu face parte din maneta de frana. Aia a ramas intacta. S-a rupt o piesa dintre maneta si pompa de frana. Nu stiu cum se numeste. Asta as vrea sa aflu. Nu se gaseste separat chestia aia. Cand cumperi maneta de frana vine cu totul. Doar pe la cineva care a rupt maneta de frana si a pastrat partea aia. Editat Noiembrie 1, 2011 de dragos1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danji Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 (editat) Nu se gaseste separat chestia aia. Cand cumperi maneta de frana vine cu totul. Doar pe la cineva care a rupt maneta de frana si a pastrat partea aia. Cum ar fi mihai 2b3 De la care am si facut rost de piesa. Multam fain Mihai! Case closed. Editat Noiembrie 3, 2011 de Danji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 gata cu desenatul...mai ramane sa vedem cum fac sa le montez fara sa deranjez ceva din mecanismul ceasurilor... asa vor arata.... revin pe subiectul asta . mihai, ma ajuti si pe mine cu niste info ? multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 revin pe subiectul asta . mihai, ma ajuti si pe mine cu niste info ? multumesc ! iti ascult orice intrebare ai sa-mi adresezi ... baga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 cum incep operatiunea?, cum ma apuc de decapsat ceasurile?, cum dau acele indicatoare jos fara sa stric nimic? si daca pot desface interiorul ceasului fara sa stric nimic?? deocamdata, pana "iau problema in mana", cam astea mi-ar fi curiozitatile, eventual te mai intreb cand ma apuc de munca (cred ca sambata). ms mult deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Cumpar genti laterale si suport pentru GS-ul meu. Are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 cum incep operatiunea?, cum ma apuc de decapsat ceasurile?, cum dau acele indicatoare jos fara sa stric nimic? si daca pot desface interiorul ceasului fara sa stric nimic?? deocamdata, pana "iau problema in mana", cam astea mi-ar fi curiozitatile, eventual te mai intreb cand ma apuc de munca (cred ca sambata). ms mult deocamdata oho ... destul de mult de explicat: 2,3 dimensiuni de surubelnite drepte, o furculita si un marker ... e cam tot ce-ti trebuie in rest ... rabdare si "intelegerea mecanismului" ca sa stii ce si cum sa desfaci pe acolo incepi cu surubelnita si cu indepartarea geamului. se desface pe spatele ceasului unde se termina "tabla" aia neagra care tine geamul, "cracaneaz-o" nitel cate nitel ca sa nu-i faci cute nedorite, si foloseste pe rand toate surubelnitele din dotare (de la mic la mare) nu are nici un arc sa-ti sara in ochi cand desfaci, deci daca-i vr-un surub care-ti sta in cale, desfal cu incredere. o sa ajungi in situatia in care o sa ai in mana mecanismul + cadranul si limba indicatoare....aici putina atentie nu desfaci surubelele alea mici de tin cadranul ca o sa te impiedici de limba....aia trebuie scoasa prima dar nu te grabi misca limba cu degetu si vezi ce se misca odata cu ea. limba e pusa pe un ax conectat la o alta piesa din spatele cadranului. care-i smecheria? limba e pusa pe ax intr-o anume pozitie ca sa-ti indice bine.... daca axul era patrat in loc de rotund puteai sa pui limba la loc fie bine fie cu o eroare de + sau - 100 km/h dar axul e rotund si nu are pe nicaieri nici un marcaj sau alta modalitate pentru a monta limba in pozitia corecta. limba, pe fata cadranului, are un opritor care nu te ajuta cu nimica pentru ca axul nu se opreste si el la 0 cand n-are limba montata si atunci nu prea ai cum sa le potrivesti. eu zic sa ridici limba pana la o valoare fixa pe care s-o memorezi, si tinand-o asa trebuie ca pe spate sa faci un semn pe piesa care se misca odata cu axul si o parte fixa. astfel limba si axul vor avea aceeasi pozitie bine stabilite. bagi furculita intre limba si ax cu axul intre cracii furculitei. apuci furculita de coada si varf si tragi cu incredere....ori iese limba, ori se rupe desfaci surubele alea mici de tin cadranul, si-ti faci de cap cu el, dupa care montezi totul la loc. cand sa pui axul la loc. duci piese aia de pe spate, pe care in prealabil ai facut semn, in dreptul semnului si introduci limba in dreptul valorii pe care ai memorat-o....pui geamu la loc si tot cu surubelnita "capsezi capacul la loc". pe masa pui ceva moale, un prosop, ceasu peste, cu geamu in jos si cu surubelnita cea mai mare apesi la loc tabla aia neagra (dupa preferinte mai constiincios sau nu - depinde cat de bine vrei sa arate). acuma daca vrei sa faci cadranul ca al meu... scoti cu patentul opritorul ala pentru limba. si cu smilgher fin si sub apa...indepartezi vopseaua (cifrele) si tot ce mai vrei de pe acolo daca folosesti smilgher f fin o sa ramai cu un cadran din plexiglass transparent (95%) daca ai un smilgher la grosier o sa ajungi la un rezultat mat. daca mi-ai urmat intocmai pasii.... te-ai tepuit.ca nu mai stii unde era pe cadran 10km/h si unde 100 km/h si tre sa cumperi de la mine cadranul (vectorial) inainte sa stergi ce e pe cadran fa-i o poza cat mai buna. centru lentilei aparatului pe perpendiculara ridicata din centrul cadranului, rezolutie mare....si tot asa....faci mai multe poze sa fi sigur de reusita. dupa care photoshop...ii faci ce vrei si ce-ti trece prin minte, te duci undeva si printezi pe un mediu transparent, unde ceea ce ai alb in poza o sa fie transparent. masori diametrul cadranului si printezi la scara. decupezi. pui peste cadran. montezi totul la loc.si gata rezultatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 multumesc deocamdata, in mare parte am inteles . oricum eu nu vereau neaparat sa schimb culoarea sau etc, vreau sa-mi pun in interiorul ceasului, sub placa, de jur imprejur, o banda cu led... deocamdata sa le vad desfacute, ca ma mai gandesc eu la viitorul lor . ms mult si dupa ce ma apuc de lucru, mai revin si eu cu poze si intrebari si etc. numai bine! @mihai. tu ti-ai pus pana la urma farurile alea pe GS? ai o poza mai mare sa vad si eu cum arata? ms mult si La Multi Ani de onomastica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 mihaie, da' o tura nu ne mai ajuti? eu am papat vreo 50 km azi cu GS-ul. i se apropie si lui maritisul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Suzuki GS500E by _2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 e tare, ms mult . dar e prea multa cheltuiala sa schimb si faru si ceasurile etc. oare nu pot ramane ceasurile vechi cu carcasa lor de plastic daca pun ceva faruri de genu ? thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Suzuki GS500E by _2b3 foarte misto arata cu Bug-spoiler! felicitari!!! dar cam ciudata pozitia la balast (nu ia apa? eu l-am ascuns in cadru si tot mie teama ) ...+ ca acum ai x2 bate mai bine decat cu unul singur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 e tare, ms mult . dar e prea multa cheltuiala sa schimb si faru si ceasurile etc. oare nu pot ramane ceasurile vechi cu carcasa lor de plastic daca pun ceva faruri de genu ? thanks poti pune farurile si cu bordul vechi....cum iti place mai mult asa faci. bordul l-am luat inaintea farurilor. foarte misto arata cu Bug-spoiler! felicitari!!! dar cam ciudata pozitia la balast (nu ia apa? eu l-am ascuns in cadru si tot mie teama ...+ ca acum ai x2 bate mai bine decat cu unul singur? ma ... ala pe faza scurta e asa si asa. da cand dau lunga...e ca la "proverbul" ala cu "iarna nu-i ca vara" dar totusi .... noaptea cand dau lunga, parca-i ca ziua ) iar cu apa....n-are zici o problema. merg chiar ci sub apa droserele....probleme cred ca ar fi la mufe....dar sa vedem. pana acu am mers asa un sezon si am dus-o si la spalatorie de i-au dat aia cu jet-ul.....deci ploaie vant, coafiura rezista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Ai sa va arat eu modificari furca upside-down bascula mono-brat mai am de lucru la aripa fata. A fost mult de lucru si a costat si ceva bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 sunt misto . oare guma aia a ta de pe fata nu e pusa invers ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_pustan Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 arata beton, ma intreb daca merita investitia, sau vanduta + banii panii bagati in ea = o motoreta care are deja lucrurile astea standard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) mi-am desfacut ceasurile, am facut ce-am vrut sa fac cu ele, mi-am curatat sticlele si le-am pus si la loc . pun niste poze asa sa ma laud si eu )). acuma mai ramane sa slefuiesc cadranul metalic care tine ceasurile si cand oi mai avea timp sa le vopsesc si cand oi mai avea alt timp sa le pun la loc ). numai bine si multumiri lui mihai pt ajutor oare gasesc pe undeva garniturile alea de cauciuc care se pun sub turometru si vitezometru ??? daca stie cine va un link ceva ?? Editat Noiembrie 12, 2011 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Salut, Am si eu nevoie de un ax fata pentru Gs. Are cineva asa ceva? Cei care ati facut modificari poate il mai aveti. Moto este tip GM51B 1995. Oricum cred ca merge de la orice Gs de 500 indiferent de an . Va multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 mi-am desfacut ceasurile, am facut ce-am vrut sa fac cu ele, mi-am curatat sticlele si le-am pus si la loc . pun niste poze asa sa ma laud si eu )). acuma mai ramane sa slefuiesc cadranul metalic care tine ceasurile si cand oi mai avea timp sa le vopsesc si cand oi mai avea alt timp sa le pun la loc ). numai bine si multumiri lui mihai pt ajutor oare gasesc pe undeva garniturile alea de cauciuc care se pun sub turometru si vitezometru ??? daca stie cine va un link ceva ?? da-mi, te rog mai multe detalii, de unde leduri, cum sunt montate si legate, etc ca arata tare bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 poi, decapseszi ceasurile (daca nu stii cum citeste postul #6166 in care mi-a explicat si mie mihai_2b3 cum se desfac), apoi dupa ce ai dat sticla jos, desfaci partea mecanica (are 2 surubele pe partea din spate), apoi lipesti pe interiorul carcasei (cam la 1 cm in jos de la partea de sus a carcasei) niste banda cu led din ASTA (daca vrei cumperi de la mine din anuntul respectiv sau daca nu poate gasesti mai ieftine, cum vrei), capsezi sticlele la loc legi firele si "voila" . daca mai ai intrebari, raspund cu placere. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.