Vrsv Gunoier Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 am pus 14 in loc de 16 pe atac si e alta motoreta acum frate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 am pus 14 in loc de 16 pe atac si e alta motoreta acum frate... trage mai tare ah? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 salutare aveti careva un cric lateral? sau macar imi spuneti lungimea lui? masurat de la gaura la talpa,,,,sau lungimea totala? multumesc si numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 salutare aveti careva un cric lateral? sau macar imi spuneti lungimea lui? masurat de la gaura la talpa,,,,sau lungimea totala? multumesc si numa bine dimensiunile cricului lateral sunt: Ltotal = 300 mm; Lgaura-talpa = 270 mm, cu observatia ca al meu e un pic mai indoit. nu e modelul drept care probabil e mai scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 multumesc tare mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 A venit un mosulet la mine cu un Suzuki GS500 din 92 sa-i sincronizez carburile dar .... cam falfaie la relanti si nu-mi dau seama de unde este. Adica nu merge chiar rotund. Acum nu stiu cum ar trebui sa mearga. Am observat ca la 4 in linie falafaie toate la relantiu chiar si cele pe injectie. La doi in linie e la fel? Nici nu stiu cum mergea inainte sa o aduca la mine dar mi-a spus ca avea cam aceeasi "problema". Carburile le-am desfacut cu mana mea, le-am curatat (am gasit "pamant galben" cam de doua randuri de cartofi la plutitoare) cu decarbusolv si betisoare de urechi (de, manie cioperistica), suflat jiglere si le-am sincronizat ca in manual. Nu am umblat la nivel, amestec, cuie. Am reglat relantiul la 1200 ca in manual. Trage de rupe in toate vitezele. De ce falfaie la relanti? Cate viteze are motoreta asta. Ca mosuletul zice ca are 5 dar eu sa zic ca are 6, dar nu am astat sa le numar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Cate viteze are motoreta asta. Ca mosuletul zice ca are 5 dar eu sa zic ca are 6, dar nu am astat sa le numar A mea tot 6 avea, dar era din 2005, poate conteaza. Ar trebui sa scrie langa schimbator, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 A mea tot 6 avea, dar era din 2005, poate conteaza. Ar trebui sa scrie langa schimbator, nu ? 6 trepte la toate modelele, indiferent de an si da, scrie si pe capacul de la schimbator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 (editat) Nu prea am avut timp sa ma uit daca scrie pe capac cate viteze are. Si totusi de ce merge neregulat la relanti? Editat Mai 7, 2012 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 6 viteze are, poate e benzina proasta(gen lukoil....) , filtru de aer plin sau nu mai stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Nu prea am avut timp sa ma uit daca scrie pe capac cate viteze are. Si totusi de ce merge neregulat la relanti? bujiile cum se prezinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Maronii, din cauza asta nu am umblat la amestec sau cuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Maronii, din cauza asta nu am umblat la amestec sau cuie. cablul de soc ramane cumva tras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Am sa verific. Asta sa fie cauza? Totusi relantiul este la locul lui, daca ramanea tras nu statea mai turata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Am sa verific. Asta sa fie cauza? Totusi relantiul este la locul lui, daca ramanea tras nu statea mai turata? daca e tras mai mult, da! se tureaza, la mine insa daca e deja motorul cald si ciupesc un pic socul se balbaie la relanti si trage sa moara...dar poate are a mea un dichis mai special. nu stiu sigur..dar eu zic ca poti verifica.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Am sa verific. Asta sa fie cauza? Totusi relantiul este la locul lui, daca ramanea tras nu statea mai turata? La o carburatie bine reglata se tureaza atunci cand este motorul rece in schimb cand ajunge la temperatura de lucru tinde sa se innece si se balbaie la relanti. E foarte simplu de curatat si uns cablu de soc,acceleratie si ambreaj ,in plus este o operatiune care este bine sa fie facuta in fiecare an,de preferat la inceput de sezon. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 La o carburatie bine reglata se tureaza atunci cand este motorul rece in schimb cand ajunge la temperatura de lucru tinde sa se innece si se balbaie la relanti. E foarte simplu de curatat si uns cablu de soc,acceleratie si ambreaj ,in plus este o operatiune care este bine sa fie facuta in fiecare an,de preferat la inceput de sezon. Spor. Clar, a mea merge corect :friends:si e posibil sa fie si asta un motiv pt care Suza cu pricina se balbaie la relanti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinachos Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 S-a mai confruntat cineva cu problema asta: mi se scurge ulei pe la intinzatorul de lant. Am comandat cele 2 garnituri si urmeaza sa le schimb. Ceva sfaturi? A mai facut cineva operatia asta? Am vazut ca spatiul e destul de mic. Trebuie sa dau carburatoarele jos si implicit rezervorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Are cineva de vanzare un CDI pentru GS500, model dupa 2002? Se pare ca l-am stricat cand am trantit motocicleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitzubran Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Salut, am un gs500f din 2004, am fost la RAR Voluntari pentru certificatul de autentificare si m-a respins ca cica am toba modificata ( e toba originala, gaurita si reparata, se aude un pic altfel). Are cineva o toba originala? de imprumutat/vanzare, etc. PS.. fac cinste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 (editat) salutare! Vand portbagaj de Suzuki GS 500 E, pret 5 lei (echivalentul unei beri) Pot sa il trimit cu fan courier (plateste cumparatorul) Editat Mai 20, 2012 de Flipper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitzubran Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 (editat) Salut, am un gs500f din 2004, am fost la RAR Voluntari pentru certificatul de autentificare si m-a respins ca cica am toba modificata ( e toba originala, gaurita si reparata, se aude un pic altfel). Are cineva o toba originala? de imprumutat/vanzare, etc. PS.. fac cinste. Ma ajuta si pe mine cineva cu un schimb de tobe pt cateva zile cat sa fac si eu RAR ul ? Am atasat 2 poze cu toba,pt sudurile alea ma respins la RAR. Editat Mai 31, 2012 de mitzubran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 salutare! Vand portbagaj de Suzuki GS 500 E, pret 5 lei (echivalentul unei beri) Pot sa il trimit cu fan courier (plateste cumparatorul) vreau eu portbagajul daca mai este valabil. Ti-am trimis PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Ma ajuta si pe mine cineva cu un schimb de tobe pt cateva zile cat sa fac si eu RAR ul ? Am atasat 2 poze cu toba,pt sudurile alea ma respins la RAR. hai ca te ajut eu daca n-ai rezolvat-o ... 0745062780 0769656248 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitzubran Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 hai ca te ajut eu daca n-ai rezolvat-o ... 0745062780 0769656248 Multumesc frumos pentru toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.