Jump to content

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

far am eu dar nu este in stare buna adica nui crapat ci ii vopsit partea de crom

daca vrei iti fac poze si iti postez aicia

salut,pe mine ma intereseaza doar oglinda de far, in ce stare e?...multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

salutare

aveti careva un cric lateral?

sau macar imi spuneti lungimea lui?

masurat de la gaura la talpa,,,,sau lungimea totala?

multumesc si numa bine

 

dimensiunile cricului lateral sunt: Ltotal = 300 mm; Lgaura-talpa = 270 mm, cu observatia ca al meu e un pic mai indoit. nu e modelul drept care probabil e mai scurt.

 

 

post-42710-0-43200000-1335608359_thumb.jpg

 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

A venit un mosulet la mine cu un Suzuki GS500 din 92 sa-i sincronizez carburile dar .... cam falfaie la relanti si nu-mi dau seama de unde este. Adica nu merge chiar rotund. Acum nu stiu cum ar trebui sa mearga. Am observat ca la 4 in linie falafaie toate la relantiu chiar si cele pe injectie. La doi in linie e la fel? Nici nu stiu cum mergea inainte sa o aduca la mine dar mi-a spus ca avea cam aceeasi "problema".

 

Carburile le-am desfacut cu mana mea, le-am curatat (am gasit "pamant galben" cam de doua randuri de cartofi la plutitoare) cu decarbusolv si betisoare de urechi (de, manie cioperistica), suflat jiglere si le-am sincronizat ca in manual.

 

Nu am umblat la nivel, amestec, cuie. Am reglat relantiul la 1200 ca in manual.

 

Trage de rupe in toate vitezele. De ce falfaie la relanti?

 

Cate viteze are motoreta asta. Ca mosuletul zice ca are 5 dar eu sa zic ca are 6, dar nu am astat sa le numar

Link to post
Share on other sites

 

Cate viteze are motoreta asta. Ca mosuletul zice ca are 5 dar eu sa zic ca are 6, dar nu am astat sa le numar

 

A mea tot 6 avea, dar era din 2005, poate conteaza. Ar trebui sa scrie langa schimbator, nu ?

Link to post
Share on other sites

A mea tot 6 avea, dar era din 2005, poate conteaza. Ar trebui sa scrie langa schimbator, nu ?

6 trepte la toate modelele, indiferent de an si da, scrie si pe capacul de la schimbator.

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Nu prea am avut timp sa ma uit daca scrie pe capac cate viteze are.

 

Si totusi de ce merge neregulat la relanti?

 

bujiile cum se prezinta?

Link to post
Share on other sites

Maronii, din cauza asta nu am umblat la amestec sau cuie.

 

cablul de soc ramane cumva tras?

Link to post
Share on other sites

Am sa verific. Asta sa fie cauza? Totusi relantiul este la locul lui, daca ramanea tras nu statea mai turata?

daca e tras mai mult, da! se tureaza, la mine insa daca e deja motorul cald si ciupesc un pic socul se balbaie la relanti si trage sa moara...dar poate are a mea un dichis mai special. nu stiu sigur..dar eu zic ca poti verifica.. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Am sa verific. Asta sa fie cauza? Totusi relantiul este la locul lui, daca ramanea tras nu statea mai turata?

La o carburatie bine reglata se tureaza atunci cand este motorul rece in schimb cand ajunge la temperatura de lucru tinde sa se innece si se balbaie la relanti.

E foarte simplu de curatat si uns cablu de soc,acceleratie si ambreaj ,in plus este o operatiune care este bine sa fie facuta in fiecare an,de preferat la inceput de sezon.

Spor. :cheers:

Link to post
Share on other sites

La o carburatie bine reglata se tureaza atunci cand este motorul rece in schimb cand ajunge la temperatura de lucru tinde sa se innece si se balbaie la relanti.

E foarte simplu de curatat si uns cablu de soc,acceleratie si ambreaj ,in plus este o operatiune care este bine sa fie facuta in fiecare an,de preferat la inceput de sezon.

Spor. :cheers:

 

Clar, a mea merge corect :friends:si e posibil sa fie si asta un motiv pt care Suza cu pricina se balbaie la relanti...

Link to post
Share on other sites

S-a mai confruntat cineva cu problema asta: mi se scurge ulei pe la intinzatorul de lant.

 

Am comandat cele 2 garnituri si urmeaza sa le schimb. Ceva sfaturi? A mai facut cineva operatia asta?

Am vazut ca spatiul e destul de mic. Trebuie sa dau carburatoarele jos si implicit rezervorul?

Link to post
Share on other sites

Salut,

am un gs500f din 2004, am fost la RAR Voluntari pentru certificatul de autentificare si m-a respins ca cica am toba modificata ( e toba originala, gaurita si reparata, se aude un pic altfel). Are cineva o toba originala? de imprumutat/vanzare, etc. PS.. fac cinste.

Link to post
Share on other sites

salutare!

 

Vand portbagaj de Suzuki GS 500 E, pret 5 lei (echivalentul unei beri)

Pot sa il trimit cu fan courier (plateste cumparatorul)

post-555-0-57160000-1337510120_thumb.jpg

Edited by Flipper
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...