Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Citind forumul asta observ ca nu mai intreaba nimeni chestii legate de reparat ceva la motocicletele astea . Ori au dat oamenii de bani si merg in service ori GS - urile sunt niste motociclete foarte fiabile :ok: . Inclin sa cred varianta a doua :D .

 

Sunt destul de ok motocicletele astea, dar...ti se mai strica cate ceva la ele.

Pentru un incepatator ca si mine, recomand cu placere acest tip de moto.

E adevarat ca tot sezonul asta nu am bagat in ea decat benzina si cativa stropi de ulei, nu am facut prea multi km dar .... 5000 imi ajunge :rolleyes:

Motor micut, consum 5%, papa ceva ulei, dar e ok.

Din nefericire l-am luat cu bordul busit.

Editat de ionut.iavorenciuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cei care aveti protectii la motor vreau sa stiu si eu de unde le-ati luat sau daca le-ati facut singuri care este diametrul la teava folosita. Multumesc.

salut, eu am comandat de aici

 

 

http://www.polo-motorrad.de/de/schutzbugel-schwarz-suzuki-gs-500-e-ab-1988.html

http://www.polo-motorrad.de/de/sturzbugel-schwarz-suzuki-gs-500-e.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mersi pt ajutor. Daca poti sa le masori ma interseaza si pe mine diamtru la teava din care sunt facute protectiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vreau sa-mi iau si eu un top case, numai ca nu stiu exact ce sistem de prindere ar trebui sa-mi iau, ce mi-ati recomanda? Caut o solutie cat mai ieftin dar si solida ( sub nici o forma nu vreau sa risc sa se rupa sau desprinda in mers, sau ceva ). Deasemenea as vrea sa fie usor detasabila ( nu vreau sa las top case-ul pe motocicleta peste noapte )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Vin si eu cu o intrebare: exista vreun reglaj de suspensie la mobra asta? As vrea sa o mai ridic putin de fund. Se poate?

Exista un reglaj de duritate a suspensiei ( mai moale sau mai tare si sunt in jur de 7 setari daca nu ma insel) dar, daca vrei sa o ridici de fund vei fi nevoit sa-ti schimbi "oasele" de la telescop. eu am un kit de coborare..pt cine doreste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut! Am in derulare un proiect si as vrea sa schimb jugul superior si semighidoanele de la un Suzuki GS din `94 cu ghidon ca la modelul de dupa anul 2000 .intrebarea este daca se potriveste si alt jug de la alte modele de Suzuki si daca a mai facut cineva lucrul asta ce probleme a intalnit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Jugul e la fel. Doar partea in care se prinde bordul e schimbata. E turnata direct cu partea in care se prinde ghidonul. La fel vine si la modelul dupa 2000 doar ca suruburile care se vad la tine sunt ingropate in prinderea de ghidon. Cel mai bine cauti niste prinderi de ghidon de enduro ( de honda dominator) sau de altceva si incerci sa le prinzi pe placa de care e prins si bordul . Ideal ar fi sa gasesti unele pe care sa le prinzi pe aceleasi gauri pe care este prinsa placa de jug deci trebuie sa cauti unele cu surubul de prindere cam de aceeasi lungime cu suruburile tale. Scoti vechile suruburi le bagi pe astea si ai rezolvat 2 probleme in acelasi timp. Semighidoanele le dai jos de tot si ai scapat de alte combinatii si multa munca. In plus daca vrei sa o vinzi o aduci imediat in starea initiala. Jugul superior si partea in care se prind semighidoanele sunt doua lucruri diferite. De aceea iti recomand sa faci combinatia asta. E mai mult de cautat dar iesi mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut calaretilor! Trimit un apel catre voi cei care aveti suporti pt bagaje si engine guards sau crash bars! Deoarece sunt mult prea scumpe pt bugetul meu, vreau sa le confectionez singur! Am nevoie de sprijinul vostru astfel: sa imi aratati poze in detaliu cu obiectele mentionate, daca se poate ceva schite sau masuratori, sau dc il prind pe dzeu de un deget mic, cineva cu posibilitatea de a imi oferi ca model vreunul din cele mentionate mai sus! Multe multumiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma cu un an am ajuns la aceeasi concluzie ca si tine [naibaf], de aceea, ideea de a-mi construi singur un crashbar a devenit realitate. Eu nu am avut parte de schite sau de masuratori ci doar de ambitie. Toata lucrarea am facut'o la ochi, din incercari, dupa o poza pe care am gasit-o pe net. Nu stiu daca te ajuta sau nu dar am cateva poze din perioada aceea. Maine poate reusesc sa-ti fac totusi o schita exacta.image.jpg image.jpgimage.jpg image.jpgimage.jpg image.jpgimage.jpg image.jpgimage.jpg image.jpgimage.jpg image.jpgimage.jpg image.jpgimage.jpg image.jpgimage.jpg image.jpgimage.jpg image.jpg

Editat de Cipsk4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cipsk4 iti multumesc din suflet! Am de gand sa incep treaba uikendul asta! Te rog sa imi spui daca ai curbat teava numai la cald, si ce fel de teava ai folosit? Am inteles ca teava se poate indoi daca o umpli cu nisip, fara sa se cuteze! Nu isi pierde din rezistenta in urma incalzirii? Daca imi iese am sa ii invit si pe altii la mine sa le fac gratis! Multumesc mult pt foto!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am curbat teava de jumatate de tol doar la cald, (am umplut teava cu nisip si am incalzito pana a devenit incandescenta) dupa care am prins pe un banc 2 role (fulii din metal) si am tras de ea pana am ajuns la un unghi care mi s-a parut ok... mai ai nevoie de 6 bucati de platband pe care le vei gauri si pe care le vei suda de tevi mai tarziu. Gaura trebuie sa fie suficient de mare incat sa treaca tija filetata M10 pe care o vei cumpara si o vei taia la dimensiune. Ar fi bine daca ai gasi o tija filetata tratata termic sa nu ai surprize, caci cele 3 tije filetate iti prind motorul de cadru si toata greutatea lui e distribuita pe ele. Seibi grower si piulite pe fiecare parte a tijei. Scoti borna de la baterie si dupa ce inlocuiesti suruburile originale (care sunt mai scurte) cu tijele filetate poti sa pui bucatile de platband si tevile ca sa le punctezi cu un aparat de sudura. Vezi cum faci sa protejezi blocul motor de scantei etc. La final tragi cordon de sudura la tot si dupa preferinte il vopsesti.. roz :nono:

 

platband_si_teava.jpgdimensiuni.jpgtije_filetate_M10.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am asteptat postul tau cu balele curgande! Domnule Cipsk4 ma inchin cu recunostinta! S-ar putea sa dureze ceva pana le fac! speram in uikendul asta dar .... X-( !!! In fine! Voi proceda la foto in fazele determinante pentru a fi de ajutor si altora la nevoie, asa cum un mare domn a facut-o! Si voi posta o poza cu ce a iesit la final! Multumesc inca o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pentru cei care vor sa isi faca singuri protectiile aveti grija ca prinderea din spate de pe partea cu robinetul de benzina este mai in interior pe cadru. Atentie daca sudati pe cadru la fel pe partea cu furtunele de benzina. O sa revin cu poze cu ce mi am facut eu.Eu am ales alta forma decat cele care se pot si cumpara.

 

Revin cu cateva poze cu protectia la motor si cu o modificare facuta la prinderea ghidonului . Cu modificarea asta am dat ghidonul mai in spate cu vreo 10cm si l am mai si inaltat putin. Teava am indoit-o fara sa o incalzesc si fara nimic in ea. Am indoit-o intre doua tevi fara role sau aparat de indoit teava. Ambele sunt facute fara prea multe calcule ( cu exceptia piesei pt ghidon la care am masurat distanta dintre gauri si le am dat pe aceeasi linie adica am tras intai linia pe placa de fier apoi am taiat-o in doua). La protectia de motor am preferat forma asta din mai multe motive:

1. nu am avut aparat de indoit teava si era cam greu sa indoi la 90 de grade partea din fata

2. am vrut mai mult spatiu in dreptul picioarelor mai ales ca in zona aia e psibil sa ajungi cu genunchii si asa cum sunt acum e aproximativ ca atunci cand nu erau.

 

Continuare poze :

post-10185-0-92142600-1354212823_thumb.jpg

post-10185-0-90344900-1354212832_thumb.jpg

post-10185-0-38400700-1354212845_thumb.jpg

post-10185-0-77161400-1354212855_thumb.jpg

post-10185-0-55344900-1354212866_thumb.jpg

post-10185-0-85865400-1354212882_thumb.jpg

post-10185-0-62703700-1354212901_thumb.jpg

post-10185-0-81819900-1354212912_thumb.jpg

post-10185-0-25219200-1354212984_thumb.jpg

post-10185-0-50280600-1354212991_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e nevoie de vreo modificare. Ce am obsevat eu eu la o alta motocicleta care avea astfel de furtune a fost ca in locurile unde furtunul metalic s-a frecat de componente metalice incepuse sa se rupa plasa aia care se vede pe deasupra. Ar fi bine daca ai putea sa il imbraci cu un furtun de cauciuc plus bucatile de cauciuc de pe furtunul vechi sau cel putin in locurile unde este in contact cu motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

am o problema,,,,de reglaj, cred, dar nu ii dau de cap

pornesc la rece, cu socu tras la maxim,,,,,porneste, dar nu urca in turatie pe masura ce se incalzeste, cum facea pana acum

daca trag de acceleratie cand este socul actionat,,,,,moare motorul

daca il las asa cateva minute, imping socu la zero,,,,iar moare

dar, porneste fara soc acum, fiind putin incalzit motorul

de mai trag catusi de putin de soc, iar moare

vasazica,,,,,,socul nu se impaca deloc cu acceleratia

a mai intalnit careva problema?

am curatat carburatoarele,,,,am verificat membrane,,,,verificat sa nu traga aer fals,,,,

alte sugestii?

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...