kanguru Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Am si eu nevoie de o maneta de ambreiaj(daca mai are cineva:D) si oglinda de pe partea stanga. Numai bine da ce-ai patit? daca nu sunt indiscret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.GS Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 da ce-ai patit? daca nu sunt indiscret Pentru un coleg, stai linistit;) sunt viu si nevatamat. A....si mai ales fara nici o zgarietura:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut.iavorenciuc Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Citind forumul asta observ ca nu mai intreaba nimeni chestii legate de reparat ceva la motocicletele astea . Ori au dat oamenii de bani si merg in service ori GS - urile sunt niste motociclete foarte fiabile . Inclin sa cred varianta a doua . Sunt destul de ok motocicletele astea, dar...ti se mai strica cate ceva la ele. Pentru un incepatator ca si mine, recomand cu placere acest tip de moto. E adevarat ca tot sezonul asta nu am bagat in ea decat benzina si cativa stropi de ulei, nu am facut prea multi km dar .... 5000 imi ajunge Motor micut, consum 5%, papa ceva ulei, dar e ok. Din nefericire l-am luat cu bordul busit. Editat Octombrie 2, 2012 de ionut.iavorenciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Salut, Cei care aveti protectii la motor vreau sa stiu si eu de unde le-ati luat sau daca le-ati facut singuri care este diametrul la teava folosita. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Salut, Cei care aveti protectii la motor vreau sa stiu si eu de unde le-ati luat sau daca le-ati facut singuri care este diametrul la teava folosita. Multumesc. salut, eu am comandat de aici http://www.polo-motorrad.de/de/schutzbugel-schwarz-suzuki-gs-500-e-ab-1988.html http://www.polo-motorrad.de/de/sturzbugel-schwarz-suzuki-gs-500-e.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut.iavorenciuc Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Am si eu nevoie de o maneta de ambreiaj(daca mai are cineva:D) si oglinda de pe partea stanga. Numai bine Am vorbit cu tipul asta si are piese, poti incerca: http://www.intruderalert.ro/articole-moto/stiri-moto/piese-gs-500-e.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 salut, eu am comandat de aici http://www.polo-motorrad.de/de/schutzbugel-schwarz-suzuki-gs-500-e-ab-1988.html http://www.polo-motorrad.de/de/sturzbugel-schwarz-suzuki-gs-500-e.html Mersi pt ajutor. Daca poti sa le masori ma interseaza si pe mine diamtru la teava din care sunt facute protectiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Salut, Vreau sa-mi iau si eu un top case, numai ca nu stiu exact ce sistem de prindere ar trebui sa-mi iau, ce mi-ati recomanda? Caut o solutie cat mai ieftin dar si solida ( sub nici o forma nu vreau sa risc sa se rupa sau desprinda in mers, sau ceva ). Deasemenea as vrea sa fie usor detasabila ( nu vreau sa las top case-ul pe motocicleta peste noapte ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinachos Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Salutare! Vin si eu cu o intrebare: exista vreun reglaj de suspensie la mobra asta? As vrea sa o mai ridic putin de fund. Se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Salutare! Vin si eu cu o intrebare: exista vreun reglaj de suspensie la mobra asta? As vrea sa o mai ridic putin de fund. Se poate? Exista un reglaj de duritate a suspensiei ( mai moale sau mai tare si sunt in jur de 7 setari daca nu ma insel) dar, daca vrei sa o ridici de fund vei fi nevoit sa-ti schimbi "oasele" de la telescop. eu am un kit de coborare..pt cine doreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Salut, are cineva de vanzare la second tuburile de furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Corkodel Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Va salut! Am in derulare un proiect si as vrea sa schimb jugul superior si semighidoanele de la un Suzuki GS din `94 cu ghidon ca la modelul de dupa anul 2000 .intrebarea este daca se potriveste si alt jug de la alte modele de Suzuki si daca a mai facut cineva lucrul asta ce probleme a intalnit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Jugul e la fel. Doar partea in care se prinde bordul e schimbata. E turnata direct cu partea in care se prinde ghidonul. La fel vine si la modelul dupa 2000 doar ca suruburile care se vad la tine sunt ingropate in prinderea de ghidon. Cel mai bine cauti niste prinderi de ghidon de enduro ( de honda dominator) sau de altceva si incerci sa le prinzi pe placa de care e prins si bordul . Ideal ar fi sa gasesti unele pe care sa le prinzi pe aceleasi gauri pe care este prinsa placa de jug deci trebuie sa cauti unele cu surubul de prindere cam de aceeasi lungime cu suruburile tale. Scoti vechile suruburi le bagi pe astea si ai rezolvat 2 probleme in acelasi timp. Semighidoanele le dai jos de tot si ai scapat de alte combinatii si multa munca. In plus daca vrei sa o vinzi o aduci imediat in starea initiala. Jugul superior si partea in care se prind semighidoanele sunt doua lucruri diferite. De aceea iti recomand sa faci combinatia asta. E mai mult de cautat dar iesi mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naibaf Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Va salut calaretilor! Trimit un apel catre voi cei care aveti suporti pt bagaje si engine guards sau crash bars! Deoarece sunt mult prea scumpe pt bugetul meu, vreau sa le confectionez singur! Am nevoie de sprijinul vostru astfel: sa imi aratati poze in detaliu cu obiectele mentionate, daca se poate ceva schite sau masuratori, sau dc il prind pe dzeu de un deget mic, cineva cu posibilitatea de a imi oferi ca model vreunul din cele mentionate mai sus! Multe multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 (editat) In urma cu un an am ajuns la aceeasi concluzie ca si tine [naibaf], de aceea, ideea de a-mi construi singur un crashbar a devenit realitate. Eu nu am avut parte de schite sau de masuratori ci doar de ambitie. Toata lucrarea am facut'o la ochi, din incercari, dupa o poza pe care am gasit-o pe net. Nu stiu daca te ajuta sau nu dar am cateva poze din perioada aceea. Maine poate reusesc sa-ti fac totusi o schita exacta. Editat Noiembrie 14, 2012 de Cipsk4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naibaf Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Cipsk4 iti multumesc din suflet! Am de gand sa incep treaba uikendul asta! Te rog sa imi spui daca ai curbat teava numai la cald, si ce fel de teava ai folosit? Am inteles ca teava se poate indoi daca o umpli cu nisip, fara sa se cuteze! Nu isi pierde din rezistenta in urma incalzirii? Daca imi iese am sa ii invit si pe altii la mine sa le fac gratis! Multumesc mult pt foto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Da, am curbat teava de jumatate de tol doar la cald, (am umplut teava cu nisip si am incalzito pana a devenit incandescenta) dupa care am prins pe un banc 2 role (fulii din metal) si am tras de ea pana am ajuns la un unghi care mi s-a parut ok... mai ai nevoie de 6 bucati de platband pe care le vei gauri si pe care le vei suda de tevi mai tarziu. Gaura trebuie sa fie suficient de mare incat sa treaca tija filetata M10 pe care o vei cumpara si o vei taia la dimensiune. Ar fi bine daca ai gasi o tija filetata tratata termic sa nu ai surprize, caci cele 3 tije filetate iti prind motorul de cadru si toata greutatea lui e distribuita pe ele. Seibi grower si piulite pe fiecare parte a tijei. Scoti borna de la baterie si dupa ce inlocuiesti suruburile originale (care sunt mai scurte) cu tijele filetate poti sa pui bucatile de platband si tevile ca sa le punctezi cu un aparat de sudura. Vezi cum faci sa protejezi blocul motor de scantei etc. La final tragi cordon de sudura la tot si dupa preferinte il vopsesti.. roz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naibaf Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Am asteptat postul tau cu balele curgande! Domnule Cipsk4 ma inchin cu recunostinta! S-ar putea sa dureze ceva pana le fac! speram in uikendul asta dar .... !!! In fine! Voi proceda la foto in fazele determinante pentru a fi de ajutor si altora la nevoie, asa cum un mare domn a facut-o! Si voi posta o poza cu ce a iesit la final! Multumesc inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Cu placere! Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
STOO Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Ptr. Cipsk4 Te rog frumos ,daca vrei sa-mi trimiti si mie toata pozele despre protectii pe email tptfernando@gmail.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Pentru cei care vor sa isi faca singuri protectiile aveti grija ca prinderea din spate de pe partea cu robinetul de benzina este mai in interior pe cadru. Atentie daca sudati pe cadru la fel pe partea cu furtunele de benzina. O sa revin cu poze cu ce mi am facut eu.Eu am ales alta forma decat cele care se pot si cumpara. Revin cu cateva poze cu protectia la motor si cu o modificare facuta la prinderea ghidonului . Cu modificarea asta am dat ghidonul mai in spate cu vreo 10cm si l am mai si inaltat putin. Teava am indoit-o fara sa o incalzesc si fara nimic in ea. Am indoit-o intre doua tevi fara role sau aparat de indoit teava. Ambele sunt facute fara prea multe calcule ( cu exceptia piesei pt ghidon la care am masurat distanta dintre gauri si le am dat pe aceeasi linie adica am tras intai linia pe placa de fier apoi am taiat-o in doua). La protectia de motor am preferat forma asta din mai multe motive: 1. nu am avut aparat de indoit teava si era cam greu sa indoi la 90 de grade partea din fata 2. am vrut mai mult spatiu in dreptul picioarelor mai ales ca in zona aia e psibil sa ajungi cu genunchii si asa cum sunt acum e aproximativ ca atunci cand nu erau. Continuare poze : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 salut, schimbarea furtunului de frana fata necesita modificari ( de prindere) pe traseul lui?....schimb cu insertie metalica. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Nu cred ca e nevoie de vreo modificare. Ce am obsevat eu eu la o alta motocicleta care avea astfel de furtune a fost ca in locurile unde furtunul metalic s-a frecat de componente metalice incepuse sa se rupa plasa aia care se vede pe deasupra. Ar fi bine daca ai putea sa il imbraci cu un furtun de cauciuc plus bucatile de cauciuc de pe furtunul vechi sau cel putin in locurile unde este in contact cu motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Am de vanzare evacuarea Originala de Gs 500[toba].e in stare foarte buna[a fost inlocuita cu una sport] pret negociabil-0727851018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 salutare am o problema,,,,de reglaj, cred, dar nu ii dau de cap pornesc la rece, cu socu tras la maxim,,,,,porneste, dar nu urca in turatie pe masura ce se incalzeste, cum facea pana acum daca trag de acceleratie cand este socul actionat,,,,,moare motorul daca il las asa cateva minute, imping socu la zero,,,,iar moare dar, porneste fara soc acum, fiind putin incalzit motorul de mai trag catusi de putin de soc, iar moare vasazica,,,,,,socul nu se impaca deloc cu acceleratia a mai intalnit careva problema? am curatat carburatoarele,,,,am verificat membrane,,,,verificat sa nu traga aer fals,,,, alte sugestii? numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.