Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Am asteptat postul tau cu balele curgande! Domnule Cipsk4 ma inchin cu recunostinta! S-ar putea sa dureze ceva pana le fac! speram in uikendul asta dar .... X-( !!! In fine! Voi proceda la foto in fazele determinante pentru a fi de ajutor si altora la nevoie, asa cum un mare domn a facut-o! Si voi posta o poza cu ce a iesit la final! Multumesc inca o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Pentru cei care vor sa isi faca singuri protectiile aveti grija ca prinderea din spate de pe partea cu robinetul de benzina este mai in interior pe cadru. Atentie daca sudati pe cadru la fel pe partea cu furtunele de benzina. O sa revin cu poze cu ce mi am facut eu.Eu am ales alta forma decat cele care se pot si cumpara.

 

Revin cu cateva poze cu protectia la motor si cu o modificare facuta la prinderea ghidonului . Cu modificarea asta am dat ghidonul mai in spate cu vreo 10cm si l am mai si inaltat putin. Teava am indoit-o fara sa o incalzesc si fara nimic in ea. Am indoit-o intre doua tevi fara role sau aparat de indoit teava. Ambele sunt facute fara prea multe calcule ( cu exceptia piesei pt ghidon la care am masurat distanta dintre gauri si le am dat pe aceeasi linie adica am tras intai linia pe placa de fier apoi am taiat-o in doua). La protectia de motor am preferat forma asta din mai multe motive:

1. nu am avut aparat de indoit teava si era cam greu sa indoi la 90 de grade partea din fata

2. am vrut mai mult spatiu in dreptul picioarelor mai ales ca in zona aia e psibil sa ajungi cu genunchii si asa cum sunt acum e aproximativ ca atunci cand nu erau.

 

Continuare poze :

post-10185-0-92142600-1354212823_thumb.jpg

post-10185-0-90344900-1354212832_thumb.jpg

post-10185-0-38400700-1354212845_thumb.jpg

post-10185-0-77161400-1354212855_thumb.jpg

post-10185-0-55344900-1354212866_thumb.jpg

post-10185-0-85865400-1354212882_thumb.jpg

post-10185-0-62703700-1354212901_thumb.jpg

post-10185-0-81819900-1354212912_thumb.jpg

post-10185-0-25219200-1354212984_thumb.jpg

post-10185-0-50280600-1354212991_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e nevoie de vreo modificare. Ce am obsevat eu eu la o alta motocicleta care avea astfel de furtune a fost ca in locurile unde furtunul metalic s-a frecat de componente metalice incepuse sa se rupa plasa aia care se vede pe deasupra. Ar fi bine daca ai putea sa il imbraci cu un furtun de cauciuc plus bucatile de cauciuc de pe furtunul vechi sau cel putin in locurile unde este in contact cu motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

am o problema,,,,de reglaj, cred, dar nu ii dau de cap

pornesc la rece, cu socu tras la maxim,,,,,porneste, dar nu urca in turatie pe masura ce se incalzeste, cum facea pana acum

daca trag de acceleratie cand este socul actionat,,,,,moare motorul

daca il las asa cateva minute, imping socu la zero,,,,iar moare

dar, porneste fara soc acum, fiind putin incalzit motorul

de mai trag catusi de putin de soc, iar moare

vasazica,,,,,,socul nu se impaca deloc cu acceleratia

a mai intalnit careva problema?

am curatat carburatoarele,,,,am verificat membrane,,,,verificat sa nu traga aer fals,,,,

alte sugestii?

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutaream o problema,,,,de reglaj, cred, dar nu ii dau de cappornesc la rece, cu socu tras la maxim,,,,,porneste, dar nu urca in turatie pe masura ce se incalzeste, cum facea pana acumdaca trag de acceleratie cand este socul actionat,,,,,moare motoruldaca il las asa cateva minute, imping socu la zero,,,,iar moaredar, porneste fara soc acum, fiind putin incalzit motorulde mai trag catusi de putin de soc, iar moarevasazica,,,,,,socul nu se impaca deloc cu acceleratiaa mai intalnit careva problema?am curatat carburatoarele,,,,am verificat membrane,,,,verificat sa nu traga aer fals,,,,alte sugestii?numa bine
A inceput sa faca asa dupa ce ai umblat la carburatoare sau inainte? Acolo sus la membranele de vacuum are doua garnituri foarte mici( cate una pe carburator) care conteaza foarte mult. Sunt la canalale prin care se creaza vacumul in carburator. Poate nu sunt puse bine sau nu mai sunt deloc. socul nu face dacat sa "mareasca" acel canal prin care se creaza vacuum. Inca o chestie nu incerca sa il pornesti fara filtrul de aer pentru ca nu merge. Editat de dragos1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,stie cineva cum se pun segmetii? m-ar interesa in special ordinea segmentilor de compresie si anume unde ar trebui pus cel cu,cant

Primul este cel normal iar al doilea cel cu cant, care vine montat cu partea mai ingusta in sus. In rest sa fie pozitionati cu fantele la o diferenta de 120 grade
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care vor sa isi faca singuri protectiile aveti grija ca prinderea din spate de pe partea cu robinetul de benzina este mai in interior pe cadru. Atentie daca sudati pe cadru la fel pe partea cu furtunele de benzina. O sa revin cu poze cu ce mi am facut eu.Eu am ales alta forma decat cele care se pot si cumpara.

 

Revin cu cateva poze cu protectia la motor si cu o modificare facuta la prinderea ghidonului . Cu modificarea asta am dat ghidonul mai in spate cu vreo 10cm si l am mai si inaltat putin. Teava am indoit-o fara sa o incalzesc si fara nimic in ea. Am indoit-o intre doua tevi fara role sau aparat de indoit teava. Ambele sunt facute fara prea multe calcule ( cu exceptia piesei pt ghidon la care am masurat distanta dintre gauri si le am dat pe aceeasi linie adica am tras intai linia pe placa de fier apoi am taiat-o in doua). La protectia de motor am preferat forma asta din mai multe motive:

1. nu am avut aparat de indoit teava si era cam greu sa indoi la 90 de grade partea din fata

2. am vrut mai mult spatiu in dreptul picioarelor mai ales ca in zona aia e psibil sa ajungi cu genunchii si asa cum sunt acum e aproximativ ca atunci cand nu erau.

 

Continuare poze :

Salut.

 

Sunt nou pe forum (am citit toate !!!! paginile de pe acest topic :moron: ) si doresc sa stiu daca suruburile de la protectii motor (crash bar) sunt originale sau sunt schimbate [cum a facut Cipsk4] ?

 

Multumesc anticipat pentru intelegere.

 

PS

 

Si tu si Cipsk4 ati reusit sa ma faceti sa ma gandesc de doua ori inainte de a cumpara ceva ; Poate acel ceva sa fie facut de mine sau nu?!! Cum voi ati reusit [FELICITARI] inseamna ca pot si eu.......

 

Cel putin putem si noi sa facem economii cu ceva efort si satisfactie maxima [mult mai multa decat atunci cand pui o piesa cumparata de-a gata].........

 

Sa auzim numai de bine.........

 

aici , la userul Raisa_c , postul 5635 am intalnit ideea de limitare la un GS500.

 

Intrebari:

1. exista cu adevarat limitari in carburator? Daca da, este indicat sa fie scoase? In carburator, la cuiul de dozaj, de jos in sus, am intalnit: cuiul, o piesa ca o saiba din plastic [limiteaza cursa cuiului spre fundul carburatorului], sistemul de pozitionare a cuiului [tip saiba cu ajutorul careia se modifica cursa cuiului - la mine este pe santul 2/3], o piesa de ghidare [tot din plastic] si arcul elicoidal. Mai exista ceva si la mine lipseste?!

2. exista si alte tipuri de limitari ? [gen CDI]

3. exista si limitari pentru turatii? [cum exista in prezent la masinile diesel - ai atins limita maxima, nu se alimenteaza motorul, etc]. Pe acestea le consider mult mai utile. Mentionez ca motorul meu [GS500 - 1991] nu are acest tip de limitare.

 

Nu doresc raspunsuri de genu"daca fabricantul le-a pus, inseamna ca stie ce face", etc, etc.

Evident, stiu ca limitarile tin motocicleta in parametrii omologati [turatii/viteza, etc] dar ........

 

Va multumesc pentru rabdare si de ce nu, pentru raspunsuri.........

 

Revin, deoarece nu stiu cum sa salvez reeditarile si imi cer scuze ca nu stiu nici cum sa atasez [in acest post] imaginea capturata din manual.

 

__________________________________________________

__________________________________________________

 

 

aici , la userul Raisa_c , postul 5635 am intalnit ideea de limitare la un GS500.

 

 

 

Intrebari:

1. exista cu adevarat limitari in carburator? Daca da, este indicat sa fie scoase? In carburator, la cuiul de dozaj , de jos in sus, am intalnit: cuiul [nr 6 - manual service {Suzuki_GS500E_89-99-manual-service}], o piesa ca o saiba din plastic [nr 5 - limiteaza cursa cuiului spre fundul carburatorului], sistemul de pozitionare a cuiului [nr.4 - tip saiba cu ajutorul careia se modifica cursa cuiului - la mine este pe santul 2/3 ], o piesa de ghidare [nr.3 tot din plastic] si arcul elicoidal [nr. 2]. Mai exista ceva si la mine lipseste?! In manual sunt singurele notate........

2. exista si alte tipuri de limitari ? [gen CDI]

3. exista si limitari pentru turatii? [cum exista in prezent la masinile diesel - ai atins limita maxima, nu se alimenteaza motorul, etc]. Pe acestea le consider mult mai utile. Mentionez ca motorul meu [GS500 - 1991] nu are acest tip de limitare.

 

Nu doresc raspunsuri de genu"daca fabricantul le-a pus, inseamna ca stie ce face", etc, etc.

Evident, stiu ca limitarile tin motocicleta in parametrii omologati [turatii/viteza, etc] dar ........

 

Va multumesc pentru rabdare si de ce nu, pentru raspunsuri.........

 

Am reusit sa gasesc functia de attach files.

 

Acum cred ca se poate vedea fisierul..............

 

[sper]

post-69331-0-41561100-1354902221_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CerzarCV -> eu puteam folosi suruburile mele originale, doar ca piulita imi prindea prea putin din surub (probabil ca merge foarte bine) eu nu am vrut sa risc. In plus, am vazut ca la un set de crashbar nou de cumparat ti se da suruburi mai lungi. Eu am ales varianta cu tija filetata, saiba grower si 3 piulite pe fiecare parte din comoditate si stiu sigur ca e safe! Acum, in legatura cu ghidonul, eu mi-am facut la Gsxf si sunt sigur ca se poate face si la GS (doar ca deocamdata eu sunt multumit cu pozitia oferita de semighidoane) niste piese metalice la strung (inaltatoare), se pot gauri/taia la dimensiune cu prindere prin suruburi de jug. Practic ai nevoie de un ghidon, cele 2 inaltatoare si 4 suruburi cu piulite. iata modelul:

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg

Editat de Cipsk4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu banii m ar fi costat asa : ~450ron protectiile pentru motor , 490ron mutarea ghidonului mai in spate. Asa m a costat maxim 100ron si cateva zile in care am lucrat de obicei de la 18.00 pana 22.00. Am imprumutat un aparat de sudura de la cineva iar teava o aveam prin curte. Eu ca sa prind protectiile am facut alte tije asta si pentru ca am folosit o platbanda cam groasa si daca la cele din fata prindea cat de cat piulita la cel din spate nu prindea deloc. Mi-a facut cineva la strung tijele cu filet la ambele capete (20ron) ( l am facut cu pas normal chiar daca originalul este cu un pas mai mic) si am folosit saiba grover + piulite cu teflon la capat. Le am facut filet la ambele capete ( m am chinuit un pic sa le strang a trebuit sa folosesc o contrapiulita pe un cap atunci cand am strans cea de a doua piulita ) pentru ca putea sa imi faca cap hexagonal pt cheie pe strung. La ghidon in prima faza l-am inaltat si eu ca si Cipsk4 doar ca eu am taiat dintr-un jug de la o motocicleta accidentata prinderile de ghidon dar nu am fost prea multumit cu pozitia pe motocicleta si atunci mi am facut chestia aia din metal la care am folosit aceleasi prinderi pe care le am facut inainte.

 

 

Eu la anu vreau sa fac un tur prin Europa cu punct final Oceanul Atlantic asa ca am inceput de acum sa o pregatesc. Mai urmeaza un parbriz touring, schimbat kitul de lant si niste suporti laterali dar asta cu suportii o las ultima. Facandu-mi singur astea pot spune ca am deja 200 de euro pentru calatorie :D

post-10185-0-24922800-1354970442_thumb.jpg

post-10185-0-00765900-1354970451_thumb.jpg

post-10185-0-14246000-1354970460_thumb.jpg

post-10185-0-64503900-1354970472_thumb.jpg

Editat de dragos1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand va multumesc pentru raspunsuri [Cipsk4 si dragos1 ] .

 

In al doilea rand imi exprim uimirea cum au iesit ................... [evident, in sens pozitiv]....

 

Este clar ca va pasioneaza ceea ce faceti. Pentru asta nu pot decat sa va felicit.

 

 

 

Doresc ca pana in sezonul cald, sa reusesc si eu cele doua modificari [crash bar si ghidon cel putin normal - al meu este sport si nu ma impac prea bine cu acest fapt].

 

Acum am nevoie de timp sa inteleg in ceea ce constau modificarile la ghidon. Protectia motorului este simpla, chiar daca ati executat-o un pic diferit [in special dragos1] acum imi este clar [ ati explicat foarte clar si concis fiecare dintre voi, inca un motiv sa va multumesc].

 

Deci, avand in vedere ca inca nu cunosc un strungar, am sa ma limitez la ceea ce pot face de unul singur.

Pentru inceput, imi trebuie ghidonul. Aici [link] am gasit intr-un material anumite forme de ghidon , etc, etc (este si atasat documentul pdf). Personal imi placea modelul MCL 155 [off-road 22] dar vad clar in tabel ca nu se potriveste cu GS500. Mai caut un model de ghidon si apoi trebuie sa vad cu ce piese vine. Apoi trebuie sa schimb placa [piesa 1] pe care se prindea ghidonul sport cu o noua placa ........[am sa revin ulterior cu o poza].

 

Daca stie cineva de unde pot achizitiona un model de ghidon, descris sus, va rog sa-mi comunicati. Nu tin sa fie nou, insa doresc sa fie bun.

 

Va multumesc.



Eu la anu vreau sa fac un tur prin Europa cu punct final Oceanul Atlantic asa ca am inceput de acum sa o pregatesc. Mai urmeaza un parbriz touring, schimbat kitul de lant si niste suporti laterali dar asta cu suportii o las ultima. Facandu-mi singur astea pot spune ca am deja 200 de euro pentru calatorie :D

 

 

Esti foarte curajos ............... Mie imi trebuie curaj numai sa ma gandesc la asa ceva ............

 

Sunt convins ca vei reusi pentru ca asa trebuie.

 

Iti doresc o calatorie fara peripetii si sa te intorci/intoarceti cu bine pentru a povesti ...............



in legatura cu ghidonul, eu mi-am facut la Gsxf si sunt sigur ca se poate face si la GS (doar ca deocamdata eu sunt multumit cu pozitia oferita de semighidoane) niste piese metalice la strung (inaltatoare), se pot gauri/taia la dimensiune cu prindere prin suruburi de jug. Practic ai nevoie de un ghidon, cele 2 inaltatoare si 4 suruburi cu piulite. iata modelul:

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg image.jpg

image.jpg

 

 

Acum am inteles ce-ai facut. Practic ai refolosit piesa pe care eu doresc s-o schimb [piesa nr 1] . In cazul meu dispare semighidonul si piesa de prindere [piesa 2]. Ai prins cu ajutorul unor suruburi ghidonul si inaltatoarele de placa de baza. Teoretic si practic trebuie sa mearga si la mine. Acum si o intrebare legata de ITP/RAR. Crezi ca vor avea observatii? Ipotetic vorbind cu exceptia ghidonului, restul sunt piese neomologate, deci ....s-ar putea sa fim respinsi, motiv pentru care as face schimbarea dar as tine si piesele originale ........... [pentru orice eventualitate]. Nu???



O piesa ca asta mi-ar trebui (nr 3) si atunci as avea pe ce sa prind ghidonul potrivit.

 

Vezi postul lui Dragos 1 [6349] din 3 septembrie 2012.

 

post-69331-0-67570500-1354991175_thumb.jpg




CU TOT CU PIESA NR. 3
Lucas
TRW Lenker Classic Low 22 mm
SI
Lucas
TRW Lenker Classic High 22 mm

PT. SUZUKI GS 500 E ,44 EURO|BUC. Care este treaba cu prinderea in jug? blink.gif

 

 

De unde se pot comanda ? Te rog sa pui cateva legaturi [link-uri] la respectivele magazine online [de preferat din Ro].

post-69331-0-84068200-1354989088_thumb.jpg

02_Lenker_gesamt.pdf

Editat de CezarCV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul asta am facut itp-ul la vaca si nimeni nu a bagat de seama. Arata ca iesit din fabrica!

post-42710-0-28370900-1355002820_thumb.jpg

Editat de Cipsk4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) In legatura cu calatoria altii au plecat cu scuterul mult mai departe. Nu cred ca trebuie nu stiu ce BMW 1200 sau alte motociclete . Cel putin pentru mine e ok si GS . Vroiam sa ma duc cu GSX-R dar cand am calculat cat ma costa benzina am vandut-o si mi am luat GS500 pentru ca ma costa pe jumatate. Am mai avut doua si repet nu am avut nicio problema cu ele. Le-am vandut doar pentru pozitia pe care stateam pe ele (erau modelul pana in 2000) . Oricum GS este gandit sa reziste mult. A fost gandit ca motocicleta de naveta, fara intretinere costisitoare si fiabila.

 

In legatura cu ghidonul daca cumperi piesa aia ai scapa de multe batai de cap pentru ca ar ramane doar sa iei un ghidon si sa il pui in ea. Vad ca esti din Bucuresti deci cred ca ghidon gasesti pe la dezmembrari. Ai si un mare avantaj pentru ca poti sa il vezi real cum arata poti sa te duci cu motocicleta il probezi pe ea cat de cat vezi cum vine. Ca sa verifici sa nu fie stramb il pui pe o suprafata plana cu partea de jos si apoi apropii partile de sus. Daca este stramb vor nu vor atinge simultan suprafata de care le apropii.

 

Eu am gandit modificarile in asa fel incat in orice moment sa o aduc la starea ei initiala.

Cu tijele pentru motor pot incerca sa vb cu cel care mi le a facut si mie si sa il intreb daca mai poate sa mai faca. Eu nu vreau nimic doar banii care ii dau lui si transportul(pot sa ti le trimit cu microbuzul ~10ron ).

Editat de dragos1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) In legatura cu calatoria altii au plecat cu scuterul mult mai departe. Nu cred ca trebuie nu stiu ce BMW 1200 sau alte motociclete . Cel putin pentru mine e ok si GS . Vroiam sa ma duc cu GSX-R dar cand am calculat cat ma costa benzina am vandut-o si mi am luat GS500 pentru ca ma costa pe jumatate. Am mai avut doua si repet nu am avut nicio problema cu ele. Le-am vandut doar pentru pozitia pe care stateam pe ele (erau modelul pana in 2000) . Oricum GS este gandit sa reziste mult. A fost gandit ca motocicleta de naveta, fara intretinere costisitoare si fiabila.

 

In legatura cu ghidonul daca cumperi piesa aia ai scapa de multe batai de cap pentru ca ar ramane doar sa iei un ghidon si sa il pui in ea. Vad ca esti din Bucuresti deci cred ca ghidon gasesti pe la dezmembrari. Ai si un mare avantaj pentru ca poti sa il vezi real cum arata poti sa te duci cu motocicleta il probezi pe ea cat de cat vezi cum vine. Ca sa verifici sa nu fie stramb il pui pe o suprafata plana cu partea de jos si apoi apropii partile de sus. Daca este stramb vor nu vor atinge simultan suprafata de care le apropii.

 

Eu am gandit modificarile in asa fel incat in orice moment sa o aduc la starea ei initiala.

Cu tijele pentru motor pot incerca sa vb cu cel care mi le a facut si mie si sa il intreb daca mai poate sa mai faca. Eu nu vreau nimic doar banii care ii dau lui si transportul(pot sa ti le trimit cu microbuzul ~10ron ).

salut,

 

In legatura cu ghidonul daca cumperi piesa aia ai scapa de multe batai de cap.....

 

http://www.polo-motorrad.de/en/superbike-kit-ohne-lenker-aa-gs-500-e-1989-bis-2003.html

 

o sapca de bani dar a draq de bine arata...

 

salut,

 

In legatura cu ghidonul daca cumperi piesa aia ai scapa de multe batai de cap.....

 

http://www.polo-motorrad.de/en/superbike-kit-ohne-lenker-aa-gs-500-e-1989-bis-2003.html

 

o sapca de bani dar a draq de bine arata...

http://www.ebay.de/itm/ABM-Superbike-Lenker-Umbau-Kit-Suzuki-GS-500-E-GS500-E-GS500E-88-03-/320881927201?_trksid=p2047675.m1850&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D11%26meid%3D4034194014953194003%26pid%3D100011%26prg%3D1005%26rk%3D1%26sd%3D320863132809%26#ht_4565wt_907

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul asta am facut itp-ul la vaca si nimeni nu a bagat de seama. Arata ca iesit din fabrica!

attachicon.gif9.jpg

 

Felicitari. Inseamna ca este OK!!!

 

:) In legatura cu calatoria altii au plecat cu scuterul mult mai departe. [...] . Oricum GS este gandit sa reziste mult. A fost gandit ca motocicleta de naveta, fara intretinere costisitoare si fiabila.

 

In legatura cu ghidonul daca cumperi piesa aia ai scapa de multe batai de cap pentru ca ar ramane doar sa iei un ghidon si sa il pui in ea. Vad ca esti din Bucuresti deci cred ca ghidon gasesti pe la dezmembrari. Ai si un mare avantaj pentru ca poti sa il vezi real cum arata poti sa te duci cu motocicleta il probezi pe ea cat de cat vezi cum vine. Ca sa verifici sa nu fie stramb il pui pe o suprafata plana cu partea de jos si apoi apropii partile de sus. Daca este stramb vor nu vor atinge simultan suprafata de care le apropii.

 

Eu am gandit modificarile in asa fel incat in orice moment sa o aduc la starea ei initiala.

Cu tijele pentru motor pot incerca sa vb cu cel care mi le a facut si mie si sa il intreb daca mai poate sa mai faca. Eu nu vreau nimic doar banii care ii dau lui si transportul(pot sa ti le trimit cu microbuzul ~10ron ).

 

Ai dreptate la toate capitolele.

- Intradevar, GS-ul [si orice alt vehicul autopropulsat] este conceput bine. N-am experienta in ale motocicletelor dar .... timpul si oamenii demonstreaza punctul tau de vedere.

- initial am dorit o motocicleta de maxim 250 [GN 250] dar din cauza unor conjuncturi am ajuns in posesia acestei motociclete care, desi a parut ieftina, si-a triplat pretul initial de achizitie ..[ deh, lipsa de experienta - anul acesta am luat A-ul dupa vreo 2000 km cu un scuter], deci nu cunosc mare lucru din istoria ei. Citind pe forumul acesta mi-am dat seama ca este o motocicleta buna [ atat].

- Este corect ce spui. Imi trebuie piesa de baza ca apoi sa cumpar ghidonul si restul de accesorii [ probabil furtun de frana, etc].

- Intradevar sunt din Bucuresti si poate am sanse sa gasesc un ghidon la un pret accesibil. Insa imi poti spune de la ce tip s-ar potrivi? Multumesc pt informatia necesara de a verifica ghidonul. Imi trebuia.

- da, vreau, in limita timpului tau, sa discuti pentru un set de trei suruburi, cu mentiunea ca as dori sa fie numai la un cap filetate si in cealalata parte cap de bulon. Nu arde. Vorbim cand poti si toate celelalte.

 

 

Sa stii ca ti-ai atins scopul ............. aproape ca m-am imbolnavit ...... de dorinta de a avea asa ceva ...........Iti multumesc pentru asta ......

 

La partea cu Ebay ............. din pacate nu inteleg germana ....... dar aveau niste pozeeeeeeeeeee :rusinica: poate reusesti, daca nu este cu suparare una din doua:

1. fie pui ceva in engleza [ma descurc cumva fata de germana],

2. fie imi explici ce si cum.......[sa-ti spun ce-am inteles eu: la www.polo-motorrad.de se gaseste piesa de baza fara ghidon. Pe ebay [.de] se gaseste acea piesa insotita si de accesoriile de baza?! adica ghidon, furtun de frana [in toate culorile posibile] si toate astea la pretul afisat?! [ mi se par ieftin asa desi pretul este mai mare ca la producator] sau toate astea se adauga rezultand un pret prohibit????? [> 220Euro].

 

 

Acum, deh, daca nu ti-e cu suparare, trebuie sa ma linistesti ...........................

 

PS

Cum se poate face plata? Identic cu Ro?!

 

 

Va multumesc la toti care ati pierdut timp pretios pentru a invata si pe altii [in speta pe mine dar si cei ce vor citi aceste randuri]

 

PS2

 

Sa stiti ca m-ar ajuta mai multe comentarii legate de achizitia mea [GS500 - 1991] . Nu cunosc decat ce s-a scris in acest topic, dar in general fiecare stia ce si-a cumparat. Eu m-am ales cu acest motor, nestiind prea bine ce vreau . Nu vreau incurajari, numai de dragul de a ma linisti. {Am depasit faza copilariei de mult timp, am fete care si-au luat tot in vara asta A-ul [A si A1] asa ca ....} Efectiv vreau sa stiu . Dragos1 a facut o sinteza uluitoare in cateva cuvinte: "Oricum GS este gandit sa reziste mult. A fost gandit ca motocicleta de naveta, fara intretinere costisitoare si fiabila". Intr-o fraza a spus multe. Mai exact, am inteles ca am avut noroc!!! Acum vreau si mai multe opinii, nu neaparat pozitive - toate astea in limita timpului fiecaruia, fara sa ofensez sau sa fiu jignit, daca este posibil. Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu ghidonul merge orice ghidon cu diametru de 22mm . In general de la din astea de enduro sau honda cb 500, honda hornet,suzuki bandit si mai sunt cateva. Oricum daca ajungi la un din asta de dezmembrari te orientezi acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu ghidonul merge orice ghidon cu diametru de 22mm . In general de la din astea de enduro sau honda cb 500, honda hornet,suzuki bandit si mai sunt cateva. Oricum daca ajungi la un din asta de dezmembrari te orientezi acolo.

 

 

Multumesc. Asa am sa fac ........ :10:

 

Crezi ca este la fel ca la masini? Un parc cu motoare dezmembrate?! Daca este asa, imi doresc sa stiu mai multe ......., [adresa, nr tele .......]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...