Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai eu avem unul de dr big, un regulator, si l-am pup pe ala. la mine instalatia e noua si nu am avut probleme...

la tine ce problema e cu incarcarea?

incarca prea mult? nu incarca?

la mine nu stiu sincer care e problema....instalatia pare in regula doar ca mi se tot duce releul de incarcare......l-am schimbat anul trecut sau acu 2 ani si dupa instalare mergea perfect incarcarea.problema e ca a crapat anu trecut la final de sezon.....si asta dupa ce l-am mai schimbat odata inainte......sinmcer nu stiu ce sa cred sau unde sa caut problema, am vb si azi cu cineva care se ocupa cu reparati si i-am povestit, eu banuind ca poate este cva scurt undeva pe instalatie,dar el zicea ca nu e de acolo si mi-a si explicat de ce acu trebuie sa imi ajunga inca un releu si sa-l montez pe ala impreuna cu bateria noua de data asta ca sincer nu mi se pare normal sa schimbi odata pe an releul de incarcare........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

cumva tu ai dreptate. o sa ajung sa o simt. eu, ca incepator, am o gramada de aspecte pe care tre sa le gestionez. Intr adevar, din practica inveti. Dar... acum a remarcat ca UNEORI cresc treapta si constat ca e prea devreme. Sau trec intr o treapta inferioara si se tureaza motorul prea tare. Eu nu vreau spectacol pe motor, vreau doar sa il pilotez corect. am cautat in manualul de utilizare, dar nu scrie.

si de asta m am gandit sa pun o intrebare aici, unde sunt altii mai experimentati.

insa ma asteptam si la genul asta de raspunsuri.

multumesc, dar raspunsul asta nu ma ajuta.

si ca sa ti raspund: optim pt motor. acum am poti ajuta?

la masina, de ex, as putea sa scot turometru pt ca nu ma uit la el. simt cand cere motorul.

iar ca ex, daca ar tre sa schimb la ... sa zicem 4000... m as uita la inceput, dupa care nu pt ca simti motorul.

 

in continuare astept un raspuns de la Grupul posesorilor de SuzukiGS500 si mi cer scuze celor care se plictisesc citind intrebari "fara sens" de la incepatori.

 

o zi buna!

Pai nu scrie in manual pentru ca, asa cum spuneam, chestia asta nu are sens. Nu vreau sa par "smart ass" asa cum probabil ti-ai imaginat tu ca sunt, dar nici "optim pentru motor" nu cred ca vrei sa mergi...pentru ca atunci n-ai mai merge deloc. (optim pentru un motor in sensul unei vieti cat mai lungi este sa nu mearga sau sa mearga cu o turatie destul de mica).

Acum, in alta ordine de idei, esti pe drumul cel bun. Daca te-ai prins cand schimbi prea devreme sau cand schimbi prea tarziu inseamna ca raspunsul il ai in fata dar nu-l constientizezi inca.

 

Si nu-ti mai cere scuze, ca n-ai 10 ani! cred ca ai experienta in forumuri si te-ai prins pana acum ca mereu e unu' care se da destept si mereu e unu' care isi tot cere scuze la modul ironic pentru ca "inoportuneaza" . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

tocmai am bagat ulei in motor, motul 10w40, si nu mi se pare ok( e prima data cand fac schimbul la ea) parca se aud zgomote in motor, foarte putin dar se aud si nu imi place. ma gandesc ca ar fii uleiul de vina, pt ca acum imi zice fostul proprietar cum ca el ar fi bagat doar castrol....

nu stiu ce sa zic... sa fie uleiul de vina?

ce ulei recomandati?

merci

Polemicile astea pe tema uleiului nu o sa se termine niciodata. Eu nu iti pot spune ca un ulei este bun sau prost, dar iti pot spune ca eu folosesc Motul 7100 10W40 de la primul schimb care a fost facut la 1000 Km iar acum are 52.000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general eu schimb intre 5-6000 dar nu obigatoriu schimbi cum iti vine tie bine in functie de puterea de care ai nevoie s.a.

In alta ordine de idei urmeaza sa ii schimb filtrele de ulei si aer, ulei repsol si o "mica" modificare la suspensia fata [sper sa imi iasa]

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, care ma poate lamuri de ce imi ramane turata mobra dupa ce se incalzeste bine... Cand o scot la liber sau trag ambreiajul la semafor ramane turata la 3.000+. Am vazut un topic asemanator in trecut dar nu mai reusesc sa il gasesc.

P.S. Am un Suzuki din '92 Gs500e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trage aer fals...cu motorul pornit da cu spray de curatat contactele intre admisiile de cauciuc si chiulasa! acolo sunt o-ringuri care in timp nu mai etanseaza cum trebuie! posibil sa fie si altele dar verifica asta mai intai! apoi te poti gandi la amestec sarac din cauza circuitului de ralanti sau pilotjet-ului infundat! verifica si membranele totodata! bafta!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trage aer fals...cu motorul pornit da cu spray de curatat contactele intre admisiile de cauciuc si chiulasa! acolo sunt o-ringuri care in timp nu mai etanseaza cum trebuie! posibil sa fie si altele dar verifica asta mai intai! apoi te poti gandi la amestec sarac din cauza circuitului de ralanti sau pilotjet-ului infundat! verifica si membranele totodata! bafta!

mersi frumos, am rezolvat regland relantiul cand era cald si merge perfect akuma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate lamuri si pe mine ce ghidon sa gasesc sa il schimb pe cel original la mobra mea, ma rupe la propriu la drum, pozitia e f incomoda vizavi de capacitatile ei... As vrea ceva cum vrea romanu', simplu de aplicat si accesibil la pret.

P.S. Cand iti bate in ghidon, e de la echilibrat sau de la cauciug, sau poate fi si una si alta? Imi bate destul de tare intre 60 si 100 la ora :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica pozitie incomoda ?Ce are ghidonu e prea in fata prea jos?Poate un inaltator de ghidon e solutia la tine .Nu pre imi dau seama ce alt ghidon ar putea avea alt efect; in principiu poti pune orice ghidon care are 22 mm daca nu ma insel, cat despre vibratia in ghidon poate fi de la capetele de ghidon pana la furca , janta stramba cauciuc "pocnit" in gropile patriei cuzineti din jambe si doar atat ma pot gandi acum ,incearca sa le elimini pe rand si sigur dai si de problema.

Cu ocazia asta anunt si eu ca sunt in cautare de un inaltator de ghidon daca are cineva pm sau aici vorbim.Paste fericit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica pozitie incomoda ?Ce are ghidonu e prea in fata prea jos?Poate un inaltator de ghidon e solutia la tine .Nu pre imi dau seama ce alt ghidon ar putea avea alt efect; in principiu poti pune orice ghidon care are 22 mm daca nu ma insel, cat despre vibratia in ghidon poate fi de la capetele de ghidon pana la furca , janta stramba cauciuc "pocnit" in gropile patriei cuzineti din jambe si doar atat ma pot gandi acum ,incearca sa le elimini pe rand si sigur dai si de problema.

Cu ocazia asta anunt si eu ca sunt in cautare de un inaltator de ghidon daca are cineva pm sau aici vorbim.Paste fericit.

Deci am 1.75 si 85Kg, cred ca are ghidon standard, nush sigur, dar stau in maini mai mult ca in fund, si doare :)), vreau sa stau in fund nu in maini, deci ceva mai inalt... Nu sunt vitezoman, azi am fost cu 170 timp de 2 secunde cu el, lol, am zis ca am depasit viteza luminii + ca eram in a 5-a, normal merg cu ~120 croaziera. Paste fericit tuturor mobristilor si nu numai.

 

Edit: Nush ce is aia "cuzineti". la mine curg ambele semeringuri la furca, le-am comandat + ulei, dupa Paste ajung si le schimb, ziceti-mi cum verific "cuzinetii" si ziceti daca verific "cuzinetii" si sunt defecti, ies mai ieftin cu o alta furca? Sau ce sa fac?

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am tot 175 si 71 kg ghidonul pe mine nu ma oboseste asa de tare,si prima ta problema se poate rezolva cu un inaltator de ghidon in genul astuia http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021310. Cat despre cuzineti daca zici ca ai mers cu semeringurile curgand si s-a dus uleiul ar trebui verificati si aia:/index.php?/topic/662898-cuzineti-furca/. cu alta furca sigur nu iesi mai ieftin. Paste fericit



Sport_Street_0-649cc_(GS_GSF_GSX_GN)_GS5 piesa nr 9 e cuzinetul daca nu ma insel

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am tot 175 si 71 kg ghidonul pe mine nu ma oboseste asa de tare,si prima ta problema se poate rezolva cu un inaltator de ghidon in genul astuia http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021310. Cat despre cuzineti daca zici ca ai mers cu semeringurile curgand si s-a dus uleiul ar trebui verificati si aia:/index.php?/topic/662898-cuzineti-furca/. cu alta furca sigur nu iesi mai ieftin. Paste fericit

 

Sport_Street_0-649cc_(GS_GSF_GSX_GN)_GS5 piesa nr 9 e cuzinetul daca nu ma insel

Mersi mane, aveam de gand sa schimb eu semeringurile si sa schimb uleiul, dar acum ca vad cate piese are prefer sa merg la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt sigur daca e clara pentru toata lumea diferenta intre "ghidon" si "semighidoane", GS-ul fiind dotat cu una din cele doua variante. Treaba e simpla pentru majoritatea dar stiu multi incepatori care au dileme. Carevasazica, desi le spunem generic "ghidon" semighidoanele sunt prezente in cele mai multe cazuri pe motoretele sport si arata fiecare ca o teava dreapta si relativ scurta, cat sa incapa strict comenzile fata de pe o parte sau alta. In general ele, semighidoanele, sunt responsabile pentru pozitia "merg mai mult in maini decat in fund" desi la GS nu au o pozitie joasa atat de exagerata. Pe de alta parte "ghidonul" e ala care seamana cu majoritatea ghidoanelor de bicicleta (evident comparatia e oarecum fortata) si asigura pentru o parte din noi un confort sporit fata de semighidoane, mai pe scurt "merg mai mult in fund decat in maini".

In alta ordine de idei, parca din ce imi aduc eu aminte, la unele modele se pot schimba semighidoanele cu ghidoane sau invers, fara complicatii nemaivazute. Nu sunt sigur 100% dar asa imi amintesc. Uite, la GS-ul meu din 96 cred ca merge. Da' m-am uitat la un GS din 2006 si nu parea ca merge schimbarea.

Acum, pentru extremisti, daca nici ghidonul nu e suficient de inalt, recomand ape hangerul :)) Nu e teribil de comod dar o sa aveti un GS cel putin interesant. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am zis solutiile pentru baiatul cu pozitia lui pentru ghidon asa cum l-a numit el. problema lor ca inca nu stiu diferenta intre semighidon si ghidon. nu am auzit de ape hanger dar banuiesc ca e tot aia cu handlebars risers.[ ma apuc de cautat sa vad ce sunt alea].. ps: am mai avansat la schimbarea telescoapelor si a sistemului de franare pe 2 discuri, imi ast placutele semeringurile si uleiul de furca. o seara buna

 

 

da nu e tot aia dar oricum arata "altfel" :alcy: :crack:

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a aparut o problema ciudata la mobra, ieri cand am iesit din benzinarie am simtit ca merge 'necata, trag pe dreapta si vad cum pe furtunul de golire al filtrului de aer curge benzina.

Merg imd cu ea la "medic", imi desface carburatoarele, le curata/calibreaza, era intradevar destula mizerie in ele. Monteaza tot inapoi, porneste si merge fara probleme.

Dupa vreo 30 de km o opresc si ma uit sub ea, tot curat, nu mai curgea benzina, deci problem solved. In aprox o ora, repornesc si nu apuc sa merg 300 de metri si poc, aceasi problema, imi inunda un carburator :(( . Ma gandesc, ca daca ar fi fost cuiul ponton curgea tot timpul, nu pe reprize, la fel si daca era plutitorul, ma gandesc poate nivelul mare... dar dc pana acum a mers... Oricum am programare pe joi iar la "medic", dar pana atunci, m-am gandit sa va intreb pe voi, poate e vreun defect ascuns sau careva a mai avut aceasta problema... Mersi anticipat

P.S. Apuca sa o inece doar la turatii mici, daca merg in trepte superioare la peste 3k turatii merge perfect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca e un cui problema.... nu nivelul

Am fost la mecanic cu ea, culmea culmilor, cand am ajuns acolo, mobra merge perfect, nu mai curge, nu se mai ineaca tot ok. Imi zice ca nu are rost sa le demonteze degeaba(carburatoarele) si ca ar fi bine sa imi pun un filtru de benzina pe furtunul de tur. Fara sa o mai pornesc, fug la o benzinarie, cumpar filtru din ala de pus pe furtun, il monteaza si imi ureaza drum bun. La fiecare pornire o verificam, de multe ori obsedat fiind de aceasta problema, o porneam doar sa vad daca nu curge iar, dar nu a mai curs deloc, asta pana dupa vreo 100Km. In aceasta seara constat cu stupoare ca iar imi curge benzina pe furtunul de golire al filtrului de aer(filtrul de aer schimbat de 2 zile, preventiv). Am cosmaruri deja cu aceasta problema, de ar fi ceva sa stiu clar ce e, as cumpara/schimba si gata, dar asa este verificat plutitor/nivel/cui ponton/tot si tot nu merge. Partea proasta e ca nu pot avea incredere in ea sa ma avant la drumuri lungi in starea asta, si bani sa cumpar carburatoare noi, nu am. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba cuiele. Asa mi s-a intamplat la TDM cand era in teste la service. Nici nu am stat pe ganduri daca sa nu le iau. E 30 de lei bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba cuiele. Asa mi s-a intamplat la TDM cand era in teste la service. Nici nu am stat pe ganduri daca sa nu le iau. E 30 de lei bucata.

Asta va fi urmatorul pas, sper ca macar de data asta sa am un rezultat pozitiv. Ms de sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut aceaiasi problema am avuto si eu m-am trezit cu benzina in cutia filtrului de aer ,am duso la mecanic a curatat carburatoarele le-a sincronizat si am montat un filtru de benzina.Acum sunt in probe cu ea inca imi este frica sa ma avant in curse lungi .Daca depistezi problema te rog sa postezi aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut aceaiasi problema am avuto si eu m-am trezit cu benzina in cutia filtrului de aer ,am duso la mecanic a curatat carburatoarele le-a sincronizat si am montat un filtru de benzina.Acum sunt in probe cu ea inca imi este frica sa ma avant in curse lungi .Daca depistezi problema te rog sa postezi aici.

ciao.eu am montat filtru de benzina pe ea de 3 ani, tot dupa o scena de asta,sistemul e sigur! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...