Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

 

unde l-ai comandat?

Am fost la un magazin de piese moto si baiatulde acolo mi-a comandat.

EDIT:am o intrebare de noob, va rog nu aruncati cu pietre:).Cand apas frana spate la gs-ul meu nu se aprinde stopul, este normal doar cu frana fata sa se aprinda?

Editat de susinfumuri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

.Cand apas frana spate la gs-ul meu nu se aprinde stopul, este normal doar cu frana fata sa se aprinda?

Nu este normal, stopul de frana trebuie sa se aprinda atat la frana fata cat si la frana spate. Verifica microintrerupatorul de la pedala de frana, daca nu este de la el atunci verifica traseul circuitului pana la stop.

 

Asfalt uscat

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vânzare carburatoare de gs 500 sau măcar o tija pentru jigleorul principal ?

donez un set de carene pentru gs 500 E complete nu sunt sparte cine e interesat eu l-am facut naked 0756598476



carenele sau dat ...error1132 este posesorul lor ! :10:

Editat de Cristi_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

Cu tijele pentru motor pot incerca sa vb cu cel care mi le a facut si mie si sa il intreb daca mai poate sa mai faca. Eu nu vreau nimic doar banii care ii dau lui si transportul(pot sa ti le trimit cu microbuzul ~10ron ).

Dragos,

 

Revin cu rugamintea pentru cele trei suruburi. Astept sa-mi spui pretul si cand se poate apuca strungarul de ele.

 

Iti multumesc anticipat

 

PS

 

1. N-am stiut sa bifez optiunea "urmarire topi" si ..... asta este . Acum am bifat si astept raspuns.

 

2. Am crezut ca este mult mai ieftin sa cumpar dar .......... s-au scumpit crash baru-rile ........... Am o oferta la circa 600 lei !!!!!!!!!

 

Prin urmare, indiferent cum va arata, va fi mult mai bine.

 

3. N-am mers mult cu suzuka [circa 500 km], ea fiind undeva la 50 Km departare de locuinta. In plus am avut probleme cu carburatoarele, curgea uleiul pe la filtrul de ulei, etc..... In prezent (Luni 24.06.2013) am reusit s-o repar (partea de ulei), asta dupa ce-am parcurs circa 500 Km de cand a plecat de la mecanic (de cand am intrat in posesia ei) pe care l-am platit pentru schimb ulei+filtru ulei (materiale + manopera)........ Asta este. Nu mi-am putut imagina ca dupa 100 Km sa ramana fara circa 1 l ulei....... si asta pentru ca un om n-a reusit sa-si faca treaba, pe care afirma ca stie s-o faca. Pierdea ulei pe la filtru.....Am avut probleme si la un prezon de la filtru (unu din trei - stie cineva cum fac rost de unul bun?!) ... Recunosc, motorul a stat tot timpul la el fara supraveghere din partea mea.

 

Intre timp (dupa ce-a clacat) am reusit: sa schimb bujiile, sa repar aprinderea (mergea numai un cilindru), sa sincronizez carburatoarele, sa schimb toate garniturile din ele, sa schimb uleiul + filtrul +surub ulei .........

 

Ramane sa schimb lantul de transmisie final (trebuie sa cumpar), pinioanele lant (le-am cumparat), cauciucurile, sa repar frana fata (pierde lichid frana)........etc...........si sa caut un kit de reparatii pentru robinetul de benzina..............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niku 87

nu cred ca o sa gasesti kit de reparatie pentru robinet.am cautat si eu si nu am gasit

mi am luat robinet nou a fost 415 lei

 

Multumesc de raspuns.

 

Am sa caut sa cumpar si eu unul nou.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee de unde as putea cumpara telescoapele de la furca la GS500 sau o furca buna cu totu' la un pret decent?



Aveti idee de unde as putea cumpara telescoapele de la furca la GS500 sau o furca buna cu totu' la un pret decent?

Am rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o mica problema la GS.

 

De ceva timp imi face figuri cand trec peste denivelari,gropi, etc (avem destule pe drumurile noastre) de parca ar da sa moara motorul, parca nu mai are gaz.

Pur si simplu pica acceleratia si da semne ca se ineaca. Tin sa mentionez ca acceleratia o tin constanta iar pe asfalt drept merge OK.

Mi se pare cam ciudata chestia asta ( nu am cunostiinte de mecanica din pacate)

Astept pareri, dragi colegi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o mica problema la GS.

 

De ceva timp imi face figuri cand trec peste denivelari,gropi, etc (avem destule pe drumurile noastre) de parca ar da sa moara motorul, parca nu mai are gaz.

Pur si simplu pica acceleratia si da semne ca se ineaca. Tin sa mentionez ca acceleratia o tin constanta iar pe asfalt drept merge OK.

Mi se pare cam ciudata chestia asta ( nu am cunostiinte de mecanica din pacate)

Astept pareri, dragi colegi :)

Ca idee principala nici eu nu sunt mecanic :hug:

Insa din descrierea ta, la anumite socuri nu mai functioneaza motorul.

Posibile cazuri (functie de cat de repede iti moare motorul):

Alimentare benzina

- furtun de aer din carburator. In carburator intra doua furtune. Unul de benzina [jos] si unul de aer [ deasupra benzinei]. Daca acest furtun este obturat, se creeaza o situatie in care motorul NU POATE ASPIRA benzina din camera de nivel constant. Cum acest furtun are un traseu lung, se poate obtura la un soc ca poi sa-si revina.

- carburator [plutitorul din ambele camere /sau una - (asta insemnand ca ai si alte defecte*) se blocheaza pe inchis si nu-ti vine benzina. Dar asta inseamna ca pot trece mai multe secunde pana sa simti ca-ti "moare" motorul];

- alte elemente pe alimentare cu benzina [filtru rezervor infundat ( dar iarasi trebuie sa treaca mai mult timp pana simti - de fapt pana ramane fara benzina carburatorul)];

 

Instalatie electrica

- unul sau mai multe elemente sa-ti puna in scurt instalatia de aprindere;

- poate un fir desfacut/ contact imperfect;

- senzor aprindere defect; etc.

 

La instalatia electrica simti IMEDIAT ca iti moare motorul, comparativ cu alimentarea cu benzina, exceptie facand pierderea etanseitatii intre carburator si motor [aer fals, fara benzina] sau acel furtun de aer.

 

Daca ar fi elemente de mecanica motorului [pe parte de comanda aprindere] ar trebui sa fie ireversibil. Iti moare si gata.

 

Cum as proceda:

1. Scot bujiile.

2. verific cu ajutorul demarorului daca am scanteie la fiecare bujie.[ cu fisa pusa, atingi filetul bujiei de cilindru. Trebuie sa observi scanteia produsa. Daca tot scoti bujiile, este bine sa verifici distanta electrozi, culoare, etc]. Presupunand ca ai, montezi bujiile si mergi la pasul urmator.

3. Verifici acel furtun de aer ce iese din carburator. Poate avea si un filtru la capat. Trebuie sa fii atent. Este un detaliu simplu dar important [trebuie scos rezervorul de benzina]

 

Restul cu scoaterea carburatorului, curatare, verificare este mai dificil, dar este valabila operatia numai daca iti moare dupa circa 10-20 secunde - poate mai mult.

 

Mai mult nu-mi vine acum.

 

Succes.

 

Astept raspuns cum ai rezolvat.

 

 

*

Avand in vedere ca GS500 este un motor in 2 cilindri, avem si 2 carburatoare. Daca un carburator nu este folosit [defect aprindere] cand celalalt nu functioneaza (se infunda) se simte. Nu cred ca este cazul de fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca idee principala nici eu nu sunt mecanic :hug:

Insa din descrierea ta, la anumite socuri nu mai functioneaza motorul.

Posibile cazuri (functie de cat de repede iti moare motorul):

Alimentare benzina

- furtun de aer din carburator. In carburator intra doua furtune. Unul de benzina [jos] si unul de aer [ deasupra benzinei]. Daca acest furtun este obturat, se creeaza o situatie in care motorul NU POATE ASPIRA benzina din camera de nivel constant. Cum acest furtun are un traseu lung, se poate obtura la un soc ca poi sa-si revina.

- carburator [plutitorul din ambele camere /sau una - (asta insemnand ca ai si alte defecte*) se blocheaza pe inchis si nu-ti vine benzina. Dar asta inseamna ca pot trece mai multe secunde pana sa simti ca-ti "moare" motorul];

- alte elemente pe alimentare cu benzina [filtru rezervor infundat ( dar iarasi trebuie sa treaca mai mult timp pana simti - de fapt pana ramane fara benzina carburatorul)];

 

Instalatie electrica

- unul sau mai multe elemente sa-ti puna in scurt instalatia de aprindere;

- poate un fir desfacut/ contact imperfect;

- senzor aprindere defect; etc.

 

La instalatia electrica simti IMEDIAT ca iti moare motorul, comparativ cu alimentarea cu benzina, exceptie facand pierderea etanseitatii intre carburator si motor [aer fals, fara benzina] sau acel furtun de aer.

 

Daca ar fi elemente de mecanica motorului [pe parte de comanda aprindere] ar trebui sa fie ireversibil. Iti moare si gata.

 

Cum as proceda:

1. Scot bujiile.

2. verific cu ajutorul demarorului daca am scanteie la fiecare bujie.[ cu fisa pusa, atingi filetul bujiei de cilindru. Trebuie sa observi scanteia produsa. Daca tot scoti bujiile, este bine sa verifici distanta electrozi, culoare, etc]. Presupunand ca ai, montezi bujiile si mergi la pasul urmator.

3. Verifici acel furtun de aer ce iese din carburator. Poate avea si un filtru la capat. Trebuie sa fii atent. Este un detaliu simplu dar important [trebuie scos rezervorul de benzina]

 

Restul cu scoaterea carburatorului, curatare, verificare este mai dificil, dar este valabila operatia numai daca iti moare dupa circa 10-20 secunde - poate mai mult.

 

Mai mult nu-mi vine acum.

 

Succes.

 

Astept raspuns cum ai rezolvat.

 

 

*

Avand in vedere ca GS500 este un motor in 2 cilindri, avem si 2 carburatoare. Daca un carburator nu este folosit [defect aprindere] cand celalalt nu functioneaza (se infunda) se simte. Nu cred ca este cazul de fata.

Multumesc mult pentru raspuns, am sa vad cum am timp sa verific.

:thanks:

 

Chestia ca motorul nu se opreste de tot,parca imi taie parca alimentarea exact dupa ce sar peste o denivelare apoi mergand normal.

La drum intins e totul ok.

Editat de Evil_Alien
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia ca motorul nu se opreste de tot,parca imi taie parca alimentarea exact dupa ce sar peste o denivelare apoi mergand normal.

La drum intins e totul ok.

Atunci, este clar nu ai probleme cu carburatorul nici cu filtrele.

Raman in analiza:

- acel furtun (putin probabil dar este bine sa verifici);

- etanseizarea carburatorului (aspiratie - legatura cu motorul - sa nu fie fisurate si la soc sa se deschida fisura- trebuie sa fie la partea inferioara, altfel nu are sens - partea catre motor nu catre rezervor);

- partea de alimentare a instalatiei de aprindere (contact imperfect la alimentarea CDI),

- fise desfacute [CDI] + fise bujii (sau intrerupte - mai greu dar este bine sa verifici].

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci, este clar nu ai probleme cu carburatorul nici cu filtrele.

Raman in analiza:

- acel furtun (putin probabil dar este bine sa verifici);

- etanseizarea carburatorului (aspiratie - legatura cu motorul - sa nu fie fisurate si la soc sa se deschida fisura- trebuie sa fie la partea inferioara, altfel nu are sens - partea catre motor nu catre rezervor);

- partea de alimentare a instalatiei de aprindere (contact imperfect la alimentarea CDI),

- fise desfacute [CDI] + fise bujii (sau intrerupte - mai greu dar este bine sa verifici].

 

Succes.

La ce gropi avem nu e de mirare ca s-a dus ceva :P

Am sa verific si sa vad unde e buba. Sper sa nu fie ceva grav.

Numai bine si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am curatat si uns lantul ptr prima data si am o nelamurire.Cat de tare trebuie uns lantul?Eu ptr uns am folosit Valvoline White Synthetic Chain Lube si am dat tot lantul cu el pana sa facut tot alb:).Am facut o prostie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am curatat si uns lantul ptr prima data si am o nelamurire.Cat de tare trebuie uns lantul?Eu ptr uns am folosit Valvoline White Synthetic Chain Lube si am dat tot lantul cu el pana sa facut tot alb:).Am facut o prostie?

Lantul se unge din cate stiu eu cu mobra pe cricul central, motorul pornit si bagat in viteza a 1-a(roata sa se invarta constant si incetisor), dai cu spray-ul din toate directiile pe lant, atat pe ambele laterale cat si pe partea de sus si jos a lantului, nu exagerat de mult pt ca zboara pe roata si peste tot.

 

Asphalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, nu are careva dintre voi un cablu de la turometru? azi mi-a picat turometru in nas si am constatat ca a cedat,am verificat si di motor se invarte tija dar ca cablu nu mai transmite la turometru.daca stiti ceva e binevenita informatia.numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai ungeti lantul cu motorul pornit si bagat in treapta 1 a. Riscati sa ramaneti fara degete ( cunosc persoana care a ramas fara degetul mare de la curatat si uns lant in modul asta ) . Miscati roata cu mana pentru ca e cam acelasi lucru .

Lantul se unge din cate stiu eu cu mobra pe cricul central, motorul pornit si bagat in viteza a 1-a(roata sa se invarta constant si incetisor), dai cu spray-ul din toate directiile pe lant, atat pe ambele laterale cat si pe partea de sus si jos a lantului, nu exagerat de mult pt ca zboara pe roata si peste tot.

 

Asphalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...