c3y_87 Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Ar putea sa traga aer fals pe la imbinarea unde intra evacuarea in motor?Ptr ca pe acolo imi da putin ulei afara,ca un spray.Sper sa poti sa vezi in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Aia e evacuarea, admisia e in partea opusa. Oricum, uleiul ala nu e de bine. Incearca la un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Vasile_85388 Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Salut. Gs 500 din 2005, cumparata in septembrie, mers 50 km cu ea , tinuta in garaj neincalzit. Dupa ce am incercat sa o pornesc fara succes de vreo cateva ori acum ca s-a mai incalzit un pic, aseara mi-a "explodat" de 2 ori (backfire) la incercarea de a o porni de m-a asurzit vreo 10 minute. O sa ii schimb astazi si bujiile. E normal sa se intample asta, e vreo procedura de urmat astfel incat sa nu se mai intample detonarea in toba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 Probabil ai inecat-o si de acolo rateul in evacuare. Da-i bujiile jos, da la automat vro 2 secunde si las-o asa peste noapte sa se usuce. Am patit si eu exact la fel, o sa porneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Cel mai usor mod de a porni Gs-ul dupa iernat este sa dai robinetul pe Pri si sa desfaci suruburile de drenaj de la carburatoare. De multe ori dupa o perioada lunga de stationare, in carburatoare se formeaza depuneri si cuiele raman blocate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3y_87 Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Salutare,daca cand cuplez treapta 1 are o tendinta de a pleca,e normal sau .....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Am mai zis: regleaza cablul de ambreiaj. Ai reglaj la maneta si pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3y_87 Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Scuze dacro., nu citisem mesajele anterioare.Ms mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 salut , gasesc pe undeva o chiloasa buna pt un gs din 97? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3y_87 Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Aveti cumva sau stiti unde as putea gasi un colier ptr o evacuare (Remus).Asemanatoare cu cea din poza.Multumesc. » Post actualizat in 16 Mar 2015 14:35Scuzati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 (editat) Un amic cumpara far sau doar sticla far pentru un gs 500 daca aveti sau ma puteti indruma spre alta sursa ar fi perfect Editat Martie 23, 2015 de xsebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Cezar multam cu mare intarziere.Am gasit un arculet prin gunoaiele mele.Scuze dar nu am mai intrat pe aici.Bafta. » Post actualizat in 30 Mar 2015 12:05 Ma-m hotarat sa vand Suzukiul meu pe bucati.Dar bucati mari.Gen cadru amortizor bascula acte.Nu vand suruburi coliere sau alte nimicuri.Preturile le discutam la telefon.o725934947. Pentru cine o vrea intreaga 750 E.Ne negociabil. » Post actualizat in 30 Mar 2015 12:09 Are baterie noua,schimbat ulei ,filtru,semeringuri amortizoare fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 o intrebare de noob total:)) cum reglez intinzatoru la lantu de distributie? trebuie sa-l dau jos sa-i schimb garnitura si cand il pun inapoi sa-l reglez la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Botos Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 salut si-a montat cineva indicator de trepte viteza pe gs lui ? ce model,un site sau un sfat pentru mine?multumesc:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Mai caut si eu din cand in cand viteza a 7-a dar nu cred ca se justifica un indicator de treapta la GS. Cu banii ii pui un lant de distributie nou si te dai linistit ca sa inveti vitezele. Zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Botos Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 da stiu,nu sunt chiar asa nestiutor,vreau doar asa o inbunatatire ca e cam "chel"la dotari:)in general sunt foarte multumit am mers pe transalpina si transfagarasan cu 2 persoane si bagaj si se comporta bine si consumul e ok...e ok pentru mine:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 De acord, e chel, dar pe cealalta parte are mai putine chestii care se pot strica eu vreau sa scap de bord complet, vedem ce iese. Da, apropo, am vazut niste borduri digitale care puteau indica si treapta. Pe ebay, am uitat numele lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Botos Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 (editat) Ok ms de raspuns! Editat Aprilie 17, 2015 de Cosmin Botos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu_hd Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Salutare! Am si eu un Suzuki GS 500e din 93 si de curand m-a lasat kilometrajul. Am verificat si am constatat ca am nevoie de angrenajul de la roata(melcul). Stiti cumva unde as putea gasi unul second? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 (editat) Incearca pe olx, este un baiat care dezmembreaza un gs 500F. Cred ca se potriveste melcul, chiar daca este alt an. Editat Mai 1, 2015 de COLUMBO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin Chirica Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 salut baietii.,,am vazut pe net niste pantaloni moto w-tech ,ati avut sau probat acest model ? ce stiti despre aceasta firma ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Gasesc un posesor de gs care are un releu regulator ars? Eu am nevoie de cele 2 mufe care care ies din el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Salutare, Am si eu o problema la GS, l-am scos zilele astea de la iernat si am observat ca face niste figuri. Reusesc sa o pornesc numai pe cabluri, apoi ramane ok la relanti dupa ce iau cablurile. Fara cabluri nu am deloc curent cand pun contactul. Bateria arata 12 V cu aparatul pe ea dupa ce porneste cu cablurile,iar cablurile, sta OK la relanti dar cand trag acceleratia imi scade la 7-8 V, bordul si farul se sting si imi scade in turatii. Aveti idee ce poate fi? Bateria dusa sau releul de incarcare? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 In primul rand daca bateria ta are doar 12V clar este descarcata, normal trebuie sa aibe min 12.8V daca este incarcata. Pentru a masura corect incarcarea ai nevoie de o baterie buna (incarcata). Daca lasi cablurile conectate, tot asa se manifesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 In primul rand daca bateria ta are doar 12V clar este descarcata, normal trebuie sa aibe min 12.8V daca este incarcata. Pentru a masura corect incarcarea ai nevoie de o baterie buna (incarcata). Daca lasi cablurile conectate, tot asa se manifesta? Daca las cablurile conectate merge fara probleme totul inclusiv bordul si accelereaza normal. Doar cand le iau atunci face urat. Avand in vedere ca la relanti o tine cat de cat OK fara cabluri, care ar fi motivul scaderii tensiunii la acceleratie? Tot de baterie tine? Tin sa mentionez ca releul de incarcare nu e chiar OK, de anul trecut baga mai putin decat trebuia, nu tin minte exact cat dar oricum nu era optim. Imi poate recomanda cineva un service OK prin Bucuresti? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.