Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Silviule grabeste-te ca vine vara si ori nule mai vind ori le creste pretul.Nu o sa-ti para rau daca iei un GS 500 E de prin 93-94 .Cel de la care am luat-o eu ,a pupat-o la plecare si mai ca-i venea sa plinga si pui si prietenei lui.Singurul motiv pt.care a vindut-o este ca are viteza maxima mica .175 KM la ceas cu doua persoane si prietenii lui aveau sportive si mai rapide,ca altfel n-o dadea.bunu. :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tot legat de tobe, Cand te duci sa faci revizia tehnica se leaga de faptul ca nu ai toba standard ?

 

Stiu ca verificarea tehnica (cea care se face la 2 ani odata) se poate face si in service-uri autorizate de rar.

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata baieti, m-am alaturat si eu grupului : GS 500F 2006...

Am botezat-o Negrutza :rose:

:nono: s-o stapinesti sanatos,prietene,e frumoasa foc.fiind asa noua ,cred ca nu ia maimult de 3 jumate la suta-nu-s pe ce site am mai citit de un suzi cu vreo 2sute si ceva de mii de mile[ai ca deja am luat-o razna :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am facut primii 70 de kilometri pe motor, Suzi e prima mea motocicleta :nono:

 

E in stare foarte buna, fostii propietari s-au purtat super cu ea, insa am descoperit o chestie.

Bateria se descarca foarte repede. Practic dupa 2 zile de stat in garaj e moarta. Prietenul la care o tin mi-a spus ca e de la frig si ca la vara nu o sa am probleme.

 

Imi e si frica sa ies din oras cu ea, daca dorm pe undeva se descarca peste noapte :rose:

 

Mai are cineva cu GS 500 problema asta cu bateria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca e destul de frig afara si normal ca se descarca. O data tinuta in frig vreme mai multa, bateria se distruge si va trebui inlocuita. Daca nu umbli zilnic cu motocicleta mai bine o scoti din motocicleta cand te-ai terminat de plimbat. La GS se ia foarte usor jos, in nici un minut ai termniat treaba. Pune-o de asemenea la incarcat la un redresor, sa fie incarcata calumea.

 

Daca ramai undeva fara baterie, bagi in a 2-a (nu in 1-a ca se blocheaza spatele), tragi socul, ti ambreajul, si rogi pe cineva sa te impinga, cand consideri ca ai destula viteza, dai drumul la maneta de ambreaj..... :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare! Plec din oras 3-4 zile, trebuie sa dorm peste noapte undeva. Iau bateria cu mine in camera ca sa nu plece curentul la plimbare. Daca totusi evadeaza o bag in a 2-a cu socul si ambreiajul tras, pun pe un nene sa impinga si dau drumul la abreiaj. Got it...dar daca nu merge undeva in creerul muntilor noaptea, dupa tine alerg :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ramai undeva fara baterie, bagi in a 2-a (nu in 1-a ca se blocheaza spatele), tragi socul, ti ambreajul, si rogi pe cineva sa te impinga, cand consideri ca ai destula viteza, dai drumul la maneta de ambreaj..... :rose:

 

Hmmm, si toate pornesc impinse, indiferent de varsta ? Si astea noi ?

 

Adica, comparand cu masini : am o masina care nu trebuie impinsa sub nici o forma (in scop de pornire, evident). Dacia veke o impingeam de o lua draku... La fel si honditza, la 130 kg ale ei, mai mic efortul este sa o imping decat sa dau la buton :nono:

Editat de Remyx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Road, esti sigur ca merge asa? Ai facut asta vreodata? E Suzuki GS 500 din '92.

 

 

Am avut Bandit din 95, GS din 93, si GS din 98. Inafara de cea din 93, celelalte au trebuit pornite la un moment dat impinse (Banditul l-a inecat fratemiu, iar la GS-ul din 98 era varza bateria). Daca nu reusesti cumva sa o ineci, sigur porneste impinsa.

 

Remix....GS-ul pe care il ai tu nu are mai nimic diferit fata de altul din ani precedenti. E tot pe carburatoare, racit pe aer, acelasi motor. Ce se poate strica la el daca il impingi, sunt plasticurile alea de pe ea care se pot rupe daca apesi prea tare :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar daca nu ai destula aderenta cu roata de spate si vezi ca tot se blocheaza roata, poti sa incerci si in a 3-a.

O ia sigur cu socul tras la maxim si fara acceleratie.

Sau dc zici ca pleci mai mult timp, incearca s-o pornesti seara de seara, si s-o tii pe la 2000 de ture vreo 5-10 min.

Ai cumva alarma pe ea? dc da, sa sti ca si asta e o cauza ptr care se mai descarca. Unele alarme pot consuma mai mult curent in anumite conditii (umezeala, frig, etc).

Sa te bucuri de noua achizitie!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scriu si aici, poate e ceva specific GS 500.

 

Motorul meu nu vrea sa porneasca. Tot incearca dar...nu vrea. Cred ca e o problema electrica sau ceva in legatura cu asta. Bateria e plina si aproape noua. Firele de la ea se incalzesc tare atunci cand incerc sa o pornesc. Tipul la care o tin zice ca ar fi demarorul in scurt. Pana acum a pornit ajutata de aparatul ala de incarcat baterii, iar in ultimele 2 dati a trebuit sa legam si sarme/fire de la bateria altei motociclete.

 

O duc maine dimineata la service-ul de la Moto Racing Zone sa bage si ei un ochi.

 

S-a mai intalnit cineva cu problema asta?

Care ar fi un service bun unde se pricep la GS500, au piese de schimb, etc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai treaba e in felul urmator:

dc se incalzesc firele originale de la bateria motocicletei, asta ar fi normal numai dc tii demarorul pornit mai mult de 15 sec. Oricum e bine de stiut ca demarorul IN NICI UN CAZ nu se actioneaza mai mult de 5 sec fara pauza de 1 min. Altfel ... iese fum, nu pe loc, dar in timp....

Dc ti se incalzesc firele de la redresor sau de la bateria de rezerva (externa) atunci cand actionezi demarorul, este absolut normal, si in cazul acesta iti spun ca sunt f subtiri, si din cauza asta omori motorul, il inneci si nu mai porneste.

Hai sa ti-l vad si eu, sa-i fac si niste masuratori, ca e pacat sa-l tii in service. Si parca de-abia l-ai luat, nu? Tre sa te bucuri de el!!

P.S. Nu costa nimic sa ma uit la el, am si ceva scule, si ceva experienta.

Ca de, grupul GS-istilor se ajuta reciproc, nu?

Da-mi un msg pe privat si pb se rezolva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare sunt si eu posesorul unui gs 500 si as avea o rugaminte la voi

care ma poate ajuta si pe mine cu tija de la ulei sa imi spuna ce dimensiuni are ca am luato fara si tre sa imi fac alta dimensiunile in mm lungimea totala si nivelul max si min ok

va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am masurat tija pana acum, dar daca tot am motorul in casa pot sa iti spun asta maine .

 

Totusi de ce nu iti cumperi o tija , ca se gasesc pe louis - si sunt si tije cu termometru in capat - eu chiar vreau sa imi cumpar una de aceea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa-mi pun un top-case pe motor dar nu am suportul metalic...stiti pe cineva care are un suport la un pret rezonabil, eventual cineva care poate sa faca asa ceva?

 

 

voi ce bujii folositi, ce cod?

trebuie sa-mi iau alte bujii si nu stiu ce sa iau.

poate cineva sa ma ajute?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa-mi pun un top-case pe motor dar nu am suportul metalic...stiti pe cineva care are un suport la un pret rezonabil, eventual cineva care poate sa faca asa ceva?

voi ce bujii folositi, ce cod?

trebuie sa-mi iau alte bujii si nu stiu ce sa iau.

poate cineva sa ma ajute?

 

 

http://www.e-pages.dk/kawasaki/20/

 

eu folosesc NGK - DPR8EA-9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...