sorinpreotescu Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 pai treaba e in felul urmator: dc se incalzesc firele originale de la bateria motocicletei, asta ar fi normal numai dc tii demarorul pornit mai mult de 15 sec. Oricum e bine de stiut ca demarorul IN NICI UN CAZ nu se actioneaza mai mult de 5 sec fara pauza de 1 min. Altfel ... iese fum, nu pe loc, dar in timp.... Dc ti se incalzesc firele de la redresor sau de la bateria de rezerva (externa) atunci cand actionezi demarorul, este absolut normal, si in cazul acesta iti spun ca sunt f subtiri, si din cauza asta omori motorul, il inneci si nu mai porneste. Hai sa ti-l vad si eu, sa-i fac si niste masuratori, ca e pacat sa-l tii in service. Si parca de-abia l-ai luat, nu? Tre sa te bucuri de el!! P.S. Nu costa nimic sa ma uit la el, am si ceva scule, si ceva experienta. Ca de, grupul GS-istilor se ajuta reciproc, nu? Da-mi un msg pe privat si pb se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
picollho Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 salutare sunt si eu posesorul unui gs 500 si as avea o rugaminte la voi care ma poate ajuta si pe mine cu tija de la ulei sa imi spuna ce dimensiuni are ca am luato fara si tre sa imi fac alta dimensiunile in mm lungimea totala si nivelul max si min ok va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Nu am masurat tija pana acum, dar daca tot am motorul in casa pot sa iti spun asta maine . Totusi de ce nu iti cumperi o tija , ca se gasesc pe louis - si sunt si tije cu termometru in capat - eu chiar vreau sa imi cumpar una de aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
picollho Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 si cam la ce pret ii una nu stii mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
advd76 Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 In sfarsit am reusit sa-mi iau un motor super............sunt super FERICIT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
advd76 Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 vreau sa-mi pun un top-case pe motor dar nu am suportul metalic...stiti pe cineva care are un suport la un pret rezonabil, eventual cineva care poate sa faca asa ceva? voi ce bujii folositi, ce cod? trebuie sa-mi iau alte bujii si nu stiu ce sa iau. poate cineva sa ma ajute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 vreau sa-mi pun un top-case pe motor dar nu am suportul metalic...stiti pe cineva care are un suport la un pret rezonabil, eventual cineva care poate sa faca asa ceva? voi ce bujii folositi, ce cod? trebuie sa-mi iau alte bujii si nu stiu ce sa iau. poate cineva sa ma ajute? http://www.e-pages.dk/kawasaki/20/ eu folosesc NGK - DPR8EA-9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 26, 2007 Autor Share Postat Februarie 26, 2007 NGK foloseste si subsemnatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 La fel folosesc si eu, oricum sunt 3 tipuri de bujii care se potrivesc (dupa manualul de service), codul difera cu o singura cifra: pentru climat rece, pentru climat cald si pentru schimbat la turatii mari (mers ca pe o vitezana). Exista mai multe pareri referitor la folosirea lor, dar vezi si tu in manualul gs500 pe cauta la herunterladen sau da-mi un message daca nu te descurci. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
advd76 Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 NGK foloseste si subsemnatul ms mult...d-astea o sa-mi iau. La fel folosesc si eu, oricum sunt 3 tipuri de bujii care se potrivesc (dupa manualul de service), codul difera cu o singura cifra: pentru climat rece, pentru climat cald si pentru schimbat la turatii mari (mers ca pe o vitezana). Exista mai multe pareri referitor la folosirea lor, dar vezi si tu in manualul gs500 pe cauta la herunterladen sau da-mi un message daca nu te descurci. Asfalt uscat! nu prea ma descurc...da-mi si mie codurile si pt climat rece si pt cald Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Februarie 26, 2007 Share Postat Februarie 26, 2007 Interesanta faza cu bujiile. Daca am bujii pentru clima calda si afara sunt minus x grade celsius, ar putea sa nu imi porneasca? Am probleme cu pornirea lui Suzi in momentul asta, poate e de la asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 (editat) Interesanta faza cu bujiile. Daca am bujii pentru clima calda si afara sunt minus x grade celsius, ar putea sa nu imi porneasca? Am probleme cu pornirea lui Suzi in momentul asta, poate e de la asa ceva. Am patit-o si eu in decembrie, dar trebuie facut o verificare intai.... Deci: Standard: NGK DPR8EA-9 Climat rece (sub 5 grade) NGK DPR7EA-9 Pentru viteza: NGK DPR9EA-9 (for extended high speed riding - Haynes) Daca nu ai schimbat niciodata bujiile, atunci cel mai probabil ai standard (climat cald), dar ar trebui sa porneasca si cu alea daca temperatura de afara nu scade sub 2 grade plus. Cele 5 grade date de Haynes este cu marja de siguranta, eu am avut probleme abia la 1 grad +. In orice caz, trebuie vazut si distanta intre electrozi si/sau starea generala a bujiilor. Momentan folosesc cele cu 7, dar nici astea nu fac minuni: sa nu te astepti ca la -10 grade sa porneasca fara probleme. (Noroc ca nu prea se raceste atat afara.) Cel mai simplu mod de a verifica daca este cazul sa-ti schimbi bujiile sau nu, este modul empiric: daca nu porneste dimineata, dar porneste (max la a 3 cheie) pe la amiaza, inseamna ca intr-adevar ai cele standard. (Asta in cazul in care restu e ok la motor). Chiar daca ai standard, dupa 10 minute pe calorifer ar trebui sa porneasca si alea motorul. FOLOSESTE SI TU METODA "INCEARCA" SI VEZI CARE E TREABA. Poate cand scoti bujiile, constati ca trebuie numai arse de mizerie. Oricum ar fi bine sa ai totusi manualul de service, sa citesti si de acolo cate ceva inainte de a da un diagnostic. Succes! Editat Februarie 27, 2007 de gombocka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Unde gasim bujiile astea smechere de iarna ? NGK DPR7EA-9 Google.ro da putine informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 (editat) Unde gasim bujiile astea smechere de iarna ? NGK DPR7EA-9 Google.ro da putine informatii. Nu sunt asa greu de gasit, ar trebui sa aiba fiecare depozit mai serios de piese auto, daca nu macar sa ti-i aduca la comanda. La louis.de erau parca 7 euroi bucata. (Vezi in cartea de telefoane care depozit de piese auto are reclama mai mare ), intra pe louis.de sau pe auner.at si vezi si tu ce mai gasesti pe acolo. Si aici pe forum ar trebui sa fie niste baieti care aduc orice de pe louis la comanda. Eu am gasit intr-un magazin cu piese auto bujii NGK mai ieftine decat cei 7 euroi. Good luck. Editat Februarie 27, 2007 de gombocka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Mulzam frumos. O sa incerc pe la magazinele auto, n-am chef sa astept dupa x-ulescu sa aduca in 3 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Salutare voi cei fericiti posesori de GS, saptamana viitoare ma indrept si eu spre plaiuri mai populate cu acest model, sa imi rapesc una si sa o fac a mea. m-ar interesa daca stiti de ceva probleme comune, sau la ce ar trebui sa fiu atent la achizitie, sunt un novice absolut la motociclete. Ce sa analizez la un gs cand vreau sa o cumpar ? mersi anticipat si pls fiti cat mai expliciti. Aah si inca ceva modelul de dupa 95-96 care are rotile de culoare inchisa, in afara de acest aspect vizual difera de modelele anterioare? And 1 last thing.. . am observat, ca spre deosebire de bandit, astea nu au nici un fel de aripa pe spate, nu intra mizeria colo din spate unde nu trebe, la ceva chestii la motor, etc.. sau se poate monta pe ea aripa de pe bandit? nah. gata.. cam atat.. abia astept sa o iau.. sper sa fie totul ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Salutare voi cei fericiti posesori de GS, saptamana viitoare ma indrept si eu spre plaiuri mai populate cu acest model, sa imi rapesc una si sa o fac a mea. m-ar interesa daca stiti de ceva probleme comune, sau la ce ar trebui sa fiu atent la achizitie, sunt un novice absolut la motociclete. Ce sa analizez la un gs cand vreau sa o cumpar ? mersi anticipat si pls fiti cat mai expliciti. Aah si inca ceva modelul de dupa 95-96 care are rotile de culoare inchisa, in afara de acest aspect vizual difera de modelele anterioare? And 1 last thing.. . am observat, ca spre deosebire de bandit, astea nu au nici un fel de aripa pe spate, nu intra mizeria colo din spate unde nu trebe, la ceva chestii la motor, etc.. sau se poate monta pe ea aripa de pe bandit? nah. gata.. cam atat.. abia astept sa o iau.. sper sa fie totul ok nu are probleme specifice, verifica-l ca pe un motor pe care urmeaza sa-l calaresti, adica bine!!! In rest e docila, manevrabila etc. Iar la mizerie ce sa zic: e cu racire pe aer, asa ca intra mizerie din belsug si in fata. Trebuie ingrijit, si te ingrijeste si el pe tine. Eu am modelul carenat din 96, in afara de carene si farul din fata, nu prea difera. Pentru anumite diferente de modele consulta manualul de service. Da-mi un PM, si iti dau eu manualul in format pdf. Succes!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapa Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 Am tot citit pe forum ca multi sunt impotriva motoarelor in 2 T.de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 (editat) IN GENERAL se uzeaza mai repede(25-30mii Km), scot fum mai mult, consuma mai mult, Trebuie sa ai grija sa completezi uleiul (in cazul fericit in care are rezervor separat) sau sa umbli cu uleiul dupa tine pe la benzinarii ca sa pui in rezervor (peste benzina) de fiecare data cand alimentezi.... Editat Martie 1, 2007 de cristian78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Azi o duc pe suzy la doctor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 Azi o duc pe suzy la doctor care sunt simptomele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 care sunt simptomele? nci unele momentan o scot de la naftalina si vreau sa ii fac o revizie inainte de a o birjali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
advd76 Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 Unde gasim bujiile astea smechere de iarna ? NGK DPR7EA-9 Google.ro da putine informatii. mi-am luat bujii NGK DPR7EA-9 de la Kawa Motors,,,,cu 15 ron bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 Unde e Kawa Motors? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 Eu mi-am comandat de la motorside(www.motorside.ro - am comandat mai multe piese de la ei si au fost seriosi, adica le-au adus in termen). Sunt convins ca sunt 1000 de alte locuri de unde poti sa le comanzi, sau sa le cumperi direct. Eu obisnuiam sa cumpar de la magazinul acela de pe b-dul Dacia , dar am trecut intr-o zi (chiar vroiam sa cumpar bujii) si l-am gasit inchis cu ziare puse in geamuri. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.