ahonen Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 merci frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 beculetul ala verde care iti arata ca e scoasa din viteza, cineva mi a spus ca indica si daca bateria e incarcata sau nu, cu cat e mai intensa lumina cu atat e mai buna bateria; are sau nu dreptate Mai repede te uiti la becul de la faza scurta, cred ca se vede mai bine daca e slaba bateria, capata o culoare galbuie . Din ce imi aduc eu aminte din manual nu aparea nicaieri ca becul verde ar fi si indicator pt starea bateriei. Dar o sa mai rasfoiesc odata manualul... BTW: chiar daca bateria e noua nu inseamna ca nu e pe duca. Am asistat intr-un magazin de baterii la o discutie, bine, se referea la o masina + o anumita soferitza, tipa avea talentul sa termine o baterie in 4-5 luni, era deja la a 3-a intr-un an si ceva. Apropo, si eu am "zgariat" capacul dreapta, e identic la toate versiunile? (indiferent de an adica). Cam cat costa unul nou? Am vrut sa-mi fac CASCO, m-am dus la Astra, conform catalogului lor, suza mea din 2005 valoreaza cam 4800E. La care se mai adauga un mic procent de aprox 30% de uzura, plus alte mici dracovenii (varsta mea aparent conteaza ) si a iesit suma asigurata la vreo 3600E. Si asta in conditiile in care oricum iti baga franshiza 20% la furt si 2% la avarii partiale. Are cineva o oferta mai buna pt asigurare CASCO? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 capac dreapta motor (ala cu "suzuki") Ala nu e din plastic ? Eu m-am trezit cu o "impunsatura" in el fara sa fi cazut motorul vreodata. Am ciocanit in el si suna a plastic. Doar asa s-ar explica impunsatura (am parcat-o in garaj probabil si s-a sprijinit de un levier ceva...)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 mersi de informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 De 7 zile alerg si eu un gs500F . Imi place la nebunie motoru , e perfect pt mine.Problema e ca eu sunt incepator si nu prea stiu cum sa am grija de el, asa ca mi-ar trebui un manual . Daca aveti asa ceva pls. Raman dator. Modelul e gs 500F an 2004 ps. un prim exemplu de neglijenta : am mers cam 100 km cu comutatorul de benzina pe PRI ( sper ca nu a patit nimic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 N-are nimica daca e pe pri. Doar ca ramai fara rezerva de benzina in caz ca uiti sa-i pui. La noi e nasol ca n-avem sonda. Preferabil ar fi sa-l pui pe "fuel". Cand incepe sa mearga intr-un piston (iti vei da sigur seama) il muti pe rezerva "Res" si te indrepti rapid catre benzinarie. Manual iti trimit eu maine pe mail, daca nu faci rost intre timp. E de gs 500 E. Dar in afara de demontarea carenelor nu-i nici o diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 N-are nimica daca e pe pri. Doar ca ramai fara rezerva de benzina in caz ca uiti sa-i pui. La noi e nasol ca n-avem sonda. Preferabil ar fi sa-l pui pe "fuel". Cand incepe sa mearga intr-un piston (iti vei da sigur seama) il muti pe rezerva "Res" si te indrepti rapid catre benzinarie. Manual iti trimit eu maine pe mail, daca nu faci rost intre timp. E de gs 500 E. Dar in afara de demontarea carenelor nu-i nici o diferenta Merci frumos .Raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 salut am tot vazut pe forum discutandu se de manuale modelul meu e din 93, daca are cineva sa imi trimita si mie intr un mail ....adresa e in profil 2. mi am cumparat din selgros vopsea spray pt temperaturi inalte ( pe el scrie ca rezista la 800 grade) vreau sa imi vopsesc galeriile, cateva pagini mai sus am o poza cu ele si se vede cum le a prins rugina ce vreau sa stiu e daca unde se imbina galeriile cu blocul motor exista garnituri? si daca e complicat sa le dau jos, in sensul ca daca le montez inapoi sa nu imi apara probleme de functionare sau sa le vopsesc direct fara sa le mai dau jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 De 7 zile alerg si eu un gs500F . Imi place la nebunie motoru , e perfect pt mine.Problema e ca eu sunt incepator si nu prea stiu cum sa am grija de el, asa ca mi-ar trebui un manual . Daca aveti asa ceva pls. Raman dator. Modelul e gs 500F an 2004 ps. un prim exemplu de neglijenta : am mers cam 100 km cu comutatorul de benzina pe PRI ( sper ca nu a patit nimic) Sal, Din cate stiu eu, pus pe PRI benzina curge direct in carburator. Adica e folositor atunci cand n-ai mai pornit-o de mult timp, si se presupune ca nu mai e pic de benzina acolo (de ex cand o pornesti prima data dupa iesirea din iarna). Daca o lasi pe PRI ceva mai mult timp (cu motocicleta oprita) efectul va fi ca o sa o ineci. Daca mergi cu ea probabil ca nu e nici o diferenta intre PRI si fuel. RES e pt rezerva, in manual scrie ca ai vreo 2-3 L ca rezerva, totusi cum mai zicea cineva e bine sa o indrepti spre o benzinarie cat mai repede . Oricum, nu e indicat sa o tii pe RES tot timpul, altfel te vei trezi pe uscat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 salut am tot vazut pe forum discutandu se de manuale modelul meu e din 93, daca are cineva sa imi trimita si mie intr un mail ....adresa e in profil 2. mi am cumparat din selgros vopsea spray pt temperaturi inalte ( pe el scrie ca rezista la 800 grade) vreau sa imi vopsesc galeriile, cateva pagini mai sus am o poza cu ele si se vede cum le a prins rugina ce vreau sa stiu e daca unde se imbina galeriile cu blocul motor exista garnituri? si daca e complicat sa le dau jos, in sensul ca daca le montez inapoi sa nu imi apara probleme de functionare sau sa le vopsesc direct fara sa le mai dau jos? Sunt usor de demontat, daca nu ai suruburile intepenite ca la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 (editat) http://download.yousendit.com/671DA4327FE500C6 manual pt toata lumea Si eu am aceeasi problema ca Pacasac Creca e o regula. Editat Aprilie 13, 2007 de ahonen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legnakrad Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 buna sunt fericitul posesor al unui GS500 E model 95. Acuma as vrea sa va intreb ceva, vreau sami schimb toba originala cu alta...vreau acest lucru pt sunet si aspect ,,mai ales 4 sound :X as vrea sa stiu cam ce model de toba m s-ar potrivi (toba carbon evident) as vrea model exact al tobei care s-ar potrivi la motorul meu deoarece din cate am vazut eu toata toba e intruna..adica toba finala nu se poate desprinde. Va Multumesc Anticipat eu o sa imi pun sambata viitoare o toba carbon AZF pe geseu meu te anuntz de indata ce am 'comis'o' 5 milioane toba mi'au laudat'o niste prieteni si niste mecanici ca au zis ca e f buna. gasesti pe evacuarecarbon.com intrebare: ieri am scos motorul din garaj sa dau o tura de la ultima plimbare au trecut 2 saptamani ca am fost plecat si am avut surpriza sa costat ca nu porneste indicatorul de baterie arata bine, invartea demarorul si a trebuit sa il imping vreo cateva ture prin parcare pana am reusit sa l pornesc stie careva care ar putea fi cauza? si io am avut problema asta. pune'l pe pri 30-40 de secunde sa curga direct benzina in carburator inainte sa il pornesti. verifica bateria sa nu aiba cocleala daca are dai cu smirghel verifica sa aiba apa distilata ca daca e una din astea in neregula porneste greu. dupa 30 secunde la PRI schimbi la loc pe normal tragi socul la maxim si incerci o data de doua ori de trei ori sa nu tii mai mult de 10 secunde apasat butonul. daca nu merge in 10 secunde astepti nitel incerci iar trebuie sa mearga. daca nu incearca sa o pornesti de la masina se poate sa ti se fi descarcat bateria. daca nu si nu atunci e ceva mai complicat io asta stiu din mica mea experienta bafta la pornit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b.i.k.e.r Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 in weekendu' asta am facut primii km cu GS-ul. am ceva probleme la plecarea de pe loc in sensul ca plec foarte incet. bulibasha lua un avans de vreo 30m la plecarea de pe loc. asa ca daca ati vazut vreun GS mai lent prin oras eu eram ala. ce sa mai zic... viteza maxima a fost 60km/h, turatia maxima 4000 . daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi ceva ar fi excelent (legate de manevrarea GS-ului) nu radeti sunt incepator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legnakrad Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 in weekendu' asta am facut primii km cu GS-ul. am ceva probleme la plecarea de pe loc in sensul ca plec foarte incet. bulibasha lua un avans de vreo 30m la plecarea de pe loc. asa ca daca ati vazut vreun GS mai lent prin oras eu eram ala. ce sa mai zic... viteza maxima a fost 60km/h, turatia maxima 4000 . daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi ceva ar fi excelent (legate de manevrarea GS-ului) nu radeti sunt incepator ii simplu..nu te speria de el ca se da greu de tot pe o roata. invata sa il pornesti la relanti ca sa iti dai seama unde prinde. dup'aia cand il pornesti accelerezi nitel si atunci cand ajungi cu ambreiajul acolo unde "prinde" ii dai gaz fara frica si se duce de n'ai treaba dai drumu mai repede la ambreiaj si ai fugit. daca vrei ceva anume intreaba ca si io is incepator dar am stresat multi oameni la viata mea sa aflu ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Sunt usor de demontat, daca nu ai suruburile intepenite ca la mine am reusit sa demontez usor surburile, am vopsit galeria intr- un argintiu gen aluminiu lac , a iesit acceptabil zilele astea o sa pun poze cu operatiunea vopsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 in weekendu' asta am facut primii km cu GS-ul. am ceva probleme la plecarea de pe loc in sensul ca plec foarte incet. bulibasha lua un avans de vreo 30m la plecarea de pe loc. asa ca daca ati vazut vreun GS mai lent prin oras eu eram ala. ce sa mai zic... viteza maxima a fost 60km/h, turatia maxima 4000 . daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi ceva ar fi excelent (legate de manevrarea GS-ului) nu radeti sunt incepator ai facut foarte bine sfatul meu..mergi cu maxim 60 ca o luna de zile..pana te mai obisnuiesti..poate chiar doua chiar daca ai drum liber, nu ii da in goarna..poti bloca frana daca te sperii..ai timp sa ii dai in goarna mai incolo, nu te grabi acum si foarte bine ca ai mai mers cu cineva..sa faci asa in continuare ideea ar fi ca ala sa mearga o vreme in spatele tau..sa te fereasca de cei din trafic..macar din spate apoi sa mergeti in poligon si sa exersezi franarea de urgenta daca nu stii cum..imi spui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 As avea nevoie de inca o repriza de exersat frana de urgenta. Daca va duceti dati un mesaj, o as vin si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 ATENTIE! Consumul excesiv de exersat franarea de urgenta da dependenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b.i.k.e.r Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 pai poate ne adunam mai multi, ce ziceti? eu sunt din drumul taberei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b05tan Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 (editat) Dupa indelungi cautari m-am hotarat sa iau un GS (naked, nu modelul carenat). Un “cal” bun pentru un incepator, pentru folosirea zilnica ca si commuter si in w/e pentru escapade la munte/Dunare/mare, mers ocazional cu pasager. Am mai multe intrebari: exista un an mai bun (stiu ca modelul nu a suferit multe modificari esentiale de la inceputul productiei)? Exista un numar de kilometri dupa care apar probleme? Vreau sa il tin 2 sezoane (~20.000 km). Va ramane vandabil la un pret acceptabil? Ma gandeam la achizitionarea unui model din Italia si m-a mirat ca le au impartite in modelele 1989-1997 si 2001-2006 Exista o explicatie pentru impartire? Site-ul avea optiunea de selectare a anilor maximi/minimi pentru un model cautat. Banii ar fi maxim 2000 de euro (preferabil 1600, 400 sunt oarecum in negocieri ) (total incluzand taxele de inmatriculare si drumul de adus mobra). Stiu ca exista vorba “ieftin cumperi, ieftin porti”… dar asta e situatia. Puteti sa ma ajutati cu un sfat, cu o lamurire la intrebarile mele? Editat Aprilie 17, 2007 de b05tan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 (editat) rezultatul... muncii si cel mai nou membru din grupul posesorilor de gs500, are deja 50 km cu suzy intr-o cutie legata pe porbagaj pt el imi tre echipament de protectie Dupa indelungi cautari m-am hotarat sa iau un GS (naked, nu modelul carenat). Un “cal” bun pentru un incepator, pentru folosirea zilnica ca si commuter si in w/e pentru escapade la munte/Dunare/mare, mers ocazional cu pasager. Am mai multe intrebari: exista un an mai bun (stiu ca modelul nu a suferit multe modificari esentiale de la inceputul productiei)? Exista un numar de kilometri dupa care apar probleme? Vreau sa il tin 2 sezoane (~20.000 km). Va ramane vandabil la un pret acceptabil? Ma gandeam la achizitionarea unui model din Italia si m-a mirat ca le au impartite in modelele 1989-1997 si 2001-2006 Exista o explicatie pentru impartire? Site-ul avea optiunea de selectare a anilor maximi/minimi pentru un model cautat. Banii ar fi maxim 2000 de euro (preferabil 1600, 400 sunt oarecum in negocieri ) (total incluzand taxele de inmatriculare si drumul de adus mobra). Stiu ca exista vorba “ieftin cumperi, ieftin porti”… dar asta e situatia. Puteti sa ma ajutati cu un sfat, cu o lamurire la intrebarile mele? ce stiu eu?' modelulu meu e din 93, l am cumparat in iulie 2006 cu 2300 euro, la 36000 km inainte de cumparare proprietaru i a pus cauciuc nou pe spate si placute frana fata momentan nu am avut probleme mari cu el si am 39000 aproape si dupa cum sunt preturile nu stiu daca in 1600 gasesti si bun, il si inscrii, il si transporti Editat Aprilie 18, 2007 de calinbac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 ATENTIE! Consumul excesiv de exersat franarea de urgenta da dependenta La mine consumul excesiv de exersat frana de urgenta a rezultat in stoppie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legnakrad Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 rezultatul... muncii si cel mai nou membru din grupul posesorilor de gs500, are deja 50 km cu suzy intr-o cutie legata pe porbagaj pt el imi tre echipament de protectie ce stiu eu?' modelulu meu e din 93, l am cumparat in iulie 2006 cu 2300 euro, la 36000 km inainte de cumparare proprietaru i a pus cauciuc nou pe spate si placute frana fata momentan nu am avut probleme mari cu el si am 39000 aproape si dupa cum sunt preturile nu stiu daca in 1600 gasesti si bun, il si inscrii, il si transporti ce tare ii potaia !! scumpa rau si motoru ii frumos tare sa il stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b.i.k.e.r Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 (editat) ce faceti in weekendu' asta in caz ca nu ploua? ne adunam mai multi sa facem niste plimbari prin bucuresti? ca sa stiti ce va asteapta, cititi urmatoarele: - sunt incepator (sub 50km parcursi) - merg cu maxim 60km/h - plec cam greu de pe loc - franez pe distante lungi - merg prin locuri cu trafic redus in caz ca mai e cineva care mai vrea sa faca plimbari in conditiile astea , astept sa va inscrieti aici. Later Edit: avand in vedere ca stau in dr. taberei, putem fixa loc de intalnire plaza. sa zicem ora 12. nu e nimic stabilit puteti veni cu alte propuneri doar ca as prefera sa merg pe lumina de zi. Editat Aprilie 19, 2007 de b.i.k.e.r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b05tan Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 si despre diferentele dintre modelele fabricate in ani diferiti nu stie nimeni nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.