Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

beculetul ala verde care iti arata ca e scoasa din viteza, cineva mi a spus ca indica si daca bateria e incarcata sau nu, cu cat e mai intensa lumina cu atat e mai buna bateria; are sau nu dreptate

 

 

Mai repede te uiti la becul de la faza scurta, cred ca se vede mai bine daca e slaba bateria, capata o culoare galbuie :ok:.

Din ce imi aduc eu aminte din manual nu aparea nicaieri ca becul verde ar fi si indicator pt starea bateriei. Dar o sa mai rasfoiesc odata manualul...

BTW: chiar daca bateria e noua nu inseamna ca nu e pe duca. Am asistat intr-un magazin de baterii la o discutie, bine, se referea la o masina + o anumita soferitza, tipa avea talentul sa termine o baterie in 4-5 luni, era deja la a 3-a intr-un an si ceva.

 

Apropo, si eu am "zgariat" capacul dreapta, e identic la toate versiunile? (indiferent de an adica). Cam cat costa unul nou?

 

Am vrut sa-mi fac CASCO, m-am dus la Astra, conform catalogului lor, suza mea din 2005 valoreaza cam 4800E. La care se mai adauga un mic procent de aprox 30% de uzura, plus alte mici dracovenii (varsta mea aparent conteaza :cheers:) si a iesit suma asigurata la vreo 3600E. Si asta in conditiile in care oricum iti baga franshiza 20% la furt si 2% la avarii partiale. Are cineva o oferta mai buna pt asigurare CASCO?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

capac dreapta motor (ala cu "suzuki")

 

:ok:

 

Ala nu e din plastic ? Eu m-am trezit cu o "impunsatura" in el fara sa fi cazut motorul vreodata. Am ciocanit in el si suna a plastic. Doar asa s-ar explica impunsatura (am parcat-o in garaj probabil si s-a sprijinit de un levier ceva...)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 7 zile alerg si eu un gs500F . Imi place la nebunie motoru , e perfect pt mine.Problema e ca eu sunt incepator si nu prea stiu cum sa am grija de el, asa ca mi-ar trebui un manual . Daca aveti asa ceva pls.

Raman dator. Modelul e gs 500F an 2004

ps. un prim exemplu de neglijenta : am mers cam 100 km cu comutatorul de benzina pe PRI ( sper ca nu a patit nimic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nimica daca e pe pri. Doar ca ramai fara rezerva de benzina in caz ca uiti sa-i pui. La noi e nasol ca n-avem sonda. Preferabil ar fi sa-l pui pe "fuel". Cand incepe sa mearga intr-un piston (iti vei da sigur seama) il muti pe rezerva "Res" si te indrepti rapid catre benzinarie.

 

Manual iti trimit eu maine pe mail, daca nu faci rost intre timp. E de gs 500 E. Dar in afara de demontarea carenelor nu-i nici o diferenta :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nimica daca e pe pri. Doar ca ramai fara rezerva de benzina in caz ca uiti sa-i pui. La noi e nasol ca n-avem sonda. Preferabil ar fi sa-l pui pe "fuel". Cand incepe sa mearga intr-un piston (iti vei da sigur seama) il muti pe rezerva "Res" si te indrepti rapid catre benzinarie.

 

Manual iti trimit eu maine pe mail, daca nu faci rost intre timp. E de gs 500 E. Dar in afara de demontarea carenelor nu-i nici o diferenta :cheers:

 

Merci frumos .Raman dator :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am tot vazut pe forum discutandu se de manuale

modelul meu e din 93, daca are cineva sa imi trimita si mie intr un mail ....adresa e in profil :ok:

2.

mi am cumparat din selgros vopsea spray pt temperaturi inalte ( pe el scrie ca rezista la 800 grade)

vreau sa imi vopsesc galeriile, cateva pagini mai sus am o poza cu ele si se vede cum le a prins rugina

ce vreau sa stiu e daca unde se imbina galeriile cu blocul motor exista garnituri?

si daca e complicat sa le dau jos, in sensul ca daca le montez inapoi sa nu imi apara probleme de functionare

sau sa le vopsesc direct fara sa le mai dau jos?

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 7 zile alerg si eu un gs500F . Imi place la nebunie motoru , e perfect pt mine.Problema e ca eu sunt incepator si nu prea stiu cum sa am grija de el, asa ca mi-ar trebui un manual . Daca aveti asa ceva pls.

Raman dator. Modelul e gs 500F an 2004

ps. un prim exemplu de neglijenta : am mers cam 100 km cu comutatorul de benzina pe PRI ( sper ca nu a patit nimic)

 

Sal,

 

Din cate stiu eu, pus pe PRI benzina curge direct in carburator. Adica e folositor atunci cand n-ai mai pornit-o de mult timp, si se presupune ca nu mai e pic de benzina acolo (de ex cand o pornesti prima data dupa iesirea din iarna). Daca o lasi pe PRI ceva mai mult timp (cu motocicleta oprita) efectul va fi ca o sa o ineci. Daca mergi cu ea probabil ca nu e nici o diferenta intre PRI si fuel. RES e pt rezerva, in manual scrie ca ai vreo 2-3 L ca rezerva, totusi cum mai zicea cineva e bine sa o indrepti spre o benzinarie cat mai repede :cheers:. Oricum, nu e indicat sa o tii pe RES tot timpul, altfel te vei trezi pe uscat :ok:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am tot vazut pe forum discutandu se de manuale

modelul meu e din 93, daca are cineva sa imi trimita si mie intr un mail ....adresa e in profil :cheers:

2.

mi am cumparat din selgros vopsea spray pt temperaturi inalte ( pe el scrie ca rezista la 800 grade)

vreau sa imi vopsesc galeriile, cateva pagini mai sus am o poza cu ele si se vede cum le a prins rugina

ce vreau sa stiu e daca unde se imbina galeriile cu blocul motor exista garnituri?

si daca e complicat sa le dau jos, in sensul ca daca le montez inapoi sa nu imi apara probleme de functionare

sau sa le vopsesc direct fara sa le mai dau jos?

:crack:

 

Sunt usor de demontat, daca nu ai suruburile intepenite ca la mine :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna sunt fericitul posesor al unui GS500 E model 95. :crack:

 

Acuma as vrea sa va intreb ceva, vreau sami schimb toba originala cu alta...vreau acest lucru pt sunet si aspect ,,mai ales 4 sound :X

 

as vrea sa stiu cam ce model de toba m s-ar potrivi (toba carbon evident) as vrea model exact al tobei care s-ar potrivi la motorul meu deoarece din cate am vazut eu toata toba e intruna..adica toba finala nu se poate desprinde. Va Multumesc Anticipat

 

eu o sa imi pun sambata viitoare o toba carbon AZF pe geseu meu :blink: te anuntz de indata ce am 'comis'o' :cheers: 5 milioane toba mi'au laudat'o niste prieteni si niste mecanici ca au zis ca e f buna. gasesti pe evacuarecarbon.com

 

intrebare:

ieri am scos motorul din garaj sa dau o tura

de la ultima plimbare au trecut 2 saptamani ca am fost plecat

si am avut surpriza sa costat ca nu porneste

indicatorul de baterie arata bine, invartea demarorul

si a trebuit sa il imping vreo cateva ture prin parcare pana am reusit sa l pornesc

stie careva care ar putea fi cauza?

 

si io am avut problema asta. pune'l pe pri 30-40 de secunde sa curga direct benzina in carburator inainte sa il pornesti. verifica bateria sa nu aiba cocleala daca are dai cu smirghel verifica sa aiba apa distilata ca daca e una din astea in neregula porneste greu. dupa 30 secunde la PRI schimbi la loc pe normal tragi socul la maxim si incerci o data de doua ori de trei ori sa nu tii mai mult de 10 secunde apasat butonul. daca nu merge in 10 secunde astepti nitel incerci iar trebuie sa mearga. daca nu incearca sa o pornesti de la masina se poate sa ti se fi descarcat bateria. daca nu si nu atunci e ceva mai complicat :crack: io asta stiu din mica mea experienta :ok: bafta la pornit :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in weekendu' asta am facut primii km cu GS-ul. am ceva probleme la plecarea de pe loc in sensul ca plec foarte incet. bulibasha lua un avans de vreo 30m la plecarea de pe loc. asa ca daca ati vazut vreun GS mai lent prin oras eu eram ala.

ce sa mai zic... viteza maxima a fost 60km/h, turatia maxima 4000 :ok:. daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi ceva ar fi excelent (legate de manevrarea GS-ului)

nu radeti sunt incepator :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in weekendu' asta am facut primii km cu GS-ul. am ceva probleme la plecarea de pe loc in sensul ca plec foarte incet. bulibasha lua un avans de vreo 30m la plecarea de pe loc. asa ca daca ati vazut vreun GS mai lent prin oras eu eram ala.

ce sa mai zic... viteza maxima a fost 60km/h, turatia maxima 4000 :cheers:. daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi ceva ar fi excelent (legate de manevrarea GS-ului)

nu radeti sunt incepator :crack:

 

:crack: ii simplu..nu te speria de el ca se da greu de tot pe o roata. invata sa il pornesti la relanti ca sa iti dai seama unde prinde. dup'aia cand il pornesti accelerezi nitel si atunci cand ajungi cu ambreiajul acolo unde "prinde" ii dai gaz fara frica si se duce de n'ai treaba :blink: dai drumu mai repede la ambreiaj si ai fugit. daca vrei ceva anume intreaba ca si io is incepator dar am stresat multi oameni la viata mea sa aflu ce si cum :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt usor de demontat, daca nu ai suruburile intepenite ca la mine :hug:

am reusit sa demontez usor surburile,

am vopsit galeria intr- un argintiu gen aluminiu lac , a iesit acceptabil

zilele astea o sa pun poze cu operatiunea vopsit

:what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in weekendu' asta am facut primii km cu GS-ul. am ceva probleme la plecarea de pe loc in sensul ca plec foarte incet. bulibasha lua un avans de vreo 30m la plecarea de pe loc. asa ca daca ati vazut vreun GS mai lent prin oras eu eram ala.

ce sa mai zic... viteza maxima a fost 60km/h, turatia maxima 4000 :hug:. daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi ceva ar fi excelent (legate de manevrarea GS-ului)

nu radeti sunt incepator :what:

ai facut foarte bine

sfatul meu..mergi cu maxim 60 ca o luna de zile..pana te mai obisnuiesti..poate chiar doua

chiar daca ai drum liber, nu ii da in goarna..poti bloca frana daca te sperii..ai timp sa ii dai in goarna mai incolo, nu te grabi acum

si foarte bine ca ai mai mers cu cineva..sa faci asa in continuare

ideea ar fi ca ala sa mearga o vreme in spatele tau..sa te fereasca de cei din trafic..macar din spate

apoi sa mergeti in poligon si sa exersezi franarea de urgenta

daca nu stii cum..imi spui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa indelungi cautari m-am hotarat sa iau un GS (naked, nu modelul carenat). Un “cal” bun pentru un incepator, pentru folosirea zilnica ca si commuter si in w/e pentru escapade la munte/Dunare/mare, mers ocazional cu pasager. Am mai multe intrebari: exista un an mai bun (stiu ca modelul nu a suferit multe modificari esentiale de la inceputul productiei)? Exista un numar de kilometri dupa care apar probleme? Vreau sa il tin 2 sezoane (~20.000 km). Va ramane vandabil la un pret acceptabil? Ma gandeam la achizitionarea unui model din Italia si m-a mirat ca le au impartite in modelele 1989-1997 si 2001-2006 Exista o explicatie pentru impartire? Site-ul avea optiunea de selectare a anilor maximi/minimi pentru un model cautat.

Banii ar fi maxim 2000 de euro (preferabil 1600, 400 sunt oarecum in negocieri :hug: ) (total incluzand taxele de inmatriculare si drumul de adus mobra). Stiu ca exista vorba “ieftin cumperi, ieftin porti”… dar asta e situatia.

 

Puteti sa ma ajutati cu un sfat, cu o lamurire la intrebarile mele?

Editat de b05tan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rezultatul... muncii

si cel mai nou membru din grupul posesorilor de gs500, are deja 50 km cu suzy intr-o cutie legata pe porbagaj

pt el imi tre echipament de protectie :hug:

:what:

 

Dupa indelungi cautari m-am hotarat sa iau un GS (naked, nu modelul carenat). Un “cal” bun pentru un incepator, pentru folosirea zilnica ca si commuter si in w/e pentru escapade la munte/Dunare/mare, mers ocazional cu pasager. Am mai multe intrebari: exista un an mai bun (stiu ca modelul nu a suferit multe modificari esentiale de la inceputul productiei)? Exista un numar de kilometri dupa care apar probleme? Vreau sa il tin 2 sezoane (~20.000 km). Va ramane vandabil la un pret acceptabil? Ma gandeam la achizitionarea unui model din Italia si m-a mirat ca le au impartite in modelele 1989-1997 si 2001-2006 Exista o explicatie pentru impartire? Site-ul avea optiunea de selectare a anilor maximi/minimi pentru un model cautat.

Banii ar fi maxim 2000 de euro (preferabil 1600, 400 sunt oarecum in negocieri :what: ) (total incluzand taxele de inmatriculare si drumul de adus mobra). Stiu ca exista vorba “ieftin cumperi, ieftin porti”… dar asta e situatia.

Puteti sa ma ajutati cu un sfat, cu o lamurire la intrebarile mele?

ce stiu eu?'

modelulu meu e din 93, l am cumparat in iulie 2006 cu 2300 euro, la 36000 km

inainte de cumparare proprietaru i a pus cauciuc nou pe spate si placute frana fata

momentan nu am avut probleme mari cu el si am 39000 aproape

si dupa cum sunt preturile nu stiu daca in 1600 gasesti si bun, il si inscrii, il si transporti

post-12038-1176875238_thumb.jpg

post-12038-1176875348_thumb.jpg

post-12038-1176875505_thumb.jpg

Editat de calinbac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rezultatul... muncii

si cel mai nou membru din grupul posesorilor de gs500, are deja 50 km cu suzy intr-o cutie legata pe porbagaj

pt el imi tre echipament de protectie :hug:

:what:

ce stiu eu?'

modelulu meu e din 93, l am cumparat in iulie 2006 cu 2300 euro, la 36000 km

inainte de cumparare proprietaru i a pus cauciuc nou pe spate si placute frana fata

momentan nu am avut probleme mari cu el si am 39000 aproape

si dupa cum sunt preturile nu stiu daca in 1600 gasesti si bun, il si inscrii, il si transporti

 

ce tare ii potaia !! scumpa rau :what: si motoru ii frumos tare sa il stapanesti sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce faceti in weekendu' asta in caz ca nu ploua?

ne adunam mai multi sa facem niste plimbari prin bucuresti?

ca sa stiti ce va asteapta, cititi urmatoarele:

- sunt incepator (sub 50km parcursi)

- merg cu maxim 60km/h

- plec cam greu de pe loc

- franez pe distante lungi

- merg prin locuri cu trafic redus

 

in caz ca mai e cineva care mai vrea sa faca plimbari in conditiile astea :hug:, astept sa va inscrieti aici.

Later Edit: avand in vedere ca stau in dr. taberei, putem fixa loc de intalnire plaza. sa zicem ora 12. nu e nimic stabilit puteti veni cu alte propuneri doar ca as prefera sa merg pe lumina de zi.

Editat de b.i.k.e.r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...