Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Pai intra vreo 3.5 L in ea, asa ca mai ai destul :wave:. Nu stiu cat ar trebui sa consume, oricum dupa rodaj cica se schimba uleiul. Adica cel putin cand e moto noua, la prima mie de km se schimba, si cica ala ar fi ulei special pt rodaj. Poate stie cineva sa explice mai bine decat mine :ok:. De asemenea cica nu e bine sa lasi uleiul mai mult de 2 ani, ca-si schimba proprietatile...

 

Hai ca acum vorbim ca pe chat :duel:

Sigur nu vorbiti aici de motoare 2T, ca eu doar la Honda NSR bagam 1 l / 1000 km :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta e o gluma, sau ce ? Cum, dracu sa fie normal sa iti ia 0.5 l ulei / 1000 km ????

 

Eu am 3700 cu ea. Asta ar insemna sa fi bagat deja cel putin 1 l ulei... hai sa fim seriosi :duel:

 

 

motorul tau a fost la 0 km cand l-ai cumparat ?

 

 

 

In alta ordine de ulei: i-am schimbat uleiul(si filtrul) la 1000km . Cand am scos uleiul au curs doar 2.5 litri. Acum stau si ma gandesc la faptul ca in motor mai ramane ulei (chiar in manual spune).

Deci daca i-am pus 3L - cand motorul era uscat, si am scos 2,5 litri e posibil ca 200ml sa fi ramas pe "instalatie" iar consumul sa fi fost doar de 300ml. Oricum legat de CONSUMUL IN RODAJ , am inteles de la mecanici cu experienta ca ar fi normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e o gluma, sau ce ? Cum, dracu sa fie normal sa iti ia 0.5 l ulei / 1000 km ????

 

Eu am 3700 cu ea. Asta ar insemna sa fi bagat deja cel putin 1 l ulei... hai sa fim seriosi :duel:

Daca cititi topicul asta de la inceput cu atentie o sa va lamuriti in privinta consumului de ulei.

Din cate am citit eu ...producatorul da un consum de ulei de 0.7L ulei la 1000km parcursi.

GS-ul meu consuma cca 1L/100Km....( mai am cateodata si mici pierderi de ulei pe ici pe colo)

De regula folosesc ulei semisintetic ( asa recomanda producatorul)....si imi merge super bine, mai ales daca bag in el MOTOREX.

Cantitatea de ulei...cu schimbatul filtrului de ulei = 2.9L

...fara schimbatul filtrului =2.4

Eu cumpar 4 L ulei ......schimb filtrul, bag 2.9L....i-ar restul mai complectez cand este cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am facut schimbul de ulei si filtru

am mers vreo 1000 km dar nu am observat sa scada nivelul

dar voi merge sa imi iau un flacon de 1 l sa am de rezerva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul tau a fost la 0 km cand l-ai cumparat ?

 

Nu, l-am luat la 2400 km.

Deci, cine are timp si e din bucuresti sa ne vedem 5 minute sa imi arate si mie cum verific nivelul la ulei.... :ok: :rock: :wave: Rog sa nu se faca misto, mi s-a explicat de cineva cum sa verific, dar tot nu am gasit joja :duel:

 

Sunt prin zona Obor ziua si in sudul orasului seara. Dau si o bere, evident :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe ..... deci motorul tau a cam trecut de "prima faza" a rodajului si e posibil acum sa consume mai putin ulei. Oricum este bine sa verifici uleiul la fiecare 100km.

 

Ca sa verifici uleiul , cauti in partea dreapta a motorului un "DOP" care se desurubeaza - pe care scrie 10W40. Acel "DOP" are atasata o tija = joja.

ATENTIE MARE : cand verifici nivelul de ulei pui motorul pe cricul central (sa stea cat mai putin inclinat) si CU CAPACUL(acel dop) DESFACUT verifici nivelul.

 

Eu stau prin zona Balta alba ( Salajan - Titan) poate ne intalnim sa schimbam impresii.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehe ..... deci motorul tau a cam trecut de "prima faza" a rodajului si e posibil acum sa consume mai putin ulei. Oricum este bine sa verifici uleiul la fiecare 100km.

 

Ca sa verifici uleiul , cauti in partea dreapta a motorului un "DOP" care se desurubeaza - pe care scrie 10W40. Acel "DOP" are atasata o tija = joja.

ATENTIE MARE : cand verifici nivelul de ulei pui motorul pe cricul central (sa stea cat mai putin inclinat) si CU CAPACUL(acel dop) DESFACUT verifici nivelul.

 

Eu stau prin zona Balta alba ( Salajan - Titan) poate ne intalnim sa schimbam impresii.

 

Bafta.

 

Multzam Cristian, Thot !!! am vazut dopul ala, dar nu-mi imaginam ca ala e "joja" (pare prea mare), ma asteptam la ceva ca la masina. Deh... :duel:

Cand ies sa iau o gura de aer, ma duc sa vad cum sta cu uleiul.

Sincer, in cartea motocicletei pe care o am eu, nu scrie nimic de consumul de ulei. Si o am pe cea originala. Sa ii ia dracu, cu manualele lor. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva crash bar pe motor

de unde imi pot procura si la ce pret? :duel:

 

Parca au scris baietii cu cateva pagini in urma despre asta. Eu am intrebat in we la show, la Suzuki. Pt modelul naked exista protectie motor, arata ca un Y, se prinde in 3 puncte. Dar pe net am gasit si un model diferit, cum vei gasi si in poze pe paginile anterioare.

Citat de la un reprezentant Suzuki (1 EURO = 3.3 RON)

"Scutul pentru modelul GS 500 este cromat si vine la pretul de 360.69 RON"

Deci cam 110 E, cu tot cu TVA. Nu stiu cat mai costa manopera...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cititi topicul asta de la inceput cu atentie o sa va lamuriti in privinta consumului de ulei.

Din cate am citit eu ...producatorul da un consum de ulei de 0.7L ulei la 1000km parcursi.

GS-ul meu consuma cca 1L/100Km....( mai am cateodata si mici pierderi de ulei pe ici pe colo)

De regula folosesc ulei semisintetic ( asa recomanda producatorul)....si imi merge super bine, mai ales daca bag in el MOTOREX.

Cantitatea de ulei...cu schimbatul filtrului de ulei = 2.9L

...fara schimbatul filtrului =2.4

Eu cumpar 4 L ulei ......schimb filtrul, bag 2.9L....i-ar restul mai complectez cand este cazul.

 

Am avut 2 GS-uri, dar nici unul nu a consumat atat de mult. Am mai completat din cand in cand din cu ulei ce mi-a ramas din al 3-lea litru de la schimb. De verificat il verificam periodic, la vreo 500 de km.

 

Eu stiam ca daca schimbi filtrul intra 2,8 iar fara schimb de filtru intra 2,6...asa stiu eu. Oricum cel mai bine e sa verifici nivelul si sa completezi daca e prea mic. Nu sti niciodata cat ulei s-a scurs din motor...

 

 

 

Inca ceva...ati verificat nivelul cu motorul cald, sau rece ?

 

Are careva crash bar pe motor

de unde imi pot procura si la ce pret? :duel:

 

 

Crash bar gasesti la Louis click aici

 

Eu am avut din asta la primul GS, si e ok. Am scapat o data motocicleta intr-o parte, de pe loc, si si-a facut treaba. Exista si pe negru...Si mai avea si Thomas de vanzare intr-o vreme ceva de genu. El cred ca are montate crash-pad-uri pe GS-ul lui. Dar despre asta va poate spune el mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai poza e in paginile anterioare. Nu am avut ocazia sa le testez si nici nu vreau. Au mai fost puse pe motoare carenate acest sistem si i-a pazit bine de belele (vezi cazul accidentului lui Sacal cand a scapat ieftin) Pana la urma tine si de gusturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca il vei pune pe cricul central nu-ti va indica nivelul real, pentru ca motocicleta sta in unghi (roata din fata atinge jos, cea din spate nu). Roaga pe cineva sa stea pe ea, si sa o tina dreapta in timp ce tu verifici nivelul, cu joja neinfiletata sau cel mult infiletata o data. (o rotatie)

 

Inca ceva...ati verificat nivelul cu motorul cald, sau rece ?

 

 

eu stiu ca se verifica nivelul la rece

in manual scrie sa verifici cu ea pe "central stand"..asa ca eu asa am facut de fiecare data!

sunt sigur ca a fost gandita in asa fel incat sa se compenseze unghiul ala din constructie, fara sa stea nimeni pe ea!

ai vazut tu la service ca lucreaza cate 2, unul calare ca sa tina motorul drept? :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...imi faceam intretinerea singur, in service unde am lucrat. Si da, am vazut sa lucreze cate doi la anumite motociclete, unul sa o tina drept iar celalalt sa verifice nivelul. Sau la un supersport care nu are cric central tu ai vazut ca ii pun roti ajutatoare sa stea singura, sau ca verifica uleiul lasata pe piciorul lateral ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din seria, aventurile unui gs :) , simbata trecuta am plecat vre o 7motoare din buc,eu fiind cel mai mic..deh gs500cm 50caluti :D am chiulit de la eomexpo ca sa avem vreme buna(se anuntase ploaie mai pe seara)..cer oficial scuze cu ocazia asta ptr ca am lipsit de la 'intrunire". la 12 eram pe autostrada incarcat cu bagaje si cu "remorca" a fost primul meu drum mai lung..spre mareee-destinatia vama veche! am fugit cu el ca un nebun i am dat 140km/h mai mult nu aveam curajul..fiind si incarcat si cu pasager.am ajuns acolo dupa mai multe pauze si da i si bea :ok: :ok: party :rock: :wave: a 2-a zi zic baietii sa mergem la o plaja care stiau ei ca i mai pustie..dincolo de navodari,corbul.superba plaja sper sa mai trec pe acolo...pace & love.

marti-1mai, grupul sa decis sa se intoarca sa prinda expozitia,eu si inca 1prieten cu unBMWf650(capra puternica!) am gandit ca nu are rost sa plecam si sa mai raminem sa ne facem de cap,am taiat o spre istria in nordul "extrem" al litoralului sa vedem cetatea histria. acolo am si noptat dupa ce pe drum am mai vizitat 2 plaje virgine...superbe dealtfel. noaptea a turnat nebuneste iar la mine in cort a intrat nitica apa :o . a 2-a zi am plecat sa vedem niste chei de prin zona dupa recomandarile unei "barman-ite" f.draguta dealtfel :P peisajul superb,ca ideie am luat o spre cogalac si mai apoi crucea si hirsova aveam ca destinatie buzaul mergeam la vulcanii noroiosi... am ajuns peste vre o 200-300km grei de mers,drumuri proaste,vant,oboseala,etc... aici,la buzau am intalnit 2 enduristi (MANIACI!!!)unul tot pe un BMWf650-super "meserias" tipul, si celalalt la fel de tare pe un KAWASAKI nu mai stiu exact dar tot enduro... si ce s au gandit ei sa ne "escorteze" sa ne descrie tinutul...zis si facut ne am luat dupa ei... :10: doar ca baietii astia ie extremi si "varg" al meu(nume de alint ptr suzuki al meu) nu stiam daca o sa faca fata... am ajuns pe intuneric la poalele unor munti din buzau ,unde voiau ei sa ne duca pe un virf negoima parca unde era si un radio releu si o frumusete de peisaj...doar caaaa,pina acolo era traseu de enduro :pics: treceai prin mai multe sate unde se ajungea doar cu caruta,tractorul si camioanele militare...+ enduroaicele si de acum si cu gs-urile :blbl: am derapat,am cazut,era sa cad in prapastii si sa ma infig in copaci de zeci de ori si daca asta nu era de ajuns mai era si noapte si baietii mai si greseau drumul si nah... am ajuns in sfarsit si acolo unde REPET "varg" al meu a facut fata cu mandrie neramanand in urma deloc...mi l-au laudat toti la sosire si erau plini de admiratie :duel: deh baietii au plecat... le multumim cu ocazia asta :ok: si noi am noptat acolo aproape de creasta.a 2-a zi am plecat spre vulcani noroiosi ADICA da si coboara ce ai urcat noaptea :ok: am supravietuit si eu si "varg" !!! si de la vulcani hai sa vedem si focurile vii ca doar erau prin zona cam 40km...o nimica toata..doat ca vre o 10km erau pe coclauri unde ne am si ratacit si iar am apelat la cunostintele mele de enduro(inexsistente!!)asa ca dai cu cazaturi ,alunecari,derapaje....tot tacamul.in cele din urma eu chiar nu am mai putu urca eram la 1km maxim de obiectiv dar era f inaccesibil cu noroaie mult prea adanci asa ca m am retras intr un sat si i am asteptat pe baieti...peste ceva timp vin si ei plini de noroaie si cu dezamagire in suflet...nici ei nu au ajuns la focuri :rock: de aici drumul a fost normal si monoton spre casa... asa ca baieti..si fete,gs-ul poate,nu putem noi face ce poate el...

atasez si niste poze daca pot cu mentiunea ca am facut 1200km in calatoria asta.

 

p.s. cer scuze daca am deranjat pe cineva prin mesajul asa lung!

p.p.s. eu sunt cel "chelios" din poze..ceilalti sunt tovarasi mei de drum.

post-13786-1178272928_thumb.jpg

post-13786-1178272986_thumb.jpg

post-13786-1178273036_thumb.jpg

post-13786-1178273083_thumb.jpg

post-13786-1178273166_thumb.jpg

post-13786-1178273337_thumb.jpg

post-13786-1178273392_thumb.jpg

post-13786-1178273435_thumb.jpg

post-13786-1178273454_thumb.jpg

post-13786-1178273485_thumb.jpg

Editat de UgluK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine vrea sa vina in seara asta la plimbare poate veni in dr. taberei la 19-19:30 la poiana muntelui...langa parc. b.i.k.e.r will be there too.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti(si fete,care este..desi nu prea sunt!) ne vedem maine la o plimbarica? eu propun un 12(sa am timp sa imi spal motoru) vedem noi unde mergem...

astept raspunsuri,nu as vrea sa ma plimb singur... :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul lucru ce l-am facut dupa ce am citit despre niste ciudate consumuri de ulei,a fost sa ma duc la motor sa scot joja si sa controlez nivelul uleiului.In 4000km parcursi anul trecut de la schimbul de ulei nu a consumat 1 L ulei.Motorul avea cind l-am cumparat din Constanta,43500 KM.Am mai mers cu uleiul de la vinzator cam 1500 KM apoi l-am schimbat.Azi are 49000 KM.Socoteala e simpla.Restul de judecati sa le faca cei care citesc cele scrise de mine.bunu.

 

Ca sa nu se creeze comfuzii cu poza din avatar,mentionez ca posed un GS 500 E produs in 1993.tot bunu.Asta nu inseamna ca nu am si Honda din avatar.bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma mira. Vreau sa subliniez faptul ca ORICE MOTOR CONSUMA ULEI, chiar si cele noi "si bune", diferenta intre un motor uzat si unul bun d.p.d.v. al uleiului este CANTITATEA consumata.

Spre exemplu motorul lui <bunu> dupa cum spune el , nu a consumat un litru => dar mai mult ca sigur un consum de ulei a avut , si chiar daca ar fi consumat un litru .... in 4000km este un consum fff bun.

 

Din cate am inteles de la mecanici cu experienta, consumul mare de ulei e cauzat de 2 factori:

 

1. pur si simplu curge din motor pe la garniturile care nu mai etanseaza bine.

2. este ars si eliminat pe toba, si aici sunt 3 motive

a. garniturile de la supape sunt uzate

b. uzura la segmenti/pistoane/cilindrii

c. a + b impreuna

 

 

 

Ar fi bine sa ne intalnim mai dupa amiaza ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...