Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

in cautarea iubirii mele, m-am oprit si asupra gs-ului. frumos, rezistent si economic. dar am o intrebare. la turatii mici pot aparea probleme cu temperatura motorului? ma gandesc la urcat pante lungi, cu viteza mica. multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bo_D - lantul se curata cam cand vezi ca e murdara, si se greseaza cu spray cu teflon sau de alt tip sau cu grasime pt lant cam la fiecare 400km scrie pe tubul de spray cu teflon.. cu grasime si alt tip de spray nu stiu.

In asta cu teflon nu se lipeste nimic lantul fiind uscat deci de curatat nu prea am ce, dar totusi o curat mereu inainte sa ii dau un nou strat. deci cam al 400 km

Cred ca daca e gresat k lumea si observi tu deja cu ochiul ca e cam murdar. ai si facut aproape 1000km ai putea sa o speli si sa ii dai un strat nou de lubrifiant :lol: parerea mea ( ca stii tu cum e cu praful asta prin romania)

Merci mult, o sa ma duc sa imi iau spray :lol:

 

Alta intrebare......exista ceva special de pus la gai impotriva curentului.....sau sa imi pun o esarfa rosie cu floricele roz (ca in reclame) ? ca eu m-am uitat la accesori si nu am vazut (ca pe mine ma cam doare pe la ceafa si presupun ca e de la curent) :lol:

merci mult, numai bine :bounce:

 

Mai am o intrebare, la acceleratie am un joc...de cativa milimetri (se roteste "in gol"), se poate micsora jocul asta...sau "asa face ele"? :baldy:

Editat de Bo_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru gat exista cagule cu partea de jos lunga (la nivelul umerilor) si facuta dintr-un material prin care nu trece vantul (deloc, nu poti nici sa sufli prin el). Foarte buna la drum lung. Se gasesc pe Louis (la comanda) sau mai bine vezi prin magazine, ca sa poti sa probezi (spre deosebire de cagulele simple, la astea marimea conteaza).

Jocul de la acceleratie se regleaza de la carburatoare (mansonul cablului are in capat o mufa metalica cu 2 piulite, din care se regleaza jocul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru gat exista cagule cu partea de jos lunga (la nivelul umerilor) si facuta dintr-un material prin care nu trece vantul (deloc, nu poti nici sa sufli prin el). Foarte buna la drum lung. Se gasesc pe Louis (la comanda) sau mai bine vezi prin magazine, ca sa poti sa probezi (spre deosebire de cagulele simple, la astea marimea conteaza).

 

Si pe unde ai recomanda o cautare in Bucuresti? Ca m-ar interesa si pe mine o cagula. Apropo, nu mori de cald cu ea prin oras? Sau o folosesti doar la vreme rece/drum afara?

 

Pe mine ma cam taie curentul cand e mai frig afara, exact ca un cutit intre casca si geaca. Si dupa aia ... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moldov3anu - daca fuge cu 170 sigur nu e limitat.. o fo fost poate da i-o scos-o cineva

limitatorul nu lasa nici turatia sa urce peste un anumit nivel.. 170 este foarte respectabil pt un gs.

Bo_D - lantul se curata cam cand vezi ca e murdara, si se greseaza cu spray cu teflon sau de alt tip sau cu grasime pt lant cam la fiecare 400km scrie pe tubul de spray cu teflon.. cu grasime si alt tip de spray nu stiu.

In asta cu teflon nu se lipeste nimic lantul fiind uscat deci de curatat nu prea am ce, dar totusi o curat mereu inainte sa ii dau un nou strat. deci cam al 400 km

Cred ca daca e gresat k lumea si observi tu deja cu ochiul ca e cam murdar. ai si facut aproape 1000km ai putea sa o speli si sa ii dai un strat nou de lubrifiant :lol: parerea mea ( ca stii tu cum e cu praful asta prin romania)

 

problema e ca nu am ceasurile si nu pot vedea turatia :bounce: . apropo, se potrivesc ceasurile de la gs mai batranel? se poate pune digital? cum e legatura intre motor si turometru? pe bobina? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare fratilor ,nu prea am vb eu pe aici dar am o problema imi face figuri intrerupatorul de la cricul mic (laba) uneori imi opreste motorul cand e viteza atunci cand las cricul alteori nu mai imi opreste motorul si m-am obisnuit atunci cand opresc undeva sa las cricul si sa se opreasca direct si o las in viteza nu o mai scot la neutral,

 

ce pot sa-i fac ca am vazut ca este capsulat sau ceva de genu.a avut cineva baiul asta?chiar nu-mi place situatia va rog dati-mi un sfat ceva

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@moldov3anu: turometrul la GS-urile pe care le stiu eu (pana in 99 parca) este mecanic. N-am avut ocazia/curiozitatea sa lucrez/studiez pe unul mai nou, dar e simplu de vazut daca ai mecanic - are un cablu similar cu cel de kilometraj care iese din partea frontala a motorului, deasupra galeriilor de evacuare.

 

@nyk0: daca poti, repara contactul, daca nu, leaga firele intre ele direct - atentie, o sa plece si cu cricul lasat. Si comanda alt contact. NU MAI MERGE ASA. Chiar si cu firele legate, sansa de a pati ceva din cauza plecatului cu cricul lasat sunt minime (se strange singur daca loveste ceva). Dar gandeste-te ce se intampla daca ti se opreste motorul in mijlocul (sau mai rau, spre sfarsitul) unei depasiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare fratilor ,nu prea am vb eu pe aici dar am o problema imi face figuri intrerupatorul de la cricul mic (laba) uneori imi opreste motorul cand e viteza atunci cand las cricul alteori nu mai imi opreste motorul si m-am obisnuit atunci cand opresc undeva sa las cricul si sa se opreasca direct si o las in viteza nu o mai scot la neutral,

 

ce pot sa-i fac ca am vazut ca este capsulat sau ceva de genu.a avut cineva baiul asta?chiar nu-mi place situatia va rog dati-mi un sfat ceva

 

multumesc

 

Sal,

 

mie mi-a zis nenea mecanicul de la Suzuki ca e o greseala sa opresti motorul asa. Chiar si din butonul rosu de la mana dreapta, ala e pt urgentze, gen cazut motor pe jos. Modul corect de oprire e sa scoti in neutral si sa intorci cheia. Altfel se pot produce ceva blocaje la motor/cutie de viteze. Eu am patit-o de cateva ori, am oprit cu cricul in a 2-a si la repornire nu mai puteam baga in 1-a/neutru. Trebuie sa imping moto vreo juma de metru pt a baga in alta viteza...

 

@pogor: Da, se cam incinge la mers prin Bucuresti (cu viteze <= 60 km/h). Dupa o ora de mers asa, cu opriri la semafor si franari si alte alea, rezervorul de benzina e cam incins, simti cum se face o omleta :bounce:. Totusi pe frig e bun, te mai incalzeste la pulpe, daca n-ai pantaloni speciali.

 

@moldov3anu: eu am GS500F 2005, din ce am vazut turometrul pare la fel ca la modelele mai vechi. Nu are nimic digital pe el, posibil sa se potriveasca, cel mai bine cauti pe louis?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. S-a mai discutat chestia asta si pe alte topicuri. Parerea mea este ca daca nu folosesti alele contacte (intrerupatoarele de oprire motor de la ghidon si cel de la cric) e posibil ca ele sa oxideze in timp si atunci cand ai mai mare nevoie de ele sa nu isi faca treaba cum trebuie. iar in motor nu se blocheaza nimic, nu are ce (cel putin nu la GS).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul cu carena (500F) parca are 180 kg cu rezervorul gol. Modelul nou fara carena are 173, din cate tin eu minte. Plus intre 17-20 l de benzina. Poate modelul mai vechi e ceva mai greu, alte materiale, etc...

 

Mie a inceput sa mi se para tot mai usoara, poate si pt ca m-am ingreunat eu :bounce: . Probabil senzatia depinde de conformatia riderului.

 

 

inca o chestie, al meu e carenat, dar scrie pe el GS 500 E :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o chestie, al meu e carenat, dar scrie pe el GS 500 E :baldy:

 

Pai s-a facut un model carenat acu vreo 10 ani. Parca in '96 au incercat asta? Bine, si mai exista si posibilitatea ca stapanul sa-i fi pus carene. Se pot pune. Probabil mai exista oameni pe aici cu GS500E cu carena care pot sa-ti zica cum iti dai seama daca e asa din fabrica sau nu (dupa seria moto, banuiesc)

 

@cristian78: blocajul pare a fi din cutia de viteze. Cum ziceam, am ceva probleme in a schimba viteza dupa o astfel de oprire. Pot sa pornesc motorul fara probleme, doar ca sunt pe loc in viteza a 2-a (prevazator, schimb la viteza mica cand ma pregatesc de pit stop :lol:). Si zicea ceva si mecanicul, n-am retinut prea bine, ceva de niste roti dintzate care nu se opresc cum trebuie. Oricum, eu am inceput sa folosesc oprirea din contact, sau pun in neutral inainte de a apela la celelalte optiuni (mai folosesc si butonul rosu, trebuie sa recunosc :bounce:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,problema este ca totusi vreau sa remediez problema am inteles chestia cu butuoanele e bine cu cheia,

io am intrebat poate a mai intampinat cineva problema asta,si vreau sa stiu cum a procedat ori a scimbat direct intrerupatorul ori l-a reparat,

 

se poate demonta sau ceva ca io l-am dat din suruburile alea 2 jos dar nu am vazut ca s-ar desface intrerupatorul propriuzis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru gat exista cagule cu partea de jos lunga (la nivelul umerilor) si facuta dintr-un material prin care nu trece vantul (deloc, nu poti nici sa sufli prin el). Foarte buna la drum lung. Se gasesc pe Louis (la comanda) sau mai bine vezi prin magazine, ca sa poti sa probezi (spre deosebire de cagulele simple, la astea marimea conteaza).

Jocul de la acceleratie se regleaza de la carburatoare (mansonul cablului are in capat o mufa metalica cu 2 piulite, din care se regleaza jocul).

ok, merci mult, o sa caut cagula...si sa imi bag si nasul la reglaje sa imi dispara jocul ala, ca e destul de enervant,\

merci mult :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni !

 

Am si eu un GS500 de care din pacate trebuie sa ma despart:

 

TN_P1030845.JPG

 

 

/index.php?...21&hl=gs500

 

Daca e cineva interesat astept vesti.

 

SUZUKI GS500

Anul fabricatiei: 1992

Pret: 2000 Euro

Locatie: Bucuresti

Km: 37000

Capacitate: 487 cmc

Putere: 51 CP

buna, inmatriculata

 

Detalii pe http://www.bikeshop.ro/show.php?id=45009

 

 

COMPLETARE:

 

DOTARI suplimentare:

+ crashbar + windscreen + mudguard fata

 

cauciucuri ok (inca cativa ani), motor original ok, lant+pinioane ok, vopsea originala, oglinzi originale, pedale originale neuzate.

 

2006 - piese NOI: filtru aer, filtru ulei, bujii, rezervor curatat + carburatoare sincronizate, ulei schimbat de 2 ori

2007 - piese NOI: acumulator VARTA, placute frana fata, ulei schimbat 1 data

 

33.000 km rulati in germania restul in romania,

 

- istorie cunoscuta: in momentul acesta rulez cu ea zilnic, deci e intretinuta, o dau fiindca mi-am luat alt motor.

 

- mai multe poze la http://darktower2.gemenii.ro:3009/gs500/

 

- email kosm1n@yahoo.com.nospam.com sau pe mess.

Stergeti '.nospam.com' inainte de a trimite emailul.

 

Telefon 0740 149 374

 

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

cu voia voastra ma alatur grupului !

nu ma pot abtine sa nu va prezit noua mea prietena ...Suzi!

singura problema e ca nu o pot calarii inca pe strazi caci de abia pe la sfarsitul lunii sper ca voi avea A-ul scris pe carnet

pana atunci numai bine!post-21075-1183932574_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

cu voia voastra ma alatur grupului !

nu ma pot abtine sa nu va prezit noua mea prietena ...Suzi!

singura problema e ca nu o pot calarii inca pe strazi caci de abia pe la sfarsitul lunii sper ca voi avea A-ul scris pe carnet

pana atunci numai bine!post-21075-1183932574_thumb.jpg

 

 

welcome ! sa il/o stapanesti sanatos si fara incidente !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

 

mie mi-a zis nenea mecanicul de la Suzuki ca e o greseala sa opresti motorul asa. Chiar si din butonul rosu de la mana dreapta, ala e pt urgentze, gen cazut motor pe jos. Modul corect de oprire e sa scoti in neutral si sa intorci cheia. Altfel se pot produce ceva blocaje la motor/cutie de viteze.

 

De unde dracu le scot mecanicii astia ???? Sincer, eu dintre mecanicii pe care ii cunosc 90% au 10 clase si sunt in dificultate majora sa citeasca manualele in limba engleza de la producator. Noroc cu pozele. Si toti au pareri docte despre chestii pe care abia le inteleg... :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde dracu le scot mecanicii astia ???? Sincer, eu dintre mecanicii pe care ii cunosc 90% au 10 clase si sunt in dificultate majora sa citeasca manualele in limba engleza de la producator. Noroc cu pozele. Si toti au pareri docte despre chestii pe care abia le inteleg... :wave:

 

Eu ma refeream la mecanicul de la service-ul din reprezentantza Suzuki, pe soseaua de centura. Banuiesc ca are parte de ceva "training", si oricum, ii trec destule moto Suzuki prin maini ca sa se priceapa (nu de alta dar cred ca-i singurul pe moto de acolo :lol: ). Eu as zice ca-i mai calificat decat un mecanic de cartier. Dar acuma, fiecare cu parerea lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un Schimb de ulei .. mai alfel..

Sa va povestesc ce am patit la schimbul de ulei din dupamasa asta.

Ma duc io frumos jos la suzy.. sa ii schimb uleiul, o incalzesc etc. o spal frumos, deja steptam momentul sa fac treaba asta. Toate bune si frumoase.. Pun tava sub ea dau drumul al surubu mare curge uleiul, eu cu manusi chirurgicale zambesc frumos ca am mainile curate.:lol: scot si filtrul de ulei din fatasi las sa se scurga tot ce e in ea.. .

Okk.. sa pun filtrul nou, garnitura, capac.. sa vezi chestie imi tot iesea garnitura din loc pe cand sa bag si piulita a 3-a.. buun il shem pe taicamio sa imi tina capacul in timp ce pun io piulitele sa nu se miste. Pana coboara el reusesc cumva si deja strang piulitele cu cheia. toate par bine , dar inca se simteau ca merg asa. parca destul de usor. Se baga si taicamio sa stranga el k lumea : sa nu cumva sa imi curga apio uleiul pe acolo... si ghici ce? cum pune cheia pe ea se rupe surubul care iese din blocul motor...

Nah sa vedeti acolo sfintii din ceruri ce sughiteau in momentu ala.. deja m-am panicat.. m-am gandit ca cine stie cum is alea puse acolo ce trebe facut ca sa il putem repara. Pan la urma ne-am dat seama ca si alea tre sa fie infiletate acolo cumva, asa ca cu 2 piulite puse pe surub am reusit sa o scoatem din bloc, si dintr-un surub de 6 am tiat o bucata exact cat trebuia si am pus-o acolo si e perfect.

Ok.. gata pun capacul inapoi, de data asta strang numai eu, cu brandul meu de 27 :lol: si ghici ce? nici nu simt ca se strange k lumea si se rupe celalalt.. :wave:(( Deja nu era stres ca stiam cum va decurge operatiunea, am mai fabricat un surub .. si inca unul rezerva, daca s-or rupe si a 3-a ... pan la urma o fost de ajuns asta, da pe cealalta o pastrez, ca cine stie.

Concluzia.. probabil de-alungul timpului dupa strangeri succesive a acestor 3 suruburi si cu punctul de forta maxima in acelasi loc pe filet (oricum se vedea ca e cam subtiat in mijloc, chiar unde se strangea si e cam lungit filetul) este posibil sa se rupa surubul. Deci baniuesc ca in 2 schimburi pe an ori 14 ani aproape cat are motorul s-o cam uzat alea destul de mult, si e posibil sa se intample si la altiii, asa ca nu va speriati caalea se pot scote din blocul motor si se pot fabrica inlocuiri destul de usor, numa ca sperietura o fost cam mare la inceput. Aahhh si inseana si ca proprietarul (femeia) dinainte strangea cam tare suruburiile alea.

Deci cam astea o fost peripetiile mele, acuma sper numai sa nu curga uleiul in ceva tim, pt ca poate nu am strans destul de mult :lol: oricum dupa 5 in de mers si oprit si verificat nu s-o vazut nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Attila_The_Hun: fain... :cheers: in sfarsit ai facut si tu schimbul de ulei, free to ride!!!

 

peripetii da, ce sa zic. Am facut si eu acelesi lucru. In afara de "rupt" suruburi. Descurcaret baietasul :wave: Anyway, suruburile astea (de 6 cu piulita pentru renumita cheie de 10) nu se strang din greutatea corpului, ci din puterea proprie a bratelor. Poate ca "femeia" fosta proprietara era cam puternica pt un GS. :lol: sau poate ca femeie fiind, nu prea isi facea singura schimburile de ulei :lol: TEXTE PESTE TEXTE, bine te-ai descurcat :lol:

Editat de gombocka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea e sa te duci la service-ul suzuki de pe shoseaua de centura... oamenii chiar se pricep... dar trebuie sa suni cu cateva zile inainte sa-ti faci o programare ca in general sunt foarte ocupati... service-ul e pe shoseaua de centura cum iesi de pe pipera-tunari cam 300m la stanga (daca vii dinspre bucuresti spre tunari)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...