bcristian Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Fata de cum era in primavara, acum poti sa zici ca nici nu mai e nisip Da, e prost drumul prin padure din Ag, dar da-o incolo ca am mers cu GS-ul cu pasager si pe forestier si tot duce. @marse: mai bine nu mai astupau gropile alea, ca e la fel de prost ca inainte (au pus asfaltul fara sa-l niveleze, asa ca acum e denivelat in sus in loc de in jos, dar drumul e la fel de prost). A, da, aveti grija mare pe acolo la altceva insa: pe curbele din padure, in special in apropierea lacului, se baga "la risc" o multime de "meseriasi" jegosi, ca de "au bmw, mancati-as" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Linksuletu Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 (editat) bai domnilor "it's Official" de sapt viitoare voi fi si eu un posesor de GS 500 E urmeaza dupa restante scoala A si apoi .... ne vedem pe strada >) Editat August 23, 2007 de Linksuletu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 salutare gs-isti... pe cand o "reuniune" ca pe vremuri ? hai ca eu arunc manusa...cine raspunde? poate bem o bericica(non alcoholica!) la ursu sau pe unde vreti voi,sa schimbam o impresie sa ne cunoastem... deci,ce spuneti? Linksuletu- welcome printre noi,sa mergi cu grija si sa te plimbi mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 "consum normal de ulei de 1l / 1000 km" mie nu imi consuma vizibil intre 2 schimburi de ulei efectuate intre 4900-5500 km (n-am nimerit 5000 niciodata), iar schimbul de ulei la 6000 km mi se pare cam tarziu: o singura data am schimbat la 5400siceva km si deja se simtea diferenta mai ales cand trebuie sa scoti motorul din treapta 1 in relantiu. Singurul lucru vizibil la ulei este culoarea Spuneti-mi si mie la ce sa ma uit ca sa aflu daca km-i sunt reali sau nu!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Spuneti-mi si mie la ce sa ma uit ca sa aflu daca km-i sunt reali sau nu!! Pai daca ai cartea de service a moto . Scrie acolo la revizii data si cati km avea moto la fiecare revizie (cred ca are loc pt 8 revizii). Asta daca nu a depasit nr de revizii prevazut de carticica, daca proprietarul a dus-o in service la reprezentantza samd... Oricum daca o ai ai putea vedea cam cati km a facut in medie intr-un an, sau intre 2 revizii, si sa-ti dai seama cam unde ar trebui sa fie aici. Asta daca n-a avut n proprietari pana acuma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 fratzii mei albi... m-am tot uitat si am invartit-o pe toate partzile... dar nu gasesc de unde se intareshte nenorocitul ala de amortizor... vreau si eu unul care a mai facut asta cel putin o data si stie despre ce e vorba... sa ma intalnesc sa-mi rezolve si mie treaba asta... probabil mai mult de 5 minute nu dureaza... si am trusa completa (ca am auzit ca e o chestie speciala)... vin pe oriunde are omu drum...sau la arc... sau undeva... sa nu deranjez... si dau si bericioaice eu am facut setarea de la nivelul 4 la 7 intr-o parcare la Visegrad. Un prieten a tinut motorul inclinat pe o parte (la soare se vede mai bine decat daca te bagi sub motor), iar eu cu cheita speciala da-i la facut biceps. Daca nu ai mai facut setarea, merge destul de greu rotita respectiva: ba e mai teapana din fire (ca o suza buna), ba e murdarie pe acolo. ajutor, bericica in cluj anytime succes --- Mesaj completat în 24 Aug 2007 10:52 ------------- Pai daca ai cartea de service a moto . Scrie acolo la revizii data si cati km avea moto la fiecare revizie (cred ca are loc pt 8 revizii). Asta daca nu a depasit nr de revizii prevazut de carticica, daca proprietarul a dus-o in service la reprezentantza samd... Oricum daca o ai ai putea vedea cam cati km a facut in medie intr-un an, sau intre 2 revizii, si sa-ti dai seama cam unde ar trebui sa fie aici. Asta daca n-a avut n proprietari pana acuma... fara carticica nu se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 fara carticica nu se poate? Pai avand in vedere kilometrajul antic (banuiesc ca bordul a ramas cam neschimbat de la lansarea modelului incoace), banuiesc ca e foarte usor de modificat. Pana si la alea electronice se poate umbla, din ce am inteles. Probabil ca uzura motorului iti poate da un indiciu cu o marja de eroare de cateva mii km, poate stiu mai bine cei de la reprezentantza ce si cum... Dar si aici s-ar putea sa conteze foarte mult cum a fost intretinuta de fostii proprietari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Am avut pana foarte de curand un gs500 F 2004 6.000Km si imi lua intradevar ulei.Nu foarte mult dar mai trebuia completat.Asta se intampla cu 10W40 cand am dat-o avea 10W50 si pana in momentul ala nu parea sa mai consume deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 (editat) am pus doua intrebari la sectiunea service si nu am primit nici un raspuns. va rog sa o faceti aici! mersi /index.php?showtopic=17622 /index.php?showtopic=92324 Editat August 25, 2007 de lautrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 Am avut pana foarte de curand un gs500 F 2004 6.000Km si imi lua intradevar ulei.Nu foarte mult dar mai trebuia completat.Asta se intampla cu 10W40 cand am dat-o avea 10W50 si pana in momentul ala nu parea sa mai consume deloc. E normal sa consume pana iese din rodaj. Tu daca ai mers primii 6 mii cu ea , ai mers chiar in perioada de rodaj ... deci ti-a consumat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 am pus doua intrebari la sectiunea service si nu am primit nici un raspuns. va rog sa o faceti aici! mersi /index.php?showtopic=17622 /index.php?showtopic=92324 Salut, despre benzina: eu am modelul F si scrie clar benzina fara plumb. De altfel si gaura de la rezervor e mica, atat cat sa intre gura de la pompa cu benzina fara plumb (adica aia subtire). In 94 nu stiu daca exista benzina fara plumb, banuiesc ca pe atunci toate mobrele se alimentau cu benzina normala, si inca se mai gaseste si din aia (Premium 95 adica) in Romania. Asa ca banuiesc ca motorul e facut sa reziste la benzina normala, nu cred ca ai ce sa strici...Cel mai bine intrebi la service-ul Suzuki, nu crezi? --- Mesaj completat în 27 Aug 2007 09:10 ------------- E normal sa consume pana iese din rodaj. Tu daca ai mers primii 6 mii cu ea , ai mers chiar in perioada de rodaj ... deci ti-a consumat. Primul rodaj este de 1000 km, moment in care se schimba uleiul (in rodaj are un ulei special). Ti se pune ulei normal (10W40 parca e codul). Si din ce tin eu minte a doua revizie este la 7000 km? Deci, nu prea pare normal sa pape ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 Salut, despre benzina: eu am modelul F si scrie clar benzina fara plumb. De altfel si gaura de la rezervor e mica, atat cat sa intre gura de la pompa cu benzina fara plumb (adica aia subtire). In 94 nu stiu daca exista benzina fara plumb, banuiesc ca pe atunci toate mobrele se alimentau cu benzina normala, si inca se mai gaseste si din aia (Premium 95 adica) in Romania. Asa ca banuiesc ca motorul e facut sa reziste la benzina normala, nu cred ca ai ce sa strici...Cel mai bine intrebi la service-ul Suzuki, nu crezi? <small>--- Mesaj completat în 27 Aug 2007 09:10 -------------</small><br/> Primul rodaj este de 1000 km, moment in care se schimba uleiul (in rodaj are un ulei special). Ti se pune ulei normal (10W40 parca e codul). Si din ce tin eu minte a doua revizie este la 7000 km? Deci, nu prea pare normal sa pape ulei... Da poate ai dreptate. Poate unii nu stiu si de aceea ar fi bine sa SPUNEM ca orice motor consuma ulei!!! Iar diferenta intre un motor uzat si unul bun consta in cantitatea de ulei consumata. Acum faptul ca un motor relativ nou consuma ulei depinde foarte mult de modul in care s-a mers cu el (mai ales daca a fost foarte cald afara si s-a mers in oras iar motorul este cu racire cu aer). Pur si simplu o MICA parte din ulei se evapora si este aspirat de filtrul de aer... Iar cu rodajul .... ce sa spun ... e normal sa consume ulei cand este in rodaj. in prima mie de km consuma mult . Iar in urmatoarele cateva mii consumul scade treptat (rodajul nu se termina brusc). Spre exemplu eu dupa ce am refacut motorul (reparatie capitala) mi-a consumat in prima mie de Km 0.5L . Acum , dupa 6000 KM mi-a consumat cam tot 0.5L . Deci consumul a scazut simtitor, si sunt convins ca o sa mai scda. Bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danyy29 Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 salutare gs-isti... pe cand o "reuniune" ca pe vremuri ? hai ca eu arunc manusa...cine raspunde? poate bem o bericica(non alcoholica!) la ursu sau pe unde vreti voi,sa schimbam o impresie sa ne cunoastem... deci,ce spuneti? Linksuletu- welcome printre noi,sa mergi cu grija si sa te plimbi mult... ma bag si eu la o intilnire,dar cind si unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 intrebare de ce se ineaca motorul la inaltimi mai mari chiar si in viteza 1 duminica am fost la stana de vale si a dat cateva rateuri si la un moment s a si oprit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 (editat) intrebare de ce se ineaca motorul la inaltimi mai mari chiar si in viteza 1 duminica am fost la stana de vale si a dat cateva rateuri si la un moment s a si oprit? Esti sigur ca are legatura cu inaltimea (altitudinea)? Mi-e mi-a facut asa de 2 ori pana acuma, cauza aceeasi si anume : lipsa de benzina . Am mutat pe RES si am dat fuga la cea mai apropiata benzinarie. Cauza a disparut subit . Corectare: Poate ca aveai mai putina benzina in rezervor si din cauza inclinarii drumului ai avut simptome specifice cu lipsa de benzina... caz in care tot RES era rezolvarea. Eu am patit asta cu o masina, chiar in Bucuresti, in timp ce urcam "dealul" Cotroceni (strada dintre palatul Cotroceni si Gradina Botanica). Am pus-o pe avarii si ma gandeam sa ma duc cu o sticla la o benzinarie, sa fac plinul, eram cam pe low cu benzina. M-am intors dupa 50 m, i-am dat o cheie si a pornit din nou. Moment din care alimentez cu benzina cand se aprinde becul rosu... Editat August 28, 2007 de anescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Esti sigur ca are legatura cu inaltimea (altitudinea)? Mi-e mi-a facut asa de 2 ori pana acuma, cauza aceeasi si anume : lipsa de benzina . Am mutat pe RES si am dat fuga la cea mai apropiata benzinarie. Cauza a disparut subit . Corectare: Poate ca aveai mai putina benzina in rezervor si din cauza inclinarii drumului ai avut simptome specifice cu lipsa de benzina... caz in care tot RES era rezolvarea. Eu am patit asta cu o masina, chiar in Bucuresti, in timp ce urcam "dealul" Cotroceni (strada dintre palatul Cotroceni si Gradina Botanica). Am pus-o pe avarii si ma gandeam sa ma duc cu o sticla la o benzinarie, sa fac plinul, eram cam pe low cu benzina. M-am intors dupa 50 m, i-am dat o cheie si a pornit din nou. Moment din care alimentez cu benzina cand se aprinde becul rosu... benzina aveam tocmai facusem plinul jos in oras mersi oricum vad eu sambata cum se comporta ca vreau sa fac transfagarasanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Cum naiba sa nu aiba legatura cu altitudinea??? La altitudini mari aerul e rarefiat si nu se mai face amestecul aer/benzina calumea. E firesc sa dea in nas sau sa nu traga Baiatul cu tzacanituri la tras ambreiaju: Intinde lantzul ca d-aia iti face asa. Cat despre benzina, baga d-aia de 95. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 benzina aveam tocmai facusem plinul jos in oras mersi oricum vad eu sambata cum se comporta ca vreau sa fac transfagarasanu Nu faceam misto, sa stii. Deci, treaba ar fi cam asa (explicatie oarecum stiintifica). 1) furtunul ala intra in rezervor pe undeva pe jos. Sa presupunem ca e oarecum central aranjat (n-am desfacut deci cine stie mai bine poate sa zica). 2) pe un anumit plan inclinat (rampa/panta), chiar cu 5l in rezervor peste limita de RES se poate intampla ca gura furtunului sa ramana pe "uscat" (adica benzina sa fie adunata in cealalta parte a rezervorului). Probabil ca daca sta putin timp nu se simte nimic, dar daca mergi mai mult timp pe o astfel de panta sa inceapa sa aiba simptome de ramas fara benzina. Nu stiu daca chiar e posibil, dar ca teorie ar explica fenomenul. Sau ai ceva mizerie in rezervor, si aia mai e o cauza care da simptom de "inecare" a motorului. La masina pt asta verifici filtrul de benzina, la GS500 nu stiu cum poti sa verifici asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Nu faceam misto, sa stii. Deci, treaba ar fi cam asa (explicatie oarecum stiintifica). 1) furtunul ala intra in rezervor pe undeva pe jos. Sa presupunem ca e oarecum central aranjat (n-am desfacut deci cine stie mai bine poate sa zica). 2) pe un anumit plan inclinat (rampa/panta), chiar cu 5l in rezervor peste limita de RES se poate intampla ca gura furtunului sa ramana pe "uscat" (adica benzina sa fie adunata in cealalta parte a rezervorului). Probabil ca daca sta putin timp nu se simte nimic, dar daca mergi mai mult timp pe o astfel de panta sa inceapa sa aiba simptome de ramas fara benzina. Nu stiu daca chiar e posibil, dar ca teorie ar explica fenomenul. Sau ai ceva mizerie in rezervor, si aia mai e o cauza care da simptom de "inecare" a motorului. La masina pt asta verifici filtrul de benzina, la GS500 nu stiu cum poti sa verifici asta... o sa ti spun daca se confirma teoria .. si din rezervor pleaca 2 furtune, unul simplu care e prins cu colier si unu care un fel de robinet si de bifurca ( le am vazut sapt trecuta ca am schimbat filtrul de aer) dar nu ma intreba ce rol are fiecare si cum se curata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakz Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Sper sa va ajute : http://www.gstwin.com/how_to_pages.htm Am dat de pagina asta si m-am gandit ca va poate ajuta. Nu stiu daca a mai fost postat linkul pana acum. Plus: http://video.google.com/videoplay?docid=-2...h&plindex=1 Acolo se vad si furtunasele de care vb. voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 (editat) Sper sa va ajute : http://www.gstwin.com/how_to_pages.htm Am dat de pagina asta si m-am gandit ca va poate ajuta. Nu stiu daca a mai fost postat linkul pana acum. Plus: http://video.google.com/videoplay?docid=-2...h&plindex=1 Acolo se vad si furtunasele de care vb. voi. foarte explicativ in caz ca sunt amatori plec sambata dimineata din arad pe la 7 pe ruta arad deva sibiu transfagarasan pana la balea lac, de acolo ma intorc si dorm cu cortul la cartisoara duminica retur la arad Editat August 30, 2007 de calinbac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micisoara Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 salutare gs-isti... pe cand o "reuniune" ca pe vremuri ? hai ca eu arunc manusa...cine raspunde? poate bem o bericica(non alcoholica!) la ursu sau pe unde vreti voi,sa schimbam o impresie sa ne cunoastem... deci,ce spuneti? Linksuletu- welcome printre noi,sa mergi cu grija si sa te plimbi mult... Buna! Asta cu intalnitul e o idee buuuna. Cand, unde, la cat? Miki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tendon Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Buna! Asta cu intalnitul e o idee buuuna. Cand, unde, la cat? Miki azi la 8 juma la Ursu'? care va mai bagati?... facem si o plimbare dupa... mai socializam... alea alea... ca si eu am chef de ghidushii motociclistice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Asta cu intalnitul e o idee buuuna. Cand, unde, la cat? Apropo de intalniri, voi mergeti miercurea la Arc? Aveti un "colt" al GS-istilor pe acolo? Sau fiecare pe unde apuca, cu ce prieteni mai stie pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tendon Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Apropo de intalniri, voi mergeti miercurea la Arc? Aveti un "colt" al GS-istilor pe acolo? Sau fiecare pe unde apuca, cu ce prieteni mai stie pe acolo? fiecare cu prietenii ca gs-ishtii nu prea vin la arc... marse mai venea dar si-a vandut trotineta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.