Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, sincer sper sa ajung si eu sambata, dar dimineata o sa plec din Bucuresti deci nu pot promite nimic.

Am si o intrebare: pentru ca se apropie timpul sa schimb filtrul de aer nu stiu daca sa aleg unul normal sau un K&N, ma refer la faptul ca am auzit multe de K&N ca ar face ca ar drege, dar pana la urma isi merita banii? :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fuse' si intalnirea asta...vreau sa zic ca a fost o intalnire super.. ma bucur ca ne am adunat atatia si ca planuim si alte intalniri si iesiri...

 

un scurt istoric - ne am vazut in biker's(la ursu) vreo 5-6 GS-uri si vreo 2 GSXR(cu suflet de GS :kick: ) am stat unpic la taclale ... timp in care GS-ul lui MIKI nu voia nici in ruptul capului nu a vrut sa porneasca (sper ca pina in weekendul viitor sa il faci MIKI :P ) am mers initial intr o mica tura pina la paneasa unde am vrut sa mancam ceva...dar un "artist" local ne a determinat sa ne razgandim :) B) :blink:

ne am decis apoi sa mergem in biker's otopeni...unde am mincat niste salata bulgareasca delicioasa (merci adrian de recomandari) . am stat , am mancat,vorbit si cunoscut... a fost super !!!

cu mici exceptii sa mers f frumos in coloana ordonat ca la carte...deh unii au mai gresit drumul confundand cele doua biker's... :blink:

 

ps- ptr saptamana viitoare facem o iesire la Cheia (cu gratar si berica..) primim noi membri.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ramane de stabilit mai precis detaliile plimbari la Cheia ! stam sa mai treaca ceva timp ... sa vedem si cum evolueaza vremea... eu as propune sa fie o iesire cu ramanere peste noapte(gratar si bere)..asta include corturi sau cabana..cum vrea fiecare...cat despre "bagaje"... nush ce sa zic.. fiecare dupa pofta inimi :blink:

Editat de UgluK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...stiu ca s a mai discutat pe undeva dar asta e...

care e pozitia in care tre sa stea robinetul de la rezervor in timpul mersului si cand il parchez

pri sau fuel

eu de obicei il tin tot pe pri indiferent de situatie

..dar ieri am umblat ceva la el si l-am uitat pe fuel si dimineata am vazut benzina scursa pe capac la electromotor

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ramane de stabilit mai precis detaliile plimbari la Cheia ! stam sa mai treaca ceva timp ... sa vedem si cum evolueaza vremea... eu as propune sa fie o iesire cu ramanere peste noapte(gratar si bere)..asta include corturi sau cabana..cum vrea fiecare...cat despre "bagaje"... nush ce sa zic.. fiecare dupa pofta inimi :blink:

 

 

 

Numai la mici si la bere-ti sta gandu mai omule :blink: ...da pana acolo...peisajul, traseul, astea nu te intereseaza? :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...stiu ca s a mai discutat pe undeva dar asta e...

care e pozitia in care tre sa stea robinetul de la rezervor in timpul mersului si cand il parchez

pri sau fuel

eu de obicei il tin tot pe pri indiferent de situatie

..dar ieri am umblat ceva la el si l-am uitat pe fuel si dimineata am vazut benzina scursa pe capac la electromotor

:blink:

 

exista 3 pozitii... ON, PRI si REZ... cel putin asa e la mine... ON e rezervorul... pe aia tre s-o tii in mod normal, REZ e rezerva... pe aia o muti cand se termina rezervorul :blink: ... si PRI e sa intre benzina direct in carburator... aia se foloseshte doar cand s-a inecat sau o scoti de la iernat sau ceva... n-o tine tot timpul pe PRI ca o nimiceshti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista 3 pozitii... ON, PRI si REZ... cel putin asa e la mine... ON e rezervorul... pe aia tre s-o tii in mod normal, REZ e rezerva... pe aia o muti cand se termina rezervorul :blink: ... si PRI e sa intre benzina direct in carburator... aia se foloseshte doar cand s-a inecat sau o scoti de la iernat sau ceva... n-o tine tot timpul pe PRI ca o nimiceshti

 

 

 

In nici un caz nu treci pe PRI (priming) daca s-a inecat, singurul lucru care nu-i trebuie in situatia aia e si mai multa benzina.

 

Teoretic, daca cuiele pontou din carburi inchid perfect, poti sa o lasi si pe PRI si nu se intampla nimic. Practic, daca scapa cat de putin, pana dimineata sau in cateva zile ai sansa sa gasesti airboxul si/sau galeria de admisie umplute cu benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai la mici si la bere-ti sta gandu mai omule :blink: ...da pana acolo...peisajul, traseul, astea nu te intereseaza? :kick:

 

 

hmm..daca nu te as cunoaste as crede ca te iei de mine :) normal man ca ma gandesc si la plimbarica...ca doar d'asta e un forum de motociclism...e evident ca : ne vom plimba cu MOTOARELE, si vom admira MOTOARELE si ca traseul il vom face tot cu MOTOARE !!! :blink: :) dar pe linga asta..in afara de faptul ca avem motoare(nu toti suntem motociclisti :P ) as vrea sa ne lege si o prietenie si dorinta de a vedea cat mai multe locuri impreuna...calare pe MOTOARE (vorba cantecului de la Cargo) !

 

ps-nu am pomenit de mici, ci de gratar..si berea e ca sa alunece mai usor B)

 

asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink: :blink: :kick: loome, maine imi ridic permisul :) joi seara iau moto de la un baiat bun de pe acest topic si as vrea si yo sa vin la cheia :)

pana una alta, as iesi joi seara sa ma invat cu motorul, dupa vreo ora de poligon sa ies in oras. cine vine sa ma sustina in primii kilometrii ? :) B) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista 3 pozitii... ON, PRI si REZ... cel putin asa e la mine... ON e rezervorul... pe aia tre s-o tii in mod normal, REZ e rezerva... pe aia o muti cand se termina rezervorul :) ... si PRI e sa intre benzina direct in carburator... aia se foloseshte doar cand s-a inecat sau o scoti de la iernat sau ceva... n-o tine tot timpul pe PRI ca o nimiceshti

la mine e REZ in stanga

PRI pe mijloc sus

FUEL pe dreapta

pana acum l am tinut tot timpul pe pri indiferent de situatie si nu am observat probleme

doar cand l am pus pe fuel am observat benzina scursa pe capac la electromotor

.. si de la cine am cumparat o mi a zis sa o tin pe pri ca in pozitia aia robinetul se deschide doar dupa ce o pornesc , in rest sta inchis..

..

:blink: :blink: :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vanzatorul te'a pacalit sau nu stia ce spune.

Pe pozitia Fuel trage benzina vacuumatic, adica daca motorul e oprit e ca si cum ar fi pe Off.

Pe PRI curgerea e gravitationala, pentru a umple carburatoarele dupa o perioada lunga de repaus.

Pe RES, evident, e rezerva.

k, am inteles

si pe care e indicat sa il tin iln timpul mersului

si pe care cand sta oprit?

..precizez ca atuinci cand l am lasat pe fuel am gasit benzina scursa pe capac la electromotor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k, am inteles

si pe care e indicat sa il tin iln timpul mersului

si pe care cand sta oprit?

..precizez ca atuinci cand l am lasat pe fuel am gasit benzina scursa pe capac la electromotor?

 

calinbac, hai si tu la munte we asta, si rezolvam si treaba cu pozitia robinetului de la benzina ...

 

:friends: :laugh: :laugh: :wink: :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k, am inteles

si pe care e indicat sa il tin iln timpul mersului

si pe care cand sta oprit?

..precizez ca atuinci cand l am lasat pe fuel am gasit benzina scursa pe capac la electromotor?

 

cum ti-a zis si strumfuadi, pt mers normal ar trebui sa-l pui la FUEL.

pe RES il treci cand in mers incepe sa dea semne ca a ramas fara carburant (mai ai vreo 2 l de benzina si e semn ca tebuie sa cauti o benzinarie). Daca-l tii tot timpul pe RES poti sa ai surpriza ca ai ramas pe sec (pana prostului parca i se zice :friends:)

pe PRI il pui cand vrei s-o pornesti dupa o perioada de repaos, pt a baga benzina in carburatoare. De ex primavara la prima pornire aproape sigur ai nevoie sa-l pui pe PRI (sau dupa o perioada mai mare de repaos vara, benzina din carburator se va evapora probabil in decurs de o luna). Oricum dupa ce-a pornit ar trebui sa-l treci pe FUEL, altfel dupa ce opresti motorul risti sa-ti ineci carburatorul cu benzina.

 

Tot pe FUEL e indicat sa-l tii si cand e oprit :laugh:. Sau RES daca ai ajuns la rezerva. E posibil ca la tine sa fie o garnitura stricata? daca zici ca si fostul proprietar ti-a zis sa-l tii la PRI?

 

 

Ref la weekend la Cheia. Ati stabilit ceva detalii? Cand se pleaca si cand se vine? Eu sambata se pare ca ma duc la Slobozia, nu stiu cand ma intorc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...