UgluK Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 avand in vedere vremea care sa anuntat la munte..eu propun asa : ne vedem la 10:00 si o luam usor spre buzau (avem ce vedea.. vulcanii noroiosi ,fosurile vii,muntii de pe acolo...) si se merge si frumos si e si drumul bun + ca nu e departe..ptr cei ce se tem de drumuri lungi... asa ca "abonati-va" ! astept sugestii si propuneri ! ps- nu se ramane peste noapte !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 salutare tuturor:) as veni si yo, doar sa nu intram pe serpentine prea mari pt ca am numai 80 kilometrii la activ:D . deci ... ma alatur grupului:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UgluK Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 (editat) bine ai venit JhOn . ne strangem mai greu vad... haideti lume..sau aveti treaba maine? pentru cine vine si e interesat ma gasiti la - 0726524741-george . INFORMATII DE ULTIMA ORA : IN FATA ACADEMIEI MILITARE(EROILOR) LA 10:OO . Editat Octombrie 5, 2007 de UgluK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 haideti oameni ... nu mai veniti? va fi super super .... acolo e frumos (n-am mai fost din clasa a 7 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 (editat) bineinteles ca vin si io --- Mesaj completat în 05 Oct 2007 20:56 -------------mai aduc un prieten cu un bandit Editat Octombrie 5, 2007 de adya suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 hai c-o sa vin si eu ... sa nu mergeti singuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobobarosanu Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 Salutare tuturor gs-istilor! intervin si eu cu o problema.Ieri, dupa ce am pornit motocicleta a n-oara(fara soc), motorul a inceput sa se tureze la 3000rot/min in regim relanti, sa nu se mai accelereze bine, sa nu aiba viata, si din cand in cand sa dea un fel de rateu( ca masinile vechi).Motocicleta o am doar de 2 luni dar pana acum nu a avut niciun fel de problema.daca poate cineva sa-mi dea un sfat sau sa-mi recomande un mecanic prin bucuresti.multumesc anticipat. --- Mesaj completat în 06 Oct 2007 13:16 -------------simtome noi astazi.nu se mai subtureaza, ba chiar scade sub turatia normala de relanti.....nu are viata si tuseste(rateuri)...astept ceva idei.merci din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 Verifica daca nu s-au desfacut carburatoarele sau airboxul din gaturile alea de cauciuc (sau daca nu au crapat cauciucurile respective). N-am inteles cum e treaba cu "nu se subtureaza, ba chiar merge sub turatia normala" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobobarosanu Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 Verifica daca nu s-au desfacut carburatoarele sau airboxul din gaturile alea de cauciuc (sau daca nu au crapat cauciucurile respective). N-am inteles cum e treaba cu "nu se subtureaza, ba chiar merge sub turatia normala" Scuze, voiam sa spun ca nu se mai supratureaza, ba chiar merge sub turatia normala.merci am sa ma uit acolo unde spui.intre timp un vecin mi-a recomandat sa ma uit la bujii, iar una dintre ele e foarte neagra.am sa o curat si am sa vad daca se schimba ceva.multumesc --- Mesaj completat în 06 Oct 2007 21:13 -------------am curatat bujiile, au disparut rateurile si pocniturile, dar a revenit fenomenul de supraturare.banuiesc ca s-a intamplat ceva in carburatoare care determina un amestec prost care face motorul mai turat, dar in acelasi timp afuma si bujiile.asta e parerea mea.imi recomanda cineva un mecanic pt carburatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 hai ma chiar nu vrea nimeni un kit de lant REGINA O-RING GS500 modele intre anii '89-'93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 hai ma chiar nu vrea nimeni un kit de lant REGINA O-RING GS500 modele intre anii '89-'93 al meu este chiar la limita si nu stiu daca ii e bun asta sau ii trebe ala de 94.. nu stiu exact.. de unde imi pot da sema de ceva ciftre si dimensiuni exacte? aah si inca ceva.. vezi ca pe louis e mai ieftin cu 10 euro decat pretul tau asa caa.. asa nu faci afaceri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 al meu este chiar la limita si nu stiu daca ii e bun asta sau ii trebe ala de 94.. nu stiu exact.. de unde imi pot da sema de ceva ciftre si dimensiuni exacte? aah si inca ceva.. vezi ca pe louis e mai ieftin cu 10 euro decat pretul tau asa caa.. asa nu faci afaceri iti poti da seama daca te uiti la pinionul mic, ala care vine la motor, daca se prinde cu 2 suruburi sau daca se prinde doar cu o siguranta pe axul pe care intra pinionul. referitor la pret... pe www.louis.de este 65,95 euro, dar este pret cu discount (normal trebuia sa fie 105.95 euro) ... deci daca intrii pe www.motolouis.ro si ai sa citesti cu atentie sporita, ai sa vezi acolo da xce produs din catalogul de la louis aflat la reducere, se poate aduce la pretul de catalog+15%. Recapituland, pretul cu care poti sa-l cumperi de la magazinul motolouis este 65.95e+15%=75.84 euro. Iar partea cea mai buna este ca eu inca nu l-am ridicat de la magazin si daca-l vrei iti cedez comanda si-ti face garantia direct pe numele tau... Asa ca e o afacere foarte buna, avend in vedere toate cele prezentate mai sus, plus ca n-o sa mai fi nevoit sa astepti 3 saptamani ca sa ti-l aduca; daca ai ceva nelamuriri... mihai_2b3@yahoo.com si-ti mai explic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C motor Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Scuze, voiam sa spun ca nu se mai supratureaza, ba chiar merge sub turatia normala.merci am sa ma uit acolo unde spui.intre timp un vecin mi-a recomandat sa ma uit la bujii, iar una dintre ele e foarte neagra.am sa o curat si am sa vad daca se schimba ceva.multumesc <small>--- Mesaj completat în 06 Oct 2007 21:13 -------------</small><br/>am curatat bujiile, au disparut rateurile si pocniturile, dar a revenit fenomenul de supraturare.banuiesc ca s-a intamplat ceva in carburatoare care determina un amestec prost care face motorul mai turat, dar in acelasi timp afuma si bujiile.asta e parerea mea.imi recomanda cineva un mecanic pt carburatie? Ti-l recomand cu incredere pe Baiazid...daca e disponibil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Salut prieteni GS-isti. De ceva timp am intrat si eu in randul vostru si nu pot sa spun decat ca am facut o alegere buna: GS 500F 2004 care merge super. Am totusi cateva nelamuriri cu privire la utilizare(mentionez ca e prima moto)...am citit cam tot ce era de citit pe topicul asta legat de pornire,fuel etc. Totusi as vrea sa stiu cam pe la ce turatii schimbati vitezele si cam care sunt limitele... ex a 5 viteza cam de la cat (70-80--100)?? Am observat ca peste 4000 de ture schimba ok dar atunci cand trece de 5000 si gajaie motorul cam tare si nu stiu dak e ok asa. Sau am observat ca pe la 110 (a 5-a sau a 6-a) s-a dus la 5200-5400 ture...e normal..?!! Multumesc anticipat! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Salut prieteni GS-isti. De ceva timp am intrat si eu in randul vostru si nu pot sa spun decat ca am facut o alegere buna: GS 500F 2004 care merge super. Am totusi cateva nelamuriri cu privire la utilizare(mentionez ca e prima moto)...am citit cam tot ce era de citit pe topicul asta legat de pornire,fuel etc. Totusi as vrea sa stiu cam pe la ce turatii schimbati vitezele si cam care sunt limitele... ex a 5 viteza cam de la cat (70-80--100)?? Am observat ca peste 4000 de ture schimba ok dar atunci cand trece de 5000 si gajaie motorul cam tare si nu stiu dak e ok asa. Sau am observat ca pe la 110 (a 5-a sau a 6-a) s-a dus la 5200-5400 ture...e normal..?!! Multumesc anticipat! bafta Salut si bine ai venit. S-a mai discutat chestia asta pe aici. Eu de ex schimb in sus pe la 5500-6000 de ture, si in jos cand ajunge la 3000. Nu de alta dar am luat moto de noua si prima mie de km a trebuit sa o tin domolita, sub 4000 ture. Asa ca m-am obisnuit cu zgomotul motorului si pe la 6000 deja mi se pare zgomotoasa. Plus ca merg mai precaut . Altii zic ca de la 6000 ture in sus de abia devine mai fashneatza. Teoretic cred ca poti sa ajungi linistit la 9000 ture fara sa pateasca nimic. Viteza depinde si de turatii, nu numai de treapta. Eu de ex cand eram in rodaj mergeam cu 95km/h in treapta a 6-a si cu ~ 4500 turatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravemaker Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Salut si bine ai venit. S-a mai discutat chestia asta pe aici. Eu de ex schimb in sus pe la 5500-6000 de ture, si in jos cand ajunge la 3000. Nu de alta dar am luat moto de noua si prima mie de km a trebuit sa o tin domolita, sub 4000 ture. Asa ca m-am obisnuit cu zgomotul motorului si pe la 6000 deja mi se pare zgomotoasa. Plus ca merg mai precaut . Altii zic ca de la 6000 ture in sus de abia devine mai fashneatza. Teoretic cred ca poti sa ajungi linistit la 9000 ture fara sa pateasca nimic. Viteza depinde si de turatii, nu numai de treapta. Eu de ex cand eram in rodaj mergeam cu 95km/h in treapta a 6-a si cu ~ 4500 turatii. Multumesc...eu stau prin Iancului ....poate ne vedem odata la o sa-mi spui mai multe din experienta ta... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Multumesc...eu stau prin Iancului ....poate ne vedem odata la o sa-mi spui mai multe din experienta ta... Bafta! Pai experientza nu e prea multa, ca merg destul de rar pe mobra . Iar de adunat ne-am mai adunat la Bikers, e pe Matei Voievod (linia 86/90, intre Mihai Bravu si Pache Protopopescu). Chiar lume, weekendul asta nu iese nici o plimbare? Ca dupa aia se strica vremea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 pentru a nu mai posta aici decat strict despre eventualele probleme tehnice, etc... am deschis un nou topic unde putem sa stabilim intalniri , excursii bla bla bla... /index.php?...t=0#entry902424 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Linksuletu Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 am si eu o problema .. la frana fatza maneta se da peste cap ... se duce in fatza, s-a rupt o bucatica din spate de acolo care o bloca si nu ii dadea voie sa se deschida atat de mult .. unde gasesc o maneta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flying--boy Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 sezonul urmator vreau sa mi iau si eu un GS500 F....spuneti mi si mie pls: 1.cam cat consuma? oras/afara 2.care este viteza maxima? 3.daca stiti/ati auzit pe cineva care vinde un astfel de motor ...sa mi spuneti si mie..... va multumesc...din martie cel tarziu intru si eu in grupul vostru:detinatorii de GS500.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobobarosanu Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Salut tuturor.postasem acum cateva zile o problema de carburatie.Multumesc celor care intervenit cu sfaturi.Am fost azi la service la suzuki si am rezolvat.cui pouatou blokt inexplikbil la unul din carburatoare.Multumit si nu prea de service.cuiul respectiv eu am observat k era indoit in momentul in kre se pregateau sa-remonteze.50lei\h manopera.Cam asta cu mine.Sunt nou pe aici si astept sa prind o iesire;)toate bune --- Mesaj completat în 10 Oct 2007 14:14 -------------Salut tuturor.postasem acum cateva zile o problema de carburatie.Multumesc celor care intervenit cu sfaturi.Am fost azi la service la suzuki si am rezolvat.cui pouatou blokt inexplikbil la unul din carburatoare.Multumit si nu prea de service.cuiul respectiv eu am observat k era indoit in momentul in kre se pregateau sa-remonteze.50lei\h manopera.Cam asta cu mine.Sunt nou pe aici si astept sa prind o iesire;)toate bune --- Mesaj completat în 10 Oct 2007 14:14 -------------Salut tuturor.postasem acum cateva zile o problema de carburatie.Multumesc celor care intervenit cu sfaturi.Am fost azi la service la suzuki si am rezolvat.cui pouatou blokt inexplikbil la unul din carburatoare.Multumit si nu prea de service.cuiul respectiv eu am observat k era indoit in momentul in kre se pregateau sa-remonteze.50lei\h manopera.Cam asta cu mine.Sunt nou pe aici si astept sa prind o iesire;)toate bune --- Mesaj completat în 10 Oct 2007 14:15 -------------Salut tuturor.postasem acum cateva zile o problema de carburatie.Multumesc celor care intervenit cu sfaturi.Am fost azi la service la suzuki si am rezolvat.cui pouatou blokt inexplikbil la unul din carburatoare.Multumit si nu prea de service.cuiul respectiv eu am observat k era indoit in momentul in kre se pregateau sa-remonteze.50lei\h manopera.Cam asta cu mine.Sunt nou pe aici si astept sa prind o iesire;)toate bune --- Mesaj completat în 10 Oct 2007 14:15 -------------Salut tuturor.postasem acum cateva zile o problema de carburatie.Multumesc celor care intervenit cu sfaturi.Am fost azi la service la suzuki si am rezolvat.cui pouatou blokt inexplikbil la unul din carburatoare.Multumit si nu prea de service.cuiul respectiv eu am observat k era indoit in momentul in kre se pregateau sa-remonteze.50lei\h manopera.Cam asta cu mine.Sunt nou pe aici si astept sa prind o iesire;)toate bune --- Mesaj completat în 10 Oct 2007 14:17 -------------Salut tuturor.postasem acum cateva zile o problema de carburatie.Multumesc celor care intervenit cu sfaturi.Am fost azi la service la suzuki si am rezolvat.cui pouatou blokt inexplikbil la unul din carburatoare.Multumit si nu prea de service.cuiul respectiv eu am observat k era indoit in momentul in kre se pregateau sa-remonteze.50lei\h manopera.Cam asta cu mine.Sunt nou pe aici si astept sa prind o iesire;)toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 am si eu o problema .. la frana fatza maneta se da peste cap ... se duce in fatza, s-a rupt o bucatica din spate de acolo care o bloca si nu ii dadea voie sa se deschida atat de mult .. unde gasesc o maneta ? Pe louis.de . Si sunt destui pe aici care aduc de acolo marfa. Sau cauta www.motolouis.ro, e pe langa Autovit, si aduc pe comanda de la louis diverse (cu comision). Cred ca au si catalogul la sediu. --- Mesaj completat în 10 Oct 2007 17:47 ------------- sezonul urmator vreau sa mi iau si eu un GS500 F....spuneti mi si mie pls: 1.cam cat consuma? oras/afara 2.care este viteza maxima? 3.daca stiti/ati auzit pe cineva care vinde un astfel de motor ...sa mi spuneti si mie..... va multumesc...din martie cel tarziu intru si eu in grupul vostru:detinatorii de GS500.. Sal, 1. S-a mai discutat asta cu vreo 10-20-30 pagini in urma . Nu difera consumul intre GS500F si GS500 prea mult. Depinde de stilul de mers pana la urma. Oricum consum normal cam sub 5%... 2. Iara depinde de stilul de condus, sunt unii care se lauda ca au mers cu 140-150 km/h sau mai mult. Cauta in urma... 3. Daca te uiti pe la posturile din urma o sa vezi ca sunt cativa posesori de GS500 (nu F, dar una e carenata) care au anunt de vanzare. Eu pana acuma am remarcat macar 3. Cine stie, poate pana in martie il dau si eu pe al meu la vanzare Succes la alegere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Salut baieti M-am intors, sunt proaspat proprietar de Suzuki GS500 adus din Germania, modificat racing, acum ma apuc de acte. A, mai am p mica problema dar maine sper sa o rezolv, nu porneste acum dar benzina e penala si ramine deschisa supapa de alimentare e carburatorului, plutitoru, ceva pe acolo ori cum maine e OK va spun eu Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobobarosanu Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Salutare GS-istilor.Postasem acum cateva zile ceva in legatura cu o problema de carburatie.Am mers azi cu ea la service la Suzuki si am rezolvat.Cui poantou blocat ceea ce facea inutilizabil unul din carburatoare.Service suzuki recomand si nu prea recomand.Mecanicii destul de amabili, pret 55lei/h , dar dupa curatarea carburatoarelor se preagateau sa le remonteze si chiar inainte de a pune si cuiul puantou la locul lui, am observat ca era stramb.noroc ca mi-am bagat si eu nasul pe acolo Multumesc celor care au intervenit cu sfaturi si pentru ca sunt nou pe aici astept sa prind o iesire.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Suzuki GS500 adus din Germania, modificat racing Ce inseamna la tine modificat racing? Tuning de caroserie? Sau modificare la motor/evacuare? Cati CP are acuma? Daca ai si poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.