V-ROD Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 (editat) Za motorul derivat din VR 1000 cu care e dotat VRSC-u' --- Mesaj completat în 19 Dec 2007 13:22 -------------Copy / Paste..... --- Mesaj completat în 19 Dec 2007 13:32 -------------Daca are nevoie cineva: http://www.dumbassbiker.com/product_11.html Editat Decembrie 19, 2007 de V-ROD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Revv'rend Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 Za motorul derivat din VR 1000 cu care e dotat VRSC-u' <small>--- Mesaj completat în 19 Dec 2007 13:22 -------------</small><br/>Copy / Paste..... <small>--- Mesaj completat în 19 Dec 2007 13:32 -------------</small><br/>Daca are nevoie cineva: http://www.dumbassbiker.com/product_11.html Vezi ca a doua poza e Hyosung Aquila. Pt. outsideri, riscul confuziei e mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-ROD Postat Decembrie 19, 2007 Autor Share Postat Decembrie 19, 2007 Vezi ca a doua poza e Hyosung Aquila. Pt. outsideri, riscul confuziei e mare. stiu...d-aia le-am si pus cu titlul Copy-Paste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 locul lui e la power cruiser sau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopster Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 all'n'all nu arata rau Aquilla cu riscul blamului din partea colegilor mocioticlisti, o sa incerc sa ma programez la un drive test... doar sa se mai incalzeasca un pic vremea am vazut si un review pe un post francez de TV si spuneau ca se comporta destul de OK si-n oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-ROD Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 (editat) Un mic material despre cum sa faci un vrod sa sune a Harley.... http://www.v-rod.net/how-to/How-to-V-Mod-your-exhaust.ppt Iar aici sunetul inainte http://www.youtube.com/watch?v=ga30DRs-nlE si dupa Cateva poze cu Vrod classic & custom Editat Septembrie 3, 2008 de V-ROD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-ROD Postat Septembrie 4, 2008 Autor Share Postat Septembrie 4, 2008 Daca aveti timp de un download, filmul merita vazut. http://www.v-rodforums.com/movies/ProjectV.wmv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-ROD Postat Septembrie 17, 2010 Autor Share Postat Septembrie 17, 2010 Salutare! Ieri mi-am facut un upgrade la motor! Am inlocuit tobele standard la V-rod, cu unele OEM - made in USA + PowerCommander. Bricolarea a durat cca doua ore, insa rezultatul este.... senzatie! Acum suna a Harley nu a BMW Urmeaza sa fac si pozelele de rigoare + un filmuletz. Pana atunci insa : Enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-ROD Postat Septembrie 17, 2010 Autor Share Postat Septembrie 17, 2010 Salutare! Ieri mi-am facut un upgrade la motor! Am inlocuit tobele standard la V-rod, cu unele OEM - made in USA + PowerCommander. Bricolarea a durat cca doua ore, insa rezultatul este.... senzatie! Acum suna a Harley nu a BMW Urmeaza sa fac si pozelele de rigoare + un filmuletz. Pana atunci insa : Enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Felicitari man ... din pacate nu ma pot bucura pt tine ............................. pot fi doar invidios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Salutare!Ieri mi-am facut un upgrade la motor! Am inlocuit tobele standard la V-rod, cu unele OEM - made in USA + PowerCommander. Bricolarea a durat cca doua ore, insa rezultatul este.... senzatie! Acum suna a Harley nu a BMW Urmeaza sa fac si pozelele de rigoare + un filmuletz. Pana atunci insa : Enjoy! nu zic ca nu e Harley motoru asta din clip ca as mintii......da veci nu va suna a harley poti sa scri pe fiecare cm al lui si degeaba e altceva......(nu o lua in nume de rau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 nu zic ca nu e Harley motoru asta din clip ca as mintii......da veci nu va suna a harley poti sa scri pe fiecare cm al lui si degeaba e altceva......(nu o lua in nume de rau) Corect ceea ce spui. Uite asa ar cam trebui sa sune un Harley, chiar si unul de generatie mai noua: V-Rod este doar pentru... amatorii de japoneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Uhaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ce raget misto are bestia. Sa te ti bine de ghidon, pt ca daca o tunezi corect o sa sari de 125 de cai. Tobele stoc la vrod limiteaza foarte urat motorul... iar tu acuma ai deschis usa tare! Deschide si fereastra cu un filtru de aier high flow, schimba curba la EFI si ride it like u stole it ! Pentru mine Vrodul suna ca un Vrod! Si da, suna a Harley si este Harley fiecare cm al lui! Nici o japoneza nu v-a suna ca un Vrod veci, nici Ducati sau alte motoare. Daca ati auzit un twincam tunat de curse si echilibrat intern, atunci puteti sa recunoasteti din sunetul vrod-ului. Si spun asta chiar daca nu imi place vrodul si calaresc un Harley rasa pura cu motorul prins rigid pe cadru. Acum ceva ani eram oripilat de vrod! Apoi am avut ocazia sa le vad de aproape, sa le calaresc, sa le cunosc. Sunt motoare exceptionale, care vor face istorie si Harley-uri pur sange - asa cum e si XR-ul. Chiar saptamana asta mi-a oferit cineva Streetrod-ul asta la schimb cu Softailul meu : http://www.trademe.co.nz/Trade-Me-Motors/M...n-316550666.htm Si am spus nu pt ca nu... dar nu a fost o decizie cu 100% din mine. Dar asta nu e esential... Felicitari barbate si sper sa ti-o faci a ta! In sensul ca sa o scoti din starea de stock. Ride hard! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Uhaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!Ce raget misto are bestia. Sa te ti bine de ghidon, pt ca daca o tunezi corect o sa sari de 125 de cai. Tobele stoc la vrod limiteaza foarte urat motorul... iar tu acuma ai deschis usa tare! Deschide si fereastra cu un filtru de aier high flow, schimba curba la EFI si ride it like u stole it ! Pentru mine Vrodul suna ca un Vrod! Si da, suna a Harley si este Harley fiecare cm al lui! Nici o japoneza nu v-a suna ca un Vrod veci, nici Ducati sau alte motoare. Daca ati auzit un twincam tunat de curse si echilibrat intern, atunci puteti sa recunoasteti din sunetul vrod-ului. Si spun asta chiar daca nu imi place vrodul si calaresc un Harley rasa pura cu motorul prins rigid pe cadru. Acum ceva ani eram oripilat de vrod! Apoi am avut ocazia sa le vad de aproape, sa le calaresc, sa le cunosc. Sunt motoare exceptionale, care vor face istorie si Harley-uri pur sange - asa cum e si XR-ul. Chiar saptamana asta mi-a oferit cineva Streetrod-ul asta la schimb cu Softailul meu : http://www.trademe.co.nz/Trade-Me-Motors/M...n-316550666.htm Si am spus nu pt ca nu... dar nu a fost o decizie cu 100% din mine. Dar asta nu e esential... Felicitari barbate si sper sa ti-o faci a ta! In sensul ca sa o scoti din starea de stock. Ride hard! Inteleg si sunt 100% deacord cu tine, sa sti ca nu am spus-o cu rautate, m-am referit strict din punct de vedere al sound-uli care a ramas si va ramane in istorie (potatoes-potatoes sound), chiar imi place design-ul v-rod-ului si faptul ca este un dragstar in toata firea dar inclin sa raman in anii `60-`70 cand vorbesc de Harley Davidson si tot ce tine de el ( din punct de vedere al preferintelor mele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 (editat) Tobele arata/suna frumos da vezi ca e tuning nu tunning, after market nu OEM si schimbarea a doua finale nu e inca bricolare, dar e un bun inceput. Ce ai facut la admisie odata cu schimbatul tobelor si de unde ai luat harta pentru ele? Era interesant daca faceai o sesiune pe dyno inainte si dupa schimbarea tobelor. Daca nu e facut cum trebuie upgrade-ul asta o sa fie numai la sunet iar la motor e downgrade (vezi daca nu merge mult mai fierbinte acum). Take care! Editat Septembrie 18, 2010 de aquilla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Tobele arata/suna frumos da vezi ca e tuning nu tunning, after market nu OEM si schimbarea a doua finale nu e inca bricolare, dar e un bun inceput.Ce ai facut la admisie odata cu schimbatul tobelor si de unde ai luat harta pentru ele? Era interesant daca faceai o sesiune pe dyno inainte si dupa schimbarea tobelor. Daca nu e facut cum trebuie upgrade-ul asta o sa fie numai la sunet iar la motor e downgrade (vezi daca nu merge mult mai fierbinte acum). Take care! Pai daca a pus power commander probabil ca l-a pus pe dyno. Adica asa era normal. Altfel e clar doar sunet bun si engine downgrade. Mesaj completat V-Rod este doar pentru... amatorii de japoneze. Hahahaha... @HD , V-Rod este pentru amatorii de...motociclete. Si chiar este la fel de Harley ca orice Harley. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Pai daca a pus power commander probabil ca l-a pus pe dyno. Adica asa era normal. Altfel e clar doar sunet bun si engine downgrade. Si nu crezi ca zicea atunci, "aveam 100 HP stoc si acum am 105" whatever...Apropos 90% din PCs nu vor vedea macar vreun dyno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Stokul are 115 cai. Si imi mentin afirmatia ca dupa remaping o sa scoata cel putin 125 -daca baga si filtrul de aier de rigoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-ROD Postat Septembrie 20, 2010 Autor Share Postat Septembrie 20, 2010 nu zic ca nu e Harley motoru asta din clip ca as mintii......da veci nu va suna a harley poti sa scri pe fiecare cm al lui si degeaba e altceva......(nu o lua in nume de rau) Ee.....acuma si tu Mesaj completat Corect ceea ce spui.Uite asa ar cam trebui sa sune un Harley, chiar si unul de generatie mai noua: V-Rod este doar pentru... amatorii de japoneze. Din pacate, generatia noua de motoare HD, nu mai suna asa.... Asta e un PanHead old style, usor lucrat la carburator. La Vrscaw pot sa-i fac ce vreau eu, fiind pe injectie nu pot obtine acest sunet si oricum ar fi usor ciudat ca un V-rod sa sune asa Mesaj completat Uhaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!Ce raget misto are bestia. Sa te ti bine de ghidon, pt ca daca o tunezi corect o sa sari de 125 de cai. Tobele stoc la vrod limiteaza foarte urat motorul... iar tu acuma ai deschis usa tare! Deschide si fereastra cu un filtru de aier high flow, schimba curba la EFI si ride it like u stole it ! Pentru mine Vrodul suna ca un Vrod! Si da, suna a Harley si este Harley fiecare cm al lui! Nici o japoneza nu v-a suna ca un Vrod veci, nici Ducati sau alte motoare. Daca ati auzit un twincam tunat de curse si echilibrat intern, atunci puteti sa recunoasteti din sunetul vrod-ului. Si spun asta chiar daca nu imi place vrodul si calaresc un Harley rasa pura cu motorul prins rigid pe cadru. Acum ceva ani eram oripilat de vrod! Apoi am avut ocazia sa le vad de aproape, sa le calaresc, sa le cunosc. Sunt motoare exceptionale, care vor face istorie si Harley-uri pur sange - asa cum e si XR-ul. Chiar saptamana asta mi-a oferit cineva Streetrod-ul asta la schimb cu Softailul meu : http://www.trademe.co.nz/Trade-Me-Motors/M...n-316550666.htm Si am spus nu pt ca nu... dar nu a fost o decizie cu 100% din mine. Dar asta nu e esential... Felicitari barbate si sper sa ti-o faci a ta! In sensul ca sa o scoti din starea de stock. Ride hard! Amin! Bine ai grait! Mai am de schimbat la ea amortizoarele spate, sa o cobor putin (2.5) in loc de (3) si handlebar-ul sa schimb pozitia...si cam atat. In rest ....o sa pun poze cu ce i-am facut in cca 3 ani La reauzire! Mesaj completat Tobele arata/suna frumos da vezi ca e tuning nu tunning, after market nu OEM si schimbarea a doua finale nu e inca bricolare, dar e un bun inceput.Ce ai facut la admisie odata cu schimbatul tobelor si de unde ai luat harta pentru ele? Era interesant daca faceai o sesiune pe dyno inainte si dupa schimbarea tobelor. Daca nu e facut cum trebuie upgrade-ul asta o sa fie numai la sunet iar la motor e downgrade (vezi daca nu merge mult mai fierbinte acum). Take care! Asa este, ai dreptate! Scuze ptr greseli! Deci: Baietzii care se ocupa "TabPerformance" livreaza finalele, filtrul de aer si modulul de "fuel management" premapat in functie de anul de fabricatie al motorului. Dupa ce am instalat "commander-ul", am iesit cu motorul in probe. Se simte o diferenta de putere deloc de neglijat, nu s-a supraincalzit motorul, temperatura la ulei a ramas constanta iar racirea de la radiator nu a "plecat" altfel decat de obicei. In orice caz, o sa trec pe la HD la service sa-i fac o verificare just in case. Merci pentru sfaturi!!!! Mesaj completat "powercomm-ul" de la TabPerformance, este livrat pre-mapat in functie de anul de fabricatie si modelul de HD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Stokul are 115 cai. Si imi mentin afirmatia ca dupa remaping o sa scoata cel putin 125 -daca baga si filtrul de aier de rigoare. Uite dyno la mobra stoc facut chiar de un dealer Harley, se pare ca am aproximat corect 100 cai http://motorcycletestdrive.com/07vrod/07vrod.html Eu nu cred ca se pot scoate 125 din VRod fara umblat la mate Daca a luat package-ul complet si presetat e OK desi un tuning adevarat se face pe fiecare motoreta in parte, din pacate nu la noi. @VROD degeaba te duci la HD, mai bine te duci la United sa-l pui pe dyno si sa vezi daca e curba AF Ok, atunci poti sa stai linistit, dar daca zici ca nu se incinge mai tare decat inainte inseamna ca foarte probabil ai facut o treaba buna, mai ales ca o si simti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-ROD Postat Septembrie 20, 2010 Autor Share Postat Septembrie 20, 2010 Uite dyno la mobra stoc facut chiar de un dealer Harley, se pare ca am aproximat corect 100 cai http://motorcycletestdrive.com/07vrod/07vrod.html Eu nu cred ca se pot scoate 125 din VRod fara umblat la mate Daca a luat package-ul complet si presetat e OK desi un tuning adevarat se face pe fiecare motoreta in parte, din pacate nu la noi. @VROD degeaba te duci la HD, mai bine te duci la United sa-l pui pe dyno si sa vezi daca e curba AF Ok, atunci poti sa stai linistit, dar daca zici ca nu se incinge mai tare decat inainte inseamna ca foarte probabil ai facut o treaba buna, mai ales ca o si simti. Sal! Good point! O sa trec pe la United ( in Pipera, nu?) sa fac o verificare...nu strica! In orice caz, baietzii de la TabPerformance mi-au trimis un material foarte clar si detaliat referitor la instalare.... . Filtru am pus Screaming Eagle iar uleiul de motor - la fel Cert este ca dupa ce am facut modificarile (instalarea) si am plecat la plimbare in teste, am simtit clar modificarea de putere. Nu este numai sunetul.... . PS - am un prieten care si-a inlocuit numai finalele, fara sa puna power commander si situatia este diferita! Merci de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Right, Pipera. Ia-ti o camera cu tine, eu am pus doar de doua ori mobra pe dyno si mi-a parut rau ca nu am filmat (a fost insa cam spontan de fiecare data, dar nici macar cu telefomul nu mi-a dat prin cap sa filmez). Normal ca numai finala schimbata nu aduce nimic bun, de-aia m-am si bagat in seama pe topicul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Mai acvila mai, apai daca producatorul zice ca are 115 cai si nimeni nu l-a dat in judecata, mai mult, toata lumea asta mare sustine la fel- 115 cai, sub ce piatra gasesti tu un amarat singur care da 100 de cai? Iar cei 10 cai castigati din filru de aier si tobe lejerizate sunt fix pix! Sa urci motorul de vrsc la 150 nu e mare lucru - e drept ca atunci umbli putin la mate. Dar adevarul e ca cerul iti este limita cu motorul asta. La draguri am vazut multe (nu Destroyere ci vroduri) modificate mai mult sau ma putin dand fum la Hayabuse si zx14-uri (la randul lor modificate mai mult sau mai putin), ba mai mult campionul NZ e Harley. Oricum pt un motor de strada nu vad dece ai vrea mai mult de 125 de caluti (si asa multi numai pt ca e atat de bine facut motorul incat controlul asupra calutilor e foarte lin si placut muscatura fiind abia pe la 8000 si ceva de ture)... iar asta de la un cruiser de 1100 de cm cubi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-ROD Postat Septembrie 21, 2010 Autor Share Postat Septembrie 21, 2010 Mai acvila mai, apai daca producatorul zice ca are 115 cai si nimeni nu l-a dat in judecata, mai mult, toata lumea asta mare sustine la fel- 115 cai, sub ce piatra gasesti tu un amarat singur care da 100 de cai?Iar cei 10 cai castigati din filru de aier si tobe lejerizate sunt fix pix! Sa urci motorul de vrsc la 150 nu e mare lucru - e drept ca atunci umbli putin la mate. Dar adevarul e ca cerul iti este limita cu motorul asta. La draguri am vazut multe (nu Destroyere ci vroduri) modificate mai mult sau ma putin dand fum la Hayabuse si zx14-uri (la randul lor modificate mai mult sau mai putin), ba mai mult campionul NZ e Harley. Oricum pt un motor de strada nu vad dece ai vrea mai mult de 125 de caluti (si asa multi numai pt ca e atat de bine facut motorul incat controlul asupra calutilor e foarte lin si placut muscatura fiind abia pe la 8000 si ceva de ture)... iar asta de la un cruiser de 1100 de cm cubi. Ai cam spus tot ce se putea spune Un singur lucru ptr comentatorii care nu au testat v-rod-ul: nu-l poti compara cu nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.