Sari la conținut

Dkw Nz 350, 350-1 Si Alte Modele


DKWraith
 Share

Postări Recomandate

SPER SA NU APARA GENUL ASTA DE INTREBARI!!! Pe acest topic sper sa se vorbeasca predominant de DKW-uri si tot ce tine de ele,MZ, IZH,etc...

Toate cele bune!

 

@R1der, stii bine ca sant mai indaratnic si iubesc DraKoWenia mea! Recunosc, mi-as dori ceva ultimul racnet dar sa fie BMW HP2 sau K1200S...???

Editat de DKWraith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 140
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cred ca DKW are o linie mai frumoasa fața de un Zundappurile din seria K sau BMW-urile 61 sau 71.

 

Rider,unde ai vazut motocicleta restaurata "cu gust"? Nu exista asa ceva, exista motocicleta restaurata si atat. Si daca unele nu ti se par tocmai ok, e pentru ca nu exista o documentatie penrun asa ceva. Ia cauta si mie documentatie si pozele oficiale pentru Zundapp K 200 Dreistrom, ca tare sunt curios cum o fi arat el in 34. Eu de 3 luni ma chinui, am bagat peste 100 de mailuri la nemti, da sula, nu prea se gaseste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lupalb pentru clasa din care face parte DKW-ul este frumos, dar sant putini care pot aprecia frumusetea unui oldtimer asa cum l-a facut fabrica, Iar cu gasitul documentatiei, eu am cautat pe net vreo 3 ani pana m gasit cam ce ma interesa. Deci, continua cautarea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma tarai cu o vechitura pe strada, de exemplu alaltaieri, ieri si azi o sa ma tarai prin zapada, o sa fac pe plugul si o sa ma distrez. Si am posibilitatea sa imi iau ceva nou, dar nu face aia 2 bani fata de Uralul meu din 1961. Pentru sufletul meu si pentru felul in care ma simt cand sunt calare pe ea nu dau 2 bani pe GSX-ul sau ce i-o place altuia.

...bravo d-le! :bigstar: Respectele mele. :P

Am mai spus si o repet: nu toti stiu sa faca un motor sa si mearga bine!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,ma bucur ca nu sunt singur si ca se mai gasesc nebuni ca mine ,in primul rand ,Respect,pentru ca esti un iubitar de frumos si pui suflet in ceea ce faci,te inteleg perfect ,dar vezi tu ,nu poti dezvolta un topic de genul asta ,o discutie istorica,tehnica ,fara sa apara marlanii care reprezinta cred ca 70% din populatia romaniei (asa zisii motociclisti adevarati care taie asfaltul in doua cu sculele lor anonime si lipsite de cel mai mic gram de praf de istorie)

Cred ca te consideri ca si mine un norocos ,eu cel putin da,ca esti posesorul unui vehicul care a facut ceva in ww2 ,o motocicleta de clasa medie destinata curieratului si cercetasilor pentru deschiderea frontului ,gandita sa nu fie prea grea si foarte agila pe orice teren,si care pe asfalt atinge cat de cat o viteza respectabila.Stiu ca scuteristii de sezon si caprarii nu pot intelege o pasiune si vor intra iar in polemica ,dar asta este nu toata lumea are acces la asa piese rare ,si chiar financiar vorbind(1300e in stare fier vechi)si s-au facut doar12000 buc. o mare parte piezanduse pe front.Este destul de greu sa gasesti piese si sunt destul de scumpe ,Ex. un carburator Amal costa cat un scuter la mana a doua -430e reconditionat.,tobele 350e replica si lista poate continua . deci in concluzie felicitari ,respect si spor la treaba ,iar carcotasilor nu va pronuntati daca nu cunoasteti (stiti cum se spune tot romanul se pricepe la fotbal si mecanica).Nu este parerea unui neavizat ci parerea unui posesor de DKW NZ 350-1 WEHRMACHT cu seria motor 1404402 si cadru627608 anul 1944 recuperata de pe linia frontului Focsani in momentul retragerii armatei germane si aparitia "armatei eliberatoare"de la rusi.daca aveti nevoie si de alte opinii scrieti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca totusi preturile puse de tine sunt cam maricele. Spune-mi si mie diametrul tobelor la nz350-1, mie greu sa cred ca tobele replici sunt 350 de euro.

Si inca ceva, pe bune. In afara de furca, mi se pare cel mai usor model de motocicleta wermacht de reconditionat, datorita pieselor de la baietii cu votca in gura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,ma bucur ca nu sunt singur si ca se mai gasesc nebuni ca mine ,in primul rand ,Respect,pentru ca esti un iubitar de frumos si pui suflet in ceea ce faci,te inteleg perfect ,dar vezi tu ,nu poti dezvolta un topic de genul asta ,o discutie istorica,tehnica ,fara sa apara marlanii care reprezinta cred ca 70% din populatia romaniei (asa zisii motociclisti adevarati care taie asfaltul in doua cu sculele lor anonime si lipsite de cel mai mic gram de praf de istorie)

Cred ca te consideri ca si mine un norocos ,eu cel putin da,ca esti posesorul unui vehicul care a facut ceva in ww2 ,o motocicleta de clasa medie destinata curieratului si cercetasilor pentru deschiderea frontului ,gandita sa nu fie prea grea si foarte agila pe orice teren,si care pe asfalt atinge cat de cat o viteza respectabila.Stiu ca scuteristii de sezon si caprarii nu pot intelege o pasiune si vor intra iar in polemica ,dar asta este nu toata lumea are acces la asa piese rare ,si chiar financiar vorbind(1300e in stare fier vechi)si s-au facut doar12000 buc. o mare parte piezanduse pe front.Este destul de greu sa gasesti piese si sunt destul de scumpe ,Ex. un carburator Amal costa cat un scuter la mana a doua -430e reconditionat.,tobele 350e replica si lista poate continua . deci in concluzie felicitari ,respect si spor la treaba ,iar carcotasilor nu va pronuntati daca nu cunoasteti (stiti cum se spune tot romanul se pricepe la fotbal si mecanica).Nu este parerea unui neavizat ci parerea unui posesor de DKW NZ 350-1 WEHRMACHT cu seria motor 1404402 si cadru627608 anul 1944 recuperata de pe linia frontului Focsani in momentul retragerii armatei germane si aparitia "armatei eliberatoare"de la rusi.daca aveti nevoie si de alte opinii scrieti.

:bigstar: TOT RESPECTUL DIN PARTEA MZ-BROTHERS ! Asa ceva e raritate la noi in tara,adica iubitori si posesori de DKW. Jos palaria ! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu la polaci, ti-am pus pe threadul cu cerseli pt comuniste poza cu tobele care sunt la 140 de euro. Cred ca e dif intre 350 si 140, sau tie iti trebuie si coatele? Alea chiar cred ca-s usor de facut la un atelier de facut tobe, de ex la borla pe pantelimon.

Si nu e vb de prostii, doar incerc sa gasesc solutii ieftine si bune, la vara sa ne vedem cat mai mlti pe sosele cu moto reconditionate, sa nu mai salivam pe mobile. de sau Veterama sau alte linkuri de la nemtii.

 

<small>--- Mesaj completat în 05 Jan 2008 22:25 -------------</small><br/>Aaa, si inca o chestie. DKW NZ350-1 avea tobele (atat finalele si coatele) vopsite in negru, -pe front nu se cerea crom-, asa ca nu mai cautati tobe cromate, incercati s-o faceti cat mai apropiata de varianta originala (asta cel putin din punctul meu de vedere).

 

dkw-nz350-1.jpg

 

--- Mesaj completat în 05 Jan 2008 22:28 -------------
Si mi-am mai adus aminte o chestie--:bigstar: daca tot aveti varianta militara, nu-i asa ca aveti si cutiile de munitie si puteti sa-mi imrumutati si mie una s-o copiez?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca sunt negre tobele ,am chir si codul vopselei la motor (“Wehrmacht-beige” (RAL1000)si sepoate face pe calc la Leichler ,iar in legatura cu originalul voi respecta totul chiar si inscriptiile de pe reservor in legatura cu amestecul ,sarcinile de incarcare ,presiunea rotilor chiar si divizia si zvasticile asa cu sunt cele originale ,in asta consta restaurare si nu tunning sau alte modificari hilare.Am amandoua cutiile si cutia de pe rezervor pt masca de gaze (inca un lucru distinctiv la 350-1)daca vrei fac poze la cutii in detaliu complet si-ti dau dimensiunile dar cam intr-o saptamana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha..cutia de masca de gaze este cea cu dungile verticale. Am si eu 3 cutii, dar sunt cele model Concordia, cu dungile orizontale.

Astept pozele cu detalii, dar pi_zda masii, stii cum e cu meseriasul roman, mai bine ii pui ce vrei in brate si-i spui ca il vrei identic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la al meu am niste piese lipsa, pe care incerc sa le gasesc in varianta originala. Tot carburator Amal are si al meu, sa Pagusa,etc, dar fiind de fabrica mai cudat, e mai greu cu restauratul. Au fost doar vreo 5000 de bucati cu suspensie spate, din care foarte putine mai exista in toata Europa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

copii a mai ramas un DKW intreg si original parca si cu nr noi tot in jurul a 1500 coco, asa ca sariti.

Ma bucur ca cine pune mana pe ele chiar are de gand sa mearga pe ele. Este cel mai important, la intrunirea de la anul de comuniste/clasice trebuie sa apara deci 2 DKW-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde, unde, striga lupul din padure, disperat ca manaca numa fragi si mure...ca se pare ca a aflat nevasta-sa de motorete din pricina unui temble care scrie pe messenger fara sa intrebe cu cine sta de vorba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...