superbiggy Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 Se vede ca ai investit. omule am muncit o vara intreaga la ea eu ucenic la frecat cu peria si fratimiu mai indemanatec head of the project, am luat-o dintr-un fund de curte cu paie, noroi si rahat de pasari pe ea,...pe bucati cu vopseaua sarita si vai de mama ei,... eram entuziasmat ca o sa am si eu motocicleta,... acum am alta,... cind am desfacut-o arata ca un elicopter prabusit multe bucati are,... 3 luni de frecat, spitzchituit si vopsit, montaj, am incaltat-o si altele, apoi trip to bucharest si reconditionarea motorului si a cutiei de viteze,... he he acum cind imi amintesc,... multa munca bro, multa 25 de milioane acum mi se pare putin,... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 9, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2008 (editat) tocmai asta ziceam si eu ,am vazut ca esti acolo si ca esti si marcat cu culoarea gri,iar daca vei citi la sfarsitul paginii vei vedea ca acel marcaj inseamna o sidcrepanta intre seria motor si seria sasiu,deci indecursul timpului cineva a inlocuit cadrul Da am discutat cu ei pe aceasta tema, dar sant (au fost) multe motociclete la care nu coincid seriile cu ce a declarat fabrica. In plus, gandeste-te ca nu se stie ce reparatii a suportat in perioada razboiului si ce modificari. Am incercat vreo 2 ani sa aflu concret ce este de NZ 350-1 pe motor si ce nu,dar nici cei mai priceputi nu au putut sa-mi dea un raspuns clar. Ce stiu concret este ca 80% din motocicleta este NZ350-1 iar restul pare sa fie NZ350 sau NZ500 (adica partea de suspensie spate). Mai am de facut comparatii dupa catalogul de repere si atunci pot sa spun daca si restul de piese sant cum stiu eu sau de alt model <small>--- Mesaj completat în 09 Jan 2008 20:13 -------------</small><br/> omule am muncit o vara intreaga la ea eu ucenic la frecat cu peria si fratimiu mai indemanatec head of the project, am luat-o dintr-un fund de curte cu paie, noroi si rahat de pasari pe ea,...pe bucati cu vopseaua sarita si vai de mama ei,... eram entuziasmat ca o sa am si eu motocicleta,... acum am alta,... cind am desfacut-o arata ca un elicopter prabusit multe bucati are,... 3 luni de frecat, spitzchituit si vopsit, montaj, am incaltat-o si altele, apoi trip to bucharest si reconditionarea motorului si a cutiei de viteze,... he he acum cind imi amintesc,... multa munca bro, multa 25 de milioane acum mi se pare putin,... In afara de cadrul central (inima),motor (cilindrul este de IZH 350), rezervor de NZ 350-1, bascula spate si eventual roti, restul este de IZH. Sau este un DKW-IZH 350 (DKW ansamblat in Rusia imediat dupa razboi) cu o bucata de spate de cadru de Planeta Editat Ianuarie 9, 2008 de DKWraith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 Da am discutat cu ei pe aceasta tema, dar sant (au fost) multe motociclete la care nu coincid seriile cu ce a declarat fabrica. In plus, gandeste-te ca nu se stie ce reparatii a suportat in perioada razboiului si ce modificari. Am incercat vreo 2 ani sa aflu concret ce este de NZ 350-1 pe motor si ce nu,dar nici cei mai priceputi nu au putut sa-mi dea un raspuns clar. Ce stiu concret este ca 80% din motocicleta este NZ350-1 iar restul pare sa fie NZ350 sau NZ500 (adica partea de suspensie spate). Mai am de facut comparatii dupa catalogul de repere si atunci pot sa spun daca si restul de piese sant cum stiu eu sau de alt model <small>--- Mesaj completat în 09 Jan 2008 20:13 -------------</small><br/> In afara de cadrul central (inima),motor (cilindru nu sant sigur), rezervor, bascula spate si eventual roti, restul este de IZH. bascula e IJ 56 si banuiesc ca si cadrul e obtinut prin sudarea partii posterioare a unui cadru de IJ 56 pe leganul DKW[asta daca cadrul este intr-adevar de DKW ptr. ca s-ar putea la fel de bine sa fie de IJ 350,la fel si rotile-Ij 350 si Ij 49 ambele aveau frane ca DKW-ul,cu tamburi ingusti din tabla de otel].tobele daca nu au indentatii pe o parte in zona axului rotii spate[adica acolo unde ar fi arcurile la un Ij 49]sunt originale DKW sau cel putin Ij 350[modelul fara suspensie pe spate,aproape identic cu NZ-ul].daca au fiecare cate o dancitura in acea zona e clar ca sunt de IJ 49 care le avea din cauza suspensiilor spate[altfel tobele ar fi iesit prea mult in exterior].furca e clar IJ 56 sau 49.robinetul de benzina rusnac.tablele spate sunt de pe un MZ ES/1,ghidonul e artizanal,comenzile sunt de Jupiter.cilindrul ala e NOS si in rodaj[ce gluma!]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 9, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2008 @kyvacka, tobele sant rusesti. Tot motoru este o corcitura, dar omu' nu avea de unde sa stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbiggy Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 (editat) @kyvacka, tobele sant rusesti. Tot motoru este o corcitura, dar omu' nu avea de unde sa stie. Omule nu as fii asa de sigur, vorbeam mai devreme cu fratele meu care a desfacut-o toata si mi-a spus ca in afara de furca, toate subansamblele au sigla DKW, ca si robinetul, farul, etc etc ,... a si sa nu uit ca ma mai intreba cineva pe privat,...nu exista nici o urma de sudura sau rearanjare pe cadru,..l-am studiat la curatare in detaliu TOT, motocicleta este in Colentina si nu ma deranjeaza o discutie pe linga ea la o tuica fiarta ceva sa vedeti cu ochii vostrii Editat Ianuarie 9, 2008 de superbiggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 9, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2008 (editat) Omule nu as fii asa de sigur, vorbeam mai devreme cu fratele meu care a desfacut-o toata si mi-a spus ca in afara de furca, toate subansamblele au sigla DKW, ca si robinetul, farul, etc etc Atunci e facuta din mai multe DKW-uri. Tu ai talon pe cadru central si motor cum ca este DKW. Dar si rusii au asamblat imediat dupa razboi DKW-uri in Rusia, dupa ce au luat toata linia tehnologica si au montat-o la ei acasa. Acele motociclete se numeau DKW-IZH 350 iar primele zeci sau sute de bucati nu aveau nimic rusesc pe ele exceptand sigla IZH, unele din ele fiind asamblate din piese si comercializate. As vrea sa vad motoru', sant curios. poate pot sa te ajut cu un sfat, ceva. Editat Ianuarie 9, 2008 de DKWraith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius.1974 Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 (editat) eu am desfacut motocicleta DKW surub cu surub, este foarte interesanta si merita vazuta Editat Ianuarie 9, 2008 de marius.1974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbiggy Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 Atunci e facuta din mai multe DKW-uri. Tu ai talon pe cadru central si motor cum ca este DKW. Dar si rusii au asamblat imediat dupa razboi DKW-uri in Rusia, dupa ce au luat toata linia tehnologica si au montat-o la ei acasa. Acele motociclete se numeau DKW-IZH 350 iar primele zeci sau sute de bucati nu aveau nimic rusesc pe ele exceptand sigla IZH, unele din ele fiind asamblate din piese si comercializate. As vrea sa vad motoru', sant curios. poate pot sa te ajut cu un sfat, ceva. Esti foarte bine informat, te invit cind doresti tu sa o vezi , sa se mai duca din zapada asta insa,.. pe talon este trecuta numai seria motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 9, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2008 (editat) Ooops!!! Nu e bine! Vezi pe cadru, trebuie sa fie o serie de 6 sau 7 cifre, cam unde este decupat cadrul din foto. Editat Ianuarie 9, 2008 de DKWraith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 (editat) carburator Simson Sport,far IJ 56[sau Simson],jambe spate Jawa...mai vrei? ''DKW''-ul asta cel putin e mai original.si mai ieftin!si are si sigla...hahahahaha!!! Editat Ianuarie 9, 2008 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbiggy Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 Ooops!!! Nu e bine! Vezi pe cadru, trebuie sa fie o serie de 6 sau 7 cifre, cam unde este decupat cadrul din foto. stiu asta insa pe talon nu e trecuta,... asa e de la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 9, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2008 eu am desfacut motocicleta DKW surub cu surub, este foarte interesanta si merita vazuta E vorba de motocicleta din discutie sau de alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius.1974 Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 E vorba de motocicleta din discutie sau de alta? da sefu intamplator eu am desfacuto dupa ce a luato de la ultimul propietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 9, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2008 Frate, e ''infratirea-ntre popoare'' prin ea. Ca sa o aduci in stadiul initial ai muuult de munca, mai bine o da pe piese sau o reface, nu vad cine i-ar da 25 mil. pe ea. Sincer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiurusu Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 Fratilor,e blasfemie totala sa consideri ca este un dkw 350 doar ca scrie in talon ,pai chiar nu mai vedem sau nu stim,trebuie sa te impaci cu idea ca ai un amestec de piese cu preponderenta IZH si ca nu va plati nimeni banii ceruti ,trecand cu vederea combinatia de piese, dar starea in care se afla tehnic ,chiar daca zici ca ai muncit atat ,si situatia actelor nu sunt de partea ta .Deci sa lamurim si sa terminam odata problema asta ,asa arata un dkw 350si asa arata a ta vezi o diferenta?concluzia ramane sa o tragi singur,bine inteles ca poti sa te amagesti in continuare.Singurele parti dkw sunt carterul motorului ,care are si seria si partea fata cadru fara furca spate ,care nu mai poate fi vorba de ea la tine ,. O seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 9, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2008 (editat) .Deci sa lamurim si sa terminam odata problema asta ,asa arata un dkw 350si asa arata a ta vezi o diferenta?concluzia ramane sa o tragi singur,bine inteles ca poti sa te amagesti in continuare.Singurele parti dkw sunt carterul motorului ,care are si seria si partea fata cadru fara furca spate ,care nu mai poate fi vorba de ea la tine ,. O seara buna Frate, nu toata lumea a avut parte de DKW-uri, omul a intrebat, n-a dat cu paru'. Si nu e vina lui ca nu stie ce vinde concret, ci a celui care i-a vandut motoru'. Dar, intr-adevar, nu o sa vada 25 mil. pe ea vreodata. Editat Ianuarie 9, 2008 de DKWraith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=dwXhXCN6to8...feature=related uite ce am gasit. Daca a mai fost, imi cer scuze. Foarte tare motocicleta super mishto sunetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 10, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2008 O rugaminte am, daca postati ceva, sa nu o faceti cu chef de contre, ci sa ne ajutam unii pe altii sa cunoastem mai bine aceste motociclete si in limita posibilitatilor sa ne ajutam macar cu un sfat, o idee. ASFALT USCAT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Pedro 0723172823 Bucuresti Reparator de Ijuri si daca stie Ijuri stie si DKW-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbiggy Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 (editat) Frate, nu toata lumea a avut parte de DKW-uri, omul a intrebat, n-a dat cu paru'. Si nu e vina lui ca nu stie ce vinde concret, ci a celui care i-a vandut motoru'. Dar, intr-adevar, nu o sa vada 25 mil. pe ea vreodata. AMIN !, multumesc pentru ca m-ai inteles DKWraith , caludiu a interpretat probabil gresit toata discutia, ANULEZ pretul spus de mine, nu sunt in masura sa expertizez si sa evaluez aceasta motocicleta, insa daca cineva are nevoie de produsul meu asa cum este el sa ma contacteze cu o oferta (nu il dau pe bucati), probabil daca as fi formulat asa mesajul initial nu se ajungea la polemica asta, <small>--- Mesaj completat în 11 Jan 2008 07:31 -------------</small><br/> http://www.youtube.com/watch?v=dwXhXCN6to8...feature=related uite ce am gasit. Daca a mai fost, imi cer scuze. Foarte tare motocicleta super mishto sunetul. Apropos de sunet, uite in linkul de mai jos cam cum sa comportat DKW-ul meu cind l-am pornit dupa 5 ani de repaus total,... <small>--- Mesaj completat în 11 Jan 2008 07:33 -------------</small><br/> Pedro 0723172823 Bucuresti Reparator de Ijuri si daca stie Ijuri stie si DKW-uri. Multumesc Pedro, am sa il contactez sa rezolv si electrica, sa ne vedem sanatosi pe sosele DRUM INTINS TUTUROR ! Editat Ianuarie 11, 2008 de superbiggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisey Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 AMIN !, multumesc pentru ca m-ai inteles DKWraith , caludiu a interpretat probabil gresit toata discutia, ANULEZ pretul spus de mine, nu sunt in masura sa expertizez si sa evaluez aceasta motocicleta, insa daca cineva are nevoie de produsul meu asa cum este el sa ma contacteze cu o oferta (nu il dau pe bucati), probabil daca as fi formulat asa mesajul initial nu se ajungea la polemica asta, <small>--- Mesaj completat în 11 Jan 2008 07:31 -------------</small><br/> Apropos de sunet, uite in linkul de mai jos cam cum sa comportat DKW-ul meu cind l-am pornit dupa 5 ani de repaus total,... <small>--- Mesaj completat în 11 Jan 2008 07:33 -------------</small><br/> Multumesc Pedro, am sa il contactez sa rezolv si electrica, sa ne vedem sanatosi pe sosele DRUM INTINS TUTUROR ! Salut, lasa ca e mai bine asa, lasand la o parte sarcasmul unora, mai aflam si noi astia mai nestiutori detalii despre DKW si sunt unii intradevar beton in materie, tot respectul, stiu si eu un DKW care sta de vreo 30 de ani si ma bate gandul sa il caut pe proprietar sa vad ce e cu el... imi amintesc ca am discutat cu el acu vreo 20 de ani si imi spunea ca nu mai are carb original, dar in rest e complet... vreau sa spun cum l-a cumparat el, eu nu l-am vazut, dar mi-ati deschis apetitul pentru monstru, eu in locul tau daca nu as fii strans tare de bani nu l-as da chiar si asa corcitura, mai bine l-ai face bibelou si poate cu timpul mai gasesti sa pui pe el piese originale, dar, tu stii mai bine frate, in rest, discutiile sunt binevenite, traiasca topicul. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 11, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2008 Ganditi-va ca daca vreti sa restaurati/reconditionati o astfel de motocicleta trebuie sa fiti rabdatori si perseverenti. succese! --- Mesaj completat în 15 Jan 2008 14:24 ------------- AMIN !, multumesc pentru ca m-ai inteles DKWraith , caludiu a interpretat probabil gresit toata discutia, ANULEZ pretul spus de mine, nu sunt in masura sa expertizez si sa evaluez aceasta motocicleta, insa daca cineva are nevoie de produsul meu asa cum este el sa ma contacteze cu o oferta (nu il dau pe bucati), probabil daca as fi formulat asa mesajul initial nu se ajungea la polemica asta, gandeste-te la un pret, m-ar interesa doar pentru piese, dar daca e sa-l cumpar il iau tot. --- Mesaj completat în 15 Jan 2008 21:49 -------------O parte din suspensia spate. --- Mesaj completat în 15 Jan 2008 22:06 -------------O parte din furca. --- Mesaj completat în 15 Jan 2008 22:15 -------------Etc. Scuze pt calitatea imaginii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Ianuarie 19, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2008 hai ca maine bag poze cu DKW-ul bucati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Bre stai sa ne intelegem Nu am zis ca nu sunt motociclete, ba din contra sunt dar mor sa vad ca unii se taraie cu vechituri pe strada si au posibilitate totusi sa ia ceva nou. Da GSX e de sezon e de plimbat.GSXR de circut mai mult.Dar ce vezi tu deosebit ca o motoreta sa fie si de armata? Iti spun eu Polarisul ATV de armata e muci vax praf zero De ce?Ca e prost gandit si e Polaris.Asa ca nu mai bate moneda pe caietul de sarcini care pana una alta nu reprezinta nimic. Ti-am zis detinem una veche si o sa o facem insa nu sa ies cu ea pe strada ci de stat in vitrina. <small>--- Mesaj completat în 05 Jan 2008 15:00 -------------</small><br/>Si stii ce ma intriga? Ca cei asa zisi reconditionatori sau dreaq se scrie de la noi le fac mai urate si mai oribile decat daca ar fi stat la fiare vechi...si mai sunt si soiosi cand ar trebui sa umble cu manusi cu piesele de muzeu Esti negativist.In primul rind e placerea de a lucra si reconditiona aceste vechituri(si mustangul ala tot o vechitura e).Pai p-orma e hai sa te dai la mishto cu ele,asa o tura sa moara tirgul,e mishto sa le arati la alti ca sa moara de ciuda,iar ultima halta este la un Muzeu al motocicletei unde pot fi vazute de catre toti cei interesati.Pina la urma este PASIUNE PURA.Si tu esti un pasionat da fiind si un mare dur te faci ca ploua.Parca te vad miine-poimiine calare pe hahalera aia de Mustang(mie nu-mi place nici de frica)mergind prin centru iar citiva de pe margine se vor intrba ce draq de placere are ala sa merga cu vechitura aia.Aia nu stiu ca tu acasa ai o masina noua si te judeca asa cum faci si tu cu iubitorii de vechituri in general si cu cei de DKW in special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 NU sunt nici pasionat si nici dur IMi plac motoretele si masinile din care chiar scoti ceva dupa ce ai muncit la ele si ti-ai spart capul cu nervi in primul rand. Mustang?DA aia da masina de restaurat.Cam asa trebuie sa fie si ceva la motorete care sa merite intr-adevar refacute Cand o sa pun mana pe o motoreta care o sa merite restaurata o sa o fac ...pana atunci ma abtin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.