Sawyer Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 OK...poate pentru unii va parea stupid insa chiar nu stiu raspunsul la aceste intrebari. Mai intai vreau sa spun ca nu am mai pornit motorul de acuma 3 luni deja. Ultima data cand am fost din curiozitate am apasat pe frana fata. Levierul merge pana la capat...adica atinge mansonul si la ultima tura facuta pe la inceputul lui noiembrie ajungea la cativa centrimetri de acesta. Am apsat de mai multe ori levierul de la frana si a inceput usor sa revina la normal...intrebarea...ar trebui sa ma ingrijorez? Sau e normal dupa o perioada mai lunga de inactivitate? La frana spate nu-mi dau seama daca recipientul de lichid de frana e prea plin sau prea gol...il pot deschide pur si simplu ca sa verific sau se afla sub presiune? De asemenea as dori sa aflu cum as putea sa verific nivelul de uzura al placutzelor de frana. Ele tin foarte bine insa exista vreo metoda? Le dau jos si le verific? Multam mult si scuze inca odata daca ptr unii intrebarile sunt stupide insa la frane chiar nu ma pricep! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Se pot vedea si in fata placutele. Vezi numai sa nu confunzi ferodoul cu placuta de metal, daca sunt prea uzate. Trebuie sa fii putin contorsionist ca sa faci asta, dar se poate. Chestia cu garniturile e insa valabila, ar trebui sa le schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banderas Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 In legatura cu maneta de frana, poti sa ai aer pe instalatie si atunci ar trebui sa ii faci o aerisire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 (editat) In legatura cu maneta de frana, poti sa ai aer pe instalatie si atunci ar trebui sa ii faci o aerisire daca era problema pe spate era posibil sa fie aer, dar pe fatza nu se pune problema, pt ca tot aerul de instalatie, daca lasi motoru 2-3 ore fara sa atingi frana, aerul se ridica singur in borcanas pe conducta ... chestie probata Editat Ianuarie 30, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banderas Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Da, e foarte posibil, oricum e indicat sa schimbi tot lichidul implicit faci si aerisire ca la carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Ianuarie 30, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2008 Problema e ca lichidul e schimbat recent...ma rog acum 1000 de km. Ma gandeam din cauza temp scazute sa nu fi fost vreo reactie a lichidului. Levierul de la frana nu s-a lasat foarte mult. E diferenta de vreo 1-1,5cm...Am sa ma uit si la lichidul de pe fata. Presupun ca la fel ca si pe spate se poate desface fara probleme recipientul nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Problema e ca lichidul e schimbat recent...ma rog acum 1000 de km. Ma gandeam din cauza temp scazute sa nu fi fost vreo reactie a lichidului. Levierul de la frana nu s-a lasat foarte mult. E diferenta de vreo 1-1,5cm...Am sa ma uit si la lichidul de pe fata. Presupun ca la fel ca si pe spate se poate desface fara probleme recipientul nu? daca o tii afara, e posibil ca de la frig sa se fi contractat garniturile si sa fi scapat presiune pe langa. eu o tin in casa si nu mi s-a intamplat si lichidul are mai mult de 5000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Ianuarie 30, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2008 daca o tii afara, e posibil ca de la frig sa se fi contractat garniturile si sa fi scapat presiune pe langa. eu o tin in casa si nu mi s-a intamplat si lichidul are mai mult de 5000 km. Nu sta afara ci sta in garaj...insa iti imaginezi ca diferenta de temperatura e fooooaaarte mica...cel mult un grad! Oricum dupa ce se mai incalzeste putin si o scot la ture vreau sa-i inlocuiesc bujiile si apoi kitul de lant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 se face , vezi de treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Februarie 1, 2008 Autor Share Postat Februarie 1, 2008 Succes cu inlocuitul bujiilor... What? nu e greu ! Mai ales cand tu doar dai instructiunile ! Serios acuma nu e greu...le-am mai inlocuit odata da din pacate Dumnezeu stie cand fusesera fabricate cuz nu m-au tinut mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WildPuppy Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 (editat) De asemenea as dori sa aflu cum as putea sa verific nivelul de uzura al placutzelor de frana. Ele tin foarte bine insa exista vreo metoda? Le dau jos si le verific? Daca te intrebi cum poti sti daca mai sunt utilizabile, tre sa cauti dunga (taietura) de pe mijlocul placutei ca in imaginea de mai jos. Daca acea dunga pe mijlocul placutei nu se mai vede, asta e semn ca trebuie schimbate, cat de repede posibil... Se poate observa asta si fara sa dai placutele jos la CBR, dar cum zicea cineva mai devreme, nu e chiar "point and click". NU fac reclama la Ferodo, e prima poza cu placute ce mi-a iesit in cale. Editat Februarie 1, 2008 de WildPuppy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Februarie 4, 2008 Autor Share Postat Februarie 4, 2008 Daca te intrebi cum poti sti daca mai sunt utilizabile, tre sa cauti dunga (taietura) de pe mijlocul placutei ca in imaginea de mai jos. Daca acea dunga pe mijlocul placutei nu se mai vede, asta e semn ca trebuie schimbate, cat de repede posibil... Se poate observa asta si fara sa dai placutele jos la CBR, dar cum zicea cineva mai devreme, nu e chiar "point and click". NU fac reclama la Ferodo, e prima poza cu placute ce mi-a iesit in cale. Danke...m-am uitat si-s sanatoase...destul de groase iar taierura se vede sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 What? nu e greu ! Mai ales cand tu doar dai instructiunile ! Serios acuma nu e greu...le-am mai inlocuit odata da din pacate Dumnezeu stie cand fusesera fabricate cuz nu m-au tinut mult! Definitia iadului: Sa scoti de 3 ori intr-o zi bujiile la un F3. Doamne ajuta, nu mai vreau tu-i tubulara ma-sii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Februarie 4, 2008 Autor Share Postat Februarie 4, 2008 Definitia iadului: Sa scoti de 3 ori intr-o zi bujiile la un F3. Doamne ajuta, nu mai vreau tu-i tubulara ma-sii 3 dintre ele se dau jos usor...insa una e de cosmar. Lasi jumatate din pielea de pe mana pe radiator pana o scoti pe aia...si apoi nu stii de ce miroase a friptura in mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Da ce treaba ai cu radiatorul??? La cilindrul 3 e mai greu, ca nu prea poti misca cheia. In rest, dai jos capacele de intretinere si... clichetul sa traiasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 salut daca nu ai placutele uzate ..inca o aerisire a sistemului s ar putea sa te faca sa ti readuca zambetul , daca nu ai urme de lichid pe acolo...ar trebui sa nu fie de la garnituri...dar poate uneori sa scape si f fin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.