Sari la conținut

Relantiu Defectuos...rateuri


tyyy84
 Share

Postări Recomandate

deci... pe scurt...

 

am adus-o de la iernat(yamaha xj600 diversin-94)

nu a vrut sa porne4asca , am impinso, nu a vrut nici asa...i-am dat curent de la masina nu a mers nici asa...(deja o inecasem)am scos 2 buji din laterale, le-am ars , montat la loc, a pornit...

 

relantiul groaznic..mai si murea motorul...(bateria varza)

 

astazi am cumparat 4 buji...cred ca era cazul, le-am montat ,a pornit in 2 dar din prima si si-a dat druml...

 

problema este ca pe o toba da rateuri pe cealalta nu...am scos bujiile c...cele din exterior lucreaza bine...cele din interior mai slab...cred ca una extrem de putin...

 

ce pot face ... ???

 

si inca o problema constatata...imi curge ulei de la un telescop...treb sa schimb semeringurile cred...cum se face treaba asta...as putea sa o fac eu ...???

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru relantiu nu stiu ce sa zic , iar pentru semeringuri poti si tu ...trebuie sa ai niste scule speciale . Uite-te pe louis.de , o sa gasesti acolo tutorial exact pt chestia asta si iti zice si ce scule iti trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci... pe scurt...

 

am adus-o de la iernat(yamaha xj600 diversin-94)

nu a vrut sa porne4asca , am impinso, nu a vrut nici asa...i-am dat curent de la masina nu a mers nici asa...(deja o inecasem)am scos 2 buji din laterale, le-am ars , montat la loc, a pornit...

 

relantiul groaznic..mai si murea motorul...(bateria varza)

 

astazi am cumparat 4 buji...cred ca era cazul, le-am montat ,a pornit in 2 dar din prima si si-a dat druml...

 

problema este ca pe o toba da rateuri pe cealalta nu...am scos bujiile c...cele din exterior lucreaza bine...cele din interior mai slab...cred ca una extrem de putin...

 

ce pot face ... ???

 

si inca o problema constatata...imi curge ulei de la un telescop...treb sa schimb semeringurile cred...cum se face treaba asta...as putea sa o fac eu ...???

 

multumesc

 

 

La alea 2 bujii pe interior ce zici tu ca nu iti da scanteie bine verifica firele spre bobina si fisele, dar in mare parte zic eu ca e de la alimentarea bobinei(la 4 cilindri vine 1cu 4 si 2 cu 3) asa ca verifica asta ca sigur asta e cauza pt care iti da rateuri, sa nu ai vre-un contact oxidat ceva pe acolo de iti face asa ... treaba cu telescopul, depinde cat de meserias esti, pui motorul pe cricul central sau daca nu are, ca nu cunosc extrem de bine modelul tau de motor, ii pui ceva sub motor astfel incat roata fatza sa stea in aer ... desfaci roata fatza, aripa apoi din juguri slabesti bratul amortizorului ce zici ca iti face probleme ... in fine acum imi dau seama ca e relativ complicat asa ca mai bine du-te la un service si gata, or sa stie ei ce si cum, sper :D ... sau daca vrei sa o faci tu fa rost de manualul ei si gata, iti dau aia acolo totul ce tine de intrtinere mura in gura ... SUCCES

 

 

 

:D :kiss: :hug:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa continuam ideea lui Thunderbyte:

1. Suspenzi motorul astfel incat roata fata sa fie in aer.

2. Dai jos roata fata si aripa

3. Dai jos amortizorul prin desprinderea din jug (cred ca se face cu tot cu datul jos al ghidonului).

4. Odata dat jos, ai in partea de jos a amortizorului (in capatul jambei) un imbus, il dai afara si pe acolo ar trebui sa-ti curga ulei, lasi uleiul sa se scurga tot.

5. Dai afara cu o surubelnita aparatorile de praf.

6. Tii cu o mana de bara si cu alta de jamba, si le impingi una in alta, apoi dintr-o data le smulgi una din alta, repeti aceasta miscare de smucire pana cand cedeaza semeringul din interior si cele 2 parti se desprind una de alta. Dai jos cu atentie semeringul vechi, saiba si inelul de cupru taiat ce asigura fixarea celor 2 parti ale amortizorului. Sa nu uiti cum erau puse piesele vechi.

7. Pui la loc inelul de cupru pe bara, infigi bara in jamba si folosesti saiba ca punct de sprijin pt a putea infige inelul in jamba. Iei 2 chei si apesi cu capetele lor in 2 parti opuse ale saibei, cu aceeasi forta, astfel incat saiba sa impinga inelul de cupru in interior perfect drept. Dupa ce inelul e infipt un pic, cu foarte mare atentie, folosesti un ciocan si o surubelnita si incerci sa introduci de tot inelul, ciocanind in saiba pe diverse laturi ale ei. Dar atentie mare, surubelnita sa nu-ti atinga niciodata bara, ca e pericol sa o zgarie.

8. Dupa ce ai infipt inelul, pui peste semeringul nou.

9. Torni o anumita cantitate de ulei de furca prin gaura din capatul jambei (atentie sa fie aproximativ cantitatea recomandata pt motorul tau, dar mai ales sa fie exact aceeasi cantitate in abele amortizoare, sa nu se comporte apoi diferit cele 2 amortizoare). Apoi infigi surubul cu inbus in capatul jambei.

10. Faci si celalalt amortizor (se fac impreuna, niciodata nu schimbi un singur semering)

11. Inversezi operatia de demontare a amortizoarelor.

12. Dupa aproximativ 3 ore si 10 tigari fumate, ai economisit ceva banuti si ti-ai schimbat singur semeringurile. Recomand, totusi, sa iei pe cineva care a mai facut asta sa te ajute, sa nu o faci singur din prima, ca o singura zgarietura pe barele amortizoarelor poate insemna distrugerea totala a amortizoarelor.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Posibil sa fie de la carburatoare. In primul rand incearca cu un aditiv in benzina, daca nu mere nici asa, da jos carburatoarele, curata-le si apoi cand le pui pune si tu ceasurile pe ele si sincronizeaza-le. Cumpara-ti o baterie noua.

2. Simeringurile din furca le schimbi, dar pana sa ajungi la ele trebuie sa-ti suspenzi motorul de cadru ca furca o dai jos. Problema majora o ai la surubul din capatul telescopului in partea de jos. Acum depinde cum ai furca : normala sau inversata.

 

Bafta multa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc foarte mult .... de ajutor...

 

baterie tocmai am cumparat...(dar inca nu vreau sa ii pun acidul...o mai las pana vine caldura si chiar o sa merg cu ea...cealalta m-a dus exact 2 luni...de noua)

 

de unde pot cumpara semeringuri si ulei pt telescoape???

 

stie cineva cat m-ar costa sa fac treaba asta in service ...inclusiv sincronizare si putine reglaje la aprindere sa fie totul perfect...???

 

sau daca e cineva care sa ma poata ajuta...eu ma murdaresc dar sa nu o fac si sa raman cu motorul aiurea...

 

mersy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine apelezi la un service dotat .

Pentru montaj simeringuri iti trebuie presa (e drept ca aceasta se poate confectiona artizanal)

Pentru reglajul carburatoarelor e nevoie de vacuumetre si putina pricepere fiindca de cele mai multe ori e nevoie de mai mult decat de o sincronizare pentru obtinerea unui relantiu uniform "rotund"

Aprinderea nu se regleaza la diversion: eventual se verifica daca toate componentele functioneaza corect cu ajutorul instrumentelor specifice pt aceasta

 

Inca ceva : mersul defectuos al motorului tau putea fi cauzat de bateria defecta(generatorul nu functioneaza la parametrii cu baterie defecta iar aprinderea TCI nu functioneaza daca nu are tensiune suficienta) daca ai decuplat crocodilii de la bateria masinii

Editat de AlexM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine apelezi la un service dotat .

Pentru montaj simeringuri iti trebuie presa (e drept ca aceasta se poate confectiona artizanal)

Pentru reglajul carburatoarelor e nevoie de vacuumetre si putina pricepere fiindca de cele mai multe ori e nevoie de mai mult decat de o sincronizare pentru obtinerea unui relantiu uniform "rotund"

Aprinderea nu se regleaza la diversion: eventual se verifica daca toate componentele functioneaza corect cu ajutorul instrumentelor specifice pt aceasta

 

Inca ceva : mersul defectuos al motorului tau putea fi cauzat de bateria defecta(generatorul nu functioneaza la parametrii cu baterie defecta iar aprinderea TCI nu functioneaza daca nu are tensiune suficienta) daca ai decuplat crocodilii de la bateria masinii

 

:D ce va veni la toti fratilor cu carburatoarele, alea nu se deregleaza toate asa dintr-o data ... daca au mers bine pana ai bagat-o la iernat, tu acum tre sa inlocuisti benzina, eventual sa cureti carburatoarele de mizeria acumulata, apropo de benzina vezi sa nu ai apa sau alte alea in ea, nu te arunca omule la reglat/sincronizat carburatoare verificat aprindere si alte alea, de obicei e o chestie marunta, verifica toate mufele si conexiunile sa fie facute bine , sa nu ai vre-un contact oxidat ceva(asa am facut si eu, mi s-a ars TCI-ul, imi dadea scanteie dar o dadea aiurea si dadea rateuriiiiii, si am desfacut motorul sa vad daca e distributa buna, am desfacut chiloasa de frica sa nu fi plesnit vre-un segment, schimbat bujii, dat tobe jos, sa nu fie cumva infundate tobele, curatat carburatoarele de 2 ori si multe alte operatii facute AIUREA pana mi-a zis cineva sa incerc aprinderea, am incercat si aia era ... ) nu te arunca sa alte rahaturi, ramai la chestiile de baza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ThunderByte de acord cu tine....dar cum verific aprinderea...???

nu stiu exact in ce consta aprinderea la tine dar din cate am inteles de la tine din posturile anterioare iti fac figur numai cilindrii din interior(2-ul si 3-ul) iar la tine, ca si la mine, bobinele de inductie sunt duble, una din ele da scanteie pentru pistoanele 1 si 4 iar cealalta da scanteia pentru pistoanele 2 si 3, asa ca incearca asa ...

- da rezervorul jos, si verifica legaturile la bobina de inductie, sa nu se fi rupt vre-un fir de la alimentare de papucul ce intra in bobina(am patit asa ceva), si daca e totul ok aici incearca sa inversezi bobinele intre ele, dar numai bobinele, fisele si alimentare raman aceleasi ... daca e bobina impuscata or sa iti meraga pistoanele 2 si 3 iar 1 si 4 nu ...

 

alta cauza nu cred ca poate fi, daca aveai tci-ul ars nu iti mai pornea deloc ...

 

PS: daca dai rezervorul jos o sa mai ai ceva benzina in carburatoare, deci nu e nevoie sa pui rezervorul inapoi la fiecare proba, oricum vezi ca nu iti ramane prea multa

 

fa asta si sa ne zici ce ai rezolvat ... :D :kiss: :hug:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ thunderbyte

daca aveai lampa strobo depistai defectiunea in 10-15 minute fara sa demontezi sfert din motor.

pe langa know -how mai trebuie si un minim de dotare

 

--- Mesaj completat în 05 Feb 2008 19:10 -------------

ThunderByte de acord cu tine....dar cum verific aprinderea...???

 

In prima instanta porneste motocicleta cu o baterie buna (eventual cu crocodili de la o masina0 si pastreaza crocodilii cuplati dupa ce porneste .E posibil sa mearga bine cu baterie buna

Editat de AlexM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ thunderbyte

daca aveai lampa strobo depistai defectiunea in 10-15 minute fara sa demontezi sfert din motor.

pe langa know -how mai trebuie si un minim de dotare

In functie de posibilitati se doteaza fiecare ... asta e, nu ai ce ii face, ne descurcam cu ce avem si gata ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In functie de posibilitati se doteaza fiecare ... asta e, nu ai ce ii face, ne descurcam cu ce avem si gata ...

tocmai in asemenea cazuri e mai ieftin sa aplezi la un service macar pentru diagnosticare

 

--- Mesaj completat în 05 Feb 2008 19:34 -------------

:D ce va veni la toti fratilor cu carburatoarele, alea nu se deregleaza toate asa dintr-o data ... daca au mers bine pana ai bagat-o la iernat, tu acum tre sa inlocuisti benzina, eventual sa cureti carburatoarele de mizeria acumulata, apropo de benzina vezi sa nu ai apa sau alte alea in ea, nu te arunca omule la reglat/sincronizat carburatoare verificat aprindere si alte alea, de obicei e o chestie marunta, verifica toate mufele si conexiunile sa fie facute bine , sa nu ai vre-un contact oxidat ceva(asa am facut si eu, mi s-a ars TCI-ul, imi dadea scanteie dar o dadea aiurea si dadea rateuriiiiii, si am desfacut motorul sa vad daca e distributa buna, am desfacut chiloasa de frica sa nu fi plesnit vre-un segment, schimbat bujii, dat tobe jos, sa nu fie cumva infundate tobele, curatat carburatoarele de 2 ori si multe alte operatii facute AIUREA pana mi-a zis cineva sa incerc aprinderea, am incercat si aia era ... ) nu te arunca sa alte rahaturi, ramai la chestiile de baza

 

Sincronizarea carburatoarelor este prevazuta de fabricant la fiecare 12000 Km . Pe langa aceasta exista instructiuni referitoare la pregatirea carburatoarelor pt perioade mai lungi in care motocicleta nu e utilizata ; se dreneaza. fiindca majoritatea nu respecta cele de mai sus apar si frecvente surprize neplacute referitoare la functionarea motorului mai ales in regimurile inferioare (duzele mici se infunda cel mai usor )

Dupa demontarea carburatoarelor in vederea curatirii /inspectiei e indicata o sincronizare a lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa incerc cum mi-ai zis sa inversez bobinele...am dat ieri rezervorul jos....filtru de aer este varza...

 

problema este ca de pornit porneste mai greu...merge , se incalzeste si are ceva rateuri...pe toba din dreapta care este toba pentru cele doua pistoane 2 si 3

 

faza este ca de mers merge bine in turatii....de asta ma gandesc ca daca era bobina treb sa nu mearga deloc...sau poate sa dea o scanteie mai mica???

 

treb sa gasesc sa cumpar un filtru mai ieftin ca am gasit doar K&N...si e mult prea scump...stiu ca este bun dar mai bine il schimb des decat sa dau atat pe el...respectiv 260 ron

 

carburatoarele par curate...o sa cumpar o solutie care se introduce in benzina sa curete carburatoarele si jiglerele...si gata cu ele...

 

mentionez ca asa merge motorul(cu rateuri mici)de cand am cumparat-o...pur si simplu se aude la relantiu ca nu merge rotund...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu o problema asemanatoare la yamaha de 125. Nu pornea nici de-a dreacu. I-am schimbat bobina si fisa aia care da in bujie si acum merge brici.

 

esti retard! mori! un sapun si o franghie sunt de-ajuns!!

 

 

am sa incerc cum mi-ai zis sa inversez bobinele...am dat ieri rezervorul jos....filtru de aer este varza...

 

problema este ca de pornit porneste mai greu...merge , se incalzeste si are ceva rateuri...pe toba din dreapta care este toba pentru cele doua pistoane 2 si 3

 

faza este ca de mers merge bine in turatii....de asta ma gandesc ca daca era bobina treb sa nu mearga deloc...sau poate sa dea o scanteie mai mica???

 

treb sa gasesc sa cumpar un filtru mai ieftin ca am gasit doar K&N...si e mult prea scump...stiu ca este bun dar mai bine il schimb des decat sa dau atat pe el...respectiv 260 ron

 

carburatoarele par curate...o sa cumpar o solutie care se introduce in benzina sa curete carburatoarele si jiglerele...si gata cu ele...

 

mentionez ca asa merge motorul(cu rateuri mici)de cand am cumparat-o...pur si simplu se aude la relantiu ca nu merge rotund...

 

 

de cand ai luat motorul a mers nu prost ci mai mult decat prost! du-l la service ca tu esti varza!!! rateuri ba frate??? tu vorbesti serios? adica pana acum nu ti-ai pus problema ca existau, ai mers pe vorba romanului, daca merge nu repara... fuckin' retard! solutie care curata... :D baaaaa! solutiile curata depuneri usoare, nu ce dragoni ai tu in carburatoare! k&n merge 1000000 de km, doar trebuie curatat! ba, voi la ce (cuvant urat) mea va luati motoare fara sa va documentati mai intai despre chestii elementare? ca da bine la terasa? ca ce pu_la mea ma? majoritatea dintre voi sunteti niste retarzi fara egal!!!k

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...