da'beorz Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 "N-as vrea sa dau mai multi bani pe o jucarie d-asta " - Pai daca il iei ca jucarie merita.Il folosesti cat poti si il arunci(vinzi pe piese).Sunt multi care dau atat pe telefoane si le dau peste un an pe 100E. Daca vrei sa-l folosesti mai mult de o vara ia altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da'beorz Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 "N-as vrea sa dau mai multi bani pe o jucarie d-asta " - Pai daca il iei ca jucarie merita.Ilfolosesti cat poti si il arunci(vinzi pe piese).Sunt multi care dau atat pe telefoane si le dau peste un an pe 100E. Daca vrei sa-l folosesti mai mult de o vara ia altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 (editat) "N-as vrea sa dau mai multi bani pe o jucarie d-asta " - Pai daca il iei ca jucarie merita.Ilfolosesti cat poti si il arunci(vinzi pe piese).Sunt multi care dau atat pe telefoane si le dau peste un an pe 100E. Daca vrei sa-l folosesti mai mult de o vara ia altceva. Daca mergem pe linia asta a produselor de consum, pretul e cat de cat corect pentru o vara, daca nu ai necazuri cu el nou. Mie mi s-a rupt cablul de kilometraj pe la 400km, si mi s-a rupt si furtunul de la frana din fata pe la 500km. In plus de asta mi s-a ars becul de la faza scurta pe la 1000km si inca o data (de data asta bec fabricat in Germania) la 2000km, de atunci merg bine merci cu acelasi bec si am trecut de 8000 km. E adevarat ca piesele le-am primit pe garantie (mai putin becurile), e adevarat ca mi-au fost schimbate de baiatul de la magazin pe gratis (ca la service as fi avut de platit oricum manopera), dar aricum a trebuit sa-mi cumpar un litru de ulei de frana pe banii mei, si am pierdut o gramada de vreme cu tampeniile astea. Probabil am avut eu ghinion, dar desi am cumparat chinezaria in august nici macar pana la sfarsitul anului nu am mers fara reparatii... Editat Februarie 4, 2008 de pmoldovan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Germania e plina de chinezarii marca "yaodeaici"...practic se gasesc peste tot...si sunt undeva la 600e...Poate sunt de alta calitate dar ma indoiesc...Si sa nu uit...acolo toti au bunul simt de a umbla cu scuterul inmatric...restrictionat si cu o casca in cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Polemici pe marginea calitatii scuterelor chinezesti in ziua de azi , dupa atitea discutii pe forum . Hmmm , ciudat , ca sa nu zic mai mult. NICIODATA nu cumparati zdrente din alea , sint cele mai mari tepe , nu s-a auzit vreodata de cineva care sa fi avut asa ceva si sa nu fi avut probleme mai mici sau mai mari cu ele. Unele nici macar service ca lumea nu au , FIRST BIKE , de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 (editat) Este normal ca fiecare sa aiba o parere personala despre orice si la fel de normal este sa-si posteze acea parere. S-a tot discutat despre scuterele chinezesti si cred ca deja se stie o concluzie despre acestea. Este adevarat ca scuterele chinezesti nu se compara cu cele de alta origine, dar daca omul nu are bani....decat pieton, e mai bine cu o chinezarie. In aceasi situatie am fost eu cand mi-am luat Gopop.....in urma unui accident cu o masina (aveam Piaggio SI) mopedul s-a facut praf (irecuperabil) si ca sa nu chem politia omul mi-a dat 500 euro cash. Eu nu aveam asolut nimic datorita echipamentului si am fost multumit cu banutii. Drept urmare am inceput sa caut scutere de vanzare si in final am luat un Gopop din targ(toate actele) cu doar 300 km la bord.(nou nout) Nu mi-am putut permite altceva mai de marca pentru ca nu aveam bani, si asa la cei 500 E a trebuit sa mai pun ceva banet, pentru ca l-am luat cu 30 mil cand in magazin era 38 mil., si am zis ca merita sa suntez 8 mil. pt. 300 km pe care ii avea. Cu toate ca eu vroiam un scuter italienesc, cele care erau accesibile ori nu aveau acte, ori erau niste antichitati cu motoarele ciorba si intr-o stare estetica la pamant. Mentionez ca pe mine nu m-au ajutat parintii sau matusa Tamara cu nici un banut, asa ca ori imi luam o trocareta ori o chinezarie impecabila. Probabil ca si voi ati fi ales aceeasi varianta. Fiind constient ca se poate strica oricand, am incercat sa am grija de el...pana la 1000 km cand i-am scos limitarea. De atunci nu l-am mai iertat si am inceput sa merg cu 60, uneori chiar 75 (in pasaj). In momentul de fata am 10000 km, nu scoate fum, nu bate nimic, porneste la buton, la telecomanda si la picior fara nici o problema, nu am joc la nimic. am schimbat la el uleiul de 2 ori, o curea de transmisie, membrana de vacum de la carburator si cablul de acceleratie.......in rest doar benzina si . Aaaa......si inca mai am un consum nesimtit de 2L/100 km. Cei care ma cunosc pot sa confirme cele spuse mai sus. Nu am facut nici un fel de imbunatatire pt. ca nu m-a interesat. Daca vreau ceva mai puternic imi iau altul cu o capacitate mai mare al motorului. In concluzie: fiecare face ce vrea si ce poate cu bugetul propriu. Editat Februarie 5, 2008 de marius45jml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Dar daca-mi arati scuterul in 2 timpi cu 25 000 km si motor original, il pap fara ulei. Iar cat despre 4 timpi..... putine Dacii ajung la cifra asta cu set original. da, te invit sa vezi Suzuki Molet, 28000 km, an 1998, cu set original si care arata si merge intr-un mare fel ceva de genul asta http://www.motorworld.jp/stocklist/details/1575 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastyan Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Eu am un chinez 4t, cei drept e luat din Taiwan si nu din tara, am cu el 7000km, rodajul facut ca la carte, uleiul schimbat la 300, 500, 1000 de km si dupaia din mie in mie, am mers cu el numai in 70-75km/h, pe unde am avut loc iam dat si 80-90km/h, niciodata nu lam lasat sa se incalzeasca calumea, dar nici nu lam alergat din primele minute. Pana acum la el mi sa stricat dekat cureaua, sa ars un bec, si de la gropi mi sau cam inmuiat telescoapele, in rest nu sa stricat absolut nimika la el. Sunt extrem de multumit de el. Mia zis un vecin ca are si cumnatu lui unu lafel, numai ca banuiesc ca era luat din tara, si cika are 20 000 km cu el si se tine bine. Acum vreau sa ii pun un filtru sport, sa schimb uleiurile, sa verific placutele de frana si sa pun afis de vanzare pe el deoarece trec la o categorie mai mare . Am avut si un malaguti f12 phantom, din 94, cika avea 15 000 km dar eu cred ca defapt avea cu un 0 mai mult. De fugit fugea grav ca avea set de 70cc nu am ce sa zic, dar in fiecare zi eram cu mainile in el. Ba pierdeam cricu, ba o carena, ba zbarnaia una alta, ba curgea apa, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Fiecare are dreptul la o parere, ca e praf sau nu chinezarie... DAR SUNT bune chinezariile.. la Sat, acolo unde First Bike inseamna o noua era.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 DAR SUNT bune chinezariile.. la Sat, acolo unde First Bike inseamna o noua era.. asta cu era puteai sa o pui la FUN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 si yo am avut un scuter luat de la first bike si la 860 d ekm mi s`a blocat motorul+ k de mult nu mai pornea la buton....cand m`am dus cu el la garantie nici n`a vrut sa se uite la mn...si a trebuit sa`l repar din banii mei...asa ca cel mai bn sa va luati ceva mai vechi un pic dar de firma....yo am patit`o pe propria piele PS:stiu si un caz fericit...un prirten cu un quinq de 125 de la first bike....a mers cu el 12.000 de km si n`a schimbat nik la el...nici placute de frana...dar nu i`a scos niciodata limitatorul...dar in majoritatea timpului avea 2 pers pe el...dupa parerea mea cazuri de`astea se intampla f rar....parerea mea mai bn ceva de firma si un pik mai vechi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Limitator la 125 de cmc? Ca ce chestie? Si Piaggio Liberty de 125cc e limitat la 90km/h, probabil ca e limita de viteza la ei in Italia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 si peugeotul meu era limitat la 80 km/h....dar...s-a pierdut limitarea:)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 dap...era limitat la 90...asa sunt astea de 125 de la first bike iar la garantie...nu aveau ce sa`mi zica...schimbat de ulei la 2t nu exista...pt ca`l consuma....iar in momentul in care mi s`a blocat motorul aveam ulei in el...in fine...asta s`a intamplat in vara lui 2006... Limitator la 125 de cmc? Ca ce chestie? In plus, daca au refuzat garantia, stiau ei de ce. Probabil nerespectarea programui de intretinere (schimb ulei?).Daca stiai ca ai dreptate te duceai la ANPC si se rezolva cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 iar la garantie...nu aveau ce sa`mi zica...schimbat de ulei la 2t nu exista... exista si la 2T schimb de ulei...este vorba de uleiul de transmisie (80w90 de obicei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 schimbul din transmisie exista la toate scuterele...eu ma refeream la motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 sa ma bag si yo in discutie ... cu toate ca am o parere proasta despre chinezarii .. pot spune ca am 6500 km si motoru merge ok (doar odata i`am retusat supapele nu se inchideau bine )... mai nou acuma 4 zile i`am verificat compresia ai are 10 si ceva ... adik cat trebuie ... sa numai zic ca iam facut un rodaj de la luat draq ) in fine .... sunt curios sa vad cat ma tine setu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 da mha... ...am avut de la first bike...misno se numea...dar asta in vara anului 2006...crezi k ei s`au nascut cu motoare in 4t? baietzii ctl, tu ai avut scuter in 2T de la First bike? Ca nu stiam ca vand asa ceva. Sau era in 4T si nu stiai tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Majoritatea scuterelor chinezesti au motoare in 4 timpi, o licenta Honda GY6 (atat la 50 cmc cat si 125 si 250), si cadrul e tot copie Honda. Stiam ca exista si in 2 T, insa nu stiam ca FB a vandut si asa ceva la noi. Acum nu au decat 4T. First Bike a pornit cu motoare turcesti Ankur, cel putin chestiile cu pedale sigur erau in 2T (facute dupa ceva din India). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 primele modele de First Bike erau in 2 timpi...erau aspectoase, cele mai aspectoase la mine in oras la vremea aceea si s-a umplut de ele....dar la scurt timp au inceput sa cedeze , sa ramana in garaje cu zilele si lunile pana au ajuns piese de schimb...pe allea de la mine de la garaje atunci au aparut 6 FB-uri....acum nu mai este nici unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stamin Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 nu-si merita banii, decat hai sa zicem ca nu vrei sa-l tii mult, dar nici atunci. Am facut si eu prostia asta de a lua un richsport cei drept nu stiam prea multe despre scutere si nici timp nu aveam de studiu, imi trebuia ceva urgent. Sunt de o calitate indoielnica, vopseaua sare imediat, il ataca rugina foarte repede si trebuiesc restranse suruburile din 100-200 de km ca altfel le pierzi pe drum. Am 1500 de km pe ea, cu motorul nu am avut probleme. In primii 500 de km s-a ars pozitia, si faza scurta. Becul de faza imposibil de gasit, asa ca am schimbat cu unul de scuter obisnuit si merge brici. La fel cum spunea cineva pe forum nu am stat sa ma tin de garantie ca am mirosit cum sta treaba si am facut singur schimbul de ulei, filtru benzina si aer ca la carte. Unele suruburi sunt facute dintrun fel de aliaj de aluminiu si cedeaza imediat. Tot pe la 500 de km s-a ars siguranta, la fel de negasit si evident am improvizat. Pe la 600 km bateria prezenta curgeri de acid (bine ca am observat la timp si nu a apucat sa-mi manance cadrul), in concluzie schimbat baterie. La fel carenele sunt foarte slabe se sparg in zona de prindere. Pe scurt sunt niste fiare in care cam stai cu cheia. In rest imi fac treaba cu ea, deocamdata merge bine, dar vreau sa o dau pe la 3000 de km, caci acum fac scoala pentru A si vreau sa-mi iau motor serios (sau pastrez dracia ca sa mai am ce surubarii ca imi place al naibii de mult ). Din octombrie dupa ce l-am luat am descoperit si stie-ul acesta minunat. Si ca un sfat pentru cei ce citesc aici, invatati din greselile altora (si a mea bineinteles) ca doar de asta exista forumul, nu faceti aceleasi greseli. Cei drept 500 euro cat am dat eu pe ea nu-i un capat de tara, dar de ce sa nu iei ceva bun daca tot ai acesti bani si mai citind pe acest forum stii acum despre ce este vorba. Succes in viitoarele voastre achizitii si asfalt uscat. p.s. Nu uitati de echipament, mai e si ala vreo 500 de euro, care merita mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazvan Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Keeway face parte din aceeasi categorie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazvan Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 http://www.keewaymotor.com/sco_fla50.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 keeway au acceasi calitate ca si kymco,motowell,rieju,sym. sunt scutere bune la banii pe care ii dai pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 kymko rulz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.