Ravenitza Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 (editat) Simt ca mor de nervi...Problema a inceput astfel: Dupa 1 luna de stat in bloc, azi am scos motorul (Honda SLR 650) pentru a merge la RAR pentru acte. Bateria a stat tot acest timp in casa, din cand in cand la incarcat la redresor. Azi am montat bateria desi nu era incarcata in prealabil decat 4 ore. Am incercat sa o pornesc si nu a pornit. Am impins-o cu un prieten, nici urma de a porni...Apoi am vrut sa ii dau curent de la masina...din nou: nici urma de a porni! Am desfacut bujia, am curatat-o, am pus-o pe motor...din nou nimic...Dau la demaror degeaba, ea se aude cum invarte, dar nu porneste deloc... Acum seara s-a dus de tot...nu se mai auzea nici cum invarte.... Care este problema? Ce este de facut? Va rog!!! astept raspuns!!! Editat Februarie 4, 2008 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 vezi daca ai benzina si daca ai dat drumu la robinet . daca da .. desfa bujiile si arunca cu sirinca in capu de piston un varf de seringa cu benzina , bune bujile si porneste-o. da sa ai bateria calumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 4, 2008 Autor Share Postat Februarie 4, 2008 (editat) am gasit problema... stii cum e asta...stiu sa rezolv pb mai grele si le uit pe alea elementare.... merci mult! Editat Februarie 4, 2008 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Nu te supara dar ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 4, 2008 Autor Share Postat Februarie 4, 2008 nu ma supar chiar a fost o prostie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 nu ma supar chiar a fost o prostie... Nu ma pot abtine, trebuie sa-ti spun ca la niste Honde mai vechi de prin anii '80 (nu mai tin minte ce model) butonul de "Emergency stop" taie doar aprinderea electronica, nu si releul de la demaror, asa ca poti sa dai mult si bine pe butonul de Start pana iti golesti bateria, ca doar grohaie si nu porneste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_91 Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Si eu am avut o problema asemanatoare. Alimentarea buna, scanteie, invartea dar nu pornea. Pana la urma era de la scanteie... era prea slaba scanteia asa ca am inlocuit bobina. Acum da 3 scantei.... nu una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 5, 2008 Autor Share Postat Februarie 5, 2008 (editat) Se pare ca acum am alta problema...Se aude paraind la cutia sigurantei principale, si anume asta: Am desfactut siguranta asa cum spune aici, nu arata deloc arsa/topita sau altceva...Acum s-a dus cineva dupa o siguranta sa o schimb, sa vedem daca e de la ea... Daca nu, ce sa fac? care ar fi problema? Ideea e ca luminile imi merg, apas butonu de Start paraie/bazaie putin, da sa invarta bateria 1 secunda si iar se opreste si incepe bazaitul Tin sa precizez, bateria a fost toata noaptea la incarcat! Ps: acum tocmai am schimbat siguranta, am incercat sa o pornesc si la fel facea. Intre timp a ramas si un prieten fara baterie la motorul lui, si facea identic ca a mea...Asa ca i-am dat curent de la masina si a pornit. Am incercat si cu a mea, insa degeaba...acum se aude cum invarte electromotorul dar nu porneste...E clar bateria...sau bujia nu face scanteie... Ce e de facut...? o sa ma uit sa vad daca are scanteie... --- Mesaj completat în 05 Feb 2008 11:56 -------------Avand in vedere ca am avut asistenta pe mess...Spun si aici care mai sunt pasii, in caz ca mai are cineva probleme asemanatoare vreodata. Majoritatea au zis ca bateria ar trebui sa fie ok, asa ca am desfacut bujia, am mers in casa, am curatat-o...acum straluceste, am verificat distranta dintre electrod si urechiusa...e ok... Diseara o pun pe motor sa vedem ce scanteie face, daca nu e suficient de tare, voi cumpara maine o bujie noua, si verific si fisa. Si uite asa...invat eu mecanica singura... Editat Februarie 5, 2008 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 (editat) Se pare ca acum am alta problema...Se aude paraind la cutia sigurantei principale, si anume asta: Am desfactut siguranta asa cum spune aici, nu arata deloc arsa/topita sau altceva...Acum s-a dus cineva dupa o siguranta sa o schimb, sa vedem daca e de la ea... Daca nu, ce sa fac? care ar fi problema? Ideea e ca luminile imi merg, apas butonu de Start paraie/bazaie putin, da sa invarta bateria 1 secunda si iar se opreste si incepe bazaitul Tin sa precizez, bateria a fost toata noaptea la incarcat! Ps: acum tocmai am schimbat siguranta, am incercat sa o pornesc si la fel facea. Intre timp a ramas si un prieten fara baterie la motorul lui, si facea identic ca a mea...Asa ca i-am dat curent de la masina si a pornit. Am incercat si cu a mea, insa degeaba...acum se aude cum invarte electromotorul dar nu porneste...E clar bateria...sau bujia nu face scanteie... Ce e de facut...? o sa ma uit sa vad daca are scanteie... <small>--- Mesaj completat în 05 Feb 2008 11:56 -------------</small><br/>Avand in vedere ca am avut asistenta pe mess...Spun si aici care mai sunt pasii, in caz ca mai are cineva probleme asemanatoare vreodata. Majoritatea au zis ca bateria ar trebui sa fie ok, asa ca am desfacut bujia, am mers in casa, am curatat-o...acum straluceste, am verificat distranta dintre electrod si urechiusa...e ok... Diseara o pun pe motor sa vedem ce scanteie face, daca nu e suficient de tare, voi cumpara maine o bujie noua, si verific si fisa. Si uite asa...invat eu mecanica singura... vezi sa nu fie bornele indeajus de stranse pe baterie, ceea ce zici tu acum nu are nici o treaba cu bujia, ca nu iti ajunge macar sa iti invarta dapoi sa iti mai dea si scanteie, asa ca verifica bornele, si mie mi s-a intamplat la fel si eram sigur ca a cazut o siguranta, dar nu a fost asa ... sau vezi sa nu se fi largit papucii ce vin si prind siguranta si sa nu iti faca contact bine sau sa nu fie oxidati ... Editat Februarie 5, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 5, 2008 Autor Share Postat Februarie 5, 2008 (editat) Bornele sunt ok, strase bine...toate sigurantele si contactele sunt ok, curate, neoxidate... Ideea e ca atunci cand i-am dat curent de la masina, a fost ok...a inceput sa invarta, dar nu a pornit. Vedem diseara daca vrea cu bujie noua... Editat Februarie 5, 2008 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Da-mi un PM pe unde stai si la ce ora deseara esti libera - nu nu ma gandesc la prostii stiu ca parca stai pe langa mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 vezi ca daca bateria ta e dusa o poti incarca oricat vrei si in 3-4 incercari o termini din nou . mie de exemplu nu mi-a pornit mobra de la apa in benzina . am pus doo capacele de aditiv ... B MIX parca ii zice , in rezervor si a luat-o , insa nu din prima si mie nici nu mi se auzeau caraiturile de care spui tu . alea imi inspira curent canci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 5, 2008 Autor Share Postat Februarie 5, 2008 Asa cum am zis, dupa ce am curatat bujia de stralucea, am iesit afara, am montat bateria si bujia...am pus cablurile si i-am dat curent de la masina: A PORNIT! in sfarsit...se pare ca problema ar fi fost bujia. Am masurat curentul dat de baterie si cu motorul oprit imi arata 12 V, iar cu motorul pornit 12,30 cam asa...E ok? Acum mai am o mica problema, dupa ce pornesc motorul mi se inrosesc tevile de la esapament, la modul in care devein rosii puternic... E normal sau...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Asa cum am zis, dupa ce am curatat bujia de stralucea, am iesit afara, am montat bateria si bujia...am pus cablurile si i-am dat curent de la masina: A PORNIT! in sfarsit...se pare ca problema ar fi fost bujia. Am masurat curentul dat de baterie si cu motorul oprit imi arata 12 V, iar cu motorul pornit 12,30 cam asa...E ok? Acum mai am o mica problema, dupa ce pornesc motorul mi se inrosesc tevile de la esapament, la modul in care devein rosii puternic... E normal sau...? cred ca ti-a mai ars gazul ce ti l-a dat pe toba data trecuta cand nu a vrut sa porneasca iar acum cand a pornit automat ca ti l-a ars si pe ala ... http://motociclism.ingalati.net/viewtopic.php?t=6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 5, 2008 Autor Share Postat Februarie 5, 2008 Ideea e in felul urmator, faza cu tevile de esapamant e problema observata de mine cu cateva plimbari inainte sa bag motorul la iernat si sa am problema cu bujiile... Pana sa o bag la iernat, motorul pornea si pe ger fara probleme, dar tot asa...tevile se inroseau. Motorul nu a venit cu crom pe tevi. Ci EXACT asa cum vezi in poza de mai sus, cu o culoare maronie. Ideea e ca dupa ce se incalzeste fff bine motorul, ele isi revin, adica culoarea rosie scade in intensitate pentru ca se mai racesc. Sa nu uitam, e vorba de un motor monocilindru, o singura bujie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Ideea e in felul urmator, faza cu tevile de esapamant e problema observata de mine cu cateva plimbari inainte sa bag motorul la iernat si sa am problema cu bujiile... Pana sa o bag la iernat, motorul pornea si pe ger fara probleme, dar tot asa...tevile se inroseau. Motorul nu a venit cu crom pe tevi. Ci EXACT asa cum vezi in poza de mai sus, cu o culoare maronie. Ideea e ca dupa ce se incalzeste fff bine motorul, ele isi revin, adica culoarea rosie scade in intensitate pentru ca se mai racesc. Sa nu uitam, e vorba de un motor monocilindru, o singura bujie... Probleme cu evacuarea , pastreaza gaze nearse pana se incalzeste motorul si esapamentul. Eventual baga prea mult gaz la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 5, 2008 Autor Share Postat Februarie 5, 2008 si solutia care ar fi? sau ce ar trebui sa ii fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 concluzia ... i-ati pegaso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 solutia ... i-ati pegaso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 si solutia care ar fi? sau ce ar trebui sa ii fac? eh ... lasa-l asa ca nu are nik ... asa face el ... poti lua un set de bujii noi, mai mult de atat nu ai ce sa ii faci ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 5, 2008 Autor Share Postat Februarie 5, 2008 hai supara-ma sa vezi ce te alerg. pls nu am chef de glume! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 (editat) Daca totusi nu reusesti sa ii dai de cap, poti trece pe la noi si aruncam si noi o privire. Suntem axati in principal pe service pentru motociclete enduro si cross, sunt sigur ca ii dam de cap . Editat Februarie 6, 2008 de MOTOMANIA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 pare ca acum am alta problema...Se aude paraind la cutia sigurantei principale, si anume asta: Attached ImageAttached ImageAm desfactut siguranta asa cum spune aici, nu arata deloc arsa/topita sau altceva...Acum s-a dus cineva dupa o siguranta sa o schimb, sa vedem daca e de la ea... Daca nu, ce sa fac? care ar fi problema? Paraitul nu e de la sigurante ci de la releul starterului. nu ai curent suficient. 12V e tensiune de baterie goala. o Baterie incarcata are 12,5-12,6V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 6, 2008 Autor Share Postat Februarie 6, 2008 Intre timp am aflat asta, am reusit sa o pornesc. Acum o sa incerc sa rezolv cu tevile de esapament. O sa cumpar o bujie noua, caci ele se inrosesc numai in perioada cand e socul tras. Daca nu apare nici o shimbare, o sa o bag in service. Dar nu stiu sigur cand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.