bobbys Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 am un cbr f4i pc35 din 2001 si vreau sa ii iau gume... am mari probleme in alegerea lor...imi plac destul de mult sport attack de la conti Vreau si alte pareri... ce recomandati? Ma intereseaza din toate punctele de vedere... Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 cred ca o sa ai mai mult scucces daca dai un search pe google la review-uri si comparatii scri "numele modelului review" sau test Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 stradale in primul rand. exista multe variante intre care poti sa alegi cu incredere fara sa'ti faci prea multe masturbari mintale. Diablo corsa, diablo rosso daca iti permite buzunarul, metzeler , dunlop daca vrei o oferta buna citeste semnatura mea si da'mi un mp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 (editat) Eu am Metzeler Mez4 si sunt foarte multumit de ele, mai ales pe ploaie, ce-i drept mai scumpe (fata - spate 300 de euro la inceputul sezonului trecut) dar cred ca merita. Spatele e 160 la mine. Editat Februarie 9, 2008 de aricioplanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_48_tiru Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Sport attack d la continental sunt cam tari desi sunt ceva mai ieftine nu mi se par o alegere buna Eu am acum michelin pilot power sunt ok Acum depinde si de stilul tau d mers si cam c vrei d la cauciucuri. Alte gume ok mi se par pirelli diablo corsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Eu am Metzeler Mez4 si sunt foarte multumit de ele, mai ales pe ploaie, ce-i drept mai scumpe (fata - spate 300 de euro la inceputul sezonului trecut) dar cred ca merita. Spatele e 160 la mine. Mez4 e de mult depasit, nu se mai fabrica, l'ai platit mult (300€) si a fost inlocuit cu gume mai bune si performante la toate capitolele , evident mai ieftin de 300€ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Eu am Conti Sport Attack, Parerea mea e ca sunt o investitie excelenta la pretul la care le gasesti. Eu mi-am luat setul cu aprox 230 euro In review-urile de pe afara am citit numai lucruri bune despre ele si nu vad de ce ar fi proaste. Hai primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Eu am Conti Sport Attack, Parerea mea e ca sunt o investitie excelenta la pretul la care le gasesti. Eu mi-am luat setul cu aprox 230 euro In review-urile de pe afara am citit numai lucruri bune despre ele si nu vad de ce ar fi proaste. Hai primavara! chiar nu sunt proaste. le'am avut imediat dupa ce au iesit pe piata. bune cauciucuri, mi'au placut mai mult de cat p.power care nu m'au multumit deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 Mez4 e de mult depasit, nu se mai fabrica, l'ai platit mult (300€) si a fost inlocuit cu gume mai bune si performante la toate capitolele , evident mai ieftin de 300€ http://www.metzelermoto.com/web/catalog/mo...g/sport_touring Probabil ca au uitat sa-si actualizeze site-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 eu recomand M3, am acum M1, asa a venit mobra din Belgia, sincer sunt curios cum se comporta, au o uzura minima dar le schimb cu m3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 10, 2008 Share Postat Februarie 10, 2008 m3'urile sunt cauciucuri bune, dar inca mentin un pret maricel. exista alternative mai ieftine si cel putin la fel de bune, ceva mai sportive dar evident de strada: rennsport, K3, 208RR multi folosesc si in pista gumele de mai sus. M3 este inferior noului Diablo Corsa III care este multimescola (mai multe compozitii ). M3'ul este comparabil cu seria DIABLO CORSA..doar ca acesta costa 40-50€ mai putin la set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 (editat) stradale in primul rand. exista multe variante intre care poti sa alegi cu incredere fara sa'ti faci prea multe masturbari mintale. Diablo corsa, diablo rosso daca iti permite buzunarul, metzeler , dunlop daca vrei o oferta buna citeste semnatura mea si da'mi un mp. O intrebare pt tine daca esti dragut , banuiesc ca stii cate ceva despre cauciucuri. Am o curiozitate fata de Diablo Rosso astea noi aparute, sunt mai bune ca un P.Power ? De la diverse persoane am inteles ca Diablo Corsa III sunt mai proaste ca P.Power-ul. Rosso astea cum sunt? Ma intereseaza strict aderenta pe curbe in special, cat de repede se incalzesc si daca au ceva aderenta pe asfalt rece. Multumesc anticipat Editat Februarie 11, 2008 de Trotinel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 nu casca gura la persoane care nici nu stiu cu ce presiuni sa mearga in cauciucuri. am intalnit multe cazuri. intre gumele stradale sportive batalia se da intre D. Corsa 3 si Dunlop Qualifier RR, aman2 sunt multi compound, adica pe lateral au compozitie soft iar central compozitie mai tare ptr un nr sporit de KM. in ultimele teste facute pe pista Qualifier RR a fost putin superior. P. Power nici nu intra in discutie...probabil Romania e singura tara in care se vinde michelin..lol diablo rosso este un produs stradal care tinde sa ia locul lui Diablo. incorporeaza ultimele tehnologii din productia de cauciucuri, desenul si profilul concepun incat sa ai mereu maximul de suprafata de contact etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Despre Michelin Pilot Power 2CT ce se poate spune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 http://www.sportbikes.net/reviewpost/showp...roduct/24/cat/9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Eu am inteles ca Pirelli Diablo Corsa III si Dunlop Qualifier RR sunt mult mai bune ca P.Power, nu ca P.Power nu's bune de nimic. P.S. Cam toate caciucurile se tin bine pe franari (dar de asemenea le blochezi si cu cauciucuri de pista, pe cel mai aderent asfalt posibil si la temperatura optima) si mers in linie dreapta cu accelerari bruste si ce mai spuneai tu. Ceea ce conteaza (pt mine cel putin) este aderenta pe curbe si asfalt rece, ca, dupa cum spuneam, in linie dreapta tin toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 probabil ai batut recordul mondial cu cei 18000km parcursi cu un posterior, sunt sceptic. eu consider ca gumele supersportive daca te duc la 6-7000 sunt de aruncat deoarece au cam pierdut caracteristicile lor. si asa conditiile asfaltului in romania sunt foarte proaste, in tm cel putin e plin de noroi si praf pe strazi ..macar gume bune sa ai. nu spun asta ptr ca le vand eu..mai sunt si altii care vand. eu ppower le'am gasit periculoase, cel putin s'au supraincalzit imediat si au cedat de cateva ori ..incat a trebuit sa abandonez si sa stau pe margine. metz si pirelli s'au comportat excelent. din pacate noile diablo corsa nu sunt chiar ieftine ..cam costa dar sunt punctul de referinta ptr gumele stradale. foarte putini se arunca spre dunlop din nestiinta ..dar sunt gume optime, superioare in pista din spusele amatorilor ca grip si durata, optime pe strada. continental la fel..a investit foarte mult in R&D ptr gumele moto. are produse optime la preturi bunicele. important este si factorul psihologic, sa stii ca ai gume bune pe motor. mai important este sa nu fii ignorant, si sa ai o presiune potrivita in anvelope. mai vbeam cu unul care a terminat un set de m3 in 5000km ..clar ..mergea cu presiune 2.0 fata-spate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 Urmeaza sa-mi iau o moto echipata cu Metzler M3 noi. Are cineva asa ceva, a testat? Sunt bune pe ploaie? Vreau sa stiu la ce sa ma astept din partea lor sau daca trebuie sa-mi comand alt model. Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 (editat) sorry de offtopic, dar stie cineva ce presiunea trebuie sa fie in roti la un mbk booster mai vechiutz. merci anticipat Editat Februarie 14, 2008 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 Urmeaza sa-mi iau o moto echipata cu Metzler M3 noi. Are cineva asa ceva, a testat? Sunt bune pe ploaie? Vreau sa stiu la ce sa ma astept din partea lor sau daca trebuie sa-mi comand alt model. Mersi anticipat! sunt foarte bune. sunt topul la gume stradale de la grupul metz-pirelli, ptr ca voi deja stiti ca Metzeler si Pirelli sunt acelasi grup...aceleasi compozitii la marea parte a gumelor, doar desen divers. mai sportive decat M3 ptr strada sunt Rennsport si K3. alternativa la M3 ar fi Diablo Corsa sau Corsa 3 in Italia Michelin este cea mai prost vanduta marca de cauciucuri, de asta nici nu le am la oferta deoarece nu negociem cantitati mari, dar un pret pot sa iti dau totusi. P:Power pe la 255-260€ setul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 M3 e foarte bun, eu am M1 dar m3 va fi urmatorul set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 eu am cumparat dunlop d208rr, nu le-am montat inca si sper sa fi facut alegerea buna Mac daca poti sa-mi zici mai multe despre coportamentul acestor cauciucuri ti-as fi recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 eu am cumparat dunlop d208rr, nu le-am montat inca si sper sa fi facut alegerea buna Mac daca poti sa-mi zici mai multe despre coportamentul acestor cauciucuri ti-as fi recunoscator sunt foarte bune, desi au iesit noile 209 ..208 a ramas in productie datorita cererii mari din partea utilizatorilor. 208RR sunt gume supersportive, se situeaza intre stradalele d208 si cele de pista d208 GP. multi merg in pista cu 208RR. sunt bune si pe ploaie datorita desenului pe care il au presiunea la rece 2.3 bar fata si 2.3-2.4 bar spate cu o persoana in spate urci la 2.4 fata si 2,5 spate altfel risti sa le tocesti prematur ai facut o alegere foarte buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 Sport attack d la continental sunt cam tari desi sunt ceva mai ieftine nu mi se par o alegere buna Eu am acum michelin pilot power sunt ok Acum depinde si de stilul tau d mers si cam c vrei d la cauciucuri. Alte gume ok mi se par pirelli diablo corsa Arunca Continetalurile sport attack...sunt foarte tari...se incalzesc foarte greu,aluneca pe asfalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 sunt foarte bune, desi au iesit noile 209 ..208 a ramas in productie datorita cererii mari din partea utilizatorilor. 208RR sunt gume supersportive, se situeaza intre stradalele d208 si cele de pista d208 GP. multi merg in pista cu 208RR. sunt bune si pe ploaie datorita desenului pe care il au presiunea la rece 2.3 bar fata si 2.3-2.4 bar spate cu o persoana in spate urci la 2.4 fata si 2,5 spate altfel risti sa le tocesti prematur ai facut o alegere foarte buna tanks mi-ai luat o piatra de pe inima, pt ca multi ziceau sa-mi iau 2ct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.