mac Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 pe 900RR in pista in italia am trecut pe rennsport si au fost alta planeta ..ptr strazi unde se da gaz cu adevarat si pista la greu acum cu Qualifier RR ..am facut un pas deasupra de restul abia astept sa le duc pe pista in panoniaring iar zilele urmatoare la arad cel putin in strada mi'au permis foarte multe gumele astea urmatoarele pe care le voi monta sunt diablo corsa 3 - dual compound cu SC2 pe margini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 pe 900RR in pista in italia am trecut pe rennsport si au fost alta planeta ..ptr strazi unde se da gaz cu adevarat si pista la greu acum cu Qualifier RR ..am facut un pas deasupra de restul abia astept sa le duc pe pista in panoniaring iar zilele urmatoare la arad cel putin in strada mi'au permis foarte multe gumele astea urmatoarele pe care le voi monta sunt diablo corsa 3 - dual compound cu SC2 pe margini ok, nu te contrazic pentru ca nu am iesit inca din tara cu motorul si nici nu m-au fugarit (inca) baietii rapizi pe circuitele internationale. La track-days serioase sunt convins ca iti trebuie o guma dedicata curselor. Problema e ca pe masura ce te indrepti spre astfel de pneuri specializate, pierzi din siguranta pe care o vei avea pe strada cand ploua si poate si din longevitatea lor. Dar tot nu mi-ai zis ce te-a dezamagit la pp-uri. Multa lume de pe forumurile de afara, mai ales in SUA, se declara super-multumita de ele pt track-days. Am tot citit de Qualifier RR, intr-adevar, multa lume zice ca sunt "next level". Pe ploaie cum sunt (pt mine e foarte important, merg cu mobra tot anul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 (editat) Metzeler M3 cam pe unde s-ar situa? Peste sau sub 2CT? Intreb pentru ca nu am avut ocazia sa testez 2CT-urile si ma gandeam ca pe viitor sa fac o schimbare, sa incerc si altceva. Editat Iunie 24, 2008 de adidas00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 pentru track day cu siguranta tre sa ma deplasez si eu spre GP racer mediu-soft vazand temperaturile ridicate M3 este guma de top de la Metzeler ptr uz stradal, au facut un test de 8 ore cu 6 supersportive in pista unde s'a comportat exceptional ..desi deh..nu poti pretinde ca este o guma de pista ..dar testerii au vrut sa vada cat timp rezista ..testele au iesit deosebit de bine ptr o stradala care'ti permite sa faci km multi indiferent de conditii ps ..de americani sa nu'mi vorbesti ..aia sunt in stare sa sustina ca uleiul diesel e mai bun ptr motociclete decat cel specific ..asa ca sa'i excludem din discutiile noastre .. ptr iesirea urmatoare pregatesc o inregistrare a celor 80 km de pista resita-anina ..abia astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 eu m-am dat cu 900rr folosind racetek k2,cauciucuri soft,fara uzura prematura in oras,excelente pe viraje,rezistente in lupta ku aderenta,se incalzesc repede,in temperatura,si la o presiune adecvata,fac minuni... incantat de ele ,probabil imi voi incalta urmatoarea mobra tot k ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 pentru track day cu siguranta tre sa ma deplasez si eu spre GP racer mediu-soft vazand temperaturile ridicateM3 este guma de top de la Metzeler ptr uz stradal, au facut un test de 8 ore cu 6 supersportive in pista unde s'a comportat exceptional ..desi deh..nu poti pretinde ca este o guma de pista ..dar testerii au vrut sa vada cat timp rezista ..testele au iesit deosebit de bine ptr o stradala care'ti permite sa faci km multi indiferent de conditii ps ..de americani sa nu'mi vorbesti ..aia sunt in stare sa sustina ca uleiul diesel e mai bun ptr motociclete decat cel specific ..asa ca sa'i excludem din discutiile noastre .. ptr iesirea urmatoare pregatesc o inregistrare a celor 80 km de pista resita-anina ..abia astept Deci pentru o tura pe Serres in august ce ai recomanda? Dunlop SportMax GP ? Sau Qualifier RR? Pilot Power mi se termina imediat, as incerca o schimbare.... am inteles ca GP sunt aprobate DOT pt circuit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 momentan gp racer sunt cele mai ok ptr pista grip pana la ultimul milimetru util de guma ..durata dubla fata de pirelli metzeler .. tre sa eviti sportmax GP ..este modelul vechi care e pacatos rau daca nu ai suspensiile de calitate (ohlins, wp, hyper, fg ) preparate si setate bine michelin ptr pista le excludem total deoarece sunt cele mai slabe..nici nu vin luate in consideratie gu qualifier rr faci ziua de pista fara probleme ..sunt compozitia endurance de la GP racer eu totusi mi'am comandat si un set de gp racer ptr urmatoarea iesire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) thanks, man! GP Racer merg si pt strada sau doar pista? Daca ma prinde ploaia cu ele ma "dau pe gheata" ? later edit: m-am pus pe lectura. cred ca merg pe Qualifier RR, ca sa le pastrez dup'aia si pe strada, daca mai ramane ceva din ele.... Merci inca o data! Editat Iulie 4, 2008 de Kata San Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 De curiozitate, pe ce motor ai avut Pilot Power si ce te-a nemultumit la ele? Intreb pentru ca eu am avut PP chiar pe un F4i si mi s-au parut geniale mai ales pe ploaie. Acum sunt la al doilea set de PP pe 954, ma dau si pe pista cu ele si practic nu au limita la aderenta odata incalzite (1 tur). le dau 10 din 10 pentru strada + ploaie+ iarna si la fel si pt tocit slidere. Am mers pe mobre cu tot felul de pneuri, putine m-au nemultumit, dar eu raman momentan la Pilot Power simple, nu 2CT.recomand cu caldura pt F4i.Repet, sunt curios, nu incerc sa fiu smecher. Bafta! la fel si D208 RR pt modelel F4.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 gp racer pot fi folosite si pe strada ..dar e pacat datorita uzurii premature ..sunt si omologate pe deasupra ..spre deosebire de pirelli metzeler care nu sunt omologate ptr uz stradal cu Q RR nu gresesti presiuni 2.3 fata spate ptr uz stradal 2.1 fata cu 1.7-8 spate la rece ptr pista dupa sesiunea de pista masoara repede temperatura cu gumele calde iar daca a urcat cu peste 0,3-4 ..mai desumfla putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 gp racer pot fi folosite si pe strada ..dar e pacat datorita uzurii premature ..sunt si omologate pe deasupra ..spre deosebire de pirelli metzeler care nu sunt omologate ptr uz stradal cu Q RR nu gresesti presiuni 2.3 fata spate ptr uz stradal 2.1 fata cu 1.7-8 spate la rece ptr pista dupa sesiunea de pista masoara repede temperatura cu gumele calde iar daca a urcat cu peste 0,3-4 ..mai desumfla putin thanks, mac, pentru tech tips. Q RR pun inainte de Serres-ul din august. O sa vina Ralph Waldman si Roland Epschutz sa faca cursuri acolo si nu vreau sa ratez ocazia. In "banii astia" ma dau si la cursa de amatori. Asfalt curat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.