mac Postat Iunie 7, 2008 Share Postat Iunie 7, 2008 ptr motorul tau ..pe care l'am avut ..gumele citate mai sus sunt cele mai potrivite ptr sport touring si o durata mai buna bune ptr toate conditiile de mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Am si eu nevoie de un sfat astazi e al treilea cui pe care il iau in roata spate, cred ca avea aproape 10 cm nu mai stiam ce sa zic cand l-am scos, ideea e ca e al doilea dop pe care il pun in cauciucul asta si mai pot merge cu el cel putin 2000km dar deja am inceput sa nu ma mai simt sigur cu el, mi s-a mai intamplat sa am o pana la 160 pe autostrada si nu a fost placut deloc. Ce sa fac ca un set nou de gume nu imi permit decat peste 2 luni, adica sa imi impun o anumita limita? Sa fie guma de vina? ca nu inteleg de ce culege cuiele in halul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 esti doar ghinionist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 (editat) mac, am o intrebare, spune-mi ce cauciuc sa-mi iau, in conditiile in care nu merg in pista, dar pe strada imi place sa trag de ea, si merg destul de mult pe curbe si ma las destul de tare. Vreau sa stiu ce cauciuc mi se potriveste fata/spate pentru modul cum il folosesc eu, da-mi cateva exemple, cu aderenta ff buna in curbe, grip, incalzire rapida. Si mai spune-mi te rog, daca e buna presiunea ce o folosesc in cauciucuri, avand in vedere ca am 60 kg, si daca se mai urca si prietena, inca 50, merg cu 2.5 pe spate, 2.5 fata pentru ca asa scrie in carte, iar suspensiile sunt reglate la normal cum scrie in carte, nici dur nici moale.. Si sa mentionez ca am citit in ultimul numar Univers Moto o comparatie la 6 cauciucuri sport BT-016, conti sport attack, dunlop qualifier RR, Metz M3, PP 2CT si diablo ROSSO. Cel mai slab clasat a fost cauciucul Dunlop, iar cele mai bune Bridgestone si Continental. Editat Iunie 14, 2008 de pinnutz_789 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 mac, am o intrebare, spune-mi ce cauciuc sa-mi iau, in conditiile in care nu merg in pista, dar pe strada imi place sa trag de ea, si merg destul de mult pe curbe si ma las destul de tare. Vreau sa stiu ce cauciuc mi se potriveste fata/spate pentru modul cum il folosesc eu, da-mi cateva exemple, cu aderenta ff buna in curbe, grip, incalzire rapida. Si mai spune-mi te rog, daca e buna presiunea ce o folosesc in cauciucuri, avand in vedere ca am 60 kg, si daca se mai urca si prietena, inca 50, merg cu 2.5 pe spate, 2.5 fata pentru ca asa scrie in carte, iar suspensiile sunt reglate la normal cum scrie in carte, nici dur nici moale..Si sa mentionez ca am citit in ultimul numar Univers Moto o comparatie la 6 cauciucuri sport BT-016, conti sport attack, dunlop qualifier RR, Metz M3, PP 2CT si diablo ROSSO. Cel mai slab clasat a fost cauciucul Dunlop, iar cele mai bune Bridgestone si Continental. nu stiu ce "recomanda unii si altii" dar eu am testat si iti recomand eu pe pielea mea Michelin Pilot Power 2 CT sau Dunlop Qualifier sau metzeler M3 Sporttec sau metz 6 restul nu mi-au placut in mod deosebit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 din cate am mers pana acum, si crede'ma am testat destule daca ar fi sa fac un top ptr strada ar fi in felul urmator: 1. Qualifier RR ..cele mai bune in absolut ..inclinari maxime in strada pe curbe cum nu am mai avut parte pana acum, feeling foarte bun, stii mereu ce faci, intri cu frana pe curba si nu se ridica, durata : sper sa depasesc 6000 2. metzeler rennsport - D208 RR Dunlop , o guma care se incalzeste extrem de repede, deriva din curse, chiar se fabrica si in mescola ptr pista medium si soft, cea stradala fiind cea endurance. km parcursi: 7000 din care multa pista 3. metzeler m3 sportec - gama michelin P Power ceva mai putin sportiva decat rennsport dar cu o durata mai mare, o comportare buna pe ploaie nujte de testele lu peste cine le face ..dar pe unde s'au facut teste cu piloti (adevarati) Qualifier RR a surclasat concurenta e o guma stradala cu care faci linistit ziua de pista intrucat e dual compound, mescola E (endurance) pe laterale de la faimoasa Dunlop GP Racer dupa cum stiti ..in pista ca grip si durata aproape dubla fata de concurenta, Dunlop nu are egal. GP racer este aleasa nr 1 a celor care fac pista mai peste tot SFATUL MEU? faceti'va o parere proprie despre gumele pe care le montati, nu va lasati influentati de unul si de altul. incercati sezonul asta michelin sezonul urmator puneti un dunlop nou la urmatorul schimb montati un diablo corsa 3 ..si va spun ca daca va dati pe curbe aveti pe lateral o guma de pista medie SC2 ..recunoscuta ptr calitatile ei pretutindeni in pista acum depinde si f mult de cultura motociclistica pe care o aveti si de tot ce aveti in cap, de multe ori "pareri neavizate" ale amicilor .. invatati sa va setati suspensiile si sa va masurati periodic presiunea in cauciucuri, punand presiunea potrivita fata-spate, recomandata de cei care dezvolta gumele ..cei care toata ziua nu fac altceva decat sa probeze... PS .. am cunoscut unul cu R6 ..vobla motorul in toate vitezele ..de ce oare : presiuni 2.9 fata si 3.1 spate ...combinate cu o suspensie de lemn... nu putea decat sa vb de rau despre gumele alea ...d208 RR care sunt superbe daca sunt la presiunile corecte 2.3 fata -spate inainte sa vbim despre cauciucuri ..eheee ..ar trebui sa vbim de suspensii. cati dintre voi si'a pus un arc potrivit pentru propria greutate? cati dintre voi a pus un ulei nou in telescoape ?? stiti doar ca se schimba anual sau la 10mii km ..datorita faptului ca isi pierde proprietatile si devine apos cati au pus mana sa seteze suspensiile cu pixul si foaia la indemana ptr a'si lua notite? discursul poate continua la infinit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 am setul de pilot power nou de la tine, am schimbat uleiul in telescoape, am setat suspensiile, am schimbat placutele de frana si lichidul, si gata de sezon. anul viitor o luam de la capat. bineinteles, schimbam consumabilile la fiecare 5mii si mai facem cate o verificare ocazionala. ulei, presiune etc eu am mers mult cu metzleler si michelin. de la metzeler recomand rennsport si m1,3 si de la michelin pilot sport-ul si pilot power-ul. experienta neplacuta am avut cu bridgstone bt015, dar de vina am fost eu ca nu le-am incalzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 Si sa mentionez ca am citit in ultimul numar Univers Moto o comparatie la 6 cauciucuri sport BT-016, conti sport attack, dunlop qualifier RR, Metz M3, PP 2CT si diablo ROSSO. Cel mai slab clasat a fost cauciucul Dunlop, iar cele mai bune Bridgestone si Continental. eu am un set de Conti Road Attack si le-as recomanda cu caldura oricand. mai mult, la pret sunt destul de avantajoase. din cate imi dau seama, nu sunt atat de populare pt ca sunt un model nou si cam putin testat/incercat fata de celebrele Power 2CT de ex. dupa 1200 km inca se mai distinge slab pe creasta stanta "Conti" si m-am dat si pe AMKcart si pe drumuri mai lungi. ca idee, media adancimii la gume este ~ 6mm. ale mele au avut 7 mm cand erau noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 d208rr DOAR pe spate(stiu,nu trebuie sa imi explicati,conjunctura etc) Ce pot sa spun despre el? Tras de gaz BLANA TEHNICA si face doar 2(DOUA)lucruri:pleaca ca din tun sau ridica fatza sus. Am obiceiul de a aborda un viraj care nu l-am vazut in ziua respectiva la viteza rezonabila,si daca vad ca nu e nisip,balega,lemne,caine mort,broaste etc trag barbar de gaz pe toata curba,schimb viteze si nu pot sa zic ca sunt bland cu ambreajul. NICIOADATA NU A DAT CEL MAI MIC SEMN DE ALUNECARE!!!!(spatele)Niciodata nu a incercat macar sa dea semne de blocare pe frana de motor!!! Am tras de gaz cu sete in treapta 1 si totdeauna a ridicat fatza sus nu a incercat sa "patineze"chiar pe drumuri prafoase. Are 6000 km,e uzata aprox 50%,dupa o forja grea incepe sa aiba aspectul unui slick din ala "rupt din el,scamoshat" semn ca e un cauciuc moale in consistenta. O sa cumpar unul si pe fatza,si cunt curios daca pot sa ma declar pe deplin multumit si de el. Nu e o anvelopa care sa TINA!!! Daca nu as fi rulat-o in conditiile in care am rulat-o(pe toata suprafata)si as fi tras de gaz mai mult drept decat inclinat sunt sigur ca mijlocul ar fi fost GATA!!!! Personal recomand pentru aplicatii mai agresive,insa poate salva vietzi si in cazul unui motor care nu e tot timpul cu scaritza jos,dar apare neprevazutul,si trebuie inclinat. Pot declara ca nu e totul sa fie"michelin,dunlop etc" trebuie sa fie probat,pus mana pe unul care a rulat si simtit textura Sper ca discutiile de aici sa urmeze un fagas tehnic si cu exemple cat mai multe sa intelegem cu totii de ce si cum. Cu respect, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 D208 RR este o "doamna guma" cauciucuri extraordinare cu care pe curbe in munti nu ai probleme ...guma cu care faci ziua intreaga de pista eu am trecut pe d209 RR ..mai numite si Qualifier RR si tin sa spun ca sunt foarte multumit, in strada nu m'am inclinat niciodata asa de mult ca acum spre deosebire de d208RR , QRR este dual compound, hard mijloc si mescola E (endurance) de pe GP racer .. azi o scot pe curbe iar, iar peste 2 saptamani ziua intreaga la panonia ring in pista ca sa nu mai vorbim de pretul ptr un set de d208RR ..de doar 240-250 setul identice si gumele de la metzeler ..rennsport cu care am avut un raport la fel de bun, fara semne de cedare dupa o zi intreaga de pista nu degeaba poarta numele de RENNsport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 am setul de pilot power nou de la tine, am schimbat uleiul in telescoape, am setat suspensiile, am schimbat placutele de frana si lichidul, si gata de sezon. anul viitor o luam de la capat. bineinteles, schimbam consumabilile la fiecare 5mii si mai facem cate o verificare ocazionala. ulei, presiune etceu am mers mult cu metzleler si michelin. de la metzeler recomand rennsport si m1,3 si de la michelin pilot sport-ul si pilot power-ul. experienta neplacuta am avut cu bridgstone bt015, dar de vina am fost eu ca nu le-am incalzit. ce presiune tre sa avem noi in roti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 eu intrebarea asta am mai pus-o..... parerea mea e ca ar trebui sa mergi cu presiunea scrisa pe cauciuc... cea din cartea tehnica e mai relativa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 (editat) eu intrebarea asta am mai pus-o..... parerea mea e ca ar trebui sa mergi cu presiunea scrisa pe cauciuc... cea din cartea tehnica e mai relativa... fals ..alea sunt indicatii ptr drum lung incarcat cu pasager etc in fctie de gume se indica si presiunea de utilizare in diverse conditii spre exemplu QRR dunlop si D208RR au o presiune stradala indicata de developer la 2.3 fata -spate in pista lucrurile se schimba dramatic metzeler merg bine cu 2.3-2.4 fata spate gama touring la motoarele grele cu gabarit depasit ..evident urcam la presiune spre exemplu rennsport de la metzeler pe curbe 2.3 fata 2.3 spate ..iar ptr oras 2.3 cu 2.5 altfel tocesti repede spatele in pista 2.1 cu 1.8-1.9 la rece michelin 2.3 fata -2.4 -2.5 spate uz stradal 2.1-2.2 fata si 1.9 spate la rece in pista de tinut minte: cauciucul se incalzeste din cauza miscarii carcasei ..din cauza deformarii permanente anvelopa se incalzeste o presiune prea mare in guma inseamna -GRIP, stati ca pe oua, voblaje o presiune prea mica inseamna ca avem: o motocicleta instabila, greu de pus pe curbe o presiune exagerat de mica ..motor total instabil ..si daca se incalzeste nu veti avea presiunea necesara ca sa aveti manevrabilitate sunt multi care in strada merg cu presiuni foarte scazute .presiuni de pista tip 2.0 fata si 1.8 spate ..e preocupant de mica ..mai ales ptr oras Editat Iunie 21, 2008 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 daca tot e vb de presiuni, ce recomanzi pt pirelli dragon supercorsa? mers 1 pic mai agresiv pe strada, curbe, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 stiu strazile pe care le faci acolo ..iti tre presiune putin deasupra de cea de pista strazile sunt superbe ..norocosi cei din zona 2.2 fata cu 2.0-2.1 spate intr'o zi cu soare si asfalt cald si suspensii setate binicel macar, asta ptr genunchi stanga dreapta mai mici nu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 btw: am uitat sa zic, am facut telescoapele, urmeaza azi sa le probez si mai norocasi is cei din zalau, care stau in poarta mesesului .... ce ciuda mi pe ei inca o intrebare: cauciucurile cum se incalzesc, creste presiunea din ele? ma gandesc ca se incalzese si aerul din ea si ar tinde sa ocupe mai mult volum sorry pt offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 incalzirea gumelor duce implicit si la cresterea presiunii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 chiar nu sunt proaste. le'am avut imediat dupa ce au iesit pe piata. bune cauciucuri, mi'au placut mai mult de cat p.power care nu m'au multumit deloc. De curiozitate, pe ce motor ai avut Pilot Power si ce te-a nemultumit la ele? Intreb pentru ca eu am avut PP chiar pe un F4i si mi s-au parut geniale mai ales pe ploaie. Acum sunt la al doilea set de PP pe 954, ma dau si pe pista cu ele si practic nu au limita la aderenta odata incalzite (1 tur). le dau 10 din 10 pentru strada + ploaie+ iarna si la fel si pt tocit slidere. Am mers pe mobre cu tot felul de pneuri, putine m-au nemultumit, dar eu raman momentan la Pilot Power simple, nu 2CT.recomand cu caldura pt F4i. Repet, sunt curios, nu incerc sa fiu smecher. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 pe 900RR in pista in italia am trecut pe rennsport si au fost alta planeta ..ptr strazi unde se da gaz cu adevarat si pista la greu acum cu Qualifier RR ..am facut un pas deasupra de restul abia astept sa le duc pe pista in panoniaring iar zilele urmatoare la arad cel putin in strada mi'au permis foarte multe gumele astea urmatoarele pe care le voi monta sunt diablo corsa 3 - dual compound cu SC2 pe margini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 pe 900RR in pista in italia am trecut pe rennsport si au fost alta planeta ..ptr strazi unde se da gaz cu adevarat si pista la greu acum cu Qualifier RR ..am facut un pas deasupra de restul abia astept sa le duc pe pista in panoniaring iar zilele urmatoare la arad cel putin in strada mi'au permis foarte multe gumele astea urmatoarele pe care le voi monta sunt diablo corsa 3 - dual compound cu SC2 pe margini ok, nu te contrazic pentru ca nu am iesit inca din tara cu motorul si nici nu m-au fugarit (inca) baietii rapizi pe circuitele internationale. La track-days serioase sunt convins ca iti trebuie o guma dedicata curselor. Problema e ca pe masura ce te indrepti spre astfel de pneuri specializate, pierzi din siguranta pe care o vei avea pe strada cand ploua si poate si din longevitatea lor. Dar tot nu mi-ai zis ce te-a dezamagit la pp-uri. Multa lume de pe forumurile de afara, mai ales in SUA, se declara super-multumita de ele pt track-days. Am tot citit de Qualifier RR, intr-adevar, multa lume zice ca sunt "next level". Pe ploaie cum sunt (pt mine e foarte important, merg cu mobra tot anul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 (editat) Metzeler M3 cam pe unde s-ar situa? Peste sau sub 2CT? Intreb pentru ca nu am avut ocazia sa testez 2CT-urile si ma gandeam ca pe viitor sa fac o schimbare, sa incerc si altceva. Editat Iunie 24, 2008 de adidas00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 pentru track day cu siguranta tre sa ma deplasez si eu spre GP racer mediu-soft vazand temperaturile ridicate M3 este guma de top de la Metzeler ptr uz stradal, au facut un test de 8 ore cu 6 supersportive in pista unde s'a comportat exceptional ..desi deh..nu poti pretinde ca este o guma de pista ..dar testerii au vrut sa vada cat timp rezista ..testele au iesit deosebit de bine ptr o stradala care'ti permite sa faci km multi indiferent de conditii ps ..de americani sa nu'mi vorbesti ..aia sunt in stare sa sustina ca uleiul diesel e mai bun ptr motociclete decat cel specific ..asa ca sa'i excludem din discutiile noastre .. ptr iesirea urmatoare pregatesc o inregistrare a celor 80 km de pista resita-anina ..abia astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 eu m-am dat cu 900rr folosind racetek k2,cauciucuri soft,fara uzura prematura in oras,excelente pe viraje,rezistente in lupta ku aderenta,se incalzesc repede,in temperatura,si la o presiune adecvata,fac minuni... incantat de ele ,probabil imi voi incalta urmatoarea mobra tot k ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 pentru track day cu siguranta tre sa ma deplasez si eu spre GP racer mediu-soft vazand temperaturile ridicateM3 este guma de top de la Metzeler ptr uz stradal, au facut un test de 8 ore cu 6 supersportive in pista unde s'a comportat exceptional ..desi deh..nu poti pretinde ca este o guma de pista ..dar testerii au vrut sa vada cat timp rezista ..testele au iesit deosebit de bine ptr o stradala care'ti permite sa faci km multi indiferent de conditii ps ..de americani sa nu'mi vorbesti ..aia sunt in stare sa sustina ca uleiul diesel e mai bun ptr motociclete decat cel specific ..asa ca sa'i excludem din discutiile noastre .. ptr iesirea urmatoare pregatesc o inregistrare a celor 80 km de pista resita-anina ..abia astept Deci pentru o tura pe Serres in august ce ai recomanda? Dunlop SportMax GP ? Sau Qualifier RR? Pilot Power mi se termina imediat, as incerca o schimbare.... am inteles ca GP sunt aprobate DOT pt circuit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 momentan gp racer sunt cele mai ok ptr pista grip pana la ultimul milimetru util de guma ..durata dubla fata de pirelli metzeler .. tre sa eviti sportmax GP ..este modelul vechi care e pacatos rau daca nu ai suspensiile de calitate (ohlins, wp, hyper, fg ) preparate si setate bine michelin ptr pista le excludem total deoarece sunt cele mai slabe..nici nu vin luate in consideratie gu qualifier rr faci ziua de pista fara probleme ..sunt compozitia endurance de la GP racer eu totusi mi'am comandat si un set de gp racer ptr urmatoarea iesire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.