Sari la conținut

Tipuri De Combustibil


Postări Recomandate

Salut,

 

Am cautat in forum dar nu am gasit nimic legat de acest subiect. (poate nici nu am cautat suficient de bine)

 

Am urmatoarea problema. Am bagat in Honda XR250-ul meu din '90 benzina cu plumb din greseala. Inca nu am pornit-o si nu stiu ce sa fac.

 

Stie cineva daca merge si cu benzina cu plumb, sau nu merge sau......care ar fi solutia cea mai buna?

 

 

SI DACA TOT AM DESCHIS ACEST SUBIECT SI SUNT CUNOSCATORI LEGAT DE TIPUL DE COMBUSTIBIL, EVENTUAL ADITIVI....ETC. I-AS RUGA SA DETALIEZE MAI PE LARG SUBIECTUL SI PENTRU NECUNOSCATORI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am cautat in forum dar nu am gasit nimic legat de acest subiect. (poate nici nu am cautat suficient de bine)

 

Am urmatoarea problema. Am bagat in Honda XR250-ul meu din '90 benzina cu plumb din greseala. Inca nu am pornit-o si nu stiu ce sa fac.

 

Stie cineva daca merge si cu benzina cu plumb, sau nu merge sau......care ar fi solutia cea mai buna?

SI DACA TOT AM DESCHIS ACEST SUBIECT SI SUNT CUNOSCATORI LEGAT DE TIPUL DE COMBUSTIBIL, EVENTUAL ADITIVI....ETC. I-AS RUGA SA DETALIEZE MAI PE LARG SUBIECTUL SI PENTRU NECUNOSCATORI.

[/quote

la vechimea pe care o are motorul tau nu cred ca era prevazut sa functioneze pe bleifrei(sau fara plumb)

oricum nu se intampla nimic daca folosesti un rez de benzina..daca puneai diesel era o problema

in plus daca totusi ti-e frica,da benzina afara dupa ce scoti furtunul de alimentare din carburator..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TOATE japonezele de dupa '80 (unele inca din '70) merg cu benzina FARA plumb. punct

 

NU MAI EXISTA nici macar in Romanica benzina fara plumb (de citiva ani buni). punct

 

Aditivi poti baga in benzina doar iarna, ca sa nu-si piarda proprietatile. In rest, aditivii nu prea au mare efect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TOATE japonezele de dupa '80 (unele inca din '70) merg cu benzina FARA plumb. punct

 

NU MAI EXISTA nici macar in Romanica benzina fara plumb (de citiva ani buni). punct

 

Aditivi poti baga in benzina doar iarna, ca sa nu-si piarda proprietatile. In rest, aditivii nu prea au mare efect.

 

halooo,las-o mai usor cu "punct"..pana in anii 80-85 toate japonezele mergeau cu premium..ptr ca doar premium exista..

 

aditivii se folosesc cu succes in toata perioada anului nu conteaza temperatura exterioara la care se amesteca cu benzina,practic inbunatatesc cifra octanica,arderile,scad consumul etc...ar fi una din cele mai mari excrocherii la nivel mondial daca intr-adevar ar fi eficienti numai in perioada de iarna...poate imi explici cum ai ajuns la concluzia asta

 

asa zisul plumb din benzina este mai precis tetraetil de plumb si serveste la ungere(foarte important in special la supape),previne autoaprinderea si detonatiile necontrolate..folosind benzina fara plumb motorul merge mai bine,dar temperatura in camera de ardere creste semnificativ si de aceea se prajesc uneori supapele...totodata tetraetilul imbunatateste cifra octanica a benzinei..benzina fara plumb nu poate fi folosita la motoarele cu catalizator,ptr ca emisiile mult mai poluante ale benzinei cu plumb ar infunda complet catalizatorul..

 

si ca sa revin la discutie,normele de poluare si implicit aparitia catalizatoarelor au facut necesara eliminarea plumbului din benzina..iar asta bineinteles ca a scazut considerabil cifra octanica..ca sa se ajunga la aceiasi valoare rafinariile folosesc diverse feluri de aditivi care inlocuiesc tetraetilul..deci benzina premium(cu plumb)nu e rea..e mai poluanta(reteta de acum j de ani),

 

CONCLUZII benzina fara plumb in timp arde supapele motoarelor pregatite ptr premium

actuala benzina cu plumb (premium)nu mai are plumb are aditivi de ungere si control de unde rezulta si pretul mai mare la pompa al benzinei

 

deci fara probleme foloseste benzina bagata ca e pacat de bani...

 

 

 

pps. "nu mai exista nici macar in romanica benzina fara plumb(de cativa ani buni).punct"-eu cred ca exista in orice statie cat de prapadita benzina fara plumb..punct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina fara plumb

vroiai sa spui benzina cu plumb, imi pare sa te dezamagesc dar exista, cum a spus si vis-a-vis acum doua posturi, se numeste Premium, foloseam eu in fosta Dacie din 85 acum 3 ani. PUNCT:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vroiai sa spui benzina cu plumb, imi pare sa te dezamagesc dar exista, cum a spus si vis-a-vis acum doua posturi, se numeste Premium, foloseam eu in fosta Dacie din 85 acum 3 ani. PUNCT:)

cip..constat ca nu numai pe mine ma deranjat faza cu PUNCT..iar respectivul coleg de sport vorbeste in totala necunostinta de cauza..pana la coada asta e un forum de pareri si consultari nu unul in care trebuie IMPUSE ideile unuia sau altuia pe un ton atat de imperativ. :what: :kiss: :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca a foslosit "PUNCT" cu rea intentie. Si nu spun asta pt simplul fapt ca m`am saturat sa ma cert cu lumea pe forum :what:

 

On-Topic, din cunostintele mele minime stiu ca daca bagi benzina cu plumb nu pateste mare lucru, si ca in cel mai rau caz se distruge catalizatorul.

Oricum eu personal te sfatuiesc sa o dai afara si sa folosesti fara plumb.

Atillas apropo de vechime/fara plumb, am o mashina din 87 cartea recomanda benzina fara plumb 98

Editat de moz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pana recent nici nu stiam ca aia Eco Premium e cu plumb. La fiecare benzinarie se numeste altfel benzina, si unele au doar doua variante: benzina nu stiu de care si motorina. Sper ca aia cu plumb (sau substituent) e la pret diferit. Eu tot timpul am avut grija sa o iau pe aia care era in jur de 3,5 3,6 RON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un DR350 din 93...momentam bag fara plumb 95....am bagat si cu plumb...si n-am avut probleme....

 

narko..la dr-ul pe care l-am avut am bagat numai premium...tata-l dr-urilor din romania dan pasteanu,care cred ca a reparat de cand lucreaza sute de dr-uri mi-a tinut intr-o seara teoria combustibilului si uleiului ptr dr...de atunci am bagat doar premium in rezervor si ulei mineral in motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

halooo,las-o mai usor cu "punct"..pana in anii 80-85 toate japonezele mergeau cu premium..ptr ca doar premium exista..

 

Zici tu? Poate in Romanica nu era fara plumb in tarile "civilizate " cica exista de prin 1975 poate si mai devreme. Masina mea nu are catalizator dar scrie clar pe busonul de la rezervor "unleaded gasoline only" si e 1975 made.

 

On topic : nu are nici pe naiba eventual dupa ce mai golesti din rezervor pui fara plumb daca chiar esti ingrijorat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zici tu? Poate in Romanica nu era fara plumb in tarile "civilizate " cica exista de prin 1975 poate si mai devreme. Masina mea nu are catalizator dar scrie clar pe busonul de la rezervor "unleaded gasoline only" si e 1975 made.

 

On topic : nu are nici pe naiba eventual dupa ce mai golesti din rezervor pui fara plumb daca chiar esti ingrijorat.

MEA CULPA

ok ok..am mai cetit pe ici pe colo si m-am documentat..in ROMANIA benzina a aparut la inceputul anilor 90..cred asta si datorita faptului ca 95% din parcul auto fiind compus din masini autohtone ce functionau pe premium.oricum raman la parerea mea ca motoarele mai vechi daca nu au specificat expres ca functioneaza cu unleaded sa foloseasca eco premium...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...