IceCube Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Salutare ! Azi am inceput sa trag de discuri si am descoperit ca discul din dreapta pe fata are un joc cam mare, stiu ca e normal sa ai un mic joc , dar asta are joc mai mare fata de cat e normal, cu ce imi afecteaza franarea ? Care e riscul sa ratez o franare ? Ce se poate face in acest caz ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 s-a stricat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 pai..de ce sa ratezi vreo franare? o sa franezi in continuare, numai ca la un momenta dat trebuie sa il schimbi. a fost cumva atins vreodata atins discul ala? adica sa-l fi ovalizat usor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 12, 2008 Autor Share Postat Februarie 12, 2008 Nu e ovalizat, nu e stramb sau altceva de genul, are doar miscarea aceea de SUS-JOS, care trebuie sa fie una foarte mica, ceva mai mare.. Orice disc din cate stiu trebuie sa aibe jocul acela de SUS - JOS, dar foarte putin, asta are foarte mult fata de discul din stanga . Ce parere aveti de discurile Wave ? http://www.bikebandit.com/aftermarket-part...1412072+1415353 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Posibil sa fie uzate. Masoara-le cu un micrometru ( parca asa ii zicea ). Vezi daca sunt ok dupa cum spune si la carte. Discurile wave sunt ok...se racesc mai repede, e o mica diferenta fara de cele normale. Iti va manca in draci placutele in rest pentru mine sunt ok. Eu am Lucas Alien noi - nici 2000 km nu au si sunt super. Acu nu ma intreba de placute...ca deja 3 sa le schimb . P.S. Cand o sa ne intalnim calare o sa te pun sa te tai in discurile mele exact in gaurilea alea...asa se intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Posibil sa fie uzate. Masoara-le cu un micrometru ( parca asa ii zicea ). Vezi daca sunt ok dupa cum spune si la carte. Discurile wave sunt ok...se racesc mai repede, e o mica diferenta fara de cele normale. Iti va manca in draci placutele in rest pentru mine sunt ok. Eu am Lucas Alien noi - nici 2000 km nu au si sunt super. Acu nu ma intreba de placute...ca deja 3 sa le schimb . P.S. Cand o sa ne intalnim calare o sa te pun sa te tai in discurile mele exact in gaurilea alea...asa se intampla Se numeste subler. Micrometrul masoara sutimi de milimetru, ceea ce nu intereseaza in cazul de fata, e suficient sa masori la zecime de milimetru, ceea ce face orice subler. In al doilea rand un micrometru nu ar ajunge in locul cu pricina. Jocul poate fi din prinderi, si alea se uzeaza, nu numai discul. Poti schimba prinderile (buloane, suruburi, alea "care este" ele acolo ) Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Se numeste subler. Micrometrul masoara sutimi de milimetru, ceea ce nu intereseaza in cazul de fata, e suficient sa masori la zecime de milimetru, ceea ce face orice subler. In al doilea rand un micrometru nu ar ajunge in locul cu pricina. Jocul poate fi din prinderi, si alea se uzeaza, nu numai discul. Poti schimba prinderile (buloane, suruburi, alea "care este" ele acolo ) Ry. multumesc pentru corectare radule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 13, 2008 Autor Share Postat Februarie 13, 2008 Am auzit de o faza, ca se pot bate cercurile alea(cele marcate cu rosu in poza) si ii reduci jocul, o sa mai intreb cativa mecanici sa vad ce zic si ei, as vrea sa raman cu discurile astea si sezonul asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vicentiu Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 vezi daca mai "joaca" dupa ce se incalzesc. este normal sa fie un joc, dar nu foarte mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Vezi ca daca au joc mare si franezi violent, se pot forfeca suruburile alea. MARE grija!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Pai lasa discurile in pace si schimba suruburile/prinderile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 1)Acele prinderi nu sunt suruburi,sunt anumite "capse" sau nituri speciale din otel,asa ca putin probabil sa se foarfece!(eu nu am auzit pina acum asa ceva) 2)Discurile de Suzuki au o uzura mai pronuntata a acestor prinderi, este ceea ce am descoperit in timp. 3)Se pot presa la presa hidraulica cam 1/3 tone forta dar acel joc efectiv nu o sa dispara, doar se va sesiza cind frinezi, daca dai cu spatele, si pe urma prima frina in fata.ATENTIE!acele jocuri sunt si corectie daca port/discul are bataie ,adica s-ar putea dupa aceasta operatie sa fie nevoie si de centrat discurile. 4)Daca moto il folosesti la curse,adica o exploatare mai dura, ar fi bine sa le inlocuiesti! 5)Nu vei rata nici o frinare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 1)Acele prinderi nu sunt suruburi,sunt anumite "capse" sau nituri speciale din otel,asa ca putin probabil sa se foarfece!(eu nu am auzit pina acum asa ceva) Nici eu nu am auzit la moto, pentru ca nu stiu pe nimeni asa de inconstient incat sa mearga cu ele uzate Orice se poate forfeca, depinde numai de forta si de jocuri;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 13, 2008 Autor Share Postat Februarie 13, 2008 Nici eu nu am auzit la moto, pentru ca nu stiu pe nimeni asa de inconstient incat sa mearga cu ele uzate Orice se poate forfeca, depinde numai de forta si de jocuri;) Mecanic ? @tng : eu sunt baiatul cu gsxr care am venit cu silviu la tine si trageam de discuri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Mecanic ? @tng : eu sunt baiatul cu gsxr care am venit cu silviu la tine si trageam de discuri.. Salutare Atunci stii raspunsul meu legat de discuri, si proba concreta la Costel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 Da, se pot forfeca mecanic, electronic nu stiu daca e posibil Da, sunt mecanic, cu acte in regula (facultate si specilaizare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 Da, se pot forfeca mecanic, electronic nu stiu daca e posibil Da, sunt mecanic, cu acte in regula (facultate si specilaizare) Forfecare mecanica da, dar la ce forta? In sistemul de frinare la motocicleta nu cred ca o gasesti aceasta forta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Forfecare mecanica da, dar la ce forta? In sistemul de frinare la motocicleta nu cred ca o gasesti aceasta forta! Forta se poate calcula foarte usor: din formule, este egala cu masa inmultita cu acceleratia. Masa motocicletei este aceeasi, acceleratia (dat fiind ca franezi e cu sens negativ, deci e deceleratie) creste propotional cu viteza. Acum sunt doua posibilitati: 1. nu ai joc in discuri si atunci gradientul de deceleratie este descris de o curba lina 2. ai joc in discuri si atunci curba de deceleratie e data de o linie paralela cu abscisa (adica e zero) pe spatiul jocului, iar in momentul in care jocul ajunge la capat, linia aia paralela cu abscisa se transforma intr-o linie aproape verticala intr-o durata foarte scurta de timp, dupa care se orizontalizeaza treptat. Altfel spus, daca ai joc in discuri, forta data de socul pe care il produce discul (el fiind cel franat) cand se "loveste" de suruburi are valoare foarte mare intr-un timp foarte scurt, dupa care forta incepe sa scada lin. Asta e motivul pentru care se pot forfeca suruburile. Asta si oboseala materialului datorata socurilor repetate. Sper ca am reusit sa explic suficient de bine, langa mine se cearta doua cucoane si ma distrag Referitor la ce ai spus legat de fortele existente la motociclete, iti spun ca eu am facut ciclism de performanta doi ani si am patit de doua ori sa mi se foarfece suruburi: o data chiar surubul care tinea etrierul de la discul de frana, odata axul de la pedala. Si nu am chiar 150 de kile, mai degraba spre jumatate, iar bicicleta cea mai grea pe care am avut-o avea 8 kilograme. Sper ca te-am lamurit :beer: Acuma am stat si m-am gandit mai bine, cine a spus ca e normal sa existe un joc la discuri, poate se referea la jocul placutelor in etrier. Asa e mai firesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Forta se poate calcula foarte usor: din formule, este egala cu masa inmultita cu acceleratia. Masa motocicletei este aceeasi, acceleratia (dat fiind ca franezi e cu sens negativ, deci e deceleratie) creste propotional cu viteza. Acum sunt doua posibilitati: 1. nu ai joc in discuri si atunci gradientul de deceleratie este descris de o curba lina 2. ai joc in discuri si atunci curba de deceleratie e data de o linie paralela cu abscisa (adica e zero) pe spatiul jocului, iar in momentul in care jocul ajunge la capat, linia aia paralela cu abscisa se transforma intr-o linie aproape verticala intr-o durata foarte scurta de timp, dupa care se orizontalizeaza treptat. Altfel spus, daca ai joc in discuri, forta data de socul pe care il produce discul (el fiind cel franat) cand se "loveste" de suruburi are valoare foarte mare intr-un timp foarte scurt, dupa care forta incepe sa scada lin. Asta e motivul pentru care se pot forfeca suruburile. Asta si oboseala materialului datorata socurilor repetate. Sper ca am reusit sa explic suficient de bine, langa mine se cearta doua cucoane si ma distrag Referitor la ce ai spus legat de fortele existente la motociclete, iti spun ca eu am facut ciclism de performanta doi ani si am patit de doua ori sa mi se foarfece suruburi: o data chiar surubul care tinea etrierul de la discul de frana, odata axul de la pedala. Si nu am chiar 150 de kile, mai degraba spre jumatate, iar bicicleta cea mai grea pe care am avut-o avea 8 kilograme. Sper ca te-am lamurit :beer: Acuma am stat si m-am gandit mai bine, cine a spus ca e normal sa existe un joc la discuri, poate se referea la jocul placutelor in etrier. Asa e mai firesc Vad ca esti pus in tema si stii...acele nituri de la discurile moto se pot reface ca inainte sau arunci discu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Forta se poate calcula foarte usor: din formule, este egala cu masa inmultita cu acceleratia. Masa motocicletei este aceeasi, acceleratia (dat fiind ca franezi e cu sens negativ, deci e deceleratie) creste propotional cu viteza. Acum sunt doua posibilitati: 1. nu ai joc in discuri si atunci gradientul de deceleratie este descris de o curba lina 2. ai joc in discuri si atunci curba de deceleratie e data de o linie paralela cu abscisa (adica e zero) pe spatiul jocului, iar in momentul in care jocul ajunge la capat, linia aia paralela cu abscisa se transforma intr-o linie aproape verticala intr-o durata foarte scurta de timp, dupa care se orizontalizeaza treptat. Altfel spus, daca ai joc in discuri, forta data de socul pe care il produce discul (el fiind cel franat) cand se "loveste" de suruburi are valoare foarte mare intr-un timp foarte scurt, dupa care forta incepe sa scada lin. Asta e motivul pentru care se pot forfeca suruburile. Asta si oboseala materialului datorata socurilor repetate. Sper ca am reusit sa explic suficient de bine, langa mine se cearta doua cucoane si ma distrag Referitor la ce ai spus legat de fortele existente la motociclete, iti spun ca eu am facut ciclism de performanta doi ani si am patit de doua ori sa mi se foarfece suruburi: o data chiar surubul care tinea etrierul de la discul de frana, odata axul de la pedala. Si nu am chiar 150 de kile, mai degraba spre jumatate, iar bicicleta cea mai grea pe care am avut-o avea 8 kilograme. Sper ca te-am lamurit :beer: Acuma am stat si m-am gandit mai bine, cine a spus ca e normal sa existe un joc la discuri, poate se referea la jocul placutelor in etrier. Asa e mai firesc Tot respectul pentru cunostintele tale! In parte,teoretic ai dreptate cu toate ca in ecuatia ta mai trebuie sa pui si:diametrul niturilor,raza lor,diametrul discurilor ,materialul,nr. niturilor,forta de frinare disc palcute,etc asta vorbind TEORETIC! PRACTIC, lucrurile nu stau chiar asa, dupa cum am mai spus mai sus nu am intinlit pina acum nici un disc sau macar un nit se rupa!si am ceva timp de cind ma tot "uit"la motociclete. Din punct de vedere tehnic, si de siguranta,atunci cind moto este exploatata intens(curse)sau moto este de ultima generatie,este de preferat sa se schimbe acele discuri. Mai sunt si anumite considerente in care totusi se incearca "repararea" lor iar unul dintre ele este PRETUL! atunci cind cineva vine cu o moto la mine sa zicem la o revizie, cu un pret de achizitie de 2000 sau 3000 de euro si aia a fost toti bani lui dupa ce ii spun ca ii trebuie: filtru aer,kit de lant,placute,bujii,etc total cam 500 E mai dau si cu bita in cap si ii spun ca are joc in discuri si ca OEM ar costa cam alte 500 E pentru ca trebuie schimbate! Si uite asa omul, saracu,isi da seama ca pasiunea lui, si moto, care a asteptat-o atita timp si a pus bani deoparte a ajuns un cosmar! Stiu ai sa zici :este siguranta lui si tu il lasi sa-si rupa gitul! Eu unul imi asum aceasta raspundere,bazindu-ma pe cunostintele mele, pina cind toti posesori de moto isi va permite sa-si cumpere discuri noi si motociclete noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 17, 2008 Autor Share Postat Februarie 17, 2008 @Alveola multumesc pentru interesul tau si pentru timpul alocat de a ne explica, apreciez ! Multumesc incaodata. @TNQ , sa vad ca fac pana la urma, cred ca strang din poponeata si imi iau niste canelate de pe bikebandit.. tu ce zici, stock sau wave ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 @Alveola multumesc pentru interesul tau si pentru timpul alocat de a ne explica, apreciez ! Multumesc incaodata. @TNQ , sa vad ca fac pana la urma, cred ca strang din poponeata si imi iau niste canelate de pe bikebandit.. tu ce zici, stock sau wave ? Stoc sunt mai scumpe deci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andra Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Doar fiindca costa mai mult nu inseamna ca sunt si mai bune. Tot ce e original costa fiindca asta e politica caselor. Nu inseamna ca wave is inferioare. Si daca e sa ne uitam la estetica is mult mai ochioase... De ce toata lumea cumpara produse aftermarket si nu originale ca sa faca tuning? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Nu inteleg! Trebuie sa aibe un joc mic la discuri? Eu nu am joc la niciunul! la ce ar ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Sigur ai dar nu iti dai seama. Etrierii de motocicleta nu au, in general, un sistem mecanic (cu arcuri) de retragere a pistonaselor in momentul in care utilizatorul inceteaza sa actioneze frana. Practic, pistonasele sunt trase inapoi de catre garniturile de presiune (datorita formei) si impinse de catre discurile de frana prin jocul lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.