Sari la conținut

Hornet Vs. Sv650


m4v3rick
 Share

Postări Recomandate

Salutare, am nevoie de un pic de ajutor, se apropie ziua cea mare, in sfarsit am reusit sa fac rost de bani sa imi iau motor, nu multi din pacate asa ca de unul nou nu se poate pune problema, alternativa evidenta fiind una SH. Am gasit 2 modele diferite, Suzuki SV650 si Honda Hornet, ambele fiind in bataia "imensei mele puteri financiare". Acum intervine dilema mea, nu stiu incotro sa ma indrept, sunt incepator, am permisul de un an, dar in rastimpul asta n-am prea "profesat". Motorul planuiesc sa-l folosesc mai mult in oras si in putinul timp liber pe care-l am in vreo escapada usoara, de citit reviewuri despre ele am citit, dar nu am prea gasit informatii despre inerentele probleme care ar putea aparea mai frecvent la ele si evident costuri, ca sincer nu ma dau banii afara din casa. SVul are un look mai aparte, dar din cate stiu e un pic mai naravas, pe de alta parte Honda e mult mai fiabila (cred). Ce ma sfatuiti? Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa-ti spun ca am doi amici, incepatori de anul trecut, cu jumatate de sezon. Ambii au SV650S si nu au avut probleme cu ele. Sunt tupeiste, dar cu putin dozaj si echilibru le faci fata. Au in jur de 70-76 de cai. Nu mai stiu exact.

Hornet-ul e clar mai naravas. Are la 90 de cai. Personal, incepator nu m-as arunca la Hornet, desi am incredere in echilibrul meu. Totusi prefer ca o eventuala greseala sa aiba mai putini caluti la baza.

Eu am ales Diversion-ul.

 

Bafta in alegere si atentie mare dupa!

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am nevoie de un pic de ajutor, se apropie ziua cea mare, in sfarsit am reusit sa fac rost de bani sa imi iau motor, nu multi din pacate asa ca de unul nou nu se poate pune problema, alternativa evidenta fiind una SH. Am gasit 2 modele diferite, Suzuki SV650 si Honda Hornet, ambele fiind in bataia "imensei mele puteri financiare". Acum intervine dilema mea, nu stiu incotro sa ma indrept, sunt incepator, am permisul de un an, dar in rastimpul asta n-am prea "profesat". Motorul planuiesc sa-l folosesc mai mult in oras si in putinul timp liber pe care-l am in vreo escapada usoara, de citit reviewuri despre ele am citit, dar nu am prea gasit informatii despre inerentele probleme care ar putea aparea mai frecvent la ele si evident costuri, ca sincer nu ma dau banii afara din casa. SVul are un look mai aparte, dar din cate stiu e un pic mai naravas, pe de alta parte Honda e mult mai fiabila (cred). Ce ma sfatuiti? Multumesc anticipat.

 

Nu stiu dece crezi ca hornetul e mai fiabil decat sv-ul ? sv-ul are motor mai putin turat decat hornetul, poti mere lejer cu 4000 de ture fara sa simti ca tre sa schimbi in jos. Ma gandesc ca daca turatiile is mai mici si solicitarile is mai mici. :kiss:

Io am SV, cei drept, nu de mult timp, insa nu arata nici un semn de oboseala si are deja 7 ani si nici nu am auzit pe cineva sa se planga de probleme aparute la SV.

 

bafta la alegerea facuta :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

 

Si eu am avut cam aceeasi dilema doar ca la mine se impartea intre Honda Hornet si Suzuki Bandit.

Amandoua imi placeau si imi plac dar am ales hornetzica :) care in maxim o luna tre sa imi vina si mie :lol:

 

 

Am ales motorul asta pentru ca arata foarte foarte bine (parerea mea :lol:) , e foarte manevrabil adica are o bicicleta foarte buna in curbe si in general, e o motocicleta relativ mica si usoara si in ultimul rand dar nu cel din urma pentru ca POATE daca stii la ce ma refer...desi sincer nici acum nu stiu cat are pe bord k nu ma intereseaza. :kiss: Eu imi iau motorul din aceeasi dorinta ca si tine: placerea de a "pilota" in timpul liber si catre servici.

 

 

Oricum asfalt uscat si sper sa ne vedem cat de curand pe strazi si la intalniri :lol: :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luand Hornet sau SV 6,5 nu poti face nimic gresit. Dar merita testate personal ambele pentru ca sunt f diferite si doar facand un ride test iti poti da seama care ti se potriveste mai mult. Daca e sa iei Hornet, incearca sa iei un 2000+ pt ca au renuntat la roata aia tampita de 130 si 16 inchi pe fatza. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luand Hornet sau SV 6,5 nu poti face nimic gresit. Dar merita testate personal ambele pentru ca sunt f diferite si doar facand un ride test iti poti da seama care ti se potriveste mai mult. Daca e sa iei Hornet, incearca sa iei un 2000+ pt ca au renuntat la roata aia tampita de 130 si 16 inchi pe fatza. :kiss:

 

 

 

Merci de sfat! Oricum vreau sa imi iau un 00-01 ca imi place mai mult cum arata...are mici modificari (pe langa roata aia :))

 

 

:wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca sunt 2 motociclete destul de diferite. Eu personal vreau sa imi iau pt acest sezon un SV 650. Sunt intradevar mai naravase...si poate ca nu sunt foarte recomandate pt un incepator.

SV650 este un bi-cilindru in V, destul de nervos, iar Hornetul e 4 in linie, cu cai mai multi, dar cu o ciclistica foarte buna si usor de manevrat.

Ho-Ho de la nickname-ul meu vine de altfel de la HOnda HOrnet, insa pana acum nu am apucat sa am una a mea.

Cel mai bun sfat...deja ti-a fost dat: incearca sa le iei pe amandoua la o plimbare...pe rand si apoi sa decizi ce care e mai potrivita pt tine.

 

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. nu am chilotat SV dar am hornet si iti pot spune de el ca merita banii. e o motocicleta mai mica, deci daca ai inaltime mare (180+) nu o recomand. foarte manevrabila, fiabila (motor de cbr600f f3) trage si la turatii mai mici (eu am modelul '03) si e f comoda, problemele apar la viteze mai mari ca e naked (130km/h+).

problema e ca esti incepator si e cam nervoasa da eu zic ca merge ca si motor de incepator daca nu te bagi la creeatii.

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] incearca sa iei un 2000+ pt ca au renuntat la roata aia tampita de 130 si 16 inchi pe fatza. :)

 

 

Ce are roata de 16 pe fata?

 

<small>--- Mesaj completat în 17 Feb 2008 07:49 -------------</small><br/>

Nu stiu dece crezi ca hornetul e mai fiabil decat sv-ul ? sv-ul are motor mai putin turat decat hornetul, poti mere lejer cu 4000 de ture fara sa simti ca tre sa schimbi in jos. Ma gandesc ca daca turatiile is mai mici si solicitarile is mai mici. :kiss:

Io am SV, cei drept, nu de mult timp, insa nu arata nici un semn de oboseala si are deja 7 ani si nici nu am auzit pe cineva sa se planga de probleme aparute la SV.

 

bafta la alegerea facuta :wink:

 

A mea are 10 ani si nu da nici un semn de oboseala si merge fara probleme cu 4000 de ture. :lol:

Editat de paulcannibal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am zis ca hornetul e mai putin fiabil ca SV-ul doar ca nu stiu pe nimeni sa aiba probleme cu fiabilitatea la SV.

 

iar faza cu 4000 de ture... nu cred ca hornetul la 4000 de ture trage ca si un v2 la 4000, dar la 8000 - 9000 probabil ca mult mai bine :kiss:

 

BTW: in leg cu bubele la SV, am auzit ca la pornire pana se incalzeste merge intrun cinlindru :wink: cica e specific v2-urilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiscutabil:hornet;

1 la mana e honda

2 4linie

3 90 cai

4 arata mai bine

5 o vinzi mai repede

6 la italia diferenta intre ele la acelaci an e de minim 700 euri

7 intotdeauna sv-ul mi s-a parut "de fete"

 

in mare ai dreptate,dar nici sw-s nu e rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce are roata de 16 pe fata?

 

<small>--- Mesaj completat în 17 Feb 2008 07:49 -------------</small><br/>

 

A mea are 10 ani si nu da nici un semn de oboseala si merge fara probleme cu 4000 de ture. :cheers:

 

E anti-manevrabilitate (si aici ajuta enorm si formatul 130)... si se gasec gume mai greu.

 

... and zolly is a funny guy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E anti-manevrabilitate (si aici ajuta enorm si formatul 130)... si se gasec gume mai greu.

 

... and zolly is a funny guy.

 

 

Cred ca asta e un mit cu anti manevrabilitatea. Ar trebui sa deduc ca scuterele cu roti de 12 is si mai putin manevrabile? :cheers: Din ce am citit pe net, singurele motive pentru care i se reproseaza faptul ca are roata de 16", este ca are guma mai lata nu mai mica (130 vs 120) de unde o idee mai putin manevrabila (nesemnificativ) si doi ca fiind pe 16" e un cauciuc care se gaseste mai greu.

Am condus CBR 600 F4 (cu 17" si 120 pe fata) si nu am simtit nici o diferenta.

Insa roata mai mica pe fata ii da un look mai agresiv deoarece motoreta este usor inclinata in fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca daca solutia rotii fatza de 16 inchi era asa geniala nu o inlocuiau cu forumula standardizata in industria moto de 17 inchi fatza/spate cu 120 pe fatza dupa doar 2 ani de productie, cu ocazia primului facelift si in urma criticilor dure din partea presei de specialitate. Daca era asa beton roata de 16... se gasea si astazi pe Hornet. Impresia de agresivitate de care zici tu se obtine mult mai usor prin alte metode. La scutere e o cu totul si cu totul alta poveste. Rotile sunt mici, respectiv mult mai mici, pt ca sunt putori de 3-5 cai si altfel de abea ar pleca de pe loc cu roti de 17. Manevrabilitatea e data de geometria directiei, unghiul de fuga al furcii si de ampatamentul de carucior de cumparaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca daca solutia rotii fatza de 16 inchi era asa geniala nu o inlocuiau cu forumula standardizata in industria moto de 17 inchi fatza/spate cu 120 pe fatza dupa doar 2 ani de productie, cu ocazia primului facelift si in urma criticilor dure din partea presei de specialitate. Daca era asa beton roata de 16... se gasea si astazi pe Hornet. Impresia de agresivitate de care zici tu se obtine mult mai usor prin alte metode. La scutere e o cu totul si cu totul alta poveste. Rotile sunt mici, respectiv mult mai mici, pt ca sunt putori de 3-5 cai si altfel de abea ar pleca de pe loc cu roti de 17. Manevrabilitatea e data de geometria directiei, unghiul de fuga al furcii si de ampatamentul de carucior de cumparaturi.

 

 

Pai nu e geniala dar din motivele care le-am zis mai sus (sunt si scutere cu roti mai mari dar cauciucuri subtiri de ex Aprilia Scarabeo). Nu te contrazic dar la un loc cu ce ai enumerat tu, grosimea cauciucurilor are o importanta foarte mare in manevrabilitate. Cand m-am suit de pe dominator (90 pe fata 130 pe spate) pe Hornet (130 pe fata si 180 pe spate) aveam impresia ca e motocicleta care pur si simplu nu se inclina. Mi-a fost relativ greu sa ma adaptez. Dominatorul era bicicleta d.p.d.v. al manevrabilitatii fata de Hornet.

 

--- Mesaj completat în 17 Feb 2008 23:50 -------------
Defapt tu ai spus chiar dinainte ce am zis eu, ce bou is, am repetat :cheers:

Sorry, nevermind! :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am un sv 650 s 06 si sunt super multumit de el....porneste la orice temp la primul buton,fiind si pe injectie...motorul trage foarte de jos...in treapta 1 trebe sa fii atent cu gazul ca imediat o ia pe o roate...a 2a un pic mai greut si chiar intr-a 3a daca te pricepi putin...oricum nu cred ca asta ar fii scopul pt care ai alege un sv...

consumul e intre 4,5 s- 5,5...e un motor usor foaret bun pt oras dar p autostraada greutatea mica e destul de enervanta la viteze mai mari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

7 intotdeauna sv-ul mi s-a parut "de fete"

 

 

VENIND DE LA UN OM care a are in semnatura un scuter de 150, afirmatia aceasta are valoare de axioma....in materie de umor!!! :cheers:

 

no ofence, dar nu cred ca esti cel mai in masura sa faci aceste afirmatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiscutabil:hornet;

1 la mana e honda

2 4linie

3 90 cai

4 arata mai bine

5 o vinzi mai repede

6 la italia diferenta intre ele la acelaci an e de minim 700 euri

7 intotdeauna sv-ul mi s-a parut "de fete"

 

 

Punctul 7 : You are so wrong my friend.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SV este mai ingust si de asta poate da inpresia asta ca e pt fete, dar in shimb nu e asa. Intradevar pentru o persoana care e de dimensiuni mai mari pare o bicicleta mai ales cu motorul ala V la 90 care e mai mult ascuns.

In schimb honda fiind 4 in linie nu exista partea de vibratie asa de mare cand motorul nu e turat.

Nu am condus nici una din ele dar am vazut cum se comporta Honda VTR 1000 si sa iti spun sincer ca la aea e teroare daca vrei sa meri cu a 6 minim 100 - 120 ca altfel nu e rotund motorul pe cand cea de 4 in linie pe care o conduc eu adica un kawasaki ZR7 nu ii trebuie asa de mari viteze pentru ultima treapta dar intradevar are numia 5. si anume vre-o 50 60 ca sa fie rotund.

 

Eu as alege honda dar urcate pe ele si vezi care ti se pare mai potrivita. In principiu daca te urci pe linie ti greu dupa aceea sa schimbi pe un v mai ales la 90.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mers cu Hornet, dar am mers cu ZX750R, cu YAMAHA DIVERSION si acum cu SV 650 S (facut naked de mine). Dintre cele enumerate SV-ul cu motorul lui in V si greutatea redusa e cel mai "FUN!". Spre deosebire de celelalte doua motociclete pe care le-am detinut SV-ul ma implica mai mult, orice miscare a mea fiind imprimata in miscarea motocicletei. De fiecare data cand merg cu ea simt ca pot mai mult si in acelesi timp ca pentru nivelul meu actual cei 70 de caluti sunt suficienti astfel incat totul sa fie in limitele mele de siguranta (stapanire a motorului). Cred ca amandoua sunt motociclete extraordinare cu singura mare diferenta ca 4 in linie nu-s 2 in V si cred ca asta ar trebui sa fie punctul de plecare in alegerea pe care vrei sa o faci. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers si pe Hornet, si pe SV.. La ce ai spus tu ca vrei sa faci, fara discutii SV-ul! Putin mai multa grija cu gazul la inceput ca are cuplu de jos si o sa fie ok :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu aceeasi dilema anul trecut si am ales SV ul. Cred ca este un motor pe care un incepator cu capul pe umeri il poate conduce fara pb. Senzatia de forta in ture joase este absolut superba iar puterea este liniara si controlabila. In caz ca faci greseli , sa zicem, eu cred ca e de preferat sa le faci in treapta 1 decat sa te pierzi in trepte superioare cand ai si viteza. Pentru mine este prima motocicleta si daca as alege altceva in viitor as cauta tot ceva cu 2 cil. Sunetul motorului in 2 cil este exact asa cum cred eu ca trebuie sa sune o motocicleta...dar e doar parerea mea asta.

.........................

Pentru baiatul care crede ca e de fete , ii pot spune ca a mea e chiar rosie :cheers: si daca are dubii legate de sexul meu, ne putem vedea :huh:

post-23746-1203490932_thumb.jpg

Editat de Marat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...