Jump to content
sebi dr

SUZUKI DR 600/650/ BIG 750/800 - TOPICUL POSESORILOR

Recommended Posts

Dom'le, la MAN, fuseră DR-uri ? Ținură stindardul sus ? Io, parcă văzui vreo două BIG-uri, da' d-alea de 600 nici unu' .

Ah, iată, tocmai ce trimise cineva poze. E clară treaba, cel puțin ăsta pe care-l văzui eu avea chiar și plăcuțe de frână !! :) Ne-am salvat reputația.

post-86604-0-26006800-1501051866_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Mai oameni buni, multumesc pentru experienta din Dealu Botii !! Cu bune si mai putin bune a fost o fain ! :) Abia astept sa ne mai intilnim sa facem km de drum si bere !

Vin si eu cu poze, doar un pic de rabdare ca inca nu m-am așezat bine la calculator .... ( dacă vine careva mâine la Sibiu să-mi zică, să bem o cafea)

Chuki/George : mulțam de poze/filmări

 

#Irinel, mă uit la presele mele să vad daca am de 42mm, și te anunț. Legat de rulmenti, da, poti pune linistit SKF ( Rulment 6307 35x80x21 și 6209 2RS SKF rulment (45x85x19) ) Eu am pus C3 si poate ca e un pic mai galagios la rece dar nu-i stress, zic eu, la un motor cu experienta ! C2uri sunt mai scumpe , acu depinde si de punga ....

 

 

Multumesc Radu,

 

Am pornit dezmembrarea motorului de luni seara, cand vin de la munca, imi trag echipamentul si ma cobor la boxa . Am reusit sa dezmembrez atent toate piesele si sa le pun pe fiecare in pungi, pentru a nu pierde nimic. Aseara am ajuns la volanta , nu am vrut sa risc nimic prin improvizatii prin urmare , mi-am facut la un strungar o presa in aceasta dimineata cu care am scos cei drept cu greu volanta. Acum nu reusesc sa desfac pinionul din dreapta, sub care se afla lantul de distributie. Pe acel pinion am marcat litera L....probabil se desface spre Left ? ca nu mai tin minte. Voi apela la un atelier cu un piston pneumatic...poate reusesc cei de acolo sa mi-l desfaca. Aseara au curs apele pe mine si nu am reusit deloc sa il misc.

 

Multumesc si pentru informatiile pretioase despre rulmenti, abia astept sa desfac sa vad ce anume bate si rulmentii sunt trecuti toti pe lista neagra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La dr 650 se e cu filet invers acel surub. probabil ca e la fel cu al tau. E strans la 100 N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in cartea tehnica imi scrie THIS IS A LEFT HAND THREAD NUT- deci cu filet pe stanga...normal ar trebui sa se desfaca spre dreapta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dom'le, la MAN, fuseră DR-uri ? Ținură stindardul sus ? Io, parcă văzui vreo două BIG-uri, da' d-alea de 600 nici unu' .

Ah, iată, tocmai ce trimise cineva poze. E clară treaba, cel puțin ăsta pe care-l văzui eu avea chiar și plăcuțe de frână !! :) Ne-am salvat reputația.

 

Erau doua BIG-uri de 800 (S) si ambii erau de la Zarnesti?BV....

 

Dupa ce tot drumul ne-am tot intalnit (la Lukoil la Cartisoara, TF, MAN,...) la baraj la Vidraru am schimbat cateva povesti.

 

In schimb de 650 a fost ceva apropiat de DR... Freewind-ul galben.

» Post actualizat in 26 Jul 2017 11:27

de fapt au fost 3 BIG-uri (mai era unul de Arges)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

» Post actualizat in 26 Jul 2017 11:27

 

de fapt au fost 3 BIG-uri (mai era unul de Arges)

mda, asa-i!

si erau mumos aliniate dupa gard, cam vis-a-vis unde povesteam noi, si nici Transalpul tau nu era departe! :mexicanwave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda, asa-i!

si erau mumos aliniate dupa gard, cam vis-a-vis unde povesteam noi, si nici Transalpul tau nu era departe! :mexicanwave:

 

aha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dar nici unul nu era vechi de 30 de ani :) Trebuia făcut și concurs de vechime. Și de ce numai de tricouri ude ? Se putea organiza și concurs de chiloți uzi pentru bărbați.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se putea organiza și concurs de chiloți uzi pentru bărbați.

buna asta! :10:

 

daa' stropirea sa se faca atunci neaparat cu apa calda! :crack: :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si altele:

 

Cel mai smecher proprietar de GS....

 

Abureala maxima din turele pe 2 roti....

 

Test de incultura generala: Cate motociclete cumperi cu banii de o toba Akrapovic pentru GS?

 

;)

Edited by florinelu07

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa-i el....., n-ai ce sa-i faci, nu poti sa-l schimbi, no chance! :stuck:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ciclul "horror", iata bataia de suzuki dr 650. Boltul si rulmentul belei "faina". Oare bolturile astea sunt pe cote sau gasesc doar pe standard ?

post-45143-0-78573200-1501093955_thumb.jpg

post-45143-0-84733000-1501093966_thumb.jpg

post-45143-0-61603800-1501093973_thumb.jpg

post-45143-0-28690800-1501093990_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dar nici unul nu era vechi de 30 de ani :) Trebuia făcut și concurs de vechime. Și de ce numai de tricouri ude ? Se putea organiza și concurs de chiloți uzi pentru bărbați.

Mata ai ramas cu gandul la Laurentiu Cazan.... (Parca asa tin minte).....de bauram ceva. Al trei-lea big nu l-am vazut. Cei doi din Brasov nu erau prea prietenosi. Nici eu nu am insistat ca nu am vrut sa deranjez.

» Post actualizat in 26 Jul 2017 19:21

Oricum Galen era in concurs nonstop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e cineva care are pe acasa ambielaj de suzuki dr 650 modelul 90 Cu lant balansier si pornire la pedala, va rog sa posteze. Inca nu stiu sigur dar cred ca e o diferenta intre unul cu pornire la pedala si cel cu pornirea automata. Am stat aseara tarziu sa caut pe net bolt si rulment colivie biela si nu am prea gasit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu prea o sa gasesti.

 

Povesteam acum ceva ani cu un meserias care facea ambielaje la 2t si zicea ca la 4t nu se baga mai nimeni.

 

Nu gasesti pe net motor complet? Iei doar ce iti trebuie si mai ramai cu piese de schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@florinelu07

 

raspuns corect : cu banii de o toba d-aia cumperi 2-3 DR-uri :)

 

@chucki

 

Bun baiat Laurentiu, transmite-i toate cele bune!

 

@irinel

 

cum ai reusit performanta ? eu n-am mai vazut nazbatie ca asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mata ai ramas cu gandul la Laurentiu Cazan.... (Parca asa tin minte).....de bauram ceva. Al trei-lea big nu l-am vazut. Cei doi din Brasov nu erau prea prietenosi. Nici eu nu am insistat ca nu am vrut sa deranjez.

» Post actualizat in 26 Jul 2017 19:21

Oricum Galen era in concurs nonstop.

uite aici 3 bucati

 

6DjGNmb.png?1

» Post actualizat in 27 Jul 2017 05:17

@florinelu07

 

raspuns corect : cu banii de o toba d-aia cumperi 2-3 DR-uri :)

 

....

 

 

vand motorul si trec pe asta:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e cineva care are pe acasa ambielaj de suzuki dr 650 modelul 90 Cu lant balansier si pornire la pedala, va rog sa posteze. Inca nu stiu sigur dar cred ca e o diferenta intre unul cu pornire la pedala si cel cu pornirea automata. Am stat aseara tarziu sa caut pe net bolt si rulment colivie biela si nu am prea gasit

Incearca sa vorbesti cu omul asta: https://www.olx.ro/oferte/user/tib/

 

Eu am luat ceva piese de la el la preturi destul de OK. Din cate am inteles a avut 2 DR-uri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ciclul "horror", iata bataia de suzuki dr 650. Boltul si rulmentul belei "faina". Oare bolturile astea sunt pe cote sau gasesc doar pe standard ?

e reparabil si piesele se gasesc separat. Ebay e o sansa foarte buna in cazul in care nu poate sa aduca nimeni. https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/suzuki/dr650-2248/dr650-13936/dr650sek2-e4-k2-722805/crankshaft-11486134

Meseriasii evita 4 timpi cu ambielaj pe cuzinet - acolo e greu sa ii faci tolerantele in mod artizanal si sa asiguri toate canalele de ungere.

In cazul de fata reparatia e fix ca la 2. se depreseaza bucatile alea, se preseaza noul ansamblu si se fac operatiunile de centrare si eventual echilibrare

Share this post


Link to post
Share on other sites

uite aici 3 bucati

 

6DjGNmb.png?1

» Post actualizat in 27 Jul 2017 05:17

 

 

vand motorul si trec pe asta:

 

Cand am trecut eu p-acolo erau doar ce 2 de BV. Cel de Arges nu aparuse inca. Ala care ma intreresa cel mai mult. Dupa m-am apucat de altele ..... si nu am mai avut "timp".

Share this post


Link to post
Share on other sites

. Dupa m-am apucat de altele ..... si nu am mai avut "timp".

da da stim..... :alcy: :alcy: :alcy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

e reparabil si piesele se gasesc separat. Ebay e o sansa foarte buna in cazul in care nu poate sa aduca nimeni. https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/suzuki/dr650-2248/dr650-13936/dr650sek2-e4-k2-722805/crankshaft-11486134

Meseriasii evita 4 timpi cu ambielaj pe cuzinet - acolo e greu sa ii faci tolerantele in mod artizanal si sa asiguri toate canalele de ungere.

In cazul de fata reparatia e fix ca la 2. se depreseaza bucatile alea, se preseaza noul ansamblu si se fac operatiunile de centrare si eventual echilibrare

 

 

Vedeti ca amandoi i-ati dat link-uri catre modelul cu electromotor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...