Jump to content

SUZUKI DR 600/650/ BIG 750/800 - TOPICUL POSESORILOR


Recommended Posts

Daca doreste careva navigator Garmin ZUMO 390 cu tot ce trebuie ca sa poata fi montat, ziceti. O sa-l pe OLX in curind..

 

Detalii la tel 0722496633

IMG_20210509_164228.thumb.jpg.d73ad9889e1e031aaeb80b44eac382fc.jpgIMG_20210509_164144.thumb.jpg.c59b8de810fce92332f3db79c4f2e656.jpgIMG_20210509_150527.thumb.jpg.edab54b77049175cb03ff51a2f6dee19.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ma pregatesc sufleteste pentru schimbarea ambreiajului, discurile de frictiune + cele metalice, arcuri, rulment si cablu, la pachet cu kitul de lant. Idei pe unde as putea gasi garnitura de la capacul ambreiajului? Sau trec la varianta batraneasca si confectionez alta garnitura?

Link to comment
Share on other sites

Salut, durata de viata a garniturii taiate de tine din materialul corect e incomparabil mai mare decit cea cumparata.

Eu am cumparat o coala de 1x2m Victor Reinz de 0.8mm si din ea tot tai ce-mi trebuie. N-am mai schimbat garniturile le capace de nu mai stiu cind....s-au lipit pe o singura parte si GATA.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut.

Caut piesa SH cu codul urmator: 6461115D01

Este vorba de cush hub sau flansa care tine pinionul spate, nu stiu exact cum se numeste.

 

O are cineva de vanzare?

 

Mersi.

1138058702_Screenshot2021-07-30at12_29_37.thumb.png.96e0b9f8ad0bf162764b941129b5450f.png1708953807_Screenshot2021-07-30at12_30_16.thumb.png.4703e303fb1db3342acd72b5682c877c.png

Link to comment
Share on other sites

Salut dr'isti! Recunosc ca nu am mai calcat demult pe aici, insa in continuare ma numar printre putinii dr'isti ramasi in Romania. Problema pe care o am acum cu mobra e in felul urmator:

- pe turatii mari incepe sa imi intrerupa, daca merg pana in 70km usor merge super de bine, porneste bine, sta relantiul cum trebuie, cum vreau mai multa putere, incepe sa intrerupa. Ce am schimbat: bujii Ngk, fise , am curatat carburatorul si am refacut nivelul, am reglat surubul de aer. Nu ii dau de capat, nu ma pot baga in nicio depasire sunt consemnat la 70km/h. Motocicleta nu are capastru. Recunosc ca am curatat carburatorul pe motocicleta, nu l-am dat jos. Cineva mi-a spus ca e posibil sa am niste canale mici prin care trece aerul si alea sa fie opturate. Orice idee e bine venita. Pentru mers la munca si plimbare in oras e ideala ma incadrez, daca vreau sa ies in afara deja treaba se schimba. Multumesc tuturor in avans pentru idei!

 

- ma refer la canale mici in carburator... cineva imi zice ca sub jiglorul de relantiu, ala mare ar trebui sa am un tub care sa imi faca amestecul de aer cu benzina, tub emulsor sau ceva de genu', dar nu am gasit nimic...

Edited by irinel2006
completare informatii
Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, bursyllac a spus:

Salut.

Caut piesa SH cu codul urmator: 6461115D01

Este vorba de cush hub sau flansa care tine pinionul spate, nu stiu exact cum se numeste.

 

O are cineva de vanzare?

 

Mersi.

1138058702_Screenshot2021-07-30at12_29_37.thumb.png.96e0b9f8ad0bf162764b941129b5450f.png1708953807_Screenshot2021-07-30at12_30_16.thumb.png.4703e303fb1db3342acd72b5682c877c.png

E posibil să-l am eu....dacă nu ai rezolvat deja.

Acum 15 minute, irinel2006 a spus:

Salut dr'isti! Recunosc ca nu am mai calcat demult pe aici, insa in continuare ma numar printre putinii dr'isti ramasi in Romania. Problema pe care o am acum cu mobra e in felul urmator:

- pe turatii mari incepe sa imi intrerupa, daca merg pana in 70km usor merge super de bine, porneste bine, sta relantiul cum trebuie, cum vreau mai multa putere, incepe sa intrerupa. Ce am schimbat: bujii Ngk, fise , am curatat carburatorul si am refacut nivelul, am reglat surubul de aer. Nu ii dau de capat, nu ma pot baga in nicio depasire sunt consemnat la 70km/h. Motocicleta nu are capastru. Recunosc ca am curatat carburatorul pe motocicleta, nu l-am dat jos. Cineva mi-a spus ca e posibil sa am niste canale mici prin care trece aerul si alea sa fie opturate. Orice idee e bine venita. Pentru mers la munca si plimbare in oras e ideala ma incadrez, daca vreau sa ies in afara deja treaba se schimba. Multumesc tuturor in avans pentru idei!

 

- ma refer la canale mici in carburator... cineva imi zice ca sub jiglorul de relantiu, ala mare ar trebui sa am un tub care sa imi faca amestecul de aer cu benzina, tub emulsor sau ceva de genu', dar nu am gasit nimic...

Adică da in nas? Că și cum ai rămâne fără benzină sau pur și simplu nu se accelerează?

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, chucki said:

E posibil să-l am eu....dacă nu ai rezolvat deja.

nu am rezolvat si sunt interesat. unde, cand si cu cati bani la mine sa vin? :D 

Link to comment
Share on other sites

da in nas ca si cum nu s-ar alimenta....pe loc o turez de ii sar capacele....doar in mers imi face asta... Cand am schimbat bujiile, le-am gasit pe cele vechi desfacute, le-am scos cu mana si am crezut ca poate de acolo e toata problema, dar vad ca face la fel si acum dupa ce am strans noile bujii. Cred ca dau jos de tot carburatorul sa ma uit la el sa vad poate e vreun canal din ala infundat...deja ma dispera...

Link to comment
Share on other sites

Acum 32 minute, irinel2006 a spus:

da in nas ca si cum nu s-ar alimenta....pe loc o turez de ii sar capacele....doar in mers imi face asta... Cand am schimbat bujiile, le-am gasit pe cele vechi desfacute, le-am scos cu mana si am crezut ca poate de acolo e toata problema, dar vad ca face la fel si acum dupa ce am strans noile bujii. Cred ca dau jos de tot carburatorul sa ma uit la el sa vad poate e vreun canal din ala infundat...deja ma dispera...

salut. nivel CNC incorect (nivelul trebuie sa fie mai jos de garnitura cam 1-2 mm)sau plutitor vechi care obliga cursa scurta la cui pontou sau filtru benzina obturat sau furtun gituit sau sorb infundat.

Carburatorul trebuie curatat corect = dat jos, spalat cu decarburol sau ultrasunete. Cu un drum schimba TOATE oringurile.

Link to comment
Share on other sites

Cum zice maestru' Radu și mai poți  verifica și vaccum rezervor.....

Acum 5 ore, bursyllac a spus:

nu am rezolvat si sunt interesat. unde, cand si cu cati bani la mine sa vin? :D 

Mă uit și revin. Dar mai mult că sigur trebuie sa schimbi rulmenții de pe dânsul.

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, chucki a spus:

Cum zice maestru' Radu și mai poți  verifica și vaccum rezervor.....

 

Am doar un singur furtun de la rezervor spre carburator.  Crezi că se videază ăla in timp din cauza capacului, bușonului? E dr650rs al meu. Problema e că o accelerez sa zicem mai brutal și încep smuciturile, motorul da sa moara, incepe sa îmi pocnească in tobe, cum iau mana din accelerație își revine, mama da urât face...

Edited by irinel2006
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, chucki said:

Mă uit și revin. Dar mai mult că sigur trebuie sa schimbi rulmenții de pe dânsul.

Nu-i bai. Rulmenti nu gasesc? :D

 

Am reusit si am rupt flansa asta (povestea aici: https://www.facebook.com/groups/Transeurotrail.org/permalink/1945183688970099/) dupa care mi-au trimis niste greci una (super faini oamenii)

 

ei, am venit acasa si am vrut sa schimb rulmentii de roata, moment in care am constatat ca rulmentul din cush hub nu se mai fixeaza in lagar ci e mobil, fiind fixat de ax si bucse la momentul actual, Asta fiind si motivul pentru care as vrea sa o schimb. 

 

Link to comment
Share on other sites

La 31.07.2021 la 7:12, irinel2006 a spus:

Problema e că o accelerez sa zicem mai brutal și încep smuciturile, motorul da sa moara, incepe sa îmi pocnească in tobe, cum iau mana din accelerație își revine, mama da urât face...

Eu am patit asta cu benzina proasta sau foarte veche cand mai gaseam un bidon uitat printr-un colt. 

Link to comment
Share on other sites

In prima fază și eu am crezut asta, dar am pus de mai multe ori benzina noua și tot așa făcea. Sâmbătă l am dat jos de tot și l am desfăcut curățat. L-am montat și i am reglat aerul, nu am făcut proba cu ea că nu mai avusesem timp sâmbătă iar azi mă refac după o noapte lungă și grea avută cu băieții de la munca...

Nu am mai revenit ieri, pentru ca am vrut, sa fiu sigur ca treaba e rezolvata. Dr meu traieste din nou! Recunosc ca pana acum nu isi dorea decat o simpla curatare in primavara, cand doar dadeam carburatorul pe o parte, dadeam jos capacul si cu spray'ul de carbusol ii dadea 3 jeturi. Era arhisuficient. Se pare ca acum, a vrut o curatare mai in profunzime. Practic suspectez jiglorul mic de langa cel mare, oricum pe toate le-am suflat, prin toate am turnat carbusol. Tub emulsor prezent in majoritatea carburatoarelor eu nu l-am gasit, nici macar in schema de la dr. 

In fine! Multumesc baieti ca mi-ati deschis ochii, uite eram asa de sigur ca am carburatorul curat si defapt nemernicul m-a tinut la 70km/h. Nu zic ca a fost rau, ca am avut timp, sa admir natura, am avut un stil de condus super de pasnic, oricum voi continua cu stilul asta de mers, insa e bine, ca si-a revenit. 👍 

Edited by irinel2006
Link to comment
Share on other sites

La un SUZUKI DR 800 S BIG an 1995 de cat e ghidonul 22 sau 22,2 ? 

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, pl4m4n a spus:

La un SUZUKI DR 800 S BIG an 1995 de cat e ghidonul 22 sau 22,2 ? 

 

Nu e mai simplu să iei un șubler și să măsori ?

 

Dacă nu știi ce e ăla șubler :

 

https://www.emag.ro/subler-electronic-display-digital-fibra-de-carbon-ai374-s493/pd/DXSCM2MBM/?X-Search-Id=ab99be3effbdb6e123b7&X-Product-Id=77293754&X-Search-Page=1&X-Search-Position=1&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view

Link to comment
Share on other sites

Vă salut!

După o perioadă de peste un an de căutare, am reușit să pun mâna pe un exemplar deosebit. Rezultatul final al proiectului ar fi un RTW bike, dar o iau pas cu pas și mai vedem.

Pentru că nu am găsit și alte surse locale de informații, am rugămintea să mă îndrumați spre surse la îndemână de piese si accesorii, într-o primă fază mă interesează un scut motor, scărițe joase si înălțătoare ghidon.

Merci, salutări din Sibiu!

Screenshot_20210808-082937_YouTube.thumb.jpg.2500ddd5c4d8fdbf6893997e9729e54d.jpg

Edited by forumast
Link to comment
Share on other sites

Acum 11 ore, pl4m4n a spus:

La un SUZUKI DR 800 S BIG an 1995 de cat e ghidonul 22 sau 22,2 ? 

Toate sunt 22mm.

2zecimi cred ca le-i masurat in plus, sau nu unde trebuie. Oricum, ce nu-ti dă? că toate prinderile sunt sub forma de clemă, la care 2zecimi nu conteaza. 

Edited by raducod
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...